Biznes

Zamknij

Twarde lądowanie Panasa

12:00, 07.11.2012

Zrobił przysługę władzom miejskim oraz filmowcom, których zabrał swoją cessną w przestworza. Teraz ma kłopoty. Przemysława Panasa, przedsiębiorcę ze Zwierzyńca, byłego prezesa zamojskiego Aeroklubu, czeka teraz „lot” … do sądu


Chłopakom z aeroklubu najwyraźniej odbija. To, co oni wyprawiają należy skwitować jednym słowem – żenada. Nie mieści mi się to w głowie -Przemysław Panas nie kryje irytacji po tym, co go spotkało na lotnisku w Mokrem. – Może ekipie filmowej było do śmiechu, ale mnie nie.

Na ratunek … policja
Filmowcy pracujący dla Telewizji Polskiej SA przyjechali do Zamościa zrobić zdjęcia do programu „Mam przepis na… pielgrzymowanie”. Przez dwa dni (5-6 października) biegali z kamerą po Starówce, a na koniec chcieli mieć jeszcze kilka ujęć miasta z lotu ptaka.
– Zadzwonił do mnie sekretarz miasta z prośbą, czy nie pomógłbym ekipie w realizacji zdjęć, ponieważ nie mogą dogadać się z Aeroklubem. (Stawki za usługę zaproponowane przez Aeroklub dla telewizji okazały się za wysokie – przyp. red.) Nie mogłem odmówić. Wsiadłem do samolotu i przyleciałem – opowiada Panas, dodając, że o jakiekolwiek zapłacie nie było mowy.
Na lotnisku w podzamojskim Mokrem, gdzie wylądowała jego cessna, oprócz filmowców czekali na niego umundurowani policjanci. Zostali wezwani przez dyrekcję Aeroklubu Ziemi Zamojskiej, która uznała, że pilot złamał obowiązujące przepisy lotnicze i… wylądował bez ich zgody.
– Zarząd odkopał przepis nie z tej epoki, który mówi o powiadamianiu i uzgadnianiu lądowań na przynajmniej 24 godziny wcześniej. Skąd na miły Bóg miałem wiedzieć, że czeka mnie lot z filmowcami. Gdybym miał taką wiedzę, to o swoich planach poinformowałbym dyrektora – mówi przedsiębiorca.

Policjanci, którzy po telefonie od Jacka Trynieckiego, dyrektora AZZ przyjechali na lotnisko, cessny nie „aresztowali”, puścili też wolno jej właściciela. Skończyło się na wylegitymowaniu pilota i sporządzeniu notatki służbowej. Ale to jednak nie koniec kłopotów. Przemysław Panas stanie przed sądem. Policja przedstawiła mu zarzut naruszenia przepisów ustawy Prawo lotnicze; wykroczenie z art. 210, a dokładniej brak zgody na lądowanie.
– 25 października skierowaliśmy do sądu materiały w tej sprawie – usłyszeliśmy od nadkom. Joanna Kopeć, rzecznik Komendy Miejskiej Policji w Zamościu.

Panowie! Zróbcie coś z tym!
Przemysław Panas mocno poirytowany postępowaniem szefostwa aeroklubu złożył skargę do Henryka Mateja, starosty powiatu zamojskiego (aeroklub dzierżawi grunty od starostwa).
„Obecne przepisy w strefie Schengen pozwalają poruszać się statkami powietrznymi bez powiadamiania wcześniej kogokolwiek. Jednak do Zamościa trzeba 24 godziny wcześniej dzwonić, a i to nie gwarantuje zgody. Wszystko zależy od „widzimisię” dyrektora AZZ, który da zgodę, albo jej nie da. (…) Dyrektor nawet, jeśli wiele o prośbie o lądowanie, to nie oznacza, że się zgadza” – napisał przedsiębiorca, dodając, że zarząd AZZ traktuje lotnisko jak prywatny folwark, a nie jak obiekt użyteczności publicznej. Obecnym zarządcom lotniska przedsiębiorca zarzucił też coś jeszcze. Mianowicie to, że statutowe zadania ich nie interesują, a swoją uwagę koncentrują na niedzielnej giełdzie handlowej. Do pisemnej skargi dołączył zapis nagranych rozmów telefonicznych, jakie ostatnio przeprowadził z Jackiem Trynieckim. Trafiły one także do Ryszarda Gliwińskiego, wójta gminy Zamość oraz prezydenta Zamościa.
Prezydent Marcin Zamoyski w swoim wystąpieniu podczas ostatniej sesji Rady Miasta ( 29 października) nie pozostawił suchej nitki na szefostwie Aeroklubu. Bądź, co bądź Przemysław Panas zrobił przysługę miastu.
– Nie może tak być, że Aeroklub jest panem i władcą, że o wszystkim będzie decydował. Pas startowy nie jest jego prywatną własnością, należy do państwa, do nas wszystkich. Niedopuszczalne jest, aby jedna osoba decydowała o tym, kto na lotnisku może lądować, kto może z niego startować, a kto ma trzymać tam samoloty. Wzywać policję na człowieka, który przyleciał na naszą prośbę, do czego to podobne? – grzmiał prezydent.

Dyrektor wie swoje
– Pan prezydent nie jest fachowcem od spraw lotniczych i nie powinien zabierać głosu na ten temat. W mieście jest sporo spraw do załatwienia, i to nimi w pierwszej kolejności powinien się zająć – odpiera atak dyrektor AZZ. – Nie mogę sobie pozwolić na to, aby każdy lądował, czy startował z lotniska, kiedy tylko chce, bez żadnych uzgodnień. Tak jak to robi pan Panas, który teren ten traktuje jak prywatną własność.
Jacek Tryniecki dowodzi, że o jakimkolwiek „widzimisię” przy wydawaniu zgody na korzystanie z płyty lotniska nie ma mowy.
– Obowiązują nas przepisy i musimy ich przestrzegać. Ci, którzy uważają, że stosujemy archaiczne procedury powinni sięgnąć do Zbioru Informacji Lotniczej (AIP) – dokumentu Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej. A jeśli chodzi o pana Panasa, to dodam tylko, że on nagminnie łamie przepisy – twierdzi dyrektor.
Zarząd Aerklubu, o czym nie omieszkał wspomnieć dyrektor w rozmowie z nami, poważnie zastanawia się nad skierowaniem do Urzędu Lotnictwa Cywilnego skargi na „latającego” przedsiębiorcę.
– Jeśli dalej nie będzie stosował się do przepisów, zrobimy to – oświadcza szef AZZ.

Nie był to pierwszy incydent na lotnisku w Mokrem, którego uczestnikami byli były prezes zamojskiego Aeroklubu i obecny dyrektor. To, że od wielu miesięcy panowie są w ostrym konflikcie, nie jest tajemnicą. Spór przeniósł się nawet do sądu. Ponad miesiąc temu Przemysław Panas skierował do sądu prywatny akt oskarżenia przeciwko Jackowi Trynieckiemu zarzucając mu pobicie. To, że w Mokrem jest niemile widziany przez działaczy Aroklubu, to mało powiedziane. Tak przynajmniej twierdzi Panas.
– Jestem przez nich traktowany jak persona non grata – kwituje.

 

Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (137)

RadnyRadny

0 0

Pan Prezydent Zamoyski był przez 10 lat prezesem AZZ i chyba wie jakimi przepisami rządzi się lotnisko w Zamościu.
Jeszcze tak nie było żeby byle dyrektorzyna rozkazywał czym ma się zająć prezydent Zamościa.
Panom z Aeroklubu odbiło całkiem wypowiedź na sesji rady gminy v-ce prezesa AZZ Bogdana Jasiny i sugestia że Pan Wójt i Pan Starosta jakoby mieli mieć swoje stoiska handlowe na Mokrym jest uwłaczająca świadczy o jednym że Hamy zagościły na dobre w Aeroklubie.

12:39, 07.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

chryzelefantynowanychryzelefantynowany

0 0

A sam program można obejrzeć tu: http://www.tvp.pl/vod/audycje/religia/mam-przepis-na-pielgrzymowanie/wideo/07112012-1005/8903000

Można poczuć się dumnym :)

13:12, 07.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pilot GAPilot GA

0 0

W odpowiedzi co to jest AIP: Zbiór informacji zawartych w AIP na które powołuje się Pan dyr. są stworzone w oparciu o zarządzenia wewnętrzne ustanowione na każdym lotnisku z osobna a nie dotyczą przepisów ogólnych. A więc jeśli jest wpis że pilot musi uzgodnić na 24 godziny wcześniej lądowanie to jest tylko i wyłącznie widzimisię zarządcy lotniska w tym przypadku Aeroklubu Ziemi Zamojskiej Oczywiście mogą to zmienić na naprzykład 7 dni wcześniej jak i 1 godzinę wcześniej a również wpisać informację że lądowanie na odpowiedzialność pilota be powiadamiania kogo kolwiek.

20:06, 07.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

0 0

Panie Pilocie GA jak to rozumieć: że zarządzający może wpisać co mu się podoba że między 12:00 a 12:01 nie wolno lądować a jak ktoś wyląduje to jest przestępstwo? to chyba jakaś parodia.

20:15, 07.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pilot GAPilot GA

0 0

Tak dokładnie jest bo zarządzający będzie się tłumaczył że od czasu urzędowania nowego dyrektora właśnie w tej chwili wszyscy idą do toalety robić siusiu i nie wolno lądować chyba że zbraknie paliwa lub siła wyższa zmusi pilota do złamania tego przepisu. Niestety jest tak jeszcze na kilku innych lotniskach zarządzanych przez aerokluby gdzie panom bije podobnie na głowę jak w Zamościu zabraniają lądować bo kogoś nie lubią albo ktoś im przeszkadza chcą zrobić na złość władzom samorządowym że to oni żądzą a nie Prezydent Burmistrz Wójt czy Starosta. Aerokluby się kończą jak PKS.

20:31, 07.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

0 0

Wpuść chłopa do biura to atrament wypije. Gratulacje dla aeroklubu za świetnego dyrektora. Jak by nie Panas to siedziało by to w wagoniku i cienko śpiewało, końskim szczawiem tyłek by podcierało.

21:17, 07.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Z.GienekZ.Gienek

0 0

Olimpijczyk, to znowu ty:-)

21:17, 07.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

z branżyz branży

0 0

Jeżeli człowiek nie ma wiedzy na dany temat, to lepiej niech się nie wypowiada. Po pierwsze, to nie AZZ jest zarządzającym (nie zarządcą) lotniska Mokre, a Aeroklub Polski. Wobec tego to Aeroklub Polski w porozumieniu z AZZ opracowuje dane, które następnie są zatwierdzane przez PA¯P. Powiadasz, że to głupie normy? Możliwe, ale jedyne realne na lotnisku tego typu. Przepisy wymagają od zarządzającego zapewnienia bezpieczeństwa na lotnisku, a jak ma to robić, kiedy nie ma kontroli nad tym kto wykonuje operacje? Poza tym na marginesie lotnisko Mokre jest lotniskem użytku niepublicznego, zatem zarządzający ma szersze kompetencje w ingerowaniu w to, kto wykonuje operacje.
Na marginesie zostawiam konflikt pomiędzy Panasem a AZZ, chodzi mi tylko, żebyś nie przekłąmywał rzeczywistości. Jeżeli ktoś naruszył przepisy, a miał tego świadomość jako licencjonowany pilot to poniesie konsekwencje.

pozdr

22:49, 07.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PKS i AutonaprawaPKS i Autonaprawa

0 0

Ja myślę że tu rację ma dyrektor lotniska Pan Panas to kawał chama i myśli ze jak robi coś dla miasta to jest III Prezydentem???

07:13, 08.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

LeszekLeszek

0 0

Filmowcy byli by głupi, gdyby mieliu zapłacic za lot Aeroklubowi, gdy Panas tylko czeka na okazje by "za darmo" wozic, reklama i rok istnienie kolejnej afery w mediach, jaki Aeroklub be. Obserwuje ta nagonke w mediach i dziwie sie ludziom, którzy tak dali sie ogłupić zabiegami " Sponsora Panasa" o zniszczenie Aeroklubu, przejecie terenu , przejecie giełdy.. Najsmutniejsze, że znalazł jeszce nastepnego byłego Prezesa Aeroklubu, Zamojskiego. Był juz kiedys w Zamościu taki "biznesmen, Krzysztof D, przepowiadam podoby huczny koniec Przemyława P.

10:59, 08.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Była kiedyś taka drużyna piłkarska "HETMAN Zamość" to też stowarzyszenie przepowiadam dla Aeroklubu również tak huczny koniec AZZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17:59, 08.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kamerakamera

0 0

Z AZZ będzie tak samo, co z Hetmanem.

18:55, 08.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Z.GienekZ.Gienek

0 0

pewnie jest po pełni:-)

19:46, 08.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

nic nie cieszy tak jak nieszczęście człowieka, to co nie cieszy to szczęście drugiego.

00:17, 09.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

0 0

Pan Panas źle robi on powinien nad lotniskiem polatać potem kilka razy podejść do lądowania delikatnie dotykając podwoziem o pas i tak po pięciu razach w końcu wylądować stanąć na środku lotniska wyjść wziąć czapkę zmiąć ją i wsadzić między kolana udając skruszonego AZZ stwierdziłby że Panas w końcu czegoś się nauczył . A Pan Panas po prostu przylatuje ląduje i wysiada z samolotu i tu jego błąd bo wtedy jest to traktowane przez świrów z aeroklubu jak cytat, "teren ten traktuje jak prywatną własność".

07:55, 09.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

..................

0 0

Ja jak przyjeżdżam na giełdę swoim Golfem to też staję trzaskam drzwiami i idę na zakupy ojjjjj pewnie mnie też się to dotyczy "teren ten traktuje jak prywatną własność".

08:39, 09.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

0 0

Ale 4 zeta płacisz ? czy na wariata ?

10:20, 09.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

bywalecbywalec

0 0

Ja na wariata za 2 bez paragonu.

13:56, 09.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

bywalec w AZZbywalec w AZZ

0 0

święta prawda, poziom odniesienia do tego prymitywa jak najbardziej adekwatny

18:19, 09.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Już na początku kadencji i 2008 roku pewien gość obiecał Panasowi, że będzie w trakcie budowy przez Aeroklub nowego hangaru, patrzył Prezesowi Zarządu na jego łapki by nie doszło do zawłaszczenia przez niego dobra wspólnego. Facet okazał się wiarygodny i słowa dotrzymał, doprowadzając do skrócenia kadencji i przyśpieszonych wyborów nowego Zarządu, a tym samym skutecznego ukrócenia harców, swawoli i panoszenia się Panasa na Lotnisku Mokrem. A może ktoś wie lepiej jak było i podzieli się z nami swoją wiedzą?

09:59, 10.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

bywalec w AZZbywalec w AZZ

0 0

i dlatego wybudował hangar z funduszy AZZ na działce z 5-letnią dziarżawą - trudno uwierzyć:-)). W momencie gdy było coś koło 1 mln niespłaconych zobowiązań bez możliwości pozyskania kredytu, to wystrczyło aby Zarząd się sam rozwiązał.

10:20, 10.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

:-) :-)

0 0

Kiedy: 2012-11-05 12:44:52
areoklub kółko wzajemnej adoracji, banda debili... jak by nie Panas dalej by srali za hangarem w trawie :D:D tyle w tym temacie! zapytajcie się czym dupe podcierali

10:20, 10.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SylwestraSylwestra

0 0

Przywołując pamięć dostrzec można, że PANAS w niektórych środowiskach rozpoznany jest jako szkodnik Aeroklubu naruszający prawo. Po wykluczeniu z Aeroklubu Polskiego wypowiadał się dla tygodnika Zamojskiego o sobie w drugiej osobie - nazywając siebie, że tak postępuje tylko hołota – i w tym przypadku nie kłamał i nie potwierdzał nieprawdy, okazał szczerość i prawdziwe oblicze rekina biznesu z rodzaju ludożerca!

18:58, 10.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SWATSWAT

0 0

Nie pierwsze to już takie lądowanie tego P...., miał również takie nocne przypadki, gdzie bez czyjejkolwiek zgody sobie wylądował od tak. Bohater.

00:04, 11.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BohaterBohater

0 0

Ja kiedyś w nocy zajechałem na parking galerii “TWIERDZA” bez czyjejkolwiek zgody i zrobiłem to nie pierwszy raz też jestem Bohaterem ?

14:27, 12.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Z.GienekZ.Gienek

0 0

Bohaterze, wjedź przed schody Ratusza i tam zaparkuj:-)))

14:45, 12.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

A mój kumpel jeździ z dziewczyną na lotnisko się bzykać też wielokrotnie to bohater czy przestępca ?

22:23, 12.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JajaJaja

0 0

sobie PAN i AS rzekomy dobroczyńca jest wspaniały? ,a i jaką ma bogatą i pikną przeszłość, a jaki dorobek? Krocie już dobrego ludziom uczynił?, Apetyt mu wzrasta w miarę konsumpcji na wszelakie dobra. Poza nim no i może i Jaśnie Hrabią, nikt nic tu w Zamościu nie potrafi nic dobrego miejscowemu ludowi uczynić?, zaproponować ?, oczywiście – wydając społeczne pieniądze? Ty zaś nawet obiecujesz, że produkować będziecie samoloty na lotnisku, żeby ludzie mogli sobie, od tak sobie polatać i pewnie z góry Was wychwalać?. Dać wam trzeba tylko więcej kasiory i władzy, a będzie się żyło w Zamościu jeszcze lepiej, oczywiście nielicznym z Was?

12:34, 13.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolitykPolityk

0 0

Bełkot straganiarzy z aeroklubu jest bełkotem Pana Macierewicza , Radia Maryja i całego PiS. Czy oni zrozumią że świat się zmienia i szerzenie nienawiści jest niemodne. Przypieprzyli się do Hrabiego i Panasa czy im ktoś daje ot tak czy oni ich karmią? Chyba odwrotnie.

09:16, 14.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

niepodatny na manipuniepodatny na manipu

0 0

"W nawiązaniu do innych stwierdzeń i koncepcji Pana Marcina Zamojskiego poruszanych
przed głosowaniem, które mogły przedstawić AZZ jako stowarzyszenie działające w złej
woli i mieć wpływ na radnych podczas głosowania zasługują wypowiedzi w kwestii:
· Sprawa Przemysława Panasa i lotu dla Telewizji Polskiej oraz zgłaszania
operacji lotniczych z 24 godzinnym wyprzedzeniem.
Zgodnie ze Zbiorem Informacji Lotniczych AIP Polska, lotnisko Mokre świadczy obsługę
operacji lotniczych w godzinach 8-16 w dni robocze, oraz może zapewnić obsługę
-5-
operacji lotniczych poza tymi godzinami, także w dni wolne od pracy po uprzednim
uzgodnieniu z 24-godzinnym wyprzedzeniem. Obowiązkiem każdego pilota
zamierzającego lądować, na jakimkolwiek lotnisku, jest zapoznanie się z takimi zasadami.
W sobotę 06.10.2012 roku na lotnisku Mokre, rozgrywane były przez Sekcję Modelarską
regionalne V Zawody Modeli Rakiet Czasowych klasy S6A, a następnie były
organizowane skoki spadochronowe. Mając to na uwadze, nieoczekiwana wizyta Pana
Przemysława Panasa, mogła spowodować realne niebezpieczeństwo.
Parę dni przed zdarzeniem, Aeroklub Zimie Zamojskiej na pytanie dotyczące samolotu
przedstawił typową cenę za godzinę użytkowania samolotu i nie otrzymał aż do
wspomnianego zdarzenia, żadnej odpowiedzi. Nie otrzymano również żadnych informacji
dotyczących terminu planowanego lotu, zarówno od Pana Przemysława Panasa, jak i od
UM Zamość. Mając na uwadze, że Pan Przemysław Panas doskonale zna przepisy
obowiązujące na lotnisku Mokre, oraz wielokrotnie wcześniej je łamiąc, był
świadomy trybu postępowania obsługi lotniska Mokre w takich sytuacjach.
Zdarzenie z dnia 06.10.2012 roku nosi znamiona prowokacji względem osób nie
rozeznanych w tematyce lotniczej."

źródło:
http://www.aeroklubzamosc.pl/images/aktualnosci/Pismo_AZZ_do_RMZ.pdf

18:03, 14.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

nie polityknie polityk

0 0

Rozumiem, że jak brakuje argumentów to został bełkot... Ale powiedz jedno - jesteś idiotą czy kanalią ?

21:48, 14.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

areoklub kółko wzajemnej adoracji, banda debili... jak by nie Panas dalej by srali za hangarem w trawie :D:D tyle w tym temacie! zapytajcie się czym dupe podcierali
A ja dodam KOÑSKIM SZCZAWIEM Bhhhhha!

07:58, 15.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Fajne :-) Fajne :-)

0 0

Jak to czym podcierali "SZCZAWIEM KOÑSKIM PODCIERALI"teraz Panas zrobił im granity sedesy, niektórzy dalej z przyzwyczajenia srają w krzakach i obszczywają samoloty.

08:10, 15.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MirekMirek

0 0

Przesadzacie, Krzysztof D miał przynajmniej klasę, Panas to przy nim prostak i cham...

13:14, 15.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

**

0 0

"
Autor:
Tytuł: Fajny wpisik

Wysłane: 2012-11-15 08:58:19
areoklub kółko wzajemnej adoracji, banda debili... jak by nie Panas dalej by srali za hangarem w trawie :D:D tyle w tym temacie! zapytajcie się czym dupe podcierali
A ja dodam KOÑSKIM SZCZAWIEM Bhhhhha!

Autor: Fajne :-)
Tytuł: Wpisik z poprzednich tematów

Wysłane: 2012-11-15 09:10:26
Jak to czym podcierali "SZCZAWIEM KOÑSKIM PODCIERALI"teraz Panas zrobił im granity sedesy, niektórzy dalej z przyzwyczajenia srają w krzakach i obszczywają samoloty."

...fajnych ma Panas kolegów... :D

14:00, 15.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZygiZygi

0 0

Chyba jednak nie fajnych. Jeśli ktoś podgląda jak się sra, to chyba ma problem. Pomóc takiej osobie może jedynie........., zostawiam bez komentarza. ¯ałosne!!

14:58, 15.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzybownikSzybownik

0 0

No No to Bambo ze swoją Sworą kundli skutecznie wykańcza aeroklub.
Będziemy do Świdnika jeździć sobie polatać bo prezydent tego nie podaruje.

15:50, 15.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

hihi

0 0

kundli to szukaj w swojej okolicy, a w Świdniku Panasa

16:45, 15.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

onioni

0 0

Szybowniku bądź orłem, lataj wysoko, nie bój żaby, bo żaba w wodzie nie bodzie, a prezydent nie Św. Mikołaj, daruje nie daruje, co najwyżej może jako dysponent zwolnić wybrańca od stosowania się do obowiązujących przepisów prawa i niech leci, gdzie chce i jak chce, A Co….

17:19, 15.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Kundle "BAMBY" się odezwały i ujadają. Szczekajcie, szczekajcie przyjdzie Hycel i was wszystkich wyłapie. Nazywacie go Hrabią.

23:00, 15.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ja-jaja-ja

0 0

jak brakuje argumentów to został bełkot... Ale powiedz jedno - jesteś idiotą czy kanalią ?

06:53, 16.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

0 0

Aeroklub Zamojski w Polsce znany był z tego, że była w nim zgoda, jeśli nawet nie, to nie było publicznego prania brudów. Jak już zauważono nadmiar kasy poprzewracał co niektórym w d...ch i AZZ dołączył do grona takich klubów jak Kielecki, swego czasu Nowy Targ i inne tego typu grono, gdie erupcja g.... sięga zenitu. A tak przy okazji;: dlaczego linków tych dwu artykułów z Kroniki nie zamieszczono na stronie na stronie AZZ w zakładce "media o nas" ?

11:04, 16.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ja-jaja-ja

0 0

Gdy brakuje argumentów, pozostaje bełkot, ubliżanie i ujadanie, uważającego się za coś niby lepszego bo rasowego... Ale powiedz jedno - jesteś idiotą czy kanalią ?, czy jednocześnie zidiociałą kanalią!

12:23, 16.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Jak długo Starosta z Wojewodą będą się przyglądać na harce “Bamboli” ?
Do kolegi “Ja” oni nie zdają sobie sprawy z powagi sytuacji co wygadują wypisują i czym to się skończy.
Kolego “Ja” poczekamy i rozliczymy ich z tego syfu którego na rozczyniali będzie normalnie wszyscy będą mogli lądować nawet Panas w zebraniu zarządu będzie można uczestniczyć.
Nikt nikogo nie będzie kopał na lotnisku - Bzdyka zmienimy, “Gruzina” ktoś zastąpi pracowitszy.
Nie jest Ale Będzie dobrze głowa do góry “Ja”.

13:07, 16.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

hihi

0 0

bo się ze...asz:-))

14:52, 16.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Z.GienekZ.Gienek

0 0

nasuwa się pytanie kto "podpalił" aeroklub i potem cały Zamość, a swoja drogą chyba "strażacy" dalej podkładają pod ogień krzycząc PALI SIĘ, czy ktoś to ugasi zanim wszystko spłonie? Chyba jedna osoba tym wszystkim merda a reszta nie zdaje sobie sprawy ze swojej roli.

15:36, 16.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Nieprzestrzeganie prawa, szkodnictwo, prywata, kombinatorstwo, arogancja, intrygi i prowokacje to wyznaczniki nienormalnej normalności przerabianej w Aeroklubie za czasów prezesury panasa. Ta droga prowadziła do nikąd, a w zasadzie do szybkiego unicestwienia stowarzyszenia. Aeroklub przejrzał na oczy i nie poszedł dalej tą drogą ku niechybnej przepaści gotowanej przez panasa, wyszedł z długów i upadłość finansowa, na razie mu nie grozi. Wszystko w normie i to, że szkodnik dalej buszuje i innych do szkodzenia Aeroklubowi szpuntuje.

10:02, 17.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Wystarczy zajrzęć do rejestru zdarzeń lotniczych http://www.transport.gov.pl/2-48230b7f8f1c7-1795032-p_1.htm. I tak o to możemy znaleźć wszystkie zdarzenia zgłoszone na Panasa:

856/12 Z 2012.07.19 EPZA samolot C182T X X
1107/12 Z 2012.08.30 EPZA samolot C182T Zarządzający EPZA
1323/12 Z 2012.10.06 EPZA samolot C182T X X

10:48, 17.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

areoklub kółko wzajemnej adoracji, banda debili... jak by nie Panas dalej by srali za hangarem w trawie :D:D tyle w tym temacie! zapytajcie się czym dupe podcierali
A ja dodam KOÑSKIM SZCZAWIEM Bhhhhha!

10:51, 17.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Czemu to dyr. AZZ nie pisze jak przypieprzył " ISKIERK¡" w Mielcu o beton podczas lądowania niszcząc ją.
AS PRZESTWORZY ten dyrektorek :-)

11:33, 17.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

0 0

Nie jestem za żadną ze stron konfliktu, ale zastanawiające jest, że incydenty zgłaszane są stosunkowo od niedawna. Pytanie- co z wcześniejszymi ? Napisano, że w AZZ przejrzano na oczy. Pytanie : Poprzedni prezes swoją działalnością szkodził AZZ , a co za tym idzie dobremu wizerunkowi firmy. Dlaczego władze AZZ tolerują specyficzne (rękoczyny) załatwianie swoich i firmowych ambicji przez obecnego dyrektora wobec byłego prezesa ? Czy władze AZZ przejrzą na oczy i wyciągną z tej sytuacji wnioski wobec dyrektora, który rujnuje w ten sposób i tak nadwyrężony już wizerunek firmy? Czy władze AZZ zastanawiały się nad tym, że takie sytuacje dają argumenty przeciwnikom przejęcia lotniska przez AZZ ? (Kto zechce latać na EPZA , gdie dzieją się szopki ?) Nie będę ubolewał nad tym, że AZZ zaprzepaści swoją szansę. W całej Polsce jakoś funkcjonują aerokluby bez tzw. giełdy i funkjonują. Może i tak trzeba , może zaczną się szanować , jak kiedyś. Może wezmą się za to do czego są powołani , może wyszkolenie 3 (słownie : trzech) pilotów szybowcowych w sezonie nie będzie sukcesem, jak chwali się dyrektor na falach KRZ, a powodem do zastanowienia.Pozdrowienia dla Bambo - jak odwali czarną robotę też dadzą mu kopa.Ma to jak w banku.

12:17, 17.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZygiZygi

0 0

Nieproszony nie wchodzę. Zawsze akceptuję zasady panujące w danym miejscu.
Dlatego może ktoś kiedyś powiedział: " Co wolno wojewodzie, to nie tobie, smrodzie ".

13:40, 17.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Z.GienekZ.Gienek

0 0

jak funkcjonują aerokluby w Polsce??? CUDÓW NIE MA - poszukaj trochę w google, mają dotacje samorządowe - i to nie małe kwoty, w dużych miastach też sponsorów, samorządy przekazują im teren aby mogły się rozwijać (Leszno - wiosna tego roku), nasi muszą go zarąbać, bo wbrew wszystkiemu, sam sobie znalazł kase i się rozwija, a paru cwaniaków chce tylko ukraść sposób na biznes - takie numery wyszły w Kielcach i Mielcu, ale jest też Krosno które się odgryza od ponad 10 lat, czy Nowy Targ. A u nas jeden wybudował hangar za kasę AZZ na dzierżawie 5-letniej, drugi - co za debil buduje nieruchomości na nie swoim gruncie - trzeba teraz powołać spółkę która się tym gruntem i nieruchomościami zajmie, a spółką ma kręcić ten co wybudował:-)) Aeroklub nie zaprzepaszcza swojej szansy, on WALCZY O PRZETRWANIE, zostały jeszcze dwa lata, miejmy nadzieję że wyborcy wyciągnął wnioski, a aeroklubu przez ten czas nie ugryzą. A Panas niech lepiej poczyta co to jest lotnisko niepubliczne i niech zda sobie sprawę, że po nogach powinien ich całować za to że ogóle dawali mu szansę lądować - Bambo stwierdził, że Panas zna przepisy, ja sadzę, że nie ma o nich zielonego pojęcia.

15:37, 17.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

hi hi

0 0

sądzą że w PRZYPIEPRZANIU jeden były członek AZZ nie ma sobie równych, dyrektor to przy nim pikuś:-))) więc siedź w swojej norze i się nie wychylaj...

16:17, 17.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Kundle "BAMBY" się odezwały i ujadają. Szczekajcie, szczekajcie przyjdzie Hycel i was wszystkich wyłapie. Nazywacie go Hrabią.

17:41, 17.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

rasowyrasowy

0 0

anonim, ty szkudny podglądaczu, daj siana z tym sraniem, a tak na poważnie, to według ciebie czym podcierał się Prezydent jak piastował funkcję Prezesa Aeroklubu Ziemi Zamojskiej.

18:08, 17.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Pan Prezydent Zamoyski był przez 10 lat prezesem AZZ i chyba wie jakimi przepisami rządzi się lotnisko w Zamościu.
Jeszcze tak nie było żeby byle dyrektorzyna rozkazywał czym ma się zająć prezydent Zamościa.
Panom z Aeroklubu odbiło całkiem wypowiedź na sesji rady gminy v-ce prezesa AZZ Bogdana Jasiny i sugestia że Pan Wójt i Pan Starosta jakoby mieli mieć swoje stoiska handlowe na Mokrym jest uwłaczająca świadczy o jednym że Hamy zagościły na dobre w Aeroklubie.

23:14, 17.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

zaznałeś na własnej skórze, że żadne stanowisko nie jest dane dożywotnie, a hamem to z pewnością ty jesteś!

11:11, 18.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

mój kumpel jeździ z dziewczyną na lotnisko się bzykać też wielokrotnie to bohater czy przestępca ?

15:42, 18.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

czytelnikczytelnik

0 0

A Pan Radny z tytulem "ponizej pasa" nauczlby sie czytac ze zrozumieniem tekstu, i nie wyzywal ludzi, bo rzeczywiscie jesli Ktos sie nie zna na przepisach ruchu lotniczego to nie powinien sie wypowiadac. JESLI NA LOTNISKU ODBYWAJA SIE SKOKI, ZAWODY DZIECI TO JAKZE "MADRE" I "ROZSADNE" JEST LADOWANIE?! JAKIE TO WIELKIE NIEBEZPIECZENSTWO! NIE WSPOMNE, ZE BEZ USTALEN Z ZARZADCA!

17:24, 18.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KTKT

0 0

sądzą że w PRZYPIEPRZANIU jeden były członek AZZ nie ma sobie równych



JA TEZ TAK SADZE, BRAK ODROBINY KULTURY .....

17:31, 18.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

anty panasanty panas

0 0

Nieproszony nie wchodzę. Zawsze akceptuję zasady panujące w danym miejscu.


DOKLADNIE!!! TO NIE PARKING PRZY TWIERDZY, ZE STAJESZ KIEDY CHCESZ. CHOC I TAM PRZEPISY OBOWIAZUJA, A WIELU ICH NIE PRZESTRZEGA. ALE COZ POWIEDZIEC, SWORZYL WIELKIE NIEBEZPIECZENSTWO TYM LADOWANIEM, BO DUZO LUDZI WOWCZAS TRENOWALO I ODBYWALY SE ZAWODY. COZ POWIEDZIEC - ZA "MADRY" MOZE TAK GRZECZNIE WYSTARCZY;)

17:35, 18.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

lot miastolot miasto

0 0

"Zadzwonił do mnie sekretarz miasta " bardzo watpie aby Pan Garbula w sb pracowal, jesli tak, to on chyba zawinil a Panas taki dobry tak za darmo robi ludziom i zle i dobrze, beee

18:16, 18.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Kundle "BAMBY" się odezwały i ujadają. Szczekajcie, szczekajcie przyjdzie Hycel i was wszystkich wyłapie. Nazywacie go Hrabią.

20:51, 18.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

hihi

0 0

zmień butelkę

20:59, 18.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatoreObserwatore

0 0

Kiedy ludzie przejrzą na oczy, że zostali wyprowadzeni przez Panasa w pole, że on nie pozjadał wszystkich rozumów, a chce zagarnąć dla siebie większy kawałek tortu kosztem innych ludzi?

07:55, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Z.GienekZ.Gienek

0 0

:-)), wszystkich wkręcił w swoje szambo od aeroklubu po wojewode, wszyscy mogą mniej lub więcej tylko stracić, coś zyskać może tylko Panas

08:13, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

areoklub kółko wzajemnej adoracji, banda debili... jak by nie Panas dalej by srali za hangarem w trawie :D:D tyle w tym temacie! zapytajcie się czym dupe podcierali
A ja dodam KOÑSKIM SZCZAWIEM Bhhhhha!

09:34, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kk

0 0

Ludzie z aeroklubu dawno przejrzeli na oczy, większość czytelników, jak widzę też, to cieszy:). A bawią mnie, te ciągle kopiowane wpisy o kupie:))) i sugerują poziom, wydaje mi się, że ciągle jednego gościa. Tą ciągłą fiksację analną można wytłumaczyć tym, że podobno Pan P. jeździł kiedyś szambowozem....

09:53, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

czytelnikczytelnik

0 0

Poczytałem i stwierdzam że dla kilku klesi z lotniska tak mi się wydaje nazwisko Panas "działa jak płachta na byka" . Dlaczego ? Boją się go ?
Dziwne facet zbudował im piękny obiekt organizował festyny teraz ma budować fabrykę samolotów firma jego znana w całej Europie nie rozumiem tych gości z aeroklubu.
A może jak "niewiadomo o co chodzi to chodzi o kasę" giełda ? lewe pieniądze ? Panowie z aeroklubu czy warto ??????????????????? się tak poniżać
zakazy nakazy przepisy bijatyki obrażanie Samorządów UUUFFFFFFFFFFF !!!!!!!!

10:49, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

areoklub kółko wzajemnej adoracji, banda debili... jak by nie Panas dalej by srali za hangarem w trawie :D:D tyle w tym temacie! zapytajcie się czym dupe podcierali
A ja dodam KOÑSKIM SZCZAWIEM Bhhhhha!

11:28, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

dodamdodam

0 0

"SZCZAWIEM KOÑSKIM PODCIERALI"teraz Panas zrobił im granity sedesy, niektórzy dalej z przyzwyczajenia srają w krzakach i obszczywają samoloty.

11:37, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SmutasSmutas

0 0

Oni nie rozumieją ilu mają przeciwników ilu byłych i obecnych Aeroklubowiczów , sponsorów budowy i aeroklubu ilu zrazili do siebie. BAMBO ze swoją wściekłą Sworą kończy AZZ.
Piszę o kilku dekadach Kazik D. jak drukował latanie dla syna jak innych blokował, co wyrabiał Józek K. Teraz Bambo mści się na osobach które mają odmienne zdanie i uważają że Panas zrobił kawał dobrej roboty.
Nikt inny oprócz Panasa nie zrobił tego co powstało. Jeśli Panas nie zbudował by obecnego zaplecza to Panowie ULC zamknął by AZZ i zakazał jakiegokolwiek latania i szkolenia. Przez 30 parę lat nic normalnego nie powstało na tym lotnisku tylko bili pianę na okrągło zebrania zarządów kłótnie i kumoterka wiem bo byłem w jednym z zarządów i doceniam co powstało za prezesury opluwanego Panasa. Opamiętajcie się zakaz lądowania to kpina wszyscy o tym wiedzą
przepis 24 godziny wcześniej jest przepisem martwym ale nie dla Bamby ta informacja poszła w Polskę pogratulować kopanie pilota to draństwo wielkiego kalibru tego jeszcze nie było. Pozdrawiam

13:43, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

dokładniedokładnie

0 0

"SZCZAWIEM KOÑSKIM PODCIERALI"teraz Panas zrobił im granity sedesy, niektórzy dalej z przyzwyczajenia srają w krzakach i obszczywają samoloty.

13:55, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

hihi

0 0

to zbieraj tą grupę i składaj wniosek o Walne zamiast bić pianę...

13:59, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SmutasSmutas

0 0

Dziękuję za poparcie. Oni myślą że to jedna osoba pisze antyposty niech myślą. Co do mojego działania w sprawie walnego to ja się wypaliłem kilka lat temu po zasiadaniu w zarządzie AZZ.

14:17, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kk

0 0

No w końcu ktoś pisze nie o kupie:)
Smutas, jak piszesz to Pan P. nadzorował, dopilnowywał, załatwiał i doglądał budowy hangaru. Za to mu chwała! Ale nie była to jego decyzja, tylko całego zarządu, a budowa była za pieniądze AZZ!
Tylko jak byś się zagłębił bardziej w temat, a prawdopodobnie, bardzo dobrze go znasz;), to byś nie bronił tak żarliwie Pana P. Z jakiegoś powodu prawie 100 członków aeroklubu zagłosowało za wywaleniem P. z prezesa AZZ.
Nie bronię też obecnego zarządu AZZ (Tylko ten kto nic nie robi, nie popełnia błędów!) i jak Ci bardzo krótko i sensownie powiedział hi - zbieraj ludzi i zrób walne! (przy okazji, przydało by się spotkanie członków AZZ w obecnej sytuacji).
A skoro się pochwaliłeś, że byłeś w starym zarządzie, to pochwal się też co takiego zrobiłeś dla AZZ, bo tak się składa, że jestem jednym z tych, którym nie pasowało to, co się wyrabiało w aeroklubie za czasów poprzednich zarządów, tych jeszcze przed P. A zarząd pod wodzą Pana P. też dał ciała, ale gdy przejrzał na oczy, to potrafił się do tego przyznać i próbował wszystko naprawić!

14:35, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KWKW

0 0

"Smutas, jak piszesz to Pan P. nadzorował, dopilnowywał, załatwiał i doglądał budowy hangaru. Za to mu chwała! Ale nie była to jego decyzja, tylko całego zarządu, a budowa była za pieniądze AZZ!"

Zgadzam sie, budowy hangaru nikt nie neguje, ale niech sie odpowiednio zachowuje.


A jesli chodzi o wc, to moze warto zaprzestac ten temat, bo co to kogo obchodzi gdzie ktos robi siku czy kupke, i czy uzywa bialego, szarego czy rozowego papieru. Uwazam, ze to nie na miejscu, podobnie jak nazywanie luszi psami. Nie wiem kto to pisze i nie chce wiedziec, ale to dziecinada i bark kultury ewidentny!!!

15:33, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SmutasSmutas

0 0

Ja Przemka nie bronię ale chyba nie byliśmy na tym samym walnym bo z tego co pamiętam to różnica była dwu głosów 21 do 19 chyba ? ale z tyłu byli jacyś członkowie których nikt wcześniej nie widział rzekomo przyszli spadochroniarze tylko że ja ich więcej nie widziałem na lotnisku i dyskutowaliśmy że ktoś tu drukuje jakieś wyniki myślę o Jacku z kucykiem i Bambo . Jeszcze jedno była akcja żeby podpisali się jako komisja rewizyjna wiesz że jeden z komisji taki młody nie pamiętam imienia odmówił podpisu i na siłę Wojtka Mamo... zmusili. Przejęcie władzy w AZZ było przykre i ohydne i jak widać kontynuacja kadencji nie odbiega od tego jak przejęli władzę. Co myśmy zrobili przez cztery lata to tak naprawdę NIC !
A ja mam to wszystko w głębokim poważaniu i żadnego walnego robił nie będę róbcie sobie sami powodzenia.

15:47, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

hihi

0 0

"Piszę o kilku dekadach Kazik D. jak drukował latanie dla syna jak innych blokował, co wyrabiał Józek K."

no i była ostatnia dekada, przyszedł cwaniak i chciał zabrać wszystko, rzucając pomagierom kości z pańskiego stołu, jeżeli sam chcesz być anonimowy to nie rzucaj nazwiskami - kultura tego wymaga, ty też żeś sporo pociągnął o ile nie najwięcej

15:49, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SmutasSmutas

0 0

No właśnie odezwałem się z innym zdaniem i proszę jakieś głupie teksty. Przepraszam Panów już znikam. Do miłego

15:57, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

hihi

0 0

przy ocenie Zarządu była przewaga dwóch głosów na nie, ale oczywiście o kamerce wystawionej przez Prezesa na stół podczas tego głoswoania to zapomniałeś, jak również o głosowaniu do Komisji Rewizyjnej kiedy kamerki juz nie było

16:16, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Każdy wie kim jestes, bo P. nie miał dużego poparcia.

16:21, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kk

0 0

I znowu to samo. Ja nie neguje Twojego zdania Smutas... ale chciałbym usłyszeć co masz do powiedzenia, bo jak na razie chrzanisz tak sobie dla pogadania. Szkalujesz ludzi, mylisz fakty, że przytoczę sprawę kolegi "młodego" z KR, owszem odmówił, bo miał do tego prawo, tylko dziwne jest to, że przez dłuższy czas, to właśnie on najzajadlej punktował Prezesa, a potem z dnia na dzień zmienił zdanie, poczytaj raporty KR. Do tego dał do zrozumienia później "kolegom", że został zastraszony... Przykre to, a twarz wśród kolegów stracił...
I nie pisz o ohydztwach, bo to ja mogę wypunktować Ci Wasze tajne narady, wiedzę o przekrętach i nic z nią nierobienie, oraz działanie na szkodę AZZ, a że to nie wyszło jeszcze, to tylko macie dużo szczęścia, bo to pod paragrafy zaczynało trafiać... Widziałeś, a milczałeś!
Jest takie powiedzenie: nie sraj do własnego gniazda!

16:55, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

"... Inwestycja ta przepadnie jeśli lotnisko zostanie w rękach aeroklubu. Powód? Jednym z założycieli AT-P Aviation jest Przemysław Panas, były prezes AZZ, który stracił funkcję wskutek oskarżenia o dzialność na szkodę klubu. W tej chwili Panas spotyka się z aktualnym prezesem AZZ na sali sądowej. - Nie wyobrażam sobie więc współpracy z aeroklubem. Dlatego też jeśli samorządy załatwią sprawę to zbudujemy fabrykę a jeśli nie to znajdziemy inną lokalizację - kwituje Panas. ..."

To jest konkret. Skoro mnie wyrzucili, to się zemszczę (co zresztą wielokrotnie obiecywał członkom AZZ) i załatwię ich...

17:10, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kk

0 0

To powyżej pisałem też ja, zapomniałem wstawić k.:)

17:15, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

areoklub kółko wzajemnej adoracji, banda debili... jak by nie Panas dalej by srali za hangarem w trawie :D:D tyle w tym temacie! zapytajcie się czym dupe podcierali
A ja dodam KOÑSKIM SZCZAWIEM Bhhhhha!

17:53, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

"SZCZAWIEM KOÑSKIM PODCIERALI"teraz Panas zrobił im granity sedesy, niektórzy dalej z przyzwyczajenia srają w krzakach i obszczywają samoloty.

18:08, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Panowie ja to mam news BAMBO z resztą hałastry tu bierze paliwo do walki z wiatrakami proszę posłuchajcie bardzo ciekawy wywód i fajnie pasuje do AZZ i do pierdzenia obecnego zarządu.
ZAPRASZAM:
http://www.youtube.com/watch?v=SIElov6r9Hc&feature=related

18:43, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZgrywusZgrywus

0 0

Panowie czytając jasne wypowiedzi i stanowisko ekipy BAMBO dochodzimy do jednego zapraszam do wysłuchania :
http://www.youtube.com/watch?v=2cBoydl3HMg&feature=related
ps. Panas = Putin

18:57, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZgrywusZgrywus

0 0

Panowie a tak Panas niszczył AZZ
ZAPRASZAM:
http://www.youtube.com/watch?v=fkzdKPYuKVI&feature=related

19:08, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZgrywusZgrywus

0 0

W takim stylu wypowiadają się na temat co też by było gdyby było a Panas rządziłby dalej.
ZAPRASZAM:
http://www.youtube.com/watch?v=33SMxp7Ouno&feature=related

19:13, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZgrywusZgrywus

0 0

Pomyleńcom z AZZ chyba wystarczy ?
Jeszcze coś ?
BAMBO stary kawalerze Głowa do góry ręczna robota czeka cię do końca życia.

19:19, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Fajne kawałki, znałem wszystkie, lubię:)
Nie jestem z ekipy Bamby, jak piszesz:), ze mną popolemizuj:)

19:24, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kk

0 0

Kurdę, znowu gafa, za szybko piszę, to wyżej pisałem ja, k, to o polemice:)

19:27, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZgrywusZgrywus

0 0

Smutas tych 21 powinno się leczyć na nogi bo na głowę za późno.
Bbbuuuhhhhhhhhhaaaaaa.
Zmykam od tych świrów z Radia M>>>>>> Bambo pamiętaj ręczna robota do końca życia "CEPELIA"

19:38, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

CZYTELNIK Z ZAMOŚCIACZYTELNIK Z ZAMOŚCIA

0 0

"To jest konkret. Skoro mnie wyrzucili, to się zemszczę (co zresztą wielokrotnie obiecywał członkom AZZ) i załatwię ich... "


I TO JEST M¡DRE, TO JEST GODNA POSTAWA. NIESTETY ALE PENI,ADZE TO NIE WSZYSTKO, RADZĘ OTWORZYC OCZKA I SPOJRZEĆ NA ŚWIAT!


APROPOS PAPIERU DO NIE WIEM KOGO, TO MAJ¡ TAKI, KOLOROWY BARDZO, Z KTOREGO WYLATUJ¡ MOTYLKI I ŁASKOCZ¡ TYŁKI :)
CZŁOWIEKU WE¯ KSI¡¯KĘ I POCZYTAJ, ZAJMIJ SIĘ CZYMŚ SZLACHETNYM, WYJD¯ NA SPACER ETC.....

19:46, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

CZYTELNIK Z ZAMOSCIACZYTELNIK Z ZAMOSCIA

0 0

http://ezamosc.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=5761&Itemid=37

19:50, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

**

0 0

Zgrywus... żenada. Ale czego można się spodziewać po kolegach Panasa... jak nie o gównie, to o ręcznej robocie. Panas zbudował hangar za pieniądze AZZ dla siebie, nie dla aeroklubu, kładł marmury za pieniądze AZZ dla siebie, nie dla członków AZZ, czarne skórzane sofy (też za pieniądze AZZ) raczej szybownikom czy spadochroniarzom nie są potrzebne. Nie dziwię się, że teraz Panas się denerwuje na AZZ, które chce mu to "zabrać"... :) Gdyby nie Bambo i Jacek (Jacki), teraz na hangarze byłby napis panas airline. Dzięki Bogu, że chociaż niektórzy mają jaja...

20:06, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

hihi

0 0

on tylko sie wypróżnia

20:16, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

roztocze eh roztoczeroztocze eh roztocze

0 0

"Dzięki Bogu, że chociaż niektórzy mają jaja... " dobre, zgadzam sie. Dobrze tez napisales "zabrac", bo jakie to zabranie jak wszystko z klubowe pieniadze. Dokladnie, myslal, ze robi to dla siebie, ze kiedys tym wszystkim zawladnie. Dobrze Ktos napisal, kasa to nie wszystko i nalezy przejrzec na swiat inaczej, a nie tylko niewinnym dogryzac i lamac przepisy, ktorych defacto dziennikarze nie znaja i wypisuja bzdury.

20:17, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Kundle "BAMBY" się odezwały i ujadają. Szczekajcie, szczekajcie przyjdzie Hycel i was wszystkich wyłapie. Nazywacie go Hrabią.

21:25, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kk

0 0

No żenada! Przestań kopiować i napisz w końcu coś z sensem:) A przypadkiem, nazywanie Prezydenta Hyclem nie jest przypadkiem obrazą władzy?

21:36, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

http://www.youtube.com/watch?v=m3PqVkuStIE&feature=related

21:37, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

http://www.youtube.com/watch?v=Tq2hsgoKF54&feature=related

21:44, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

24 GODZINY WCZEŚNIEJ POWIADOMIĆ I NIEBYŁO BY PROBLEMÓW
z parkowaniem
http://www.youtube.com/watch?v=TpnoNvKMjNg&feature=related

21:49, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kk

0 0

A mnie to pasuje idealnie pod Pana P. Dawać kasę frajerzy!!! :)

21:51, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Tak lądował facet z kitą nałbie z AZZ przed zwolnieniem lekarskim i rechabilitacją BBBUUUUUUHHHHHAAAA !!!
http://www.youtube.com/watch?v=TpnoNvKMjNg&feature=related

21:58, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Tak lądował facet z kitą nałbie z AZZ przed zwolnieniem lekarskim i rechabilitacją BBBUUUUUUHHHHHAAAA !!!

http://www.youtube.com/watch?v=KdhwopvTf18

22:02, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kk

0 0

Jedziesz stary, jedziesz!!!
"nałbie" pisze się na łbie, "rechabilitacja" to rehabilitacja - szkoła bolała? lepiej jeździć szambiarką?:)))
Zajebisty poziom przedstawicieli obrońców "nowego lotniska"!!!

22:07, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

http://www.youtube.com/watch?v=d0-kP8ylsRk&feature=related

22:10, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

http://www.youtube.com/watch?v=5zdcPg8j7W8&feature=related

22:16, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kk

0 0

"...Autor:
Tytuł: JACEK Z KIT¡ NAŁBIE

Wysłane: 2012-11-19 23:02:40
Tak lądował facet z kitą nałbie z AZZ przed zwolnieniem lekarskim i rechabilitacją BBBUUUUUUHHHHHAAAA !!!

http://www.youtube.com/watch?v=KdhwopvTf18 ..."



A widziałeś jak się facet podnosi?:) : http://www.youtube.com/watch?v=ysDTac4Dk7U&feature=related
Pan P. też się kiedyś od niego "odbił":)))

22:17, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kk

0 0

Zaczynam Cię gościu lubić... a to znaczy, wiedz, że coś się dzieje:)

22:24, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Tak widzą świat na Mokrym zapraszam
http://www.youtube.com/watch?v=6lhSRs5Oc9E&feature=related

22:29, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kk

0 0

:)))

22:32, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

**

0 0

https://www.youtube.com/watch?v=dXDy-7x0uZo&feature=related

22:46, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kk

0 0

Kolego od youtube, nie wymiękaj, ja polewam kolejną kolejkę:)

22:51, 19.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

KERMIT z kim się najbardziej utorsamiarz ?
https://www.youtube.com/watch?NR=1&v=7OLNWr8Narw&feature=fvwp

09:25, 20.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Kermit NR 04, 1:05 min najbardziej do tego gościa pasujesz.
Pozdrawiam :-)

09:39, 20.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kk

0 0

No właśnie brakowało mi do pełni szczęścia ataku na spadochroniarzy. Oni zawsze byli solą w oku Pana P. Prezes próbował wymusić na dyrektorze zawieszenie sekcji, mimo tego, że w pewnym momencie, to oni jako jedyni szkolili i zarabiali w AZZ... Dlaczego? - bo się odzywali nie po myśli prezesa:)

Coraz zabawniej się robi, szkoda że temat zaraz spadnie;)

12:11, 20.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0


Kermit ja do spadochroniarzy nic nie mam choć całe środowisko lotnicz zawsze się zgrywa ze zjebów.
w poprzednim nie dołączyłem linka teraz aktualne Kermit NR 04, 1:05 min najbardziej do tego gościa pasujesz.
Pozdrawiam :-)
https://www.youtube.com/watch?v=ZMOL8YGj0_o&feature=related

13:03, 20.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

0 0

Za biednych , starych czasów piloci i spadochroniarze w AZZ mieli do siebie szacunek. Był cza, kiedy w "kuchni" razem obchodzili święto lotnictwa do błalego rana, ale jak mawiają starożytni Czesi " to se ne wrati". Szczerze żal mi tego cosię z klubem dzieje. Dziś wstyd się w Polsce przyznać, że jest się z Zamościa. Poziom dyskusji już dawno sięgnął dna, dlatego pozdrawiam i odpuszczam sobie dalsze wywody.

16:37, 20.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

hihi

0 0

o to "sedesowi" chodzi, całe szczęście że w Zarządzie mają jaja, inaczej dawno już wszystkich przerobiłby na wydmuszki, odkąd wydymał "wielkie ucho" - jak najbardziej słusznie, to myślał że z każdym mu tak łatwo pójdzie!

19:19, 20.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

UCHWAŁ¡ ZARZ¡DU AZZ ładujemy dyski


Wysłane: 2012-11-19 23:16:03
http://www.youtube.com/watch?v=5zdcPg8j7W8&feature=related

19:57, 20.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0




Wysłane: 2012-11-19 20:08:18
Panowie a tak Panas niszczył AZZ
ZAPRASZAM:
http://www.youtube.com/watch?v=fkzdKPYuKVI&feature=related

20:01, 20.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Tytuł:


Wysłane: 2012-11-19 20:13:50
W takim stylu wypowiadają się na temat co też by było gdyby było a Panas rządziłby dalej.
ZAPRASZAM:
http://www.youtube.com/watch?v=33SMxp7Ouno&feature=related

20:03, 20.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

http://www.youtube.com/watch?v=yA7NcTIpfSs&feature=related

20:10, 20.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Teraz Bambo naprawił BRAWOOOOOOOOOOOOOO zapraszam:
http://www.youtube.com/watch?v=fQra4bjrUqQ&feature=watch-vrec

20:18, 20.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

http://www.youtube.com/watch?v=A7c9aXB7Ne4&feature=related

20:22, 20.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sympatyk przyzwoitośSympatyk przyzwoitoś

0 0

Jedyna dobra rada, to konsekwentnie, skutecznie gonić od Aeroklubu szkodnika dziada.

09:14, 21.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Autor: Fajne :-)
Tytuł: Wpisik z poprzednich tematów

Wysłane: 2012-11-15 09:10:26
Jak to czym podcierali "SZCZAWIEM KOÑSKIM PODCIERALI"teraz Panas zrobił im granity sedesy, niektórzy dalej z przyzwyczajenia srają w krzakach i obszczywają samoloty."

11:29, 21.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

hihi

0 0

klapa zamknięta, koniec topiku:-)))

11:52, 21.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

onon

0 0

A co na to szanowni dyskutanci? http://zamojska.com/component/k2/item/321-jeden-namiesza%C5%82-reszta-odkr%C4%99ca

19:18, 23.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anty RYBKAAnty RYBKA

0 0

Należał się im ten artykuł.
Ty widziałeś kto się podpisał pod tym artykułem ?
To ta święta świnia "GNIDA".
Teraz w Chełmie miesza.

11:19, 24.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

to kwiczy tutaj

20:14, 24.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Tak masz rację to ta Świnia z Chełma tu kwiczy.

23:39, 24.11.2012
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu roztocze.net. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%