R E K L A M A

Z I P

Polityka i Samorząd | ZamośćDaniel Czubara29 czerwca 2017

Zamość: PiS nie popiera prezydenta Wnuka, bo… [VIDEO]

Fot. Daniel Czubara

R E K L A M A    B O A R D

R E K L A M A    B O X  I
R E K L A M A    B O X  II

Radni PiS powiedzieli na konferencji prasowej dlaczego głosowali przeciwko absolutorium dla prezydenta Zamościa Andrzeja Wnuka. Powróciła też sprawa tzw. uchwały parkingowej. 

Więcej w naszym materiale wideo z wczorajszej (28.06.2017r.) konferencji klubu radnych PiS i posła Sławomira Zawiślaka.

 

Autor: Daniel Czubara
Ty już wiesz. Teraz podziel się tym na Facebooku ze znajomymi.
Jak cenna jest ta informacja dla Ciebie? Powiedz nam o tym - kliknij na gwiazdki.
Liczba ocen: 9 . Dziękujemy! Postaramy się być jeszcze lepsi.

R E K L A M A    B A N N E R   I
Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
  • "prezes" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 8:21:33 napisał:
    nie popiera bo nie dał z siebie zrobić marionetki jak niektórzy byłemu
    27
    11
  • R E K L A M A
  • "antyKOD" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 8:29:29 napisał:
    @prezes dokładnie tak!
    10
    7
  • "????" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 8:45:50 napisał:
    A czy ktokolwiek oszukany zaufałby komuś kto go wcześniej oszukał??? Przecież Wnuk zadeklarował współpracę z PIS i za to go PIS poparł. Była to klasyczna umowa współpracy, z której Wnuk zwyczajnie się nie wywiązał. Po wygranej wykręcił się od PIS-u i zaczął współpracę z przeciwnikami PIS. Drodzy czytelnicy, czy wy zdradzeni przez wspólnika poparlibyście go na jakiejkolwiek płaszczyźnie znając jego przymioty i tendencję do zdrady??? Ja na pewno nie. Słuchajcie Państwo: czy ktokolwiek oprócz wąskiego grona znajomych i współpracowników słyszał przed wyborami nazwisko Andrzej Wnuk? Powiedzmy sobie uczciwie: nie głosowano na nazwisko i osobę Andrzeja Wnuka, tylko na kandydata PIS!!! Bez poparcia PIS wnuk dalej siedziałby za biureczkiem swojej lokalnej gazetki i dalej znałoby go i słyszało o nim bardzo wąskie grono znajomych i współpracowników. I tyle w temacie.
    27
    12
  • "fakt" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 9:22:07 napisał:
    Co to jest .Jak oni wyglądają .Jak "mówio"
    8
    7
  • "obiektywny" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 9:22:37 napisał:
    MUPPET SHOW !!!!
    10
    9
  • "dramat" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 9:32:42 napisał:
    Jadżkę Heretową słychać jak namaszcza prezydenta.Tygodnik Zamojski popiera PiS. Świat zwariował !!! Komusza Gazeta !!! Hańba !!!
    7
    7
  • "rebus" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 9:34:40 napisał:
    Na zdjęciu wzrok psychopaty. Zgadnij czyj to wzrok
    4
    3
  • "Jobot" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 9:43:57 napisał:
    @???? Co Ty za farmazony gadasz? Wnuk wspolpracowal z PiSem od poczatku kadencji, splacil zaciagniety dlug wobec tej partii ale niestety zachlannosc tych ludzi na stanowiska, pazernosc i chec rzadzenia wszystkim i wszystkimi spowodowala ze mial ich dosc. Nie ma tutaj zadnej zdrady. Wnuk nie chcial byc marionetka Pana Posla i jego swity, robic to co mu nakazuja i zatrudniac hurtowo ich znajomkow. Wtedy Zamosc bylby prywatnym folwarkiem Pana Posla. No chyba ze Ty lubisz byc czyjas "pacynka" i sluzalczo robic to co Ci nakazuja bez wlasnego zdania to rozumiem. Ale wyobraz sobie ze wiekszosc ludzi jednak woli myslec i robic wedlug wlasnego uznania ze wszystkimi konsekwencjami. To sie nazywa wolnosc ;) I za to cenie obecnego prezydenta. Nie stal sie marionetka czego bardzo sie obawialem ale potrafi powiedziec nie, ma wlasne zdanie i dogaduje sie (a przynajmniej usilowal) z kazda opcja. A to ze Pisiorki uwazaja ze liczy sie tylko ich zdanie i oni maja racje a caly swiat sie myli to juz inna bajka. Z takimi ludzmi nie da sie wspolpracowac. Abslutorium nalezalo sie jak psu buda. Budzet zostal wykonany. Nie wszystko bylo idealnie ale nie da sie wszystkie zrobic idealnie tak zeby wszystkim dogodzic. A te nieprawidlowosci co wytykala komisja rewizyjna byly dla mnie smieszne i pokazuja ze ktos chyba szukal na sile jakis rzeczy zeby sie przyczepic.
    19
    13
  • "dobry kierunek" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 9:46:05 napisał:
    Jak PiS przez rok ślepo głosował jak prezydent chciał byli cacy, a teraz są nie fajni bo mają swoje zdanie. Dobrze postępują.
    12
    7
  • "tomek" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 9:47:45 napisał:
    Prezydent Wnuk nie chce współpracować z radnymi i nie chce rozwijać miasta, mieszkańcy wiedzą że Prezydent blokuje projekty i utrudnia pracę radnych
    14
    14
  • R E K L A M A
  • "patrunio xz" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 9:49:17 napisał:
    Wnuk powinien zrezygnować ze stanowiska, w ten sposób zachowa odrobinę honoru
    17
    16
  • "analityk" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 9:53:46 napisał:
    PiS to za poważna partia by traktować ich jak pachołków. Pan Andrzej Wnuk powinien szanować ludzi, bez których nie byłby kim jest. Panie Wnuk życiówka się Panu udała tylko dzięki PiS , gdyby nie PiS zrobił by Pan gorszy wynik niż Pan Biłant.
    19
    10
  • "żenada" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 9:55:20 napisał:
    To chyba jakaś kpina radni PiS mają jakieś pomysły ? Chyba tylko jak zawłaszczyć miasto
    10
    10
  • "@jobot" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 9:55:36 napisał:
    Po wpisie stwierdzam , że jesteś czyjąś pacynką domyślam się czyją. Dobrze twój pan karmi??
    6
    5
  • "nerwowy" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 9:57:18 napisał:
    Kiedy osoby na stanowiskach decyzyjnych będą się kierowali fachowością, doświadczeniem, a nie przynależnością partyjną ?
    9
    0
  • "wolf" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 10:00:37 napisał:
    Tylko Władca Marionetek może miewać pomysły nikt inny. Każdy kto ma jakiś pomysł temu Władca Marionetek zeżre go i powie , że to jego. Nie można nic kreować bo nie spodoba się to ww. On ma błyszczeć , on może tylko istnieć albo to zrozumiesz albo giń. Ludzie w końcu otworzą oczy i zrozumieją co kryje się za owczą skórą.
    11
    0
  • "zen" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 10:09:05 napisał:
    Gdyby ktoś dał mi funkcję prezydenta na tacy, byłbym wdzięczny przez całe życie.
    7
    5
  • "Iwona" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 10:14:45 napisał:
    Obwodnica zach miasta, 500 + , mieszkanie + i wiele więcej dobrych projektów. Dziękujemy , nie zawiedliśmy się.
    2
    12
  • "fakt" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 10:19:10 napisał:
    Do bycia Prezydentem po pierwsze trzeba mieć wiedzę,wygląd,pomysły etc.Nie wyobrażam sobie ,któregoś uczestniczących w tej farso-komedio-konferencji.Sam garnitur nie wystarczy
    13
    8
  • "pytek" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 10:32:33 napisał:
    Ad "zen". Właśnie dlatego, że byłbyś taki "wdzięczny" - NIGDY nie powinieneś być prezydentem. Co innego obecny PREZYDENT. Nie chciał być "wdzięczny" za wszelką cenę do końca życia swojej partii. Może woli być wdzięczny swoim wyborcom?
    10
    7
  • R E K L A M A
  • "@pytek z sld" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 10:47:33 napisał:
    jego partia? to nigdy nie był PIS
    2
    4
  • "@fakt" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 10:48:40 napisał:
    A co włodarz taki ładny i mądry?
    5
    0
  • "podróżny" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 10:56:22 napisał:
    Mam pytanie jak aktualnie wygląda kondycja zamojskiego PKS?
    5
    0
  • "@fakt" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 10:57:21 napisał:
    Bez porównania z Muppet Show !!!
    0
    3
  • "@@fakt" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 11:03:12 napisał:
    Dajcie ci zarobić to tak piszesz, osobiście z pokemonami się gość kojarzy, ponoć łapał.
    4
    0
  • "Jobot" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 12:06:36 napisał:
    @(@jobot) Moglys rozwinac temat tej pacynki i niby ktory Pan mnie karmi bo jestem niezmiernie ciekawy ;) Bo chyba nie wiesz o czym piszesz ;)
    2
    2
  • "xyz" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 12:28:39 napisał:
    Darek na Prezydenta...
    2
    7
  • "Obywatel X" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 12:43:41 napisał:
    Ale mętnie się tłumaczą, a przestraszeni wszyscy.., ale i bez ich poparcia Pan Prezydent daje radę. BRAWO
    10
    5
  • "Kiko" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 12:54:04 napisał:
    No piękne przejęzyczenie, poseł prezydentem. Ale moim zdaniem nie ma absolutnie szans. Merytorycznie i jeśli chodzi o elokwencję, Wnuk przerasta Zawiślaka o lata świetlne.
    10
    2
  • "o zakład" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 13:01:15 napisał:
    Zawiślak albo Zagdański będzie przyszłym Prezydentem
    4
    14
  • R E K L A M A
  • "obraz" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 13:04:26 napisał:
    A niech startuje. Zbłażni się po raz .... który to.... dla przypomnienia TRZECI !!!! Z taką kompaniją to na wójta by przerżną....
    5
    5
  • "podrózny" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 13:22:27 napisał:
    Ponawiam pytanie o sytuacji zamojskiego PKS?
    4
    0
  • "klara" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 13:31:56 napisał:
    Popieram zamojski PIS, nie popieram farbowanych lisów, dzisiaj tu, jutro tam, przypominam Cygan raz się najadł obiadu.
    2
    4
  • "ttt" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 13:44:18 napisał:
    Władca marionetek to siedzi po prawej stronie ekranu!!!!
    5
    2
  • "ak" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 13:46:42 napisał:
    Za komentarz do całego tego bełkotu może służyć mina pana, jak się nie mylę, Zagdańskiego, który mimo usiłowań, po słowach "przyszłego prezydenta" [Zawiślaka], nie był w stanie powstrzymać uśmiechu.
    5
    1
  • "@ak" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 13:49:17 napisał:
    Zagdański to sympatyczny człowiek i się uśmiecha, psi analityku za dychę hrywien.
    4
    4
  • "lz" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 13:58:36 napisał:
    Panowie z nienawiści orgazmu nie osiągniecie a do andropauzy tuż tuż.
    3
    2
  • "na tak" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 14:13:30 napisał:
    Popieram PiS w tej sytuacji.
    4
    6
  • "lz" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 14:14:36 napisał:
    A Skarbnik?
    2
    0
  • "tak jest" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 14:20:10 napisał:
    Wnuk wyczuł słabość środowiska i przejechał się po nich , ci się opamiętali i olaboga. Leśne dziadki powinny odejść z PiS, pora na młodych dajcie im szanse, a nie blokada.
    5
    1
  • R E K L A M A
  • "nerwowy" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 14:49:39 napisał:
    ale jazda :) mam nadzieję, że nie będziecie startowali w przyszłych wyborach, jesteście tyle samo warci co wasze komentarze czyli nul, jak się wybiera partyjniaków i daje im się rządzić to macie cyrk, weźcie sobie po szabelce i pod ratusz, szkoda mi was
    2
    2
  • "fun" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 14:59:29 napisał:
    Idę o zakład .Żaden z kandydatów PiS nie ma żadnej szansy wygrać z obecnym Prezydentem.Zawiślak dwa razy startował... wiadomo z jakim skutkiem.A Zagdański jest po prostu... brzydki i uśmiecha się tak jakoś ...głupkowato.To tyle w kwestii opozycji merytorycznej.
    7
    6
  • "stop" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 15:12:45 napisał:
    A co ten Wnuk to jakiś półbóg ??Nikt nie dostrzega w nim żadnej wyjątkowości poza wami bo partycypujecie. Nie obrażać ludzi!
    7
    1
  • "orest" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 15:15:01 napisał:
    Siedlisko psychopatów.
    3
    0
  • "Thomas" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 15:37:01 napisał:
    Scheda po poprzedniku to nie kwestia jednego budżetu i kolejnego autorskiego.
    1
    1
  • "KGW" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 16:07:21 napisał:
    BRAK POPARCIA DLA pREZYDENTA wNUKA ZE STRONYN PISIOROW TO DUŻA ZALETA. i DLATEGO POPIERAM go we wszystkim.
    7
    3
  • "cloe" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 17:20:22 napisał:
    Kończy się era "wnukości" .narcyzy
    5
    3
  • "głupich nie sieja" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 17:37:22 napisał:
    Frajerzy ograł was jak dzieci, kto wynegocjował takie warunki ?, chyba jakis szkodnik, czemu pis nie miało vice prezydenta?
    2
    2
  • "TORRES20400" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 17:43:55 napisał:
    Era "wnukości" się dopiero zacznie. Jedna kadencja to za mało. Prawdę powiedziawszy, to początkowo p. Wnuka lekceważyłem. Tam se młody pofika, dostanie po dupsku/pysku z tej i tamtej strony, i da se spokój. A tu facet nie tylko "pisowców" zapędził do piaskownicy, razem z tym przemądrzałym posłem, to jeszcze (tu podkreślam) zorganizował sobie "opozycję": radnego Zwolaka i tą merytoryczną od weterynarii, czy tam czesania psów. Jak nie przejedzie zakonnicy w ciąży na pasach, to reelekcje ma w kieszeni. Byli co prawda tacy, którzy wierzyli w to, że są nie zatapialni (i wiadomo jak to się skończyło).... Ale po prostu, ten facet, jest po prostu dobry w tym co robi, i co więcej on wie co robi. Błędy i wypaczenia są. To nie do uniknięcia. Tak jak następna kadencja "wnukości". Potem się pomyśli o zmianie.
    6
    4
  • "@głupich nie sieja" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 17:55:14 napisał:
    Żadni frajerzy zaufali ciężko pracowali, agitowali by się udało, a "facet z honorem" się na nich w podzięce wypina , okazuje się w praniu, że ci co mieli dobrze za Marcina mają jeszcze lepiej Myślę, że sobie poradzicie tylko nie brać przypadkowych na listy..
    2
    0
  • R E K L A M A
  • "Horn" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 18:11:43 napisał:
    Za rok zobaczymy ile jest w stanie osiągnąć pan Wnuk bez PiS. Obstawiam, że przy kilku kandydatach - PiS, lewicy, i obecnym prezydencie plus może kimś od Kukiza - PiS rozjedzie wszystkich w I turze. Dla renegatów z klubu PiS powrotu nie będzie. To oznacza nowe i mam nadzieje młodsze twarze na listach. Bliżej mi do centrum, ale obserwując na trzeźwo to opozycja jest w rozsypce a PiS jest zmobilizowane i gotowe do wyborów nawet gdyby je ogłosili za trzy miesiące.
    5
    3
  • "TORRES20400" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 18:20:04 napisał:
    Też tak myślę. PIS rozjedzie wszystkich. Siebie na początku. Będzie "wnukość". Ani mnie to grzeje, ani ziębi.
    2
    3
  • "Horn" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 18:30:32 napisał:
    Nie będzie "wnukości". Podejrzewam, że w całej Polsce PiS przed wyborami da podwójne 500+ albo bonus dla emerytów i rencistów. Poza tym użyją argumentu, że prezydentowi z PiS łatwiej będzie pozyskać fundusze na inwestycje z centrali bo tam też rządzi PiS. Pozamiatane. Poza tym zauważ Torres, że Zagdański mówił o tym, że Małysz ma być zawieszony w partii. To pokazuje, że PiS bez sentymentu rozstanie się z każdym kto teraz weźmie inną stronę niż partii.
    4
    2
  • "TORRES20400" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 19:20:01 napisał:
    @"Horn"; pewnie jest w to co napisałeś, dużo prawdziwej prawdy. Tyle, że w tym PISie sami idioci nie siedzą. A do wyborów jeszcze rok z okładem. Jeszcze się jeden z drugim "po fiutkach" będą głasiać. TO TYLKO POLITYKA.
    2
    1
  • "nerwowy" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 19:46:51 napisał:
    wykastrować wszystkich partyjniaków ! do Rady Miasta tylko bezpartyjnych ! czy to z pisu czy z peo czy z innych partii wszystkie członki zachowują się jak za "komuny", won od koryta !
    3
    0
  • "????" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 20:19:13 napisał:
    Jobot, ale cię "pojobotało", przecież on jest w opozycji do wszystkich partii. kompletnie nie umie się układać i współpracować z nikim oprócz tych ze środowiska Kroniki Tygodnia i pewnej części SLD.
    4
    1
  • "ideowy" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 20:49:37 napisał:
    Szanowni Państwo fajnie, że tutaj jesteście i komentujecie, parę komentarzy bez jadu, merytorycznych. O Prawo i Sprawiedliwość proszę się nie martwić, wychodziliśmy z większych opresji. Niech wygra lepszy, pozdrawiam.
    3
    2
  • "szachinszach" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 21:29:22 napisał:
    Chłopaki zapieprzali na P. Wnuka całą struktura od plakatów, wsparcia finansowego, ulotki agitacja wszyscy się mega spięli. A co w podzięce robi ten facet ? Ich upokarza na każdym kroku ma ich za nic, dogaduje się z czerwonymi. Dla PiS nie ma różnicy , który rządził czy W czy Z mają tak samo przepierd..Teraz część się głupio dziwi czemu tak się zachowują? Odpowiedz mają jaja i charakter. Trzeba było Panie Andrzeju powiedzieć przed wyborami jaki ma Pan zamysł na współprace po co było się oszukiwać.Nazywa się to nie dotrzymanie danego słowa w wersji literackiej zdrada, będziemy o tym pamiętać, tak się nie robi.
    7
    1
  • "TORRES20400" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 21:56:37 napisał:
    I po co tak się spinać? Jakby PiS miał wtedy "mocnego" kandydata, to za "znajdami" na mieście nie musiałby się oglądać. Ale nie miał, bo wszystkich normalnych, przez szeroki elektorat społecznie akceptowalnych, zawczasu wyciął poseł Sławomir. I teraz "pretensje do garbatego, że ma dzieci proste". Można i tak. Ideowo.
    2
    2
  • "szachinszach" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 22:51:41 napisał:
    Masz trochę racji, ale tylko trochę.
    0
    0
  • R E K L A M A
  • "Thomas" dnia 29 czerwca 2017 o godzinie 23:28:03 napisał:
    Aby się nie powtarzać powtórzę. Końcowe wyniki wyborów prezydenckich w Zamościu potwierdziły jedną istotną rzecz Marcin Zamojski nie miał 50 % poparcia, pozostałe głosy rozlożyły się na Andrzeja Wnuka, Jerzego Nizioła i Pawła Biłanta. I tutaj kolejna rzecz wielu klęski Marcina Zamoyskiego upatruje w starcie Jerzego Nizioła - nic bardziej mylnego. Gdyby faktycznie tak było, to poparcie Jerzego Nizioła spowodowałby zwycięstwo Marcina Zamoyskiego w drugiej turze - i to w sposób pewny. Tak więc z jakichś powodów kandydatura starego prezydenta była nie do przyjęcia dla zwolenników Jerzego Nizioła. W niektórych komentarzach można zaobserwować tendencje do obarczania winą za porażkę Zamoyskiego - taka ocena stanu rzeczy jest głęboko niesprawiedliwa. Jeżeli ktoś szuka winnego, czy wierzy w bzdurne teorie spiskowe mogę wskazać winnego przegranej Marcina Zamoyskiego - A mianowicie tą osobą jest nie kto inny jak Andrzej Wnuk. ====================================================================== Zwróćmy uwagę na arytmetykę wyborów w 2009 r. Marcin Zamoyski uzyskał aż 60 procent głosów w pierwszej turze ze Sławomirem Zawiślakiem, w ostatnich wyborach nie miał nawet 50 % dlatego przegrał w drugiej turze. co się stało z tymi 10 % gdzie się podział elektorat??? PODSUMUJĘ TO W 2009 W PIERWSZEJ TURZE MARCIN ZAMOYSKI UZYSKAŁ PONAD 60 % GŁOSÓW, Z KOLEI W WYBORACH W 2014 R. W PIERWSZEJ TURZE NIE MIAŁ NAWET 50 PROCENT CO OZNACZA, ŻE Z POPRZEDNIMI WYBORAMI STRACIŁ AŻ 20 % SWOICH WYBORCÓW. Idę o każdy zakład, że wcześniejsze zapowiedzi Marcina Zamoyskiego, o możliwym niekandydowaniu nie brały się znikąd. jakie faktycznie było poparcie dla Marcina Zamoyskiego - można szacować na podstawie wyników jakie osiągnął w pierwszej turze - to pokazało faktyczny rozkład sił i preferencji wyborczych w Zamościu. Nie zapominajmy, że w wyborach istnieje coś takiego jak mobilizacja elektoratu, co tylko potwierdza, że faktyczne poparcie było mniejsze. PODSUMUJĘ CZY NIZIOŁ BY KANDYDOWAŁ CZY NIE DRUGA TURA BYŁABY PRZESADZONA, LUB ZWYCIĘSTWO WNUKA W PIERWSZEJ TURZE. ============================================================ Dodam tylko, gdyby startował Sławomir Zawiślak byłaby druga tura, zapewne poseł uzyskałby w pierwszej turze więcej głosów od Marcina Zamoyskiego, i druga tura byłaby tylko proforma. kto wie, czy na drugim miejscu nie byłby Andrzej Wnuk. ====================================================================Ogromnym cieniem na prezydenturę Andrzeja Wnuka kładzie się sprawa zmiany dyrekcji w Szkole nr 2 - i w tym miejscu radni mieli 100 racji i to powiedzmy sobie jasno.
    3
    3
  • "TORRES20400" dnia 30 czerwca 2017 o godzinie 0:33:12 napisał:
    Różni ludzie, różnie oceniają ostatnie wybory samorządowe. Ja jestem ciekawy tych następnych. O tym, co było - to już było, w innej konfiguracji. Są nowe zmienne. I to jest ciekawe.
    0
    0
  • "Z124" dnia 30 czerwca 2017 o godzinie 0:51:16 napisał:
    Za rok, gdy wybory na Prezydenta wygra kandydat niezależny Andrzej Wnuk, chciałbym zobaczyć minę Posła i jego radnych, którzy w tej sytuacji powinni mu zaśpiewać jedynie słuszną pieśń: "Miałeś chamie złoty róg...., ostał ci się ino sznur..."
    3
    3
  • "Eb" dnia 30 czerwca 2017 o godzinie 1:02:46 napisał:
    Zamość zagłosuje na PIS, czy to się komu podoba, czy nie. Wnuk ma parcie, ale brak mu zaplecza. Z tym towarzystwem to tylko disco polo może robić
    7
    2
  • "do Adama szacha" dnia 30 czerwca 2017 o godzinie 8:07:28 napisał:
    Ci, którzy w PiS pomagali Wnukowi, nadal są z nim. Zaś ci w PiS, którzy pracowali na siebie i Zawiślaka, nadal są z Zawiślakiem, ale nie z Wnukiem. Jakoś nie widziałem mobilizacji bojówek PiS w wyborach.
    3
    2
  • "Forest" dnia 30 czerwca 2017 o godzinie 8:45:04 napisał:
    Zawiślak zwołuje konferencje za konferencją i tylko się tłumaczy ze swoich błędnych posunięć. Tylko winni się tłumaczą, oby tak dalej - a PiS sam się zaorze.
    3
    2
  • "chłopi" dnia 30 czerwca 2017 o godzinie 8:58:28 napisał:
    Prawda jest taka.PiS w Zamościu jest rozdarty.Ale elektorat to nie tylko PiS połowa wyborców jak pokazały ostatnie wybory myśli inaczej.Mówienie o tym,że PiS rozdaje karty jest śmieszne.Patrząc na towarzystwo ,które wysłowić się nie potrafi ogarnia lęk.Jeżeli nie mają nic sensownego do przekazania to jak zamierzają podejmować kluczowe decyzje do funkcjonowania miasta.Zgodzę się do rozwalania nadają się.Przykład wielu młodych ,zdolnych ludzi zostało odstrzelonych.Natomiast w opozycji działa się zdecydowanie inaczej.Zarządzać miastem to inna bajka.Obca włodarzom PiS.Skład ,który możemy zobaczyć w materiale to dramat.Chłopy ze wsi wyjdą ale wieś .....
    3
    4
  • "@adama szacha" dnia 30 czerwca 2017 o godzinie 9:31:09 napisał:
    absolutnie jesteś w błędzie cała struktura mocno pracowała.
    2
    0
  • "@chłopi" dnia 30 czerwca 2017 o godzinie 9:36:18 napisał:
    Czyli pisiory to buraki, wiesniaki, najgorsze kanalie powiadasz, to jak nazwiesz radnych sprzyjających władzy np. Łuczkę, Kurzepę, Sędłak, Sowę, Budzyńską, Gościcka, Kucharską, Małysza itd , to wg. ciebie wirtuozi słowa?
    6
    1
  • "zielarz" dnia 30 czerwca 2017 o godzinie 9:37:29 napisał:
    komentarze godne sytuacji w kraju, idźcie się leczyć albo wąchać kwiatki
    1
    2
  • R E K L A M A
  • "@zielarz" dnia 30 czerwca 2017 o godzinie 9:44:47 napisał:
    Sytuacja w kraju rewelacyjna to i komentarze na dobrym poziomie. Gdybyś napisał jak w europie zachodniej to bym się mocno zaniepokoił.
    4
    0
  • "zielarz" dnia 30 czerwca 2017 o godzinie 10:13:30 napisał:
    czyli wyjaśnione, już nie ma gdzie spi...ać :(, nawet kwiatki nie pomogą
    1
    0
  • "Tak jest" dnia 30 czerwca 2017 o godzinie 10:44:20 napisał:
    Prezydent nikogo ni zdradził a jedynie przestał liczyć na radnych PIS i to nie z własnej winy ale z powodu posła partyzanta Sławomira Zawiślaka , który nie tyko ma problem z komunikacją wewnątrz partii ale również z samym sobą . Prezydent postąpił słusznie, ponieważ z takim szkodnikiem jakim jest poseł Zawiślak współpracować się nie da.
    7
    7
  • "nerwowy" dnia 30 czerwca 2017 o godzinie 10:55:04 napisał:
    znajomość tematu w komentarzach "dogłębna", czyżby kolesie partyjni na siebie coś mieli ? rozwiązać wszystkie partie bo tylko szkodzą krajowi, przyzwyczaili się do koryta i ani odgonić, zachciało im się rządzenia, w d...ie mam wasze poparcie czy nie, został wybrany i czekać do następnych wyborów ... kmioty
    0
    2
  • "@nerwowy" dnia 30 czerwca 2017 o godzinie 10:59:57 napisał:
    Melisy idź się nażłop czubie, takimi komentarzami nie pomagasz.
    3
    0
  • "nerwowy" dnia 30 czerwca 2017 o godzinie 12:16:14 napisał:
    ok. już się napiłem, bawcie się dalej, pozdrawiam :)
    0
    0
  • "por.zUbek" dnia 30 czerwca 2017 o godzinie 12:49:24 napisał:
    Realia Polski "C" przeniesione z góry sceny politycznej?! Tu nie Wiejska ! Kiedy przeciwstawne obozy wspólnie postanowią coś "ku chwale" miasta i mieszkańców? Panowie opamiętajcie się ..
    1
    0
  • "nie nasz gościa gość z Zamościa" dnia 30 czerwca 2017 o godzinie 23:01:13 napisał:
    Śmiać mi się chce jak czytam te nędzne wypociny większości osób tu... Jak kandydat na prezydenta był popierany przez PiS to każdy go kochał, a jakie hejty szły na Zamoyskiego. Nagle się okazało, że obecny prezydent był cwany i wykorzystał poparcie PiS tylko do wygrania wyborów (czego nie popieram, bo jest to kłamstwo wobec wyborców), a teraz chce się odciąć od tej... powiedzmy ładnie "grupy radnych niemających pojęcia o życiu, świecie, zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego i wydatkowaniu budżetu" i zrobić coś dobrego dla miasta, to podnosi się wielki lament.... Ja nie wiem, czy to ta zaściankowa mentalność się odzywa i trzeba krzyczeć w imię pradawnej prawdy, że przecież każdy polityk kradnie itd... czy po prostu większość osób w tym mieście czy nawet w tym kraju jest na tyle ograniczona, że chce tylko spełnienia populistycznych obietnic typu milion ławek, milion smietników i milion koncertów disco polo i jakby po pińćset jeszcze dorzucili, a nie interesuje ich to co będzie za 5-10-20 lat, a jak chce się coś zrobić z głową to już problem, bo jaśnie państwo sobie roboty nie znajdą, dzieci nie utrzymają i nic nie zrobią tylko czekają jak pisokomuna zrobi za nich wszystko....
    4
    4
  • "do tego wyżej" dnia 30 czerwca 2017 o godzinie 23:31:36 napisał:
    się burak uwalił i pisze głupoty
    3
    2
  • "leszczu milcz" dnia 1 lipca 2017 o godzinie 8:19:52 napisał:
    Nażłopała się świnia w piąteczek i głosi tyrady, domyślam się kim jest ten zjeb z takimi "liść warszawski" na pysk załatwia sprawę.Radni tak trzymać.
    1
    1
  • R E K L A M A
  • "leszczu milcz" dnia 1 lipca 2017 o godzinie 8:24:26 napisał:
    Powinny być solówki albo banda na bandę bez gównianego hejtu takie rzeczy by się załatwiało, a tak byle ścierka siądzie i z za węgła obraża hejtem. Jak spotka to się pucuje i w dup.. włazi.Przedstaw się dziadu z imienia i nazwiska , honorowo to załatwimy.
    1
    1
  • "Maria" dnia 1 lipca 2017 o godzinie 21:03:15 napisał:
    kogo to szczerze mówiąc interesuje
    0
    0
  • "por.zUbek" dnia 3 lipca 2017 o godzinie 13:03:34 napisał:
    Nie wiesz co zrobić z życiem - zostań politykiem...
    0
    0


UWAGA!! Komentarze zawierajace więcej niż 1 link(adres strony) są blokowane automatycznie przez system antyspamowy. Publikacja ich wymaga interwencji administratora. Aby opublikować więcej niż jeden link zalecamy publikację ich w kolejnych komentarzach.

Zapoznałem się z regulaminem usługi dostępnym na stronie(www.roztocze.net/regulamin-kometarze/) i akceptuję jego postanowienia.

Anty-spam:

Lucyna
każdy innny abuy nie ten co jest...
do Harry
Co do min to ważne, by po wyborach był...
elektorat pis
Zamość będzie miał prezydenta, takie...
magnar
@brudny Harry jak Jarek nie pozwala to j...
ak
Mordy wy moje- wchodzę po raz kolejny n...
Thomas
Jeżeli PiS poprze np. Rafała Wszola. T...
brudny Harry
A ja wam powiem, dlaczego chłopaki z Pi...
TORRES20400
Sygnały wysyłane alfabetem Morse'a, mo...
magnar
Z tego co wiem to właśnie Warszawa da...
jaa
Przedstawią propozycję do Warszawy, cz...
ja
do kmiota - niestety, cały kraj...
POdPIS
ja cie, i się tak nie boi ? Może zdję...
z_boku
Kolejny raz widać że utrzymywanie gmin...
Pamiętamy
Żenujące t.w....
Do kmiota wyże...
Z czego pisiory mają się cieszyć ,że...
Włączyć Sitaniec do Zamościa i będz...
ja
patrząc się na Wasze foto - czemu jest...
ad111
A tutaj taki kwiatek i o dziwo spadek w ...
Komentarze publikowane powyżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
R E K L A M A B A N N E R III
Copyright © 2017 Fundacja im. Bernardo Morando. Wszelkie Prawa Zastrzeżone
ARCHIWUM lata 2000-2010 ROCZNIKI 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017