R E K L A M A

Z I P

Polityka i Samorząd | ZamośćDaniel Czubara11 czerwca 2018 FACEBOOK | 5262 Twitter E-mail Skopiuj link Skomentuj | 72 komentarze

Zamość: PO, Nowoczesna i SLD razem do wyborów [VIDEO]

R E K L A M A    B O A R D

Zamojska Platforma Obywatelska, Nowoczesna i Sojusz lewicy Demokratycznej idą razem do wyborów samorządowych. Ugrupowania wejdą w skład Koalicji Obywatelskiej.

O porozumieniu poinformowali dziś na konferencji Rafał Zwolak (Nowoczesna), Ireneusz Godzisz (PO), Marek Palonka (SLD).

Już wkrótce poznamy też program Koalicji Obywatelskiej i jej kandydata na prezydenta miasta. Jak zapowiedzieli uczestnicy konferencji będzie to osoba od urodzenia mieszkająca w Zamościu, pracująca na rzecz miasta. Konkretów odnośnie nazwiska, przynależności partyjnej, czy też płci kandydata/kandydatki nie przedstawili.

Więcej w naszym materiale wideo.

Autor: Daniel Czubara
R E K L A M A    B A N N E R   I
Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT. Jednocześnie informujemy że korzystając z naszych stron pozostajesz anonimowy tak długo, aż sam nie zdecydujesz inaczej. Twoje dane osobowe w postaci Adresu IP są zapisywane dopiero wtedy gdy zostawiasz w roztocze.net swój komentarz. PRZECHOWYWANIE DANYCH: Twoje dane osobowe przechowujemy jedynie tak długo, jak jest to rozsądnie uznane za konieczne do realizacji celów, dla którego zostały zgromadzone, lub do zachowania zgodności z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi raportowania. PRZEKAZANIE DANYCH: Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. ZMIANA I USUNIĘCIE DANYCH: Każdy użytkownik ma prawo w każdej chwili do uzyskania informacji o swoich danych, możliwość ich poprawiania (jeśli jest to technicznie możliwe) oraz usunięcia poprzez przesłanie odpowiedniej informacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: redakcja@roztocze.net. Roztocze.net zapisuje na Twoim urządzeniu pliki cookie, więcej na ten temat możesz przeczytać na stronie PLIKI COOKIE. Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych możesz przeczytać na stronie POLITYKA PRYWATNOŚCI
KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
  • "lewicowy" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 14:10:32 napisał:
    Wstyd dla SLD żeby iść razem z PO. Kto powołał wspólnie z PiS IPN? Kto podwyższył wiek emerytalny? To gwóźdź do trumny SLD.
    R E K L A M A
    • "Marek" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 14:28:15 napisał:
      PO jeszcze ujdzie, ważne żeby wygrali i pogonili PIS z Zamoscia.
    • "lewicowy" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 14:37:50 napisał:
      Marek nie pieprz głupot. SLD mogło wystawić swoje listy lub zaprosić zamojskie stowarzyszenia lewicowe i utworzyć listę zamojskiej lewicy. Iść razem z PO to hańba i wstyd dla lewicy. Mój głos straciliście!
    • "22-400" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 8:34:42 napisał:
      SLD już nie potrzebuje żadnego dodatkowego gwoździa. Oni już dawno nie istnieją. Stracili Twój głos? Czyli zagłosujesz na Wnuka? Ot, logika! U nas nie może być dobrze. Kto nie jest z nami, jest przeciwko nam.
    • "rozsądny" dnia 26 czerwca 2018 o godzinie 7:25:23 napisał:
      Wybierasz posłów czy radnych ? Co taki miejski kandydat miał i będzie do wieku emerytalnego, IPN.... ?
    • "rozsądny" dnia 26 czerwca 2018 o godzinie 7:35:46 napisał:
      Twoja sprawa jak zagłosujesz. Jesteś lewicowy mogłeś iść do nich i ich przekonać, że wybory do rady miasta muszą być partyjne, według szufladek krajowych, że koalicje obywatelskie nie są potrzebne. Gdzie indziej są takowe a w Zamościu międlimy - PiS, PiS i PiS..... albo PO, PO, PO,....Obracamy się w błędnym kole. Zamiast koncentrować się na kandydatach, ich ocenie i wyborze. To partyjniackie myślenie wyprowadzi nas w maliny.
  • "OLABODZI" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 14:24:03 napisał:
    Desperacja czy depresja wyborcza ? To jak ten Kmicic mówił "KOŃCZ WAŚĆ! WSTYDU OSZCZĘDZ ! ;)
    • "rozsądny" dnia 26 czerwca 2018 o godzinie 7:43:35 napisał:
      Te nowe komitety w tych wyborach to odpowiedzialność, to zamiar dokonania zmiany. A blokowanie - swoimi nietrafnymi wypowiedziami - tych zamiarów to stronniczość ze szkodą dla przyszłości Zamościa. Przecież tu chodzi o decyzje - zostawić te władze czy wybrać lepsze. A wybrać mamy ludzi a nie wybieramy tu partii x czy y.
  • "Saimon mówi ..a MY?.." dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 14:45:35 napisał:
    Panowie łapki wam się skleją..ale jaja- "lewica" razem z PO/N.! Róża się przewraca.. Zaraz, zaraz,.. a huba polityczna gdzie? Koalicji nie będzie?
  • "Mirek" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 15:07:23 napisał:
    Przecież sld to socjaliści, a nowoczesna to kapitaliści. Jak wy chcecie to połączyć? Czy was łączy tylko nienawiść do pis? Czy nienawiść do jednej partii to wasz program? Bo w innych dziedzinach jesteście zupełnie różni, a to nie wróży nic dobrego dla Zamościa. Taka koalicja rozpadnie sie tuż po wyborach. Na szczęście nie macie żadnych szans na wygraną.
  • "k" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 15:14:22 napisał:
    Jak toś wcześniej napisał że można było stworzyć lewicową listę. Ale niektórzy niereformowani członkowie SLD w Zamościu byli bardzo przeciwni temu pomysłowi tworzenia zamojskiej lewicy a zatem SLD już nie miało innego wyjścia ponieważ czas nagli a do wyborów coraz bliżej.
  • "observer" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 15:43:56 napisał:
    do "Mirka" - masz rację; SLD do niby socjaliści, Nowoczesna - niby-kapitaliści. A więc - w przypadku ich zwycięstwa (o qr...wa!) mamy w naszym mieście model Made in China.
    • "asd" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 12:27:25 napisał:
      Jak będzie rozwój jak w Chinach to niech rządzą.
  • "K." dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 16:01:59 napisał:
    Bez "Razem" macie przechlapane.
  • "Bulterier" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 16:06:44 napisał:
    Nareszczie udane działanie zamojskich ugrupowań. Wspaniale. Brawo ludzie. Jesteśmy z wami
  • "Wiesiek" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 16:32:18 napisał:
    Partyjniactwo w czystej postaci. Żenada.
  • "observer" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 16:36:14 napisał:
    Jeszcze jedna refleksja - Koalicja Obywatelska... a przecież SLD to towarzysze, a nie obywatele.
    R E K L A M A
  • "michał" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 17:00:53 napisał:
    "Obywatelska" to jakieś zafascynowanie milicją?ona też była obywatelska.
    • "K." dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 19:14:11 napisał:
      Milicja była obywatelska, tak jak jest Platforma.
  • "Thomas" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 17:11:24 napisał:
    To jest koniec. Koniec marzeń, koniec wszystkiego - idę o każdy zakład, że ci Panowie nie wejdą do przyszłej Rady.
  • "Kerim" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 17:32:01 napisał:
    Ten po prawej wygląda na zdjęciu jak Marian Paździoch z serialu "Świat według Kiepskich".
  • "student" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 18:04:30 napisał:
    Panowie szacun za taka decyzję. Macie mój i moich ziomali głosy
    • "Ilia Moskovitz" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 19:39:59 napisał:
      Ziomali? Tzn? Może chodzi o osadzonych? Tam PO miało zawsze duże POparcie! Powoli może utworzy koła ze swoich byłych członków?
  • "Mieszkaniec" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 18:07:49 napisał:
    Bardzo dobre posunięcie. Teraz jeszcze dobry kandydat na prezydenta i uratujemy to miasto.
  • "observer" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 19:18:28 napisał:
    do "Mieszkańca" - odszukaj i stawiaj na Tolka Banana
  • "Ilia Moskovitz" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 19:33:00 napisał:
    Czyli mamy Koalicję Ubywatelską! Czego nie dotknie się PO i N. to spier***li. Jeszcze przekonali do siebie SLD, ciekawe czym? Podziałem iluzorycznych stołków po wydumanej wygranej? Szkoda, że nie przygarneli PSL. Znając jednak zamiłowanie do stołków "członków" tej partii, cena była za wysoka...? Szambo Panowie, sami wpakowaliście się w szambo.
  • "kabaret" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 20:10:41 napisał:
    Radny Godzisz odwalił kabaret jak się patrzy. Już nie wiem czy śmiać się czy płakać. Przez cztery ostatnie lata był członkiem prezydium RM , popierał Prezydenta i stanowił jego oręż w walce z opozycją , otrzymał dyrektorskie stanowisko w spółce miejskiej , wspólnie z radnym Niziołem stanowili nieformalną parę rzeczników i obrońców Prezydenta ( na nich mógł zawsze liczyć ) a dzisiaj zawiązuje koalicje przeciwko swojemu dobroczyńcy. Do totalnej kompromitacji brakuje jeszcze gdyby wspólnym kandydatem na prezydenta okazał się radny Jerzy Nizioł
  • "kjoihj" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 20:26:55 napisał:
    Brawo Godzisz, Zwolak i Palonka. To się nazywa wiadomość
  • "yeah" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 20:40:05 napisał:
    W końcu PO i .N powrócili do źródeł, czyli do PRL - wspólnie z SLD (które tam siedzi mentalnie od komuny). Mogą wspólnie protestować w sprawie zabrania UBekom ich przywilejów. No, ale cóż - tonący koalicji się chwyta ;)
    R E K L A M A
  • "kornik" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 22:00:03 napisał:
    Koalicjo Obywatelska mam nadzieje że zronbić cos co wpłynie na gospodarke miasta. Ten który jest prezydentem trazem z PISem nie zrobili nic aby coś sie ruszyło
  • "Dirty Harry" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 22:00:43 napisał:
    Ale jaja, ale jaja, jak mówiła pewna POsłanka!
  • "Thomas" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 22:04:27 napisał:
    Lewica i Demokraci - to był historyczny kompromis pomiędzy Unią Wolności i SLD - ten kompromis ostatecznie pogrzebał Unię Wolności. Pomimo, że w LiD Unię Wolności reprezentowali dwaj świetni prawnicy - mecenas prof. Jan Widacki i prof. Marian Filar. Kogo te dwie główne siły wystawią do walki o urząd prezydenta? Nie za bardzo widzę kandydata, to znaczy widzę i jest nim ...
    Analogia nasuwa się sama - tym kompromisem liderzy głównych sił politycznych w Zamościu mam na myśli Lewicę i Platformę mocno zmniejszyli swoje szansę już nie tyle na zwycięstwo, ale na dobry wynik w wyborach do Rady Miasta. Tak naprawdę PiS rośnie w siłę i jest to niepodważalny fakt.
    • "rozsądny" dnia 26 czerwca 2018 o godzinie 7:51:28 napisał:
      Chyba jesteś w błędzie. Wymienisz nazwiska krajowych polityków i ich partie i przenosisz wnioski na zamojski grunt. A my tu mamy różne komitety i różnych kandydatów. Mamy większy wybór . Głosujemy na ludzi, nie na partie. To nie są wybory parlamentarne.
  • "robert" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 22:26:06 napisał:
    Bardzo dobra decyzja. Wszyscy razem dla dobra Zamościa nie ważne z jakiej partii. PIS też poprze dla dobra miasta. Czekam na ruch naszego Posła. Sławku dla dobra miasta.
    • "server" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 22:54:34 napisał:
      "Ruch posła" ? Sławek ma przystąpić do konfederacji upss koalicji????
    • "rozsądny" dnia 26 czerwca 2018 o godzinie 7:56:50 napisał:
      Taką opinię popieram. Nawet hasło to - Wszyscy razem dla dobra Zamościa nie ważne z jakiej partii - mogę przyjąć i rozpowszechniać.
  • "nikt" dnia 11 czerwca 2018 o godzinie 22:41:08 napisał:
    proletariusze wszystkich krajów łączcie się ... może być od tyłu w stylu LGBT i coś tam
    • "rozsądny" dnia 26 czerwca 2018 o godzinie 8:01:59 napisał:
      Dobrze ,że pisze tak tylko nikt. To jest jego - pomieszanie z poplątaniem. I .... nie na czas wyborów samorządowych.
  • "Dirty Harry" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 1:20:09 napisał:
    I co na to wszystko "nasza kochana Martunia"? Wszak to ona miała być panią prezydentową!
    • "rozsądny" dnia 26 czerwca 2018 o godzinie 8:03:43 napisał:
      Cóż może mieć ? Ma konkurencję.
  • "TK" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 7:15:15 napisał:
    Mogę tylko powtórzyć za pewną ministrą "Ale jaja, ale jaja".
    • "rozsądny" dnia 26 czerwca 2018 o godzinie 8:12:41 napisał:
      Nie ma tu jaj. Stoimy przed ważnymi decyzjami...."Konserwa czy szynka". Jest okazja na zmianę bądź potwierdzenie tego co jest; tego co każe "góra". Ale kiedy góra będzie mocna ....to lepsza konserwa.
  • "observer" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 7:22:04 napisał:
    Dirty Harry - prezydentowa to żona prezydenta. Nie słyszałem, że mąż radnej kandydował.
  • "Normals" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 7:28:39 napisał:
    Nie zagłosujemy na żadną komunę.
  • "Mieszkaniec" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 7:41:41 napisał:
    PO i N. to jedno i to samo i tylko dla taniego populizmy niby się podzieliły. SLD pachołki moskwy partia która znów tylko chce wrócić do rządzenia. Nie ma przyszłości ta koalicja tylko ich celem będzie odzyskać stołki, a dla miasta (kraju) zero wizji. Niech znikną całkiem to przynajmniej w tedy by się obywatelom przysłużyli
    R E K L A M A
    • "rozsądny" dnia 26 czerwca 2018 o godzinie 8:48:32 napisał:
      Szukasz wrogów, namawiasz do wojny. Pokazujesz swoją nieciekawą (na dziś) tożsamość. Przecież teraz chodzi o to - kto imiennie miastem ma zarządzać, kto zarządzającego ma wspierać i kto te zarząd ma oceniać, korygować ewentualne błędy władzy - w naszym, mieszkańców interesie. Wszystkie te osoby są nam mieszkańcom potrzebne. Teraz decydujemy czy kandydat Andrzej Wnuk ma zostać na stanowisku prezydenta miasta bądź wybieramy nowego, jeśli źle go oceniamy .. Wcześniej działajmy w tych kilku komitetach wyborczych aby któryś z nich zgłosił naszego/mojego kandydata. I tego wybierajmy. Jeśli nie ma naszego na liście .... nie głosujmy. Ja tak robię. Na tym polega jedna z zasad demokracji. W warunkach Zamościa ważne jest by żadna siła polityczna nie rządziła (jak w kraju) samodzielnie, Wtedy możliwa będzie kontrola władzy, po to by miastem nie rządziła jakaś partyjna klika. A najważniejsze by wybrać do władz niestarych a mądrych i uczciwych ludzi. Wizje rozsądne dla kraju mają partie lewicowe i prawicowe , tylko praktyka rządzenia bywa szkodliwa. Nie kierujmy się nazwami komitetów lecz nazwiskami kandydatów. A w mieście naszym .... "wszyscy się znają".
  • "Dirty Harry" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 10:31:32 napisał:
    A co z Martunią Pf...???
    • "Szymon" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 11:05:32 napisał:
      Na 99% jest kandydatem Koalicji na prezydenta Zamościa. Można powiedzieć, że odejście z PO zostało przez PO nagrodzone.
  • "Józef Bąk" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 11:35:43 napisał:
    A hrabia na prezydenta, czy ktoś jeszcze o lokalnym Bolku pamięta?!
  • "asd" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 12:30:04 napisał:
    Ale przeciwnicy ujadają. Boją się ? Przestraszyli się współpracy innych ?
    • "mieszkaniec" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 14:18:28 napisał:
      boją?? Nie po prostu już wystarczy wyśmiewania ich czas może trochę dla ludzi którzy chcą popracować ;)
  • "karteczka" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 13:18:20 napisał:
    To czytanie z kartki przez pana Zwolaka było żenujące. Czy człowiek który nie potrafi nic od siebie powiedzieć może zajmować tak eksponowane stanowiska. Kompromitacja (niestety dla całej formacji )
  • "Tofik" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 14:34:31 napisał:
    Marzyciele...
  • "Thomas" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 15:14:16 napisał:
    Dlaczego na tym spotkaniu nie było Kornelii Wróblewskiej?
    • "rozsądny" dnia 26 czerwca 2018 o godzinie 9:12:15 napisał:
      To ona wchodzi do koalicji miejskiej ?
  • "Thomas" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 15:16:21 napisał:
    Jeden element tej układanki jest już znany, aczkolwiek uważam że ta deklaracja może jedynie jej sygnatariuszom tylko zaszkodzić.
    Czy liderzy ustalili kto będzie Prezydentem?
    • "Szymon" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 16:42:55 napisał:
      Ustalili. Patrz wyżej.
  • "Dam-Jan" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 15:43:44 napisał:
    A to oni mają jakiś program?? Jedyne co ich łączy to nienawiść do PiS.
    • "K." dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 15:52:59 napisał:
      Wszyscy mają jeden i ten sam program: KORYTO
    • "Szymon" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 16:45:19 napisał:
      Można powtórzyć za Schetyną. Obalić PiS.Koniec programu.
      R E K L A M A
    • "oneb" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 17:08:18 napisał:
      1.Przywrócić sierp i młot na pomnik na Śląskiej. 2.Wystawić pomnik Róży Luksemburg. 3.Koniec z darciem szmat. 4.Usunąć z obiegu wyrażenia: deficyt budżetowy i nadwyżka budżetowa. 5.Przejść szybkie kursy z czytania, pisania i liczenia w języku polskim. Inne języki zostawić na następną kadencję. 6.Zwolnić obecnych wiceprezydentów, zatrudnić na ich miejsce swoich. 7.Zmienić regulamin UM, zwiększyć liczbę wiceprezydentów, zatrudnić swoich. 8.Zwolnić skarbniczkę, zatrudnić na jej miejsce żonę kolegi. 9.Zwolnić wszystkich dyrektorów UM, spółek miejskich, zatrudnić swoich. A reszta w trakcie.
  • "cyanide3" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 16:51:52 napisał:
    zatrzęsła się ziemia i zagrzmiało niebo świat się na chwilę zatrzymał, nadzieja wstąpiła w pognębiony i złączony bólem (a może bulem?) naród, oto są ONI co wiedzą jak dalej iść by wrócić do KORYTA
  • "Buta" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 18:03:14 napisał:
    Co za buta bije z wypowiedzi tego nieogolonego młodego człowieka. Ta pewność, że ich kandydat wygra. Panie radny, to ludzie decydują, nie pan. Jak na razie kompetencje kandydata są mizerne, nie wystarczy się urodzić i mieszkać w Zamościu, żeby dobrze rządzić. Trzeba skończyć dobre szkoły, mieć sukcesy w pracy zawodowej. To wszystko miał za sobą Andrzej Wnuk gdy startował i dlatego wygrał. I te niespełna cztery lata pokazały, ze to był dobry wybór. Myślę, że wasz kandydat będzie musiał pokazać coś więcej, niż pokazał Wnuk, a on pokazał niemało.
    R E K L A M A
    • "Gutek" dnia 13 czerwca 2018 o godzinie 19:27:33 napisał:
      No, i żeby to nie był jakiś bezrobotny, bo byłoby trochę śmiesznie. Jakby to brzmiało: bezrobotny zamościanin/zamościanka został/została prezydentem Zamościa. Śmiesznie trochę i głupio. W sensie - nie mógł znaleźć pracy, więc skąd wziął poparcie i pieniądze na kampanię? Jakoś tak - mało transparentnie. I nieprzekonywująco.
  • "zmc" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 18:45:15 napisał:
    proletariusze wszystkich krajów łączcie się- niech jeszcze wyciągną popiersia Lenina , Marksa i Engelsa. Godzisz - zaczynał w Stronnictwie Konserwatywno-Ludowym . Teraz prawicowe poglądy zamienił na różowe byle tylko wytrwać przy żłobie.
    • "Jurgen" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 22:54:27 napisał:
      Spoko! Jest więcej takich, którzy gdyby tylko mogli to przeflancowaliby się do PiSu w obronie stołka. Mnie ciekawi cisza ze strony innej partyjki. Kombinują na boku z PiSem? Jeżeli to prawda, to mają kolejną nominację na Polityczną Panienkę Roku! - w skrócie: PPR
  • "Jurgen" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 22:46:05 napisał:
    Wiele lat turlania się między gabinetami. Układy / układziki w stylu: Na co się godzisz to Masz.. Dziwi, że młody polityk zeszmacił się tą kloaczną koalicją.
  • "observer" dnia 12 czerwca 2018 o godzinie 23:06:30 napisał:
    psy szczekają - karawana idzie dalej. Ja osobiście - z własnego doświadczenia - wolę LSD niż SLD
  • "observer" dnia 13 czerwca 2018 o godzinie 11:27:04 napisał:
    do "zmc" - w tzw. pseudoczeskim brzmi lepiej i śmieszniej - gołodupki hop do kupki.
  • "oneb" dnia 13 czerwca 2018 o godzinie 18:24:01 napisał:
    "Czy to jest pan (...) z Nowoczesnej, przedstawiciel partii, która nie potrafi zrobić przelewu, traci subwencje? Czy obniżka vatu na trumny, podwyższenie vatu na wózki i ubranka dziecięce jest autorstwa Platformy? Oczywiście, że jest...". (Dominik Tarczyński).
  • "Normals" dnia 18 czerwca 2018 o godzinie 22:48:05 napisał:
    Zadanie pierwsze: pogonić komunę, /jeśli się stowarzyszy to również owo stowarzyszenie/ i jej ewentualnego kandydata na Prezydenta Zamościa - dla tego celu jesteśmy zdeterminowani poprzeć urzędującego pomimo tego, że nie był naszym kandydatem w poprzednich wyborach Zadanie drugie: W wyborach do Sejmiku nie dopuścić nowych "starych" wielokadencyjnych dyżurnych funkcjonariuszy spod znaku koniczyny, różnych chętnych do koryta krążących pomiędzy partiami oraz za wszelką cenę nie dopuścić do wyboru lokalnych tuzów oraz aparatczyków wywodzących się ze starej komuny /będą próbowali szturmować Sejmik Wojewódzki.
  • "rozsądny" dnia 26 czerwca 2018 o godzinie 7:19:50 napisał:
    A nie lepiej nie spekulować na temat partii poszczególnych tylko zrobic na co nas stać - przejrzeć nazwiska i wybrać ludzi sobie znanych, pewniaków ktorzy mogli by nas godnie reprezetować ? Te wszystkie komentarze są czynione w duchu partyjnym. A tu mamy wybór samorządu . O jego funkcjonowaniu i efektach działania będą decydować konkretni ludzie..... których znamy .Nie wybierajmy kolejnej kliki.

Dodaj komentarz

UWAGA!!! Informujemy że korzystając z naszych stron pozostajesz anonimowy tak długo, aż sam nie zdecydujesz inaczej. Twoje dane osobowe w postaci Adresu IP są zapisywane dopiero wtedy gdy zostawiasz w roztocze.net swój komentarz. PRZECHOWYWANIE DANYCH: Twoje dane osobowe przechowujemy jedynie tak długo, jak jest to rozsądnie uznane za konieczne do realizacji celów, dla którego zostały zgromadzone, lub do zachowania zgodności z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi raportowania. PRZEKAZANIE DANYCH: Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. ZMIANA I USUNIĘCIE DANYCH: Każdy użytkownik ma prawo w każdej chwili do uzyskania informacji o swoich danych, możliwość ich poprawiania (jeśli jest to technicznie możliwe) oraz usunięcia poprzez przesłanie odpowiedniej informacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: redakcja@roztocze.net.
ad11
Raczej, to nie będzie dobre rozwiązani...
KJL
Czy będzie jakiś poczęstunek napojem ...
kibic
A konkretnie Barnor Bright, grywał nawe...
Prezes
Pomocnik z Ghany na testach w Hetmanie...
KL
Byle jakie szybkie żarcie dla motłochu...
Doping
Nie ma i nie będzie (klask, klask), nie...
roman2
Typowy chłop ze wsi maluje pasy a psy ...
stara mapa
moze wg nich Lublin jest na Roztoczu :D...
L
Zamieszczenie informacji o Kongresie Św...
Marek
A możne atrapę prawdziwej zebry, nogam...
Który stopień jest najgroźniejszy pie...
klon
Temat spalarni śmieci też ucichł. Czy...
Parafianka
A poza tym, dlaczego na plakacie jest ż...
Parafianka
Na miłość boską, tylko nie straszcie...
Mirek
"Wg. wpisu" - czy pan Robert Moteka nie ...
Komentarze publikowane powyżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
R E K L A M A    B A N N E R    II
R E K L A M A B A N N E R III
Copyright © 2018 Fundacja im. Bernardo Morando. Wszelkie Prawa Zastrzeżone
ARCHIWUM lata 2000-2010 ROCZNIKI 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018
Lokalny Informator Edukacyjny
Lokalny Informator Edukacyjny