R E K L A M A

Z I P

Polityka i Samorząd | ZamośćDaniel Czubara5 czerwca 2017 FACEBOOK | 4180 Twitter E-mail Skopiuj link Skomentuj | 35 komentarzy ()

Zamość: Lewica zwiera szeregi

R E K L A M A    B O A R D

Wszystko na to wskazuje. Za nieco ponad dwa tygodnie w Zamościu odbędzie się spotkanie integracyjne lokalnych ruchów, stowarzyszeń i partii lewicowych. Swój udział zapowiedział wiceprzewodniczący Sojuszu Lewicy Demokratycznej, dr Krzysztof Gawkowski.

(…)A SLD, a LSD, zwiera szeregi swe” – ten oto fragment piosenki autorstwa duetu Piasecki & Rewiński coraz bardziej oddaje rzeczywistość na lewej stronie polskiej ( ale i zamojskiej) sceny politycznej. Po okresie rozbicia na wiele małych ugrupowań wraca koncepcja konsolidacji lewicy.

-22 czerwca o godz. 17.00 w Hotelu Renesans przy ul. Greckiej 6 odbędzie się spotkanie integracyjne zamojskiej lewicy. Celem spotkania jest pogłębienie współpracy i ustalenie dalszych działań, celem pełnej integracji środowisk lewicowych. Wśród zaproszonych gości jest Krzysztof Gawkowski – wiceprzewodniczący Sojuszu Lewicy Demokratycznej.- poinformował nas Łukasz Kwiatkowski, przewodniczący Stowarzyszenia “Zamość – nasz wspólny dom”, jeden z organizatorów wydarzenia.

Czy to początek jednoczenia obozu lewicowego? Wszystko przemawia, za tym, że tak. Czy się powiedzie? Trudno orzec. W ubiegłym roku na jednym ze spotkań w Zamościu zarówno SLD jak i partia Razem dużo mówiły o współpracy z innymi ugrupowaniami jednak widać, że tak jedni, jak i drudzy chcą pełnić rolę dominującą w takiej koalicji, sobie przyznając palmę pierwszeństwa jeśli chodzi o lewicową autentyczność i wiarygodność. Możliwe, że będzie to przeszkodą nie do przejścia i taki blok powstanie albo bez SLD, albo bez partii Razem. Oczywiście na szczeblu ogólnopolskim. Wybory samorządowe rządzą się swoimi prawami. Do wyborów do sejmiku oba ugrupowanie – bardziej niż pewne – wystawią osobne listy. Jednak w wyborach do rad gmin, czy miasta jest szansa na wspólne komitety.

Na profilu stowarzyszenia “Zamość – nasz wspólny dom” przedstawiona została grafika “Zamojskiej Lewicy”. Czy będzie to nowy projekt polityczny ukierunkowany na przyszłoroczne wybory samorządowe? Przypomnijmy sobie styczniowy wywiad z Łukaszem Kwiatkowskim na łamach roztocze.net – całość można przeczytać TUTAJ.

-(…) Uważam, że autentyczna prospołeczna silna lewica to nie tylko element normalnie funkcjonującego państwa ale przede wszystkim gwarancja stabilności. Lewica powinna być bezpiecznikiem przed szerzącym się nacjonalizmem, autorytaryzmem i prawicowym populizmem. (…) Tak, nie jest tajemnicą że weźmiemy udział w wyborach samorządowych. Jest za wcześnie aby ogłaszać już program wyborczy ale jego poszczególne elementy konsekwentnie prezentujemy i zgłaszamy RM lub prezydentowi Zamościa. (…) Szyld nie jest najważniejszy lecz program oraz ludzie którzy go tworzą i chcą realizować. Zakładamy powstanie listy centrolewicy zamojskiej natomiast czy to będzie szyld Stowarzyszenia czy nie, jest sprawą drugorzędną. Zapraszamy do współpracy wszystkich o wrażliwości społecznej.(…). – mówił nam wówczas Łukasz Kwiatkowski.

Wnioski i odpowiedź nasuwają się same i potwierdzają jedynie tezę, że przyszłoroczne wybory samorządowe będą ciekawe nie mniej niż te w 2014 r. i przyniosą nie mniejsze zmiany w lokalnej polityce.

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu organizatorzy proszą o kontakt pod numerami tel. 509 963 094, 509 778 698 lub drogą elektroniczną: l.kwiatkowski.82@gmail.com, diana.sawicka@poczta.onet.pl.

Autor: Daniel Czubara
Jak cenna jest ta informacja dla Ciebie?
Powiedz nam o tym - kliknij na gwiazdki.
Liczba ocen: 26.
Dziękujemy! Postaramy się być jeszcze lepsi.
R E K L A M A    B A N N E R   I
Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
Poniżej uruchomiliśmy nowe narzędzie do komentowania. Proponujemy to rozwiązanie, aby ograniczyć podszywanie się pod użytkowników oraz hejt. Uruchamiamy je na razie w formie testów, ale jeśli spełni oczekiwania zastąpi obecnie dostępne komentarze. Zapraszamy do testowania.
  • "sp" dnia 5 czerwca 2017 o godzinie 8:14:13 napisał:
    Faryzeusz,który rozwalił SLD teraz jednoczy lewicę. Kwiatkowski jesteś nikim
    7
    23
    R E K L A M A
  • "Wojtek" dnia 5 czerwca 2017 o godzinie 8:23:47 napisał:
    Zgadzam się z Ł.Kwiatkowskim, że tylko zjednoczona lewica ma szansę w wyborach. PiS stworzył koalicję zjednoczonej prawicy i dzięki temu wygrywa wybory.
    20
    6
  • "Damian_Lbn" dnia 5 czerwca 2017 o godzinie 8:37:42 napisał:
    Od dłuższego czasu obserwuję działalność Stowarzyszenia pana Kwiatkowskiego i proponowałbym im odcięcie się od obecnych radnych. Dzięki nim mieszkańcy Zamościa mają inicjatywę uchwałodawczą, publiczny rejestr umów, dodając do tego bezpłatne porady prawne i działania na rzecz zamojskiej karty seniora to wygląda to zachęcająco do oddania na nich głosu. Jeżeli mogę im coś doradzić to stworzenie koalicji z PO i N. przeciw PiS oraz wyłonienia wspólnego kandydata na urząd prezydenta przeciw Wnukowi. Życzę powodzenia.
    17
    6
  • "zmc" dnia 5 czerwca 2017 o godzinie 8:57:55 napisał:
    Mam odmienne zdanie, Kwiatkowski,Sawicka,Nizioł i całe stowarzyszenie ZNWD powinno dogadać się z Prezydentem i stworzyć wspólną listę. Są rozpoznawalni a Wnukowi będzie brakować mocnych kandydatów i poparcia Lewicy.
    11
    10
  • "Marta" dnia 5 czerwca 2017 o godzinie 9:13:21 napisał:
    Lewica jest potrzebna zarówno w Zamościu jak i Polsce. Problem w tym, że nie pokroju Millera,Nowakowskiego czy Kutyły ale Biedronia, Nowackiej, Kwiatkowskiego i Sawickiej.
    18
    11
  • "@sp" dnia 5 czerwca 2017 o godzinie 9:32:14 napisał:
    SLD to rozwalił Leszek Miller wystawiając w wyborach prezydenckich Magdalenę Ogórek. Odkąd pamiętam to głosowałem na SLD ale po katastrofie z Panią Magdaleną nigdy tego już nie uczynię. SLD to polityczny trup.
    20
    3
  • "." dnia 5 czerwca 2017 o godzinie 11:24:25 napisał:
    Początkiem końca SLD były secesja grupy marka Borowskiego i powstanie SDPL, brak alternatywy dla Aleksandra Kwaśniewskiego po zakończeniu Prezydentury, to już pokazało że coś jest nie tak - to było podważanie przywództwa. W zasadzie przywództwo SLD opierało się wokół tercetu Kwaśniewski, Miller i śp. Józef Oleksy. Inni przywódcy tacy jak Olejniczak, Napieralski, Janik nie mieli takiej charyzmy i estymy. To co cechowało SLD to jedność i żelazna dyscyplina - jednakże prawdziwą siłą SLD to były kadry i profesjonalizm, co stanowiło swoistą gwarancję dla wyborców, jeżeli się nie mylę w sondażach, w latach 90 -tych w jednym badaniu SLD miało notowania ponad 50 %.. Nie należy zapominać, że w 1993 roku rozbita opozycja nie weszła do sejmu, co premiowało partie które w nim były, co nie zmienia faktu, że SLD był na fali wznoszącej. Kompletnie niezrozumiały jest brak Włodzimierza Cimoszewicza świetnie wykształconego, był premierem i to bardzo długo, był kandydatem na prezydenta SDRP, kiedy nie wystawiono kandydatury Kwaśniewskiego. Przez lata SLD wydawało się być swoistym monolitem, ale okazało się, że tak nie było, co więcej była ostra zakulisowa walka o władzę zwłaszcza rywalizacja pomiędzy Cimoszewiczem i Kwaśniewskim we wczesnym okresie. I cokolwiek by nie powiedzieć w wielu przypadkach było to Pyrrusowe zwycięstwo, dlatego ze do steru tej władzy dochodzili mało charyzmatyczni przywódcy (przywództwo), po prostu słabi. Tak więc podsumowując podważanie legalnego przywództwa, aczkolwiek pod tym względem SLD okazała się partią gdzie przywództwo nie miało charakteru tak autorytarnego jak w niektórych partiach, skończyło się źle. Do tego czasu SLD miało wielu przywódców: Kwaśniewski, Oleksy, Miller, Olejniczak, Janik czy Czarzasty. Warto byłoby wrócić do początków, w okresie przełomu 1989 r. Leszka Millera nie miało być w nowym politycznym rozdaniu, jednakże Leszek Miller okazał się politykiem niezwykle skutecznym i sprytnym potrafiącym znaleźć swoje miejsce w nowej rzeczywistości i to dużo lepiej niż wielu eksponowanych polityków SLD. Jak przedmówca ja również odnoszę wrażenie, że przyczyną upadku SLD mógł być Miller, gdyby go nie było mogło być inaczej.
    8
    1
  • "Czytelnik" dnia 5 czerwca 2017 o godzinie 14:27:42 napisał:
    Jeśli lewica chce się liczyć w nadchodzących wyborach to nie moze tak dawać się robić w konia. To jak potraktował lewicę radny Nizioł jest tak samo śmieszne co tragiczne. Jeżeli na takich ludzi dalej bedzie stawiała zamojska lewica to niczego dobrego jej nie wróżę . Niestety z tego co mówi się na miście panowie Kwiatkowski i Nizioł dalej próbują się dogadywać . Żenada ...
    8
    8
  • "k" dnia 5 czerwca 2017 o godzinie 14:53:56 napisał:
    W nadchodzących wyborach samorządowych tylko po stronie Lewicy może coś zdziałać Stowarzyszenie ZNWD. Ma duży dorobek społeczny. Bezpłatne porady prawne na poszczególnych osiedlach zamojskich,senior 60+ i wiele innych pomysłów, co mogą pomóc naszym mieszkańcom żeby lepiej się żyło.A Lewica w Zamościu powinna być zjednoczona.Czy komu się to podoba,czy nie.Innego wyjścia niema.
    10
    4
  • "k" dnia 5 czerwca 2017 o godzinie 14:58:21 napisał:
    Ten co napisał "sp" niech popatrzy w lustro i niech się puknie w czoło delikatnie mówiąc.
    10
    2
    R E K L A M A
  • "Anonim" dnia 5 czerwca 2017 o godzinie 15:13:05 napisał:
    Lewica jest potrzebna ale niewierzę że się zjednoczy . Albo SLD albo RAZEM, natomiast wspólne listy są niemożliwe
    4
    0
  • "k" dnia 5 czerwca 2017 o godzinie 16:02:30 napisał:
    Jeszcze jedno cały czas rozmawiamy o Zamojskie Lewicy,a nie o SLD, coś ktoś czego nie rozumie.
    8
    1
  • "Z 07" dnia 5 czerwca 2017 o godzinie 16:34:19 napisał:
    socjaliści są potrzebni a nie te pedały
    3
    2
  • "." dnia 5 czerwca 2017 o godzinie 16:43:38 napisał:
    Przecież Platforma Obywatelska to partia centrolewicowa i faktycznie wyczerpuje ona znamiona euro lewicy, nowoczesnej socjaldemokracji europejskiej. Jeżeli chodzi o główny nurty światopoglądowy PO mocno skręciła na lewo - samo uczestnictwo eksponowanych polityków PO w marszach z parasolkami. To stanowi wyraźny sygnał dla elektoratu lewicowego i lewicującego, kto jest kto i na kogo należy głosować. Zresztą już mieliśmy do czynienia z historycznym kompromisem tzw.LiD Centrowy elektorat, który nie jest ani prawicowy ani lewicowy, w zasadzie to taki ni to pies ni wydra wyraźnie skłania się ku lewej stronie. Jednak zaznaczyć warto, z jest to tradycyjny podział ukształtowany od schyłku 18 wieku. Liczne przykłady pokazują, zwłaszcza jeżeli chodzi o politykę gospodarcza, społeczna czy podatkową prawica czasami ma więcej z lewicy niż ona sama. Zresztą u nas są jeszcze podziały my i oni - i są one jak najbardziej uzasadnione. największym błędem po 1989 r. było przyzwolenie społeczne PZPR na budowę lewicy po 1989 r.. .
    5
    3
  • "do ." dnia 5 czerwca 2017 o godzinie 17:40:18 napisał:
    Schetyna mówi całkowicie co innego.
    3
    1
  • "Polak" dnia 5 czerwca 2017 o godzinie 17:53:44 napisał:
    Nie jestem fanem lewicy ale nie moge odmówić zaangażowania temu Kwiatkowskiego. Gdyby nie jego działania to nikt w Zamościu nie wiedziałby że lewica wogle istnieje.
    9
    3
  • "." dnia 5 czerwca 2017 o godzinie 18:25:17 napisał:
    To już nie jest czas na dzielenie czy tworzenie nowych partii, scena polityczna wyraźnie się spolaryzowała pomiędzy jeszcze dwóch niedawnych przyjaciół POPiS, ta polaryzacja sprawiła wyssanie elektoratu z SLD, PSL, UW. To co trzyma SLD przy życiu to tzw. żelazny elektorat w latach 90-tych szacowany na 10 procent i jest go coraz mniej, a Afera Rywina zrobiła spustoszenie. SLD nawet w obecnej sytuacji towarzyszy ogromna niepewność granicząca z pewnością, że ta partia nie wejdzie. Jeżeli SLD wejdzie do sejmu z duża dozą prawdopodobieństwa nie wejdzie. Jeżeli uzyska w sondażach psychologiczną granicę 10 procent, a jak na razie nie ma szans na to żadnych to wtedy jest szansa. partia musi dawać gwarancję tego, że wygra wybory i będzie rządzić w tym przypadku tak nie ma i nic na to nie wskazuje, że będzie. Ogromnym błędem SLD w ostatnich wyborach było, tworzenie koalicji wyborczej, co zemściło się okrutnie. Widać było jasno SLD ma problemy z wystawieniem swojego kandydata w wyścigu na prezydenta. JEŻELI KTOŚ Z WAS UWAŻA, ŻE WSPÓLNA LISTY NP. RAZEM, SLD CZY INNYCH UGRUPOWAŃ LEWICOWYCH coś dadzą to jest w wielkim błędzie. Nie można sumować poparcia poszczególnych partii na zasadzie my mamy 5 procent my mamy trzy procent my mamy dwa procent czyli razem may 10 % a przy wyborach okazuje się ,że mamy 7 procent i jesteśmy poza sejmem i to nie tylko ze względu na błąd statystyczny, ale to że na taki sojusz nie każdy będzie chciał głosować. . Elektorat lewicowy, jak każdy inny glosujący chce aby jego ugrupowanie mogło realizować jego program, czyli rządzić. Skoro tak czy jest sens oddawać głos na partię, która nie ma szans na władzę? Żeby wygrać wybory nie można mieć tylko najlepszego programu, ale trzeba mieć siłę przebicia.
    2
    0
  • "." dnia 5 czerwca 2017 o godzinie 18:30:31 napisał:
    do"."@ Schetyna poniekąd przypomina mi Millera.
    2
    1
  • "Franciszek" dnia 5 czerwca 2017 o godzinie 19:25:30 napisał:
    Wygląda to na kolejne podrygi frustratów pozbawionych wpływów i władzy.
    2
    5
  • "." dnia 5 czerwca 2017 o godzinie 19:33:38 napisał:
    Młode Wilki powinny wiedzieć o jednym powinny mówić swoim głosem, a nie czyimś, a tym samym poświęcać się dla idei. Jeżeli chcą walczyć o swoje ideały nie ma innego wyjścia, takie jest prawo dżungli i nie są bez szans.
    2
    2
    R E K L A M A
  • "nie czerwony" dnia 5 czerwca 2017 o godzinie 20:58:57 napisał:
    Obecnie SLD może zwierać co najwyżej zwieracze.
    12
    5
  • "też nie czerwony" dnia 6 czerwca 2017 o godzinie 8:24:27 napisał:
    Najpiękniejsze słowa dotyczące lewicy jakie słyszałem to: SZTANDAR WYPROWADZIĆ Ci co tego nie słyszeli lub nie chcą się z tym pogodzić powinni zmienić kraj. Tyle w temacie lewicy.
    8
    6
  • "adam borys" dnia 6 czerwca 2017 o godzinie 10:02:35 napisał:
    Nizioł i Kwiatkowski czyli doświadczenie i młodość . To może być dobry kierunek dla lewicy . Nie szukajmy zatem koalicji wśród partii lewicowych ( np SLD + RAZEM ) ale raczej porozumienia wśród tych którzy lewicę mogą wyprowadzić na prostą.
    5
    6
  • "@adam borys" dnia 6 czerwca 2017 o godzinie 14:45:02 napisał:
    Trzymam za nich kciuki.
    4
    6
  • "de soto" dnia 8 czerwca 2017 o godzinie 9:41:11 napisał:
    Sytuacja przypomina starania człowieka z biegunką o dostanie się poza kolejką do toalety.. Jedyne co pozostaje tzw "lewicy" / jak ktoś celnie napisał wyżej/ to zewrzeć mięśnie gładkie ...
    1
    3
  • "Franciszek" dnia 8 czerwca 2017 o godzinie 16:29:57 napisał:
    Ludzie mają dość komuny, która zniszczyła poczucie wartości i godności Polaków na długie 50 lat po 1944r. Teraz teraz trzeba nam odpoczynku od lewackich idei na kolejne pół wieku i to tylko po to by przywrócić równowagę i normalność jak również umożliwić tworzenie mechanizmów społecznych pozwalających budować zdrową tkankę narodu.
    2
    4
  • "de soto" dnia 12 czerwca 2017 o godzinie 10:15:45 napisał:
    @franciszek. Zdrowa tkanka Narodu? Dekomunizację należało dawno rozpocząć np. przez wypie**enie z wszelkich urzędów ex-towarzyszy. Ciekawe ilu takich panoszy się do dziś po urzędach z teczuszką ze świńskiej skóry mentalnie obutych w gumiaki? Podejrzewam ,że są niezastąpieni i znają się na wszystkim..! Nie mają wyjścia, są wierni władzy i każdej następnej też będą... mierni, bierni ale wierni!
    2
    3
  • "Czytelnik" dnia 12 czerwca 2017 o godzinie 13:23:07 napisał:
    Ex towarzysze panoszą się nie tylko w urzędach ale również i w spółdzielniach mieszkaniowych
    3
    2
  • "Czytelnik2" dnia 12 czerwca 2017 o godzinie 13:38:49 napisał:
    Mi osobiście brakuje nowoczesnej lewicy w parlamencie. To co się tam wyprawia woła o pomstę do nieba. Mam nadzieję, że w końcu powstanie wiarygodna partia lewicowa.
    4
    2
  • "Pawka Morozow" dnia 13 czerwca 2017 o godzinie 8:57:37 napisał:
    Osobiście znam pewnego "budowniczego socjalizmu" z Inspekcji Robotniczo- Chłopskiej, który do dziś wspiera z ideowym samozaparciem (a może zaparciem?) wszelkie poczynania przełożonych. Ot taki niespełniony Rasputin... Z jedną różnicą, ten jest przewidywalny do bólu: zrobi wszystko co mu "Pan" każe. Ilu takich jeszcze dogorywa w różnych strukturach? Ludzi bez kręgosłupa idealnie dopasowujących się do aktualnych politycznych trendów, idealne lepiszcze dla "zwierającej" szeregi lewicy!
    2
    1
    R E K L A M A
  • "Borys Waleczny" dnia 13 czerwca 2017 o godzinie 13:11:24 napisał:
    To co pisze @Pawka Morozow wypisz wymaluj pasuje mi do jednego z radnych RM ( zdradził swoje ideały i liże pupsko prezydenta )
    2
    0
  • "Anonim" dnia 14 czerwca 2017 o godzinie 10:08:34 napisał:
    Czy tym radnym o którym pisze mój przedmówca nie jest przypadkiem jeden z vice przewodniczących RM bo mnie się zdaje że tak
    1
    0
  • "rejs" dnia 14 czerwca 2017 o godzinie 13:05:49 napisał:
    No nie mogłem się powstrzymać.. ;) Mam przed oczyma złośliwego, niekompetentnego frustrata co od lat dryfuje wśród skał i lodowców pewnej "komórki", pewnej instytucji ocierając pot i ślinę każdego nowego pryncypała. Zawsze w cieniu, bez szans na awans ale z takim charakterem...nie dziwi nic! Swoją drogą przeraża, że tak wiele osób pasowałoby dziś do takiego "życiorysu"!? I jak wielu ludzi z podobnym "życiorysem" stawia na lewicę .. nie dziwi nic!
    0
    0
  • "adam borys" dnia 14 czerwca 2017 o godzinie 14:50:34 napisał:
    do @rejs . Kogo masz konkretnie na myśli ?
    1
    0
  • "Franciszek" dnia 16 czerwca 2017 o godzinie 9:35:00 napisał:
    @"de soto" - oczywiście masz rację tak należało zrobić. Jeśli jednak nie zrobiono tego wtedy to należy pamiętać o tym, że błędy można i należy naprawiać, nigdy nie jest zbyt późno. Można to uczynić choćby przy urnie wyborczej nie głosując na starych zdeprawowanych przez poprzedni system"towarzyszy", często czających się za plecami młodzieży, aby w stosownej chwili wskoczyć na piedestał władzy. Towarzyszom brakuje dawnego znaczenia i wpływów, chociaż młodsi z nich do dziś sprawują różne ważne funkcje w instytucjach i firmach, które ze względu na swoją specyfikę stanowią znakomite środowisko dla przetrwania nomenklatury.
    1
    0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Podpis:

Publikując komentarz potwierdzam, że zapoznałem/am się z regulaminem usługi dostępnym na stronie (www.roztocze.net/regulamin-kometarze/) i akceptuję jego postanowienia.

Anty-spam:


UWAGA!! Pamiętaj że internet daje tylko złudzenie anonimowości. A mit o bezkarności w sieci można włożyć między bajki.

TORRES20400
@"antyklerykał"; a to mierzysz "poziom ...
zamościak
"antyklerykał" ! znowu wąchasz ?, a ta...
antyklerykał
Jak zwykle "merytoryczne" argumenty, nie...
Czesław
A od kiedy to politycy decydują jakie p...
TORRES20400
Dajta na wstrzymanie. Bo zaraz będzie, ...
ak
Dla prostaków jest to "budyneczek", dla...
michał
Głupi byłeś,głupi jesteś i głupi b...
TORRES20400
@"antyklerykał"; jest mi bardzo przykro...
antyklerykał
A niepełnosprawni od urodzenia muszą p...
STYX
Ja w Statoil kupiłem benzynę, gdzie te...
.
Dlaczego scena ma wrócić na Rynek Wiel...
.
Zawsze podziwiałem dekarzy, w życiu ni...
K.
Już o tym gdzieś czytałem. "Dziennik ...
Czesław
Szukają frajerów do oszukania. Najlepi...
eli
fajna inicjatywa, dzięki takim działan...
K.
Kiedy wrócą ławki na ryneczek? Była ...
Eeee
Zamość bardzo zdziadział. Parkingowa ...
kronikarz
20 minut krócej na trasie Zamość - Lu...
Komentarze publikowane powyżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
R E K L A M A    B A N N E R    II
R E K L A M A B A N N E R III
Copyright © 2018 Fundacja im. Bernardo Morando. Wszelkie Prawa Zastrzeżone
ARCHIWUM lata 2000-2010 ROCZNIKI 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017
Lokalny Informator Edukacyjny
Lokalny Informator Edukacyjny