R E K L A M A

Z I P

Społeczeństwo i patriotyzm | ZamośćDaniel Czubara21 listopada 2017

Zamość: Chcą bezpiecznego przejścia na ul. Wyszyńskiego

Fot. Facebook/Rafał Zwolak

R E K L A M A    B O A R D

R E K L A M A    B O X  I
R E K L A M A    B O X  II

-Możemy uchronić inne dzieci. Możemy postarać się aby przejścia na Wyszyńskiego były bezpieczne. – apeluje radny Rafał Zwolak. W najbliższą sobotę radny razem z Grzegorzem Małysem, ojcem śmiertelnie potrąconego na ul. Wyszyńskiego Rafała, będą zbierać podpisy pod inicjatywą uchwałodawczą odnośnie stworzenia w tamtym miejscu bezpiecznego przejścia.

Był 13 grudnia 2016 roku. Rafał miał 12 lat, został śmiertelnie potrącony przez samochód ford mondeo, kiedy wracał z basenu. Sprawca przyznał się do winy i zostanie ukarany. Teraz ojciec chłopca, Grzegorz Małys, chce ocalić przed takim losem inne dzieci. W działaniu wspiera go radny miejski Rafał Zwolak (Nowoczesna).

 

“W połowie grudnia zeszłego roku, wracając z obowiązkowych zajęć szkolnych na basenie, na przejściu dla pieszych śmiertelnie został potrącony Rafał Małys. Jego Ojciec od blisko roku szuka sprawiedliwości w różnych instytucjach. 
Przez pół roku moja komisja rozpatrywała skargi Grzegorza Małysa.
Życia chłopaka, rozpaczy i żalu rodzicom nikt nigdy nie zwróci. Jednak możemy zrobić coś z czego na pewno będą szczęśliwi. Możemy uchronić inne dzieci. Możemy postarać się aby oba przejścia na Wyszyńskiego były bezpieczne.
Stałem dzisiaj i obserwowałem zachowania kierowców. Przechodnie stojąc przed przejściem, pomimo, że mają pierwszeństwo są ignorowani przez kierowców. 
W sobotę od godziny 12:00 będziemy razem z Państwem Małys zbierali podpisy pod inicjatywą uchwałodawczą zrobienia w tym miejscu bezpiecznego przejścia . Potrzebujemy 500 podpisów mieszkańców miasta. 
Lista do podpisania pod uchwałą znajduje się również na Ormiańskiej 6A.”  – apeluje radny miejski, Rafał Zwolak.

Fot. Facebook/Rafał Zwolak
Autor: Daniel Czubara
Ty już wiesz. Teraz podziel się tym na Facebooku ze znajomymi.
Jak cenna jest ta informacja dla Ciebie? Powiedz nam o tym - kliknij na gwiazdki.
Liczba ocen: 10 . Dziękujemy! Postaramy się być jeszcze lepsi.

R E K L A M A    B A N N E R   I
Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
  • "ddd" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 7:59:21 napisał:
    "Przechodnie stojąc przed przejściem, pomimo, że mają pierwszeństwo są ignorowani przez kierowców. " - od kiedy? art. 13 prawo o ruchu drogowym mówi: "(...)Pieszy znajdujący się na tym przejściu ma pierwszeństwo przed pojazdem". Nie przed. NA. Prawo jazdy w chipsikach znalazł?
    28
    5
  • R E K L A M A
  • "polna" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 8:22:06 napisał:
    Podpisuję się obiema rekami pod tym pomysłem
    9
    11
  • "Kosh" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 8:22:58 napisał:
    Zbyt łatwo prawo jazdy jest dawane. Brakuje rzetelnych testów psychologicznych. Boimy się szerokiego dostępu do broni palnej a za kierownice może wsiąść każdy. Widzę jak jeżdżą kierowcy - bez wyobraźni, ze świadomością nieśmiertelności, bezkarności. Dalej będziemy ginąć, bo edukacja i kultura jazdy praktycznie nie istnieje.
    13
    6
  • "EwaR" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 9:12:48 napisał:
    jak dla mnie to przejście jest w złym miejscu, przecież za chwile jest przejście ze swiatlami kilkanaście czy kilkadziesiąt metrow dalej, po co robic w tym miejscu przejście? nie lepiej przejść dalej i isc na przejście ze swiatlami? ja mojemu dziecku kazałabym tylko chodzic tym przejściem ze swiatlami a nie tym nieoświetlonym, tu bym zabronila dzieciom chodzic
    16
    5
  • "wstyd" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 9:13:03 napisał:
    najważniejsza informacja w tym to: (Nowoczesna).
    18
    5
  • "Kasa" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 9:31:27 napisał:
    W mieście jest pewnie z 600-700 przejść. Na ŻADNYM z nich kierowcy się nie zatrzymują. Aktywne przejścia powinny powstawać tam, gdzie jest rzeczywiste zagrożenie. Jeden wypadek śmiertelny w historii może nie wystarczyć, żeby ładować kilkadziesiąt czy kilkaset tysięcy złotych w aktywne przejście. Czy Nowoczesny radny zapytał policji, komisji bezpieczeństwa, czy istnieje konieczność wydania tych pieniędzy? Może są niebezpieczniejsze przejścia, gdzie potrąceń jest znacznie więcej? Np. przejście "załatwione" przez innego radnego , do którego wiosną doszło do wypadku śmiertelnego? Dla mnie takie nieprzemyślane działania to kampania wyborcza i to jeszcze w kiepskim stylu, bo opierająca się na ludzkiej tragedii.
    21
    7
  • "olek" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 9:49:11 napisał:
    Żałosna kampania wyborcza. Wstyd!
    23
    8
  • "cleeo32" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 9:54:01 napisał:
    Proponuję wszystkim Kasa, Olek i cała reszta - powiedzcie to wszystko rodzicom tego chłopaka. Co za naród - aż się niedobrze robi.... Może warto od czegoś zacząć najpierw? Zamiast się cieszyć, że pomimo ogromnej tragedii ci rodzice coś chcą zrobić - to jeden z drugim siedzi i hejtuje na Zwolaka. Ogarnijcie się może i sami zacznijcie coś robić?
    9
    17
  • "pieszy" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 9:54:30 napisał:
    W końcu jakiś poważny temat społeczny. Do tego przejscia i zmiany na bezpieczne dodałbym też jeszcze przejście na Piłsudskiego koło GKO.
    14
    3
  • "mirek" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 9:59:07 napisał:
    ja, choć nie radny najpierw udał bym się do Dróg Grodzkich, do Urzędu Miasta aby porozmawiać z odpowiednimi ludźmi a dopiero potem na ulicę zbierać podpisy; z tego co wiem to radni mają otwarte drzwi do wszystkich instytucji, ich głos się liczy bo przez to reprezentują sprawy mieszkańców; dziwi mnie bardzo że Radny tą drogę pomija - wniosek : kampania wyborcza wspomagana cudzym nieszczęściem, bardzo żałosny chwyt i reklama swojej osoby
    23
    5
  • R E K L A M A
  • "Horn" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 10:08:03 napisał:
    Popieram. Winter is coming - będzie morko, ślisko i bardziej niebezpiecznie tak la pieszych, jak i dla kierowców. Nowoczesna to nie moja bajka ale pomysł popieram. Chrońmy nasze dzieci.
    10
    4
  • "hello" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 10:31:52 napisał:
    Miało być tak Nowocześnie a wyszło żałośnie...
    14
    6
  • "Beti" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 11:15:54 napisał:
    Od dawna śledzę tu artykuły i komentarze i wiecie co ? Najwięcej tematów społecznych, takich związanych z normalnym życiem i dobrych dla ludzi i Zamościa to podnoszą ludzie z Nowoczesnej. Polityka to nie moja bajka i dla ich chyba też nie bo jak sprawdziłam w żadnych partiach nie byli a mówią co jest dobre dla nas a nie partyjnych bonzów.
    6
    12
  • "Fortyn" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 11:16:34 napisał:
    Rafał Zwolak sięga dna.
    17
    11
  • "kto" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 12:53:35 napisał:
    Zwolak i cała opozycja Wnuka robi sobie kampanię na nieszczęściu tych ludzi
    17
    8
  • "Pieszy" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 13:08:28 napisał:
    Uważam, że przejście na ul.Piłsudskiego przy skrzyżowaniu z ul.Okrzei jest o wiele bardziej nie bezpieczne, lub na ul.Wojska Polskiego po zmroku choć przy latarni to widoczność fatalna. Proponuję radnemu porównać statystyki Policji i dopiero podejmować skuteczne działania w imieniu mieszkańców.
    23
    2
  • "asd" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 13:19:19 napisał:
    A kto bronił Wnukowi zająć się sprawą Małysa ? Mógł wyciągnąć od razu konsekwencje i zrobić porządek. Ale musiał dopiero Zwolak temat wałkować aby wyszło jak było. I bardzo dobrze, że pilnuje władzy bo inaczej byłaby cisza.
    10
    13
  • "Zwolak Rafał" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 13:39:57 napisał:
    Witam. Szanowni Państwo nie często zdarza mi sie zabierać glos w komentarzach ale czytając niektóre wpisy pozwole sobie na kilka słów. Jak można pisać o jakiekolwiek kampanii i ze pomijam drogę instytucji podległych prezydentowi. Prawda jest taka ze od śmierci chłopaka minął prawie rok. Co prezydent zrobil w sprawie tego przejścia? Co prezydent zrobił w sprawie szkoly ktora wypuszczala dzieci bez opieki? Mowilem o tym publicznie wiele razy. Nic się nie zmieniło. Dlatego nie wierze ze coś sie zmieni i biore sprawy w swoje ręce. Przez ten rok odbieralem telefony od Państwa Mslys. Czy było to o 23 w nocy czy o 7 rano, nie miało to dla mnie znaczenia. Nie unikalem tematu, rozmawiałem z nimi i cierpialem razem z nimi aby teraz czytać takie rzeczy. Cokolwiek bym napisał na Facrbooku, zrobil coś dobrego dla innych ludzi , jest odbierane za kampanie lub promowanie sie. Heyt wszechobecny. Kto to robi i po co? Tym sie nie przejmuje bo mam twardą skore ale chciałbym aby częśc z nich coś zrozumiała. Pozdrawiam tych, którzy to robią, robią to celowo. Reprezentuje ludzi i im pomagam. Po to wybiera się radnych abyśmy reprezentowali mieszkańców. Cześć z nas czuje ze jest im potrzebna, inni tego nigdy nie zrozumieja. Mieszkancy dzwonią proszą o pomoc. Mamy ich zostawić. Powiedzieć to nie ten adres? Zastanówcie sie nad tym. Hejtujcie dalej ale sami starajcie się pomagać innym a moze wtedy zrozumiecie ze wcale nie jest to łatwe zadanie.
    18
    18
  • "Kasa" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 13:53:57 napisał:
    Panie radny, widzimy, że cierpi Pan za miliony, ale trochę spokojniej. Prosiłabym o odpowiedź merytoryczną. Po pierwsze zadałam pytanie, czy nie ma bardziej niebezpiecznych przejść w mieście? ( i ile ich jest). Po drugie, czy zanim rozpoczął Pan akcję, zapytał pan policji, ile było wypadków na tym przejściu i czy jest sens wychodzić z taką inicjatywą? Aktywne przejścia stracą swoje prewencyjne właściwości, jeśli będzie ich zbyt wiele w mieście, mieszkańcy się do tego przyzwyczają. Kilka miesięcy temu przechodziłam ulicą Partyzantów i widziałam, jak obok mnie, na takim aktywnym przejściu, doszło do potrącenia przechodnia. Służę danymi, byłam wtedy świadkiem. Już wtedy policjanci podkreślali, że aktywne przejścia tracą swoje właściwości ostrzegawcze, bo jest ich zbyt wiele. Także Panie Radny, najpierw analiza, później działanie. Czekam na odpowiedzi.
    14
    3
  • "Zbig" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 14:28:59 napisał:
    Z tym przejściem rzeczywiście coś jest nie tak,drugie najbardziej niebezpieczne przejście w Zamościu to te na wysokości apteki na Partyzantów.Piesi są mało widoczni a sami też mają ograniczony widok.Może na tym odcinku powinny być ograniczenia prędkości no i kontrola policji,która nie robi zupełnie nic a powinni tam być obecni.Na Wyszyńskiego to samo,tuż przed ich siedzibą nie robią zupełnie nic.Przy Wyszyńskiego jak się spojrzy w stronę wiaduktu nie widać w ogóle widoku samochodów i nigdy nie wiesz czy tuz za górką na wiadukt nie wjeżdża jakiś szaleniec jadąc 150 na godzinę.Staram się kierować zasadą ograniczonego zaufania ale nawet to to jest za mało.A tak prawdę mówiąc to cały ten odcinek drogi został żle zbudowany i stąd te problemy.Dziwne,że dopiero teraz ktoś to poruszył.Przebudowa spowodowałaby jednak ogromny chaos w mieście.To jest do zrobienia choć obawiam się,że dla lokalnych "inżynierów" to zadanie,które kompletnie ich przerasta.
    5
    2
  • R E K L A M A
  • "Zwolak Rafaƚ" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 15:09:48 napisał:
    Witam. Nie wiem dlaczego jakiś człek podpisuje się moim nazwiskiem, ale sobie tego nie życzę. Nigdy nie zrobiłbym takich błędów, jak w komentarzu, który rzekomo dodałem.
    4
    7
  • "kama" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 17:14:30 napisał:
    Jak wy się tego Zwolaka boicie! Panie Radny, nie znam pana ale gratuluję odważnej i dobrej pracy na rzecz Zamościa. Oglądami i czytam czasami wpisy pod pana wystąpieniami na różnych portalach, tutaj, na zamosc telewizja i widzę te dziwne postacie. Brzydzę się takimi ludźmi. Pan tego nie czyta bo piszą to cały czas te same osoby pod rożnymi pseudonimami. Przyjdę w sobotę na to przejście o pomogę zbierać podpisy.
    6
    9
  • "W Zamościu" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 17:25:06 napisał:
    Zarząd Dróg Grodzkich nic z tym nie zrobi gdyż: "Dyrektor Zarządu Dróg Grodzkich potrąciła 76-latka na przejściu dla pieszych. Mężczyzna zmarł. Małgorzata L. pozostaje na stanowisku. Do tragicznego wypadku na ul. Lwowskiej doszło 21 kwietnia tego roku. Jak ustalili później śledczy, 76-letni mężczyzna z gminy Zamość wszedł na przejście dla pieszych rozglądając się wcześniej w obie strony. Nie zauważył żadnego niebezpieczeństwa. Po chwili uderzyła w niego jadąca mercedesem Małgorzata L. Nie wiadomo dlaczego kobieta nie zauważyła mężczyzny. " 2017-10-18, Aktualizacja: 2017-10-18 14:46 źródło: Naszemiasto.pl
    9
    1
  • "popieram" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 17:34:09 napisał:
    Podpisuje się.Powinno się wprowadzać stopniowo poprawę bezpieczeństwa w miejscach które wskażemy za niebezpieczne, w nocy gdy jest zła pogoda deszczowa to jest masakra na tych przejściach. Mocniejsze oswietlenie w tych miejscach nad przejściami czy na słupach, bo jest ciemno - za ciemno. Popieram ludzi działających.
    4
    3
  • "do Rafała Zwolaka" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 17:48:21 napisał:
    Panie Radny to są mali ludzie. Niech się Pan im nie dziwi, i nie stara nawet zrozumieć. Daleko im do Pana. Szkoda do nich apelować bo większości nie zrozumieją
    8
    11
  • "zamościak" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 18:06:56 napisał:
    Idiotyzm. Nauczyć najpierw, później karać mandatami pieszych-idiotów za nagłe wejście na "pasy" ze świadomością, że ma pierwszeństwo. Pierwszeństwo to mogą mieć ale na chodniku. Nie czujesz się pewny to poczekaj albo idź na "światełka". To, że banda idiotów/chamów prowadzi pojazdy nie usprawiedliwia pieszych do przestrzegania podstawowych zasad bezpieczeństwa i zachowania się na drodze. Trochę wyobraźni straceńcy.
    9
    2
  • "Kmicic" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 18:34:44 napisał:
    Czy Pan radny Zwolak jest socjalistą, bo patrząc na pańskie poczynania sądzę że tak więc nie powinien Pan zasiadać w Nowoczesnej to jeżeli już to w PIS-ie lub SLD. To są partie socjalistyczne albo RAZEM . Gdyby w Polsce nie panowałby socjalizm to któryś z mieszkańców sam by zainwestowałby w bezpieczeństwo na tym przejściu, ale państwo ciśnie w podatkach i nie ma kto tej inicjatywy społecznej wykonać. Jak widzę po komentarzach to większość tutaj to socjaliści. Nie należy jak pisał Pan ,,Kosh" wprowadzać testów psychologicznych bo to z kolei wiąże się z zatrudnieniem kolejnych urzędników a co za tym idzie trzeba będzie zwiększyć wydatki na WORD-y, a wiadomo jak to w socjalizmie bywa część pójdzie na łapówki itp. Nie należy zwiększać wydatków państwa, bo już i tak są za wysokie.
    4
    1
  • "LZ" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 19:08:32 napisał:
    Proszę nie wprowadzać w błąd i nie pisać, że oczekujący pieszy przed przejściem ma pierwszeństwo bo później taki pieszy to przeczyta wejdzie, bo przecież ktoś napisał, że ma pierwszeństwo i zginie.
    4
    0
  • "zagadka" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 19:40:22 napisał:
    Skoro za niezatrzymanie sie przed przejsciem i zabicie czlowieka dostaje sie: rok w zawieszeniu, 10 tys. kary plus zakaz prowadzenia pojazdow przez rok to co sie dziwic. Kto zgadnie, kogo to wyrok?
    3
    4
  • "Tomek" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 20:18:15 napisał:
    Zamiast oświetlać przejścia obecna ekipa woli świecidełka pod publiczkę.
    5
    6
  • R E K L A M A
  • "jaco" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 21:00:58 napisał:
    Dzisiaj w Mikołowie na przejściu dla pieszych zginęły dwie nastolatki. Jedna na miejscu druga w szpitalu. Bezpieczne przejścia to podstawa i nie trzeba tu socjalizmu czy pisualizmu
    1
    2
  • "Kmicic" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 22:08:37 napisał:
    Właśnie Panie ,,Jaco" nie trzeba pomocy państwa lub samorządu aby coś, zbudować albo zorganizować wystarczy ludziom pozwolić działać. Niestety to państwo opiekuje się nami jak małymi dziećmi a może nawet traktuje nas jak niewolników, bo o niewolnika się dba. Czy pisualizm czy socjalizm to jedna cholera, bo PIS jest partią socjalistyczną. Nie jest jak oni mówią partią prawicową tylko socjalistyczną partią bardziej na lewo niż obecne SLD. PIS można porównać do pobożnego Marksa lub Lenina.
    1
    0
  • "zamościak" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 22:29:52 napisał:
    p. Kmicic nie wąchaj tyle !, ewentualnie mniej :)
    1
    1
  • "pieszy" dnia 21 listopada 2017 o godzinie 23:28:23 napisał:
    Na Akademickiej też jest niebezpieczne przejście, naprzeciwko przystanku, trzeba zza krzaków się wychylać żeby coś zobaczyć.
    9
    3
  • "Do Rafał Zwolak" dnia 22 listopada 2017 o godzinie 1:13:46 napisał:
    Panie radny tym wpisem udowodnił Pan, ze inicjatywa prowadzona jest na prośbę jedenej rodziny. Pozostaje z wyrazami współczucia z rodziną za stratę dziecka, ale taka incjatywa życia nie przywrócimy, a w Zamosciu jest sporo przejść na których ktoś stracił życie i rodziny cierpią. Pana zadaniem jako radnego jest słuchać głosu mieszkańców, a nie jednej rodziny. Powinien Pan wczytać się w komentarze i regowac, mieszkańcy chcą zmiany infrastruktury miejskiej bezpiecznych przejsc, przejezdych i nie kolizyjnych skrzyzowan itd. I tu jest panskie zadanie. Widze, ze słowo Hejt stało się tak popularne w ustach opozycji jak i rządzących miastem, ze stało się narzędziem walki politycznej. Przykro mi, ale ktoś ta wojnę wywołał nie słuchacie głosu mieszkańców czyli wyborców. Nie jestesci sami dla siebie wy dluzycie nam, a my was wybieramy lub nie tak wygląda demokracja.
    11
    0
  • "to mówi wszystko" dnia 22 listopada 2017 o godzinie 8:41:18 napisał:
    Lista do podpisania pod uchwałą znajduje się również na Ormiańskiej 6A.” i co ? Zapomnieliście napisać, że to biuro "nowoczesnej" Partyjne żerowanie na tragedii jak nie kampania ?
    8
    1
  • "Jan" dnia 22 listopada 2017 o godzinie 17:18:29 napisał:
    To mówi wszystko- gdybyś tak nachalnie nie rozpisywał się o tej nowoczesnej to nikt by nie wiedział, a tak sam robisz im reklamę. Ja odniosłem wrażenie, że celowo tego nie podawali. Robią coś dla bezpieczeństwa. Dobry pomysł. Takich przejść jest więcej i warto by było pomyśleć o takiej akcji na szerszą skalę. Jakieś lekcje z policją z drogówki w szkołach, itp. Panie Zwolak proszę o tym pomyśleć- pan jest najbardziej przedsiębiorczym radnym więc zwracam się do pana. I brawo bo to kolejna dobra inicjatywa co by nie mówili ci tzw. hejterzy.
    2
    5
  • "@cleo32" dnia 23 listopada 2017 o godzinie 19:19:31 napisał:
    A co Pani zrobiła, cleo32, przez te lata, żeby w Zamościu były bezpieczniejsze przejścia dla pieszych? Druga kadencja. Na skrzyżowaniu Piłsudskiego z Okrzei - niebezpieczne przejście od wielu, wielu lat, na skrzyżowaniu Piłsudskiego z Kilińskiego - niebezpieczne przejście, piesi i kierowcy skręcający z Kilińskiego w prawo - wszyscy mają w tym samym czasie zielone światło. Na Wyszyńskiego w ostatnim czasie było wiele wypadków. Na niektórych przejściach w tej okolicy prawie codziennie - na różnych przejściach. Czy ktoś z Państwa nagle mówiących o bezpiecznych przejściach złożył kiedykolwiek wniosek, żeby robić kładki nad pasami szybkiego ruchu? A kto z Państwa złożył kiedykolwiek wniosek o zainstalowanie świateł na przejściu w Zamościu, jakimkolwiek niebezpiecznym przejściu. Bo w Zamościu wszystkie przejścia dla pieszych są niebezpieczne. Mamy bardzo złych kierowców, którzy nie zwracają uwagi na pieszych na pasach, wymijają inne pojazdy na pasach. To oni zabijają ludzi na przejściach, nie przejścia. Zanim podpiszę petycję, chciałbym wiedzieć, co dla wnioskodawcy oznacza bezpieczne przejście, jak ma ono wyglądać. proszę zrobić projekt i go mieszkańcom przedstawić.I wtedy zbierać głosy. Mieszkańcy Zamościa są za bezpiecznymi przejściami.
    1
    0
  • "Adam" dnia 5 grudnia 2017 o godzinie 9:01:06 napisał:
    Jak chcą mieszkańcy bezpieczne przejście to niech miasto nas posłucha i kupi znaki aktywne led na obie strony Mimo,że duże wydatki,bo na dwie strony wychodzi 93 520zł https://sklepdrogowy.pl/pl/p/D-6-obustronny-z-zasilaniem-solarnym-hybrydowym/4633
    1
    0
  • "Adam" dnia 5 grudnia 2017 o godzinie 9:06:12 napisał:
    Albo ten znak świetlny https://sklepdrogowy.pl/pl/p/Znak-aktywny-D6-Kaseton-900x900-dwustronny-12-V-z-zestawem-solarnym/4638
    1
    0
  • R E K L A M A


UWAGA!! Komentarze zawierajace więcej niż 1 link(adres strony) są blokowane automatycznie przez system antyspamowy. Publikacja ich wymaga interwencji administratora. Aby opublikować więcej niż jeden link zalecamy publikację ich w kolejnych komentarzach.

Zapoznałem się z regulaminem usługi dostępnym na stronie(www.roztocze.net/regulamin-kometarze/) i akceptuję jego postanowienia.

Anty-spam:

Thomas 45 minut temu
Daniel Czubara @ Co za bzdurny artykuł....
Zygi
Wnuk juz wystarczy! dalej bedzie toczyl ...
an
Niestety Azoty mają tą dobrą sytuacj...
TORRES20400
Ja to już mam "gęsią szyjkę". Jak Pe...
jaa
Miły akcent w okresie adwentu symbolizu...
Lucyna
czy to prawda że nie zaproszono zeszło...
Eryk
gratulacje dla Pani Bogusi Sawy! Wielka,...
Thomas
Ci kandydaci nie mają najmniejszych sza...
brudny Harry
Jeśli ktoś jak STYX nie cierpi PiS-u, ...
Leonard Marczuk - to jest pomyłka delik...
z niesmakiem
Gratulacje za wyróżnienie animatora ro...
ad111
Duszenie kultury we własnym sosie i to ...
water
Thomas- żart to jest ?...
Kundel
Po co roztocze relacjonuje zamknięta im...
Thomas
Kornelia Wróblewska byłaby dobrym kand...
STYX
ZAMOŚĆ BASTIONEM PIS-U. BRZMI JAK OBEL...
brudny Harry
Dokładnie Rychu, jest tak jak pisze mó...
Persona non gra...
Skoro dla Ciebie 63 to prawie 100 to poz...
Komentarze publikowane powyżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
R E K L A M A B A N N E R III
Copyright © 2017 Fundacja im. Bernardo Morando. Wszelkie Prawa Zastrzeżone
ARCHIWUM lata 2000-2010 ROCZNIKI 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017