R E K L A M A

Z I P

Polityka i Samorząd | ZamośćDaniel Czubara1 czerwca 2018 FACEBOOK | 4442 Twitter E-mail Skopiuj link Skomentuj | 68 komentarzy ()

Zamość: Kandydat Wnuk

R E K L A M A    B O A R D

Wicemarszałek Sejmu i rzecznik partii Prawo i Sprawiedliwości Beata Mazurek zaprezentowała dziś kandydata PiS na prezydenta Zamościa w nadchodzących wyborach samorządowych. Jest nim obecnie urzędujący włodarz miasta, Andrzej Wnuk.

Kandydatem Prawa i Sprawiedliwości na prezydenta Zamościa, jest Andrzej Wnuk. Cztery lata temu, kiedy przyjechał tutaj prezes Jarosław Kaczyński udzielając poparcia Andrzejowi Wnukowi, powiedział, że Zamość zasługuje na zmianę. (…) Przez te cztery lata Zamość nie tylko pięknieje, ale się rozwija. Rozwija dla mieszkańców i dla turystów a pięknem swoim zachwyca nie tylko Polaków, ale i turystów z całego świata. Jestem pewna, ze te propozycje, które niebawem przedstawi dla dalszego rozwoju Zamościa zasługują na wsparcie nie tylko obozu całej dobrej zmiany, ale wszystkich ludzi, którzy życzą Zamościowi dobrze.- mówiła wicemarszałek Sejmu.

W Zamościu realizowany jest program, który uzgodniliśmy z Prawem i Sprawiedliwością cztery lata temu. Zrobiliśmy już ponad 50 nowych ulic, 57 mamy w planach, zrobiliśmy dwa ronda, nową halę sportową, zrobiliśmy dwa nowe mosty, powstały dwa nowe bloki socjalne. Wszystko to, co mówiliśmy w kampanii wyborczej zostało zrealizowane lub zostanie zrealizowane do jesieni. Na następną kampanię również z Prawem i Sprawiedliwością widzimy potrzeby zawarcia pewnej umowy. – mówił prezydent Andrzej Wnuk. Zapowiedział też budowę nowego osiedla w ramach programu Mieszkanie +. Ma ono dać mieszkania ponad 2000 osób.

Na konferencję przybyli też Wolni Obywatele Zamościa, którzy rozpoczęli dyskusję ze zwolennikami PiS.

 

 

Autor: Daniel Czubara
R E K L A M A    B A N N E R   I
Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT. Jednocześnie informujemy że korzystając z naszych stron pozostajesz anonimowy tak długo, aż sam nie zdecydujesz inaczej. Twoje dane osobowe w postaci Adresu IP są zapisywane dopiero wtedy gdy zostawiasz w roztocze.net swój komentarz. PRZECHOWYWANIE DANYCH: Twoje dane osobowe przechowujemy jedynie tak długo, jak jest to rozsądnie uznane za konieczne do realizacji celów, dla którego zostały zgromadzone, lub do zachowania zgodności z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi raportowania. PRZEKAZANIE DANYCH: Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. ZMIANA I USUNIĘCIE DANYCH: Każdy użytkownik ma prawo w każdej chwili do uzyskania informacji o swoich danych, możliwość ich poprawiania (jeśli jest to technicznie możliwe) oraz usunięcia poprzez przesłanie odpowiedniej informacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: redakcja@roztocze.net. Roztocze.net zapisuje na Twoim urządzeniu pliki cookie, więcej na ten temat możesz przeczytać na stronie PLIKI COOKIE. Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych możesz przeczytać na stronie POLITYKA PRYWATNOŚCI
KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
Poniżej uruchomiliśmy nowe narzędzie do komentowania. Proponujemy to rozwiązanie, aby ograniczyć podszywanie się pod użytkowników oraz hejt. Uruchamiamy je na razie w formie testów, ale jeśli spełni oczekiwania zastąpi obecnie dostępne komentarze. Zapraszamy do testowania.
  • "K." dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 10:48:12 napisał:
    "Zrobiliśmy już ponad 50 nowych ulic...:.". W tym jedną na trupach zamojskich Żydów.
    16
    39
    R E K L A M A
    • "Josef" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 23:56:09 napisał:
      Temat wałkowany, poskarż się naczelnemu rubinowi..
      6
      8
  • "abc" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 10:49:54 napisał:
    Niech ktoś mi odpowie dlaczego na zdjęciach nie widać Posła Sławomira Zawiślaka? W końcu jest szefem okręgu PiS. Czy może nie zaproszono go na konferencję?
    27
    3
    • "K." dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 11:27:58 napisał:
      Poseł.
      5
      2
  • "no tak" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 11:04:09 napisał:
    Krótko właściwy Człowiek na właściwym Urzędzie. Brawo Panie Prezydencie. Powodzenia.
    28
    36
  • "Thomas" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 11:04:36 napisał:
    abc@ to akurat jest proste bardzo proste. Zwróciłeś uwagę na dość istotny element. W dyplomacji - w której obowiązuje zasada mowa jest srebrem milczenie jest złotem - dlatego pewne sytuacje, wydarzenie komentuje się na podstawie gestów, zdjęć kto w jakim szeregu stoi, służą do interpretacji pewnych zdarzeń. Do perfekcji tę sztukę prezentuje popularyzator historii Bogusław Wołoszański. Mniemam, że w tym przypadku sprawy nie ma, aczkolwiek coś jest w narzeczy. Aczkolwiek o ile dobrze pamiętam w poprzednich czy przedostatnich wyborach Beata Mazurek była jedynką - pomimo, że uzyskała drugi wynik zaraz po pośle Zawiślaku. Gdyby wybory odbyły się teraz Beata Mazurek uzyskałaby największą liczbę głosów. Sądzę, że na naszych oczach dokonuje się zmiana na stanowisku lidera PiS i to staje się powoli faktem. Zastrzegam, że mogę się mylić, jednak cały ciąg zdarzeń politycznych nie jest korzystny dla posła Sławomira Zawiślaka.
    8
    9
  • "Thomas" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 11:10:51 napisał:
    Do wolnych obywateli czy protestowali w Stanie Wojennym, kolportowali bibułę?
    21
    9
  • "kjm" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 12:02:58 napisał:
    to samo pytanie można zadać drugiej stronie ... Jarosław 13-tego grudnia spałeś do południa...
    15
    5
  • "olle" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 12:15:02 napisał:
    Pusto jakoś... :-)
    14
    2
  • "Thomas" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 12:15:23 napisał:
    Kjm@ nie odwracaj kota ogonem tylko pytanie robili wolni obywatele wtedy.
    4
    10
  • "Przykro" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 12:53:36 napisał:
    "WOLNI" , straszni i śmieszni i jacyś osamotnieni, bo bez wsparcia ... trójki bojowców z ratuszowej rady ;)
    15
    9
  • "observer" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 13:56:28 napisał:
    do Thomasa - a Ty? Bo ja nie jestem zwolennikiem PIS, a z bibułą zasuwałem od 1976, kiedy Ty Gierkowi klaskałeś. Wiec lepiej siedź cicho i " śpij do południa" - tylko z łapkami na kołdrze.
    12
    10
    R E K L A M A
    • "dede" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 22:19:26 napisał:
      To może się przedstaw. Na zamosc.tv była trochę szersza relacja. Z byłych opozycjonistów widziałem tam J.Zacharowa i P.Kurzępę. Skoro nosiłeś gdzieś tam bibułę (zapewne w tornistrze do szkoły), to zapewne potwierdzą Twoją "opozycyjną działalność". Na pewno nie było tam tych niby "obywateli miłujących wolność" z tekturami w ręku. Wiedzą, że nic im za to nie grozi, to im się nagle na "odwagę" zebrało i przy każdej okazji (bez okazji też) pchają się przed obiektywy i kamery...
      8
      4
    • "perła" dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 7:23:35 napisał:
      Sami kombatanci ,już 42 lata temu "walczyli" ,z trądzikiem chyba .
      10
      1
  • "mieszkańcy" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 14:03:45 napisał:
    Brawo Prezydent!!!
    10
    29
  • "enty pienty" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 14:51:53 napisał:
    A ta pani zza Błonia jak zwykle niedowartościowana, gania z tymi flagami na wszystkie zgromadzenia i nic z tego nie wynika. Pani się nadaremnie promuje, szkoda WOLNEGO czasu i atłasu. Lepiej pomidorki podlać, rabatki wypielić.
    11
    6
    • "mieszkańcy" dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 7:50:11 napisał:
      I musi mieć tabliczkę z napisem po co przyszła bo jakby ktoś zapytał to nie umiałaby powiedzieć tylko się wydzierała. Chyba ktoś takim daje te tabliczki a te sprzedajne idą pod Ratusz robić zadymę jak to przyjęte u kodziarzy i itpodobym tyPOm.
      5
      5
  • "magnar" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 15:45:02 napisał:
    Pytanie kto będzie koordynował tworzenie list PiS do Rady Miasta?
    5
    1
  • "Tak" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 16:17:13 napisał:
    W kontekście kwestii Pan Sławek został wyautowany z dalszych rozgrywek. Może to i dobrze bo jak stawiał na takich fachowców jak nieobecny już dyrektor od prądu to tylko kompromitacja dla PiS. Dobrze że Pani Poseł Beata pokazała że jest kobietą z jajami.
    13
    8
    • "Josef" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 23:59:58 napisał:
      Pan Sławek zna się na wszystkim i wszyscy jego znają !
      9
      2
  • "apolityczny" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 16:18:20 napisał:
    Trzeba być wyjątkowo bezczelnym, żeby przyjechać z Warszawy i przekonywać mnie, że ktoś mi zrobił łaskę, że za moje pieniądze, wybrukował w mieście kilkanaście uliczek. Gospodarność w obecnych czasach mierzy się wykorzystaniem środków zewnętrznych. Tych dwie staromiejskie parafie wykorzystały więcej niż miasto. Zamość rzeczywiście wypiękniał, ale za poprzednich kadencji. Tak to właśnie dzięki tym krytykowanym murom wypiękniał.
    20
    13
  • "katia" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 16:26:16 napisał:
    Pustki jakieś, no i ci co zawsze, zacharow i misztal w tle...wszyscy warci siebie...a gdzie kominek??tym panom dziękujemy. Gdzie tych 50 ulic, jaka hala sportowa ( czy ktoś ją widział bo raczej to 1 hale zburzyli co widać gołym okiem na ul. królowej jadwigi) podatki wzrosły, opłaty za śmieci wzrosły, za wodę wzrosły, zero rozwoju , miasto mocno zadłużone jak nigdy, no i jeszcze ukradli maszynkę do podsłuchów . Szkoda , że muszę oddać głos na kogoś innego choć jestem sympatykiem PiSu ale tego ideowego a nie tych co kierują się interesami
    16
    12
  • "observer" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 17:03:43 napisał:
    do Katii, a może katiuszy - śmignij do okulisty, nabądź brile, to wtedy może zobaczysz halę od strony obwodnicy. Możesz nawet wejść na teren OSIR i ją pomacać. Zdrówka.
    7
    8
  • "ad111" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 17:04:06 napisał:
    Zagdański, Zawiślak i inni gdzie byliście....? Czyli lizanie Prezesowi pewnej części ciała nie zawsze popłaca...? Nie lubię Wnuka, tak samo jak nie lubiłem Zamoyskiego, bo obaj mogli zrobić więcej, a tylko robili pod siebie. Szkoda, że nie ma nadziei na zmianę tego fatalnego stanu rzeczy. Szkoda...:(
    13
    6
  • "Thomas" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 18:12:19 napisał:
    Obserwer trudno w to uwierzyć, że zwolennik Stanu Wojennego i Jaruzelskiego był antykomunista - to mówię o tobie. Dzisiaj każdy był w opozycji . Wiesz, że Gierek był nawet internowany? Porównamy sobie dekadę Gierka i Dekadę Jaruzelskiego
    . No właśnie Obserwer po czyjej jesteś stronie? Co do tych ulotek, to doskonałe wiesz ze każdy je miał, i jakoś nikt się nie bał? To nie były tylko ulotki, ale bliskie spotkania trzeciego stopnia z bexpieczniakami. Dlatego obserwer nie wierzę tobie na słowo.
    7
    2
  • "Thomas" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 18:30:28 napisał:
    Obserwer czy ty należales do partii? Ponieważ dzisiaj to każdy absolutnie każdy należał do opozycji był w opozycji.
    Skoro każdy był w opozycji to gdzie była komuna
    Kolejną rzecz ci obywatele oni chyba doskonale wiedzą że tak się nie protestowało wtedy, może nie wiedzą. Gdyby tak protestowano, to komuna nigdy by nie upadła.
    Ja rozumiem ich rozgoryczenie, ale trzeba było rządzić dobrze, Przede wszystkim mądrze. I warto byłoby z tego wyciągnąć naukę.a tak pozostała smutna nostalgia. Shadow and the dust on real desert.
    4
    3
    R E K L A M A
    • "Thomas" dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 23:06:06 napisał:
      i mieć pretensje nie do PiS tylko do swoich co tak dobrze rządzili.
      0
      0
  • "Ja" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 21:33:53 napisał:
    Na stronie PiS Zamość cisza o tym wydarzeniu. Może to prima aprilis z tym poparciem PiS - u dla Wnuka.
    9
    0
  • "observer" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 21:57:39 napisał:
    do thomasa - nie byłem w partii. A wiesz, co ty był SKS?
    2
    1
  • "nikt" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 22:27:27 napisał:
    no to już łącznie będzie z 16 lat gdy Zamość nie ma reprezentującego mieszkańców prezydenta - prezydenta mają tylko turyści przyjeżdżający do Zamościa. Niezła zmiana.
    2
    4
  • "nikt" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 22:37:29 napisał:
    mieszkania na 2000 tyś osób :-))), na mojej ulicy 50 % "klocków" o 200 m2 powierzchni mieszkają dwie stare osoby, albo jedna. W jednym przypadku, stara babcia przeprowadziła się do oficyny którą 20 lat temu wynajmowała lokatorom, bo tam jej wychodzi taniej, 200 m "klocek" czeka na dzieci mieszkające w Anglii:-). Prawda jest taka, że Zamość jest WYLUDNIONY, jest mnóstwo pustostanów, nawet jakbyście dali młodym mieszkania za darmo, to i tak wyjadą, bo po opłatach podatkowo-komunalnych nie będą mieli co do garnka włożyć. Moglibyście zrobić program dzierżawy pustostanów dla młodych - ale na tym żaden "Janusz" nie zarobi.
    12
    4
    • "K." dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 5:35:40 napisał:
      Te 2 tys. mieszkań najpewniej będzie wybudowane na dawnym cmentarzu żydowskim. Ulica już jest.
      7
      6
  • "Thomas" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 23:35:01 napisał:
    Observer@ Nie wiem czy byłeś, czy nie, a może chciałeś być - w każdym bądź razie to twoja sprawa. Wiesz co to jest syndrom żony Mołotowa?
    Starość K (wulgaryzm) Starość - wiesz że to jest slang Gimbazy??? A może ty nie masz tylu lat ile mówisz??? Mniemam że chodziło ci o Szkolny Klub Sportowy :) XD
    3
    4
  • "nikt" dnia 1 czerwca 2018 o godzinie 23:39:22 napisał:
    macie na dłoni rozgrywkę starej nomenklatury z nową, gdzie jakiś target, logika gdzieś się zgubiła...
    1
    1
  • "observer" dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 0:13:55 napisał:
    do Thomasa - pluj, dopóki ci sliny nie zabraknie. A SKS - to Studencki Komitet Solidarności, działający razem z KOR. Dla ciebie kor - do chyba kawałek kory z drzewa towarzyszu.
    4
    4
    • "L." dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 5:07:40 napisał:
      KOR - Komitet Oszukania Robotników, protoplasta KOD.
      5
      3
  • "Thomas" dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 0:26:38 napisał:
    Do observera czy należałeś do jednego lub drugiego? Może do jakiegoś MKS? nie sądzę, abyś widział demonstrację, znał zapach gazu łzawiącego. Wiesz towarzyszu, że towarzyszem można było być nie należąc do partii - tak jak np. Wiaczesław Mołotow? Ale Ok. czy popierasz teraz Solidarność? Bo tak szczerze tego bełkotu nie da się słuchać.
    Argumentacja, używanie rzeczowników towarzysz zdradza cię po jakiej stronie jesteś barykady bądź na którą stronę przeszedłeś.
    3
    3
  • "jorg" dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 6:45:08 napisał:
    te wolne obywatele jakoś kojarząmi się z sb-ecją na pierwszy rzut oka.
    7
    5
  • "Bel." dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 9:44:07 napisał:
    Jak się nazywa ta Pani z rudymi włosami stojąca obok Pani Herdyńskiej? Czy to też znana działaczka? - chyba nie jest nietaktem pytać o jej nazwisko, przecież pokazuje się na wiecach i manifestach, a chciałoby się wiedzieć kto zacz..
    1
    2
    R E K L A M A
  • "Bel." dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 9:51:25 napisał:
    Jak się nazywa ta Pani z rudymi włosami stojąca obok Pani Herdyńskiej? Czy to też znana działaczka? - chyba nie jest nietaktem pytać o jej nazwisko, przecież pokazuje się na wiecach i manifestach, a chciałoby się wiedzieć kto zacz,..
    2
    2
  • "z A.rchiW.um kampanii 2104 ( wersja oryginalna)" dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 10:04:57 napisał:
    "Umowa dla Zamościa czyli 10 zobowiązań Andrzeja Wnuka" z annałów "POPRAWA ŻYCIA MIESZKAŃCÓW POPRZEZ OBNIŻENIE OPŁAT ZA WODĘ, ŚCIEKI, ŚMIECI, PODATKÓW OD NIERUCHOMOŚCI I CEN BILETÓW MZK" "Diagnoza: Im większe ceny usług tym biedniejsze społeczeństwo, bogatszy budżet Państwa, do którego wpływa od 8 do 23 proc. podatku VAT. Spółki, które mają zysk, odprowadzają 19 proc. podatku CIT. Tym samym my, Zamościanie, finansujemy budżet centralny" "Rozwiązanie: Cięcie kosztów w spółkach zależnych, wybranie lepszych menedżerów, brak zysków spółek zależnych. Wprowadzę obniżki cen za wodę o wielkości do 25%. Bilety MZK stanieją z 2,70 zł. do 2 zł., zaś bilety miesięczne ze 100 zł., do 50 zł.. Promowanie jazdy MZK dla Mieszkańców! Osoby po 67 roku życia będą jeździć MZK za darmo. Śmieci były tańsze przed reformą, ceny powinny spaść o 30 procent" Koszty "Brak, sfinansowanie z oszczędności i lepszego zarządzania w spółkach zależnych, PGK powinno zarabiać na mieszkańcach gmin ościennych, a nie na Zamościanach, Szpital nie może zarabiać na leczeniu". PS. Zamościanie niech każdy odpowie, czy zrealizowane??? cdn.
    11
    0
  • "z A.rchiW.um kampanii 2104 ( wersja oryginalna)" dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 10:05:58 napisał:
    Budowa i modernizacja dróg i parkingów" "Zamość jest zaniedbany, jeśli chodzi o stan sieci drogowej oraz parkingi. W 65-tysięcznym mieście jest około 45 tysięcy samochodów, tylko połowa z nich ma miejsca parkingowe albo garaż. Parkowanie odbywa się byle jak i byle gdzie, często na trawnikach. Wiele dróg w tym mieście ma nawierzchnię nieutwardzona, a te utwardzone mają ubytki, koleiny i ruch na nich jest źle zorganizowany ( niezsynchronizowana sygnalizacja świetlna, brak pasów włączenia do ruchu, niewłaściwe oznakowanie). Oszczędności powodują, że drogi są słabo oświetlone, nocą wyłącza się oświetlenie, co nie sprzyja bezpieczeństwu mieszkańców i turystów. Rozwiązania: Stworzenie nowego Wieloletniego Programu Inwestycyjnego, poprzez wpisanie niezbędnych dróg już w 2105 r. - w tym ulic na nowopowstających osiedlach. Remonty dróg zdegradowanych, w tym głównych szlaków komunikacyjnych w mieście - ul. Partyzantów i Piłsudskiego. Budowa przedłużenia ulicy Kamiennej, Przebudowa skrzyżowań na ulicach: Piłsudskiego, Peowiaków, Sadowej, Powiatowej, wprowadzenie prawoskrętu na ul. Królowej Jadwigi, zmiana nawierzchni ul. Królowej Jadwigi, organizacja ronda turbinowego na obwodnicy hetmańskiej. Budowa parkingu podziemnego w okolicy Pałacu Zamoyskich bądź Nadszańca. - Wymiana żarówek na LED - w systemie leasingu lub dofinansowania ze środków unijnych - stworzenie grupy zakupowej energii. Koszty: Zakładamy bardzo intensywne korzystanie ze wszystkich programów zewnętrznych, ZIT, SIT i rewitalizacji obszarów zdegradowanych. Miasto może przeznaczyć też własne środki lub wyemitować obligacje do 20 mln. zł." PS. Zamościanie niech każdy odpowie, czy zrealizowane??? cdn.
    8
    1
  • "z A.rchiW.um kampanii 2104 ( wersja oryginalna)" dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 10:06:43 napisał:
    "WSPARCIE OSÓB STARSZYCH - ASYSTENCI RODZINY, DOSTĘPNIEJSZA SŁUŻBA ZDROWIA POPRZEZ WSPARCIE LEKARZY I-GO KONTRAKTU, TRENERZY NA SIŁOWNIACH OSIEDLOWYCH" "Diagnoza: Miasto się starzeje i niewiele na to poradzimy w perspektywie najbliższych 20 lat. Jest to trend ogólnopolski, ale też wynika z zaniedbań obecnych władz, które nie stworzyły młodym warunków do rozwoju w naszym mieście. Rozwiązania: Starsze osoby potrzebują ułatwień w dostępie do lekarzy pierwszego kontaktu. Miasto powinno tworzyć ułatwienia w organizacji opieki zdrowotnej na swoim terenie poprzez wsparcie lekarzy pierwszego kontaktu w ich pracy z mieszkańcami - promocję systemu elektronicznej rejestracji, ułatwień w transporcie karetkami i do lekarzy, itp. - Szpital miejski powinien rozwinąć zakres usług związanych z rehabilitacją, geriatrią oraz opieką paliatywna na wysokim poziomie. - Do animacji ruchu na osiedlach należy zatrudnić bezrobotnych pedagogów, nauczycieli wychowania fizycznego, oraz bibliotekarzy ( obsługa komputerów i korzystania z bezpłatnego internetu). Koszty: 1 mln zł. ze środków własnych rocznie plus wsparcie ze środków UE." PS. Zamościanie niech każdy odpowie, czy zrealizowane??? cdn.
    9
    1
  • "z A.rchiW.um kampanii 2104 ( wersja oryginalna) cd. do udodstępniana na fb :)" dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 10:08:45 napisał:
    "Umowa dla Zamościa czyli 10 zobowiązań Andrzeja Wnuka" z annałów: " 1 - Budowa przedłużenia ulicy Kamiennej oraz Namysłowskiego - rozładowanie korków na ulicy Przemysłowej i Kilińskiego. 2 - Obniżenie opłat za wodę, ścieki, bilet MZK, poprzez obniżenie kosztów działania spółek. 3 - Budowa i remonty 20 km dróg osiedlowych, osiedla Graniczna, Karolówka, Nowe Miasto, Weteranów, Szwedzka. 4 - Budowa 100 mieszkań miejskich - czynszowych i socjalnych. 5 - Stworzenie kilkuset nowych miejsc pracy poprzez aktywne ściąganie inwestorów i uruchomienie Fundacji Rozwoju Lokalnego, wspierającego firmy tworzące miejsca pracy oraz zakładanie własnej działalności gospodarczej. 6 - Wsparcie rodzin poprzez założenie drugiego żłobka, utworzenie 5 nowych placów zabaw na osiedlach, zwiększenie ilości miejsc w przedszkolach, budowę dwóch nowych boisk typu Orlik. 7 - Utworzenie centrum letnich sportów wodnych na zalewie miejskim. Budowa drugiej krytej pływalni. 8 - Dwukrotne zwiększenie ruchu turystycznego poprzez promocję miasta w kraju i zagranic, utworzenie nowych atrakcji turystycznych w mieście. 9 - Kadencyjność na stanowiskach kierowniczych UM i jednostkach podległych. Rutyna zabija energię. 10 - Remonty 30 km chodników, postawienie 300 ławek i koszy na śmieci." pis end
    8
    1
    • "Thomas" dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 10:12:24 napisał:
      Ale się ubawiłem czytając to. Ale masz rację podaj programy poszczególnych radnych - zobaczymy co oni zrobili.
      8
      5
  • "Thomas" dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 10:26:15 napisał:
    Proponowałbym opozycji transparenty mamy program, bo faktycznie mają. niech będzie to dyskusja merytoryczna na argumenty, a nie na to, że to ja mam rację.
    6
    5
  • "do thomas" dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 10:36:59 napisał:
    boli, zaboli po ogłoszeniu wyborów na prezydenta, porażka pis i wnuka gwarantowana
    11
    7
  • "zamościanin" dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 10:47:58 napisał:
    Szanowni Zamościanie, jakim rządem jest pis wszyscy widzimy, chcą jeszcze centralnie zawłaszczyć naszą lokalną OJCZYZNĘ, nie pozwólmy na to !!! Wnuk niech się rozliczy z "Umowy dla Zamościa", punkt po punkcie, z wszystkich zobowiązań z 2014 szczegółowo. Już nowe obietnice mieszkania niech "piękna" inaczej marszałek powie ile czynsz kosztuje w takich mieszkaniach. Dali 500+ teraz odbierają w podatku znajdującym się w paliwie ( tylko w maju ceny hurtowe paliw Orlen w zrosły w cenie netto tj. bez VAT 6% !!!, wszystko drożeje i będzie drożeć). Wielu ludzi, którzy otrzymują deklarują, że nie będą głosować na pis, bo jedna ręką dali, a dwiema zabierają!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    13
    5
  • "090" dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 11:06:03 napisał:
    A te obiecane 3 mln mieszkań to już wybudowali ?
    5
    1
  • "swojak" dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 12:49:24 napisał:
    Proponuję by Wolni Obywatele wystawili swojego kandydata na prezydenta miasta i kandydatów na radnych. Zobaczymy jaki wynik zdołają osiągnąć w konfrontacji z PiS i innymi.
    10
    3
    R E K L A M A
  • "Thomas" dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 17:47:38 napisał:
    Jakby co to ja mogę być kandydatem na prezydenta. Oczywiście kandydatem wolnych obywateli.
    2
    5
  • "Thomas" dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 17:52:06 napisał:
    Thomas for President. Vote now! Najlepszy kandydat wolnych obywateli.
    3
    4
  • "TORRES20400" dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 18:13:41 napisał:
    No tak. Skończy się na pierwszej turze "wyborcza rozgryweczka". Nawet nie będzie, co komentować. NUDA.
    4
    5
    • "Thomas" dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 21:20:46 napisał:
      Wolę taką nudę niż kłótnie.
      1
      3
  • "Thomas" dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 18:57:53 napisał:
    Wydaje mi się że w zamojskim PiS jest trzęsienie ziemi o to bardzo silne. Wszyscy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że to PiS potrzebuje Andrzeja Wnuka, nie Andrzej Wnuk PiS.
    Zdaje się, że kiedyś napisałem nie ma konfliktu na linii PiS - Andrzej Wnuk i to jest prawda. Oczywiście musi być winny, taka jest konieczność polityczna.
    7
    3
    • "K." dnia 2 czerwca 2018 o godzinie 20:37:31 napisał:
      Tak już kilka razy pisałem. Sukces PiS w Zamościu w ostatnich wyborach samorządowych wynikał z tego, że popierano AW. Natomiast poseł SZ ubzdurał sobie, że to dzięki poparciu PiSu AW wygrał wybory.
      5
      4
  • "Thomas" dnia 3 czerwca 2018 o godzinie 0:25:39 napisał:
    Wnuk z pomocą czy bez pomocy PiS wygrałby. Poparcie PiS było naturalnym poparciem, dlatego pisanie takich bzdur jak powyżej nie ma sensu, czy na karcie wyborczej była informacja wyborca PiS? Czy były przeprowadzone odpowiednie badania sondażowe? Elektorat PiS nie jest jednolity, zresztą jak każdy inny i ma tak zwanych swingersów - a tzw. twardy, czy żelazny elektorat nie przeważyłby szali zwycięstwa. Tak więc na Wnuka zagłosowali i z lewa i prawa.
    W wyborach samorządowych liczy się człowiek - a mówienie, że dzięki tamtej partii wygrał to zaklinanie rzeczywistości - gdyby tak było Andrzej Wnuk uzyskałby 70 -80 procent w pierwszej turze ( w przypadku rozstrzygnięcia w pierwszej turze) lub ponad 85 % w drugiej turze.
    5
    6
  • "sds" dnia 3 czerwca 2018 o godzinie 18:59:46 napisał:
    W życiu nie zagłosuje i nie postawie krzyżyka pod krzyżykiem z nazwiskiem Andrzej Wnuk.
    4
    3
  • "Tak jest" dnia 3 czerwca 2018 o godzinie 20:13:17 napisał:
    Przez cztery lata byliśmy świadkami żenującego spektaklu w wykonaniu posła Zawiślaka . Ataki na prezydenta Wnuka stały sie standardem , oskarżenia , konferencje prasowe , etc . Poseł Zawiślak myślał że jest wszechmogący , że Zamość leży u jego stóp . Skłócił wszystkich , rozbił koalicję w RM , podzielił radnych PIS . Ale przyszedł czas i na niego . Otrzymał soczystego kopniaka w d... e i mam nadzieję , że się już nie podniesie. Tak kończy ten , który jeszcze nie tak dawno mamił się ponad wszystko .
    8
    3
  • "Thomas" dnia 3 czerwca 2018 o godzinie 20:37:40 napisał:
    Bardzo wymowny jest wpis Pani Marty Pfeiffer na jej profilu, na temat tego co się stało. W tym wypadku nie można spekulować, tylko mówić o pewnych faktach.
    0
    2
    • "Szymon" dnia 9 czerwca 2018 o godzinie 19:55:27 napisał:
      Pytanie: skąd pani Pfeifer ma tak dużą wiedzę na temat wewnętrznych spraw partii, do której nie należy.
      1
      0
  • "Normals" dnia 3 czerwca 2018 o godzinie 22:36:24 napisał:
    Zamojski PIS jest niestety bardzo słaby, jeśli chodzi o ludzi wyrazistych z charyzmą mogących otrzymać od lokalnej społeczności mandat do sprawowania funkcji Prezydenta. Potwierdzeniem tego są kolejne wybory, w których ugrupowanie nie jest w stanie wystawić własnego członka, mającego realne szanse na wybór tylko popiera po raz wtóry inną skądinąd sensowną, merytorycznie przygotowana osobę by mieć zagwarantowane choćby minimalne poczucie jakiegokolwiek wpływu na to, co się będzie działo w mieście. Jednak z racji poczucia obiektywizmu należy stwierdzić, że problem taki w Zamościu dotyczy także innych uczestników sceny politycznej oraz stricte samorządowej. Niestety okazuje się, że nasza aktywność obywatelska jest na tak niskim poziomie, iż nie jesteśmy w stanie wyłonić choćby kandydatów na radnych przystających do rzeczywistości XXI wieku. Wolimy nawet przez dziesięciolecia życia miasta powierzać sprawy miasta tym samych ludziom, chociaż widać jak na dłoni, że już niczego nie są w stanie zmienić na lepsze, nowocześniejsze bardziej przydatne dzisiejszemu społeczeństwu i młodemu pokoleniu. Dlatego też młody, ale już znany kandydat został z czystego rozsądku poparty przez PIS i jest zdecydowanym faworytem w wyścigu o fotel Prezydenta a ten, który stanie z nim w szranki podejmie nie lada wyzwanie.
    12
    2
  • "jest jak jest" dnia 4 czerwca 2018 o godzinie 14:26:24 napisał:
    W pełni popieram @normals . Trudno zrozumieć jak można ciągle głosować na tych samych radnych, którzy swoją kadencję pełnią np. od 20 lat . Czy po tylu latach zasiadania w RM można jeszcze cokolwiek sensownego wymyśleć ? Czy po takim długim okresie można być jeszcze nowatorskim , można mieć rozwojowe pomysły oparte na nowinkach technicznych i intelektualnych ? Przecież często jest tak iż osoby takie napotykają pierwsze bariery już na etapie obsługi komputera . Czy możemy zatem od takich ludzi wymagać nowych rozwiązań ? Oczywiście , że nie ! Czego zatem możemy oczekiwać od takich radnych ? Po co na nich głosujemy ? Czy faktycznie w Zamościu nie ma ludzi młodych z inicjatywą , którzy mają pomysły i wiedzą jak ją wykorzystać dla rozwoju miasta ? Czy dalej będziemy głosować na tych którzy nie bacząc na to co obiecywali z jakich startowali ugrupowań dbają jedynie o to aby stać jak najbliżej rządzących prezydentów ( bez względu czy jest nim prezydent Wnuk czy prezydent Zamoyski ), zasiadać w prezydium RM , etc . Czy będziemy dalej wspierać tych którzy głosują za podwyżkami wody, opat parkingowych, śmieci, etc, ponieważ nie mają pomysłów jak w inny sposób znaleźć pieniądze do budżetu miasta. Zachęcam do lektury ostatnich oświadczeń majątkowych naszych radnych . Dochodzi tam już do absurdów takich , że np. łączne dochody ( ze wszystkich źródeł pracy ) jednego z radnych za 2017 r wyniosły ponad 247 tys. zł ( tj ponad 20 tys. na miesiąc ) Może nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby radny ten reprezentował sektor prywatny ale nie w sytuacji kiedy gro z tego wynagrodzenia bo aż 203 tys. zł otrzymał z racji tego , ze jest równocześnie prezesem jednej ze spółdzielni mieszkaniowych w Zamościu ( w tym ponad 38 tys. zł w postaci nagrody , która jak mawiał klasyk „po prostu mu się należała” ) . Jeżeli do tego dodamy , że od maja br członkowie tej spółdzielni będą płacili wyższe czynsze wówczas rodzi się pytanie czy gdzieś w tym wszystkim kompletnie nie pogubiliśmy się zapominając o zdrowym rozsądku. Czy o takie tanie państwo nam chodzi ? Pamiętajmy , że w demokracji nie tylko mamy prawo wybierać ale również i rozliczać tych, na których oddaliśmy swój głos.
    11
    0
    R E K L A M A
  • "No i co" dnia 4 czerwca 2018 o godzinie 16:26:14 napisał:
    Zgadzam się z przedmówcmi. Naszej RM potrzebni są aktywni, młodzi ludzie, a nie zbiór emerytów i rencistów. Dlatego oddam głos na samorządowca poniżej 50 roku życia.
    6
    1
  • "zona" dnia 5 czerwca 2018 o godzinie 18:17:45 napisał:
    ogromny pożytek z tych zdarzeń to ten ,że Pan Poseł Zaawiślak został odsunięty od wpływu i decyzji ponieważ psuł wizerunek tej opcji politycznej bardzo ponadto jego kandydaci na stanowiska państwowe są często z innych opcji w tym CZĘSTO z PSL ? ?? WYBORCY TEGO NIE ROZUMIEJĄ BO ODGÓRNIE pis KRTYKUJE rządy koalicji POPSL a tu w woj. lubeslkim jest zgoła inna polityka ?cała ta formacja polityczna na lubelszczyźnie nie jest mocna liderami niestety ponadto jest bardzo skłócona ze sobą , winni są nie członkowie PIS tylko liderzy zarządzający tacy jak wymieniony PAN na początku radujemy się że Pan Wnuk dostał poparcei PIS tu dobra decyzja PIS !!! teraz pora kontynuować dobrą zmianę wewnątrz PIS na lubelszcyźnie bo soporo jest do roboty jeszcze katharsis dalsze jest potrzebne w państwowych urzędach !!!!!!
    4
    0
    • "x.proboszcz" dnia 6 czerwca 2018 o godzinie 12:44:27 napisał:
      To nie koalicje,a raczej betonowanie lokalnych układów i zapewnienie sobie bytu politycznego, w razie "wuuu". Sprawę prymatu w terenie partii "rolników dyrektorów" mam nadzieję załatwią wybory samorządowe. Amen.
      1
      0
  • "kandydat na kandydata Kononowicz" dnia 6 czerwca 2018 o godzinie 11:12:39 napisał:
    KOR, Szanowne Państwo, to Komitet Obrony Narodu Polskiego
    0
    2
  • "PiS - Spot radio 1 - Benzyna" dnia 9 czerwca 2018 o godzinie 16:31:38 napisał:
    https://www.youtube.com/watch?v=6jKF9feKS0A
    1
    0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Podpis:

Publikując komentarz potwierdzam, że zapoznałem/am się z regulaminem usługi dostępnym na stronie (www.roztocze.net/regulamin-kometarze/) i akceptuję jego postanowienia.

Anty-spam:

UWAGA!!! Informujemy że korzystając z naszych stron pozostajesz anonimowy tak długo, aż sam nie zdecydujesz inaczej. Twoje dane osobowe w postaci Adresu IP są zapisywane dopiero wtedy gdy zostawiasz w roztocze.net swój komentarz. PRZECHOWYWANIE DANYCH: Twoje dane osobowe przechowujemy jedynie tak długo, jak jest to rozsądnie uznane za konieczne do realizacji celów, dla którego zostały zgromadzone, lub do zachowania zgodności z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi raportowania. PRZEKAZANIE DANYCH: Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. ZMIANA I USUNIĘCIE DANYCH: Każdy użytkownik ma prawo w każdej chwili do uzyskania informacji o swoich danych, możliwość ich poprawiania (jeśli jest to technicznie możliwe) oraz usunięcia poprzez przesłanie odpowiedniej informacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: redakcja@roztocze.net.
antyklerykał
Ja widzę rolę kleru w społeczeństwie...
eva
Ty lepiej powiedz mi ile dzieci jest mol...
Solfernus
A co tam na plebanii w Wielączy ? Bez z...
Joanna
Ciekawe ilu z nich zostało przeniesiony...
Wielmożny Pan ...
To nie ma już koncertów w podzamojskic...
z_boku
Piszą że dziennik, ale materiału wyst...
Komentarze publikowane powyżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
R E K L A M A    B A N N E R    II
R E K L A M A B A N N E R III
Copyright © 2018 Fundacja im. Bernardo Morando. Wszelkie Prawa Zastrzeżone
ARCHIWUM lata 2000-2010 ROCZNIKI 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018
Lokalny Informator Edukacyjny
Lokalny Informator Edukacyjny