R E K L A M A

Z I P

Kultura i rozrywka | ZamośćDaniel Czubara4 lipca 2017

Zamość: Czy popierasz budowę filharmonii? [SONDA]

Źródło: RYSY Rafał Sieraczyński

R E K L A M A    B O A R D

R E K L A M A    B O X  I
R E K L A M A    B O X  II

Nie milknie dyskusja nad powstaniem w Zamościu filharmonii. Pojawiają się tak głosy pełne optymizmu, jak bardzo sceptyczne.

Przypomnijmy, że w miniony piątek (30.06.2017r.) poznaliśmy wizualizację budynku filharmonii w Zamościu. Koncepcję i wygląd obiektu przedstawił Rafał Sieraczyński z biura RYSY Architekci. Zalety budynku zachwalał także dyrektor Zamojskiej Orkiestry Symfonicznej im. K. Namysłowskiego, Tadeusz Wicherek. Więcej o tym przeczytacie TUTAJ.

Pod tekstem poświęconym filharmonii pojawiło tak sporo głosów entuzjazmu, jak i ocen sceptycznych. W związku z tym zdecydowaliśmy się zapytać Was, drodzy Czytelnicy o zdanie w tej kwestii. Liczymy, że oprócz głosu na tak, nie, lub nie mam zdania przedstawicie również motywację swojego stanowiska. Konstruktywna krytyka zawsze bowiem jest potrzebna, a czasem jest nawet na wagę złota.

Głosować można raz dziennie z jednego adresu IP. Głosowanie zamykamy w najbliższy piątek o godz. 20.

SONDA

Oddanych głosów: 451

Czy popierasz pomysł budowy filharmonii w Zamościu?

  • Tak, to bardzo dobry pomysł

    Oddano głosów (329)

  • Nie, uważam, że to niepotrzebna inwestycja

    Oddano głosów (110)

  • Nie mam zdania na ten temat

    Oddano głosów (12)


Loading ... Loading ...

 

Autor: Daniel Czubara
Ty już wiesz. Teraz podziel się tym na Facebooku ze znajomymi.
Jak cenna jest ta informacja dla Ciebie? Powiedz nam o tym - kliknij na gwiazdki.
Liczba ocen: 20 . Dziękujemy! Postaramy się być jeszcze lepsi.

Tagi, hashtagi i słowa klucze: ,
R E K L A M A    B A N N E R   I
Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
  • "Ewa" dnia 4 lipca 2017 o godzinie 11:46:52 napisał:
    Oczywiście, że popieram. Sceptyczni mają wątpliwości - 1) kto będzie przychodził na koncerty? - tłumy na Rynku Wielkim w czasie benefisu Pana Dyrektora Tadeusza Wicherka oraz turyści, na których brak nie narzekamy, 2) może lepiej dać pracę bezrobotnym? - przecież właśnie ta inwestycja stworzy dodatkowe miejsca pracy, 3) czy nas na to stać? - pomysły na zdobycie środków finansowych już są. Jesteśmy w Zamościu z natury sceptyczni i dlatego należy zaufać ludziom z zewnątrz z pomysłami takimi jak Pan Dyrektor Wicherek. Pomóc mu i wspierać, a nie krytykować nie mając żadnych innych propozycji.
    31
    6
  • R E K L A M A
  • "ad111" dnia 4 lipca 2017 o godzinie 12:05:23 napisał:
    Wydaje się, że hala konferencyjno- widowiskowa byłaby też potrzebna i bardziej pilna. Natomiast filharmonia owszem, ale z mniejszym rozmachem, bo trzeba liczyć się z możliwościami, potrzebami i zainteresowaniem miejscowej ludności...
    4
    14
  • "mucha" dnia 4 lipca 2017 o godzinie 12:16:52 napisał:
    Po co budować - eksmitować o.franciszkanów.. Darowizna w opłakanym stanie..
    5
    17
  • "Disco Polo Zamość" dnia 4 lipca 2017 o godzinie 12:17:24 napisał:
    I tak skończy się tam z Disco Polo. Zobaczycie. Prędzej czy później zagości tam Disco Polo. Możecie być tego pewni.
    5
    14
  • "Ewa" dnia 4 lipca 2017 o godzinie 12:58:05 napisał:
    add111 - filharmonia, to tylko nazwa, ponieważ mamy orkiestrę. Wykorzystanie i przeznaczenie będzie zależało od chcących te sale wynająć od miasta, które będzie właścicielem.
    22
    0
  • "Ewa" dnia 4 lipca 2017 o godzinie 13:02:36 napisał:
    Disco Polo Zamość - rok ma 365 dni, disco polo też będzie tam gościć; ale także opera, operetka, teatr np. ze Lwowa, Kijowa lub Warszawy, naukowcy, fachowcy, przedsiębiorcy i inni. Filharmonia będzie zarabiać.
    26
    6
  • "enio" dnia 4 lipca 2017 o godzinie 15:53:13 napisał:
    Popieram ale lokalizacja beznadziejna -co roku będzie trzeba przeznaczyć bardzo duże środki na remonty.Tam nie ma stałego gruntu i będzie jak z halą sportowa co wyremontują to popęka.Proponuję ul.Partyzantów gdzie straszy bunkier po komitecie
    6
    6
  • "Marek" dnia 4 lipca 2017 o godzinie 15:58:09 napisał:
    Jak dla mnie bryła filharmonii nie zachwyca, a do przyjęcia i Zamość wreszcie będzie miał obiekt z prawdziwego zdarzenia!!! :)
    7
    0
  • "Ewa" dnia 4 lipca 2017 o godzinie 16:34:37 napisał:
    "enio" - O badania geotechniczne terenu zadbano dużo wcześniej. Eksperci są innego zdania.
    15
    0
  • "Bart" dnia 4 lipca 2017 o godzinie 17:49:33 napisał:
    Wydaje się że tak. Miasto kojarzone z kulturą i turystyką powinno mieć taki obiekt. Choć ja wolałbym przeznaczyć 20 mln na remont ZDK niż 50 mln na filharomnie
    2
    4
  • R E K L A M A
  • "do enio" dnia 4 lipca 2017 o godzinie 17:59:24 napisał:
    nie śledzisz informacji na bieżąco, na okrągło jest powtarzane że bunkier przy Partyzantów to prywatne działki kilku właścicieli i nie jest uregulowana sprawa własności
    1
    4
  • "Witek" dnia 4 lipca 2017 o godzinie 18:56:50 napisał:
    Heh poczekajcie jak powstanie kosztorys ,nowoczesny budynek to zupełnie inna technologia wykonania 50 mln to zdecydowanie za mało jak na takie gabaryty. Co prawda z tych wizualizacji nie bardzo można odczytać jakie wykończenie elewacji ale same przeszklenia wygenerują takie koszty... coś czuje że rzeczywistość sprowadzi brutalnie do parteru, ale kibicuje i trzymam kciuki bo budynek ciekawy.
    6
    0
  • "leo" dnia 4 lipca 2017 o godzinie 19:06:50 napisał:
    Absolutnie tak,bardzo fajnie się prezentuje
    16
    0
  • "Kmicic" dnia 4 lipca 2017 o godzinie 19:17:24 napisał:
    Moim zdaniem to będą pieniądze wyrzucone w błoto. Po pierwsze sądzę, że będzie mała frekwencja( na początku jak zawsze będą tłumy a po tygodniu puchy). Po drugie jeżeli obecna władza, chce zachęcić młodych do pozostania Zamościu to nie musi budować filharmonii albo stadionów, a polepszyć warunki mieszkańców czyli obniżyć podatki ułatwić przedsiębiorcom prowadzenie jak i zakładanie firm a nie nawalać podatkami. Wg mnie miasto powinno zainteresować się koncepcją Nowego Jedwabnego Szlaku, a nie wydawać pieniądze na igrzyska dla gawiedzi. Przypomnę tylko, że mamy dosyć ważną linię kolejową LHS (szerokotorową), która jest jedyną linią kolejową szerokotorową biegnącą na wschód od granicy byłego ZSRR. Ale jak widzę gawiedź wie lepiej i wg nich lepiej budować filharmonię a później do niej przez jej całe istnienie dopłacać na utrzymanie.
    5
    17
  • "." dnia 4 lipca 2017 o godzinie 20:08:54 napisał:
    Błędem była kosztowna rewitalizacja starego miasta. Od razu powinno pomyśleć o budowie NOWEJ filharmonii i remoncie Akademii. PO CO ODBUDOWYWALIŚMY MURY. Jestem za, ale uważam, że przed filharmonią pierwszeństwo powinna mieć Akademia Zamoyskich. Szkoda, że o filharmonii i akademii nie pomyślano wcześniej.
    5
    11
  • "becker" dnia 4 lipca 2017 o godzinie 20:31:41 napisał:
    Chcę jak najlepiej dla swojego miasta, i cieszę się każdą nawet najmniejszą zmianą która tutaj zachodzi .... ale jeśli chodzi o tą inwestycję jestem sceptyczny. Tak na zdrowy rozsądek czy Zamość jest miastem które potrzebuje takiego obiektu? ja bym był np za aquaparkiem czy coś w tym stylu, coś z czego będzie korzystać mieszkaniec w każdym wieku. Pozdrawiam
    5
    12
  • "x" dnia 4 lipca 2017 o godzinie 23:01:09 napisał:
    Bardzo fajna lokalizacja i ciekawy projekt popieram w 100 %
    14
    2
  • "mieszkaniec" dnia 4 lipca 2017 o godzinie 23:07:51 napisał:
    do "." - słusznie, ale zapomniałeś, że miasta już otrzymało kasę na remont Akademii, więc nie o co kopii kruszyć.
    4
    0
  • "." dnia 4 lipca 2017 o godzinie 23:45:47 napisał:
    mieszkaniec@ tego akurat nie wiedziałem.
    0
    0
  • "antymoher" dnia 5 lipca 2017 o godzinie 8:51:29 napisał:
    Owszem jest wiele pilniejszych inwestycji w mieście. Uważam jednak ze wydatki na kulturę zawsze procentują.Jestem więc ZA.
    6
    0
  • R E K L A M A
  • "er" dnia 5 lipca 2017 o godzinie 9:12:22 napisał:
    czy w takim miasteczku jak Zamość jest w ogóle sens budowy filharmonii? Gdzie w Polsce są takie obiekty w miejscowościach 50-60 tys. mieszkańców
    1
    14
  • "elżupa" dnia 5 lipca 2017 o godzinie 9:13:49 napisał:
    Ten klocek????? Czy to projekt obory???
    0
    11
  • "??" dnia 5 lipca 2017 o godzinie 16:42:08 napisał:
    Super się wydaje cudze co Andy?
    1
    0
  • "tutaj może pomóc tylko lewatywa" dnia 5 lipca 2017 o godzinie 17:52:11 napisał:
    E tam filharmonia proponuję wybudować "Morze Zamojskie" i być jedynym miastem na świecie latającym w kosmos, władza kompletnie już odjechała, opamiętaj się panie "żerujący" z gminy.
    2
    8
  • "Barbara" dnia 5 lipca 2017 o godzinie 20:20:41 napisał:
    czy ten kraj ma być cały zabetonowany????? to jest fatalne! nie można zaplanować więcej nasadzeń? nikt nie pomyśli o eko rozwiązaniach??
    0
    5
  • "Ewelina" dnia 6 lipca 2017 o godzinie 9:16:08 napisał:
    Budowa filharmonii do dobry pomysł, ale nie w takiej formie. Ten zaprezentowany budynek jest po prostu brzydki, rzekłabym ohydny. Kompletnie brak mu indywidualizmu, jakiegoś wyróżnika, jest jak wiele innych tego typu klocków z metalu i szkła. Sprawia też wrażenie jakiegoś niedokończonego pomysłu. Równie dobrze można go postawić w innym mieście a nie w Zamościu. No ale skoro już przyzwyczailiśmy się do ohydnych plastikowych drzwi w Katedrze, ohydnych metalowych lamp na przedpolu twierdzy....., to i do czegoś takiego się przyzwyczaimy....
    2
    3
  • "do Eweliny" dnia 7 lipca 2017 o godzinie 0:53:42 napisał:
    Chyba nie widzialas prezentacji. Sugestia i poprawki z tzw. konserwatorem zabytkow.
    3
    1


UWAGA!! Komentarze zawierajace więcej niż 1 link(adres strony) są blokowane automatycznie przez system antyspamowy. Publikacja ich wymaga interwencji administratora. Aby opublikować więcej niż jeden link zalecamy publikację ich w kolejnych komentarzach.

Zapoznałem się z regulaminem usługi dostępnym na stronie(www.roztocze.net/regulamin-kometarze/) i akceptuję jego postanowienia.

Anty-spam:

Jaro
Fajnie że Damian wrócił, mamy w końc...
Thomas
To jest ta wiadomość, która powinna b...
deicide
Ziółkowski niezły grajek ale niestety...
Hula
Bedzie dalej skubal nasza zamojska kase....
observer
do ?? - dzięki za troskę. Ciebie to ni...
strach podchodzić do tych komuchów. A ...
dv
Za brak łącznic od dawna osoby odpowie...
ad111
Boją się tak samo jak ich prezes z arm...
Kubus
Jak to co bedzie w starych budynkach są...
a
Ktoś tu się rozpędził jak pendolino:...
Pol
Ziółkowski w Huczwie......
banan
Furory widać nie zrobił ale dobrze ze ...
observer
a może niech wszyscy nasi "wybrańcy" p...
!!!
Ale rzetelni dziennikarze! Adam Wnuk pre...
dewo
Gdzie fontanna z wizualizacji???...
Brawo ..... nigdzie sie nie załapał .....
TORRES20400
Kierujący walcem, mając promile w krwi...
Komentarze publikowane powyżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
R E K L A M A    B A N N E R    II
R E K L A M A B A N N E R III
Copyright © 2017 Fundacja im. Bernardo Morando. Wszelkie Prawa Zastrzeżone
ARCHIWUM lata 2000-2010 ROCZNIKI 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017