R E K L A M A

Z I P

Galerie | Kultura i rozrywka | ZamośćRedakcja17 lutego 2018 FACEBOOK | 5141 Twitter E-mail Skopiuj link Skomentuj | 39 komentarzy

Zamość: Inauguracja 23. Międzynarodowych Dni Filmu Religijnego SACROFILM [FOTO]

SACROFILM 2018, fot. Milena Kulda
R E K L A M A    B O A R D

Począwszy od dzisiaj, do czwartku będzie można skorzystać z bogatego programu 23. edycji Sacrofilmu. Jak informują organizatorzy na problem prawdy w życiu konkretnego człowieka i społeczeństw, popatrzymy w świetle religii monoteistycznych – judaizmu i islamu.

Patronat honorowy nad 23. edycją Międzynarodowych Dni Filmu Religijnego Sacrofilmu objęli:

  • J.E. Biskup Zamojsko-Lubaczowski Marian Rojek
  • Prezydent Miasta Zamość – Andrzej Wnuk
  • prof. Krzysztof Zanussi
  • dr Stanisław Wieczorek – rektor Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Zamościu

Poniżej fotorelacja z inauguracji Sacrofilmu 2018.

Program znajdziecie TUTAJ

Autor: Redakcja
R E K L A M A    B A N N E R   I
Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT. Jednocześnie informujemy że korzystając z naszych stron pozostajesz anonimowy tak długo, aż sam nie zdecydujesz inaczej. Twoje dane osobowe w postaci Adresu IP są zapisywane dopiero wtedy gdy zostawiasz w roztocze.net swój komentarz. PRZECHOWYWANIE DANYCH: Twoje dane osobowe przechowujemy jedynie tak długo, jak jest to rozsądnie uznane za konieczne do realizacji celów, dla którego zostały zgromadzone, lub do zachowania zgodności z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi raportowania. PRZEKAZANIE DANYCH: Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. ZMIANA I USUNIĘCIE DANYCH: Każdy użytkownik ma prawo w każdej chwili do uzyskania informacji o swoich danych, możliwość ich poprawiania (jeśli jest to technicznie możliwe) oraz usunięcia poprzez przesłanie odpowiedniej informacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: redakcja@roztocze.net. Roztocze.net zapisuje na Twoim urządzeniu pliki cookie, więcej na ten temat możesz przeczytać na stronie PLIKI COOKIE. Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych możesz przeczytać na stronie POLITYKA PRYWATNOŚCI
KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
  • "Fiotr Pronczewski" dnia 17 lutego 2018 o godzinie 20:51:52 napisał:
    "Jak informują organizatorzy na problem prawdy (...) popatrzymy w świetle religii monoteistycznych – judaizmu i islamu" ... w oryginale było jeszcze chrześcijaństwo. Nie wiem czemu wycięliście.
    R E K L A M A
    • "Gabriela Korkosz - ROZTOCZE.NET" dnia 17 lutego 2018 o godzinie 20:58:08 napisał:
      To pytanie należy zadać Organizatorom. Aktualnie na oficjalnej stronie wydarzenia podane jest jedynie "monoteistycznych – judaizmu i islamu." (http://sacrofilm.pl/index.php?j=site/43). W zdaniu: "Jak informują organizatorzy na problem prawdy w życiu konkretnego człowieka i społeczeństw, popatrzymy w świetle religii monoteistycznych – judaizmu i islamu." redakcja powołuje się na informację pochodzącą od Organizatora. Dziękujemy za zainteresowanie tematem, zapraszamy na projekcje filmowe.
  • "Fiotr Pronczewski" dnia 17 lutego 2018 o godzinie 21:05:13 napisał:
    Dziękuję za link. Rzeczywiście jest tak napisane. Jak można było zapomnieć o chrześcijaństwie, który też jest religią monoteistyczną i stanowi filar Sacrofilmu?... Tym bardziej jestem w szoku, że tekst jest podpisany nazwiskiem księdza katolickiego, niejakiego Wiesława Mokrzyckiego. Mam nadzieję, że to tylko przeoczenie. Mimo wszystko wstyd.
  • "Kto jest autorem?" dnia 17 lutego 2018 o godzinie 21:45:49 napisał:
    A więc kto naprawdę jest autorem tekstu? Redakcja? Pani Korkosz czy kto? Bo jest napisane - redakcja a pani Korkosz odsyła do jakiś linków.
  • "antyklerykał" dnia 17 lutego 2018 o godzinie 22:27:45 napisał:
    Jedni lubią rybki, inni akwarium, a jeszcze inni sakrofilmy. Nihil novi sub sole...
  • "T" dnia 17 lutego 2018 o godzinie 23:48:39 napisał:
    nikt nikogo nie zmusza.
  • "..." dnia 18 lutego 2018 o godzinie 9:58:28 napisał:
    a jeszcze inni tylko srać na innych
  • "antyklerykał" dnia 18 lutego 2018 o godzinie 10:28:29 napisał:
    A czemu to wydarzenie kulturalne dla zainteresowanych wzbudza u Ciebie tyle agresji ? Tego nauczyli Cię na religii? Tyle tylko wyniosłeś z nauczania Jezusa? Martwię się o Twój stan ducha i proszę o wyciszenie emocji.
  • "..........................." dnia 18 lutego 2018 o godzinie 13:02:32 napisał:
    ot Jerzy Urban vel Urbach się odezwał. I naucza, Popiełuszkę jużnauczył
  • "antyklerykał" dnia 18 lutego 2018 o godzinie 18:21:40 napisał:
    Mądry zrozumie, a głupi nadal będzie żółć toczył bezrozumnie.... https://www.youtube.com/watch?v=swnw3IgJeVA
  • "michał" dnia 18 lutego 2018 o godzinie 18:32:35 napisał:
    "antyklerykał" mądry nie wchodzi na strony które go nie interesują,głupi wchodzi i mąci bezrozumnie.Bez odbioru.
    R E K L A M A
  • "antyklerykał" dnia 18 lutego 2018 o godzinie 19:46:01 napisał:
    Zawsze mnie interesują strony gdzie udziela sie władza samorządowa, czy rządowa i gdzie są wydawane publiczne pieniądze, więc strzał w płot z tym Twoim wywodem. To kto tu mąci bezrozumnie i kto nie zrozumiał przesłania z linka? Pytanie retoryczne, znaczy się i nie oczekuję na odpowiedź.
  • "Halina" dnia 18 lutego 2018 o godzinie 21:46:01 napisał:
    Dziękuje pani Milenie Kulda za przepiękną fotorelację zdjęciową. Szkoda że nie ma żadnych relacji na innych portalach. Roztocze po raz kolejny jest the best!
  • "antyklerykał" dnia 18 lutego 2018 o godzinie 22:09:18 napisał:
    A jakieś relacje z odniesionych wrażeń i uniesień artystycznych? Jakaś wartość dodana?
  • "Wiktor" dnia 18 lutego 2018 o godzinie 23:37:19 napisał:
    No widze że na Roztoczu wyrasta kolejna gwiazda zamojskiego dziennikarstwa, Brawo Milena Kulda piękne zdjecia!
  • "Anonim" dnia 19 lutego 2018 o godzinie 9:14:39 napisał:
    sam sobie zaprzeczasz. Teraz wrażenia artystyczne cię interesują ? A nie interesowało cię jakie wrażenia mieli ludzie jak ich mordowałeś ?
  • "antyklerykał" dnia 19 lutego 2018 o godzinie 9:19:27 napisał:
    Ciekawe kiedy, jak urodziłem się w 1976 roku - kłamco? Nie przystoi fałszywe świadectwo katilikowi, czy czegoś tam Cię nauczono na religii?
  • "mosze dziwisz" dnia 19 lutego 2018 o godzinie 10:53:54 napisał:
    1976? To banany w sklepach jeszcze były, happy man!
  • "mieszkaniec" dnia 20 lutego 2018 o godzinie 9:12:35 napisał:
    Czytają komentarze m.in. antyklerykała czy jakiegoś tam ad111 zastanawiam się, czy wydarzenia mające cokolwiek wspólnego z religią powinny trafiać na ten portal. Siedzą zakompleksieni ludzie przed komputerem i tylko myślą się jak dowalić innym. Albo trzeba sprawdzić tych światłych, albo dać sobie spokój z tym portalem.
  • "antyklerykał" dnia 21 lutego 2018 o godzinie 7:43:48 napisał:
    Sprawdzić, wytropić, a następnie na stos... Hej, też tu mieszkam, też mam prawa obywatelskie i nie bedziesz mi zabraniał wyrażać opinii na temat zabaw cześci spoleczeństwa za pieniądze innej części. Czego nie zrozumiałeś? Chcesz się bawić, to się baw za swoje, a jak za publiczne, to będę miał zawsze prawo publicznie powiedzieć co o tym myślę, bo nie podzielam takiej twórczości uwsteczniającej sposób myślenia o przyszłości kraju i jego obywateli. Wszędzie kładziecie swoje łapy, a jak ktoś mówi, że nie che aby te łapy i jego dotykały, to słyszy wyzwiska i próby zastraszania. Zastamnów się "mieszkańcu" co z tej Twojej postawy wynika, komu służysz i co wyniosłeś z nauczania Jezusa?
  • "Tekst nadesłany" dnia 21 lutego 2018 o godzinie 9:17:38 napisał:
    Bolszewia won
    R E K L A M A
  • "konsomolec" dnia 21 lutego 2018 o godzinie 12:18:23 napisał:
    popieram!
  • "antyklerykał" dnia 22 lutego 2018 o godzinie 10:26:34 napisał:
    Ciekawe czy puszczono filmiki z laptopa wielebnego z Wielączy...? http://lublin.wyborcza.pl/lublin/7,48724,23055136,wikary-nagrywal-rozneglizowane-dziewczynki-w-przebieralniach.html#Z_Czolka3Img
  • "..." dnia 22 lutego 2018 o godzinie 10:38:31 napisał:
    Bolszewia won. Można zobaczyć np. "Katyń"
  • "antyklerykał" dnia 22 lutego 2018 o godzinie 16:40:50 napisał:
    Co do filmu "Katyń" Wajdy, to bardzo dobry film. Ciekawe czy pleban z ukrytej kamery też uchwicił grozę i obrzydliwiść swoich działań...? Ciekawe czy rodzice dzieci zostaną oskarżycielami posiłkowymi i wspomogą prokuratora w wyrwaniu chwasta ze społeczeństwa? A co na to jego przełożony proboszcz z Wielączy? Czyżby nic nie widział, nie słyszał i nie wiedział? A co na to biskup, którego podwładni tak się brzydko zabawiają? Czy ktoś z kurii spotkał się z pokrzywdzonymi? Zaproponowano jakąś pomoc psychologiczną? Jakieś zwyczajne wyrazy wsparcia dla ofiar zwyrodnialca?
  • ".." dnia 22 lutego 2018 o godzinie 17:48:45 napisał:
    cytat z pewnego łgarza: "Zawsze mnie interesują strony gdzie udziela sie władza samorządowa, czy rządowa i gdzie są wydawane publiczne pieniądze, więc strzał w płot z tym Twoim wywodem. To kto tu mąci bezrozumnie i kto nie zrozumiał przesłania z linka? Pytanie retoryczne, znaczy się i nie oczekuję na odpowiedź."
  • "..ot" dnia 22 lutego 2018 o godzinie 17:51:30 napisał:
    "Dwóch gejów (tzn. antyklerykałów), zgwałciło dwóch chłopców. Chłopcy w wieku 15 lat i 5 lat złożyli śledczym wstrząsające zeznania o tym, jak byli maltretowani przez swoich opiekunów. Dzieci były gwałcone, straszone bronią i bite"
  • "antyklerykał" dnia 22 lutego 2018 o godzinie 17:59:27 napisał:
    Jesteście obrzydliwi - obrońcy zwyrodnialców. Pomyślcie o ofiarach. I pamiętajcie, że już niedługo będziecie musieli się wyspowiadać w dorocznej spowiedzi Wielkanocnej z "fałszywego świadectwa" , a z warunków dobrej spowiedzi możemy między innymi wymienić: żal za grzechy i mocne postanowienie poprawy oraz zadośćuczynienie. Ciekawe jak mi będziecie zadośćuczyniać? Wszak bez tego spowiedź jest nieważna ...:)
  • "Thomas" dnia 23 lutego 2018 o godzinie 0:31:03 napisał:
    Antyklerykał@ czytaj, może to ciebie coś nauczy: 4. Formalne odstępstwo od wiary, czyli tzw. apostazja oznacza oficjalne porzucenie wiary katolickiej. W pierwotnym znaczeniu apostazja oznaczała całkowite porzucenie wiary chrześcijańskiej. Ten termin został również adaptowany do ogólnych pojęć religioznawczych. Jest też wykorzystywany przez religie i wyznania niechrześcijańskie. Ten grzech może zdjąć jedynie biskup. ================================================================== 9. Grzechy przeciwko Duchowi Świętemu. Grzech przeciwko Duchowi Świętemu to według teologii chrześcijańskiej jedyny grzech, o którym Jezus powiedział, że nie będzie odpuszczony. Mówią o nim słowa Ewangelii św. Mateusza: „Dlatego powiadam wam: Każdy grzech i bluźnierstwo będą odpuszczone ludziom, ale bluźnierstwo przeciwko Duchowi nie będzie odpuszczone. Jeśli ktoś powie słowo przeciw Synowi Człowieczemu, będzie mu odpuszczone, lecz jeśli powie przeciw Duchowi Świętemu, nie będzie mu odpuszczone ani w tym wieku, ani w przyszłym”. Katechizm Św. Piusa X wymienia sześć grzechów wymierzonych przeciwko Duchowi Świętemu: - o łasce Bożej rozpaczać; - przeciwko miłosierdziu Bożemu zuchwale grzeszyć; - uznanej prawdzie chrześcijańskiej się sprzeciwiać; - bliźniemu łaski Bożej zazdrościć; - na zbawienne napomnienia zatwardziałe mieć serce; - rozmyślnie trwać w niepokucie 10. Znieważenie Najświętszego Sakramentu, czyli tzw. świętokradztwo. Jeśli wierny znieważy Najświętszy Sakrament, np. przez podeptanie go, przyjęcie bez spowiedzi i otrzymania rozgrzeszenia albo w jakikolwiek inny sposób, to z takiego grzechu rozgrzeszenia może udzielić tylko Stolica Apostolska. Jest to grzech śmiertelny, zaliczany do najcięższych wg prawa kanonicznego.
  • "Thomas" dnia 23 lutego 2018 o godzinie 0:35:08 napisał:
    Antyklerykał jesteś zwykłym komuchem. Odpowiedzialność zbiorowa nie jest żadną odpowiedzialnością. Za winy jednego zwyrodnialca nie mogą odpowiadać wszyscy. CZY TO BEDZIE Z LEWEJ CZY Z PRAWEJ, CZY Z CENTRUM NIE MA TO ZNACZENIA I TARYFY ULGOWEJ. I daruj sobie z tymi zwyrodnialcami, jak znasz osobiście takiego zwyrodnialca lub masz dowody świadczące to zrób z nich użytek, powiadom kogo trzeba.
  • "antyklerykał" dnia 23 lutego 2018 o godzinie 9:03:57 napisał:
    Coś tam zacytowałeś i myślisz, że co...? Też Ci coś zacytuję: " W co wierzą Katolicy? Bóg jest wszechmogący i wszechwiedzący, czyli w momencie stwarzania pierwszych ludzi wiedział, że podda ludzi próbie w raju, wiedział, że ludzie zjedzą zakazany owoc i on sam wygna ludzi z raju. Wiedział także, że pośle swojego syna, aby złożyć go przed samym sobą jako ofiarę przebłagalną za grzechy ludzi, których on sam stworzył, aby ludzie nie zostali przez niego samego potępieni na sądzie ostatecznym i nie trafili po śmierci do piekła, które przygotował im diabeł – czyli upadły anioł stworzony pierwotnie także przez niego samego. (w momencie stwarzania tego anioła wszechwiedzący Bóg wiedział, że anioł ten upadnie, zostanie szatanem i nakłoni do grzechu pierworodnego pierwszych ludzi). Innymi słowy Bóg posłał własnego syna na śmierć. Jezus został zabity przez ludzi – którzy tym samym wykonali Boski plan zbawienia-choć podobno Bóg dał im wolną wolę, trzeciego dnia Bóg wskrzesił Jezusa i tym samym Bóg przebłagał samego siebie za grzechy ludzi stworzonych przez niego samego i cały ten plan zbawienia Bóg przygotował i znał z góry, przed stworzeniem świata i ludzi. Zaiste potrzeba wielkiej wiary (i najlepiej małego rozumku), aby w XXI wieku wciąż wierzyć w te katolickie urojenia. Chore dogmaty wymyślane przez całe wieki przez chore umysły na potrzeby garstki sprytnych kapłanów, aby kościół mógł trzymać za mordę całe narody przez wieki, dojąc z kasy ciemny lud." ------------------------------------------- Dołożę jeszcze swoje przemyślenia. Co prawda już to chyba gdzieś w jakimś wątku przedstawiałem, ale niech będzie jeszcze raz. Ludzie religijni żyją w kłamstwie, inaczej mówiąc oszukują samych siebie i do tego próbują często do tego przekonać innych. Dlaczego tak twierdzę? A to proste, nikt z tzw. wierzących nie przestrzega zasad swojej religii, ale okłamuje siebie i innych, że tak jest. Bo po pierwsze nie da się żyć według tych zasad, nawet gdyby ktoś chciał, a po drugie, nikt się tymi zasadami nie przejmuje pomimo słownych deklaracji począwszy od kleru, a na ostatnim parafianinie kończąc. Kapłani wszelkiej maści przedstawiają Boga jako kogoś bojącego się o swoją pozycję i dlatego domagającego się bezwzględnego posłuszeństwa pod groźbą bezwzględnej strasznej kary, a jednocześnie wmawiają wiernym, że Bóg ich kocha bezwarunkowo i bezgranicznie oraz jest nieograniczonym miłosierdziem. Słowa, Bóg, wiara, religia, dogmaty zamykają drzwi do dyskusji i jeszcze to straszenie. Człowiek ma rozum by z niego korzystać, a nie by się bać i żyć w strachu.
    R E K L A M A
  • "Zamość" dnia 23 lutego 2018 o godzinie 9:40:02 napisał:
    Czy byli obecni również duchowni innych wyznań w związku z poruszaną obecnie tematyką festiwalu? Thomas przytaczasz cytat z Biblii, a następnie cytat z katechizmu-człowiek myślący widzi,że nie maja one ze sobą wspólnego sensu-jakie zatwardziałe serce, niepokuta.itp?-grzechy wymyślone przez ludzi, i jeszcze tylko stolica może je odpuścić-cóż za pycha! Biblia także jasno określa co jest najcięższym grzechem, za który Bóg karał śmiercią.
  • "..*" dnia 23 lutego 2018 o godzinie 9:59:37 napisał:
    obrzydliwe podejście i słowa. Tu nikt nikogo nie broni. Tu tylko jeden atakuje zawsze tak samo, nieważne o czym jest artykuł i nieważne o czym. Musi opluć i jeszcze próbuje moralizować. Ciekawe, że czyni to morderca
  • "wiolączela story" dnia 23 lutego 2018 o godzinie 11:23:27 napisał:
    @ antyklerykał - Pani w przedszkolu: Jasiu kim zostaniesz w przyszłości? Księdzem jak mój tato! .. A tak z ciekawości zapytam. Wierzysz, a kleru nie cierpisz czy ogólnie anty jesteś?
  • "Thomas" dnia 23 lutego 2018 o godzinie 12:01:51 napisał:
    Do tego co podpisuje w nicku nazwą naszego Miasta@ Gdyś znał i jedno i drugie to wiedziałbyś, że nie masz racji, inną sprawą jest to czy ty rozumiesz czy nie nawet to co napisałęś. . A tak jak teraz nie wiesz, że nie masz racji, a uważasz że ją masz. Odsyłam do Biblii i do katechizmu.
  • "antyklerykał" dnia 23 lutego 2018 o godzinie 15:41:45 napisał:
    No to jeszcze kilka cytatów: "Religia to niebezpieczny nonsens, który uczy wrogości wobec innych ludzi. Skończmy wreszcie z tym cholernym szacunkiem dla niej!" – Richard Dawkins............................................................................................................. Wiem, wiem bezpożnik. No to może coś z nieomylnych papieży: "Nieuctwo jest matką prawdziwej pobożności" - Grzegorz I "Patrzcie, co bajka o Jezusie Chrystusie dla nas zrobiła" - Leon X "Świat chce być oszukiwany, oszukujmy go więc!" - Juliusz III "Każda religia jest dobra, ale najgłupsza jest najlepsza" - Aleksander VI "Co do tłumu, nie ma on innych obowiązków, jak dać się prowadzić i jak trzoda posłuszna, iść za swymi pasterzami" - Pius X "Przeklęty jest ten, kto chroni swój miecz przed splamieniem go krwią' - Grzegorz VII " Mogę czynić wszystko, dosłownie wszystko, co zechcę " - Urban VI
  • "@a" dnia 23 lutego 2018 o godzinie 16:23:14 napisał:
    Super, że wszystkie są na temat Sacrfilmu w Zamościu. A tu inny cytat ,,antyklerykał=komunista=morderca''
  • "antyklerykał" dnia 23 lutego 2018 o godzinie 18:08:33 napisał:
    @"wiolączela story", jak jesteś naprawdę z Wielączy i po tym wszystkim co ten zbok wyprawiał z dziećmi stać Cię tylko na opowiadanie mało śmiesznych, starych dowcipów, to ja gratuluję dobrego samopoczucia. Zwykły człowiek dla świętego spokoju uważa, że trzeba to przeczekać. Otóż, to jest najgorsza postawa z możliwych. Historia zna już takie „przeczekiwania” przez zwykłych ludzi. Milcząc w obliczu dziejącego się zła stajemy się współwinni wyrządzonego zła maluczkim. To ich trzeba bronić, a nie zwyrodnialców. ------------------------------------------Co do festiwalu, to dlaczego nie wyświetla się tam takich filmów, jak np. Spotlight, tam też jest o dziele księży i biskupów oraz świeckich katolickich, którzy własnym przykładem pokazują jaką zakłamaną instytucją jest KrK. Polecam wszystkim, a szczególnie temu, co mnie wyzywa, bo nic innego nie potrafi wymyślić, może jednak coś zrozumie. Film jest dostępny w sieci. Możecie zaprosić proboszcza, czy wikarego, który na bieżąco będzie tłumaczył jakie to przesłanie biblijne kierowało pokazywanym w filmie przrdstawicielom KrK.
  • "antyklerykał" dnia 24 lutego 2018 o godzinie 16:19:15 napisał:
    Gdyby ktoś potrzebował wsparcia w walce ze zbokami to : http://nielekajciesie.org.pl/

Dodaj komentarz

UWAGA!!! Informujemy że korzystając z naszych stron pozostajesz anonimowy tak długo, aż sam nie zdecydujesz inaczej. Twoje dane osobowe w postaci Adresu IP są zapisywane dopiero wtedy gdy zostawiasz w roztocze.net swój komentarz. PRZECHOWYWANIE DANYCH: Twoje dane osobowe przechowujemy jedynie tak długo, jak jest to rozsądnie uznane za konieczne do realizacji celów, dla którego zostały zgromadzone, lub do zachowania zgodności z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi raportowania. PRZEKAZANIE DANYCH: Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. ZMIANA I USUNIĘCIE DANYCH: Każdy użytkownik ma prawo w każdej chwili do uzyskania informacji o swoich danych, możliwość ich poprawiania (jeśli jest to technicznie możliwe) oraz usunięcia poprzez przesłanie odpowiedniej informacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: redakcja@roztocze.net.
ad11
Raczej, to nie będzie dobre rozwiązani...
KJL
Czy będzie jakiś poczęstunek napojem ...
kibic
A konkretnie Barnor Bright, grywał nawe...
Prezes
Pomocnik z Ghany na testach w Hetmanie...
KL
Byle jakie szybkie żarcie dla motłochu...
Doping
Nie ma i nie będzie (klask, klask), nie...
roman2
Typowy chłop ze wsi maluje pasy a psy ...
stara mapa
moze wg nich Lublin jest na Roztoczu :D...
L
Zamieszczenie informacji o Kongresie Św...
Marek
A możne atrapę prawdziwej zebry, nogam...
Który stopień jest najgroźniejszy pie...
klon
Temat spalarni śmieci też ucichł. Czy...
Parafianka
A poza tym, dlaczego na plakacie jest ż...
Parafianka
Na miłość boską, tylko nie straszcie...
Mirek
"Wg. wpisu" - czy pan Robert Moteka nie ...
Komentarze publikowane powyżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
R E K L A M A    B A N N E R    II
R E K L A M A B A N N E R III
Copyright © 2018 Fundacja im. Bernardo Morando. Wszelkie Prawa Zastrzeżone
ARCHIWUM lata 2000-2010 ROCZNIKI 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018
Lokalny Informator Edukacyjny
Lokalny Informator Edukacyjny