R E K L A M A

20 lutego 2017

roztocze.net

AKTUALNE TEMATY :    BUDŻET OBYWATELSKI

R E K L A M A

Działania zmierzające do przejęcia seniorskiej piłki nożnej w Zamościu przez Fundację Klub Sportowy Hetman Zamość przebiegają zgodnie z planem.

 

W piątek 06 maja br. odbyło się Nadzwyczajne Walne Zebranie Sprawozdawczo – Wyborcze Członków AMSPN Hetman Zamość. Zebranie było krótkie ponieważ porządek obrad zawierał zaledwie dwa istotne, ściśle ze sobą  związane punkty. Jednym z nich było podjęcie uchwały wyodrębniającej w strukturze klubu sekcję seniorów i juniorów starszych. Kolejnym – podjęcie uchwały o przekazaniu tejże sekcji do Fundacji Klub Sportowy Hetman Zamość.

Uchwały pozwolą nie tylko na przejęcie zespołów, ale również posiadanej przez AMSPN Hetman licencji na kolejny sezon 2016/17. Szczegółowe uzgodnienia dotyczące zasad przejścia zawodników z AMSPN Hetman do Fundacji zawarte zostaną w odrębnej umowie pomiędzy obydwoma podmiotami. Umowa zostanie podpisana w późniejszym terminie.
    
W chwili obecnej Fundacja kończy działania zmierzające do uzyskania statusu członka Polskiego Związku Piłki Nożnej. Stosowne dokumenty – wniosek o przyjęcie w poczet członków PZPN, opinia Lubelskiego ZPN oraz odpowiednie oświadczenie Zarządu AMSPN Hetman – trafiły już do piłkarskiej centrali i czekają na zatwierdzenie, które ma nastąpić w najbliższych dniach.

Od nowego sezonu, tj. od lipca 2016 roku piłkarski zespół seniorów będzie występował w IV lidze lubelskiej pod szyldem Fundacji KS Hetman Zamość.

7 maja 2016
Autor:
Sport

Oceń artykuł klikając na gwiazdki!

Liczba ocen: 0

R E K L A M A

    131 komentarzy

Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy poniżej.
Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT




  1. "piko" dnia 7 maja 2016 o godzinie 9:27:24 napisał:
    Wreszcie prawdziwy, historyczny Hetman wraca do gry!!! Bardzo się cieszę, że ktoś wpadł w 1934 roku na pomysł powołania fundacji. Wizjonerzy futbolowi na skalę wieków! Od teraz zaczynam kibicować chłopakom, którzy będą grać dla Hetmana i przepraszam, że z nich szydziłem jak grali dla AMSPN. Uważam, że to talenty na miarę Jandy, Kościa, Konstantynowicza, Bluszcza, Gajdka i innych!!! Wystarczyło tak niewiele czasu, aby z kopaczy spod znaku AMSPN stali się utalentowanymi zamościanami sławiącymi nazwę Hetman na morzach i oceanach, oraz w całym wszechświecie! Najprawdziwszy Hetman powrócił! AVE!
    0
    1
  2. R E K L A M A

  3. "Anonim" dnia 7 maja 2016 o godzinie 10:20:34 napisał:
    Jesteś i zostaniesz dla mnie totalnym przygłupem piko, ale ten jeden raz zgadzam się z tobą całkowicie :)
    0
    0
  4. "Stasiek" dnia 7 maja 2016 o godzinie 10:38:41 napisał:
    Brawo! Teraz czekamy na efekty sportowe :)
    0
    0
  5. "Anonim" dnia 7 maja 2016 o godzinie 11:01:50 napisał:
    Piko daj ludziom czas. Zebys za rok czy dwa nie odszczekiwal tego. Kto ci powiedzial, ze beda grali ci sami? Wam to w zaden sposob nie dogodzi. Nie rozumiesz, ze tu chodzi o sposob zarzadzania? Porownaj jak dzialaja stowarzyszenia i fundacje i jakie sa roznice. W tych pierwszych jest jeden wielki burdel i czlonkiem zarzadu moze byc wlasciwie kazdy kto przyjdzie na walne.. Co to za pomysl, aby pilkarze ktorzy skonczyli 16 rok sami sobie wybierali wladze? Tu chodzi glownie o to, a nie o dodatek amspn...
    0
    0
  6. "HWK" dnia 7 maja 2016 o godzinie 11:29:18 napisał:
    Dokładnie tak jak napisał @Anonim...tylko w Zamościu można chyba zaobserwować płacz dodatkami typu AMSPN- taka przykładowo Legia też już nie jest CWKS, Motor jest SA a nie RKS, Chełmianka CHKS a nie RKS, Avia GPTS a nie FKS można wymieniać i wymieniać...ważne, że w nazwie cały czas jest HETMAN. Daj Boże aby nowa fundacja wreszcie znalazła wspólny język z włodarzami AMSPN, kiedyś działało to super, a teraz jest jak jest... i chyba stąd ten "krzyk" bo po prostu starzy wyjadacze, którzy pracowali od lat w Klubie potracili stołki... jak nie wiesz o co chodzi to chodzi o pieniądze, szkoda tylko, że na tym wszystkim cierpią Kibice.
    0
    0
  7. "Amspnksnikos" dnia 7 maja 2016 o godzinie 11:39:01 napisał:
    Takie są małe miasta, pełne małych ludzi. Wystarczy przepakować to samo co przed chwilą było niezjadliwe w inny papierek i będą się zajadać mlaskając przy tym w niebogłosy. Nie ma znaczenia, że zubożeje społeczność płacąca tu podatki. Bo z czegoś ten nowy twór będzie musiał generować kasę. Ważne są igrzyska i nowy/stary napis. Wszystko w majestacie prawa. Głupota, małostkowość i bezsens. Widziałem ilu kibiców przychodzi na mecze. Niech ich będzie nawet 500, nie ma tylu ale niech będzie. Załóżmy, że dla 1000 osób są te igrzyska, niech będzie 2000 tysiące z dziećmi i rodzicami. Jak się podzieli roczne nakłady poniesione na to wszystko przez te 2000 to wychodzi... niegospodarność, rozdawnictwo, kampania wyborcza. Wiecie dlaczego inteligentni ludzie spieprzają z tego miasta. Bo nie mają siły patrzeć na to. Wolą zarabiać na obczyźnie czy w wielkich miastach bo tam skala takich przedsięwzięć jest uzasadniona społecznie. Wielkimi, sięgającymi dziesiątki tysięcy grupami ludzi. Jak ktoś chciał sobie zrobić kampanię wyborczą to zaczął z tym projektem za wcześnie. Podejrzewam że do wyborów okaże się że ten cudowny i wspaniały pomysł to klapa. Ale przez 2 sezony będziecie mieli trochę igrzysk pod wymarzoną nazwą.
    0
    0
  8. "HWK" dnia 7 maja 2016 o godzinie 11:44:15 napisał:
    Tu nie chodzi o żadną kampanie wyborczą czy o igrzyska, a o jeden istotny fakt- SPORT jest i zawsze był wizytówką miasta, nie chodzi tu stricte o Zamość, ale o wszystkie "poważne" miasta, znasz jakieś miasto w którym nie ma sportu? Idąc Twoim tokiem myślenia @Amspnksnikos powinno się mniejsze miasta zaorać i wszystkich przesiedlić jako słoików do Warszawy.
    0
    0
  9. "Do Amspnksnikos" dnia 7 maja 2016 o godzinie 11:56:11 napisał:
    A wiesz jakie straty wygenerował przez 6 lat AMSPN?!
    0
    0
  10. "HWK" dnia 7 maja 2016 o godzinie 12:08:34 napisał:
    A wiesz jakie straty wygenerowało ZOO, a wiesz jakie straty wygenerowała kryta pływalnia, a wiesz jak się ma włożenie mnóstwa pieniędzy w odnowienie murów do przychodów z turystów itp itd? Są rzeczy ważniejsze niż pieniądze- tak wole żeby pieniądze podatników szły min. na sport, żeby dzieciaki miały gdzie trenować zamiast siedzieć przed komputerami w domach, tak wole żeby Zamość mógł się szczycić jedynym ZOO po tej stronie Wisły itd... a nie żeby te pieniądze rozchodziły się po kieszeniach urzędników tak jak to ma miejsce jak to opisałeś " wielkich miastach bo tam skala takich przedsięwzięć jest uzasadniona społecznie". Niektórzy czują się związani emocjonalnie z Zamościem, Hetmanem- ogólnie miastem- bo tu się urodzili, tu się wychowali, tu żyli ich rodzice, dziadkowie itp jeśli ktoś takiej więzi nie ma to niech ucieka, nikt nikomu nie broni- tylko niech się nie wpieprza w sprawy, kiedy ktoś chce w tym mieście coś poprawić. Przez właśnie takich "inteligentów" spieprzających z tego miasta sytuacja wygląda tak jak wygląda. A teraz idę pospacerować po moim pięknym mieście a o 17:00 melduje się na Królowej Jadwigi 8 obejrzeć mecz. Pozdrawiam
    0
    0
  11. "student" dnia 7 maja 2016 o godzinie 12:50:37 napisał:
    Pięknie. Pytanie tylko co z herbem i nazwą, czy zostaną wykupione z upadającego KS przed sezonem, czy też w trakcie sezonu? ;)
    0
    0
  12. R E K L A M A

  13. "student" dnia 7 maja 2016 o godzinie 13:13:32 napisał:
    W przypadku awansu Motoru Lublin i utrzymania Stali Stalowa Wola, stan na teraz: IV LIGA LUBELSKA SEZON 2016/2017, STAN NA 7.05.2016 HETMAN ZAMOŚĆ Avia Świdnik * Lublinianka Lublin Lewart Lubartów Chełmianka Chełm Tomasovia Tomaszów Lubelski Stal Kraśnik Powiślak Końskowola Krzyształ Werbkowice Polesie Kock Lutnia Piszczac Unia Hrubieszów Victoria Żmudź LKS Milanów Kłos Chełm Stal Poniatowa Łada Biłgoraj Janowianka Janów Lubelski** Włodawianka Włodawa*** *- w przypadku spadku Stali Stalowa Wola lub braku awansu Motoru Lublin ** - w przypadku powiększenia IV ligi do 18 zespołów *** - w przypadku utrzymania Stali Stalowa Wola i braku awansu Motoru Lublin, oraz powiększenia ligi do 18 zespołów
    0
    0
  14. "student" dnia 7 maja 2016 o godzinie 13:17:19 napisał:
    WERSJA POPRAWIONA ;) IV LIGA LUBELSKA SEZON 2016/2017, STAN NA 7.05.2016 HETMAN ZAMOŚĆ Avia Świdnik * Lublinianka Lublin Lewart Lubartów Chełmianka Chełm Tomasovia Tomaszów Lubelski Stal Kraśnik Powiślak Końskowola Krzyształ Werbkowice Polesie Kock Lutnia Piszczac Unia Hrubieszów Victoria Żmudź LKS Milanów Kłos Chełm Stal Poniatowa Łada Biłgoraj Janowianka Janów Lubelski** Włodawianka Włodawa*** *- w przypadku spadku Stali Stalowa Wola lub braku awansu Motoru Lublin ** – w przypadku powiększenia IV ligi do 18 zespołów *** – w przypadku utrzymania Stali Stalowa Wola i awansu Motoru Lublin, oraz powiększenia ligi do 18 zespołów
    0
    0
  15. "Wierny KS Hetman" dnia 7 maja 2016 o godzinie 13:50:33 napisał:
    Brawo wracamy do gry, Tylko nasz KS się liczy! :)
    0
    0
  16. "cxv" dnia 7 maja 2016 o godzinie 14:36:37 napisał:
    po co? skoro i tak wszystko będą przegrywać, tylko pod inną nazwą...
    0
    0
  17. "hm" dnia 7 maja 2016 o godzinie 14:41:52 napisał:
    Dorosli ludzie a podniecacie się jak dzieci..fundacja Hetman będzie kontynuatorem KS Hetman ale nigdy prawdziwy Hetman nie wróci do gry..czy ktoś spłacił jego długi??AMSPNowi się nie udało podrobic Hetmana a Fundacji to się uda??Bo co..bo nie ma w członie AMSPN??
    0
    0
  18. "student" dnia 7 maja 2016 o godzinie 14:46:44 napisał:
    Fundacja ma cel odkupić herb i nazwę. To jest wyznacznik kontynuacji tradycji i koniec. Kropka.
    0
    0
  19. "Amspnksnikos" dnia 7 maja 2016 o godzinie 14:52:55 napisał:
    Nie chodzi o zarabianie. Ważna jest liczba osób która korzysta. Wybaczcie ale ZOO odwiedza w ciągu roku kilka tysięcy RAZY więcej niż bywa na meczach w Zamościu. I czy to będzie AMSPN czy KS nie ma to znaczenia. Jak już muszą wydawać na piłkę to niech wydają jak najmniej, a nie wydają wielkie pieniądze (a teraz będą większe bo ze spółek) na coś czym się interesuje kilkaset osób. Podobnie jest z orkiestrą. Na koncerty chodzi kilkaset osób bo sala jest mała. Jednak jakby w orkiestrę pompowano takie pieniądze jak na cały sport i mieli takie zaplecze jak OSiR to mielibyśmy Filharmonię Zamojską na poziomie Wiedeńskiej. Jaka korzyść. Taka jak z ZOO. Finansowałby się to na plus bez potrzeby sięgania do kieszeni podatnika, bo przyjeżdżaliby ludzie z całego regionu. Tak jak przyjeżdżają do średniej klasy teatru w Lublinie. Niemożliwie? Możliwe. ZOO, Centrum Kultury Stylowy. Dwa przykłady z dziedziny kultury, edukacji i rozrywki. Można, można. A ile trzeba by wpompować w piłkę nożną żeby być na poziomie Legii? Za dużo.
    0
    0
  20. "Amspnksnikos" dnia 7 maja 2016 o godzinie 14:55:47 napisał:
    Moja rada. Utrzymywać tak jak to było dotychczas tylko po to żeby dać się wykazać młodzieży i nie marzyć o lotach na księżyc jak się ma tylko drzwi od stodoły.
    0
    0
  21. "student" dnia 7 maja 2016 o godzinie 15:21:12 napisał:
    @Amspnksnikos - nie odzywaj się na temat HETMANA miernoto bez ambicji, nasz Hetman zasługuje nawet na ekstraklasę. Chcesz okręgówke - wyp******** do Wychodów, tam Twoje miejsce. Niech młodzieżą grają sobie rezerwy, pierwsza drużyna jest dla KIBICÓW I PROMOCJI MIASTA !!!
    0
    0
  22. "student" dnia 7 maja 2016 o godzinie 15:23:51 napisał:
    kilka godzin - 1500 wejść. To pokazuje, że Hetman interesuje każdego ! ;)
    0
    0
  23. R E K L A M A

  24. "Anonim" dnia 7 maja 2016 o godzinie 16:19:46 napisał:
    1500 wejść w kilka godzin - to pokazuje że każdego interesuje wyrzucanie pieniędzy w błoto! :)
    0
    0
  25. "piko" dnia 7 maja 2016 o godzinie 16:58:16 napisał:
    Darson czy tez Marcin Lys! Czy ktorys z was zmienil nick na piko?
    0
    0
  26. "student" dnia 7 maja 2016 o godzinie 17:00:43 napisał:
    Anonim wyrzucanie pieniędzy w błoto to 5 punktów po 30 kolejkach za 3 miliony czyli TWÓJ AMSPN hejterze!
    0
    0
  27. "piko" dnia 7 maja 2016 o godzinie 17:00:58 napisał:
    Jesli beda jakies powiazania z Potworem, to bede czekal nadal na powrot prawdziwego KS. Oczywiscie, precz z tworem Marcinow, ktorzy wyrzadzili tyle zla dla zamojskiej pilki.
    0
    0
  28. "piko" dnia 7 maja 2016 o godzinie 17:19:05 napisał:
    Zadnego wirtuoza z obecnego Potwora nie chcialbym widziec w skladzie przyszlego KS Hetman. Ci z Zamoscia, ktorzy kopia pilke po pobliskich wioskach mile widziani. Czy zwolennicy Potwora zorganizuja demonstracje w obronie swojego ukochanego klubu?
    0
    0
  29. "hm" dnia 7 maja 2016 o godzinie 18:13:27 napisał:
    Kibole zaśpiewają AMSPN nigdy nie zdradzimy Cię??
    0
    0
  30. "piko" dnia 7 maja 2016 o godzinie 18:48:43 napisał:
    Wydaje mi sie, ze w PZPN jest zapis , ze KS Hetman moze wystarowac od IV ligi. Po co jakies powiazania z przejmowaniem licencji? Czy pan Pajak podjal jakies dzialania odnosnie struktury reaktywacji KS Hetman? Trudno od strony opozycji KS Hetman tego sie dowiedziec, ale moze ktos wtajemniczony wie cos na ten temat?
    0
    0
  31. "Bartek" dnia 7 maja 2016 o godzinie 19:14:39 napisał:
    Nie wierzę, że AMSPN wygrał może ta informacja skutecznie podziałała na Nich:)
    0
    0
  32. "piko" dnia 7 maja 2016 o godzinie 19:39:13 napisał:
    Malo wazne czy Potwor wygral czy przegral. To jest Potwor Michalow! Zaden z tych kopaczy nie powinien sie znalezc w skladzie KS Hetman. To nie jest, nie byla i nie bedzie druzyna Zamoscia, tylko wiochy zwanej Michalow. Prawda Anonim, Darson, qwerty i paru innych lacznie z marcinami? Gubicie sieczke na przejsciach.
    0
    0
  33. "piko" dnia 7 maja 2016 o godzinie 20:03:15 napisał:
    No tak wygrali... Wolałem chodzić na Technika Zamość. Może ich też odtworzą. No i Gwardię może też byleby nie potwór.To byłyby derby. Wziąść pożądnego trenera i bedą wyniki. Szkoda że siedze na azbeście w Canada, ale wpadnę niebawem na meczyk.
    0
    0
  34. R E K L A M A

  35. "Darson kibic Hetmana" dnia 7 maja 2016 o godzinie 20:05:17 napisał:
    Haahaa Piko widzę ze dzisiaj leki nie wzięte a co ty tak ten Michałow wymienia może kompleks ze samemu się stad pochodzi co?
    0
    0
  36. "student" dnia 7 maja 2016 o godzinie 20:13:14 napisał:
    @piko - LZPN obiecał miejsce KS-owi jeszcze za panowania pana Rapy. Teraz dużo się pozmieniało, więc pewnie byłoby to nierealne. Oczywiście, że wolałbym, aby KS Hetman wrócił bez powiązania z AMSPN. Ale jeżeli naprawdę uda się fundacji odzyskać herb i nazwę - zaakceptuję to w myśl zasady "Historyczny herb i nazwa - dla kibica to rzecz ważna". Dla mnie najważniejsza. Wierzę, że wraz z kontynuacją tradycji przyjdą kibice, sponsorzy i lepsze wyniki. Co do meczu AMSPN - jak widać KS jest dla chłopaków taką marką, że gra w nim jest dla nich marzeniem. Każdy chce się załapać do składu. Stąd wynik i walka na meczu, za co oczywiście (pomimo mojej niechęci do tej żałosnej AMSPN) należy się szacunek. Masz dużo racji w tym co piszesz piko, ale moim zdaniem ci chłopcy nie są niczemu winni, są oni po prostu ofiarą paskudnej polityki "działaczy", o której pisaliśmy już wiele razy. Kilku z nich znam osobiście, sami z niecierpliwością czekają na powrót KS - w Zamościu nikt poza kilkoma idiotami z tej strony nie jest zadowolony z obecnego stanu rzeczy. Niektórzy piłkarze AMSPN wolą sami grać po wsiach, byle KS powrócił na szczyt. Trzech, czterech na pewno zasługuje na grę w KS HETMAN, ale czy więcej... Wątpię.
    0
    0
  37. "piko" dnia 7 maja 2016 o godzinie 20:49:50 napisał:
    @student - uwierz mi, ale ja nigdy nie gralbym dla Potwora. Gdyby wszyscy postapiliby jak Ci chlopcy biegajacy po wioskach zamojszczyzny, to ten twor przestalby dawno istniec, bo juniorami i tramkarzami mozna grac w obecnej kregowce co najwyzrj. Bilety na busy na pobliskie wioski sa tak tanie, ze kazdy LZS stac na pare zl na bilet. Wiecej. Na wioskach wiecej im placa. Dla mnie to nie zrozumiale, bo Potwor dostaje ogromne pieniadze. Gdzie one wedruja? Ci co kopia dla potwora wybrali twor nie godny reprezentowania. I jesli dwoch czy trzech ma naprawde predyspozycje do prezentowania przyzwoitego poziomu, to sa kluby, ktore ich przyjma. Nie ma ludzi niezastapionych, a po tych co znasz, pewnie lez bys nie wylewal. Zreszta wg mojego rozeznania, to po wioskach kopia wieksze talenty pochodzace z Zamoscia.
    0
    0
  38. "Anonim" dnia 7 maja 2016 o godzinie 21:00:59 napisał:
    Jak was czytam to sam nie wierze wlasnym oczom. Mowocie o jakichs dodatkowych srodkach wydawanych w bloto, a czy zaden z was nie pomyslal, ze ta czesc ktora byla przeznaczona na amspn w zakresie grupy seniorskiej i juniorow starszych teraz przejdzie na fundacje? Jakie zatem beda wieksze wydatki? Dorwali sie barany klawiatury i pisza co jezyk przyniesie.
    0
    0
  39. "student" dnia 7 maja 2016 o godzinie 21:05:48 napisał:
    @piko - Przede wszystkim musimy pozbierać tych, których AMSPN wystraszył, byłych zawodników KS i tak jak mówisz zawodników z Zamościa. Będzie mało czasu na aklimatyzację, stąd moja sugestia. Sękowski, Solecki, Kycko, Kanarek. Mam nadzieję, że fundację będzie też stać (oczywiście jeśli chodzi o umiejętności działaczy, bo pieniądze na pewno będą) na zatrudnienie Łukasza Kaczmarka (Spartakus Daleszyce) Marka Fundakowskiego (Karpaty Krosno), Łukasza Frączka (Ożarowianka Ożarów Mazowiecki). Trzeba też monitorować rynek ogólnopolski - to jest podstawa. Każdy tak robi, no poza "działaczami" AMSPN. Oczywiście, zaraz zacznie się gadanie miernot "Precz z armią zaciężną!". Są jednak kluby w regionie, które opierają się w 100 % na swoich. Duet Wychody-Hubale, Olimpiakos Tarnogród, Delta Nielisz z niecierpliwością czekają na takich fanów. Może się przekonają. Oczywiście nie mam nic przeciwko tym miejscowościom/klubom, jednak niektórzy fetyszyści z tej strony mają dziwne, niespotykane nigdzie upodobania jeśli chodzi o model zespołu. Co do kompletowania składu nie zapomniałbym o zawodnikach Unii Hrubieszów, Tomasovii, Kryształu. Na pewno po jednym-dwóch wybijających się z dumą reprezentowałoby chlubę tej części Polski. Można złożyć drużynkę, która wygra IV ligę w cuglach. Za nieduże pieniądze. Pytanie tylko, czy będzie stać na to przyszłych działaczy KS Hetman, czy tez posłuchają kwiku miernot bez ambicji i będą opierali skład wyłącznie na wychowankach.
    0
    0
  40. "lukasz" dnia 7 maja 2016 o godzinie 21:49:21 napisał:
    niech zyje hetman zawsze i wszędzie - Kocham ten klub nawet na ostatnim miejscu a wiecie dlaczego. Pamiętam jak mój dobry kumpel Pysio mówił jaki Hetman ma fanklub. Przytoczył mi fakt, że na mecze ślaska Wro. przychodziło o wiele mniej kibiców niż na Hetman. Wrocław ma 600tys. mieszkańców ale to w Zamościu piła była na pierwszym miejscu - wspierajmy klub kibica Hetman kibicujmy, znajdźmy sponsorów i wspierajmy ich kupujmy od nich jako gest wdzięczności
    0
    0
  41. "Amspnksnikos" dnia 8 maja 2016 o godzinie 13:42:21 napisał:
    I wyszło szydło ze studenta. Nie o sport i kulturę fizyczną chodzi. Nie o to żeby młodzi mogli uprawiać sport i cieszyć się zdrowiem i życiem. Chodzi o realizację chorych ambicji, snów o wielkości, leczenie kompleksów... Nie za moje pieniądze! Nie życzę sobie by z moich podatków realizowano czyjeś mrzonki. Ale jak to będzie TYLKO z pieniędzy prywatnych (nie miejskich) nie mam nic na przeciwko, bawicie się do woli. Tyle, że zdaje się takich pieniędzy nikt nie chce dać bo kibiców (klientów) jest za mało.
    0
    0
  42. "Sagan Mocny" dnia 8 maja 2016 o godzinie 14:43:01 napisał:
    Jak dla mnie w KS-ie powinni zostać: Sebastian Kowiński, Patryk Kierepka, Patryk Czarniecki, Damian Baran, Łukasz Bubeła, Prezemysław Dębicki, Mychajło Kaznocha. Reszta tj.: Kasper Gadzina, Łukasz Fidler, Norbert Myszka, Szymon Płotnikiewicz, Karol Bukowski, Dawid Daszkiewicz, kamil Krawiec, Bartek Litwiniec, Szymon Nowak, Damian Pilipczuk, Paweł Daszek powinni dołączyć do juniorów starszych i ich głównym celem powinno być wejście do CLJ. Mam nadzieje że w Hetmanie zobaczymy takich zawodników jak: Marek Fundakowski, Mateusz Prus, Łukasz Sękowski,Rafał Turczyn, może Serges Kiema by chciał wrócić do Polski, Szymon Solecki, Rafał Kycko. Chciałbym zobaczyć w roli trenera bramkarzy lub dyrektora sportowego Sebastiana Łukiewicza. Z tego co wiem to w nowym zarządzie KS Hetman ma nie być ani jednej osoby z związanej z AMSPN (Oprócz pana Kędraka).
    0
    0
  43. "student" dnia 8 maja 2016 o godzinie 15:15:58 napisał:
    @Amspnksnikos - Jak nie chcesz, aby miasto było rozsławiane za Twoje pieniądze - Wychody czekają. Śmieszy mnie logika takich bałwanów. Jak ja powiem, że nie życzę sobie wydawania pieniędzy na kompromitację miasta (AMSPN - 2,5 miliona) - nie widzi problemu. Może właśnie jest z Biłgoraja i o to mu chodzi? "I wyszło szydło z Ampsnksnikos...." ;)
    0
    0
  44. "Blomkvist" dnia 8 maja 2016 o godzinie 16:31:01 napisał:
    "Sagan Mocny" Dyr Sportowym będzie Piotr Welcz na 99%
    0
    0
  45. R E K L A M A

  46. "piko" dnia 8 maja 2016 o godzinie 19:57:58 napisał:
    @student" dnia 7 maja 2016 godz. 20:13:14 - o ile pamietam, to nie LZPN obiecał miejsce KS-owi w IV lidze, tylko PZPN. Nie chce mi sie szukac w internecie, ale chyba mam racje. Z tego tez powodu lepiej byloby sie trzymac z daleka od AMSPN. Cala struktura tego tworu jest pod zdechlym azorkiem, a w dodatku plama na skale krajowa na poziomie III ligi. Zero punktow w rundzie jesiennej. Rekord chyba nie tylko Polski. I z takim czyms sie wiazac. Takie cos moga gloryfikowac Anonim, qwerty i ich spolka.
    0
    0
  47. "Sagan Mocny" dnia 8 maja 2016 o godzinie 20:08:08 napisał:
    Najważniejsze teraz jest to aby fundacja do startu sezonu pozyskała nazwę i herb KS Hetman Zamość. Czy wie ktoś jak przebiega proces likwidacji KS Hetman?
    0
    0
  48. "parodia" dnia 8 maja 2016 o godzinie 20:14:37 napisał:
    Działacz amspn dyrektorem sportowym??Jakieś żarty??Jeszcze piłkarze nie wyszli na boisko a już wiadomo,ze nic dobrego z tego nie będzie.
    0
    0
  49. "student" dnia 8 maja 2016 o godzinie 20:24:07 napisał:
    @piko - oczywiście, wolałbym aby KS wystartował bez żadnej fuzji z AMSPN. Jednak w tej sytuacji jedynie fundacja będzie dysponowała środkami, aby wykupić herb i nazwę z upadającego KS. Wątpię, czy ktoś jeszcze wystartuje w licytacji, bo chyba tylko tak można wykupić aktywa z upadającego stowarzyszenia. @parodia - "Po owocach ich poznacie". Z tego co wiem, pan redaktor delikatnie mówiąc nie przepada za przyszłym dyrektorem sportowym, co nastraja dosyć optymistycznie...
    0
    0
  50. "piko" dnia 8 maja 2016 o godzinie 20:39:19 napisał:
    Zaraz, zaraz. A co z pieniedzmi za boiska? Jesli sobie przypominam, to prezydent sam o tym wspominal. Machloje, machloje i jeszcze raz machloje. Przez takie cos, Polska stracila ogromny procent przemyslu, zostal rozkradziony, narobilo sie "miliarderow", ktorzy mieszali tez w naiwyzszej lidze pilki noznej w Polsce. A co z twgo wyszlo - wiadomo. Zlodziej zawsze bedzie sie bronil. Ukradl i krzyczy ze to przedawnione. Podejrzewam, ze kogos sie boisk wciaz ukrywa w przypadku boisk. Przedawnione i prawda nie moze ujrzec swiatla dziennego. A zlodziej sie smieje.
    0
    0
  51. "piko" dnia 8 maja 2016 o godzinie 20:41:54 napisał:
    I jeszcze jedno. Prokuratura z Bialej Podlaskiej tak badala sprawy KS Ketman, zeby nic nie wyszlo na jaw.
    0
    0
  52. "student" dnia 8 maja 2016 o godzinie 21:33:51 napisał:
    @piko - takie sytuacje jak z tą za boiska niestety są wszędzie. Podobno sprawa za boiska przedawniła się cztery lata temu, więc sprawy niestety ruszyć nie można, chociaż Hetmanowi bezwzględnie półtorej miliona (z odsetkami) się należy. Zostały mu odebrane w ten sam sposób, w jaki robili to bolszwicy. Nacjonalizacja, zwykły bolszewizm bez dwóch zdań. Jednak tak jak napisałem, prawo jest prawem i przedawnienie jest przedawnieniem. Niestety Ciekawi mnie, jak będzie wyglądała przyszłość Hetmana. Mam nadzieję, że fundację będą tworzyć ludzie niezwiązani z AMSPN, tak jak napisał ktoś powyżej.
    0
    0
  53. "hm" dnia 8 maja 2016 o godzinie 21:39:09 napisał:
    Zastanawiam sie co za prostak minusuje wszystkie wypowiedzi zwolenników KS.Hetman..jakiś zahukany wieśniak czy moze Darson??
    0
    0
  54. "student" dnia 8 maja 2016 o godzinie 21:44:24 napisał:
    3,5 tysiąca w dwa dni w portalu, który ma generalnie słabe statystyki odwiedzalności. To pokazuje, że tylko KS Hetman się liczy w tym mieście. Żadne wydarzenia kulturalne, czy nawet majówki nie rozsławiają tak tego miasta jak nasz ukochany klub. Co do Darsona to nie przejmujcie się tym gimbusem. Gość na ma profilu na facebooku flagi Unii Jewropejskiej i tęczową, a to mówi samo za siebie.
    0
    0
  55. "..." dnia 8 maja 2016 o godzinie 21:45:06 napisał:
    a KS Hetman to to samo co Fundacja KS Hetman ? Czy Potwór .. Twór ... czy jeszcze ch..... wie co ?
    0
    0
  56. R E K L A M A

  57. "student" dnia 8 maja 2016 o godzinie 21:46:30 napisał:
    @... - KS Hetman będzie tam, gdzie jego historyczny herb i nazwa. Koniec dyskusji
    0
    0
  58. "Piknier" dnia 8 maja 2016 o godzinie 22:23:35 napisał:
    A jak dadzą AMSPNowi herb to co będzie? :-)
    0
    0
  59. "student" dnia 8 maja 2016 o godzinie 22:29:11 napisał:
    Nie dadzą AMSPN-owi herbu tylko dadzą fundacji. To tak jakbyś mówił, że dadzą herb Ładzie. Nie twórz idiotycznych abstrakcji dla spiny...
    0
    0
  60. "piko" dnia 8 maja 2016 o godzinie 22:32:48 napisał:
    Chcialbym doczekac zmiany konstytucji, ktora chroni przestepcow. I to co w Polsce zostalo rozkradzione, zostalo przestepcom odebrane i to niezaleznie kim byl przestepca. Prezydentem, ministrem, premierem, policjantem, ksiedzem, biskupem, nie wazne! Kradli mienie spoleczne, wyrzadzili krzywdy Polsce a tym samym ludziom w jakichs regionach poprzez sabotaz, dywersje, nie powinny te osoby podlegac ustawie przedawnienia, bo to pozwolenie na rozkradanie naszego kraju i dobr a tym samym oslasbienie prowadzace do biedy spoleczenstwa nieelitarnego. To pozwolenie na ponowny zabor Polski.
    0
    0
  61. "do Amspnksnikos" dnia 9 maja 2016 o godzinie 1:58:41 napisał:
    Słuchaj ignorancie, gdyby nie Hetman to znaczna część ludzi w tym kraju nie wiedziała by nawet co to jest Zamość i gdzie leży. Będąc gdzieś w Polsce większość ludzi na hasło Zamość reagowało Hetman! Hetman to coś co nie tylko zapewniało regularną rozrywkę kilku tysiącom Zamościan, ale przede wszystkim spajało lokalną społeczność i uczyło lokalnego patriotyzmu. Między innymi Hetman sprawił , że osobiście czuję się tak związany z tym miastem i ,że postanowiłem tutaj zostać po studiach. Na krótko przed upadkiem KS na mecze przychodziło regularnie po 2,5 tyś widzów a w czasach 2 ligi nawet po 4 tyś. Powiedz mi ignorancie jakie cykliczne wydarzenie regularnie gromadzi razem tylu Zamościan? Jeśli w tym mieście mają być w coś pakowane duże publiczne pieniądze to właśnie w Hetman.Inną kwestią jest to , że klub powinien być mądrze zarządzany.
    0
    0
  62. "Amspnksnikos" dnia 9 maja 2016 o godzinie 7:53:25 napisał:
    Przy takich kosztach, każde dowolnie wydarzenie skupi 10x tyle i nie będzie potrzebna policja, obstawianie trasy przejazdu itp. Oczywiście wysoka kultura nigdy nie zgromadzi tyle osób, bo jest elitarna. Ale np ZOO na które nie trzeba dokładać skupia rocznie dużo więcej osób. No i poza emocjami dostarcza wiedzy. Podobnie jak kino. Emocje potrzebują kolejnych igrzysk i doznań, coraz silniejszych, wiedza pozostaje. A jaki wymiar edukacyjny ma „kto nie skacze ten z policji”? Wiesz czym się różni zagorzały kibic od przeciętnie inteligentnego człowieka. No właśnie tym. Ja dotychczas nie obraziłem w swoich komentarzach nikogo. A kibice… wystarczy poczytać. Życzę Wam, żebyście się dobrze bawili na meczach nowego-starego Hetmana, a prezydentowi żeby to nie był kolejny gwóźdź do politycznej trumny. Mam wrażenie, że „kibice” oczekują więcej niż będzie im mógł dać, a nie-kibice oczekują oszczędności i inwestycji które przynoszą korzyści długofalowe i społecznie uzasadnione.
    0
    0
  63. "PR" dnia 9 maja 2016 o godzinie 9:42:43 napisał:
    Policja zawsze jest konieczna przy imprezie masowej. Do ZOO miasto dołożyło 700 tysięcy w ubiegłym roku. Były lata, ze dokładało 1,2 mln. Kino operacyjnie wychodzi na zero, ale koszt inwestycji łącznie z przegranym procesem spowoduje, że nigdy nie wyjdzie na zero. Klub sportowy nie ma zarabiać, ma dawać inne zyski, a więc zdrowie młodzieży, rozrywkę dla mas itp. Tyle tytułem wytłumaczenia
    0
    0
  64. "student" dnia 9 maja 2016 o godzinie 14:21:37 napisał:
    Ten „inteligent” jak sam się nazwał zaczyna być irytujący. Trzeba go zmiażdzyć faktami i argumentami, które niestety pomija. 1) Miasto jest winne historycznemu KS Hetman 1,5 miliona złotych, odsetki, oraz pieniądze, które KS by zarobił na tych boiskach przez ten czas na wynajmie. Szkoda, że bolszewicka nacjonalizacja boisk za rotundą przez miasto nie boli tego elitarnego „Amspnksnikos” Oczywiście, fundacja to osobny twór, ale KONTYNUUJĄCY TRADYCJĘ KS HETMAN !!! Tak więc miasto zabrało kibicom miliony złotych okradając historyczny KS. 2) Agros Zamość żeruje na mieście od lat, łączna dotacja dla nich od 2000 na pewno przekroczyła już 10 milionów złotych. Agrosu nie zna w Polsce NIKT. Dlaczego to Ciebie nie boli? KS HETMAN zna KAŻDY, wystarczy pojechać na mecz do jakiegokolwiek miasta i przyznać się do swojego pochodzenia. Być może ten inteligent się tego pochodzenia wstydzi i o takich rzeczach po prostu nie wie? 3) Taki inteligentny, a niestety chyba nie umie czytać. W zakładce „Najpoczytniejsze” nowina o KS Hetman Zamość torpeduje wszystkie inne newsy, nawet te o majówce, którą odwiedziło tysiące ludzi. To pokazuje, że Hetman jest potrzebny miastu i jego mieszkańcom. Nawet całemu regionowi. Powiat zamojski (bez miasta rzecz jasna) ma 109 tysięcy mieszkańców ! Żadne powiat wokół miasta w tej części Polski o wielkości podobnej do Zamościa nawet nie zbliża się do tej liczby! Poza Nowym Sączem, który ma ogromne przedmieścia. Ale to już trochę inny region. Liczba odwiedzin tego artykułu jest tym bardziej wielka, że nie został on postawiony przez redaktora na piedestał, jak wieść o zwycięstwie AMSPN. Ciekawe dlaczego… Nie podoba się? Jest w Polsce wiele miast. Nie ma natomiast miasta, które wyrzekło by się sportowych tradycji i nie dotowało sportu. Częstochowa przekazała na Raków ponad 2 miliona złotych. W tym roku. Chełm na Chełmiankę 600 tysięcy. Szukaj miasta, które nie przekazuje swojej wizytówce pieniędzy. Jak skończysz szukać, to chyba wylądujesz na wspomnianych Wychodach, które raczej miastem nie są… Pozdrawiam.
    0
    0
  65. "misiek" dnia 9 maja 2016 o godzinie 15:02:40 napisał:
    Wychody wygraly 2:1 z biszcza i maja realne szanse na 4 miejsce w klasie b. Takze panowie szacunek :)
    0
    0
  66. "kobzew" dnia 9 maja 2016 o godzinie 15:03:35 napisał:
    piko idz juz spac i czochraj bobra
    0
    0
  67. R E K L A M A

  68. "Jobot" dnia 10 maja 2016 o godzinie 11:00:01 napisał:
    @student 5 punkt w 30 meczach za 3 mln zlotych??? A moze 30 mln albo od razu 300 mln? Chlopaki (piko Ty tez) ale wy macie odjazdy. Jak ja bym chcial miec taki haj jak Wy. Dajcie namiary na tego dilera bo tez chcialbym widziec takie odjazdowe i nieprawdopodobne rzeczy. I ten blogi stan nieswiadomosci... ;) Najbardziej podoba mi sie Twoj argument (student) o popularnosci Hetmana - liczba odwiedzin. Bo jestem przekonany ze wiele osob wchodzi na te artykuly dla hecy zeby poczytac wasze durnowate wypociny. Ot taki folklor miejski dla uciechy. Bo szczerze mowiac rzadko na tym portalu gosci kabaret (albo nawet w ogole) za to mozna sie posmiac z tych glupot co wypisujecie... Bo jesli wszyscy kibice Hetmana sa tacy jak wy dwaj (czyli zero inteligencji) to wcale sie nie dziwie z klub upadl. Na szczescie mysle ze jest wielu kibicow madrzejszych (rowniez na tym portalu) bo inaczej chyba nikt by nie chcial reaktywacji tego klubu. Co do reaktywacji klubu. Dobra decyzja i miejmy nadzieje ze zostanie doprowadzona skutecznie do konca. Poza tym oby ludzie nauczeni doswiadczeniem nie dopuscili do takiej degrengolady jaka byla wczesniej.
    0
    0
  69. "student" dnia 10 maja 2016 o godzinie 13:24:41 napisał:
    @Jobol - kolejny inteligent. Niestety takim trzeba tłumaczyć od podstaw, bo są tak inteligentni, że nie potrafią wyciągać logicznych wniosków i liczyć w pamięci. Tak więc: 2010,2011,2012,2013,2014,2015,2016 daje siedem lat. 7x w przybliżeniu 400 000 (tyle dostawał co rok amspn) = w przybliżeniu 3 000 000. Jak nie nadążasz przeczytaj jeszcze raz. Artykuły o AMSPN które komentujemy mają około 4 razy mniej odwiedzin niż artykuł o KS nie wystawiony na piedestal. Ale to już inteligentnemu inaczej umknęło uwadze?
    0
    0
  70. "Jobot" dnia 10 maja 2016 o godzinie 15:28:10 napisał:
    @student A czemu nie zsumowales lat od 1992 od kiedy bodajze istnieje AMSPN...wyszloby jeszcze wiecej ;) Poza tym 7 x 400 tys. to jest 2,8 mln wiec przyblizenie 3 mln sobie daruj bo takiego czegos nie podaje sie w przyblizeniu jesli mamy konkretne liczby. Czysta matematyka o ktorej nie masz pojecia. Juz dzieci w klasie III - IV szkoly podstawowej o tym wiedza tak wiec boje sie pomyslec na jakim etapie skonczyles swoja edukacje, jesli w ogole cokolwiek skonczyles. Ja czytac umiem ale mam watpliwosci czy Ty potrafisz i rozumiesz co piszesz. Wyraznie napisales 5 pkt w 30 meczach za 3 mln zl czyli raczej odnosisz sie do obecnego sezonu - 2015/2016 a nie do lat 2010 - 2016. Czyli liczymy dotacje tylko za obecny rok (ewentualnie poprzedni) a ta na pewno nie wynosila 3 mln zl. Tak wiec dziecko doucz sie albo wroc do szkoly skoro piszesz bzdury a pozniej wmawiasz komus ze to On sie myli. Nawet nie potrafisz sformulowac tego o co Ci chodzi a pozniej sie ciskasz na innych ze Ci wypominaja ze piszesz bzdury. I na koncu takie male podsumowanie tlumoku bo inaczej nazwac Cie nie mozna. Dotacja z budzetu miasta jest udzielana na okres od stycznia do grudnia danego roku. A wiec AMSPN dostal dotacje na druga runde obecnego sezonu oraz pierwsza runde kolejnego sezonu 2016/2017. Tak wiec z tymi 5 punktami w 30 meczach to trafiles jak lysy grzywka o parapet bo tak do Twojej wiadomosci to w poprzednim sezonie AMSPN wywalczyl awans a w kolejnym sezonie bedzie walczyl o awans w nizszej lidze. Czyli kasa z dotacji na rok 2016 jest na dokonczenie obecnych rozgrywek i poczatek kolejnych rozgrywek (runda jesienna) sezonu 2016/2017. KAsa za rok 2015 byla na runde wiosenna kiedy AMSPN wywalczyl awans i na runde jesienna kiedy gral juz w III lidze. Tak wiec na pewno zdobyl wiecej niz 5 punktow w 30 meczach w danym roku. Mysle ze lepiej skonczyc dyskusje w mysl zasady... "nie rozmawia sie z debilem bo sciagnie Cie do swojego poziomu i wykonczy doswiadczeniem: ;)
    0
    0
  71. "Tamtejszy" dnia 10 maja 2016 o godzinie 15:41:28 napisał:
    Do "Jobot", "Amspnksnikos" i innych normalnych: Nie dyskutujcie z trollami, bo za chwilę zajmiecie się swoimi sprawami a trolle będą dalej trollować. A za kilka dni stwierdzą triumfalnie, że wasz brak odpowiedzi na ich wypociny spowodowany jest potęgą ich argumentacji. Normalni ludzie mają rodzinę, pracę, normalne hobby a trolle stukają w klawisze w dzień i w nocy bo tylko wtedy i wymyślają spiskowe teorie. Gdyby te miernoty miały rodzinę, normalne zajęcie to by się nimi zajęły a trollowały. Popatrzcie na daty i godziny wpisów studenta i piko: jak normalny człowiek świętuje majówkę, odpoczywa w weekend albo śpi, to trolle się napędzają wzajemnie i smrodzą. Zgadzam się z tym, że 1/3 wizyt należy do piko, 1/3 do studenta a 1/3 to zwiedzający, dla których te dwa trolle są taką ciekawostką jak okapi w zoo.
    0
    0
  72. "student" dnia 10 maja 2016 o godzinie 15:54:39 napisał:
    Napisałem wyraźnie, idioto, AMSPN DOSTAWAŁ W PRZYBLIŻENIU 400 000 A NIE DOKŁADNIE 400 000. Więc chyba ktoś inny powinien się cofnąć do podstawówki. Nawet zapytałem czy nadążasz ale widocznie nie. Za pieniądze z budżetu miasta AMSPN miał zbudować 2 ligę. Pamiętam wyraźnie jak włodarze tego klubu wozili się z takimi zamiarami. Co Ty potrafisz wnieść do dyskusji poza obrażaniem innych? Zero faktów, informacji, wiedzy. Doskonale wiem jak udzielane są dotacje. Zawsze powtarzalem, cymbale, że AMSPN od 2010 3 miliony złotych bo takie są fakty i ich nie zakrzyczysz. Do czego to doprowadziło wszyscy widzimy. Do tego, że wszyscy się śmieją z Zamościa. Ale Ty widzę jesteś dumny z awansu z IV ligi. Najlepiej powtórz za redaktorem: "Nic tylko trzymać ten kurs!" Gdy odpowiadam na Twoje żałosne zarzuty ukazując różnice między czytelnoscia newsów o KS i amspn - milczysz. Prawda boli? Mała rada: sprawdź co to znaczy przybliżenie bo widocznie wcześnie skończyłes edukację.
    0
    0
  73. "Jobot" dnia 10 maja 2016 o godzinie 16:03:12 napisał:
    @Tamtejszy Ja to traktuje jako dobra zabawe i element folkloru miejskiego ;) Wiem ze moze to ocierac sie o masochizm (albo i sadyzm zalezy od punktu widzenia) ale czasami mam taka faze ze lubie sie z kims podraznic ;) Szczegolnie jesli widac od pierwszego slowa ze to jest zwykly trol i to co dla mnie jest znizeniem sie do granicy dna (w ramach pewnego "restartu systemu" w pracy czy po pracy) dla tego osobnika jest szczytem mozliwosci intelektualnych ;) Sama swiadomosc tego jak taki troll musi sie napocic przed klawiatura zeby sprobowac mnie obrazic ewentualnie napisac te swoje "argumenty", dowartosciowac sie by pozniej moc sie chwalic na dzielni ze komus "dosral" i jaki to z niego jest gosc powoduje u mnie ogolna wesolosc ;)
    0
    0
  74. "student" dnia 10 maja 2016 o godzinie 16:11:21 napisał:
    Ale smieszek z Ciebie :)
    0
    0
  75. "Jacoppo" dnia 11 maja 2016 o godzinie 14:10:25 napisał:
    A ja proponuje Panowie nie kłócić się tylko się cieszyć! wraca nasz KS Hetman! Na serio wydaje mi się że powinnyśmy razem się wspierać w Zamościu nie ważne czy ktoś jest przyjezdny czy nie!.Do zobaczenia na KJ8 !.
    0
    0
  76. "student" dnia 11 maja 2016 o godzinie 15:45:56 napisał:
    @Jacoppo - masz świętą rację, ta dyskusja powinna być wyłącznie o przyszłości klubu, ale niektórzy napinacze muszą się dowartościować, bo poza klawiaturą nie mają możliwości odezwania się do kogokolwiek. W jednej z wypowiedzi czytałem o pozostaniu obecnego sztabu szkoleniowego z AMSPN. Myślę, że nie jest to zbyt dobra decyzja. Dużo lepiej radzi sobie Robert Wieczerzak z Kryształu Werbkowice. AMSPN też radził sobie do czasu jego pozostania w klubie.
    0
    0
  77. "Jacoppo" dnia 11 maja 2016 o godzinie 15:53:03 napisał:
    @Student Wydaje mi się że jeżeli Rysakowi "poprawi" się "materiał" w zespole to wyniki będą już troszkę lepsze. Fundakowski,Solecki,Sękowski,Prus to odrazu się polepszy jakość ale mógłby Wiesy wrócić.
    0
    0
  78. R E K L A M A

  79. "student" dnia 11 maja 2016 o godzinie 16:06:30 napisał:
    no wiadomo, od piłkarzy dużo zależy ;) Jednak Rysak nie poradził sobie w Omedze, a Herbin nie uznawany za jakiegoś wirtuoza radził sobie z nią bardzo dobrze. Oczywiscie, życzę Rysakowi jak najlepiej. Też chcialbym, aby Fundek wrócił do Zamościa. Ciekawe, czy zgodzi sie na lekką "degradację", jaką jest IV liga...
    0
    0
  80. "Jacoppo" dnia 11 maja 2016 o godzinie 20:23:10 napisał:
    Jeżeli przedstawią "dobre" argumenty czyli odpowiednia kase to tak nie możemy się też łudzić że wszscy nasi dawi wychowankowie przyjdą grać do KS (żeby nie było KS ponad wszystko dla mnie :) ) ale zawodnicy muszą też dobrze zarabiać bo z samej dumy że mogą grać dla Hetmana nie wyżyja
    0
    0
  81. "student" dnia 12 maja 2016 o godzinie 13:16:56 napisał:
    Jak narazie mamy więcej pytań niż odpowiedzi - grupa sponsorska. Ciekawe czy takie firmy jak LHS, Zakłady Tłuszczowe w Bodaczowie będą zainteresowane wsparciem Hetmana. Oby tak było... - sztab szkoleniowy. Jednak z zamojskich szkoleniowców widziałbym najlepiej Roberta Wieczerzaka a jako trener bramkarzy Pająk - zawodnicy, pisaliśmy o tym wyżej - widziałem gdzies ostatnio, ze 4 miliony zostały przeznaczone na remont stadionu. Co konkretnie ma być w nim zmieniane? Ma ktoś może jakąś wiedzę na ten temat?
    0
    0
  82. "Sagan Mocny" dnia 12 maja 2016 o godzinie 14:20:40 napisał:
    - Mam informacje nieoficjalne że w grupie sponsorskiej będą między innymi LHS i PGK -Na czele sztabu szkoleniowego stanie na 99% K. Rysak Trzeba jeszcze poczekać do czerwca kiedy KS stanie się członkiem PZPN a postępowanie likwidacyjne zakończy się
    0
    0
  83. "hm" dnia 12 maja 2016 o godzinie 15:07:34 napisał:
    AMSPN miał sponsorów- LHS..PGK..Polski Cukier i cóż??Rysak trenerem to zła wiadomość tak samo jak wypowiedzi niektórych przyszłych sterników,że HEtmana nie będzie stać na zawodników 3 czy 2 ligowych..czyli niewiele się zmieni...obym się mylił.
    0
    0
  84. "student" dnia 12 maja 2016 o godzinie 15:11:35 napisał:
    Nazwy tych sponsorów (AMSPN) faktycznie budzą szacunek, ale nic nie wiemy o kwotach... może to kilka tysięcy złotych od biedy, i dlatego takie wyniki. Chociaż mysle, ze to bardziej kwestia impotencji działaczy, AMSPN-em rządzą rodzice dzieci grających w młodzikach. Moze teraz to się zmieni...
    0
    0
  85. "Kasuj hejtera" dnia 12 maja 2016 o godzinie 18:41:03 napisał:
    No, widzę, że Fundacją Hetman zarządzają już fahofcy z górnej półki: stódęt, Sagan Mocny, hm, Jacoppo. Są już pierwsze decyzje personalne, zaraz będzie zadłużenie na dwie banie i TRADYCJE HETMANA zostaną podtrzymane :)
    0
    0
  86. "student" dnia 12 maja 2016 o godzinie 21:14:13 napisał:
    "Uderz w stół, a nożyce się odezwą" - w tym przypadku - skrytykuj AMSPN - a Kasuj hejtera (działacz tego klubu ?!) zrobi wszystko, aby skrytykować KS i zamieść pod dywan swoją FACHOWOŚĆ :)
    0
    0
  87. "Kasuj hejtera" dnia 12 maja 2016 o godzinie 21:44:59 napisał:
    Esbeckie odwracanie uwagi przez stódęta: pie...rz głupoty o barwach, herbie i FACHOWOŚCI - może nie zauważą 2 000 000,00 PLN (dwóch milionów złotych) albo i więcej, które się tak jakoś ... zapodziały. A swoją drogą: z Fundakowskim coś cię łączy, stódęcie?
    0
    0
  88. "student" dnia 12 maja 2016 o godzinie 22:08:09 napisał:
    dowód na to, że dług Hetmana wynosi "2 miliony albo i więcej" poproszę? Dowód na to, że od 2010 miasto przelało na konto AMSPN prawie 3 miliony złotych mogę w każdej chwili udostępnić, jak każdy ;) Skoro dla Ciebie barwy, herb i nazwa to głupoty... to nie dziwię sie, że AMBICJA pozwala Ci na pełne zadowolenie i dumę przy ostatnim miejscu w III (de facto IV) lidze...
    0
    0
  89. R E K L A M A

  90. "Kasuj hejtera" dnia 12 maja 2016 o godzinie 22:30:21 napisał:
    Dowód na zadłużenie Hetmana: http://roztocze.net/cala-prawda-o-hetmanie/ Adam Adamczuk [likwidator KS Hetman]: "Moim zadaniem jest tylko dopełnienie formalności prawnych. Sytuacja w jakiej znalazł się Hetman uniemożliwia praktycznie reaktywacje jego działalności, ponieważ długi są olbrzymie i nie są do końca znane. W tej chwili ich wysokość opiewa na kwotę około dwóch milionów złotych. Od 2010 roku ta kwota zwiększyła się jeszcze o ustawowe odsetki (wcześniej 13% a obecnie 8% w skali roku). Nawet dzisiaj umówiony jestem z kolejnymi wierzycielami, którzy mają zgłosić mi swoje roszczenia. Jestem w posiadaniu również kolejnych wyroków zasądzających, które będę musiał załączyć do sprawozdania finansowego. Jak widać z powyższego, nie ma możliwości by uratować Hetmana, bo nawet gdyby spłacić obecne długi, to nie wiadomo ile tych długów pojawi się jeszcze w przyszłości. Może się wtedy okazać, że spłata znanego obecnie zadłużenia byłaby wyrzuceniem pieniędzy w błoto, bo kolejne długi nadal nie pozwalałyby na normalne działanie. Dlatego jeszcze raz powtórzę: w chwili obecnej nie ma innej możliwości niż likwidacja Klubu Sportowego Hetman Zamość." Oczywiście wg stódęta likwidator prawdopodobnie kłamie a PZPN nie dał KS Hetman licencji w 2010 roku, bo ... to spisek był a KS Hetman był właśnie u szczytu potęgi :)
    0
    0
  91. "student" dnia 12 maja 2016 o godzinie 22:51:53 napisał:
    Gdy Ty udostępnisz artykuł będący czyjąś wypowiedzią - mamy dowód w sprawie. Gdy ja to zrobie - mamy tylko nic nie znaczącą wypowiedź. To są właśnie himalaje hipokryzji tego zakompleksionego pana. Czemu cały czas wycierasz sobie mordę KS-em, zamiast przyznać się do impotencji organizacyjnej "działaczy" AMSPN, którzy zmarnowali dużo więcej pieniędzy niż KS ?! A może... właśnie dlatego, że jesteś jednym z nich...?
    0
    0
  92. "piko" dnia 13 maja 2016 o godzinie 16:57:49 napisał:
    Nie wiem dlaczego uparli sie przy tym AMSPN, skoro PZPN zezwala na start KS od IV ligi. Kasiora? A co z pieniedzmi za boiska, nalezne KS Hetman. To przeciez prawie 2 mln zl! Zabawa w przedawnienie, ktora rozpoczela sie od 2010 roku? Turysci powinni uwazac na zlodziei w tym miescie! Czy wie ktos, jakie stanowisko w kwesii tej reaktywacji ma pan Pajak? Czyzby zostal calkowicie zablokowany przez bande? Walczyl jak lew o hetmana, a tu cisza! A tutaj jest link jak hrabia i spolka skutecznie likwidowali wszelkie Jego starania! http://lubgol.pl/news,1341,zbigniew-pajak-o-sytuacji-zkp-hetman Jak zwykle, odmowa rejestracji! Ale to dotrze tylko do prawdziwych kibicow KS. Ja osobiscie jestem za prawdziwa reaktywacja i zero powiazan z hrabiowskim Potworem.
    0
    0
  93. "student" dnia 13 maja 2016 o godzinie 17:32:17 napisał:
    @piko - uzupełnię tylko Twój komentarz o ten link: http://lubelskapilka.pl/2010/09/12/hetman-nie-zagra-zabraklo-dobrej-woli/ "2. Używanie herbu Klubu Sportowego ‘’Hetman” jest niemożliwe ze względu na fakt, iż ww. stowarzyszenie nadal istnieje." Jakoś nie przeszkadzało im to w zatwierdzeniu "nowego" herbu AMSPN... Niestety to jest już historia, sprawa boisk została przedawniona. Wiem to na 100 %. Tak samo część długów KS Hetman wygasła z powodu przedawnienia. Takie mamy prawo. Zarząd KS Hetman nie będzie się składał z ludzi podległym panom Marcinom, więc możemy z optymizmem patrzeć w przyszłość...
    0
    0
  94. "piko" dnia 13 maja 2016 o godzinie 17:44:11 napisał:
    @student- a co na to pan Pajak? Zobaczymy jak sprawy potocza sie odnosnie polskiej konstytucji. Zlodzieje w Zamosciu dobrze wiedzieli, ze czas pracuje dla nich. Gwozdzie dobijal panocek Chrzanowski.Obecna konstytucja jest przydatna zlodziejom i zdrajcom. Nie wiem jak mozna funkcjonowac z tak brudnym sumieniem. Moze po zmianie konstytucji dobiora sie do nich i czas nie bedzie pracowal w ich obronie. O tym juz pisalem wyzej.
    0
    0
  95. "student" dnia 13 maja 2016 o godzinie 17:53:05 napisał:
    O dziwo nie widziałem żadnej wypowiedzi pana Pająka na temat reaktywacji KS Hetman. Mam nadzieję, że w klubie znajdzie się dla niego miejsce, choćby jako trener bramkarzy.
    0
    0
  96. "piko" dnia 13 maja 2016 o godzinie 20:34:46 napisał:
    @student - a dla mnie ta sprawa wyglada podejrzliwie. Gdyby wszystko wygladalo jal sie nalezy, to czlowiek tak oddany pilce i z takim przywiazaniem do klubu, juz by cos dzialal. Przeciez on najwiecej (chyba tylko On) jezdzil z kims tam jeszcze do PZPN z mysla, ze cos tam wydepcze. Cos tu chyba cuchnie. Chcialbym sie mylic. Ale pan Pajak moim zdaniem co by juz zaczal dzialac. Dzieki Niemu, skompletowana byla ostatnia ekipa KS Hetman.
    0
    0
  97. "student" dnia 14 maja 2016 o godzinie 0:35:58 napisał:
    @piko - Gdyby nie Pająk, nie byłoby w 2009 roku Hetmana. Młodzi chłopcy (z średnią wieku dużo niższą niż dzisiejszy AMSPN) dostarczyli nam bardzo wielu emocji. Pamiętny mecz z Nadarzynem... ;) Pająk ma wielkie znajomości, doświadczenie, "przegląd" rynku transferowego. Brak porozumienia z nim będzie dla KS Hetman wielką stratą. Nie zapominajmy też jednak o wielkim błędzie jaki popełnił pan Pająk wycofując drugą drużynę KS Hetman przed startem sezonu 2009/2010. Gdyby ta drużyna "dograła" w okręgówce - można byłoby na jej licencji stworzyć zupełnie nowy podmiot, który z czasem odziedziczyłby po KS barwy, herb, nazwę, tradycję. W myśl zasad PZPN takie 'zagrania' są możliwe, bez odziedziczenia długów, gdyż druga drużyna ma osobną licencję. Kto wie, jak wyglądałaby teraz sytuacja w Zamościu, gdyby pan Pająk nie dał się podpuścić pewnym ludziom? Być może hrabia wymyśliłby inny sposób, aby wykończyć Hetmana. W każdym razie, AMSPN nie miałby tak łatwo...
    0
    0
  98. "piko" dnia 14 maja 2016 o godzinie 0:49:45 napisał:
    Hm. On nie mial; wyjscia. Wszysatko bylo tak dopiete na ostatni guzik, ze w KS padalo wszystko co sie dalo. Sprawa juz smiertdziala, gdy juniorzy powedrowali do AMSPN. Pisalem o tym pod innym nickiem, ale dostawalem tyle wulgarnych epitetow, ze wiezniowie mogliby sie doszkolic. Gdyby nie wycofal drugiej druzyny, musialby wycofac pierwsza. Ale kto sie spodziewal, ze sprawy potocza sie wrecz tragicznie. Dolki kopane byly bardzo gleboko. Pytanie. Dlaczego Duda poszedl do pierdla za zaciagniete w bankach dlugi, a inne Kulczyki mieli sie dobrze? On nie kradl, nie zdazyl splacic. Donosze ze, ......
    0
    0
  99. "student" dnia 14 maja 2016 o godzinie 2:13:06 napisał:
    Ja tylko cieszę się, że do przejęcia licencji AMSPN nie doszło rok temu, przy okazji wielkiego ''sukcesu'' tej sekcji jaką było drugie miejsce na piątym poziomie rozgrywek. Przy najsłabszym w historii składzie ligi. Teraz wszyscy widzą, że powrót do tradycji jest jedynym kołem ratunkowym dla zamojskiej piłki nożnej. Nie zawdzięczamy AMSPN zupełnie nic, bo miejsce KS-owi w tej lidze i tak się należy.
    0
    0
  100. R E K L A M A

  101. "piko" dnia 14 maja 2016 o godzinie 7:33:00 napisał:
    Gdyby redaktor Marcin cieszyl sie z powrotu KS, to zamoescilby jakies inne zdjecie upamietniajace przywiazanie mieszkancow do klubu, a nie z meczu, gdy KS byl zdolowany przez hrabiego, z kilkudziesiecioma malolatow. Np. zdjecie historyczne Archiwum Zamosc-http://www.archiwum.zam.pl/displayimage.php?album=16&pid=3170#top_display_media Swiaddczy to o czyms. A o czym, latwo sie domyslec.
    0
    0
  102. "student" dnia 14 maja 2016 o godzinie 11:33:29 napisał:
    To zdjęcie jest z meczu AMSPN, bodajże z Resovia.
    0
    0
  103. "student" dnia 14 maja 2016 o godzinie 18:51:51 napisał:
    I kolejne lanie... Mogliby to wycofać i poczekać NA reaktuwcje KS. Standard. Nic tylko trzymać ten kurs!
    0
    0
  104. "Sagan Mocny" dnia 14 maja 2016 o godzinie 18:58:18 napisał:
    101 goli straconych! OLE!
    0
    0
  105. "student" dnia 14 maja 2016 o godzinie 21:06:40 napisał:
    Anonim, Tamtejszy, Kasój chejtera - coście tak cicho? 101 bramek straconych - gdzie feta na rynku?
    0
    0
  106. "piko" dnia 14 maja 2016 o godzinie 22:47:21 napisał:
    http://www.biztok.pl/biznes/najbogatsi-polacy-na-celowniku-wladzy_s22920 Bez watpienia w Zamosciu tez tacy sa z przedawnieniami. Z niecierpliwoscia czekam na wiadomosci.
    0
    0
  107. "piko" dnia 15 maja 2016 o godzinie 16:21:52 napisał:
    Uuuu. Juz jeden glos padl, ze w Zamosciu nie ma i nie bylo zlodziei i zdrajcow. A to ciekawe.
    0
    0
  108. "student" dnia 16 maja 2016 o godzinie 17:16:55 napisał:
    Redaktor chyba popił po sobotnim rekordzie 101 bramek straconych... Zapomniał oznajmić tą nowinę światu. Szkoda :)
    0
    0
  109. "Kasuj hejtera" dnia 17 maja 2016 o godzinie 7:58:08 napisał:
    Do stódęta/piko: http://roztocze.net/poznaj-dziewczyne-zaloz-rodzine/ może ręka ci odpocznie
    0
    0
  110. "@kasuj..." dnia 17 maja 2016 o godzinie 8:32:26 napisał:
    tobie odpoczęła??
    0
    0
  111. R E K L A M A

  112. "Kasuj hejtera" dnia 17 maja 2016 o godzinie 12:40:59 napisał:
    Policz stódęcie wpisy swoje i tych normalnych to zobaczysz kto nie ma zajęcia, rodziny ani dziewczyny i komu musi odpocząć :)
    0
    0
  113. "student" dnia 17 maja 2016 o godzinie 12:48:56 napisał:
    Kasój chejtera daruj sobie te "wrzuty" na poziomie gimbazy, one nie są nawet śmieszne. W sumie to dobrze, że się pojawiają - najlepiej obrazują Twój poziom intelektualny i różnicę w argumentacji mojej i Twojej. Być może wrzuty na poziomie "Twoja stara", "zrób se to ręką bo nie masz dziewczyny" są trendy w Twojej rodzinie, w zarządzie AMSPN... Poziom Twoich wypowiedzi nie dziwi, gdy obejrzymy filmik z dokonań Twoich piłkarzy (wychowanków...?)... https://www.youtube.com/watch?v=lctpGomEix0 Pozdrawiam.
    0
    0
  114. "Kasuj hejtera" dnia 17 maja 2016 o godzinie 16:37:49 napisał:
    do stódęta/piko: Rodzice cię nie kochali, koledzy nie chcieli z tobą grać w piłkę, dziewczyny się z ciebie śmiały, przyjaciela nie masz, siedzisz dniami i nocami przy klawiaturze, stukasz w nią i teraz zobacz co się z tobą zrobiło: cyt. I: "Do stódęta/piko: http://roztocze.net/poznaj-dziewczyne-zaloz-rodzine/ może ręka ci odpocznie" cyt. II: "Policz stódęcie wpisy swoje i tych normalnych to zobaczysz kto nie ma zajęcia, rodziny ani dziewczyny i komu musi odpocząć :)" No i powiedz dewiancie, w którym fragmencie kazałem ci robić coś sobie ręką, bo nie masz dziewczyny? Mnie chodziło o to, żeby ci ręka odpoczęła od klawiatury ale najwyraźniej twoje wynaturzenia przybrały już monstrualne rozmiary, bo chyba inne myśli chodzą ci po głowie. Najwyraźniej skojarzenia masz skoncentrowane wokół jednego tematu ale nie łącz mojej rodziny ani AMSPN-u z twoimi urojeniami, bo tylko próbujesz odwrócić uwagę od swoich chorych fobii. I nie wiem co gorsze: akcja z filmiku czy szambo w twojej chorej głowie. Poproś mamę, żeby cię przytuliła, umów się z jakąś laską, idź na Orlika pograć z chłopakami w piłkę a klawiaturę zostaw.
    0
    0
  115. "piko" dnia 17 maja 2016 o godzinie 16:40:07 napisał:
    Ale czuc wiocha, Trzeba przewietrzyc.
    0
    0
  116. "student" dnia 17 maja 2016 o godzinie 18:04:18 napisał:
    "Rodzice cię nie kochali, koledzy nie chcieli z tobą grać w piłkę, dziewczyny się z ciebie śmiały, przyjaciela nie masz, siedzisz dniami i nocami przy klawiaturze, stukasz w nią i teraz zobacz co się z tobą zrobiło" "I nie wiem co gorsze: akcja z filmiku czy szambo w twojej chorej głowie. Poproś mamę, żeby cię przytuliła, umów się z jakąś laską, idź na Orlika pograć z chłopakami w piłkę a klawiaturę zostaw." I to... ja próbuję odwrócić uwagę od istoty problemu? Człowieku, problem jest z Tobą jeśli zamiast odpowiadać argumentem na argument, wymyślasz wrzuty na poziomie TWOJA STARA, bo powyższe cytaty nie odbiegają od tych standardów! To co robisz to jest AUTOMASAKRACJA. Nie pogrążaj się. Dla mnie istotą problemu jest 26 porażek w 30 meczach i 101 bramek straconych przez klub, który od 2010 roku dostał niemal 3 miliony złotych od miasta. I o tym ciągle piszę. Nie odwracaj uwagi od istoty problemu, przyznaj się do tego jak AMSPN zniszczył zamojską piłkę i jej renomę. Zapomniałem, Ty przecież nie wiesz co to ambicja i honor...
    0
    0
  117. "obcy" dnia 17 maja 2016 o godzinie 19:27:49 napisał:
    Ale w tym Zamościu dziecinada.
    0
    0
  118. "Kasuj hejtera" dnia 17 maja 2016 o godzinie 22:35:20 napisał:
    Twoim problemem debilu/stódęcie/piko jest to, że NIENAWIDZISZ bo cię odsunięto od koryta i starasz się zasłonić prawdziwy problem. A prawdziwym problemem jest to że upadł pewien klub, którego działacze - złodzieje tacy jak ty - zniszczyli zamojską piłkę poprzez zadłużenie na 2 000 000 złotych albo więcej. A ty - jak SB - odwracasz uwagę od tego problemu opowieściami o straconych bramkach i innych bzdurach. Ja na przykład widzę, że ci co uznają że Fundacja to prawdziwy Hetman, będą mieli od nowego sezonu IV ligę za free i do tego bez długów, które ty i twoi kolesie zrobiliście. I to już jest pozytyw. Następna rzecz: mylisz (chociaż uważam, że to raczej celowa dezinformacja/manipulacja) klub z drużyną. To nie drużyna seniorów dostawała pieniądze z miasta tylko klub, który miał ileś tam drużyn (może nawet 10). Na pewno nie na seniorów wydano kwotę, której wysokością dowolnie żonglujesz w zależności od tego czy cię przyłapią na kłamstwie czy nie. Swego czasu twierdziłeś łgarzu, że w 2010 roku AMSPN dostał 700 000 złotych na A klasę. No ale najważniejsze nie jest to co piszesz. Najważniejsze jest to czego nie piszesz. Nie piszesz: to nieprawda, że rodzice mnie nie kochali. Nie piszesz: to nieprawda, że nie mam dziewczyny. Nie piszesz: to nieprawda, że koledzy nie chcieli ze mną grać w piłkę. Nie piszesz: to nieprawda, że zadłużyłem i zniszczyłem klub. Wstawiasz tylko link do filmiku sprzed kilku lat, który już wszyscy widzieli żeby przysłonić to co jest rzeczywistym, obecnym problemem. I wszystko już jest jasne.
    0
    0
  119. "student" dnia 17 maja 2016 o godzinie 23:08:24 napisał:
    W wieku poniżej 16 lat nie można zostać członkiem stowarzyszenia (trudno, żeby cymbał bez szkoły to wiedział), a ja w chwili ostatniego meczu KS Hetman nie miałem skończonych 16 lat. Więc jak ja mogłem zadłużyć ten klub? ;) Jacy moi kolesie, może napisz po nazwiskach, bo żadnego z tych panów osobiście nie znam. Frustracie, ja też potępiam to, co zniszczyli ci działacze KS, którzy podpisali wielotysięczne kontrakty z miernotami typu Cieciura, Piotrowicz, Łuczywek. Nigdy tego nie zaprzeczałem, więc nie wiem skąd Twoja manipulacja. Wina tych działaczy jest o tyle mniejsza, że nie działali oni za kilka setek tysięcy rocznie z budżetu miasta, w przeciwieństwie do Was. Jednak wina z całą pewnością wystąpiła i szkoda, że panowie podpisujący te konkrakty nie spłacali długów z własnych kieszeni. 101 straconych bramek, ZNISZCZENIE renomy zamojskiej piłki, 26 porażek w lidze to są BZDURY ???!!! Chyba to nie wymaga komentarza. " To nie drużyna seniorów dostawała pieniądze z miasta tylko klub, który miał ileś tam drużyn (może nawet 10). " Sam słyszałem wiele głosów, że to głównie rodzice płacą za te grupy młodzieżowe, od wielu rodziców, ale to szczegół. Dokonania tych drużyn młodzieżowych (od 2010 roku - niemal 3 miliony z budżetu miasta!), którymi chwali sie "Kasój chejtera", przedstawiam poniżej: - 0 wychowanków w Ekstraklasie - 0 wychowanków w I lidze - 0 wychowanków w II lidze - brak drużyny AMSPN w Centralnej Lidze Juniorów - brak drużyny AMSPN w Makrolidze Juniorów Młodszych - drużyna oparta na WYCHOWANKACH zajmuje ostatnie miejsce na czwartym poziomie rozgrywek z liczbą 101 straconych bramek i 26 porażkami w 30 meczach, które wielki entuzjasta (działacz?) tego klubu nazywa BZDURAMI :) to by było na tyle. Miłego czytania.
    0
    0
  120. "piko" dnia 18 maja 2016 o godzinie 4:42:50 napisał:
    -> Kasuj hejtera- Zapominasz o trzech panach K. w zarzadzie KS. Panow ze stajni hrabiego. A to co pisze student ma calkowity sens, gdyz jakas banda chce wszczepic historie Potwora, do historii KS. Chca oddac to co ukradli, to OK. Wara im od tradycji i historii. Jesli becwale myslisz, ze pieniadze poszly na juniorow i tramkarzy, to masz wodomozgowie. A tak swoja droga, czy twoja dziewczyna jest typu Roberta Biedron, czy Ania Grodzka? Nie wstydz sie, odpowiedz.
    0
    0
  121. "Tamtejszy" dnia 18 maja 2016 o godzinie 8:36:16 napisał:
    Student do 3 milionów na seniorów dołożył jeszcze 3 miliony na drużyny młodzieżowe. To razem 6. Następnej nocy kwota wzrośnie :)
    0
    0
  122. R E K L A M A

  123. "Jobot" dnia 18 maja 2016 o godzinie 10:05:47 napisał:
    Jeszcze tydzien dyskusji ze studentem a kwota kasy przelanej przez miasto na konto AMSPN bedzie taka jak budzet FC Barcelony ;)
    0
    0
  124. "student" dnia 18 maja 2016 o godzinie 18:25:26 napisał:
    Zawsze mówiłem, że kwota przelana od 2010 na AMSPN to niemal trzy miliony, nie interesuje mnie co robią z tymi pieniędzmi. Jednak skoro zawodnicy nie otrzymują wynagrodzeń (wiem, rozmawiałem z niektórymi), a młodzieżowe drużyny utrzymują głównie rodzice - to nie wiadomo co robi z tymi pieniędzmi AMSPN. Dzisiaj jest ósma rocznica najpiękniejszego meczu Hetmana chyba w XXI wieku. https://www.youtube.com/watch?v=YFPvqloXMUA Aż łezka w oku się kręci...
    0
    0
  125. "do amspnowców" dnia 18 maja 2016 o godzinie 20:03:31 napisał:
    Amspnowcy nie wstyd Wam,ze ten sztuczny twór, podrabiający Hetmana Zamość jest posmiewiskiem w piłkarskiej Polsce? Kibice mają z was polewkę a wy sie cieszycie, ze AMSPN to klub z 1934 roku...smiac sie czy płakać ???
    0
    0
  126. "piko" dnia 21 maja 2016 o godzinie 16:59:04 napisał:
    Czy pan prezydent Wnuk interesowal sie i interesuje pilka nozna. Pan Marzin z Zamoyskich kopal w balona z prezesem Pizoniem w imie uzdrowienia zamojskiego futbolu.
    0
    0
  127. "student" dnia 21 maja 2016 o godzinie 18:53:33 napisał:
    104 bramki stracone ! 27 porażka ! OLEE !!!
    0
    0
  128. "heh" dnia 21 maja 2016 o godzinie 19:02:43 napisał:
    Zauważcie, ze te patałachy nie mogą nawet 2 bramek strzelić w żadnym meczu..
    0
    0
  129. "........." dnia 24 maja 2016 o godzinie 11:09:25 napisał:
    Studencino - sesja Ci się zbliża to się ucz że by Cię ojciec i matka nie podliczyli za zmarnowany rok. A Ci co te bramki teraz tracili będą je tracić pod nowym szyldem FKS Hetman Zamość ..... hahaahahaha potwór ... twór ... hgw ?
    0
    0
  130. "student" dnia 24 maja 2016 o godzinie 12:48:06 napisał:
    Jakim FKS? Jak fundacja odkupi nazwę od likwidatora to chyba normalne że będzie nazywać się KS tępaku.
    0
    0
  131. "hm" dnia 24 maja 2016 o godzinie 20:36:13 napisał:
    http://www.lzpn.pl/files/Oswiadczenie_KS_Hetman.jpg
    0
    0
  132. "student" dnia 24 maja 2016 o godzinie 22:20:57 napisał:
    KS nawiązał współpracę z Legia. Źródło - Kronika Tygodnia.
    0
    0
  133. R E K L A M A

  134. "kola" dnia 25 maja 2016 o godzinie 9:12:58 napisał:
    student 41 komentarzy, piko 21 tyle spłodzili we dwóch ( dobrze że to tylko słowa ) .... zrobili też ze 4000 tysiące wejść bo siedzi jeden i drugi spocony i podniecony przy kompie i sprawdza czy ktoś sobie d...pę zwraca ich komentarzami ...
    0
    0
  135. "do student" dnia 25 maja 2016 o godzinie 10:48:38 napisał:
    Ta współpraca dotyczy przedszkolaków w wielu 3-7 lat...nie siej propagandy.ze Legia ma współpracować z Hetmanem
    0
    0
  136. "student" dnia 25 maja 2016 o godzinie 11:54:01 napisał:
    Szczegóły maja zostać podpisane dziś o 12.30 w ratuszu. Zobaczymy co z tego wyniknie
    0
    0
  137. "piko" dnia 25 maja 2016 o godzinie 17:04:22 napisał:
    @kola - o prosze. Zawszony wsioch sie odezwal. Przeszkadza ci cos, ze ktos wchodzi na strone? Widocznie tak i nie mozesz tego przezyc, nie mozesz chamie zablokowac.Smierdzisz zaprzanstwem.
    0
    0
  138. "Sagan Mocny" dnia 25 maja 2016 o godzinie 17:36:25 napisał:
    KS Hetman Zamość członkiem PZPN!
    0
    0
  139. "OLE" dnia 25 maja 2016 o godzinie 21:46:55 napisał:
    107 bramek w plecy..OLE!!!
    0
    0
  140. "Sagan Mocny" dnia 26 maja 2016 o godzinie 13:44:09 napisał:
    IV Liga 2016/17 1.KS Hetman Zamość*,** 2.Tomasovia** 3.Lewart Lubartów** 4.Lublinianka** 5.Chełmianka** 6.LKS Milanów 7.Kłos Chełm 8.Stal Poniatowa 9.Łada Biłgoraj 10.Stal Kraśnik** 11.Kryształ Werbkowice** 12.Powiślak Końskowola** 13.Polesie Kock** 14.Lutnia Piszczac 15.Unia Hrubieszów 16.Victoria Żmudź 17.Włodawianka Włodawa*** 18.Górnik II Łęczna*** * Jeżeli Fundacja KS Hetman Zamość przejmie seniorów AMSPN Hetman Zamość ** Drużyny które zapewniły sobie występy w IV lidze 2016/17 *** Jeżeli IV Liga zostanie powiększona do 18 drużyn
    0
    0
  141. "student" dnia 26 maja 2016 o godzinie 14:21:24 napisał:
    Milanów, Werbkowice, Piszczac, Końskowola, Kock, Żmudź... Fajnie, jakby mieli problemy z licencjami i wskoczyły w to miejsce jakieś konkretne drużyny. Reszta w miarę atrakcyjna jak na ten poziom.
    0
    0
  142. "hm" dnia 26 maja 2016 o godzinie 17:03:33 napisał:
    http://moje.radio.lublin.pl/celem-sa-awanse-ambitne-plany-hetmana.html
    0
    0
  143. "Sagan Mocny" dnia 27 maja 2016 o godzinie 10:35:42 napisał:
    LKS Milanów awansował do IV Ligi
    0
    0
  144. R E K L A M A

  145. "Sagan Mocny" dnia 27 maja 2016 o godzinie 10:39:53 napisał:
    Kłos Chełm również!
    0
    0


UWAGA!! Komentarze zawierajace więcej niż 1 link(adres strony) są blokowane automatycznie przez system antyspamowy. Publikacja ich wymaga interwencji administratora. Aby opublikować więcej niż jeden link zalecamy publikację ich w kolejnych komentarzach.

Zapoznałem się z regulaminem usługi dostępnym na stronie(www.roztocze.net/regulamin-kometarze/) i akceptuję jego postanowienia.

Anty-spam:

R E K L A M A