Zamknij

Jan Złomańczuk nowym trenerem Hetmana!!!

17:51, 12.07.2015 Marcin Łyś Aktualizacja: 08:54, 14.07.2015
Skomentuj Zmiany w Hetmanie Zmiany w Hetmanie

To, co przez kilka godzin wydawało się kiepskim żartem stało się faktem - Jan Złomańczuk uzupełnił sztab szkoleniowy AMSPN Hetman Zamość.

 

Sobotni sparring pomiędzy Hetmanem Zamość i Unią Hrubieszów był okazją do zaprezentowania nowego członka sztabu szkoleniowego zamojskiego klubu. Przedmeczowe dywagacje na temat ewentualnej roli Jana Złomańczuka i czasu jego współpracy z klubem uciął Pan Leszek Bukowski, wiceprezes AMSPN Hetman Zamość. Według Pana Bukowskiego Jan Złomańczuk wraz z Andrzejem Rycakiem wspólnie poprowadzą świeżo upieczonego trzecioligowca.

Jak powiedział wiceprezes Hetmana brak wykorzystania pozostającego aktualnie bez pracy Jana Złomańczuka byłoby ze strony klubu grzechem zaniedbania, a podstawową rolą Pana Złomańczuka będzie zaostrzenie dyscypliny w rozbrykanym nieco zespole seniorów. Pan Leszek Bukowski taktownie przemilczał ostatnie - stricte trenerskie - "osiągnięcia" nowego/starego członka sztabu szkoleniowego oraz okoliczności jego rozstania z klubem we wrześniu ubiegłego roku ale prawdopodobnie takie tematy nie są poruszane w rozmowach pomiędzy dżentelmenami.

Jak Jan Złomańczuk będzie wpływał na zawodników aby poprawić dyscyplinę? Trudno dziś to powiedzieć. Z tego co pamiętamy, zeszłoroczne ekscesy w wykonaniu niektórych zawodników (szczegółowo opisywane nie tylko w lokalnych mediach) miały miejsce właśnie za panowania Pana Złomańczuka. Czy sami zawodnicy z odpowiednim respektem podejdą do trenera, który ich zostawił, całkiem niedawno, na rzecz innej drużyny, zobaczymy. Warto dodać, że pozostawiony przez niego zespół wraz z trenerami poradził sobie medalowo. A kto w tej sytuacji faktycznie obejmie rolę przewodnika stada - czas pokaże. Będzie na pewno ciekawie.

(Marcin Łyś)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(35)

psps

0 0

Co to ma byc?Nie ma kasy na zawodnikow a trzeba dac prace trzeciemu trenerowi??Smiech na sali.Panie Wnuk obetnij dotacje temu klubowi za niegospodarnosc. Jak pamietamy Pan Zlomanczuk nie mial zadnych wynikow z AMSPN i po jego odejsciu zamoscianie odniesli serie zwyciestw.Szlag mnie trafia na taki cyrk.Z takim skladem znowu bedzie 4 liga a tu kolejny trener. 19:09, 12.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

aaaaaa

0 0

Panie Łyś rozumiem ze jakieś rozgoryczenie przez Pana przemawia , bo Pana już w klubie nie ma , ale przypomnę Panu że jak Pan był Prezesem to zrobił Pan trenerem w 3 lidze trenera z Huczwy który tak zapuścił zespół że aż żal było patrzeć . Chodziłem na mecze i to było dziadowstwo totalne , juz pomijam sprawy czysto piłkarskie ale 90 procent graczy ruszała sie jak muchy w smole , nadwage miała większość . Przyszedł Pan Złomańczuk to przynajmniej zaczęło to jakoś wyglądać fizycznie , ale też nie od razu .

Co do zarzutów że gdzieś tam się to towarzystwo ponapijało to przecież nie do trenera trzeba mieć zarzuty tylko do kopaczy .

Co do osiągnięć prosze mi pokazać z regionu jakiegoś trenera który może przyjść i trenowac Hetmana którego też będzie finansowo stać na niego , który prowadził klub w ekstraklasie ?? Tam na trenera raczej przypadkiem się nie trafia .

Po za tym Pan Złomańczuk moim skromnym zdaniem już tyle w swoim piłkarskim życiu przeżył że spokojnie sobie da radę a warsztat ma zdecydowanie najlepszy z obecnego towarzystwa które jest dostępne . Ważne zeby chłopakom chciało się pracować . 19:19, 12.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ErrorError

0 0

To nie bład. To wielbład. Daje temu faciowu 3 kolejki i wypad. Nie znaczy to jednak, że widzę dotychczasowy duet na stanowisku trenerów. Tutaj trzeba kogos pokroju np. Cecherza, czyli w miarę młodego trenera z warsztatem, charyzmą i pełnym oddaniem temu co robi. 20:40, 12.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

grześgrześ

0 0

Nie wierzę w to co się dzieję!
Jak to jest możliwe, że ten gbur, wraca znów do szatni Hetmana. Znam osobiście i szanuję obecnego prezesa Hetmana Pana Adam, ale ta decyzja jest tak absurdalna, że nie wiem czy się śmiać czy płakać.
Nie wierzę, w to że można znów zaufać osobie, która nie była w stanie poprowadzić młodego zespołu i od tak, bez słowa odeszła "dla lepszych pieniędzy". Może i ten Złomańczuk widział ekstraklasę od środka, ale to było 15 lat temu i jak wiemy od tamtej pory piłka się zmieniła, a jego podejście po futbolu nie zmieniło się o centymetr. Ten kto się zna trochę lepiej na piłce i przy okazji jest bardzo blisko Hetmana, wie jaki był i jest Pan Złomańczuk, on nie motywuje do gry w piłkę młodych piłkarzy, on tą pasję z ich odbiera, przez swoje stare podejście do tego pięknego sportu, które w obecnych realiach nie ma odzwierciedlenia. Wiem co piszę i jestem tak bardzo załamany, że znów postawili na kogoś takiego. Pan Andrzej Rycak miał swoje 5 minut, zrobił awans a teraz znów będzie chłopcem od prowadzenia rozgrzewek dla zawodników. Szkoda chłopaków.
Pozdrawiam,
Hej Witaj Cześć 00:35, 13.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nowy kuriernowy kurier

0 0

ciekawa inicjatywa...

a już wkrutce rusza internetowa wersja "Nowego Kuriera Zamojskiego" - http://kurierzamojski.pl/ 01:06, 13.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TutejszyTutejszy

0 0

Jakiegoś Hetmana łgarzu ? 07:04, 13.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zawiedzionyzawiedziony

0 0

co ten zarząd wyprawia.narzekają że nie mają kasy na zawodników a biorą Złomańczuka,za te pieniądze można by dwóch niezłych chłopaków zatrudnić.Złomańczuk nie wygra wam ligi,tu trzeba zap...alać na boisku a nie krzyczeć z ławki.a pan Bukowski to syna chce promować i dlatego stoi za Złomańczukiem.to widać było na sobotnim sparingu.ludzie opamiętajcie się.osiem miesięcy temu zdrdził was,zostawił a wy go teraz zatrudniacie?gdzie wasz HONOR gdzie AMBICJA.szukacie kasy a tą co macie nie umiecie gospodarować. 08:12, 13.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HWKHWK

0 0

Won dezerterze! 08:16, 13.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JajcarzJajcarz

0 0

A już wydawało się że coś dobrego zaczyna się dziać w klubie. Niestety zarząd się pogubił i nie ma chyba pomysłu na prowadzenie tego klubu. Pan Bukowski powinien z własnej kasy opłacac trenera Złomańczuka. A synek to będzie grał pewnie gdzieś w okręgówce, bo w żadnym innym klubie na tym poziomie rozgrywek sobie nie poradzi bez wsparcia. 11:16, 13.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zzzzzz

0 0

Zawiść ludzka nie zna granic. Mam wrażenie że te nieprzechylne dla Klubu komentarze piszą ludzie sfrustrowani byle zaszkodzić Klubowi . Tak naprawdę nic nie wiedzą , a kreują się na wielkich fachowców . Skoro to tacy fachowcy to niech przyjdą do Zarządu Hetmana i niech super poprowadzą ta drużynę , oczywiście z najlepszym trenerem na świecie . Coś tak mi się wydaje , że Ci którzy piszą te komentarze to tzw. "przyjaciele' tego Klubu. Wszyscy wiedzą o kogo chodzi . 12:29, 13.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

antekantek

0 0

jaja 12:59, 13.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibic-który pamiętakibic-który pamięta

0 0

Myślałem,że w tym klubie rządzą ludzie, którzy przynajmniej wiedzą na czym polega dobrze zorganizowany klub.Widać amatorszczyznę,partyzantkę,daleko im wszystkim do starego HETMANA.Nowy klub,który nie ma kasy,nie ma wizji na lepsze jutro,nie ma pojęcia jak to ogarnąć,decyduje się na sprowadzenie nowego-starego trenera,mówiąc wszystkim, że trzeba wprowadzić dyscyplinę w zespole.Przypominam,że ta dyscyplina wprowadzona przez tegoż trenera doprowadziła do spadku z 3 ligi,i pozostawienie drużyny(przed zdradą)na 11 miejscu w 4 lidze.Przypomnę jeszcze,że prowadząc drużynę Tomasovi,tenże trener,wprowadzając ulubioną dyscyplinę,którą tak zaimponował władzom nowego HETMANA,doprowadziła Tomasovię do spadku z 3 ligi,(Tomasovia dwa lata temu walczyła o 2 ligę,rok temu skończyła na 3 miejscu)Powiem szczerze,ładnie podziękowaliście za awans i dobrą robotę trenerom Rycakowi i Kwiatkowskiemu.Szacun za wyśmienitą decyzję,czapki z głów przed takimi Panami,którzy rządzą w tym klubie. A jeszcze większy szacuneczek dla brata(jest w zarządzie klubu) A Rycaka,będę z całym szacunkiem ściągał berecik przed tym PANEM.ŻENADA PANOWIE.Jaki zarząd taki klub. 14:34, 13.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zawiedzionyzawiedziony

0 0

myślę że p.Złomańczuk gdyby miał choć trochę HONORU to sam powinien się z tego WYCOFAĆ. 15:06, 13.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

psps

0 0

Proponuje,zeby olać ten pseudo Hetman. Prezes niszczy wizerunek klubu, który i tak nie ma kibiców...no ma.. 100 osób na meczu.Totalna wiocha Panie prezesie nie obrażajac Termaliki Nieciecza i innych.. 16:07, 13.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

amspnamspn

0 0

bez rosadnych wzmocnien bedzie dramat. popatrzcie jak sie inne druzyny zbroja itd, spada z 3 w nastepnym sezonie do groma druzyn, trzeba kims walczyc. a tu szopa ktory zawalil 345 bramek w zawadzie. chlopak niech sie wezmie za nauke poprostu bo z pilki nie wyzyje. a nie go pcha trener bramkiarzy, bo go zna ze swojej szkolki. karaszewski ? blagam...
a taki solecki w krysztale, sekowski w rzeszowie (nie gra, przydałby sie) kurde, no niech ktos to ogarnie. 17:00, 13.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

amspnamspn

0 0

przypomnialo mi sie dalej :) Nawet złomańczuk, rycak, kto by nie byl bez dobrej kadry nic nie ugraja. Pan wnuk powinien sypnąc groszem i trzeba budowac porzadny klub a nie jakies 4 ligowego potentata bez szans na utrzymanie w 3. 17:02, 13.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tyldatylda

0 0

do amspn - dzisiaj na treningu, czekamy, przyjdź i zagraj lepiej niż Ci których cytujesz. miej odwagę a nie wylewasz pomyje i rzucasz nazwiskami. czekamy 09:12, 14.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wojak1960wojak1960

0 0

Panu JANOWI, życzę owocnych spotkań! 12:14, 14.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Darson kibic HetmanaDarson kibic Hetmana

0 0

U nas to jeszcze dobrze bo jest jeszcze Rycak nie tylko Zlomanczuk ale w Tomasovi jest dużo gorzej Jacek Paszkiewicz jeżeli będziecie w 3 to pewny spadek z tym trenerem z ostatniego bądź przedostatniego miejsca a jeżeli w 4 to 0 szans na ponowny awans do 3 masakra żeby taki klub jak Tomasovia z takim trenerem. 15:33, 14.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kniaźkniaź

0 0

Oj chyba pana Andrzejka mocno piecze popielnik bo go nieźle koledzy
Wy............

Panie Andrzeju niech pan odejdzie w chwale zadzwonią po pana jak trzeba będzie podnieść zespół z dna tabeli bo tam zaprowadzi go trener nad trenerami z licencją UEFA pro. 12:25, 15.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WalduśWalduś

0 0

Dla obecnej władzy ważni są tylko mieszkańcy miasta. O jakim wy wzmocnieniu mówicie? Jeśli z miasta (wypowiedz prezydenta w kablówce) to klub dostanie kasę, jeśli zawodnicy są spoza miasta nie dostanie. Fajdek podobno nie dostał stypendium. Najpierw wyjaśnijcie nowemu prezydentowi razem z jego doradcami NA CZYM POLEGA SPORT A NIE REKREACJA A POTEM RÓBCIE WZMOCNIENIA! Nigdzie tak nie jest ale w Zamościu tak właśnie światłe umysły zażyczyły sobie. Zapytajcie Gajewskiego! 15:27, 15.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Walduśdo Walduś

0 0

Masz sporo racji . Skoro dla obecnej władzy tak ważni sa mieszkańcy to pokaż mi na co ja jako mieszkaniec mogę pójść na jakieś fajne wydarzenie sportowe ??? Trzeba powiedzieć sobie na żadne , bo zadne nie jest na odpowiednim poziomie sportowym . Miasto powinno dotować 2-3 dyscypliny które dają jakies widowisko i ludzie chcą na to przychodzić , a my dotujemy jakies sumo , no kabaret . W Zamościu zawsze było zapotrzebowanie na piłkę ewentualnie boks , a dotacja na Hetmana jest naprawdę nieduża . Chyba w tamtym roku było to cos koło 300 tysięcy tylko że 100 tysięcy klub musiał oddać Osirowi za korzystanie z obiektów , a Osir to jakby nie patrzeć jednostaka podległa UM ;-) . Czyli dotacja była 200 tysi , a za taka kwote nie ma szans żeby szkolić grupy młodzieżowe i mieć kasę na druzyne seniorów na odpowiednim poziomie sportowym , bo za darmo nikt grać nie chce . W chwili obecnej to płace w Zamościu dla kopaczy sa takie ze na niektórej wsi mozna dostać więcej . Jeżeli ta sytuacja będzie w dłuższym okresię się utrzymywać to po spadku w tym sezonie do 3 ligi ( utrzyma się chyba tylko pierwsza 7-8 ) nie awansujemy bardzo bardzo długo . 17:16, 15.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

0 0

Skoro klub taki biedny to dlaczego chce utfzynywac 3 osobowy sztab szkoleniowy /rycak kwiatkowski zlomanczuk/? Pseudodzialacze kochaja zamosc 18:38, 15.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wierny kibic 1934wierny kibic 1934

0 0

To jest dramat, kabaret...Zawodnicy nie mają zapłacone od KWIETNIA! Pensje na poziomie 700 pln, których w dodatku się nie wypłaca. Skład na 3 ligę będzie słabszy niż w lidze 4. Nikt tutaj nie chce grać. Zawodnicy szukają klubów w okolicznych wioskach, wolą grać w Werbkowicach, Starym Zamościu, Krasnobrodzie i wszystkich innych klubach 4 ligowych i w lidze okręgowej. To jest WSTYD, żenada.

Wraca trener, który zostawił drużynę w beznadziejnym położeniu, w beznadziejnej kondycji, bez atmosfery w drużynie.Uciekł bez pożegnania do Tomasovii, by później spuścić ją do 4 ligi. Teraz się po niego sięga. W jakim celu? To jest po prostu nie do pomyślenia.

Takie rzeczy możliwe są chyba tylko w Zamościu. Banda wiejskich biznesmenów. Najgorsze jest to, że w Zamościu CISZA. Nikt o tym nie mówi, nie pisze. Wszystko pięknie, jest 3 liga, gratulacje! Pseudo dziennikarzyny nie podejmują tematu. Jeden Pan Łyś próbuje cokolwiek pisać. Nie jestem jego zwolennikiem, nawet go nie lubię, ale facet jako jedyny ma jaja napisać prawdę. Na tyle, na ile może.

Zawodnicy grają za darmo, nie mają płacone. Wzmocnień nie ma. 3 liga lub-podk. jest bardzo mocna. Kluby takie jak Motor, Stal Rzeszów, Resovia biorą zawodników z przeszłością w Ekstraklasie, zawodników, którzy nie łapią się do składu w 1 lidze. A AMSPN Hetman? Bierze zawodników, którzy po prostu zgodzą się grać. Pospolite ruszenie, łapanka. Chłopaki zagrają tutaj tylko dlatego, ponieważ w tej mocnej 3 lidze mają szansę się wybić. To jest jedyny powód! Kiedyś gra dla Hetmana była czymś, była marzeniem wielu młodych zawodników. Hetman był klubem POWAŻNYM. Teraz to jest kabaret na kółkach.

Polecam wybrać się wraz z pierwszą kolejką do zakładów bukmacherskich i od początku stawiać na porażki. Handicap chyba w 3 lidze niemożliwy, a warto by było to grać. Spadek z ostatniego miejsca jest murowany, o ile drużyna nie wycofa się w trakcie sezonu z rozgrywek.

W Zamościu oczywiście wszystko OK. Jest pięknie.

PANIE PREZYDENCIE, a miało być tak pięknie. 11:50, 16.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lakslaks

0 0

Wierny kibicu 700 złotych ?? Aż tak blisko nie jestem ale jak dostają 500 to jest chyba maks . Co do reszty masz sporo racji na cuda bym nie liczył bo wygrana w 4 lidze była dość przypadkowa a i gra nie powalała na kolana , więc nagle w 3 niezależnie kto będzie trenerem prochu nie wymyśli .

Co do trenera to nie oceniaj po wynikach bo tu i Murinio niewiele zrobi radzę oceniać czy drużyna będzie robiła postęp i czy pojedyńczy zawodnicy zanotują skok w umiejetnościach bo to jest miara trenera .Wyniki owszem są ważne ale tutaj bym tak nie patrzył .

Moim skromnym zdaniem skoro klub nie dostaje wielkiej kasy i nie stać klubu na ludzi z zewnątrz bo nikt za 500 czy nawet 1000 zł nie przyjdzie grać , powinni postawić na szkolenie młodzieży . Tylko nie na takim poziomie jak jest obecnie , bo ono jest marne moim zdaniem . 13:27, 16.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do wierny kibic 1934do wierny kibic 1934

0 0

A co może prezydent??? Tu obecny układ w radzie nie pozwała na rozwój piłki w Zamościu. Od wielu, wielu lat Hetman jest obojętnie traktowany przez radnych. Nie wiadomo za co, od wielu lat Agros dostaje tyle kasy???? 15:04, 16.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nbanba

0 0

można gdzieś podejrzeć jak na sport były wydatkowane pieniądze z budżetu miasta ? 15:43, 16.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

0 0

Złomańczuk osiągną sukces z Tomasovią to i w Zamościu będzie podobnie.Jak prezydent nie może to po co obiecywał głupoty na temat Hetmana przed wyborami???Wierni i Prawdziwi Kibice Hetmana chyba zastaliście WYRU...NI przez kogoś!Na jesieni mamy kolejne wybory to dobrze słuchajcie obietnic , może na wiosnę nowy-stary Hetman będzie grał w ekstraklasie np. za Lecha ! 23:23, 16.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do kibicdo kibic

0 0

Jeśli chciałoby się coś żeby ruszyło z Hetmanem to zmiana prezydenta to za mało. W radzie ten sam układzik. Paradoksalnie to co piszesz, zmiana "na górze" jesienią to może faktycznie przynieść jakieś ruchy jeśli chodzi o Hetmana. Wystarczy popatrzeć na lata 2005-2007 w polskiej polityce i 2006-2008 jeśli chodzi o Hetmana. Późniejsze lata także wiele wyjaśnią. 23:56, 16.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WalduśWalduś

0 0

Prezydent wybrał radę sportu, która ustaliła priorytety. Ci z miasta MIERNI ALE WIERNI DOSTANĄ, SPOZA MIASTA, NAWET Z SZEWNI JUŻ NIE! Nie opowiadaj głupot, bo to prezydent pociąga za sznurki. I nie kompromituj się, bo jak dojdzie do wyboru zadań w zgodzie z wynikami, to ten poziom sportu w Zamościu (oprócz Agrosu) nie powinien dużo dostać. To wszystko jest rekreacja, ruszanie się, zajęcia sportowe bez konkretnych wyników.
Mam nadzieję, że ktoś za radę sportu (AMSPN ma tam swojego człowieka) w końcu się weźmie i wyjaśni, że w Zamościu to my będziemy mieć WIEŚ Z RATUSZEM BEZ WZMOCNIEŃ! Bo skąd wziąć zawodników z Zamościa? 15:24, 17.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MiroMiro

0 0

Z Zamościa już wszyscy grają, kto ma jeszcze grać ale tak to jest jak w radzie sportu są nauczyciele w-fu, którzy tylko bawią się w sport, bo przecież żadnych sukcesów nie mają. Jeszcze jeden chce nam zrobić z Zamościa jak Wałęsa drugą Japonię. I tak samo skończy się to. 16:38, 17.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tutejszy ®Tutejszy ®

0 0

podziękujcie tym dwóm co Hetmana zniszczyli.
Ł. i Z. 18:35, 17.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

amspnamspn

0 0

do tylda.
Kolego, chetnie bym przyszedl pokopac, naprawde, ale niestety nie mam zaparcia zeby grac(kopac) i zeby pozniej ludzie mieli ze mnie kabaret, byc moze trzeba sluchac ulicznego hip hopu i dalej brnac w ta strone, a noz sie uda ;)
Mam nadzieje ze rozumiesz powage sytuacji jaka jest 3 liga.
Pan Karaszewski i Pan Szopa ( faktycznie, to nie moi koledzy, moglem ich urazic , sorry) byli wyrozniajacymi sie zawodnikami . Jeden był kiedys jakis materialem jak z gałka grali w pucharze polski itd 2 lata temu , ale teraz był goleadorem w Krasnobrodzie (okregówka) a Pan Szopa był bramkarzem w Gryfie w Zawadzie (spadek a klasa) i bronil jak natchniony az w trener go zdjal w trakcie meczu i bronil 16 latek ( przyznam, super chlopak ). Ja jako kibic, ktory pamieta hetmana prawdziwego, nie moge na to patrzec do kurwy nedzy.
Nic nie mam do tych chlopakow,niech im sie wiedzie, niech beda zdrowi itd ale poprstu kiepsko graja w pilke, i tyle a to mi wolno pisac.
Jest kilku fajnych, władek, 2x Debiccy, Czady, kierepka, mazur no i wariacik Pliżga. I zamiast dokladac gotowych chlopakow do gry i walki ( a tego nie mozna odmowic zadnemu z zawodnikow, czekam na mecz na arenie w lbn ;)) to dostajemy 5:0 z krysztalem, i obstawiamy sie ludzmi ktorzy SPORTOWO sie nie bronia w zaden sposob. Odrozniajmy sport od zycia w tej kwestii. Popatrz na inne kluby co sie dzieje, Nawet kycko, poszedl do jarosławia, bo w zmc lipa i bieda.
To jak ma byc tak jak jest, to grajmy w 4 lidze i tyle. Sorry za te pomyje i rzucanie nazwiskami, az mi wstyd. Czy tylko mi powinno byc wstyd ? 15:44, 18.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NSZNSZ

0 0

Pan Prezydent Zamościa Gdzie jest WOŁAMYYYYYY O JAKIŚ NADZÓR CO ONI ROBIĄ liga zaraz się zaczyna a w hetmanie rozpier...... skąd te pieniądze się wzięły na Złomańczuka przeznaczyć je na 2 lub 3 zawodników 3 ligi na wsiach są pieniądze a w takim mieście nie ma Z TAKIM STADIONEM. kur..... będzie DYM BĘDZIE DYM !!!!!!!!!!!!
ENDRIU RYCAK JEST LEPSZY !!!!
HU..... JEST LEPIEJ Z NOWYM ZARZĄDEM I PREZESEM A MIAŁO BYĆ TAK PIĘKNIE. 14:41, 19.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TutejszyTutejszy

0 0

"Jan Złomańczuk nowym trenerem Hetmana!!!" - cóż za radość, cóż za ekstaza autora. Brawo ! 16:18, 24.08.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%