Zamknij

Cześć i chwała bohaterom!

20:37, 01.08.2016 Aktualizacja: 08:49, 02.08.2016
Skomentuj

Ten okrzyk oraz świetliste race towarzyszyły obchodom Godziny W na Rynku Wielkim w Zamościu.


- 72 lata temu wybuchło Powstanie Warszawskie. Wtedy do boju ruszyli młodzi, ale też ludzie starsi. Teraz niektórzy pytają, czy powstanie warszawskie było potrzebne. Tego pytania nie należy zadawać nam, ale powstańcom, którzy 72 lata temu nie zastanawiali się, czy jest potrzebne. Oni po prostu walczyli o to, żebyśmy my teraz tutaj mogli stać w spokoju - mówił prowadzący uroczystość i równocześnie radny Rady Miasta Zamość, Piotr Małysz. - Czy przegrali? Warszawa została zniszczona, powstańcy polegli, ale tak naprawdę to, co stworzyli, to było zwycięstwo. Myślę, że gdy patrzą na nas z góry, są z nas dumni, bo widzą biało-czerwone flagi, ludzi w koszulkach ze znakiem Polski Walczącej, i myślę, że czują, iż było warto.
Tuż przed godziną 17.00, członkowie Obozu Narodowo-Radykalnego z zielono-białymi flagami zajęli miejsce tuż pod schodami Ratusza, a kibice drużyny Hetman Zamość, ustawieni w znak Polski Walczącej, odpalili czerwone race. Wybiła Godzina W i wszyscy zgromadzeni na Rynku Wielkim w postawie na baczność minutą ciszy oddali hołd powstańcom. Rynek Wielki zamarł. Płonęły tylko race i powiewały biało-czerwone flagi. Chwilę później, młodzi ludzie tworzący kotwicę Polski Walczącej zwielokrotnili wymowę wydarzenia, skandując okrzyk: "Cześć i chwała bohaterom".
W zamojskich popołudniowych uroczystościach 1 sierpnia brali udział młodzi członkowie Obozu Narodowo-Radykalnego Oddział Zamość, kibice drużyny Hetman Zamość, prezydent Miasta Zamość, turyści oraz nielicznie przybyli mieszkańcy.

(MLC)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(53)

..

0 0

Szanowna Redakcjo,
W tym dniu to powinna być wiadomość numer jeden.

20:42, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??

0 0

Pan Radny jest teraz po ostatnich zmianach w ONR ?

20:51, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ElżbietaElżbieta

0 0

Szkoda tylko, że NIKT nie pamiętał o położeniu kwiatka i zapaleniu znicza pod tablicą upamiętniającą poetę - powstańca wmurowaną w ścianę budynku przy ulicy Kościuszki.
Cały dzień pamiętaliśmy o powstańcach warszawskich, oddawaliśmy IM hołd, były płomienne mowy i wspaniałe zachowania młodych ludzi i tylko o tym jednym, pochodzącym z Zamościa, który zginął w czasie powstańczych walk , ZAPOMNIANO.
Nie dziwię się pokoleniu dwudziestolatków , bo mieli prawo nie wiedzieć ( choć powinni ), dziwię się władzom miasta- p. prezydentowi, p. radnemu- które brały czynny udział w organizowaniu uroczystości, a o tak istotnym fakcie zapomniały.
Wstydzę się za Was panowie.

20:53, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??????

0 0

Pięknie, k..a pięknie, każdy ma prawo uczcić pamięć Powstańców Warszawskich. Tylk odlaczego przy okazji radni Małysz i Sowa gloryfikują faszyzującą organizację , a Prezydent także w tym uczestniczy? Wstyd dla miasta!

21:27, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kronikarz@Elzbietakronikarz@Elzbieta

0 0

Pani Elzbieto, Pani oczywiście złożyła kwiaty przed tą tablicą?

21:32, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oneb @???oneb @???

0 0

To nie jest wstyd dla miasta. Gdyby nie ci ludzie, Zamość nie oddałby do końca hołdu powstańcom warszawskim, dzięki których postawie 72 lata temu zamojskie słoiki mogą teraz w Warszawie uczyć się i pracować.

21:36, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Elżbieta.Elżbieta.

0 0

Wiem, że najlepszą formą obrony jest atak.
Ja nisko skłoniłam głowę, a pan?
I nie o moim zachowaniu jest tu mowa tylko o postawie władz miasta.

21:38, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kronikarz @Elżbietakronikarz @Elżbieta

0 0

Dzisiaj było więcej uroczystości. Światowy Związek Żołnierzy AK wraz z 3 Batalionem Wojsk złożył kwiaty pod pomnikami poległych
Było oprócz władz czterech radnych, tzn: przewodniczący RM i trzech radnych z PiS. A gdzie reszta? Dziewiętnaścioro. Nikogo z PO, nikogo od Nowoczesnej (a tacy niby za Wołyniem, a na inne okoliczności wojenne patriotyzmu zabrakło).
Pani Elżbieto, prosze dalej pytać, gdzie reszta radnych? Ww. przynajmniej zrobili tyle. I aż tyle. reszta nie zrobiła nic. Niech się Pani do nich zwróci ze swoim pytaniem.
Jak nie chcieli iść z innymi pod te pomniki, czy zatrzymać się na Rynku z w godzinie "W", dlaczego nie złożyli kwiatów i nie zapalili zniczy pod tablica, o której Pani mówi? I dlaczego nie podała Pani imienia i nazwiska Powstańca, mimo, że tak się Pani bardzo użaliła.
Pani ulubiona opcja wraz z Pani ulubioną radną i radnym nie postarali się.
Wstyd mi za Panią i za nich. Żenada.

21:46, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??????

0 0

Oneb,jeśli się wypowiadasz, najpierw troszkę się dokształć z historii a najlepiej porozmawiaj z dowolnym Powstańcem.


http://www.polityczek.pl/index.php/uncategorised/621-scenarzysta-apeluje-do-onr-moja-mama-powstaniec-warszawski-walczyla-z-takimi-faszystami-jak-wy

21:47, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kronikarz@Elzbietakronikarz@Elzbieta

0 0

To Pani ma pretensje, że nikt nie złożył pod rzeczoną tablicą kwiatów i zniczy. Dlatego pytam Panią, co Pani zrobiła, żeby tak się nie stało oprócz zaatakowania tych, co włożyli wysiłek dużo większy niż Pani?

21:49, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oneb@???oneb@???

0 0

Ja już się nie muszę dokształcać, ten portal nie jest dla nikogo żadnym źródłem informacji.
Ale widzę, że przed Tobą jeszcze długa edukacja.
http://niezalezna.pl/84135-powstaniec-ktory-atakowal-prezydenta-andrzeja-dude-zarejestrowany-jako-wspolpracownik-sb-ujawn

21:51, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??????

0 0

Czy aby na pewno faszyzująca organizacja ma mandat społeczny do tego typu działań?

http://www.polityczek.pl/index.php/uncategorised/636-ojciec-uczy-dziecko-nienawisci-do-zydow-i-gazety-wyborczej-video

21:57, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KKKK

0 0

Dziękuję młodzieńcom z ONR i kibicom Hetmana za patriotyczną postawę. Bez nich ten ważny dzień przeszedłby w Zamościu bez echa. Wyzywać tych młodzieńców od faszystów mogą tylko bezmyślni wyznawcy GW i TVN.

22:36, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ kronikarz@ kronikarz

0 0

Stroiński jest w kanonie lektur szkolnych więc jego nazwiska przypominać chyba nie trzeba.
Nie wiem gdzie byli pozostali radni ( niektórzy lidzie pracują zawodowo) i nie interesuje mnie to.
Proszę mnie nie atakować. Ja piszę o niedopatrzeniu władz i organizatorów i tyle.
Nie występuję w imieniu żadnej opcji ( bo do żadnej nie należę )a moje sympatie czy antypatie, to tylko i wyłącznie moja sprawa i nie mają one tu znaczenia.

22:39, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

W punkt (zapożyczoneW punkt (zapożyczone

0 0

Te gnojki maja tyle wspólnego z patriotyzmem co ja z baletem ,a i tak pewnie ja lepiej tańczę jak oni maja pojęcie o patriotyźmie

22:39, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do KKDo KK

0 0

Faktycznie, jest się czym chełpić:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,20478110,wymarzony-syn-hitlera-na-zdjeciu-rzecznika-onr-a-tlumaczenie.html#Czolka3Img

22:43, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do onebDo oneb

0 0

Polowanie na czarownice? Ta niezależna to ta sama co usiłowała z pewnego działacza pedofila zrobić?

22:51, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlaOla

0 0

"Kultura" kibolska staje się na naszych oczach formą urzędową. Pochodne, race, może niedługo palenie książek?

23:01, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StudentStudent

0 0

"Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco często powtarzane, stanie się faktem w opinii publicznej." - Józef Stalin, fragment dekretu z 1943

Po przeanalizowaniu tego cytatu oraz powyższych wypowiedzi bardzo dobrze widać, w jakich kręgach wychowywali się: @???, @W punkt (zapożyczone), @Ola i pozostali lewicowcy z tej strony. Tyle w temacie.

Dawać czerwone łapki w dół, czerwona hołoto !

23:34, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŻukŻuk

0 0

Kolejna rocznica to 1 września. Czy też odbędzie się pod sztandarami " smoleńskimi" ?

23:35, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

..

0 0

Cena powstania była ogromna, w Powstaniu zginęło 200 tysięcy Warszawiaków, w całej Wojnie Warszawa straciła 800 000 ludzi. Powołując się na dane liczbowe z jednego z głównych portali w Polsce - to znacznie więcej niż Francja na wszystkich frontach 2 Wojny.

Mnie zastanawia co by było, gdyby Powstanie zakończyło się sukcesem, czy Stalin nie wydałby rozkazu brutalnego spacyfikowania.

23:40, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

..

0 0

cyt. " "Elżbieta" dnia 1 sierpnia 2016 o godzinie 20:53:35 napisał:
Szkoda tylko, że NIKT nie pamiętał o położeniu kwiatka i zapaleniu znicza pod tablicą upamiętniającą poetę – powstańca wmurowaną w ścianę budynku przy ulicy Kościuszki."

Rozumiem, że internauta Elżbieta również nie położyła kwiatka. Wstyd, ciężki wstyd Pani Elżbieto.
Czy zorganizowanie tej symbolicznej demonstracji nie było symbolicznym położeniem kwiatka?

23:42, 01.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Student@Student

0 0

Wymarzony syn Hitlera na zdjęciu rzecznika ONR

Na kontrowersyjne zdjęcie z Facebooka rzecznika ONR zwrócił uwagę dziennikarz Michał Majewski. Młody narodowiec próbował się tłumaczyć.
- Czy Degrelle, fanatyczny hitlerowiec, był do niedawna w tle pańskiego FB czy to fejk? - zapytał na Twitterze Tomasza Kalinowskiego, rzecznika ONR, dziennikarz Michał Majewski. Obecnie Kalinowski ma już na Facebooku ustawione inne zdjęcie w tle. Teraz próbował się tłumaczyć. - Zdjęcie było wstawione wraz z cytatem: "Błądził jak ludzie wielcy, łachudry nie błądzą" - odpisał.
Na tym się jednak nie skończyło. - SS-mana pan se wklejasz? Ulubionego żołnierza Hitlera? I marsz powstańczy organizujesz? (ONR organizuje 1 sierpnia przemarsz ulicami stolicy z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego - przyp. red.) Gdzie cytat? - dopytywał Majewski.
- A widzi Pan tam sztandar SS? Jest Christsus Rex (Chrystus Król, faszystowskie i ultrakatolickie ugrupowanie polityczne w Belgii - przyp. red.). Ten wątek życiorysu L.D.szanuje,tylko ten - brnął Kalinowski.
- Wklei se pan Hitlera z lat 20 w tło. Obiecujący młody pejzażysta - odpowiedział dosadnie dziennikarz.

Wymarzony syn Hitlera
Léon Degrelle to belgijski zwolennik faszyzmu i nazizmu, który dobrowolnie walczył na froncie wschodnim, pod koniec jako oficer Waffen-SS. Adolf Hitler miał powiedzieć o nim, że chciałby mieć takiego syna.
W Belgii Degrelle został skazany za kolaborację na karę śmierci, ale zbiegł do Hiszpanii, gdzie żył pod opieką Franco. Zmarł w 1994 r.

00:02, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@". "@". "

0 0

Internauta Elżbieta BYŁA tam.
A Ty, drogi adwersarzu?
A władze miasta?
A członkowie ONR ?

Nie kąsaj po omacku.
Zasadniczym tematem wypowiedzi internauty Elżbiety był brak zainteresowania tym jedynym , znanym z nazwiska i imienia powstańcem. Podkreślenie, że w obliczu możliwości zrobienia show i lansowania się przed wyborcami zgubiła się postać bohatera pochodzącego z naszego miasta.

00:20, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

..

0 0

Głos Elżbiety dzieli, czy Elżbieta była na uroczystości złożenia Kwiatów przez władze miasta?

00:55, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aaaaaa

0 0

To dobrze że młodzi ludzie pamiętają o Powstaniu. Ale patriotyzm to obecnie kończy się na noszeniu koszulek i flag. Jak w garnku będzie widać dno i nie ma co jeść to taką koszulkę wkłada się do szafy i wyjeżdża na zmywak bo jeść trzeba. Ojczyzna jest fajna w hasłach a rządzi i tak ten kto ma kasę. A kasę ma ten kto był/jest u koryta. Zastanawiam się dlaczego Powstanie Warszawskie jest u nas obchodzone tak hucznie a mieliśmy walki partyzanckie w obronie naszych lokalnych ziem i o nich nikt nie mówi (obchody są ale jakieś nie za uroczyste). Co do patriotyzmu to proponuję zagłębić się w historię II RP i spojrzeć krytycznym okiem na obraz naszego społeczeństwa.

08:26, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jacekjacek

0 0

Brawo dla Pani Elżbiety

08:40, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ad111ad111

0 0

Franciszek wyjechał, tzn. że żółć można wylewać do woli...? :(

08:46, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do ?????do ?????

0 0

Faszyzująca organizacja..hm...jakbym słyszał TVN i słuchał towarzyszy z PO i kodowców.Może to jednak patrioci a nie targowiczanie???

09:56, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Elżbieta.Elżbieta.

0 0

Była Elżbieta zarówno na uroczystości oficjalnej jak i na tej zorganizowanej przez ONR ( z udziałem władz miasta)). Była.
Wystarczająca odpowiedż?

10:04, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pani ElżbietoPani Elżbieto

0 0

Pani Elżbieto. Bardzo dobrze, że Pani i wiele innych osób uczestniczyła w uroczystościach mających na celu solidaryzowanie się z Powstańcami Warszawskimi w tym jednakowym dla całej Polski czasie. To przykre, że dyskredytuje Pani organizatorów. Jeśli rzeczywiście Pani była na Rynku o 17, powinna Pani zauważyć, na czym polegała ta demonstracja. Tam nie było Apelu Poległych, nie było składania kwiatów. To była demonstracja przypominająca o tym ważnym dla Warszawy i Polski dniu.
Szkoda, że nikt nie złożył kwiatów pod tablicą upamiętniającą Leona Stroińskiego. Jest w Zamościu 23 radnych. 3 było na uroczystościach na ul.Partyzantów, dwóch z nich jeszcze na Rynku Wielkim, gdzie było pozostałych 20?
Gdzie byli ci krzyczący zwykle na innych, zwracający innym uwagę, gdy kamera pięknie ich pokazuje w swoim obiektywie? Tych wołających, jak im wstyd za innych?
Teraz to im powinno być wstyd.
Bo nam, zamościanom, jest za nich wstyd.

10:35, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

123123

0 0

Do "W punkt (zapożyczone)" zgadzam się z Tobą po prostu zapanowała moda na bycie patriotą. Szkoda że nie ma dalej obowiązkowej służby wojskowej, ciekawe ilu z tych wielkich patriotów w koszulkach z logiem PW czy Polski by się chciało wymigać.

11:29, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

a co robia tu wywalea co robia tu wywale

0 0

Wywalili ich z klubu pisowego to szukaja naiwnych którymi chca pokierowac. To radni zezradni bo bo zrobili dla swojego miasta przez 2 lata swojej kadencjk? Nie

12:09, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

5432154321

0 0

Ciężko zrozumieć czym się kierowali w/w radni i Prezydent. Każdy ma prawo uczcić pamięć Powstańców, ale niekoniecznie w tak kontrowersyjny sposób,Powstańcy jawnie odcinają się od takich "imprez".
Kibice i ONR chcieli uczcić pamięć Powstańców,więc mieli do tego prawo ale niestety dla tych ludzi lans to chleb powszedni, zwykli stadionowi zadymiarze obecnie popierani przez władze Zamościa (wszak o własny elektorat trzeba dbać). Jak widać na załączonym obrazku "prężenie muskuł" to ich chleb powszedni, gorzej z wiedzą historyczną. Większość z Nich miałaby pełne portki gdyby znalazła się na miejscu Powstańców, typowi bohaterowie przez "CH". Za organizację wszelkich obchodów i rocznic odpowiedzialny jest urząd miasta - dlaczego nie potrafił zorganizować obchodów w sposób cywilizowany tylko wykorzystał inicjatywę kontrowersyjnej, faszyzującej, ksenofobicznej i rasistowskiej organizacji, która przy okazji lansowała się na Rynku Wielkim? Władze miasta stojące pod sztandarami ONR, chyba jednak coś jest nie tak...zabrakło pomyślunku czy jawne popieranie neofaszyzmu?

12:23, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StudentStudent

0 0

Wiecie drodzy państwo, co w tym wszystkim jest najdziwniejsze?
Otóż na żadnym portalu na facebooku, takim jak zamojskipotral.pl , zamosc.tv i tym podobne nikt z Was - krytyków nie powie niczego złego o młodych ludziach, którzy upamiętnili wydarzenia z 1 sierpnia 1944 na zamojskim rynku. Żadno z Was nie skrytykuje ONR-u, kibiców Hetmana i młodych narodowców.
Zabrakło Wam odwagi, aby prezentować swoje przekonania? Wstydzicie się ich?
A może pisze to jedna/dwie sfrustrowane osoby, pod różnymi nickami?

12:50, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Student@Student

0 0

Nie wiem czemu Ty się dziwisz, nie kazdy ma konto na fejsie, ponadto krytyczne wypowiedzi sa czesto kasowane lub ukrywane.
Zresztą gdybyś śledził wypowiedzi na zamojskich portalach niektórych osób z kręgów tzw. kibiców i tzw.patriotów wiedziałbyś,że mieszkańcy zaczynają się ich obawiać - "dostać po ryju" lub "być skopanym" i "wylądować w szpitalu" to żadna przyjemność dla statystycznego mieszkańca.

13:11, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

znudzonyznudzony

0 0

Trudno od lewicowych Radnych wymagać aby uczestniczyli w obchodach rocznicy Powstania Warszawskiego skoro przez tyle lat towarzysze starali się wygumkować to wydarzenie z naszej historii

13:31, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@"znudzony"@"znudzony"

0 0

"Gumkowanie" to dopiero teraz jest w modzie i reżim PiS - owski jest w tym niedościgniony. Kontrowersje wokół Powstania były zawsze i trwają do dziś. Nie zastanawiają Cię słowa prawdziwych Powstańców, którzy przepraszają mieszkańców Warszawy? Zbijanie kapitału politycznego na zmarłych jest obrzydliwe ale obecnej władzy zupełnie to nie przeszkadza.

13:44, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StudentStudent

0 0

@ "@Student" dnia 2 sierpnia 2016 o godzinie 13:11:56

Proszę pana, proszę podać mi przykład wspomnianego przez pana zachowania, tj. „dostać po ryju” lub „być skopanym” i „wylądować w szpitalu”, które miało miejsce w Zamościu ze strony kibiców Hetmana, młodych patriotów bądź członków ONR-u, w kierunku przeciwników politycznych na przestrzeni kilku bądź kilkunastu ostatnich lat.

13:44, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

W-11W-11

0 0

Zamość jest typowo PiSowy , ludzie którzy myślą i mówią inaczej są odbierani jako wrogowie nie tylko miasta ale i Ojczyzny.Nikt nie reaguje na jawne łamanie prawa przez prezydenta AD, na obrażliwe słowa kierowane do Polaków z sejmowych mównic, na jawną już prawie dyktaturę jednego z szeregowych posłów. Białostocka msza pod egidą ONR przeszła w zasadzie bez konsekwencji. Kościół i PiS popierają działanie ONR widząc prawdopodobnie w tych młodych ludziach przyszłą " siłę zbrojną narodu".Zauważcie jak obrażliwe w tej chwili jest słowo KOD, KODOWICZ i t p. Ludzie należący do tego stowarzyszenia nie robią przecież nikomu krzywdy, nie biją, nie ubliżają. Walczą o swoje ludzkie prawa, o godne życie, podobnie jak papież Franciszek pochylają się nad niepełnosprawnymi.
Ale to ich władza i jej poplecznicy traktują wrogo a dresiarzy z ONR popiera chociażby poprzez udział w organizowanych przez nich manifestacjach.
Boimy się nie tyle razów , które możemy otrzymać ile upokorzeń słownych typu gwizdy , krzyki, wulgaryzmy.
Zamość jest mały....ludzie się znają.....ludzie chcą mieć święty spokój
A teraz czekam na falę hejtu.

13:48, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

N.P.N.P.

0 0

dodano: 22:11, 12 października 2015 przez: jestem za wjazdem na PEO

Trzeba zrrobić samosąd POPIERAM pijackie ścierwa normalnie by sie zebrał wjechał w tych patoli bo oni zawsze w grupie to cwaniaki 10 kopią jednego a jak by bylo takie porządne wpierrrrrrrr.... to myślenie tych małych rozjebusów by się zmieniło i zaorał by to całe śmieszne PeO Czego pojedyńczo tak nie kozaczą ? bo się boją ? tylko kopać potrafią bo w stójce nie ma tam zawodników! zacznijcie rozjebundy z PEO walczyć SOLO !!!! szkoda ze nie wiecie co to znaczy!!!! ale i tak JEB..Ć WAS PATOLE !!! czas rozliczeń nadchodzi zawsze w kupie nie będziecie latac a wasze Dupska popękają i na Peowiaków się wysrają hahahhahahhaha...
Zacytuj

dodano: 16:51, 12 października 2015 przez: murzyn

chłopaki wytrzeźwieją i ktoś tu zarobi w baniak...

dodano: 15:11, 13 października 2015 przez: JW

CO CI PO TYM JAK SIE DOWIESZ KTO SIE PRUJE.. WYJDZIESZ SAM NA SAM ??????? CZY PO RAZ SETNY PRZEKOPIECIE JEDNEGO W DWUDZIESTU PEDAŁY !!!!!! WY KUR,,,Y NIE MACIE ZASAD !!!!! A PRUJE TO SIE STARE PRZEŚCIERADŁO PAJACU !!!!
Zacytuj
dodano: 15:07, 13 października 2015 przez: Peowiakow

Jeb@c was prujacych sie anonimowo przed monitorami! Peo!
Zacytuj

13:54, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bura RzeczywistośćBura Rzeczywistość

0 0

Przychodzi funkcjonariusz starszy rangą, niezwykle uprzejmy. Opowiadam mu brunatnych koszulach, celtyckich krzyżach i innych symbolach jasno kojarzących się z faszyzmem.

- Tylko, że w naszym kraju nie ma symboli zabronionych.
- Czyli mogę swobodnie biegać po ulicach ze swastyką na plecach?
- Tak, dokładnie. Ale nawet jakby były to nic by to nie dało. Wystarczy zmienić kolor, lekko kształt i nie udowodni pan, że swastyka to swastyka. Jest za to definicja propagowania faszyzmu. Ale oni jej nie wypełniają, my nie możemy nic zrobić. To jest dla mnie tak samo smutne jak dla pana. - widzę, że mówi zupełnie szczerze - Są też na przykład znaki chronione prawem, jak flaga, godło. Takim znakiem jest też PW. Tylko co to znaczy znieważyć taki znak? Zauważył pan, że oni nigdy opaski PW nie noszą obok celtyka? Możesz mieć krzyż na plecach, opaskę na ramieniu i wszystko jest OK. Dopiero jak połączysz graficznie jedno z drugim to jest to przestępstwo. Ale oni to wiedzą i nikt tego nie robi. Swastyk też nie noszą, choć mogliby.
- To co musieliby zrobić, żeby pan ich mógł zatrzymać?
- Musieliby otwarcie nawoływać do wprowadzenia w Polsce faszyzmu. Do zmiany ustroju. Do mordowania Żydów, Czarnych i takie tam rzeczy. Dopóki tego nie robią, my mamy związane ręce.
- Krzyczeli, że na drzewach zamiast liści... wie pan. To nie jest nawoływanie do mordowania?
- Jest. Ale to za mało. Bo my mamy ręce związane również w inny sposób. Polityczny. Kiedyś były szkolenia z rozpoznawania i postępowania z takimi ugrupowaniami. Dostaliśmy nawet książeczki instruktażowe byśmy umieli odczytywać symbole. Bo tych jest dużo, czasami są zakamuflowane. Na przykład taki znak SS Totenkopf, nie wszyscy go znają. A kibice Legii wpisali go w swoje symbole. Ale tych szkoleń i książeczek już nie ma. Błaszczak zabrał. Rozumie pan?
- Rozumiem. Aż za dobrze. Szkolą sobie przyszłe bojówki?
- To nie są przyszłe bojówki. To już są bojówki. I tak, wkrótce będziecie się z nimi bić na ulicach.

Rozstajemy się w milczeniu, tylko uścisk dłoni i wymiana spojrzeń przepełnionych przerażeniem.

17:08, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

historykhistoryk

0 0

Do "oneb@???". Słoiki pracują i studiują w Warszawie mimo zburzenia miasta w czasie powstania. Warszawa została odbudowana dzięki naszym
dziadkom i ojcom łożącym na odbudowę Warszawy. Jeżeli to że istniejemy zawdzięczamy powstaniu to nie warszawskiemu ale zamojskiemu... no ale ty zapewne o takim nie słyszałeś. Niestety to są skutki uczenia się historii z mediów.

17:19, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

znudzonyznudzony

0 0

do "@" znudzony""

Skoro razi cię stwierdzenie "gumkowali" to niech będzie "zacierali" na to samo wychodzi.

Doskonale wiemy , czym było spowodowane zacieranie Powstania Warszawskiego ( czy innych świąt narodowych , np 11-go Listopada, 3-go Maja) i nie ma co teraz odwracać "kota ogonem"

Pamiętamy przecież te lata , wszak nie było to tak dawno . Ja wiem ze niektórzy obecni lewicowi działacze dzisiaj są tak postępowi, tak demokratyczni, tak religijni że bardzo chcieli by zapomnieć jak to kiedyś zamiast do kościoła ( tam chodzili potajemnie ) biegali do partii a święto 22-go lipca ( obok 1-go maja ) było dla nich najważniejszą datą w roku. Ale tego wymazać się nie da

17:24, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@"znudzony"@"znudzony"

0 0

O.K. masz rację w temacie zacierania dat, ale zwróć uwagę na obecną rzeczywistość. Takiego zniekształcania historii i jak to nazwałeś odwracaniem kota do góry ogonem dawno nie było! Poziom kłamstwa i przeinaczania faktów przekroczył wszelkie granice. Mam tylko cichą nadzieję,że tak jak kiedyś nie udało się władzy zatrzeć pamięci np. o Katyniu tak i teraz, czym więcej wtłaczania bzdur i kłamstw przez niektórych działaczy PiS tym większa czkawka im się odbije. Jeśli już wspominasz o dwulicowych towarzyszach biegających teraz do kościoła to wszedzie ich pełno, w partii rządzącej także:
http://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/507173,sylwetka-stanislawa-piotrowicza-pzpr-ksiadz-pedofil.html

17:48, 02.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@znudzony@@znudzony

0 0

Porównaj, proszę, liczbę niezadowolonych powstańców do ogólnej ich liczby. 4 osoby. Ilu z nich to TW?
To mówi wszystko.

07:59, 03.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

znudzonyznudzony

0 0

do „@” znudzony””

Pełna zgoda . Pozdrawiam

10:25, 03.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StefanStefan

0 0

Oj boli paru, jak ktoś pamięta o bohaterah.
Pozdrawiam

15:59, 03.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Cicho!Cicho!

0 0

https://youtu.be/_q4bXUqYc8E

23:31, 03.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

destdest

0 0

Brawo Student!
Jest tu parę przekoszonych lewactwem łbów po matce z kibucu i ojcu ubeku/ lub na odwrót/. Śmiechem ogarnia mnie jak ktoś powołuje się na tzw. gazetę jako "źrodło informacji"...
Zapoznajcie się z definicją faszyzmu, nieuki ... możemy później podyskutować. Ewentualnie.

10:54, 04.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@"dest"@"dest"

0 0

Nie ma potrzeby czytać definicji faszyzmu, wystarczy przeczytać Twoje słowa i definicja gotowa.

14:36, 04.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nieładnynieładny

0 0

Czy te łyse łby coś potrafią oprócz marszy z pochodniami i siania nietolerancji w stosunku do inaczej myślących?Powstanie W.jest w pewnych kręgach powszechnie krytykowane za totalne nieprzygotowanie,daremność ofiar i niepotrzebne hojractwo.Czytałem niedawno opinie czytelników pod wydaniem jednej z gazet i ani jedna osoba nie wypowiedziła się pozytywnie

00:11, 05.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

veve

0 0

Każdy wie z czym kojarzą się marsze z pochodniami.Prawda jest też taka,że prawactwo ma całe zastępy obrońców w postaci publicystów i dziennikarzy,którzy przymykają oko na wszelkie ekscesy lub nawet manifestacje rasizmu czy faszyzmu..Po prawej stronie zawsze znajdą się tacy,którym te idee są bliskie

14:05, 05.08.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu roztocze.net. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%