R E K L A M A

20 lutego 2017

roztocze.net

AKTUALNE TEMATY :    BUDŻET OBYWATELSKI

R E K L A M A

Lubartowianie „odkuli” się za IV-ligową porażkę w Zamościu w poprzednim sezonie. Wówczas AMSPN Hetman wygrał 6 : 0. Ten niezbyt odległy moment teraz można tylko miło powspominać.

Sobota, 09 kwietnia godz. 15.00
AMSPN Hetman Zamość – MKS Lewart Lubartów 0 : 5 (0 : 3)

Bramki:
0 : 1 – Kompanicki (10’),
0 : 2 – Bijan (26’),
0 : 3 – Witkowski (30’ z karnego),
0 : 4 – Witkowski (60’),
0 : 5 – Kompanicki (68’).

AMSPN Hetman 1-4-4-2:

Hetman.09.04.2016

Zmiany:
59’ Dominik Karaszewski ↔ Paweł Daszek,
62’ Jarosław Baran ↔ Szymon Nowak,
82’ Karol Bukowski ↔ Damian Pilipczuk,
85’ Łukasz Fidler ↔ Szymon Płotnikiewicz.

Lewart: 1-4-4-2:

Lewart.09.04.2016

Zmiany:
65’ Kamil Witkowski ↔ Dawid Pikul,
73’ Arkadiusz Rusinek ↔ Jakub Niewęgłowski,
78’ Hubert Kotowicz ↔ Piotr Kucharzewski,
82’ Karol Bujak ↔ Ernest Wiącek.

Sędziował Pan Łukasz Krasowski (KS Rzeszów).

W zamojskim zespole pojawił się nowy zawodnik – Rafał Rogalski. Piłkarz ten z pewnością ma spore doświadczenie – w jego sportowej biografii, wśród wielu różnych klubów, jest też epizod w ekstraklasie. Jego PESEL też – niestety – robi wrażenie. Wiek inżyniera Karwowskiego niekoniecznie musi być pożądany na piłkarskich boiskach III ligi. Jego pojawienie się na boisku sprawiło, że podjęcie treningów zaczęło rozważać kilku sędziwych zamojskich kibiców. Debiutu przed zamojską publicznością z pewnością nowy nabytek Hetmana nie zaliczy do udanych. Oprócz niemiłej wysokiej porażki, miał również udział (lub współudział) przy kilku straconych bramkach. Z pewnością fatalna sytuacja kadrowa uzasadnia do pewnego stopnia taki a nie inny ruch sztabu szkoleniowego Hetmana. Możliwości manewru w klubie są mocno ograniczone. Biegun przeciwległy stanowią bowiem grający od początku juniorzy (Bukowski, Daszkiewicz). Zawodnicy wchodzący z ławki to również sami nieletni, poza Pilipczukiem, który w ten akurat sposób uczcił 18-tkę. Być może nowy, doświadczony defensor Hetmana wprowadzi w następnych meczach większy porządek w obronie. Na razie wyglądało to średnio.
Niezbyt miło będzie też wspominać powrót do drużyny po kontuzji Jarosław Baran. Sprokurowany rzut karny oraz współudział przy czwartym straconym golu na pewno położy się cieniem na jego grze. Gdy dorzucić do tego łatwość z jaką dał się ograć Bubeła przy pierwszej straconej bramce oraz szkolne błędy środkowych obrońców przy bramkach numer 4 i 5 będziemy mieli pełny obraz sobotniej (nie)dyspozycji linii obrony. Ale pastwienie się na obrońcach nie wytłumaczy wyniku sobotniego meczu. Forma pozostałych zawodników była na podobnym poziomie, dlatego też dominacja Lewartu była w tym meczu bezdyskusyjna. Trudno wskazać sytuację po której lubartowska bramka faktycznie była zagrożona. Strzały zamojskich zawodników były albo niecelne albo zbyt lekkie by Adrian Parzyszek mógł się przestraszyć.
Poniżej zamieszczamy skrót złożony z najciekawszych fragmentów tego spotkania.

Następny mecz AMSPN Hetman rozegra na stadionie Resovii w Rzeszowie. Mecz odbędzie się w sobotę, 16 kwietnia br. o godz. 17.00.

Materiał wideo z meczu poniżej

10 kwietnia 2016
Autor:
Sport

Oceń artykuł klikając na gwiazdki!

Liczba ocen: 0

R E K L A M A

    96 komentarzy

Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy poniżej.
Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT




  1. "Bartek" dnia 10 kwietnia 2016 o godzinie 13:33:55 napisał:
    TO już sięgnęło zenitu ! Panie Prezydencie proszę wstrzymać się z remontem stadionu przewidzianego w tym roku. 4 mln można przeznaczyć na inne kluby, które zasługują na wspomaganie. Mam tu na myśli szczypiornistów, koszykarzy, tenisistów etc. Wychowankami to my możemy grać max w IV lidze. Lecz jeśli chcemy grać wyżej, niestety musimy sprowadzić starszych piłkarzy z poza regionu, którzy poważnie traktują piłkę nożną jako prace. Młody wychowanek będzie narzekał, że matura, że chce dorobić za granicą, że jest niezdecydowany ***ać to! Już wole zaczynać od klasy B i Q**wa cieszyć się corocznym awansem, niż dostawać w dupe 0:8 Zwracam się do zarządu. Proszę usiąść panem Wnukiem i poważnie potraktować ten temat. Albo miasto dokłada znaczenie więcej kasy i budujemy zespół, który będzie aspirował do II ligi (chyba że znajdzie sie sponsor) , albo w Zamościu, będziemy mieć tylko IV lige. Proszę zwrócić uwagę na inne dyscypliny które mogą przynieść nam dumę. AMSPN na razie tylko Nas kompromituje
    0
    0
  2. R E K L A M A

  3. "Ex" dnia 10 kwietnia 2016 o godzinie 13:54:14 napisał:
    Hah a ten karny to niby za co ?
    0
    0
  4. "Wpp" dnia 10 kwietnia 2016 o godzinie 15:47:07 napisał:
    Może ktoś mądry mi powie dlaczego ludzie z Zamościa wola grać w pobliskich wsiach a nie w Zamościu? Czy tutaj chodzi o kasę czy jest jakieś podwójne dno. To co wczoraj oglądałem nie nadaje się nawet na okregowke. Nie mam pretensji do zawodników bo prezentują taki poziom jaki prezentują, ale przez sezonem chyba było wiadomo ze takim składem nie dość ze nic nie ugraja to jeszcze dojdzie do takiej kompromitacji. Gdzie wtedy był zarząd?
    0
    0
  5. "hm" dnia 10 kwietnia 2016 o godzinie 17:17:24 napisał:
    Kto to dziadostwo jeszcze ogląda na zywo??
    0
    0
  6. "ad" dnia 10 kwietnia 2016 o godzinie 20:08:48 napisał:
    Czy warto pisać artykuły na temat tego zespołu? Do zawodników nie mam pretensji, grają tak jak są wyszkoleni. Ale działaczy tego klubu wygoniłbym z kopniakiem w ...ę!
    0
    0
  7. "." dnia 10 kwietnia 2016 o godzinie 22:14:13 napisał:
    Nihil novi, rozwiązać ASPN Hetman czy jak on się będzie nazywał.
    0
    0
  8. "z_boku" dnia 11 kwietnia 2016 o godzinie 0:29:05 napisał:
    Rozwiązać? Niech sobie kopią piłeczkę na własny rachunek. Niech sobie zorganizują jakieś boisko i niech kopią. Lepiej inwestować w Padwę.
    0
    0
  9. "kibic Hetmana" dnia 11 kwietnia 2016 o godzinie 15:27:29 napisał:
    Tak grają jak zostali "wytrenowani" przez AMSPN który za czasów zamoyskiego uważał że jest lepszy niż "prawdziwa" młodzież hetmana i nawet przejął po części całe szkolenie ale dzięki bogu nie wszystkich. Z Zamościa popatrzcie gdzie wylądował młody wychowanek Krystian Romanowski szkolony pzez prawdziwy Hetman a jako 16 latka chciały go już Wisła Puławy Polonia Warszawa i kilka innych a ostatecznie wylądował w akademii Legii w Warszawie. On amspn-owi podczas derby walił bramki że aż trzeszczało. Trzeba było szanować tych co byli najlepsi a jak się pomiatało młodzieżą bo ważniejsze było "ego" to teraz niech były "prezes" dławi się wstydem. I nie zganiajcie winy na obrońców, defensywę czy indywidualnie - piłka to sport w którym wygrywa ta drużyna co strzeli jedną bramkę więcej. Najwyższy czas strzelać gole a na to niestety nie ma ludzi super wyszkolonych technicznie.
    0
    0
  10. "stara gwardia" dnia 11 kwietnia 2016 o godzinie 15:41:47 napisał:
    Dodałbym jeszcze do tego kolegę z drużyny Romanowskiego Adriana Gocha. Też opuścił Zamość i był nawet w Hiszpani a jest w Krakowie.
    0
    0
  11. "student" dnia 11 kwietnia 2016 o godzinie 15:48:00 napisał:
    aż strach pomyśleć, ile będzie z Motórem w Zamościu. Może z 10. Takiej klęski to jeszcze nigdy nie było przy KJ8...
    0
    0
  12. R E K L A M A

  13. "miglas" dnia 11 kwietnia 2016 o godzinie 16:07:15 napisał:
    Razem z Krystianem (Romano) i Adrianem (Adim) byli jeszcze przecież mocny Bartoń i Lalek ale co robią po rozwiązaniu originalnego Hetmana?? Chłopaki gdzieś grają ale to była mocna technicznie ekipa. Dobrze że choć tych dwóch poszło w świat i może miasto sobie przypomni o nich tak jak przypomniało sobie o Przemku Tytoniu. Notabene wszyscy to wychowankowie Herbina. Ma gość rękę i nosa do młodzieży.
    0
    0
  14. "Anonim" dnia 11 kwietnia 2016 o godzinie 17:40:57 napisał:
    No, no ... Herbin z Gochem oglądają razem kolejny mecz Hetmana i w komentarzach grunt jest już pod coś przygotowywany. I "dobrego" trenera się wskazuje i "zawodnika" z nazwiskiem, który nawet w Hiszpanii już był. Będzie w Zamościu Barcelona czy Stary Zamość?
    0
    0
  15. "Wpp" dnia 11 kwietnia 2016 o godzinie 19:46:27 napisał:
    Proszę o wskazanie tych mega uzdolnionych piłkarzy wychowany przez "prawdziwego" Hetmana. Ich osiągnięcia w wieku juniorskim oraz seniorskiej :)
    0
    0
  16. "hehe" dnia 11 kwietnia 2016 o godzinie 20:09:10 napisał:
    Prosze o podanie osiagniec pana Herbina??
    0
    0
  17. "WiochazWas" dnia 11 kwietnia 2016 o godzinie 22:23:40 napisał:
    Herbin to miał dobra rękę do tytona zwłaszcza wtedy jak go opixxxalał za puszczone bramki w trampkarzach. Była to dobra ciężka ręką :) i motywacja również na odpowiednim poziomie :) No ale jakżeby inaczej sukces ma przecież wielu ojców...
    0
    0
  18. "piko" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 8:06:19 napisał:
    Oglonalem z zachwytem. Czy hrabia byl na "meczu"? A moze Pizon go zastapil?
    0
    0
  19. "." dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 12:14:25 napisał:
    Pytanie z twierdzeniem jest jedno jak to możliwe, że ASPN Hetman który dysponuje budżetem podobnym do innych drużyn ligowych gra tak słabo i beznadziejnie??
    0
    0
  20. "Jasio" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 12:30:22 napisał:
    Do "Wpp" - Nazwiska masz podane a że nie potrafisz namierzyć piłkarzy i ich klubów to świadczy o Twoim niskim poziomie inteligencji i mało operatywnym posługiwaniu się "google". I tacy ludzie trenowali AMSPN - żenada. Google to dla Was problem a co dopiero trening, wyszkolenie i taktyka - CZARNA MAGIA. Co do Tytonia to poczytaj wywiady z nim i komu jest wdzięczny - o AMSPN-ie nawet nie wspomina. Młody Romanowski czy Goch świadczą o tym że Hetman szkolił piłkarzy a nie jak AMSPN zarzynał dzieci na siłowni co zresztą widać na każdym meczu brak techniki i przetrenowanie siłowe. Podaj wychowanków AMSPN-u co osiągnęli sukces?
    0
    0
  21. "Jasio" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 12:41:50 napisał:
    Wychowanków Łysia co sukces osiągnęli podaj? tylko nie wymieniaj tych co szkolił Herbin :) Tytoń, Solecki Romanowski, Goch to wychowankowie Herbina i tego nie zmienisz panie Ł. bo ścieme sprzedawałeś że II liga będzie z wychowanków Twoich i gdzie ona jest? Nawet Roberta W. potraktowałeś jak to masz w zwyczaju... Na szczęście pozostało ci tylko TROLLOWANIE w internecie i środowisko poznało Twoje prawdziwe oblicze - czyli: WIEM WSZYSTKO NAJLEPIEJ TYLKO JAK ZWYKLE NIE WYCHODZI. Mniej "ego" a więcej współpracy i szacunku z tolerancją do innych życzę.
    0
    0
  22. "student" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 13:08:44 napisał:
    @. - AMSPN dostaje co roku około pół miliona złotych z miasta, a taka Resovia i Stal mogą o tym pomarzyć - mają co roku 140 tys od miasta. Jak było z KS-em, który dostawał z miasta mniej niż 90 tys zł rocznie pamiętamy wszyscy. Tabela weryfikuje działaczy i "działaczy". Ci drudzy myśleli chyba, że są drugą Barceloną i wychowają własnych zawodników na poziom II ligi. A żałośni napinacze jeszcze ich bronią i szczekają na krytyków.
    0
    0
  23. R E K L A M A

  24. "qqryq" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 14:14:19 napisał:
    Ile??? 500 000 zł??? Czy naprawdę nas na to stać??
    0
    0
  25. "Jasio" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 14:26:22 napisał:
    Marcin Ł. - ? temu panu dziękujemy. Podziękował też mu zarząd AMSPN-U i chwała im za to. Szkoda że tak późno. Myślę że jest w amspn-ie kilka mądrych osób i zaczną szkolić piłkę TECHNICZNĄ a nie siłówkę - bo sukcesy piłkarzy mają być w apogeum ich siły czyli w wieku 25 lat a nie 14 czy 15 lat. Taki napompowany młodzieniec w wieku 18 lat jest "drewniakiem" i piłka mu przeszkadza zamiast służyć. Ale pan Ł był naj naj we wszystkim i wiedział niby wszystko naj naj i co wyszło? - PRAWDA. Myślę że Rysak z ekipą wie co robi tylko tak ogień się pali jak drewno daje - a że sama sosna i lipa to już zasługa szkolenia młodzieży jakie było kiedyś a teraz tego owoce. Brylowali w grupach młodzieżowych a teraz gdy przyszła pora to co? brak sił, nogi sztywne, brak koordynacji i przyjęcie na 3 metry, strach przed klepą żeby obciachu nie było - ale w młodzieżówce i dzieciństwie ci chłopcy brylowali w tabelach lokalnych rozgrywek:). A piłkarze techniczni na jakich nawet dziś postawił szkoleniowiec kadry udowadniają że i polski futbol może mieć się dobrze. Nadeszła pora na piłkarzy TECHNICZNYCH, SPRYTNYCH i DYNAMICZNYCH a nie na byków co spóźniają i zasapią się po lekkim sprincie a piłka to "hybił-trafił".
    0
    0
  26. "Tamtejszy" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 15:26:33 napisał:
    Tylu u nas fachowców a piłka taka słaba?
    0
    0
  27. "bodzio" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 15:29:47 napisał:
    Bo jeden był co rozumu wszystkie pozjadał i z tonącego okrętu wiedział kiedy czmychnąć.
    0
    0
  28. "dddd" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 15:38:56 napisał:
    Doił kasę z miasta na szkolenie a kiedy miał przyjść czas na sukcesu zawinął nogi i hello - nie ma winnych
    0
    0
  29. "dddd" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 15:44:23 napisał:
    I teraz kómentatór redktór wielki i klika na "nie"
    0
    0
  30. "Tamtejszy" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 15:45:26 napisał:
    To jak już Łyś nie przeszkadza trzeba brać Herbina i będziemy Tytoniowym Zagłębiem :)
    0
    0
  31. "student" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 19:24:12 napisał:
    Za pieniądze wyrzucone w błoto (na AMSPN) mielibyśmy w Zamościu 1 ligę. Przykład? Sandecja. Tam miasto pomogło w kryzysowej sytuacji, zamiast okradać klub. I mają od dobrych pięciu czy sześciu lat 1 ligę w Nowym Sączu, otarli się nawet o Ekstraklasę. Oczywiście, zaraz zacznie się gadanina pseudoznawców, że oni nie chcą w Zamościu "armii zaciężnej" tylko grania "chłopaków z Zamościa". Do tępych umysłów zapatrzonych w jakieś szkółki Barcelony i inne zagraniczne pierdoły nie może dojść, że nie ma w Polsce, a nawet na świecie, seniorskiego klubu na poziomie, który opierałby się w nawet w 67 % na wychowankach. Dla samych wychowanków będzie lepiej, jak nauczą się czegoś od doświadczonych ludzi z zewnątrz !!! Przykład? Gdy w Zamosciu była "armia zaciężna", wielu wychowanków grało w innych klubach na CENTRALNYM poziomie rozgrywek. Teraz nie gra ŻADEN. Zwolennicy AMSPN: przestańcie sobie wycierać mordy Tytoniem, zmieniać tematy, dodawać niepotrzebne wątki. Zaraz może powiecie, że źle patrzymy na tabelę, bo powinno patrzeć się na odwrót. Tabela nie kłamie. Możecie dać mi 10 łapek w dół, ale to nie zmieni ani tabeli, ani faktu, że zmarnowaliście miliony, które mogły dać Zamościowi 1 ligę !!! "Kończ waść, wstydu oszczędź". Wycofajcie ten twór z rozgrywek, Zamościanom jest wstyd z powodu tej śmiesznej drużynki, która "rozsławia" nas w całym regionie, a nawet całej Polsce.
    0
    0
  32. "stoper" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 20:09:42 napisał:
    Połączenie rutyny z młodością jest gwarancja rozwoju i dobrych wyników w dłuższej perspektywie o czy juz pisaliśmy. Co do przykładu sadencji zapomniałeś dodać dosyć istotna kwestie dotycząca sponsorów. Nowy Sącz ma kilka ogromnych firm prywatnych które inwestują w piłkę. U nas nie ma i nie było nikogo po za kadeksem :) moim zdaniem przy dobrym zarządzaniu i nie podpalenie się młodych chłopaków na grę na wsi za trochę większe pieniądze można zrobić solidny zespół 2 ligi. Przestańcie hejtowac wszystko dookoła i pomyślcie trochę bardziej konstruktywne bo z większości Waszych wypowiedzi nic nie wynika. P Lys był teraz go nie ma. Bez dobrego zarządzania klubem znajdzie sie kogoś innego który bedzie "winny" i na niego będziecie cisnac. Pzdr
    0
    0
  33. "Anonim" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 20:19:37 napisał:
    A Romanowski to taki talent że ho ho ho, grał w juniorach Gryfa i nic nie pokazał, a Legie to może oglądać zza linii bocznej, bo gra w Varsovii.
    0
    0
  34. R E K L A M A

  35. "Brawo student" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 21:55:36 napisał:
    Niestety wielbiciele AMSPN nie maja pojecia co to historia i tradycja.Oni wciąż zyja wygranymi meczami w A klasie z Biszcza czy Tarnogrodem.Trzeba nie miec ambicji i wstydu,zeby takie coś o zerowym poziomie sportowym występowalo w jakichkolwiek rozgrywkach i przynosiło wstyd miastu.
    0
    0
  36. "stoper" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 22:28:26 napisał:
    Bylem wielbicielem Amspn w postaci grup młodzieżowych, z których to wywodzą się najlepsi zamojscy piłkarze. Uwierz mi, że wiem co to historia i tradycja :) chyba przez internet nie ma sensu spierać się na takie tematy. Bylem też wielkim fanem KS. Poniekąd te dwa kluby traktowalem jako jedna organizacje. 1 odpowiedzialny za młodzież 2 odpowiedzialny za seniorów. Niestety tego 2 juz nie ma został Amspn. Chcesz pogadać o tradycji i historii barw? To skonsultuj to najpierw z kibicami Lecha Poznań których klub przejął licencje Amiki Wronki. Groclin-Polonia podobnie. Szkoda ze tak się dzieje ale takie są realia. Co do miasta Zamość to niestety ktos podjal taka a nie inną decyzję i zamiast spłacać długi KS Hetman postanowil postawić na drużynę seniorska Amspn. Każda decyzja była trudna wybrali opcje Amspn, ku zadowoleniu części a żałobie pozostałych. Jeszcze się taki nie urodził co by każdemu dogodził. Liczę na to ze Amspn odbuduje się w ÌV lidze, dojdzie trochę doświadczonych ludzi którzy dadzą bodziec do rozwoju kilku wychowankom plus osoba która to wszystko ogarnie i będzie dobrze.
    0
    0
  37. "piko" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 23:42:52 napisał:
    @stoper - zgoda, tylko szkoda ze juz spasowales i piszesz o KS w czasie przeszlym. Tych dwoch klubow nie mozna traktowac jako jednosc. W tej kwestii nie mae nawet co dyskutowac.Ktos mnie wytknal, ze ciagle pytam dlaczego AMSPN z nazwa HETMAN i dostalem odpowiedz, ze to wymysl Romana Nowosada. Jesli tak, to pewnie nie spodziewal sie takiego obrotu sprawy. Rozmawialem na Jego temat z Januszem Zmijewskim (bylym reprezentantem Polski, strzelil bramke Brazylii), ktory byl Jego kolega i grali w Avii.Powiedzial, ze Roman to byla pszczolka i takie mial pseudo i ze nie kazdy dobry pilkarz bedzie dobrym trenerem. Z tym sie zgadzam. A jesli chodzi o historie i tradycje, to zmarl nie tak dawno, chyba najleszy stoper KS Hetman Czeslaw Gajdek i pojawilo sie tylko zawiadomienie, wzmianka. Mozna bylo napisac cos wiecej, uszanowac, przypomniec. Nie, lepiej rozpisywac sie o przyczynach porazek AMSPN i zlych zagrywkach wirtuozow, ktory z nich i i gdzie popelnil blad z czego padla kolejna bramka. Kazdy zamoscianin, ktory nawet nie byl ani razu na meczu pilki noznej powie, ze KS Hetman powinien istniec. To samo powie odnosnie najstarszej, wojskowej druzynie Zamoscia. Druzyny te powinny istniec!
    0
    0
  38. "Wpp" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 23:49:45 napisał:
    Jasiu - Soleckiego trenował Wiesy. Herbin prowadził rocznik 87. Właśnie szukałem w google i cisza o tych twoich mega gwiazdach Goch, Romanowski. Oczywiście liczę na to ze się to zmieni i zrobią jeszcze wielkie kariery, wtedy powiem oficjalnie Jasio ma rację-Herbin na prezydenta! Jestem pozytywnie nastawiony i nikogo nie obrażam dlatego grzecznosciowo nie wypowiem się na ten mały pstryczek w postaci "braku inteligencji" liczę na to ze i Ty do tego dojrzejesz i grzecznie przeprosisz za ta mala impertynencje. Tak czy inaczej to wiekszosc to zawodnicy Amspn. Wychowanek Łysia to Kapłon którego kontuzje wykluczyły z zawodowej piłki. Być może zbyt duże obciążenie meczowe do tego tez się przyczyniło. Co do opini Tytonia to ja nie muszę czytać jego oficjalnych wypowiedzi wystarczy ze z nim porozmawiam.
    0
    0
  39. "stoper" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 0:16:32 napisał:
    Piko o historię trzeba dbać i ja pielegnawac. Patriotyzm lokalny powinien być wznoszony w naszym regionie na piedestal. Z powodu smierci śp Czesława Gajdka jest mi równie przykro co Tobie. Pamiętaj jednak ze my też tworzymy historie! Co będą pielęgnować dzieciaki za 50 lat? Z całą pewnością ta przykra sytuacja powinna zostać przedstawiona w inny sposób. Prawda jest niestety okrutna bo powiedz mi kto teraz tym się interesuje? Większość kibiców/sympatyków żyje walka między Amspn a KS. Dlaczego nie dali kasy na ratowanie KS? Dlaczego dali tyle Amspn? Zacznijmy tworzyć nowa historie tak aby nasze wnuki mogły być dumne z osiągnięć drużyn z którymi będą się utożsamiać bez względu na jej nazwę. Nie traktuje tych klubów jako jedność tylko "cyt. organizacje" oczywiscie nie powiazane ze soba oficjalnie, które się do pewnego czasu uzupelnialy. Starego KS-u niestety już nie będzie. Pozostaną barwy klubowe i nic wiecej. Chciałbym aby było inaczej ale nie mam na koncie wolnych 2000000 żeby w tym pomoc.:)
    0
    0
  40. "jasio" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 0:52:10 napisał:
    No.... Jeżeli uważasz że Romanowski i Goch o których starały się kluby gdy mieli zaledwie 16 lat a dziś mają niespełna 18 i wybrali wtedy akademię piłkarskie a nie kluby że względu na rozwój i to dla Ciebie mało znaczy to myślę że powinieneś cofnąć się do lat 80 bo futbol jest nieco bardziej zaawansowany. Próżno szukać sukcesów gdyż akademie te skupiają się na szkoleniu a nie ciochaniu młodego piłkarza. Co nie oznacza że nie grają rozgrywek - jakich? Sprawdź sobie a oko Ci zbieleje. Zobacz z jakimi drużynami i w jakim towarzystwie grają. Zobacz sztab szkoleniowy tych akademii i gdzie zdobywali umiejętności trenerskie. Boję się że Ty tylko w telewizji sobie popatrzysz na to. Po drugie kończąc akademię są wolnymi piłkarzami pod opieką menadżerów. Ale to powinieneś wiedzieć. Kolego ich akademię w sparingach leją takie Amspny III ligowe a IV ligowców dwucyfrówką odsyłają do domU. Ale nie wolno zapominać że to wychowankowie prawdziwego KS Hetman. Zamość powinien szanować takich ludzi ale cóż - zawiść ludzka rzecz. A potem się naród dziwi że porządni ludzie uciekają z tego miasta i wracać nie chcą. Do czego? Do obłudy, wsiowych układów, i hejtu pseudo fachowców? Mało kto o tych chłopakach wie szczegółów bo na wsi życie idzie plotką a nie faktami. Nie ma większej nienawiści niż nienawiść do lepszego od siebie. I to rujnuje zamojską piłkę. Chora nienawiść prostaków. B
    0
    0
  41. "zmc" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 0:59:25 napisał:
    Święte słowa.
    0
    0
  42. "swojak" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 1:05:05 napisał:
    Widziałem tego Romano w akcji. Koleś potrafi z piłką dużo i lewą nogą co tu gadać , wiadomo. Raz jak zjechał trzech naszych a bramkarza ośmieszył to tylko na youtube trzeba było wysłać. Tego Goch nie czaję
    0
    0
  43. "Wpp" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 1:08:58 napisał:
    Gościu weź się ogarnij i nie rzucaj tutaj jakichś inwektywow. Chyba jasne jest ze każdy życzy tym chłopakom jak najlepiej bez względu na to kto ich szkolił. Jednak w tym co napisałeś wcześniej podałeś kilka polprawd ponadto obrażając mnie osobiście. Uwierz mi ze nie jestem elektoratem pisu i cutujac klasyka "ciemny lud tego nie kupi" :) niech grają i rozslawiaja Zamość w całej Polsce a Ty ochłon trochę, idź sobie pobiegać i grzecznie przepros za obrażanie o ile masz odrobinę klasy.
    0
    0
  44. "ks" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 1:10:52 napisał:
    Na jakiej pozycji gra ten romano?
    0
    0
  45. R E K L A M A

  46. "no co" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 1:19:12 napisał:
    Pomoc i napastnik ale nie ma co liczyć że do ampnu przyjdzie-( za dobry typek. Niedawno pojechał se z STS sparing gościnnie zagrać i siedział na ławie ale jak tylko STS dostawał w dupe to go wpuścili i koleś zaliczył 2 asysty no i STS wygrał dzięki niemu
    0
    0
  47. "Wpp" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 1:22:43 napisał:
    Ładny spam :) juz pobiegales?
    0
    0
  48. "no co" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 1:29:35 napisał:
    ??? Wpp ty ty do mnie? Bo jeśli tak to idź spać. Ciężki mecz masz z sokołem oligarcho fut-polu.
    0
    0
  49. "ks" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 1:35:47 napisał:
    Oligarchoo :) dobre :)
    0
    0
  50. "Wpp" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 1:36:13 napisał:
    Nie wiesz z kim rozmawiasz wiec się troszeczkę kontroluj. Jesteś dzieckiem neo i juz mylą Ci się podpisy
    0
    0
  51. "Anonim" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 7:03:02 napisał:
    Tatusiom piłkarzyków sufit trochę głowy zdemolował. Kiedyś się mówiło o takich grajkach że biją się o nich dwa kluby - jeden ich chce sprzedać a drugi nie chce kupić.
    0
    0
  52. "dziad" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 14:22:40 napisał:
    Frustrat zostanie frustratem, wieśniak wieśniakiem, idiota idiotą, tylko jeden "Marcin prezes" został marcinem :)
    0
    0
  53. "wiocha" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 15:46:56 napisał:
    do "Anonim" - ty z okręgówki nie możesz się wylizać i dlatego innych obrażasz i jakimiś tatusiami nazywasz młodych ludzi co przejrzeli na oczy jak im przez wiele lat dyrdymały opowiadali "znawcy zamojskiego kopania w gałe"? Pupilem jesteś bo 50 zeta zgarniesz za mecz i gwiazda na kartoflisku przy 20 kibicach żulach co akurat mają nudę i mocną nalewkę :) Wystarczy już tego obciachu piłkarskiego. Za ryj tych co za to odpowiadają i do obory do świń albo trawę nożyczkami kosić. Nie obrażaj amatorze niedzielnej eskapady gałowej ludzi co umiejętnościami ciebie przerastają. Za szachy sie weż
    0
    0
  54. "Anonim" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 17:18:56 napisał:
    Wyjątkowo trafnie się podpisałeś :)
    0
    0
  55. "Anonim" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 17:21:32 napisał:
    Kapłon, Tytoń, Kostrubała, Solecki, Rozmus czy teraz Nawrocki( wychowanek Roztocza Szczebrzeszyn, reprezentant kadry U-15) to są dopiero zawodnicy którzy posiadali bądź posiadają talent, a co ich wszystkich łączy? Reprezentacja Polski!! Każdy z tych chłopców w mniejszym lub większym stopniu był reprezentantem Polski w różnych kategoriach wiekowych i wcale nie musiał wyjeżdzać poza Zamość żeby być zauważonym. Każdy z nich grał z orzełkiem na piersi i słuchał hymnu przed meczem, a wspomniani Romanowski czy Goch, o Bartoniu nie wspominając to kadrę mogą sobie pooglądać w telewizji:)
    0
    0
  56. R E K L A M A

  57. "wiocha" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 19:01:08 napisał:
    Wszystko się zgadza. Zajechałeś te dzieci w wieku 15 lat a dziś gdzie grają - sam piszesz że kapłon zajechany i z czego te kontuzje - z czego? No a teraz gdzie grają poza Tytoniem bo bramkarza nie uda się przetrenować. Gdzie gra reprezentant kapłon - reprezentant solecki rozmus i pozostali? no wymień cwaniaku teraz ich karierę. Byłeś mistrzem zajeżdżania młodych ludzi, mistrzem przetrenowania i wyeksploatowania organizmu młodego piłkarza, dlatego wtedy byli super piłkarzami a dziś co? Powinni cię skarcić i zlinczować za to co im wyrządziłeś. Poczytaj trochę o treningach i szkól się - ten gruby szmal co poszedł z miasta na "szkolenie" trzeba było na szkolenie swoje przeznaczyć bo gówno wiesz.. i doprowadziłeś do szamba piłkarskiego w Zamościu. W twarz ci pluję na meczach a ty milczysz ze wstydu i udajesz że to nie twoja wina. Tak grają teraz twoi wychowankowie - 5 - 0 z LUBARTOWEM :) Goch - Cracovia, Romanowski - Varsovia - obaj pną się co raz wyżej tak jak należy w karierze piłkarza Bartoń gra w tych klubach co twoi GLADIATORZY - a ty co z chłopakami których wymieniasz zrobiłeś - zacząłeś z wysokiego C a skończyłeś na niskim G jak gówno. I dalej siejesz nienawiść na chłopaków których trenował twój wróg mimo że oni wzajemnie się znają i szanują. ale nie ty, ty musisz palić niszczyć bo cycka mama nie dała i tata w dupcie za mocno lał :( Rozwaliliście z byłym prezydentem szkolenie w KS Hetman i popatrz mendo ci chłopcy dali sobie radę bez amspnu lepiej niż ci z amspnu - o dziwo - niemożliwe. Spać po nocach nie możesz. Przecież tylko ty wiedziałeś wszystko najlepiej i co? i 5- zero z Lubartowem - Boże :( Pożyjemy - zobaczymy a wtedy pogadamy a wtedy ulice dla ciebie mogą być za ciasne w tym mieście. Skłóciłeś środowisko piłkarskie, jakie było takie było ale wzajemnie się szanowali a ty doprowadziłeś do wojny, zgliszczy i ruin jakie dziś reprezentują twoi wychowankowie. Wal się i na łeb z wieżowca. A obraź jeszcze raz któregoś z tych zdolnych chłopaków to ci "KOD" nie pomorze.
    0
    0
  58. "ks" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 19:11:30 napisał:
    Dobre ha ha. Prawda na widelcu Ten anonim to przecież jasne kto to. Anonim idż zobacz czy trawa w Zwierzyńcu rośnie.
    0
    0
  59. "jasio" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 19:20:34 napisał:
    Anonim drwi z młodego człowieka bo się dowiedział że jako 16 latka chciała go I ligowa wtedy Wisła Puławy. I mu żal dupe ścisną.
    0
    0
  60. "no co" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 19:26:50 napisał:
    Jak się ojciec albo dziadek tego romano dowie co tu piszą to anonim do końca żywota na KJ nie przyjdzie :).
    0
    0
  61. "stoper" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 19:40:07 napisał:
    Wiocha- wymieniłeś młodych chłopaków którzy teraz wchodzą w poważniejsza piłkę. Oby im się udało, bo jezeli nie to Twoje slowa będą świadczyć przeciwko Tobie. Trenowałem w Cracovii przez rok czasu. Mieszkaliśmy w internacie z chłopakami z Wisły. Razem było nas ponad 50 piłkarzykow. Wiesz ilu z nich zrobiło wieksza karierę? 4- Małecki, Błaszczyk, Mączynski i Kokoszka. To, że jakiś chłopak z Zamościa jest gdzieś tam w Polsce nie oznacza jeszcze gwarancji sukcesu. Co stało z resztą chlopakow? Kontuzje bądź rozmienienie swojego talentu na grosze i palowanie się w okregowkach. Oby tak nie bylo z chłopakami wymienionymi przez Ciebie ale mają jakieś 10% szans na powodzenie o ile im sodowa za wcześnie nie uderzy do głowy.
    0
    0
  62. "Anonim" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 19:40:48 napisał:
    Ludzie nie bądzcie żałośni nie jestem Marcinem Łysiem, jestem zwykłym kibicem znającym zamojskie realia piłkarskie, piszę jako Anonim bo gdybym się podpisał to i tak moje nazwisko nie wiele by Wam powiedziało, po drugie tylko dwa komentarze pod tym artykułem są moje, pozostałe podpisane Anonim napisał ktoś inny. A jeżeli chodzi o Pana Marcina to jestem w 100% pewny że On nie udziela się w komentarzach, a na pewno nie jako Anonim. Po drugie widzę Panie Jasio że bardzo dużo wiesz na temat piłki nożnej skoro twierdzisz że Wisła Puławy kilka lat temu była zespołem I-ligowym..hehehe. Panie Wiocha twierdzisz że Kapłon Solecki czy inni grają teraz w niskich ligach, poczekaj gdzie ten twój Romanowski czy Goch będą grali gdy skończą wiek juniora, no gdzie? Oczywiście w wiejskich ligach. W Gaudium był kiedyś taki zawodnik Klimkiewicz i gdzie teraz gra? W A-klasie a był o wiele razy lepszy niż wspomniany Romanowski. I nie wiem czemu ktoś na siłę próbuje promować to nazwisko. Niech będzie Wy podejrzewaliście mnie że jestem Łysiem, to ja znize się do Waszego poziomu i też obstawie że te komentarze na temat Romanowskiego pisze nie kto inny jak tato tego chłopaka, który nie tak dawno zasłynął ze wzmożonej aktywności i napaści na metody szkoleniowe trenera Blonki, na stronie internetowej STS Gryf. Z mizernym zresztą skutkiem:) To tyle ode mnie, piszcie sobie teraz co chcecie bo ja kończę już udział w tej Waszej bezsensownej dyskusji. Ze sportowym pozdrowieniem!
    0
    0
  63. "jasio" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 20:31:05 napisał:
    Goch, Romanowski, Bartoń "Klimkiewicz" vel. (lalek) to wychowankowie KS Hetman Zamość. Mało wiesz a wprowadzasz zamęt. Bronisz Marcina bo sam nim jesteś albo kolesiem co w pseudo liceum sportowym etacik załapał. I nie nazywaj mnie tatą bo mam chłopie 26 lat i jeszcze mi się żenić i robić dzieci mimo 500+ nie chce :) Nie wiem co pisali o Blonce ale wiem jedno że sts kręci z gminą na wzór tego co prezes Ł. z byłym prezydentem. Jeden uczył się od drugiego. Jedni w dupie i drudzy w jeszcze większej. Nikt nie promuje tu Gocha czy Romanowskiego a tylko wspomniano dla przykładu o nich. Wisła Płock ocierała się o awans do I ligi i przegrali tylko baraże. W tym roku ponownie są blisko więc Ty koleś jak tyle wiesz o piłce to zmień zawód i może na ochroniarza albo nauczyciela WF - może tam do czegoś dojdziesz. Bo w piłce nic nie pokazują ani sts ani amspn a kasę jeden i drugi bierze potworną. Wiem że KS w nowym wydaniu ma szanse pogonić "działaczy" co nowymi autkami jeżdżą (za pensje nauczyciela?) a o piłce wiedzą tylko tyle że kiedyś kopali "laga" i "dawaj", Co do STS mało wiem ale wiem że jak był Rysak to robotę robił. Wywalili go "niby" za brak wyników potem wywalili Sękowskiego za to samo a Blonka mimo że wyników nie ma jak siedzi tak siedzi. Ciepło mu tam to niech se siedzi. Jak jesteś z sts to kop dalej a może amspn cie weżmie.
    0
    0
  64. "ks" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 20:53:33 napisał:
    stoper zgadza się. Dobrze prawisz ale nikt nie twierdzi tu że Goch i Romano to gwiazdy. Ktoś tylko o nich wspomniał i zaczęła się nagonka na nich przez wpp i anonima. Pan prezes były nie trawi piłkarzy szkolonych przez herbinka w ks-ie. I jeszcze sam anonim wymienia piłkarza ks-u i mówi że to wychowanek gaudium... bu ha ha. Do gaudium, hetmanka i innych porozchodzili się chłopaki jak były prezydent za rączkę z panem prezesiną doprowadzili do rozwiązania struktór szkoleniowych KS-u Hetman. Trochę precyzji. Ty "anonim" obrzucaj po nazwiskach ludzi jeśli nie wiesz kto pisze i co pisze. Tak jak ty "gwarantujesz" że nie pisze Marcin Ł tak i ja "gwarantuję że ojciec romano nawet nie wie o tym co tu się pisze bo w innym razie już by do "ciebie" jechał z osobistą wizytą i już byś głupot nie pisał :) A wogóle temat dotyczy wyniku meczu z Lewartem i o tym tu piszmy
    0
    0
  65. "miglas" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 21:08:14 napisał:
    Anonim - ty jakiś anty romanowski czy co, ? Coś się czepił jak wsza. Kto promuje? Facet wygarną prawdę o szkoleniu w STS prze blonke tak jak każdy ma prawo ocenić czyjąś pracę. Jakie promowanie? Kogo? Do czego. Przyjacielu Romanowski do zama nie wróci bo jest za dobry i napierdalaj se ile chcesz na niego a on to wali. Znasz go? To totalny Luzak i ma gdzieś takie posrane wpisy. Tam gdzie jest on tam nie ma ciebie bo cię tam nie chcą i tyle w temacie.
    0
    0
  66. "swojak" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 21:39:50 napisał:
    Ej no; spokój Ludziska stoperan między poślady. Romano bez promocji da se radę, a jak nie to co? Zawsze do STS wróci .
    0
    0
  67. R E K L A M A

  68. "Wpp" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 21:56:04 napisał:
    Ks bede wdzieczny jak znajdziesz moj cytat w którym robie nagonke na jakiegokolwiek zawodnika. Przeczytaj to co napisałem ze zrozumieniem. Czekam
    0
    0
  69. "Anonim" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 22:05:30 napisał:
    błazen w musztardówach na gumce od weków wyszkolił zamość potem zawadę a teraz warszawkę szkoli. ciekawe kiedy londyn zawojuje bo warszawka jak błazna pozna to pogoni razem ze słoikami
    0
    0
  70. "ks" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 22:09:44 napisał:
    cyt: (Właśnie szukałem w google i cisza o tych twoich mega gwiazdach Goch, Romanowski) koniec cyt. Użyłeś ewidentnej drwiny "mega gwiazdy" ale to tylko moja interpretacja :) a anonim oczywiście z wiadomych względów rozwiną się jeszcze lepiej. Nie uważasz że to kpina i drwina? nikt kto ich wspominał nie nazywał ich gwiazdami a pisali tylko o tym że powoli się wybijają w górę czyt. co raz lepsze i wymagające kluby czy akademie. Tam nie przyjmują każdego. są testy i albo się załapiesz albo nie. Czyli jakiś poziom prezentują skoro się tam znależli i walczą o ile dobrze widzę o CLJ o ile wiesz najwyższą ligę juniorów. Jakiś szacunek tym bardziej że wychowankowie KS im się należy.
    0
    0
  71. "ha" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 22:11:15 napisał:
    "Jestem pozytywnie nastawiony i nikogo nie obrażam "
    0
    0
  72. "zmc" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 22:15:06 napisał:
    anonim -widać cebulą jedzie od płoskiego po zawadę fu fu jak smierdzi.
    0
    0
  73. "tak czytam" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 22:27:41 napisał:
    Czy moderator może takiego -anonima- zbanować? przecież to ewidentny idiota na poziomie gimnazjum a dyskusja o czym innym zresztą dość ciekawa i wiele rzeczy dowiedziałem się. Myślę że ten -anonim- to broń boże nie piłkarz bo aż strach by był jakby takie prostactwo wychodziło na stadion reprezentować nasze miasto. Notabene myślę że nad fundacją ks hetman musi panować dobry i czysty klimat a takie -anonimy- tylko skłócają i znieważają działaczy i piłkarzy. Prośba do moderatora o interwencję i banowanie idioty.
    0
    0
  74. "Wpp" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 22:28:22 napisał:
    Ale ponoć zarzucasz mi nagonke na konkretnych zawodników o nazwiskach Goch i Romanowski. Czy z mojego wpisu coś takiego wynika? Po raz kolejny przeczytaj ze zrozumieniem i mi odpowiedz. Możesz też poczytać moje inne wpisy i od razu sprostować to co wpisałes o rzekomej nagonce prowadzonej przeze mnie. Z góry dziękuję.
    0
    0
  75. "jasio" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 22:36:25 napisał:
    popieram :) ban :) Znam Marcina Ł. i mimo że nie pałam do niego miłością wiem że facet ma jakiś poziom i takich rzeczy nie pisze co pisze -anonim-
    0
    0
  76. "ks" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 22:40:52 napisał:
    OK. Wpp nie prowadzi nagonki za co masz moje "sorry" :) natomiast uważam że była to ewidentna drwina z bądź co bądź utalentowanych chłopaków.
    0
    0
  77. "zmc" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 22:45:46 napisał:
    wooow "ks" szacun. pytanie czy Wpp ma klasę i przeprosi za te megagwiazdy? no Wpp ?? :)
    0
    0
  78. R E K L A M A

  79. "Wpp" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 22:58:21 napisał:
    Określenie "mega gwiazdy" było podsumowaniem wcześniejszych wpisów które aż za bardzo wychwalaly dobrze zapowiadających się zawodników. Oczywiście była to forma pewnej groteski ale nie kpiny. Liczę na to ze kiedyś zasłuza na określenie Mega Gwiazdy. Jeżeli ktoś poczuł się urażony tym ze dobrze życzę tym chłopakom to bardzo go przepraszam.
    0
    0
  80. "swojak" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 23:25:49 napisał:
    w hetmanie przydałby się taki kompanicki z lewarta ładnie gra i lewa nóżka całkiem całkiem. co wy na to?
    0
    0
  81. "????" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 23:45:37 napisał:
    A ten Romanowski to ile ma teraz lat skoro jest juniorem i wychowankiem KS HETMAN ??????(coś tu k...a śmierdzi)-promocja cyba
    0
    0
  82. "ks" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 23:49:52 napisał:
    technikę ma lewą nogą opanowaną i szybki jest. Pełna zgoda. Ale popatrz na tabelę czy ty byś się skusił do Hetmana?
    0
    0
  83. "ks" dnia 13 kwietnia 2016 o godzinie 23:55:27 napisał:
    Anonim zmieniłeś nazwę na jeszcze głupszą? Jak nie umiesz sprawdzić zawodnika to co tu robisz? Chłopak jest z 98r więc co ci śmierdzi? Idź się umyj :).
    0
    0
  84. "elo" dnia 14 kwietnia 2016 o godzinie 0:06:14 napisał:
    krycha to mój kumpel i odpierdolcie się od niego. On tu nie wróci i wasze posty na nic. Ma talent i życzę mu żeby nigdy tu nie wracał bo do czego wracać: skoro udało im się wybić w polskę to nie po to by wracać: wy byście chcieli bo nie czuli byście się gorsi; piszcie o piłkarzach amspn a jest o kim.
    0
    0
  85. "ks" dnia 14 kwietnia 2016 o godzinie 0:09:43 napisał:
    spokojnie tutaj to norma że się błotem obrzuca a potem jak się uda to na salony będą prosić - taki mamy klimat
    0
    0
  86. "zmc" dnia 14 kwietnia 2016 o godzinie 0:17:18 napisał:
    To cebulą ci śmierdzi bo się nie myjesz :)
    0
    0
  87. "piko" dnia 14 kwietnia 2016 o godzinie 2:28:15 napisał:
    @stoper-Starego KS-u niestety już nie będzie. Pozostaną barwy klubowe i nic wiecej.” W takie tarapaty wpadlo dzieki "transformacji ustrojowej”wiele klubow. Transformacja ta doprowadzila do tego, ze zlodziej stal sie pracodawca, a zlodziej naplaci ze ho, ho. Nastapila era wyburzania zakladow przemyslowych (nie wytrzymali procesu transformacji i byly nierentowne .... buaaaaaa!!!, nierentowni stali sie ich wlasciciele- przyklad Delia). To odbilo sie w sporcie. Popatrzmy na Motor-juz malo kto wspomina, ze to zespol na licencji wiejskigo klubu Spartakusa Szarowola. Teraz to ten sam zespol co gral wczesniej, z barwami i herbem. Podobnie z Lublinianki zniknal czlon Wieniawa. Kluby te nie zaprzestaly grac. W Zamosciu KS przestal, bo bylo widzimisie pewnego pana , ktory podejmowal decyzje za mieszkancow czy to im sie podobalo, czy nie. Taki XIX wieczny poczatek kapitalizmu. Polityczne zawirowania zawsze odbijaja sie negatywnie w sporcie, szczegolnie w pilce noznej, jesli chodzi o Europe. KS Hetman MUSIAL przyjac nazwe UNIA. No ale nikomu przez glowe nie przeszlo, by tworyc cStarego KS-u niestety już nie będzie. Pozostaną barwy klubowe i nic wiecej.. Widac , ze Zamosc mial lepszego medrca niz w czasach wczesnego PRL. Stary Hetman moze nadal zaistniec z barwami i herbem, ktory probuja zawlaszczyc sobie dzialacze tworu AMSPN.
    0
    0
  88. "ks" dnia 14 kwietnia 2016 o godzinie 16:08:25 napisał:
    Panowie wiemy że część kibiców i działaczy miała żal do AMSPNu za to że przyczynił się do upadku Hetmana czyt. seniorów i szkolenia młodzieży. Ale to nie "logo" AMSPNU to uczyniło tylko ówczesny prezes z zarządem z naciskiem na prezes. Przecież teraz w AMSPN-ie są nowi działacze a trenerzy ówczesnego amspnu mają nawet w życiorysie pracę z KS-em. Po co tworzyć nowy twór jak wystarczy w tym momencie po prostu: ZMIENIĆ NAZWĘ z AMSPN Hetman Zamość na Hetman Zamość. Będzie ład i porządek. Przecież chodzi o to aby grupa dobrych piłkarzy reprezentowała z dumą Zamość a nie awantura o nazwę. Pana Ł już nie ma w amspnie ale ze względu na to że większość środowiska aż drży jak słyszy tą nazwę wystarczy usunąć z loga AMSPN i zostanie Hetman Zamość. Operacja jak najbardziej do załatwienie a kojarzyć mieszkańcom będzie się dobrze. Ze względu na wydarzenia poprzednich lat żeby pogodzić środowisko piłkarskie człon AMSPN musi zniknąć i daje rok a wszyscy szybko o nim zapomną bo amspn kojarzył się wiadomo z kim. Takie proste. Nie trzeba kombinować, żadnych fundacji itp. Będzie jeden wielki klub - czy z tradycjami to zależy tylko o naszych głów co sobie w nich poukładamy ale moim zdaniem dla porządku szkolenie młodzieży musi prowadzić bezpośrednio do seniorów aby nawet ten mały piłkarz identyfikował się z seniorem jako piłkarz tego samego klubu. Myślę że amspn na to by przystał i dodatkowo wprowadził do struktur zarządu kogoś z miasta a jeśli nie to można zmusić ich obcinając dotację z miasta i pozamiatane. Nie łatwiej? Sponsorzy przyjdą bo to już nie amspn i szlak co po niektórych trafiać nie będzie i byłemu prezesowi gól skoczy jak jego dziecko pójdzie w pi..du :).
    0
    0
  89. R E K L A M A

  90. "hehe" dnia 14 kwietnia 2016 o godzinie 18:19:41 napisał:
    Żałosne jest to.ze kibice Amspn uważają się za kontynuatorów KS.Hetman..jak Amspn pójdzie jak mówisz w pi..u to co oni biedni zrobia..będą śpiewać Amspnie nie zdradzimy Cie??
    0
    0
  91. "Akademia XXI wieku" dnia 14 kwietnia 2016 o godzinie 19:43:12 napisał:
    Jak czytam Wasze komentarze o wychowankach KS czy AMSPN to nasuwa mi się myśl "No daj Pan spokój". Jedynym zawodnikiem wywodzącym się z Zamojszczyzny i robiącym fajna karierę jest P. Tytoń ( Bramkarz, nie zawodnik z pola co jest dosyć istotne ). Reszta jeszcze jej nie zaczęła. Oczywiście kariera Przemka jest zasługa zarówno jego ( ewentualnie Pana Zbigniewa Pająka za trening i promocje chłopaka) jak i pewnego rodzaju zbiegu okoliczności, a nie systemu szkolenia (trenerów) KS czy Amspn Wychowanie poprzez sport to jest droga do sukcesów dla takich małych miast i klubów jak Hetman. Trzeba postawić na szkolenie dzieci i młodzieży. Zatrudnić na kontrakt/umowę o pracę młodych, ambitnych i wyszkolonych Trenerów. Stworzyć i ujednolicić wizje oraz model gry i model zawodnika jaki chcemy osiągnąć. Obecnie jest jeden wielki chaos. ( Nie będę wspominał o niekompetencja zarządu odniesie nieprzygotowania klubu do gry w 3 lidze czyli 4). Nie może tak być, ze trener pali papierosy przy zawodnikach ! Nie może tak rownież być, ze trener publicznie krytykuje i krzyczy na zawodników ! To jest coachingowa epoka kamienia łupanego. W klubach zachodnich ( teraz w Pogoni Szczecin) wykorzystują drony do nagrywania treningu, rep. Austrii selekcjonuje zawodników na bazie specjalietycznych badań psychologicznych, a tutaj jest problem nawet z abc coachingu.
    0
    0
  92. "ks" dnia 14 kwietnia 2016 o godzinie 22:37:47 napisał:
    czyli co - nasze to hujo...e a made in america miód -???? tak jak z pizzą i mc donaldem każde gówno przy odpowiedniej promocji jest - lepsze- od zdrowej żywności bez promocji???? Kolego - Polak ma taki temperament i geny że jak go nie opier...lisz to odleżyn dostanie :) Popatrz na ligę mistrzów jaka haryzma i temperament u trenerów i to dopiero doprowadza do sukcesów. Ucz się nie od pogoni tylko real, bayern, altetico
    0
    0
  93. "stoper" dnia 14 kwietnia 2016 o godzinie 23:02:55 napisał:
    Hej Ks w jednym poście sam sobie zaprzeczasz :) zachód be bo to tylko promocja, ale ucz się od zachodu bo mają wyniki :) dobre
    0
    0
  94. "Akademia XXI wieku" dnia 14 kwietnia 2016 o godzinie 23:19:57 napisał:
    Wysłałem już na tym portalu kilka komentarzy skierowanych głownie do osób z zarządu Hetmana Zamość, którzy na pewno czytają zamieszczane na niniejszym portalu komentarze. Wierzę, że w najbliższej przyszłości klub będzie zarządzany i prowadzony profesjonalnie, na miarę możliwości społeczno-ekonomicznych miasta oraz sztandarowym projektem klubu będzie akademia piłkarska z główną idea "wychowanie poprzez sport". Nie chce komentować tutaj niekompetencji zarządu, ale muszę o tym napisać. Sprowadzenie 40 letniego zawodnika już de facto po zamknięciu okienka transferowego to jest jakieś strzelanie sobie w głowę . Zamiast już dac młodym chłopakom pograć i pozwolić uczyć się im na własnych błędach to inwestuje się w faceta u schyłku kariery... No ale wiadomo potrzeba doświadczenia i pokusa nie przegrywania po 10-0 zaważyła. Co do kolegi wyżej ( i paru innych osób rowniez). Nie mam zamiaru tłumaczyć Ci znaczenia tego co napisalem. Przeczytaj mój komentarz jeszcze raz i odnoś się do tego co jest napisane, a nie łączysz 10 wątków i żaden nie jest związany z tematem.
    0
    0
  95. "student" dnia 14 kwietnia 2016 o godzinie 23:59:52 napisał:
    82 lata KS Hetman, czekałem aż ktoś w tym dniu o tym napisze. Przeliczyłem się. Czemu wszyscy zapomnieli o tak znaczącej dacie...
    0
    0
  96. "...." dnia 15 kwietnia 2016 o godzinie 0:03:09 napisał:
    Odpowiedz jest prosta. Nikt nie wspomina narodzin zmarłego...
    0
    0
  97. "piko" dnia 15 kwietnia 2016 o godzinie 0:43:51 napisał:
    Czytam licytacje kto i jakiego zawodnika markowej klasy wychowal. Czy o to obecnie mieszkancom chodzi? Gdzie tlumy kibicow zmierzajacych na mecze? Nie ma. Nie wiem tez czy beda, jak sie KS reaktywuje. Miasto zmienilo swoje oblicze, duzo jest ludnosci naplywowej nie zwiazanej z tradycja i historia. Zaobserwowac to latwo patrzac wieczorem na swiatla w blokach w dni powszednie i w piatki i soboty. Czyzby wszyscy nagle bez wzgledu na pogode wyruszyli na sielankowy wypoczynek? Sadze ze trzeba czasu. Czy tlumy ludzi za czasow PRL przychodzilo na stadion w Zamosciu podziwiac reprezentantow Polski? Czy wszyscy pilkarze byli z Zamoscia? Nie! Wymieniac? Kazimierz Szmidt, Ryszard Sroka, Leszek Steinmetz, Walter Bluszcz. Nie wymienilem wszystkich, ale kibice ich kochali. Nie chcialbym, zeby doszlo do jakiejkolwiek fuzji z tworem AMSPN i przypisaniu wynikow do historii KS Hetman. Byloby to lokalne oszustwo historii, podobnie jak falszowana jest najnowsza historia Polski, szczegolnie jesli chodzi o “Solidarnosc”. Media potrafia zrobic sieczke w glowach. A dla wspomnienia mozna zobaczyc archiwalne zdjecia KS Hetman i ilu kibicow przychodzilo dopingowac nie gwiazdy polskiej pilki, ale zawodnikow na dobrym poziomie.
    0
    0
  98. "piko" dnia 15 kwietnia 2016 o godzinie 0:47:35 napisał:
    http://www.archiwum.zam.pl/thumbnails.php?album=16
    0
    0
  99. "ks" dnia 15 kwietnia 2016 o godzinie 19:46:44 napisał:
    do stoper - czytaj przyjacielu ze zrozumieniem!!! odniosłem się tylko do coaching-u wywodzącego się z USA i wyraźnie napisałem że polski piłkarz ma inną mentalność z racji kultury, wychowania, pochodzenia itp. Czy aż tak skomplikowanym językiem to napisałem czy jednak sprawdza się teza że w futbolu nie ma ludzi inteligentnych? A po za tym anie real ani żaden klub który wymieniłem żebyś nawet nie wiem jak kontynenty połączył a ocean wysechł do Stanów Zjednoczonych nie należy :) Chodziło o przykład trenerów którzy nie tylko opierniczają "publicznie" ale nawet ganią zawodników. Myślę że chciałeś się po prost "czepić" i się czepiłeś. Miło będzie jak cofniesz tą drwinę. :) do akademia XXI - masz sporo racji w tym co piszesz ale może zanim dronami zaczniemy latać po KJ8 i statystyki zdrowotno-wydolnościowe porównywać to pierwsze nauczmy te dzieci "kopać" fachowo piłkę. Przecież każdy kto chodzi na mecz to widzi że przygotowanie wytrzymałościowo-siłowe jest jako takie, natomiast totalnie leży technika i dynamika. Owszem 3-4 piłkarzy ma technikę ok ale pozostałym piłka "przeszkadza :) A ty dronami chcesz w 3 lub 4 lidze latać jak chłopaki (wiadomo młodzi mają swoje prawa) za "grosze" muszą grać. Pierwsze zanim postawi się tym młodym ludziom wymagania musi być "konkret" - czyli jaka stawka, premie i pewność w finansach (systematyczność wypłat). Wtedy można postawić warunki ale nie dziś. Dziś cieszmy się że wogóle mają ochotę na boisko wyjść i grać i jeszcze treningi. Pytanie czy Ty w swojej pracy byłbyś "wydajny" jak szef nie miałby na pensję albo obiecywał że zapłaxi a by nie płacił. Tak samo jest i tutaj. Narazie "dronami i innymi specjałami technicznymi to co najwyżej żony niewierne można śledzić powyżej 3 piętra :) Ale część Twoich uwag było sensowne i zgadzam się z nimi. Ja też mam wiele zastrzeżeń do zarządu ale "człowieku " dosyć tych sporów w środowisku. Będzie już tego. Nie ma ludzi idealnych i pewnie Ty do nich też nie należysz. Zgoda buduje - niezgoda rujnuje. Poziom kultury jaki mniemam jest jednak w tym środowisku wymaga aby podać sobie ręce, przedstawić jasno cel i do roboty> Tak działają jak już dajesz amerykański przykład korporacje. Owszem jest współzawodnictwo, nawet podkładanie świń - ale oficjalnie ma być miłość, dobry klimat, współpraca a jak nie to szef mówi (tak jak kiedyś pan D za czasów II ligi - nie podoba się to wypierda...aj:) Jeszcze raz apeluję o zgodę szczególnie w tak małym folwarku jakim jest Zamość, gdzie każdy każdego zna i na każdego coś się znajdzie :) Pozdrawiam
    0
    0
  100. R E K L A M A

  101. "jasio" dnia 15 kwietnia 2016 o godzinie 20:11:00 napisał:
    "ks" jesteS moim idolem ale w tym mieście to nie przejdzie. Za dużo padło słów za dużo było czynów i to raczej złudne oczekiwania. Ale kto wie
    0
    0
  102. "stoper" dnia 15 kwietnia 2016 o godzinie 22:48:26 napisał:
    Ks na Twoje slowa popatrzylem troche bardziej globalnie dlatego użyłem słowa "zachód" bo przecież do niego się odnosisz :) ale Ty strasznie się spinasz... wyluzuj trochę i nie obrażaj się :) Co do rozwoju naszych zamojskich najmlodszych grajkow to moim zdaniem wszystko musi iść ze sobą w parze. Szkolenie czysto piłkarskie, organizacja, promocja, praca nad mentalnoscia- wszystko przy użyciu (w miarę mozliwosci finansowych) dostepnych nowinek technicznych. Nie można zapomnieć o niczym bo jakiekolwiek braki wychodzą w wieku 16-20 lat kiedy jest juz za późno na ich nadrobienie i kończy się jak z ostatnim pokoleniem naszych grajkow. Jesteśmy 100 lat za murzynami. Wracając do tej Ameryki to chciałbym zauważyć że rozgrywki studenckie transmitowane są na cały kraj. Meczami juniorów żyją całe miasteczka. Na trybuny przychodzi po parę tysięcy ludzi a u nas? Czy ktoś z Was widział gdzieś informacje o meczach juniorów, młodzików w najbliższy weekend? Dlaczego u nas tego nie ma. Chetnie obejrze mecz mlodych chlopakow z Zamoscia na zywo tylko kurde nie wiem gdzie co i jak. Wielkie sukcesy zaczynają się od małych zwycięstw, a do tego potrzebna jest promocja. Teraz tak trochę prywaty - Nie zdziwi mnie swiatowy sukces USA w ciągu najbliższych kilkunastu lat (ostro postawili na szkolenie dzieciaków klika lat temu a wiadomo ze jak oni sie czegos czepia to nie odpuszcza) tak jak sukces Belgii w nadchodzących ME i MŚ (dzieciaki nabrały juz doswiadczenia). Pzdr
    0
    0
  103. "Stasiek" dnia 16 kwietnia 2016 o godzinie 22:17:42 napisał:
    Ole! I 22 porażka AMSPN!
    0
    0
  104. "hehe" dnia 17 kwietnia 2016 o godzinie 8:52:01 napisał:
    AMSPN idzie na rekord świata w ilości zdobytych punktów w lidze..słowa uznania.
    0
    0
  105. "Stasiek" dnia 17 kwietnia 2016 o godzinie 21:43:32 napisał:
    AMSPN Hetman oficjalnie spadł z III Ligi! strata do bezpiecznego miejsca wynosi 32 punkty, a do zdobycia jest 30.
    0
    0
  106. "piko" dnia 18 kwietnia 2016 o godzinie 1:20:42 napisał:
    https://www.youtube.com/watch?v=nlBe4ca6iVo
    0
    0


UWAGA!! Komentarze zawierajace więcej niż 1 link(adres strony) są blokowane automatycznie przez system antyspamowy. Publikacja ich wymaga interwencji administratora. Aby opublikować więcej niż jeden link zalecamy publikację ich w kolejnych komentarzach.

Zapoznałem się z regulaminem usługi dostępnym na stronie(www.roztocze.net/regulamin-kometarze/) i akceptuję jego postanowienia.

Anty-spam:

R E K L A M A