R E K L A M A

Z I P

Sport | ZamośćDaniel Czubara19 grudnia 2017 FACEBOOK | 4429 Twitter E-mail Skopiuj link Skomentuj | 70 komentarzy ()

Zamość: Kto wzmocni Hetmana?

R E K L A M A    B O A R D

Już wkrótce piłkarze Hetmana wznowią treningi. Kogo nowego możemy spodziewać się w kadrze drużyny?

Przypomnijmy, że po rundzie jesiennej z zespołem pożegnali się bramkarz Jacek Troshupa oraz Bartłomiej Gąska, Łukasz Mietlicki, Sviatoslav Lavruk, Damian Kupisz. Pod znakiem zapytania stoją dalsze występy Błażeja Omańskiego.

Jak już wcześniej informowaliśmy od Nowego Roku zawodnikami Hetmana będą bramkarz Krystian Krupa (Lublinianka) oraz napastnik Paweł Myśliwiecki z III-ligowych Orląt Radzyń Podlaski. Jak podaje nieoficjalny serwis kshetman.pl w kręgu zainteresowań zamojskiego klubu jest m.in. Rafał Król ze Stali Kraśnik i Jurij Perin (Łada Biłgoraj) oraz Jewgienij Hrui (Unia Hrubieszów). Jeżeli zaś chodzi o defensywę to zdaniem wspomnianego serwisu na celowniku Hetmana są: Ivan Oleksiuk (Łada Biłgoraj) oraz Wiaczesław Suszkowski (Unia Hrubieszów).

Jeśli w Hetmanie władze chcą poważnie myśleć o awansie to bez wzmocnień się nie obędzie. Czy ktoś ze wspomnianych zawodników będzie występował wiosną w Zamościu? Przekonamy się po 15 stycznia, kiedy to piłkarze Hetmana wznowią treningi. 

 

Autor: Daniel Czubara
R E K L A M A    B A N N E R   I
Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT. Jednocześnie informujemy że korzystając z naszych stron pozostajesz anonimowy tak długo, aż sam nie zdecydujesz inaczej. Twoje dane osobowe w postaci Adresu IP są zapisywane dopiero wtedy gdy zostawiasz w roztocze.net swój komentarz. PRZECHOWYWANIE DANYCH: Twoje dane osobowe przechowujemy jedynie tak długo, jak jest to rozsądnie uznane za konieczne do realizacji celów, dla którego zostały zgromadzone, lub do zachowania zgodności z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi raportowania. PRZEKAZANIE DANYCH: Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. ZMIANA I USUNIĘCIE DANYCH: Każdy użytkownik ma prawo w każdej chwili do uzyskania informacji o swoich danych, możliwość ich poprawiania (jeśli jest to technicznie możliwe) oraz usunięcia poprzez przesłanie odpowiedniej informacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: redakcja@roztocze.net. Roztocze.net zapisuje na Twoim urządzeniu pliki cookie, więcej na ten temat możesz przeczytać na stronie PLIKI COOKIE. Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych możesz przeczytać na stronie POLITYKA PRYWATNOŚCI
KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
Poniżej uruchomiliśmy nowe narzędzie do komentowania. Proponujemy to rozwiązanie, aby ograniczyć podszywanie się pod użytkowników oraz hejt. Uruchamiamy je na razie w formie testów, ale jeśli spełni oczekiwania zastąpi obecnie dostępne komentarze. Zapraszamy do testowania.
  • "włodek" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 8:21:24 napisał:
    WItam , przyglądam się od dluzszego czasu zabawie w football menagara pana Welcza i nie wiem czy poważnie traktuje to co robi . Co do transferów. Myśliwiecki ? Okej. Doświadczeniem III ligowym w tej ogorkowej IV lidze myśle ze sobie poradzi spokojnie. Natomiast kolejne nabytki to wołają o pomstę do nieba. Jezdzilem na mecze Roztocza , Zawady-Gryfa , Werbkowic , i Zwierzyńca. Smiem twierdzić iż tacy emigranci jak Oleksiuk czy Hrui czy inny Wiaczeslaw w tym zespole są zbędni , gdyż byli wychowankowie tego klubu tułają się po wsiach i calkiem niezle sobie radzą. Przyklady ? zamiast takiego Oleksiuka uwazam ze level wyzej są bracia Wołoch z Kryształu. Grają pelne 90 minut praktycznie w IV lidze. Zamiast takiego Hruia ktory procz biegania pozytku z niego nie ma .Dobromilski Patryk-kolejny przyklad. Sto razy lepiej prezentuje się Karaszewski v-ce lider ogorkowej okregowki zamojskiej ktory z Albinem robią wynik . Podobnie jest z Daszkiem w roztoczu ktory grywa calkiem dobre mecze , lub Łukasz Kornas . Więc sory ale calkowicie nie rozumiem tej armii zacieznej , ktora tak naprawde jak widać wcale lepiej się nie prezentuje od wyzej wymienionych osob. Skoro poprzednicy w Zamosciu juz grali na szczeblu III ligi , ale nie czarujmy sie samą mlodzieżą bez doswiadczenia i przygotowania bujali sie na wycieczki w 12,13 na STAL czy Motor to nie wymagajmy cudów. Dajmy im szanse w bardziej zgranym i przyhgotowanym Teamie. Wolalbym chlopakow z Zamoscia niż Ukrainy czy innych Biłgorajów. Pozdrawiam. Wesołych Świąt
    13
    10
    R E K L A M A
  • "Daniel Czubara" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 8:23:39 napisał:
    To oczywiście przymiarki nieoficjalnego serwisu klubowego, oficjalne transfery i umowy poznamy zapewne po Nowym Roku.
    2
    2
  • "." dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 8:44:33 napisał:
    4 liga z perspektywą awansu to nie jest tak źle. Dobra gra w Hetmanie to promocja do ligi wyższej. do lepszego klubu. Zawodnicy którzy nie spełniają oczekiwań czyli grają źle, albo im się nie chce grać powinni być wystawiani na listę transferową, a jak nie to na zasadzie wolnego transferu. i tak robi się na świecie, tym bardziej, że budżet hetmana predysponuje go do lepszej gry. Dużą szansą dla Hetmana jest boom szkoleniowy, który w najbliższych latach będzie procentował.
    2
    2
  • "Zamojskihwk" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 8:47:52 napisał:
    Panie redaktorze jaka kontuzje ma Omański? O ile mi wiadomo obowiązki zawodowe nie pozwalają mu dalej grać dla Hetmana! Co do innych transferów jeśli się to potwierdzi to szkoda gadać armia zaciężna z Ukrainy... Już z Panem Walczem nikt z regionu nie chce rozmawiać wiec bierze co popadnie aby 18 sklepać..
    9
    0
  • "Daniel Czubara" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 8:52:21 napisał:
    Fakt. Dzięki za uwagę. Moja pomyłka. Przepraszam.
    3
    0
  • "Horn" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 8:54:09 napisał:
    Popieram przedmówców - stawiać na swoich chłopaków, nie na armię zaciężną.
    6
    12
  • "Popieram słowa bylego prezesa Kędraka" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 10:09:17 napisał:
    Pokażcie piłkarza z Zamościa który by nie dostał szansy? Nie ma takich. Hetman miał się opierać na zawodnikach z regionu, a Lublin czy Radzyń to nasz region. Dopóki Hetman nie otworzy akademii, to będziemy musieli sobie radzić sprowadzając piłkarzy spoza miasta. Wymienieni przez Was zawodnicy to przy całym szacunku nie nadają się już na grę o coś więcej niż utrzymanie, a stratę do Stali można odrobić. Piłkarze z Zamościa którzy mogliby wnieść nową jakość nie przyjdą grać teraz do Hetmana, skoro mają kluby 3 2 i 1 ligowe. Owszem mogą przyjść, ale musieliby zarabiać po 4-5 tys. A w Hetmanie nikt więcej jak 2 tys nie dostaje. Dajcie popracować dyr. Welczowi i prezesowi Krawczukowi. Widać że wzmacniają drużynę z głową. Potrzebny był napastnik - jest super Myśliwiecki, miał być bramkarz mlodziezowiec - jest Krupa. Zobaczymy co dalej. Jakby się im udało ściągnąć Króla z Kraśnika to wówczas już po Stali.
    8
    20
  • "eljot" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 10:27:50 napisał:
    nie za dużo tych Ukraińców,dwóch na murawie ,dwóch na ławie?już to przerabialiśmy.dajmy szansę swoim
    3
    6
  • "włodek" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 10:33:28 napisał:
    O ile pamiętam , zaden z wymienionych szansy w fundacji nie dostał
    4
    0
  • "gosc" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 10:44:50 napisał:
    Niech wszyscy dostaną szansę, miasto wyłoży na to fundusze
    12
    0
    R E K L A M A
  • "Anonim" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 13:18:18 napisał:
    Niech mnie ktoś poprawi bo mogę się mylić ale wydaje mi się że w IV lidze na boisku może przebywać tylko jeden cudzoziemiec, to po co nam tylu Ukraińców żeby na ławie siedzieli i kasę pobierali za jej grzanie.
    11
    0
  • "gosc" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 13:23:24 napisał:
    beda grac po 30 min
    2
    0
  • "Alex" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 13:28:49 napisał:
    Po 30 min to by się za bardzo zmęczyli, jest ich czterech to będą grali po 22 i pół minuty każdy, na świeżości pokonamy każdego rywala :)
    10
    0
  • "skiz" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 13:30:27 napisał:
    co wy piszecie znafcy fudbolu dwuch moze grac
    0
    10
  • "banan" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 14:10:21 napisał:
    Jakiego Króla??? Gość ominie Zamość szerokim łukiem jak nie pójdzie do Puław to zostanie w Stali.
    1
    10
  • "olek" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 15:18:34 napisał:
    Wytransferujcie Welcza. Awans w kieszeni.
    7
    11
  • "Kibic" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 15:59:48 napisał:
    Przecież nikt nie ściągnął 4 Ukraińców. To tylko przymiarki, testy.
    3
    0
  • "kibic" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 16:33:47 napisał:
    Wisła nie jest zainteresowana Królem można o niego powalczyć a jeśli nie to Maj z Kraśnika też jest dobry.
    10
    0
  • "Jaro" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 16:39:12 napisał:
    Przydałby się jeszcze jeden doświadczony dobry strzelec albo ofensywny pomocnik, ale przede wszystkim brakuje młodzieżowców takich piłkarzy trzeba szukać
    11
    1
  • "x" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 17:11:57 napisał:
    Anonim ma rację, tak mówi regulamin:" Do każdego klubu bez względu na klasę rozgrywkową może być potwierdzonych i uprawnionych dowolna liczba zawodników - cudzoziemców spoza Unii Europejskiej, przy czym, w każdym meczu mistrzowskim lub pucharowym może występować równocześnie na boisku: w rozgrywkach IV ligi i niższych klas rozgrywkowych oraz Pucharu Polski na szczeblu ZPN – 1 zawodnik cudzoziemiec spoza obszaru Unii Europejskiej." Ukraińcy nie są z Unii więc w meczu może występować tylko jeden. Jeśli Hetman chce mieć kilku cudzoziemców to musi szukać w krajach unijnych np: Słowacja, Czechy, Litwa, Łotwa, Estonia itp.
    12
    1
    R E K L A M A
  • "Hm" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 19:29:54 napisał:
    Najlepszy transfer to exit dyrektorka do FC Miączyn.
    7
    11
  • "kibol" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 22:24:41 napisał:
    Hetman powinien transferować sprawdzonych zawodników, obejrzanych przez sztab szkoleniowy lub skautów klubu żeby nie było takich niewypałów jak z Królem Albanii.
    15
    0
  • "kibic" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 22:49:51 napisał:
    Dwa nazwiska podrzucę do ewentualnych transferów Patryk Kapuściński 25 lat Sokół Sieniawa obrońca - 12 bramek strzelił w tym sezonie w IV lidze i Sebastian Sobolak LKS Pisarowce 26 lat - napastnik 17 bramek w IV lidze podkarpackiej - lider strzelców.
    9
    2
  • "Anonim" dnia 19 grudnia 2017 o godzinie 22:55:39 napisał:
    Szkoda, że roztocze.net cytuje "przemyślenia" niejakiego Kamila K. - znanego mitomana i chyba byłego członka zarządu ś.p. KS Hetman Zamość. Jaki skutek miało jego zarządzanie i mitomania, wszyscy wiemy.
    12
    9
  • "KS Prawda" dnia 20 grudnia 2017 o godzinie 2:31:25 napisał:
    Uważam, że powinniśmy grać swoimi zawodnikami m.in.niech wróci Albingier , Gałka , Mikulski i wielu innych
    2
    10
  • "Anonim" dnia 20 grudnia 2017 o godzinie 9:16:31 napisał:
    No tak niech wrócą tylko nie wiem czy wtedy w okręgówce się Hetman utrzyma.
    11
    0
  • "Podkarpacki" dnia 20 grudnia 2017 o godzinie 12:02:39 napisał:
    Kapuściński był testowany w Resovii napewno do Zamościa za jakies ochlapy 2 tys nie przyjdzie , gdyz w Sieniawie ma wieksze pieniadze i do tego robi awans do 3 ligi . Najlepszy strzel;ec z Podkarpacia po tym sezonie napewno znajdzie sobie rowniez lepszy klub na podkarpaciu typu Resovia , Stal , Stalowa Wola albo Tarnobrzeg. Wiec sorry gregory ale nie.
    2
    10
  • "Anonim" dnia 20 grudnia 2017 o godzinie 14:11:09 napisał:
    Sieniawa ma większe pieniądze niż Hetman ? Coś mi się nie chce w to wierzyć.
    11
    0
  • "zamościak" dnia 20 grudnia 2017 o godzinie 17:33:59 napisał:
    Jak nie będzie 75% wychowanków w składzie to klub nie powinien nazywać się Hetman !!! Już prędzej Legia Wychowanków Welcza. Niech zaczną od B klasy ale swoimi, w końcu dojdą do III ligi, a może i wyżej. Prawdziwy kibic Hetmana to przyjmie z godnością.
    1
    11
  • "Anonim" dnia 20 grudnia 2017 o godzinie 17:46:23 napisał:
    Z tymi Słowakami i Czechami to dobry pomysł, poziom ich ligi jest wyższy niż u nas można by tam kogoś poszukać.
    10
    1
    R E K L A M A
  • "Kalion" dnia 20 grudnia 2017 o godzinie 20:23:12 napisał:
    Co najmniej 15-stu chłopaków pochodzących z Zamościa gra w okolicznych klubach lub na poziomie czwartej ligi, z których spokojnie ponad 10-ciu mogłoby zrobić awans i grać na pozimie 3 ligi. Ściągnać ich, wesprzeć kilkoma z woj.lubelskiego lub spoza regionu i nie będzie wstydu ani żenady jaka była do tej pory, a do tego drużyna opierała by się na wychowankach. Kilku juniorów też jest wartych uwagi, mimo ich słabej dyspozycji w lidze, jest dwóch-trzech którzy by sobie poradzili na poziomie seniorskim.
    3
    5
  • "..." dnia 20 grudnia 2017 o godzinie 21:11:35 napisał:
    To dla kopacza 2.000 zł w IV lidze to ochłapy ? Ciekawe.
    0
    6
  • "kibic" dnia 20 grudnia 2017 o godzinie 22:41:45 napisał:
    2 000 zł dla kopacza w IV lidze to bardzo mało (tam samo jak dla każdego normalnie pracującego człowieka), zakładając, że oczekuje się od piłkarza pełnego profesjonalizmu, zaangażowania codziennie i, gdy jest to jego jedyna praca. Czy ktoś jest piłkarzem, pracownikiem sklepu, murarzem, pracownikiem drogowym, kimkolwiek. 2 000 zł to mało.
    5
    1
  • "zmc" dnia 20 grudnia 2017 o godzinie 23:04:16 napisał:
    Daniel przestań cytować Kusiera. On siedzi w Gdyni i nic nie wie co się dzieje w klubie. Proszę Welcza , Ziarkowskiego i innych o trzymanie języka za zębami przed takimi "redaktorami. Kamil jest wielkim kibicem Hetmana i niech na tym poprzestanie. Transfery się robi, a nie o nich pisze i rozpowiada innym. Gadulstwo i megalomania obecnie i wcześniej rządzących w Hetmanie już wiele razy przyniosła porażki w meczach i transferach.
    10
    6
  • "..." dnia 20 grudnia 2017 o godzinie 23:04:39 napisał:
    O czym ty człowieku mówisz. Jak " piłkarz " od którego wymaga się pełnego profesjonalizmu jest w stanie wygrać mecz z MKS Ryki i tym podobnymi zespołami to to nie jest to piłkarz tylko kopacz. A jeśli do tego tylko to umie robić tym bardziej go żal i tym większa żenada. Nie równaj murarzy, sprzedawców i innych którzy pracują całymi dniami i są rozliczani z efektów swojej pracy z grajkiem który wpadnie na trening albo i nie na dwie godzinki i czy wygra czy przegra to kasę bierze.
    3
    7
  • "Anonim" dnia 20 grudnia 2017 o godzinie 23:44:35 napisał:
    Skoro na piłkarzy z Unii nie ma limitów to Kapka mógłby użyć swoje kontakty menadżerskie i sprowadzić jakichś solidnych Łotyszy, Litwinów czy Estończyków.
    12
    0
  • "Borubar" dnia 22 grudnia 2017 o godzinie 12:54:56 napisał:
    Eskimosów jeszcze weźcie ze dwóch i ze dwóch z Nowej Gwinei i bedzie paka na 4 lige ze hej!!!!
    4
    8
  • "Alex" dnia 22 grudnia 2017 o godzinie 14:52:30 napisał:
    Eskimosi to nie Unia no chyba że z Grenlandii bo Grenlandia jest duńska no to chyba w Unii. A Nowa Gwinea to na pewno nie Unia :)
    11
    0
  • "Anonim" dnia 22 grudnia 2017 o godzinie 15:03:19 napisał:
    Piszecie Nowa Gwinea a swoją droga już dawno nie grał w Hetmanie żaden czarnoskóry piłkarz, ostatnio to chyba Serge Kiema może by warto jakiegoś dobrego zakontraktować.
    12
    2
  • "Jaro" dnia 22 grudnia 2017 o godzinie 22:06:49 napisał:
    A nie lepiej przyjrzeć się juniorom z Zamościa, może któryś się nada do pierwszego zespołu.
    11
    1
    R E K L A M A
  • "Anonim" dnia 22 grudnia 2017 o godzinie 23:22:39 napisał:
    Jest w Hetmanie nowy trener od juniorów, może jakiś zdolny junior się pojawi.
    14
    1
  • "Anonim" dnia 27 grudnia 2017 o godzinie 14:51:58 napisał:
    Święta minęły co tam w temacie transferów ?
    8
    0
  • "kibic" dnia 28 grudnia 2017 o godzinie 15:35:14 napisał:
    W temacie transferów cisza.
    7
    0
  • "Winny hejter" dnia 28 grudnia 2017 o godzinie 21:21:23 napisał:
    Co sie martwicie.Dyrektor ma asa w rękawie.Ma 2.15 wzrostu i wzrokiem kładzie przeciwników na murawie.
    2
    4
  • "Alex" dnia 28 grudnia 2017 o godzinie 21:35:35 napisał:
    Zapewne szykują transfery Króla i Maja ze Stali Kraśnik :)
    8
    0
  • "Jaro" dnia 28 grudnia 2017 o godzinie 23:04:33 napisał:
    Trzeba poczekać do 1 stycznia wtedy otwiera się okno transferowe
    8
    0
  • "Anonim" dnia 29 grudnia 2017 o godzinie 17:03:43 napisał:
    Kompanickiego z Chełmianki mogliby kupić.
    7
    3
  • "Alex" dnia 30 grudnia 2017 o godzinie 15:00:25 napisał:
    Cisza w temacie transferów bo raczej wszyscy na urlopy powyjeżdżali i klub zamknęli na cztery spusty :)
    6
    0
  • "Anonim" dnia 31 grudnia 2017 o godzinie 1:14:36 napisał:
    Ośmiu nowych zawodników jest już dogadanych z Hetmanem.
    6
    3
  • "kibic" dnia 31 grudnia 2017 o godzinie 9:44:03 napisał:
    Ważne że coś się dzieje widzę o awans ciągle walczymy.
    5
    3
    R E K L A M A
  • "." dnia 31 grudnia 2017 o godzinie 18:43:04 napisał:
    Pytanie, po co szkolić własną młodzież, skoro wolą kibiców mają grać "stranierzy". Jak ktoś napisał sprowadzić solidnych Litwinów, Łotyszy czy Estończyków. Zaiste te kraje to istne potęgi futbolowe, nic tylko kupować, może jeszcze inne propozycje może jeszcze piłkarze z Antarktydy i Atlantydy? MOŻE TYCH SOLIDNYCH ZAWODNIKÓW SZUKAJMY Z KRAJÓW O POZIOMIE PIŁKARSKIM PRZYNAJMNIEJ TAKIM JAK POLSKA LUB LEPSZYM - to daję większa gwarancję na to, że będziemy mieć lepszych piłkarzy, co przełoży się na wynik sportowy. To co widzę, nowy Prezes chyba stosuje zasadę wóz albo przewóz, nie sprawdziłeś się to lista transferowa, nie trzeba mówić co dla takiego zawodnika taka decyzja oznacza. Obecna sytuacja Hetmana jest na tyle dobra, że pozwala zdolnym zawodnikom na promocję do lepszych klubów, jak i samego klubu. TU TEŻ TRZEBA ZMIENIĆ MYŚLENIE PIŁKA NOŻNA JEST GRĄ ZESPOŁOWĄ, NIC NIE OSIĄGNĘ, JAK ZESPÓŁ BEDZIE GRAŁ SŁABO - GRAM DLA ZESPOŁU A ZESPÓL DLA MNIE bez gry zespołowej nie ma wyników, nie ma drużyny. Prawo Bosmana/Hagiego odwróciło limity zatrudnień obcokrajowców w klubach i zamiast trzech zagranicznych w pierwszym składzie grać mogło 11 plus ławka rezerwowych - takim klubem była Chelsea, która w jednym meczu wystawiła samych obcokrajowców. Zresztą wiele angielskich klubów stosuje taką politykę, co skutkuje tym, że kadra Narodowa Anglii na każdym mundialu zawodzi - jak ma nie zawodzić, skoro w czołowych klubach na kluczowych pozycjach grają obcokrajowcy. Chociaż ostatnie lata, praca z młodzieżą i dziećmi przynoszą efekty Młodzieżowe Mistrzostwo Europy, co pozwala angielskiej federacji patrzeć się z optymizmem w przeszłość. Skoro decydujemy się, na szkolenie młodzieży, dzieci - to nie po to aby w klubie mieli grać zagraniczni piłkarze, i to w takiej ilości. na tym poziomie rozgrywek, czy kupowanie piłkarza na tym szczeblu rozgrywek to istna loteria. Aczkolwiek Marc Esien, Geremi, Barbatow to piłkarze niechciani w Polsce, za to docenieni w takich klubach jak Real, Chelsae czy MU. A wiec w naszym kraju coś szwankuje system szkolenia i system selekcji. Kto czytał np. Piłkę Nożna z lat 90-tych i periodyki sportowe wie o czym piszę - była młodzież i to bardzo zdolna, ale nie przekładało się to na sukcesy reprezentacji i klubowe. "Takie akcje jak "Piłkarska kadra Czeka' Adama Gocla były wyśmiewane - jednak to była praca od podstaw. lata 90-te to ciężkie lata dla polskiej piłki, pomimo, ze były przebłyski dające nadzieję. Jednak to ta praca w terenie tylu anonimowych trenerów dała efekty. Boom szkoleniowy będący pochodną dobrych występów naszej kadry narodowej i kilku innych czynników musi przynieść oczekiwane rezultaty. Polska liga jest słabą ligą, i nie zmieniają tego sukcesy reprezentacji obroty w polskiej lidze to niecałe 100 mln euro w PremierShip to prawie 5 mld euro - i to jest skala porównawcza, obrazuje pewien obraz. Pytanie, jak ten dystans skrócić? I nie jest to niemożliwe, tym bardziej, że na mecze przychodzi dużo kibiców - starzy kibice pamiętają, że frekwencja w całej ekstraklasie w czasie jednej kolejki na wszystkich meczach potrafiła nie przekroczyć 1000 kibiców - i to nie są żarty.
    1
    6
  • "Anonim" dnia 31 grudnia 2017 o godzinie 20:35:40 napisał:
    Mniej niż 1000 kibiców na ośmiu meczach ekstraklasy ? Tak nie było nigdy. Coś Ci się pomyliło. Ja pamiętam 40 sezonów do tyłu a wcześniej od lat 60-tych w dół frekwencja była bardzo wysoka stadiony pękały w szwach na mecze towarzyskie Hetmana potrafiło przyjść po 10 tyś i więcej nie mówiąc o meczach ekstraklasy. Skąd wytrzasnąłeś takie dane ?
    6
    2
  • "banan" dnia 1 stycznia 2018 o godzinie 10:20:49 napisał:
    Na Powiślaku zakończą się marzenia dyrektorka Welcza...
    2
    5
  • "Anonim" dnia 1 stycznia 2018 o godzinie 20:58:39 napisał:
    Okienko otwarte a w kwestii transferów cisza.
    5
    0
  • "Info" dnia 1 stycznia 2018 o godzinie 21:39:53 napisał:
    Jak podaje pewna osoba mogą do nas dołączyć bramkarz, dwóch obrońców, trzech pomocników i dwóch napastników, większa część tych zawodników ma status młodzieżowca i praktycznie wszyscy z województwa lubelskiego. Bramkasz - Krupa, jeden z napastników - Myśliwiecki a reszta kij wie, może Stachyra pomocnik.
    4
    1
  • "Anonim" dnia 1 stycznia 2018 o godzinie 22:20:25 napisał:
    Ja słyszałem że te nabytki to: Krupa, Myśliwiecki, Król, Maj, Stachyra, Prędota i dwóch młodych ale to info nie potwierdzone .
    7
    1
  • "Info" dnia 1 stycznia 2018 o godzinie 22:34:29 napisał:
    Gdyby to była prawda myślę że awans byłby nasz, w końcu dwóch czołowych zawodników Stali w naszych szeregach do tego Myśliwiecki z Paluchem w ataku dobrze się znają i doświadczenie jest do tego Stachyra myślę że wzmocnienia solidne ale patrząc na to chłodną głową nie wierzę żeby Król który ma wybór między Puławami, Chełmem przyszedł tutaj chociaż jak dobrze posmarują to kto wie...
    7
    1
  • "Anonim" dnia 1 stycznia 2018 o godzinie 23:30:01 napisał:
    Puławy raczej nieaktualne w przypadku Króla a o Chełmie pierwsze słyszę. No ale tak jak piszesz kto smaruje ten awansuje.
    7
    0
  • "..." dnia 2 stycznia 2018 o godzinie 11:39:40 napisał:
    To jeszcze tylko zostało Ratusz zastawic i walka o III ligę na całego .... do boju do boju do boju FKS.
    0
    7
  • "Alex" dnia 2 stycznia 2018 o godzinie 15:54:54 napisał:
    Ratusz można zastawić i tak komornik z Rynku go nie wyniesie :)
    6
    0
    R E K L A M A
  • "x" dnia 3 stycznia 2018 o godzinie 14:52:13 napisał:
    Czytałem wywiad z Welczem i zdementował te ukraińskie nabytki z Unii Hrubieszów, zdementował też pozostałe nazwiska które się tu pojawiają. Nawet nie potwierdził Krupy i Myśliwieckiego ponoć to były wstępne rozmowy nic nie jest jeszcze podpisane.
    6
    1
  • "do x" dnia 3 stycznia 2018 o godzinie 16:47:49 napisał:
    A gdzieś było to podane przez jakieś wiarygodne źródło?? Nie. Więcej lepiej czekać na info ze strony OFICJALNEJ. Rok temu były nawet zdjęcia z podpisania kontraktów więc wtedy można było powiedzieć: O ten zawodnik na pewno będzie grał Hetman itp. Ludzie podchodźcie z dystansem do wszelkich pozostałych źródeł.
    1
    3
  • "x" dnia 3 stycznia 2018 o godzinie 17:30:11 napisał:
    Powinni zrobić konferencję prasową, powiedzieć oficjalnie co i jak, i nie byłoby różnych spekulacji.
    6
    0
  • "banan" dnia 4 stycznia 2018 o godzinie 7:01:52 napisał:
    Przestańcie sraczkować dopiero styczeń się zaczął drużyna wznawia treningi w połowie miesiąca a wy ciągle kto przychodzi i kto przychodzi. Jest czas więcej spokoju bo aż się czytać nie da tych waszych wypocin. A jak macie biegunkę transferową to polecam stoperan....
    2
    4
  • "Anonim" dnia 4 stycznia 2018 o godzinie 14:02:04 napisał:
    Sezon jest ogórkowy więc kibicowi jedyne co pozostaje w tym okresie to transfery a tu cisza nic nie wiadomo, więc się nie dziw że kibice się niecierpliwią.
    7
    1
  • "kibic" dnia 4 stycznia 2018 o godzinie 22:24:53 napisał:
    Co do byłych już zawodników Hetmana to: Kupisz jest na testach w Resovii, a Troshupa wrócił do MKS Ryki.
    4
    0
  • "kibicnzinw" dnia 5 stycznia 2018 o godzinie 0:49:39 napisał:
    PIOTR PRĘDOTA przychodzi grac w Hetmanie
    3
    0
  • "Anonim" dnia 5 stycznia 2018 o godzinie 15:29:58 napisał:
    Pisałem już o tym kilka postów wyżej.
    4
    0
  • "kibic" dnia 5 stycznia 2018 o godzinie 15:31:25 napisał:
    Na razie przyjedzie zapewne na testy a potem się zobaczy
    3
    0
  • "ktoś" dnia 5 stycznia 2018 o godzinie 16:43:50 napisał:
    Czyli Krupa, Prędota, Myśliwiecki już są czekamy na więcej.
    5
    1
    R E K L A M A

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Podpis:

Publikując komentarz potwierdzam, że zapoznałem/am się z regulaminem usługi dostępnym na stronie (www.roztocze.net/regulamin-kometarze/) i akceptuję jego postanowienia.

Anty-spam:

UWAGA!!! Informujemy że korzystając z naszych stron pozostajesz anonimowy tak długo, aż sam nie zdecydujesz inaczej. Twoje dane osobowe w postaci Adresu IP są zapisywane dopiero wtedy gdy zostawiasz w roztocze.net swój komentarz. PRZECHOWYWANIE DANYCH: Twoje dane osobowe przechowujemy jedynie tak długo, jak jest to rozsądnie uznane za konieczne do realizacji celów, dla którego zostały zgromadzone, lub do zachowania zgodności z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi raportowania. PRZEKAZANIE DANYCH: Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. ZMIANA I USUNIĘCIE DANYCH: Każdy użytkownik ma prawo w każdej chwili do uzyskania informacji o swoich danych, możliwość ich poprawiania (jeśli jest to technicznie możliwe) oraz usunięcia poprzez przesłanie odpowiedniej informacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: redakcja@roztocze.net.
Kibic lat 80
Przykro czytać te komentarze. Naprawdę...
tys prowda
A jak Hetman będzie grał ligowe mecze ...
kibic
Ziółkowski z Huczwy mógłby wrócić,...
swojak
Skoro odszedł Skrzypek to warto byłoby...
nikt
BTW po "zamojsku" oznacza komin na parki...
bmx
Gdybyś przeczytał ze zrozumieniem podp...
@Fucha ma racje . Najlepiej zapoznać si...
swojak
Świetne miejsce! Co jakiś czas odwiedz...
Jaro
Paluch może nie odejdzie bo w Motorze c...
Janek
Ta druga od lewej jest za*ebista mrrr...
zamościak
Z całym szacunkiem dla klubu Orka i ich...
zamościak
pokerowa zagrywka, trzeba przyznać...
Tomek
dodam jeszcze , że zamieszczenie tego a...
Tomek
Powiem tak, odwiedzałem to "zoo" poniew...
malibu
Może to zdjęcie jest zapowiedzią kole...
Kibic
bardzo dobra wyniki i wysokie lokaty w. ...
Komentarze publikowane powyżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
R E K L A M A    B A N N E R    II
R E K L A M A B A N N E R III
Copyright © 2018 Fundacja im. Bernardo Morando. Wszelkie Prawa Zastrzeżone
ARCHIWUM lata 2000-2010 ROCZNIKI 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018
Lokalny Informator Edukacyjny
Lokalny Informator Edukacyjny