Opinie na temat wyborów samorządowych. Po co głosować?
"Ważne jest, żebyśmy głosowali i brali sprawy we własne ręce, a także brali odpowiedzialność za to, co dzieje się w naszym kraju." Olga Skarżyńska, przedstawicielka Fundacji im. Stefana Batorego.
"Czasami wśród ludzi słyszy się dużo narzekania, co trzeba zmienić, co jest źle. Bardzo często wiele z tych osób, które narzekają, nie chodzi na wybory. Jeżeli chcesz narzekać, masz to tego prawo, ale w wyborach musisz wziąć udział. Nie zrobisz tak - jesteś nieszczery." Tomasz R., pracownik budowlany, Zamość
"U nas ciągle pokutuje taki przesąd, że od nas nic nie zależy, bo politycy i tak zrobią swoje. To jest przesąd, bo powinno być u nas bardziej rozwinięte coś takiego, co powszechnie nazywa się obywatelskim obowiązkiem. Udział w wyborach jest właśnie takim obowiązkiem, tak jak obowiązkiem jest zadzwonienie na pogotowie, kiedy widzi się poszkodowanego. Tak samo obywatelskim obowiązkiem powinien być udział w wyborach wszystkich uprawnionych do tego osób. To obowiązek wewnętrzny. Dawid G., pracownik reklamy, Zamość
"Wezmę udział w wyborach samorządowych, bo uważam to za swój obowiązek obywatelski." Marta Gromek, nauczyciel, Zamość
"To jest dla mnie normalne, że trzeba iść na wybory." Marta Zwolan, nauczyciel, Zamość
"Wezmę udział w wyborach, bo ktoś ode mnie z rodziny bierze w nich udział."
Anna Stawińska, nauczyciel, Zamość
"Jeszcze nie wiem czy wezmę udział. Ogólnie myślę, że warto iść na wybory, bo to my decydujemy, kto będzie nami rządził." Agnieszka Chrzanowska, nauczyciel, Zamość
"Oczywiście że wezmę udział w wyborach, nawet już wiem na kogo będę głosował, ale głośno nie mogę mówić. Warto brać udział w tych wyborach, bo są ważniejsze niż parlamentarne - chodzi o nasze małe państewko, które musi żyć. Zamojszczyzna ma być fajna!" Grzegorz Obst, przedsiębiorca, muzyk, Zamość
"Wezmę udział, bo czuję taką potrzebę. Bo jak nie będę decydować, to inni będą decydować za mnie, a mój głos jest tak samo ważny. Gdyby wszyscy tak myśleli, to te wybory wyglądałyby inaczej."
Patryk Mączak, zamościanin
"Pewnie że wezmę udział. Uważam, że każdy powinien głosować. To jest nasze najbliższe otoczenie, musimy o nie dbać." Adrian Chmura, pracownik magazynu, sprzedawca, Zamość
"Bezwzględnie wybieram się na wybory samorządowe, właśnie dlatego że są to wybory samorządowe. Powinniśmy się nauczyć się je odróżniać od innych wyborów, które są także bardzo ważne, ale te dotyczą naszych lokalnych spraw, jak choćby dróg gminnych czy dróg powiatowych. 16 listopada to powinno być nasze samorządowe święto, tak to powinniśmy traktować i iść gremialnie na wybory, które dotyczą naszych spraw w sołectwach, gminach, powiatach." Ryszard Gliwiński, wójt gminy Zamość
Masz wybór Podziękuj Zamoyskiemu - tyle lat i kadencji wystarczy.
09:07, 11.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
Thomas09:14, 11.11.2014
00
Oczywiście "ałtor" tego artykułu przedstawił swój subiektywny punkt widzenia, niech lepiej go zachowa dla siebie. Te brednie jak czytam to już mi się po prostu chce z nich śmiać, tak jak Żorżowi z kariery Nikodema Dyzmy, który go zdemaskował.
Sadzę, że dla ąłtora najlepsza byłaby anarchia.
Jednak cechą wspólna każdych wyborów samorządowych jest lęk i panika rządzących co zrobię jak mnie nie wybiorą. PO PROSTU WYCHODZI SZYDŁO Z WORKA, czyli nie kto co myśli - tylko kto jest pod kogo podwieszony.
Rządzący lepiej niech się zastanowią co zrobiliśmy takiego, aby nas wybrano????
09:14, 11.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
polak21:12, 11.11.2014
01
Przecież w złodziejskim kraju, pełnym przekrętów i codziennej niesprawiedliwości nie ma mowy, podkreślam NIE MA MOWY o uczciwych wyborach.
Naiwniaki myślą że ich głos coś znaczy... Boże... widzisz i nie grzmisz.
21:12, 11.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
Tomasz23:58, 11.11.2014
00
Dlaczego głosować?
Interesować się polityką i głosować należy, gdyż jest to sposób na optymalne wykorzystanie możliwości, jakie daje nam demokracja.
Demokracja nie jest jedynym systemem rządzenia, nie zawsze jest też najlepszym. A nawet w wielu przypadkach jest slabym
Ale póki mamy demokracje, trzeba starać się, by była ona jak najlepsza.
A będzie dobra, gdy dużo osób będzie interesowało się w sposób świadomy (nie oparty na sloganach) polityką.
Póki co polityka bywa często tematem tabu bądź opierającym się na sloganach.
W życiu spotkałem ludzi, którzy jednocześnie:
a) są demokratami
b) otwarcie mówią, że nie interesują się polityką.
Taka sytuacja jest w demokracji poważnym defektem i należy z tym walczyć.
Warunkiem istnienia demokracji jest zainteresowanie polityką obywateli.
Tomasz - a podaj mi jeden powód dlaczego miałbym być zadowolony z "demokracji" skoro nie gwarantuje mi ona tego co dają inne kraje będąc u nich jako imigrant. Wolności nie ma. Jest przymus i podporządkowanie obywatela zasadom wygodnym dla rządzących. Stąd tyle niesprawiedliwości i złodziejstwa. Oczywiście oligarchowie i masoni celnie łagodzą bunt i defekty ich rządów, ale niestety - nie mamy wszczepionych chipów do mózgów które sterowały by naszym ośrodkiem mózgowym w związku z czym nie widzę powodu dla którego miałbym się łudzić że mój głos cokolwiek zmieni. Wynik przewidywalny to zwycięstwo ramienia lewicy bo aktualnie ona jest przy władzy i za wszelką cenę chce zrealizować opłacone zamówienia w/w organizacji. PROSTE JAK BUDOWA CEPA choć dla ciemnych zabrzmi jak teoria spiskowa, bo ich jedyna teoria to brak teorii po praniu mózgu w TV.
14:13, 12.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
chryzelefantynowany14:14, 12.11.2014
00
@Thomas: przecież ten artykuł to zbiór cytatów. Nie wskazujący na nikogo. Jeszcze czytasz choć nagłówki tego co komentujesz, czy tak po prostu wrzucasz losowe komentarze?
14:14, 12.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
ludzie18:38, 12.11.2014
00
Zmiany, potrzebne są zmiany bo już gorzej być nie może
18:38, 12.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
kanałowy ból głowy09:40, 13.11.2014
00
Piszę tu, bo cały portal to jedno przedwyborcze targowisko próżności..
Czy ktoś wie co Miasto zrobi z zalewanymi mieszkaniami / posesjami na ulicy Powiatowej/ Lazurowej / Wojska Polskiego / Starowiejskiej?- choć tu zaczęli coś grzebać ale nie wiem czy to przy kanalizacji i czy nie chodzi tu o znowu o PODSTREFĘ>>..
09:40, 13.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
zdziwiony13:44, 13.11.2014
00
Zwolnic trzeba ze szkoły taką nauczycielkę, która jeszcze nie wie czy będzie głosować. Kobieto! Jeszcze nie tak dawno nie było takiej możliwości, czego ty uczysz w szkole?
Zmieńcie coś, do was należy wybór. Ja idę na pewno. Mój głos oddam na zmiany!
13:44, 13.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
koto19:12, 13.11.2014
00
Głosować trzeba po to aby podziękować Prezydentowi Nieudaczników..
19:12, 13.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
.21:00, 13.11.2014
00
Owszem zbiór cytatów - starannie wyselekcjonowanych promujących prostactwo i prymitywizm wyborców. Pokazujący wyborcom, że to nie my wyborcy mamy rację tylko my rządzący.
To przypomina Dzucze Samoistne Kim Ir Sena.
21:00, 13.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
Adam Cisowski08:32, 14.11.2014
00
Otóż niech każdy w końcu zda sobie z tego sprawę, że z Marcinem Zamoyskim czy bez pieniądze z UE będą. Nie wybierając Zamoyskiego stwarzamy sobie szansę lepszego zagospodarowania tymi środkami.
Ile mieszka mieszkańców na terenie objętym rewitalizacją, że są oni aż tak uprzywilejowani??? W mięci trzeba zrobić dużo, i nie może być tak, że priorytet i pierwszeństwo ma Rewitalizacja starego miasta.
08:32, 14.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
Tutejszy08:59, 14.11.2014
00
A bydełko pójdzie po kościółku do urn i zagłosuje a potem niech szykuje cztery litery do łojenia. Dlatego ja nie idę na wybory. Po co? Co zmieni to głosowanie?. Nic nie zmieni. Wszyscy już byli i rządzili. Demokracja obumiera. Niech już ten Zamoyski dalej bedzie. Mało tego nich później rzadzą jego dzieci i wnuki. Myslę że to jest mniejsze zło niż wybór jakiegoś głodnego wilka.
08:59, 14.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
kriket10:09, 14.11.2014
00
Tutejszy - to może od razu ustanówmy monarchię, uznajmy, ze sprzedaż Zamościa Austriakom była nieważna i wprowadźmy od nowa Ordynację... Ech. Zamościanie mogą się rządzić sami, mogą wybrać kogo chcą - Biłanta, Nizioła, albo Wnuka. Każdy będzie lepszy, niż rządzący od 12 lat Zamoyski, zasiedziały na stołku, nie wiedzący, ze w Zamościu jest 16,5 procent bezrobotnych, a nie 11.
85 procent Polaków jest za kadencyjnością. Dwie kadencje i koniec. To pozwala na wprowadzenie świeżej krwi, zmian, tak potrzebnych temu miastu.
10:09, 14.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
TORRES2040010:51, 14.11.2014
00
@"kriket";
Zgadzam się. Każdy z nich będzie lepszy.
Zamoyscy "de facto" sprzedali Zamość Rosjanom. Austriacy byli przez chwilę w naszym mieście, że tak powiem, turystycznie. I jako wytrawni globtroterzy dociągnęli linię kolejową do Zamościa. No bo ile można na piechotę było chodzić?...
10:51, 14.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz
odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu roztocze.net. Dodanie opinii jest
równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś,
że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku
Zgłoś komentarz
0 0
Masz wybór Podziękuj Zamoyskiemu - tyle lat i kadencji wystarczy.
0 0
Oczywiście "ałtor" tego artykułu przedstawił swój subiektywny punkt widzenia, niech lepiej go zachowa dla siebie. Te brednie jak czytam to już mi się po prostu chce z nich śmiać, tak jak Żorżowi z kariery Nikodema Dyzmy, który go zdemaskował.
Sadzę, że dla ąłtora najlepsza byłaby anarchia.
Jednak cechą wspólna każdych wyborów samorządowych jest lęk i panika rządzących co zrobię jak mnie nie wybiorą. PO PROSTU WYCHODZI SZYDŁO Z WORKA, czyli nie kto co myśli - tylko kto jest pod kogo podwieszony.
Rządzący lepiej niech się zastanowią co zrobiliśmy takiego, aby nas wybrano????
0 1
Przecież w złodziejskim kraju, pełnym przekrętów i codziennej niesprawiedliwości nie ma mowy, podkreślam NIE MA MOWY o uczciwych wyborach.
Naiwniaki myślą że ich głos coś znaczy... Boże... widzisz i nie grzmisz.
0 0
Dlaczego głosować?
Interesować się polityką i głosować należy, gdyż jest to sposób na optymalne wykorzystanie możliwości, jakie daje nam demokracja.
Demokracja nie jest jedynym systemem rządzenia, nie zawsze jest też najlepszym. A nawet w wielu przypadkach jest slabym
Ale póki mamy demokracje, trzeba starać się, by była ona jak najlepsza.
A będzie dobra, gdy dużo osób będzie interesowało się w sposób świadomy (nie oparty na sloganach) polityką.
Póki co polityka bywa często tematem tabu bądź opierającym się na sloganach.
W życiu spotkałem ludzi, którzy jednocześnie:
a) są demokratami
b) otwarcie mówią, że nie interesują się polityką.
Taka sytuacja jest w demokracji poważnym defektem i należy z tym walczyć.
Warunkiem istnienia demokracji jest zainteresowanie polityką obywateli.
0 0
http://kronikatygodnia.pl/zamoyski-pan-na-michalowie/
0 0
Tomasz - a podaj mi jeden powód dlaczego miałbym być zadowolony z "demokracji" skoro nie gwarantuje mi ona tego co dają inne kraje będąc u nich jako imigrant. Wolności nie ma. Jest przymus i podporządkowanie obywatela zasadom wygodnym dla rządzących. Stąd tyle niesprawiedliwości i złodziejstwa. Oczywiście oligarchowie i masoni celnie łagodzą bunt i defekty ich rządów, ale niestety - nie mamy wszczepionych chipów do mózgów które sterowały by naszym ośrodkiem mózgowym w związku z czym nie widzę powodu dla którego miałbym się łudzić że mój głos cokolwiek zmieni. Wynik przewidywalny to zwycięstwo ramienia lewicy bo aktualnie ona jest przy władzy i za wszelką cenę chce zrealizować opłacone zamówienia w/w organizacji. PROSTE JAK BUDOWA CEPA choć dla ciemnych zabrzmi jak teoria spiskowa, bo ich jedyna teoria to brak teorii po praniu mózgu w TV.
0 0
@Thomas: przecież ten artykuł to zbiór cytatów. Nie wskazujący na nikogo. Jeszcze czytasz choć nagłówki tego co komentujesz, czy tak po prostu wrzucasz losowe komentarze?
0 0
Zmiany, potrzebne są zmiany bo już gorzej być nie może
0 0
Piszę tu, bo cały portal to jedno przedwyborcze targowisko próżności..
Czy ktoś wie co Miasto zrobi z zalewanymi mieszkaniami / posesjami na ulicy Powiatowej/ Lazurowej / Wojska Polskiego / Starowiejskiej?- choć tu zaczęli coś grzebać ale nie wiem czy to przy kanalizacji i czy nie chodzi tu o znowu o PODSTREFĘ>>..
0 0
Zwolnic trzeba ze szkoły taką nauczycielkę, która jeszcze nie wie czy będzie głosować. Kobieto! Jeszcze nie tak dawno nie było takiej możliwości, czego ty uczysz w szkole?
Zmieńcie coś, do was należy wybór. Ja idę na pewno. Mój głos oddam na zmiany!
0 0
Głosować trzeba po to aby podziękować Prezydentowi Nieudaczników..
0 0
Owszem zbiór cytatów - starannie wyselekcjonowanych promujących prostactwo i prymitywizm wyborców. Pokazujący wyborcom, że to nie my wyborcy mamy rację tylko my rządzący.
To przypomina Dzucze Samoistne Kim Ir Sena.
0 0
Otóż niech każdy w końcu zda sobie z tego sprawę, że z Marcinem Zamoyskim czy bez pieniądze z UE będą. Nie wybierając Zamoyskiego stwarzamy sobie szansę lepszego zagospodarowania tymi środkami.
Ile mieszka mieszkańców na terenie objętym rewitalizacją, że są oni aż tak uprzywilejowani??? W mięci trzeba zrobić dużo, i nie może być tak, że priorytet i pierwszeństwo ma Rewitalizacja starego miasta.
0 0
A bydełko pójdzie po kościółku do urn i zagłosuje a potem niech szykuje cztery litery do łojenia. Dlatego ja nie idę na wybory. Po co? Co zmieni to głosowanie?. Nic nie zmieni. Wszyscy już byli i rządzili. Demokracja obumiera. Niech już ten Zamoyski dalej bedzie. Mało tego nich później rzadzą jego dzieci i wnuki. Myslę że to jest mniejsze zło niż wybór jakiegoś głodnego wilka.
0 0
Tutejszy - to może od razu ustanówmy monarchię, uznajmy, ze sprzedaż Zamościa Austriakom była nieważna i wprowadźmy od nowa Ordynację... Ech. Zamościanie mogą się rządzić sami, mogą wybrać kogo chcą - Biłanta, Nizioła, albo Wnuka. Każdy będzie lepszy, niż rządzący od 12 lat Zamoyski, zasiedziały na stołku, nie wiedzący, ze w Zamościu jest 16,5 procent bezrobotnych, a nie 11.
85 procent Polaków jest za kadencyjnością. Dwie kadencje i koniec. To pozwala na wprowadzenie świeżej krwi, zmian, tak potrzebnych temu miastu.
0 0
@"kriket";
Zgadzam się. Każdy z nich będzie lepszy.
Zamoyscy "de facto" sprzedali Zamość Rosjanom. Austriacy byli przez chwilę w naszym mieście, że tak powiem, turystycznie. I jako wytrawni globtroterzy dociągnęli linię kolejową do Zamościa. No bo ile można na piechotę było chodzić?...
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu roztocze.net. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz