R E K L A M A

30 marca 2017

roztocze.net

R E K L A M A

Wątpliwości i obawy poległy wobec determinacji i konsekwencji. Zielony Ryneczek wrócił na biznesową mapę Zamościa.

W niespełna 3 miesiące wyburzono (siłami PGK), ułożono kostkę (innymi siłami), ustawiono nowe granitowe stoły i pozasypywano dziury po wyburzeniach piaskiem i żwirem, pomalowano ogrodzenie. Mało tego, powstało logo, funpage  na facebooku i udało się ściągnąć pionierów-handlowców.  Chapeus bax (czapki z głów) pozostaje powiedzieć, bo aparat urzędniczy dopiął swego w tempie ekspresowym. Przyznam szczerze nie wierzyłem, że to jest możliwe proceduralnie. Przetargi, zmiana planu zagospodarowania, budżet…. ale udało się . Wyjątkowość tego dokonania niech podkreśla fakt, że otwarcie i pierwsze prezydenckie oraz dyrektorskie zakupu odbyły się w Narodowy Dzień Zwycięstwa. Zwycięstwa, wygląda na to, że nad sceptykami też.

Intrygujące jest to, że rewitalizując Zielony Ryneczek, Andrzej Wnuk kontynuuje w pewnym sensie politykę Marcina Zamoyskiego. Oczywiście Zamoyski zamknął to miejsce i chciał je sprzedać, a cała sytuacja, wyglądała(!) na  usilne nakładanie spodni „na lewą stronę”. To ponownie okazało się, że Zamość jest idealny do każdej koncepcji. Wystarczy pomysł, determinacja i pieniądze by zrobić coś, co w przestrzeni miejskiej zapowiada się naprawdę dobrze. Tak było na początku miasta i tak bywało też później.

Oczywiście, teraz wszystko zależy od ekonomii, a ta rządzi się prawami popytu i podaży. Założeniem było to (domniemam jedynie, że takie założenie było), że jest silny popyt na potencjalną ofertę Ryneczku.  Dziś popyt był wyraźnie widoczny – Małgorzata Bzówka (dyrektor Wydziału Kultury i Sportu), Agnieszka Kowal (dyrektor Wydziału Edukacji), Andrzej Wnuk (prezydent), kilku(nastu?) mieszkańców i okolicznych restauratorów pokazało, że popyt jest. Teraz podaż musi chcieć się dostosować do niego, a to już jest proste. Ważne, że są kupujący.

Dodać należy, że wg nas to pierwszy w całości prezydencki projekt infrastrukturalny. Od pomysłu, do realizacji. W całości zrealizowany przez tą ekipę.  Majówka, remonty mostów  czy budowy kanalizacji były realizowane częściowo z projektów poprzednika. Zielony Rynek jest w całości „dzieckiem” Andrzeja Wnuka i nikt temu nie zaprzeczy.

Jak odwiedzicie Zielony Ryneczek, nie bądźcie zawiedzeni wyglądem czy zdarzającą się prowizorką. To dopiero pierwszy etap rewitalizacji. Na ostatniej sesji Rady Miasta, radni zmieniając uchwałę budżetową, na wniosek prezydenta przesunęli środki na rewitalizację rynku w wysokości ćwierć miliona złotych (250 000 zł). Część już została wydana, na to co widać.  Dokładnej kwoty wydatków niestety nie znamy jeszcze, ale wg naszych szacunków powinno zostać jeszcze coś ponad 150 000 zł. Więc pewnie będzie się jeszcze działo. O planach krótko wspomina w materiale filmowym dyrektor Andrzej Olborski.

 

Krótka filmowa relacja z pierwszego dnia Zielonego Ryneczku.

8 maja 2015
Autor:
Felietony

Oceń artykuł klikając na gwiazdki!

Liczba ocen: 0

R E K L A M A

    43 komentarze

Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy poniżej.
Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT




  1. "koto" dnia 8 maja 2015 o godzinie 20:23:13 napisał:
    Pan Gajewski, teraz doradca prezydenta?
    0
    0
  2. R E K L A M A

  3. "Robert Moteka" dnia 8 maja 2015 o godzinie 20:59:16 napisał:
    Pan Marek Gajewski w Urzędzie Miasta jest zatrudniony na stanowisku doradcy od 02.01.2015.
    0
    0
  4. "koto" dnia 8 maja 2015 o godzinie 21:11:14 napisał:
    aaa to ok, ;)
    0
    0
  5. "Edek" dnia 8 maja 2015 o godzinie 21:46:12 napisał:
    Widzę, że klimat wioski z ratuszem został utrzymany. Nie dość, że w ramach imprez miejskich króluje dysko z pola to jeszcze na Starym Mieście wybrukowali plac najgorszym i najtańszym typem kostki bauma.. Ale grunt, że profil na fejsbuczku jest i dyrektory mogą lajkować. PS. A redakcja to mogłaby w końcu zainwestować w lepszy sprzęt nagrywający - w 2015 r. filmy w rozdzielczości 480p niewiele odbiegają poziomem od tej kostki z zielonego rynku.
    0
    0
  6. "Axial" dnia 8 maja 2015 o godzinie 22:08:28 napisał:
    Mnie również marzy się tam równa jak stół bilardowy kosteczka granitowa /np. z ul Królowej Jadwigi/...
    0
    0
  7. "Do "Axial"" dnia 8 maja 2015 o godzinie 23:08:59 napisał:
    Możesz kosteczkę przenieść w czynie społecznym, na pewno zezwolą.Otwarcie ryneczku było w stylu gierkowskim , więc masz szanse,że za to Cię po głowie pogłaszczą , a może i "dziubka" dostaniesz.
    0
    0
  8. "malleus" dnia 8 maja 2015 o godzinie 23:10:59 napisał:
    pomysł może i dobry ale dlaczego w takim słabym stylu zrealizowany. To już nawet i na prowincję jest za słabo. Dlaczego brakuje w magistracie ludzi z gustem i poczuciem uniwersalnej estetyki, czy to aż tak wiele. Szkoda mogło być dobrze a wyszło jak zwykle. Mam nadzieję, że nie jest to znak rozpoznawczy nowego prezydenta.
    0
    0
  9. "boskizmc" dnia 8 maja 2015 o godzinie 23:48:01 napisał:
    Pomine animozje polityczne:D zawsze jak ogladam Maklowicza zachwycam sie kiedy kupuje produkty na ryneczkach w zabytkowych czesciach miast miasteczek...lokalne produkty...ogolnie moglbym sie rozpisac na ten temat sprobuje skrocic:D wejdzie podobniez ustawa ze rolnicy beda mogli sprzedawac swoje wlasne produkty...fajnie gdybym mogl kupic na ryneczku swojska kielbaske ser miod mleko smietane:)jajka:)co o tym myslicie?boje sie tylko jednego...urzednicy nawet jesli stwarzaja miejsca ladne czesto sa zwyczajnie ,,martwe,,...wiec jakis punkt gastronomiczny by sie przydal...ja sie nie znam na biznesie moze Wy macie propozycje jak ,,ozywic,, ,,tchnac ducha,, w takie miejsce...po drugie wyglad...mam nadzieje bedzie stylowo...za duzo ,,nowoczesnych,, miejsc mamy juz na Starowce typu hotel Renesans boksy handlowe przy Nadszancy czy nawet Muzeum Arsenał(ktore jest ciekawe i nawet moge je zaakceptowac aczkolwiek Starowke mamy jedna i zachowajmy w niej to co sie da a nowoczesne budynki mozemy stawiac prawie w calym miescie)wiec na cos z gustem siatka na plocie zbyt ladnie sie nie prezentuje...ogolnie duzo miejsc na rowery bo co pchac sie tam autem...po salate ogorka kilka pomidorow...zachecmy ludzi do przyjazdu rowerkiem:)dziekuje za uwage i prosze napiszcie jak to widzicie...ale pamietajmy silna gospodarka to rodzimy przemysl...jesli chcemy sami wiecej zarabiac wspierajmy swoj rynek...wiec np zamiast do marketu na rowerek tanio dla zdrwia na taki ryneczek po jabluszko pomidorka...musimy sie tego nauczyc pozdro:D
    0
    0
  10. "observer" dnia 9 maja 2015 o godzinie 7:09:02 napisał:
    Na czym polegała zmiana planu zagospodarowania w przypadku Rynku Zielonego"? O ile się orientuje - takiej zmiany nie było, gdyż nie była potrzebna.
    0
    0
  11. "zwykły zmc" dnia 9 maja 2015 o godzinie 7:39:43 napisał:
    Przydałby się bankomat. A rowerkiem dla zdrówka to emeryci mogą, mają czas, ja nie. A propos zmiany planów. Może by tak w końcu zmienić organizacje ruchu tak aby z ul. Pereca można było pojechać w każdą stronę. Nie rozumiem co autor miał na myśli i dlaczego.
    0
    0
  12. R E K L A M A

  13. "ak" dnia 9 maja 2015 o godzinie 10:36:04 napisał:
    To teraz już wiadomo o co chodzi , o parking . Teraz jeszcze zrobić parking na Rynku Wodnym , Rynku Wielkim no i w parku tyle miejsca się marnuje , a można by zrobić parking żeby gnoje nie musiały się fatygować chodzeniem .
    0
    0
  14. "Szym" dnia 9 maja 2015 o godzinie 11:07:07 napisał:
    Czemu w tagach jest "Agnieszka Kowal" ?
    0
    0
  15. "dygresja" dnia 9 maja 2015 o godzinie 12:04:53 napisał:
    A czego się Państwo spodziewaliście? Teraz się rewilitaryzuje, a nie rewitalizuje (słowa Pana A.O. Dyrektor Wydziału Gospodarki Komunalnej). Show w gierkowskim stylu z politycznym podtekstem w tle. Jaka władza, takie ogórki.
    0
    0
  16. "za" dnia 9 maja 2015 o godzinie 13:32:41 napisał:
    Najlepsi z najlepszym. Nowe zamojskie jelita. Plejada gwiazd na zielonym ryneczku w piątkowy słoneczny poranek
    0
    0
  17. "Azazello" dnia 9 maja 2015 o godzinie 14:09:58 napisał:
    BRAWO
    0
    0
  18. "Mieszkaniec" dnia 9 maja 2015 o godzinie 14:10:44 napisał:
    Ustawka przed wyborami... Jak powiedział rzecznik to póki co prowizorka... Bo przecież trzeba było za wszelką cenę pokazać że Pan Prezydent słowa dotrzymuje. To ja się pytam po jakiego groma wydano kasę z naszych podatków na te prowizoryczne stoły ? Tylko po to aby Pan Prezydent mógł tuż przed wyborami odfajkować kolejny rzekomy sukces ??? Po "super" (nie do końca bezpiecznej) majówce, wpuszczono na ryneczek handlujących (wszystkich dwóch) I co teraz w trakcie właściwej budowy rynku od podstaw sprzedający i klienci będą się tułać wśród maszyn budowlanych ? W kurzu i brudzie... ? Co na to sanepid ? No ale ważne że media pokażą że Rynek otwarty. Sukces nad sukcesy! A że nie ma on już racji bytu w tym miejscu to szczegół! Podatnik zapłaci. A pan Prezydent będzie miał w godzinach pracy blisko po kalarepę ("działającą dobrze na mózg") co jak widać jest Panu Prezydentowi i jego ekipie bardzo potrzebne. A co się jeszcze w oczy rzuca... Jakoś mało chętnych do robienia zakupów z Panem Prezydentem - pomimo ogromnej kampanii medialnej "zrób zakupy z prezydentem"
    0
    0
  19. "To Ja" dnia 9 maja 2015 o godzinie 16:07:13 napisał:
    A czemu wycięliście najciekawsze wypowiedzi Pana Prezydenta? Jak to Pan prezydent chciał mediom pożyczyć pieniążki na zakupy. I jak pan Doradca - rzecznik pytał o płacenie kartą bo nie miał gotówki :-P I ewentualnie Pan Prezydent mógłby mu pożyczyć. Ucięta jest też złota myśl Prezydenta o kalarepie "dobrze działającej na mózg", którą tenże zakupywał. Takie rodzynki żeście wycięli :( Po za tym jakby nie było otwarcie rynku to Sukces nad sukcesy! A że nie ma on już racji bytu w tym miejscu to szczegół! Podatnik zapłaci. A Pan Prezydent będzie miał w godzinach pracy blisko po kalarepę ("działającą dobrze na mózg") co jak widać jest Panu Prezydentowi i jego ekipie bardzo potrzebne.
    0
    0
  20. "tatata" dnia 9 maja 2015 o godzinie 17:37:29 napisał:
    Ech... długo był spokój. Już z wygwizdowa roteka wrócił i zaczyna się szukanie dziury w całym -_-'
    0
    0
  21. "jurek" dnia 9 maja 2015 o godzinie 17:38:58 napisał:
    Głupota,propaganda PiSowska na dzień przed wyborami prezydenckimi. Głupie marzenia P Prezydenta zostały spełnione za nasze pieniążki,zaorać ten plac,lepiej aby powstał parking a nie jakaś prowizorka,kto tam przyjdzie?? bo turysta ma w dupie taki ryneczek,a mieszkańców na starówce można policzyć na palcach,no chyba,że ten ryneczek powstał dla " dla magistratu". WIOCHA i jeszcze raz WIOCHA
    0
    0
  22. "sceptyk" dnia 9 maja 2015 o godzinie 19:13:13 napisał:
    Ktoś miał sen ichciał go zrealizować, a że nie wyszło to pewnie wina M.Zamoyskiego.... a może to wina mieszkańców...a może to wina kupców....a może zabrakło zielonej farby w marketach....a może kalarepka "dobra na mózg" była chińska...a może poszli do lasu... Nie - to była najzwyklejsza propaganda przedwyborcza...Panie Pośle, Przewodniczący S.Z.melduję wykonanie zadania...
    0
    0
  23. R E K L A M A

  24. "rodowity Zamościanin" dnia 9 maja 2015 o godzinie 20:14:39 napisał:
    Proponuję ciszę przedwyborczą. Zamościanie łączmy się i głosujmy na nasze miasto: http://www.topatrakcje.pl/2015/
    0
    0
  25. "sds" dnia 9 maja 2015 o godzinie 21:40:58 napisał:
    Pomysł fajny i ciekawy... zdjęcia dokoła super... myślę, że powstanie również nocne oświetlenie tych fotografii co zbudowało by fajny klimat i możliwość pospacerować turystom nie tylko w obrębie ratusza... mnie cieszy jeszcze jedno... to, że ten artykuł został napisany przez Pana Moteke i nie jest to artykuł typu "a podobno to, a podobno tamto..." w szoku jestem pozytywnym i miejmy nadzieje, że nie zabraknie więcej takich pomysłów obecnej władzy.
    0
    0
  26. "jolcia" dnia 9 maja 2015 o godzinie 23:23:06 napisał:
    Ekipa warta siebie, jeden rewilitaryzuje, a może militaryzuje, drugi dla jasności umysłu kupuje kalarepkę, a rzecznik-doradca jak mafiozo zakrywa twarz ohydnymi okularami, taka to i czysta, klarowna ekipa dziś rządząca, rzecznik powinien świecić przykładem i nie ukrywać twarzy, przecież nie ma nic do ukrycia
    0
    0
  27. "ciekawy" dnia 10 maja 2015 o godzinie 9:42:13 napisał:
    a kto to jest Agnieszka Kowal, jest na filmiku? Może ta sprzedająca
    0
    0
  28. "Zieniek" dnia 10 maja 2015 o godzinie 12:11:13 napisał:
    Agnieszka Kowal (dyrektor Wydziału Edukacji)
    0
    0
  29. "zaniepokojona" dnia 10 maja 2015 o godzinie 12:17:28 napisał:
    Zdjęcia fajne tymczasowe w charakterze wykonania (przyklejone do muru). Całość wygląda jak sympatyczny performens. W dniu otwarcia 3 przekupki, trochę dziennikarzy, sporo "władzy". Hostessy z upominkami w eko-siateczce uśmiechały się do ludzi. Po otwarciu za jakiś czas zwinęli się sprzedający. Ostał się jeden desperat, który walczył ze słońcem. Stoliki niezadaszone,,, na nagrobnym granitowym blacie więdły jego smaczne warzywka. No nie wiem, nie wiem czy to wypali ...
    0
    0
  30. "TORRES20400" dnia 10 maja 2015 o godzinie 16:28:05 napisał:
    Byłem z reaktywacją "Ryneczku". Teraz mam mieszane uczucia. Jeżeli obecna forma ma być tymczasowa, to po co tę kostkę Bauma układać i kamienne stoły montować? Stoły/ławy mogłyby być drewniane. Byłyby 'mobilne" - dałoby się je przenieść/wykorzystać do czegoś innego. Pomysł z galerią fotografii więcej niż "extra super". Ciekawe logo i "pomysł marketingowy" na ponowną promocję tego miejsca. Tylko nie iglaki w doniczkach i "cmentarne stoły"!
    0
    0
  31. "rodowity Zamościanin" dnia 10 maja 2015 o godzinie 17:39:01 napisał:
    Cisza wyborcza trwa,głosujmy na "Najpiękniejsze atrakcje w Polsce": http://www.topatrakcje.pl/2015 Kategoria: "Miasta i miejscowości" . Nasz piękny Zamość jest obecnie na 3- miejscu !!!
    0
    0
  32. "mieszkaniec" dnia 10 maja 2015 o godzinie 18:36:56 napisał:
    Ważne, żeby było rozsądnie, praktycznie i estetycznie. Tuje są najlepsze, bo chyba najbardziej wytrwałe i już okazałe, duże:). A z tymi stołami to może rzeczywiście trzeba było dać takie, "na różne okazje"? . galerii fotografii już dzisiaj nie ma chyba, ktoś widział?
    0
    0
  33. "Agnieszka" dnia 10 maja 2015 o godzinie 19:17:25 napisał:
    Fajnie, a ja będę kupować!
    0
    0
  34. R E K L A M A

  35. "zaniepokojona" dnia 10 maja 2015 o godzinie 22:56:24 napisał:
    ja też mogłabym kupować,,,, byleby było co, bo sprzedający nie mają specjalnie warunków. Słońce ich spiecze i warzywka popadają, dziwnie... Może własne schrony wymyślą jakieś namioty wojskowe itp. Pożyjemy zobaczymy...
    0
    0
  36. "ja" dnia 10 maja 2015 o godzinie 22:58:20 napisał:
    Jesssu jak to ludziom nie dogodzi, wszędzie tylko aby skrytykować... i jak tu ma być dobrze w tym kraju jak wokół kupa zgredów
    0
    0
  37. "do "Agnieszka"" dnia 10 maja 2015 o godzinie 23:14:50 napisał:
    No to fajnie! Rezerwuję stół ! Będę Ci sprzedawawał ! Trochę trzeba się nachodzić po marketach zamojskich, promocje są często a i codziennie wieczorem coś się na wyprzedaży trafi, no ale skoro są takie deklaracje, dla Ciebie wszystko kochaneczko - "Klient nasz Pan"
    0
    0
  38. "ja gut" dnia 10 maja 2015 o godzinie 23:45:20 napisał:
    Jak nie krytykować skoro "Ch..j,dupa i kamieni kupa" ? "Jak by się nie obrócił to z przodu dupa z tyłu dupa"
    0
    0
  39. "boskizmc" dnia 11 maja 2015 o godzinie 0:01:25 napisał:
    "ja" dnia 10 maja 2015 o godzinie 22:58:20 napisał: Jesssu jak to ludziom nie dogodzi, wszędzie tylko aby skrytykować… i jak tu ma być dobrze w tym kraju jak wokół kupa zgredów swieta racja... "do "Agnieszka"" dnia 10 maja 2015 o godzinie 23:14:50 napisał: No to fajnie! Rezerwuję stół ! Będę Ci sprzedawawał ! Trochę trzeba się nachodzić po marketach zamojskich, promocje są często a i codziennie wieczorem coś się na wyprzedaży trafi, no ale skoro są takie deklaracje, dla Ciebie wszystko kochaneczko – „Klient nasz Pan” a kupujcie dalej po marketach...tylko pozniej nie mowmy ze Kaufland Lidl itp zlodzieje...bo nie placa podatkow(niesamowite!!!) PO PIERWSZE wiem zarobki sa jakie sa w markecie pomidorki taniej(czy kalarepka:P)ale z czasem ktos na ryneczku bedzie mial zbyt tez obnizy...dajmy szanse PO DRUGIE Pan Zdzisiu sprzeda pomidorki przyjedzie na Staroweczke na piwo pizze...restaurator zarobi...restaurator pojdzie do piekarni chleb kupic piekarnia zarobi...dlugo by tak mozna...pieniadz zostaje u nas... Nauczmy sie tego...nie zmienimy swiata w ciagu dnia miesiaca czy roku...ale ,,małymi,, kroczkami to zrobimy...przykład z zachodu Norweski chleb jest ochydny ale oni beda go jedli bo ,,swoj,, Belgowie nie jedza gruszek bo sa smaczniejsze od banana...jedza bo ,,swoje,, Holendrzy mimo ze ich kielbasa i piwo smakuja jak odpadki po naszych smacznych...zjedza bo ,,swoje,, zakupy zrobia u ,,swojego,, bo oni wiedza ze dzieki temu ich zarobki sa wyzsze...bo kapitał nie ucieka...na zachodzie nie ma praktycznie wielkopowierzchniowych marketow bo ta wygoda KOSZTUJE gospodarke... ALE TYTUŁEM KOŃCA JA NIE WIERZE ZE W NASZYM MYSLENIU COS SIE ZMIENI...TERAZ BLUZGAJCIE ROBCIE CO CHCECIE JA W SWOJ NAROD JUZ NIE WIERZE...NIE MA W NAS ZA GROSZ SOLIDARNOSC I POCZUCIA WSOLNOTY...A BEZ TEGO SILNEJ POLSKI NIE BEDZIE...POLITYCY TO KRETACZE I ZLODZIEJE TO JASNE ALE WYSTARCZY SPOJRZEC NA TAKIE FORA JAK TO...KAZDY W SWOJA STRONE...BYLE DOWALIC I POCZUC SIE LEPIEJ...A WYKLAD ZASMIEJCIE SIE DLUGI ALE TO Z MILOSCI I ROZPACZY DO POLSKI...
    0
    0
  40. "do "boskizmc"" dnia 11 maja 2015 o godzinie 0:49:51 napisał:
    Byłoby pięknie gdyby twoje wywody miały odpowiedni grunt, masz sporo racji ale do kogo to dotrze?. Niestety mentalność narodu jest taka jaka jest. Poczytałem wszystkie wpisy i dochodzę do wniosku,że raczej chodzi o polityczny spektakl przedwyborczy,który zafundowała nam władzunia na zlecenie pewnego posła PiS dzięki któremu taki a nie inny był wynik wyborów na prezydenta Zamościa.Niestety, ale tak to się kręci ,że Prezydent Wnuk musi spłacać dług u PiS.Może i zielony rynek ma rację bytu,ale to co zrobino na "łapu capu" nijak się ma do założeń, wielka pompa przypominająca sceny z filmów S.Barei, a jaka rzeczywistość każdy widzi... Maleńka dygresja,"udało" mi się kiedyś kupić pomidorki ze starganu na ul.Orzeszkowej- "Panie! świeżutkie, prosto z działki, niepryskane" , a co się niechcący do jednego przykleiło? nalepka z kodem kreskowym z kauflandu....więc skąd te pomidory pochodziły?
    0
    0
  41. "zaniepokojona" dnia 11 maja 2015 o godzinie 7:42:03 napisał:
    Dzisiaj na ryneczku nie ma sprzedających. Ale handelek fajkami na ścianie Zamenhofa kwitnie, wrócili. ...Myślę że mogłoby to jakoś hulać gdyby sprzedający mieli jakotakie warunki do handlu, a nie gołe stoły na wybrukowanym placu. Miasta "nie stać na bubel"
    0
    0
  42. "W... PiS.." dnia 11 maja 2015 o godzinie 12:18:04 napisał:
    Kolejne otwarcie pewnie będzie przed II turą wyborów przezydenckich i osobiście władzunia zamontuje parasoleczki z logo PiS.
    0
    0
  43. "do W..PiS" dnia 12 maja 2015 o godzinie 11:54:21 napisał:
    Masz rację, nie ma to jak rozwalanie ryneczku w wykonaniu PO! Parasolek nie musieli mieć! Przez lata straszył a teraz nie, za szybko poszło i CZARNO NA BIAŁYM WIDAĆ, ŻE JAK SIĘ CHCE TO MOŻNA? To was boli? Mam nadzieję, że obywateli prezydent będzie szanował, bo obywatelska platforma tego nie robiła i zapłaci za to!
    0
    0
  44. "zaniepokojona" dnia 12 maja 2015 o godzinie 13:13:08 napisał:
    wczoraj jedna z granirowych płyt spadła, nie wytrzymała warzywnego naporu, bo w ramach oszczędności płyty zostały przyklejone, a nie zakotwione. Oby nikomu się nic nie stało...zaniepokojona
    0
    0
  45. R E K L A M A

  46. "jurek" dnia 12 maja 2015 o godzinie 21:26:43 napisał:
    Raczej falstart.
    0
    0
  47. "troll" dnia 14 maja 2015 o godzinie 12:17:18 napisał:
    Zachęcam do głosowania - Zamość był już na 3-m miejscu, niestety w Sandomierzu więcej patriotyzmu lokalnego i w ciągu 1 doby przeskoczyli nas. Głosowanie trwa do 15 maja, więc czsu niewiele...: http://www.topatrakcje.pl/2015
    0
    0
  48. "Misza" dnia 22 maja 2015 o godzinie 12:21:09 napisał:
    Te stoly sa smiesznie malutkie. Co Ci biedni sprzedawcy maja tam polozyc? 2 kapusty, kilka jablek i 3 marchewki? Nie dziwie im sie ze chcieli sami przesuwac stoly. Byliscie kiedys na ryneczku ulicznym w poludnowej Francji na przyklad? Ja bylem i widzialem, kazde stanowisko jest bardzo duze i koniecznie zadaszone. Kto nie byl niech sobie wpisze w Google Images "French Street Market". Po drugie, po co od razu granit? Zwykle, porzadne drewniane stoly by wystarczyly. No ale nasi chcieli eleganco i nowoczesnie. Ryneczek nie ma byc elegancki ani nowoczesny. Ryneczki na calym swiecie maja swoj urok tym ze sa wlasnie "swojskie" i takimi je ludzie lubia.
    0
    0


UWAGA!! Komentarze zawierajace więcej niż 1 link(adres strony) są blokowane automatycznie przez system antyspamowy. Publikacja ich wymaga interwencji administratora. Aby opublikować więcej niż jeden link zalecamy publikację ich w kolejnych komentarzach.

Zapoznałem się z regulaminem usługi dostępnym na stronie(www.roztocze.net/regulamin-kometarze/) i akceptuję jego postanowienia.

Anty-spam:

R E K L A M A