R E K L A M A

29 marca 2017

roztocze.net

AKTUALNE TEMATY :    BUDŻET OBYWATELSKI |   LOOKALNY INFORMATOR EDUKACYJNY - aktualnie o edukacji  

R E K L A M A

W poniedziałek  (10 października) po południu w zamojskim ratuszu odbyło się spotkanie prezydenta Andrzeja Wnuka z klubem radnych Prawa i Sprawiedliwości. Pojawiło się … dwoje radnych. Dlaczego?

Na poniedziałkowym spotkaniu, na które radnych PiS zapraszał prezydent Wnuk, stawili się jedynie Wanda Sędłak i Piotr Kurzępa z liczącego 8 radnych klubu Prawa i Sprawiedliwości.

-Rozmawialiśmy dosyć długo na temat przyszłorocznego budżetu, planów inwestycyjnych miasta. Żałuję, że pozostali radni Prawa i Sprawiedliwości, którzy byli zaproszeni i w większości potwierdzili swoją obecność nie pojawili się na spotkaniu i uznają, że wszystko wiedzą, jeżeli chodzi o miasto i rozwój. Nie będę przyjmował takich deklaracji na sesji, że radni PiS o czymś nie wiedza, bo mają słaby kontakt z prezydentem. Wielokrotnie do radnych wystosowywałem apele i zaproszenia do spotkania.Radni niekoniecznie chcą jak widać słuchać i przybywać na takie spotkania. Dwukrotnie w ciągu tych dwóch lat klub PiS zapraszał mnie na spotkania i dwukrotnie na nie stawiłem się, pomimo tego, że też miałem trudności. To największy klub w radzie, klub bliski memu sercu, który zasługuje, by prezydent z nimi rozmawiał. Będę nadal takie zaproszenia do klubu radnych wystosowywał. Niezależnie od tego poprosiłem przewodniczącego pana Jana Obszańskiego o wyjaśnienia, dlaczego klub się nie pojawił na spotkaniu. Pan przewodniczący przekazał mi, ze była taka wola większości i taką decyzję demokratycznie podjęli. Szanuję wybór klubu, aczkolwiek nie zgadzam się z tym, aby nie rozmawiać. Należy rozmawiać i sobie wszelkie wątpliwości wyjaśniać. – powiedział nam prezydent Andrzej Wnuk.

– Na pytanie nie mogę odpowiedzieć, ponieważ nie jestem reprezentantem prezydium klubu radnych PiS, nie jestem radnym Prawa i Sprawiedliwości. Wiem tylko jedno. Radni Prawa i Sprawiedliwości zawsze będą rozmawiali z władzami samorządowymi miasta Zamościa, bo o tym mnie poinformowali. W momencie, gdy w kontekście zaproszenia ich na spotkanie otrzymają jakieś materiały, do których będą mogli się odnieść, podyskutować. Z tego co wiem na to spotkanie żadnych materiałów nie otrzymali. – powiedział Radiu Lublin szef Lubelskiej Rady Regionalnej PiS, poseł Sławomir Zawiślak.

11 października 2016
Autor:
Polityka i Samorząd | Zamość

Oceń artykuł klikając na gwiazdki!

Liczba ocen: 8

R E K L A M A

    56 komentarzy

Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy poniżej.
Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT




  1. "Kuchnia polityczna" dnia 11 października 2016 o godzinie 12:13:42 napisał:
    "To największy klub w radzie, klub bliski memu sercu" , "PANOWIE Z PIS u KAMPANIA SIĘ JUŻ SKOŃCZYŁA", kto pamięta uchwałę przystankową??? itp.itd można mnożyć. Mówić można wszystko, czyny temu przeczą.
    0
    0
  2. R E K L A M A

  3. "tom" dnia 11 października 2016 o godzinie 13:06:42 napisał:
    jestem zwolennikiem PIS - ale Panowie pogrążacie się. wstyd.
    0
    0
  4. "lawyer" dnia 11 października 2016 o godzinie 13:07:21 napisał:
    Nie bardzo rozumiem dlaczego prezydent nie spotyka się roboczo ze wszystkimi radnymi a jedynie z "wybranymi". Wszyscy radni zostali wybrani przez mieszkańców Zamościa i wszystkich należy traktować tak samo. Nie ma żadnego uzasadnienia aby przekazywać im różne informacje i odmiennie ich traktować w zależności od tego, do którego klubu przynależą. Odnoszę wrażenie, że taki sposób traktowania radnych skutkuje niestety atmosferą pracy w komisjach i podczas sesji.
    0
    0
  5. "?????" dnia 11 października 2016 o godzinie 13:15:22 napisał:
    Panie POŚLE szacunku mieszkańców ani Pan jak i Pana Radni nie zdobędziecie politykierstwem. Czas najwyższy zacząć normalnie dla miasta i jego mieszkańców. Politykę zostawcie poza miastem np w Sejmie.
    0
    0
  6. "Marek" dnia 11 października 2016 o godzinie 13:17:32 napisał:
    PiS zaczyna powoli tonąć to se narobili?!
    0
    0
  7. "Sławek" dnia 11 października 2016 o godzinie 14:16:44 napisał:
    Z tego co wiem, od roku prezydent organizuje przed sesją spotkania dla radnych. Wszystkich radnych. Ale nie wszyscy przychodzą...
    0
    0
  8. "do sławek" dnia 11 października 2016 o godzinie 14:39:07 napisał:
    Nieprawdą jest co piszesz. Kto wie co grane jest za kulisami. Ten może tylko bić brawo Klubowi PIS. Tylko czemu tak późno?
    0
    0
  9. "koniec pis" dnia 11 października 2016 o godzinie 14:47:09 napisał:
    To juz koniec "pis" ludzie zapamiętają jak dzialają co robili ze nic dla tych ludzi się nie liczy poza dietami i przywilejami. Może pora na wcześniejsze wybory??
    0
    0
  10. "do koniec pis" dnia 11 października 2016 o godzinie 14:49:37 napisał:
    Nowe wybory to nowy prezydent. Czemu nie?
    0
    0
  11. "Sekretarz" dnia 11 października 2016 o godzinie 14:53:47 napisał:
    Zamienił poparcie PiS na poparcie od Zamoyskiego? No i dobrze. Ciekawe kiedy wystąpią razem przed kamerami?
    0
    0
  12. R E K L A M A

  13. "baltazar gąbka" dnia 11 października 2016 o godzinie 15:00:41 napisał:
    Interesujące jest to że, 80 % KW Marcina Zamoyskiego głosuje z Prezydentem, 50 % Lewicy, 50 % PO. Chyba to jednak blisko prezydenckiego serca są inne komitety.
    0
    0
  14. "andrzej" dnia 11 października 2016 o godzinie 15:09:21 napisał:
    A prezydium Klubu PiS głosuje razem z Nowoczesną, SLD i PO.
    0
    0
  15. "Sympatyk" dnia 11 października 2016 o godzinie 15:23:35 napisał:
    Pamiętam chude lata, jak było ciężko. Osiem lat nagonka medialna i polityczne ataki, gdzie wtedy byliście? (może ktoś w PO, a może inny w SLD) Prezydent mówi o bliskości serca. Jako sympatyk nie przypominam sobie by kiedykolwiek wcześniej Pan Prezydent angażował się lokalnie w działalność organizacji jaką jest Prawo i Sprawiedliwość kiedy było w opozycji. Zastanawiam się (tfu) co by było gdyby PIS miał słabe poparcie. Czy serduszko by nie zrejterowało?
    0
    0
  16. "Zdezorientowany wyborca" dnia 11 października 2016 o godzinie 15:33:09 napisał:
    Proszę mi powiedzieć bo nic z tego nie rozumiem. Prezydent ma poparcie PIS czy go nie ma?
    0
    0
  17. "Sławek" dnia 11 października 2016 o godzinie 15:50:43 napisał:
    Ma poparcie samego Jarosława Kaczyńskiego.
    0
    0
  18. "Tak jest" dnia 11 października 2016 o godzinie 15:52:39 napisał:
    Takiej bryndzy do jakiej doprowadził poseł Zawiślak w zamojskich strukturach PIS jeszcze nie było ( chyba tylko ze strachu nie widzą tego sami zainteresowani działacze PIS ) Miastem miał rządzić PIS a tu taki zawód ( hahaha ) Panie pośle Zawiślak bądź pan mężczyzną, miej pan honor i w końcu wycofaj się pan zarówno z tej wielkiej polityki ( tak naprawdę to nigdy tam pana nie było ) jak i z tej lokalnej ( w której jedynie pan miesza)
    0
    0
  19. "do tak jest" dnia 11 października 2016 o godzinie 16:11:01 napisał:
    Bądź mężczyzna i miej honor.Wycofaj się z pisania postów bo nikt ich nie chce czytać.
    0
    0
  20. "do Sławek" dnia 11 października 2016 o godzinie 16:13:06 napisał:
    I Janusza Palikota!
    0
    0
  21. "Tak jest" dnia 11 października 2016 o godzinie 16:14:58 napisał:
    a jednak przeczytałeś to i może coś w końcu zrozumiesz
    0
    0
  22. "do Tak jest" dnia 11 października 2016 o godzinie 16:25:33 napisał:
    Brzuszki napełniać, fotki pamiątkowe sobie pykać, autografy zbierać, konto tuczyć.Za dwa latka będzie co wspominać, o czym swoim wnukom opowiadać. Jakieś 700 dni dużo czy mało? No już odcinamy kuponiki.
    0
    0
  23. R E K L A M A

  24. "akwizytor" dnia 11 października 2016 o godzinie 16:36:20 napisał:
    Mam do sprzedania albumy(ramki)cyfrowe widzę, że będzie duże zapotrzebowanie. Dla Państwa ze Wspólnego Zamościa duże bonifikaty.
    0
    0
  25. "ech" dnia 11 października 2016 o godzinie 17:03:10 napisał:
    he he to chyba koniec PIS, dobrze ze na nich nie glosowalem i teraz tym bardziej nie bede, ani PIS ani PO inaczej ciagle w kraju bedzie wojna miedzy Polakami
    0
    0
  26. "do ech" dnia 11 października 2016 o godzinie 17:05:40 napisał:
    To straszna wiadomość może jeszcze się zastanowisz, nie rób nic pochopnie :(
    0
    0
  27. "do Wspólnego" dnia 11 października 2016 o godzinie 17:08:29 napisał:
    Był las nie było WAS, będzie las nie będzie WAS
    0
    0
  28. "jarek" dnia 11 października 2016 o godzinie 17:18:16 napisał:
    Jak nie chcą spotykać się z tak wspaniałym człowiekiem??? jak tam mogą
    0
    0
  29. "do Sławek" dnia 11 października 2016 o godzinie 17:40:38 napisał:
    "Ma poparcie samego Jarosława Kaczyńskiego" tego prawnika (członka czy sympatyka) z .Nowoczesnej? Nie sądzę.
    0
    0
  30. "endi skarżepyta" dnia 11 października 2016 o godzinie 18:00:45 napisał:
    Pies sąsiadki po raz kolejny narobił mi na wycieraczkę. Ma problem bo zarejestrowałem na kamerze. Pokaże jej tera gdzie raki zimują.
    0
    0
  31. "wyborca" dnia 11 października 2016 o godzinie 18:30:07 napisał:
    Darek Zagdański powinien być kandydatem PIS na Prezydenta Miasta w poprzednich a już na pewno w tych wyborach.
    0
    0
  32. "Marta" dnia 11 października 2016 o godzinie 18:34:26 napisał:
    Też uważam, że Zagdański powinien był startować. Prezydentem nadal byłby Zamoyski... Ps. Zagdański to misiewicz z PGE?
    0
    0
  33. "do marta" dnia 11 października 2016 o godzinie 18:38:17 napisał:
    Nie wiem czy misiewicz z PGE ale Ty na pewno misiewicz z ratusza.
    0
    0
  34. R E K L A M A

  35. "Marta" dnia 11 października 2016 o godzinie 18:50:46 napisał:
    Panie Darku, po co ten nerw. Trzeba czytać, czytać i jeszcze raz czytać. I nie ma się co spinać, prezes Kaczyński wcale nie prowadzi partii autorytarnie
    0
    0
  36. "czas na zmiany" dnia 11 października 2016 o godzinie 19:01:14 napisał:
    Darek Zagdański?Jestem na TAK!!!
    0
    0
  37. "Ken Follet" dnia 11 października 2016 o godzinie 21:53:15 napisał:
    Mam nadzieje, że władzę PIS postawia na najlepszego radnego Darka Zagdańskiego
    0
    0
  38. "e tam" dnia 11 października 2016 o godzinie 22:35:23 napisał:
    na refleksję za późno, choć z drugiej strony, PIS też dostanie za to w d...ę
    0
    0
  39. "observer" dnia 11 października 2016 o godzinie 22:54:51 napisał:
    popieram A. Wnuka. A reszta, łącznie z kandydaturą Zagdańskiego - w PIS-du
    0
    0
  40. "Adam" dnia 11 października 2016 o godzinie 23:03:15 napisał:
    Darek Zagdański doradza Posłowi Zawiślakowi i jednocześnie powolutku wpuszcza Posła w maliny. Darek jest cierpliwy ale i pamiętliwy, pamięta jak Poseł go w poprzedniej kadencji przeczołgał, teraz mu to odrobi.
    0
    0
  41. "zaniepokojony" dnia 11 października 2016 o godzinie 23:05:03 napisał:
    Skończy się zapewne tym, że P. Wnuk nie będzie Prezydentem a PIS będzie miał dwa mandaty mniej. Na wojnie muszą być straty. Czy nie można było temu zapobiec?
    0
    0
  42. "Normals" dnia 12 października 2016 o godzinie 0:13:43 napisał:
    Nie macie pojęcia niestety kto będzie następnym Prezydentem Zamościa, zdecydowanie nikt z wymienionych. Natomiast On cierpliwie dalej czeka, ale nie traci czasu. Codziennie daje jakąś kolejną marchewkę swojemu żelaznemu elektoratowi, metodycznie przygotowuje wiernopoddańcze kadry, często mierne, ale wierne - i on wygra, szkoda Panie Andrzeju
    0
    0
  43. "jarek" dnia 12 października 2016 o godzinie 0:27:18 napisał:
    skończy się tym czym ma się skończyć. Ludzie uwielbiają gości w ciasnych garniturkach z młodszego brata
    0
    0
  44. "nagrywam na vhs z za węgła" dnia 12 października 2016 o godzinie 7:42:59 napisał:
    O PIS się nie martwić, Prezydenta godnie żegnać.
    0
    0
  45. R E K L A M A

  46. "Sławek" dnia 12 października 2016 o godzinie 9:24:48 napisał:
    Jaki PiS? Pięciu ludzi Zawiślaka? Łaska prezesa na pstrym koniu jeździ za chwilę może się okazać, że Zawiślak to już nie PiS.
    0
    0
  47. "Joker" dnia 12 października 2016 o godzinie 9:38:19 napisał:
    Szczerze Gó... mnie obchodzi czy ma poparcie klubu czy nie. Czy jest z właściwej opcji czy z tej złej. Nie obchodzi mnie też jaki ma kolor skóry, jakiego jest wyznania i jakie ma preferencje seksualne. Obchodzi mnie żeby pracował dla miasta. Aby miasto zyskało a nie straciło. Aby zrobić więcej przy mniejszych kosztach. Aby nasze miasto miało perspektywy rozwoju, rozwijało się. Musi być miastem do życia. Jeśli będzie źle zarządzał to kopną go w D... i skończy się kokodżambo. Zysk i rozwój miasta na 1 miejscu
    0
    0
  48. "do Joker" dnia 12 października 2016 o godzinie 9:47:57 napisał:
    podzielam zdanie, tym bardziej trzeba innego prezydenta
    0
    0
  49. "do Sławek" dnia 12 października 2016 o godzinie 10:41:05 napisał:
    Czemu nie pójść dalej wyrzucić Prezesa Kaczyńskiego z PIS? Oczy bolą jak się czyta twe eunusze wypociny.
    0
    0
  50. "Tak jest" dnia 12 października 2016 o godzinie 11:05:55 napisał:
    Paradoksalnie Prezydent Wnuk może dzisiaj czuć się bezpiecznie dzięki PIS a konkretnie dzięki nieudolności pasła Zawiślaka , który nie potrafi utrzymać jedności w klubie radnych PIS. Gdyby było inaczej wówczas Prezydent nigdy nie uzyskałby większości, ponieważ na takich radnych jak M.Pfeifer , A.Kutyła, W.Nowakowski, raczej liczyć nie może. Kiedyś wyraziłem się , ze głównym rozgrywającym w Radzie jest radny Nizioł i tak w istocie jest. Doskonale dostrzega to pan Prezydent, pomimo, ze głośno o tym nie powie. Obecnie radnego Nizioła trudno jednoznacznie sklasyfikować ( ani to lewica, ani prawica ani centrum ). Jedno jest pewne radny Nizioł jest zawsze przy tych, którzy mają realny wpływ na to co dzieje się w mieście. Niestety takiej postawy nie poparli ci, którzy swój mandat radnego zawdzięczają właśnie radnemu Niziołowi, tj A.Kutyła oraz W.Nowakowski ( obaj panowie pozostali wierni lewicowemu betonowi). Ja mimo wszystko wolę postawę radnego Nizioła, który dobro miasta przedkłada ponad partyjne sympatie i interesy, dlatego też podoba mi się,że pan Prezydent stara się to wykorzystać.
    0
    0
  51. "do tak jest" dnia 12 października 2016 o godzinie 11:34:27 napisał:
    Przestań już żreć tą Łysiczka lancetowata. Bo z tego mózgu niewiele zostanie.
    0
    0
  52. "Tak jest" dnia 12 października 2016 o godzinie 11:46:36 napisał:
    Łysiczka lancetowata zwana jest również "czapką wolności" albo "magicznym grzybem" a zatem nie jest tak źle
    0
    0
  53. "tera" dnia 12 października 2016 o godzinie 20:11:04 napisał:
    do tak jest Twoja propaganda na rzecz Pana Prezydenta Zamościa na forach roztocza staje się śmieszna zastanów się nad swoimi wpisami. Bo efekt chyba jest odwrotny od zamierzonego.
    0
    0
  54. "do tera" dnia 12 października 2016 o godzinie 22:06:01 napisał:
    To Dzersi ciśnie partycypuje to ciśnie :)
    0
    0
  55. "do tak jest" dnia 13 października 2016 o godzinie 9:28:50 napisał:
    hmm ciekawa analiza trochę jak PSL, jakoś taka postawa się nazywa , ktoś wie jak ?
    0
    0
  56. R E K L A M A

  57. "Tak jest" dnia 13 października 2016 o godzinie 12:34:47 napisał:
    "do tera" To co piszę nie jest żadną kalkulacją dla osiągniecie tego czy innego efektu. Nie jest również próbą gloryfikowania tej czy innej osoby. Jest to jedynie moja prywatna opinia budowana na bazie tego co obserwuję. Możesz się z nią nie zgadzać ale podaj przynajmniej jakieś uzasadnienie merytoryczne
    0
    0
  58. "tera" dnia 13 października 2016 o godzinie 14:14:25 napisał:
    do Tak jest Napiszę tak: jeśli piszesz cyt. "To co piszę nie jest żadną kalkulacją dla osiągniecie tego czy innego efektu. Nie jest również próbą gloryfikowania tej czy innej osoby" to ty chyba nie rozumiesz (nie czytasz) swoich wpisów. Sorry że to piszę ale prawie każdy Twój wpis do gloryfikacja Pana Prezydenta Zamościa i ataku na Pana Posła Sławomira Zawiślaka. I przepraszam ale nie będę przytaczał Twoich postów. Jeśli Ty tego nie widzisz to się niestety ośmieszasz.
    0
    0
  59. "Tak jest" dnia 13 października 2016 o godzinie 14:54:31 napisał:
    do "tera" a jednak czytasz moje wpisy a nawet je pamiętasz ...... Super,dzięki (sorry, ale ja tym samym nie potrafię tobie się zrewanżować ) W dalszym ciągu nie podajesz merytorycznego uzasadnienia PS To że chwalę Prezydenta ( nie zawsze ) oraz krytykuję posła Zawiślaka ( zawsze) wynika nie z moich sympatii czy antypatii ale z obiektywnej oceny pracy obu panów.
    0
    0
  60. "tera" dnia 13 października 2016 o godzinie 17:53:24 napisał:
    do "Tak jest" wiesz myślałem, że jesteś inteligentniejszy a przede wszystkim trochę skromniejszy bo jeśli się kogoś ocenia to ocena jest zawsze subiektywna i indywidualna Twoja tzw.cyt. "obiektywna ocena" nie najlepiej o Tobie świadczy PS a jeśli nie pamiętasz moich wpisów to troszeczkę zarozumialec z Ciebie wychodzi.
    0
    0
  61. "Łukasz" dnia 25 października 2016 o godzinie 10:30:37 napisał:
    niech wszyscy w ratuszu zajmą się naprawą tego miasta - a nie polityczną walka o stołek. Świateł LED na ulicach nie ma, dziury na drogach wszędzie. Biznesu poważnego żadnego - jak nie ma biznesu to nie ma wpływu z podatków i wszystko stoi w miejscu. Pozdrawiam wszystkich którzy "zostali" w Zamościu jednocześnie przykre to ale szkoda tych wszystkich którzy stąd wyjechali bo nie mogli znaleźć pracy.
    0
    0
  62. "Jocker" dnia 25 października 2016 o godzinie 11:06:48 napisał:
    Nie masz świateł LED? Ty w ogóle jeździsz po Zamościu? Połowa obwodnicy hetmańskiej w LEDach. Na Szwedzkiej, Karolówce wszystkie nowe latarnioe to LED.
    0
    0


UWAGA!! Komentarze zawierajace więcej niż 1 link(adres strony) są blokowane automatycznie przez system antyspamowy. Publikacja ich wymaga interwencji administratora. Aby opublikować więcej niż jeden link zalecamy publikację ich w kolejnych komentarzach.

Zapoznałem się z regulaminem usługi dostępnym na stronie(www.roztocze.net/regulamin-kometarze/) i akceptuję jego postanowienia.

Anty-spam:

R E K L A M A