Zamknij

Marek Grzelaczyk startuje w wyborach

07:50, 13.08.2014 Aktualizacja: 08:58, 13.08.2014
Skomentuj

- Jeżeli chodzi o jesień to jestem dobrej myśli - mówi Marek Grzelaczyk, były prezydent Zamościa, a obecnie lider Prawicy Rzeczypospolitej w naszym województwie.

Grzelaczyk jednak nie zamierza ubiegać się o fotel prezydenta Zamościa. Będzie kandydatem na radnego sejmiku wojewódzkiego.

Przypomnijmy, że Prawica Rzeczyspospolitej ma podpisane porozumienie z partią Prawo i Sprawiedliwość, na mocy którego w wyborach samorządowych w całym kraju przedstawiciele PR mają zagwarantowane "czwórki" na listach w wyborach do sejmików i miast wojewódzkich.

- Do sejmiku wojewódzkiego jest pięć okręgów wyborczych - powiedział Marek Grzelaczyk. - Wystawiamy po jednym kandydacie i w tym okręgu wyborczym jest zgłoszona moja kandydatura. Chciałbym, żeby to porozumienie było szersze, bo w Tomaszowie, Hrubieszowie, Biłgoraju i Krasnymstawie też mamy swoich ludzi - dodaje.

Jak mówi Grzelaczyk, porozumienie podpisane z PiS pokazało sensowność takiego ruchu w ostatnich eurowyborach, gdzie prezes Prawicy Rzeczypospolitej Marek Jurek dostał mandat w Parlamencie Europejskim. W sejmiku wojewódzkim lider Prawicy Rzeczypospolitej chciałby skupić się na rozwoju szeroko rozumianej Zamojszczyzny.

- Moje zainteresowania i doświadczenia zawodowe to dwa obszary - wyjaśnia Grzelaczyk. - Pierwszy to kwestie gospodarcze, a drugi to służba zdrowia. Na tym chciałbym się skupić i w tych obszarach będę aktywny - informuje.

Poproszony przez naszą redakcję o komentarz w sprawie kandydatów Marek Grzelaczyk stwierdził, że "Marcin Zamoyski będzie kandydował", a "Jerzy Nizioł źle robi, że tak mocno związał się z SLD". Wie również o Pawle Biłancie, ale "zbytnio go nie kojarzy i nie wie, co mógłby on uczynić".

(Michał Karchut)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(43)

carocaro

0 0

Z tej kandydatury nic dobrego nie będzie.

09:10, 13.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

0 0

znowu rozprzeda miasto.
a później do pracy do szemranego biznesu

09:51, 13.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

loleklolek

0 0

Ma pan mój głos! Czas na zmiany!

10:00, 13.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sdssds

0 0

Zmiany to przyjdą, jak się pogoni wszystkich starych układowiczów, którzy tylko skaczą z partii do partii, aby mieć stołek byle gdzie... według zasady ważne, aby kasa była!

Jak to mówi Janusz Korwin-Mikke: nie trzeba zmieniać świń przy korycie, tylko ZABRAĆ KORYTO!

11:00, 13.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

"*_*""*_*"

0 0

"Głos" - naprawdę, dajecie mu swój głos? Gościowi, który odsprzedał ówczesnej Hypernowej, dziś Castoramie część terenów, które mogły posłużyć na rozbudowę ZOO, człowiekowi, którego żona uczyła w SP Złojec, przez co linia 55 kursowała specjalnie do Złojca, a tak by jej pewnie nie było? No proszę Was, jaki głos? Komu??? Pytam się, komu? Te "porozumienia" - to wszystko guzik warte... Apeluję zatem o rozsądek! Urodzonym przed `72 r., a pchającym się do polityki mówimy NIE!

11:05, 13.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

miejscowymiejscowy

0 0

To ten pan, który swego czasu jeździł Tiko o czym wspominały nie tylko lokalne gazety?

13:07, 13.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hektorhektor

0 0

miał Pan już swoje 5 minut, nic dobrego z tego nie wyszło, polityczne spotkania przy piwie to nie były dobre działania

13:48, 13.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abcabc

0 0

"dinozaur polityczny" jeszcze rwie się do rządzenia?

14:08, 13.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jkjk

0 0

Za sprzedaż terenów pod zoo już dziękujemy. Stare już było, co z tego że zawsze wraca?

17:53, 13.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cbacba

0 0

"też mamy swoich ludzi – dodaje." - pora skończyć z układzikami, Panowie wasz czas już minął!

21:20, 13.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anonimanonim

0 0

Moi Drodzy Zamościanie

To miasto potrzebuje ludzi, którzy są kreatywni i chcą zrobić coś dobrego dla naszego miasta. Pamiętam czasy jak prezydentem miasta był Pan Grzelaczyk i jak wyglądało miasto za jego rządów. Nic dobrego z tego nie było, co lepsze kiedyś zauważyłem jak odwozi go partol policji pod sam dom z nocnej popijawy. Dlaczego popijawy ? bo wysiadł totalnie pijany z radiowozu. Sprzedał wszystkie najlepsze działki w mieście pod zagraniczny kapitał na budowę marketów. Ten człowiek chce tylko dostać się do władzy i poprawić sobie komfort życia i dorobić trochę to prywatnego majątku. On nie jest człowiekiem który w jakikolwiek sposób chciałby poprawić życie nam Mieszkańcom Zamościa.

Sytuacja podobnie tyczy się ówczesnego prezydenta,a także większości urzędników w tym mieście. Wiem że dumnie jest mieć prezydenta, który jest potomkiem Ordynatów Zamoyskich i jest to ewenementem na skalę europy, ale niestety nie na tym tylko się to wszystko opiera. Przychodząc do urzędu miasta z jakąkolwiek sprawą trzeba się aż prosić o to żeby coś załatwić. Pracownicy wychodzą na papierosa w 10 osób a przy obsłudze interesanta robią łaskę i się burmuszą gdy ktoś coś od nich wymaga. Ludzie przecież to my mieszkańcy miasta ich zatrudniamy, a oni myślą że są ponad nami i wszystko im wolno. NIE !!! To nie powinno tak wyglądać i musimy o to walczyć żeby skończyć ten biurokratyczny proceder w Zamościu. Dlaczego jak mam znajomego w UM to załatwiam sprawę 3 albo 4 razy szybciej, a jak nie mam to muszę czekać i robić ładne oczy a pracownik z pretensją wykona swoją pracę. Tak nie powinno być. Chore również jest to gaszenie świateł w cały mieście o godzinie 1 w nocy do 3. Ludzie chodzą po ciemku jak w Phenianie w Korei Północnej, jakby nie można było wyłączać tego światła od 3 do 5 gdy już się rozjaśnia. Brak żadnych koncepcji zrównoważonego rozwoju i zwykłego pomyślunku.

Miasto z potencjałem i dużymi możliwościami lecz zarządzane przez ludzi, którzy nie mają żadnej chęci zrobienia czegoś dla mieszkańców i miasta. Nie ma pracy, Życie kulturalnie jest znikome, a każdy kto chce zrobić coś pożytecznego w tym mieście uznawany jest za idiotę. Jeśli nie skończy się ten wielki Monty Python w ratuszu to nic z tego nie będzie.

Najgorzej, że dotychczas nie widzę kandydata który byłby wiarygodny i szczerze chciałby coś zmienić w tym mieście.

Dziękuję jeśli ktoś popiera moje zdanie na ten temat i również ma dosyć tego cyrku w naszym jakże pięknym mieście, niestety zarządzanym przez niemądrych ludzi związanych układami na dobre. Pamiętajcie, oni nie szanują mieszkańców tego miasta tylko poklepują się po plecach, wzajemnie tworząc kółko adoracji.

Pozdrawiam

22:33, 13.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wspólny ZamośćWspólny Zamość

0 0

@anonim - pańska diagnoza nie w pełni jest trafna, ale z kilkoma rzeczami sie zgadzamy, jak na przykład brak koncepcji rozwoju. Proszę śledzić nasze propozycje, jak np. tu:
http://ezamosc.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=9258&Itemid=37
Moze znajdzie Pan coś dla siebie.

22:39, 13.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anonim2anonim2

0 0

Panie Andrzeju, ale jakie "śledzić propozycje"? nic tam nie ma. tylko narzekanie i wytykanie. To samo robi Pan Zawiślak. wg mnie niczym się w tej chwili nie różnicie. Jak napiszecie propozycje, konkrety, to dajcie znać...

07:18, 14.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

"*_*""*_*"

0 0

A ja popieram "anonima"! I nie chodzi to tylko o narzekanie i maruderstwo...

08:08, 14.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anonim3anonim3

0 0

Brawo anonim2 :-) Celniej nie można tego było ująć :-)

08:35, 14.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tyldatylda

0 0

Pan Grzelaczyk w sejmiku? Pamietamy jak nie tak dawno jako prezes spółdzielni na złość utrudniał życie sąsiadom z innej spółdzielni. Pamięta Pan swoją decyzję???
My zapamiętamy!!!!!!!

mezalians z PiS ma zagwarantować miejsce na liście i wejście do sejmiku bo jak wiadomo u nas wygra PIS. Żałosne że takimi chwytami aby dostać się ale czego innego można się spodziewać.
tylko zmiana ordynacji pozwoli na wybór ludzi a nie list.
to dotyczy wszystkich poziomów sprawowania władzy.

Mili współmieszkańcy, pamiętajcie o jednej ważnej kwestii. wybierajmy mądrze radnych, niekoniecznie tylko skupiajmy się na wyborze prezydenta. mądrzy radni zapewnią mądne uchwały i mądrą kontrolę administrowania miasta przez prezydenta.
głupi radni to kolejne lata nicnierobienia.

09:12, 14.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xx

0 0

Brawo anonimy!!! I jeszcze raz, brawo!!! jesteśmy tacy wielcy, tacy anonimowi :) ale mu dokopaliśmy.
A ja jednak w tym wywiadzie widzę kilka propozycji, już w pierwszej odpowiedzi: 1. zapewnieniu lepszej komunikacji, dróg,
2. mniejszych opłat za wodę, ścieki i śmieci,
3. stymulowaniu rozwoju gospodarczego i tworzeniu rynku pracy poprzez aktywne ściąganie inwestorów i dotowanie pomysłów Zamościan chcących rozpoczynać i prowadzić działalność gospodarczą w naszym mieście.

I dalej konkrety:
"Jeśli miasto będzie inwestować w remonty i budowy dróg, a w przetargach będzie preferować firmy miejscowe, to i Zamościanie będą mieli pracę. To samo jest z każdym miejskim wydatkiem. Jeśli zwiększymy budżet na edukację, to więcej nauczycieli będzie miało pracę, a dzieci będą uczyły się w lepszych warunkach i efekty nauczania będą lepsze. Osobnym tematem jest obniżenie opłat lokalnych – podatków od nieruchomości, opłat za wodę, ścieki i odbiór śmieci. Uważamy, że im więcej pieniędzy zostanie w kieszeniach Zamościan, tym więcej oni wydadzą na zakupy w miejscowych sklepach".

"Dlatego najpierw powinniśmy ułatwić życie miejscowym przedsiębiorcom, preferując ich udział w przetargach, czy zatrudnianie Zamościan. Zaraz potem powinniśmy przystąpić do aktywnego ściągania inwestorów. Uważamy, ze miasto ma potencjał, jeśli chodzi o rozwój przetwórstwa rolno-spożywczego, meblarskiego, w zakresie handlu, także z Ukrainą. Zachętą może być nie tylko tania siła robocza, co promuje obecna ekipa w Ratuszu, ale także uzbrojone tereny inwestycyjne, niskie opłaty, zwolnienia podatkowe, a także system dotacji do nowych miejsc pracy".

"Do inwestorów trzeba dotrzeć osobiście, zachęcić ich dobrą ofertą, mieć przewagę konkurencyjną w porównaniu do innych miast regionu (...) Oprócz tego chcemy powołać miejską instytucję, na wzór agencji rozwoju regionalnego. Fundację, która będzie rozliczana z efektów pracy. Tymi efektami nie będzie ilość przedsiębiorstw dużych czy małych, ale nowo utworzone miejsca pracy".

To są konkretne propozycje rozwiązań, ale jak widzę, hejterzy nawet nie przeczytali wywiadu.
Pozdrawiam Cię Andrzeju, nie daj się sprowokować i spokojnie, rzeczowo rób swoje.
Jurek

10:41, 14.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zamzam

0 0

Zabrać urzędasom internet! Niech się wezmą do roboty, a nie hejtują w necie

10:44, 14.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

0 0

"x" - tak, to nie jest anonim !!! Jaka różnica czy ktoś nic nie wpisze czy wpisze np. "x" ?

10:58, 14.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xx

0 0

Różnica jest taka, ze ja nie hejtuję :)

12:39, 14.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tyldatylda

0 0

zwiększyć nakłady np na edukację i zmniejszyć opłaty lokalne podatki.
taaaaak to są konkrety ale populistyczne dla niekumatych wyborców - tu dodamy góóóóre złota i będziemy zabierać z podatków znacznie mniej. rozmnożymy pieniążki, dla Was wyborcy wszystko :)
tylko raz udało sie rozmnożyć rybę na pustyni i później wielu obiecywało w kampaniach ale jakoś jeszcze nikt nie potrafi tego dokonać po wyborach.

znacie definicje obłędu?
obłędem jest glosowanie ciągle na tych samych ludzi, partkie wierząc że wreszcie będzie inaczej.

pzdr

13:18, 14.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anonim2anonim2

0 0

ok ok. ale ja się mogę podpisać, tylko po co...
jak ktoś chce pogadać to nie ma problemu..

odnosząc się do "konkretów"
ad.1. "drogi" - no jasne, tylko jak? każdy sobie w ulotce wyborczej to napisze, ale ja pytam jak? czy zna koś budżet na przyszłe lata? skąd przesunie pieniądze? zabierze oświacie? a nie... nie zabierze bo tam też doda kasy... aaa a zaraz a skąd ta kasa?
ad.2. aha już wiem... tu się zmniejszy podatki za wodę i stąd ta kasa będzie na drogi... a i jeszcze jedno pytanie... jak przekonać prezesa PGK do obniżenia cen skoro mu się budżet nie zamyka i stąd wnosił o zwiększenie tych opłat?
ad.3. no dobra, czym tych inwestorów zachęcić? jakiś konkret...? tym co teraz miasto robi, tzn reklamą w gazetach, chwaleniem się bliskości granicy i szerokim torem? jakieś inne pomysły?

pomimo że zrobiłeś tą wyliczankę - ja tu konkretów nie dostrzegam... każdy NOWY chciałby obniżenia! polepszenia! itd. ale konkret dla mnie to pytanie JAK?

kolejne pytania...
preferować lokalne firmy - niby jak to zrobić w przetargu otwartym? a kto buduje drogi i remontuje w Zamościu? PRD Rzeszów? PRD Lublin? nie widziałem ich na naszych ulicach... czy lokalna firma jest w stanie wybudować Kino? Sąd? hmmm?
"preferując ich udział w przetargach" - co to znaczy? to wbrew prawu jest przede wszystkim!

FAKTYCZNIE - SAME KONKRETY

13:40, 14.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wspólny ZamośćWspólny Zamość

0 0

My to wiemy szczególnie, że pieniądze nie biorą się z powietrza, ale też nie powinny wpadać do czarnej dziury.
Da się zwiększyć nakłady na edukację i zmniejszyć opłaty lokalne poprzez ograniczenie wydatków w innych pozycjach. Np. w wydatkach na reprezentację :) a także w innych działach. Ale przede wszystkim oszczędzając na zatrudnianiu działaczy PO i SLD w miejskich spółkach.
W jednym się zgadzamy - jeśli będziemy głosować wciąż na tych samych ludzi, partie, to nie będzie inaczej. Będzie gorzej, bo chyba wszyscy widzą, że (poza odnowioną Starówką) Zamość szczególnie do przodu w rozwoju gospodarczym przez te 12 lat się nie posunął.

13:44, 14.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qwertyqwerty

0 0

Poprzednicy Zamojskiego nie mieli środków z unii Europejskiej. Słuchając tego co mówi Zamoyski i jego Zastępca Kossowski to tylko Unia i Unia, co poza Unią to niewiele.
Pieniądze z Unii to pieniądze publiczne TO PRZYSŁOWIOWA MANNA Z NIEBA I NA CO TO JEST WYDAWANE NA ŻYRAFIARNIĘ?? ZA 4 MLN ZŁOTYCH??
To nawet budżet obywatelski był chyba mniejszy.
Mija 8 lat tylko tej kadencji Zamojskiego, więc warto się zastanowić czy nam taki prezydentem i wiceprezydent jest potrzebny czy też nie,

14:08, 14.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xx

0 0

qwerty - mija 12 lat.

15:11, 14.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lewicowylewicowy

0 0

Wspólny Zamość podaj nazwiska działaczy SLD którzy to pracują w spółkach miejskich albo przestań kłamać!

20:34, 14.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qwertyqwerty

0 0

to Zamojski chce startować?

22:11, 14.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja się pytamJa się pytam

0 0

To szef ZGL juz nie jest działaczem SLD? :)

07:07, 15.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lewicowylewicowy

0 0

Nie jest.

07:19, 15.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KitKit

0 0

A był... Nie przejmujcie się, po wyborach PiS was wszystkich ujawni :)

08:25, 15.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

val/kilmerval/kilmer

0 0

a motto przedwyborcze -
czas podciągnąć spodnie aby z doopy nie zwisały...?

20:27, 15.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wowwow

0 0

Od polityka oczekuje się:
- posiadania określonych cech osobowości i charakteru
- poprawności obyczajowej
- odpowiedniej wiedzy i umiejętności
- pewnego doświadczenia
- empatii dla podwładnych -
- być prawdomówny, wiarygodny, odpowiedzialny, prawy, współczujący i życzliwy
- cieszyć się powszechnym zaufaniem
- umieć poprawnie wyrażać się i logicznie wnioskować
- wykazywać się kulturą osobistą
- posiadać umiejętność prowadzenia negocjacji i pozyskiwania zwolenników
- znać przepisy prawa i przestrzegać ich na co dzień
- troszczyć się o interesy wspólne i o kontynuację polityki, pod warunkiem, że jest ona dobra dla narodu i państwa
- umieć szybko podejmować trafne decyzje i działać skutecznie
- nie być pazernym na pieniądze, ani łasym na pochwały fagasów
- posiadać wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności stosowne do zajmowanego stanowiska
- mieć dobre wyniki w swojej pracy zawodowej i w zakresie zarządzania
- cieszyć się niekłamanym autorytetem
- nie ulegać naciskom lobbystycznym
- nie być związanym z układami mafio- i lożo podobnymi, ani z grupami wyznaniowymi
- w życiu rodzinnym być przykładnym rodzicem, małżonkiem lub partnerem
- mieć pełen szacunek dla swych podwładnych i wyborców
- być zrównoważonym wewnętrznie i nie mieć zaburzeń psychicznych.
Lista tych kryteriów nie jest zamknięta, a i tak dostatecznie długa, żeby mieć wątpliwości, czy jakiś zwykły człowiek jest w stanie je spełnić. Zwykły człowiek może nie potrafi, ale polityk - przedstawiciel elity społecznej - uchodzi za człowieka ponadprzeciętnego, wyjątkowego i dlatego można od niego wymagać o wiele więcej, aniżeli od innych ludzi.

I jak pan wypadł?

23:25, 15.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

myślący emerytmyślący emeryt

0 0

Absolutnie żadnych ale to żadnych wyznawców czy funkcjonariuszy komuny - ich moralny kręgosłup Polska już poznała.

08:19, 16.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

G321G321

0 0

Wypominanie Grzelaczykowi jednego marketu przy ZOO w sytuacji gdy Zamoyski zezwolił na budowę kilkunastu jest czystą hipokryzją piszących. Zresztą kandyduje on do sejmiku a nie do Rady Miasta lub na Prezydenta. Natomiast Panu Prezydentowi Zamoyskiemu w listopadzie serdecznie podziękuję, za robienie sobie kpin w postaci zaciemniania ulic.

21:36, 17.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AndronikusAndronikus

0 0

polityk musi być skuteczny i wiarygodny nie może być nieudacznikiem.
W swoim działaniu musi być skuteczny. Polityk który związał się z jedną partią czy opcja powinien z nią być na dobre i na złe, anie być pospolitym zdrajcom i karierowiczem.

Jednak aby to było to polityk musi posiadać odpowiednie oprzyrządowanie w postaci:
- doświadczenia,
- umiejętności
- wiedzę, którą potrafi odpowiedni przekuć na konkretne działania.

01:47, 18.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SerSer

0 0

Skuteczny jak Zamoyski:
Przegrana z Zawislakiem w Sadzie Pracy
Przegrana z Zawislakowa w Sadzie pracy
Wypłacenie odszkodowania Włochowi
Zapadająca sie ulica Królowej Jadwigi
Cieknące dachy w Bramie Lubelskiej, nadszancu, kioskach obok niego
Brak dofinansowania remontu ZDK , bo urzędnik spóźnił sie 1dzien z wnioskiem
Upadek handlu na Starym Mieście, bo wydana zgoda na markety
Upadek sportu w miescie, ostatnio likwidacja małej hali OSiR
Pusta Morandowka i prawdopodobna przegrana w sadzie z Zapieckiem
...i pewnie wiele jeszcze "sukcesów", których nie pamietam...

07:01, 18.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SerSer

0 0

Aaa, No i te 100 tys. Za maski weneckie... Ijak wam sie coś przypomni, śmiało piszcie :-)

07:03, 18.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xx

0 0

Komin na Bramie Lubelskiej Nowej... Skutecznie likwidowana samowolka. Od dwóch lat :)

08:20, 18.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SerSer

0 0

Fontanna na Rynku Wodnym, psuje się dwa razy w tygodniu>
Alejki z grysiku w parku i na plantach, po deszczu kleją się do butów no i spływają z wzniesień :)

09:46, 18.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JankaJanka

0 0

Dla mnie największym sukcesem Zamoyskiego jest skuteczna wymiana pokoleniowa urzędników w Ratuszu. Czyli wypędzenie z miasta młodych :)

09:56, 18.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SerSer

0 0

Zapomniałem o przegranej sprawie ze Spółdzielnią Zamoyskiego. Miasto musiało wyremontować kładkę nad ulicą Zamoyskiego. Czy pamiętacie może jakąś sprawę, którą miasto wygrało???

23:28, 18.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MPK-loverMPK-lover

0 0

Radziłabym nie mylić żon byłych prezydentów. To Pani Ciastoch dojeżdżała do pracy zorganizowanym dla niej autobusikiem :)

21:16, 26.08.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ADSOADSO

0 0

Popieram gościa, ma charakter, nigdy nie wstydził się swoich poglądów i stąd tak wielu siepaczy naskoczyło na niego!

14:20, 27.10.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%