R E K L A M A

Z I P

Polityka i Samorząd | ZamośćDaniel Czubara28 lipca 2016

Prezydent, poseł i ostrzeżenia

R E K L A M A    B O A R D

R E K L A M A    B O X  I
R E K L A M A    B O X  II

Znacznie ochłodziły się relacje między prezydentem Zamościa Andrzejem Wnukiem, a liderem PiS w regionie, posłem Sławomirem Zawiślakiem.

Podczas ostatniej sesji Rady Miasta wiceszef klubu Prawa i Sprawiedliwości Dariusz Zagdański rekomendował wstrzymanie się od głosu w sprawie absolutorium dla  prezydenta Andrzeja Wnuka. Jednak  nie wszyscy członkowie klubu usłuchali tego apelu. Klub radnych Prawa i Sprawiedliwości w RM Zamościa w części zastosował się do sugestii,  a w części poparł absolutorium dla prezydenta Zamościa.   De facto wstrzymanie się od głosu mogło skutkować brakiem absolutorium dla włodarza miasta.

Dlaczego partia która wystawiła Wnuka w wyborach, staje przeciwko niemu? Sytuację wyjaśnia w wywiadzie dla „Tygodnika Zamojskiego” poseł Sławomir Zawiślak.

Przed wyborami samorządowymi, dając prezydentowi szyld naszego ugrupowania, na taką współpracę liczyliśmy. W opinii wielu, bez poparcia PiS pan Wnuk wyborów by nie wygrał, bo kto go wcześniej znał? Niestety, zdaniem radnych, w wielu obszarach ta współpraca szwankuje, albo jej w ogóle nie ma.” – wyjaśniał szef Lubelskiej Rady Regionalnej PiS.

„Prezydent zapewniał, że będzie popierał program samorządowy Prawa i Sprawiedliwości. Podpisał się pod firmowaną przez nas umową dla Zamościa. Zobowiązał się w niej do zrealizowania tego, co PiS chciał od dawna i obiecywał w kampanii. To były inwestycje, dla poprawy życia mieszkańców.” – tłumaczył stanowisko PiS poseł Zawiślak w rozmowie z Jadwigą Heretą.

Wnuk odbija piłkę

Prezydent Wnuka pojawia się na otwarciu biura poselskiego Stanisława Żmijana (PO) o czym  pisaliśmy  TUTAJ . Ale nie był tam zwykłym gościem. W trakcie uroczystości otwarcia prezydent Wnuk był bardzo chwalony przez posła Żmijana, a sam prezydent bardzo chwalił  współpracę z posłem PO.

Gdy złożyliśmy duży wniosek na remont drogi od ulicy 1 Maja, przez ulicę Dzieci Zamojszczyzny po ulicę Szczebrzeską to pan poseł obiecał, że wesprze ten wniosek, a inny parlamentarzysta z naszego regionu odpisał, że nie, nie wesprze, dlatego, że jego zdaniem ta droga jest w dobrym stanie. – mówił prezydent Wnuk.

Internauci zaczęli domyślać się kto może być TYM parlamentarzystą. Padało nazwisko Zawiślaka. Na odpowiedź nie trzeba było długo czekać. W oświadczeniu zamieszczonym na jednym z portali społecznościowych poseł Zawiślak odciął się od sugestii wiążących jego osobę z słowami Wnuka:

„OŚWIADCZAM, że :
1- nigdy nie odmówiłem i nie odmówię współpracy na rzecz rozwoju naszego regionu, dlatego i w tej sprawie pisemnie, złożyłem Panu Prezydentowi stosowną deklarację – skany pism Prezydenta i mojego poniżej,
2- czynnie wspieram projekt o czym poinformowałem mieszkańców miasta, zaproszonych gości m.in. podczas zamojskiego jubileuszu 15- lecia PKP LHS, w obecności Sekretarza Stanu w Ministerstwie Rozwoju – Pana Jerzego Kwiecińskiego, u którego podnosiłem potrzebę realizacji tej ważnej inwestycji.”

“… oczekuję, że Pan Prezydent A. Wnuk niezwłocznie uwiarygodni prawdziwość swoich słów, oskarżających na ten moment nieznanego parlamentarzystę i upubliczni potwierdzający ten fakt dokument. Gdy to się nie stanie oznaczać to będzie, że coraz bardziej znane mieszkańcom standardy pracy w samorządzie Miasta Zamościa przenoszone są niepotrzebnie na zewnątrz ze szkodą dla organizacji wspólnej pracy na rzecz rozwoju miasta.”

Analizując fakty takie jak jak rozdźwięk w sprawie absolutorium, podkreślanie wzorowej współpracy z PO na otwarciu biura posła Żmijana, czy w końcu publiczna korespondencja za pomocą portalu społecznościowego wskazują na  znaczne ochłodzenie relacji prezydenta Wnuka z posłem Zawiślakiem. Rozmowa posła PiS z „TZ” zatytułowana jest „Żółta kartka dla Wnuka”, pytanie czy PiS sięgnie po drugą żółtą, co w konsekwencji oznacza … Sympatykom piłki nożnej tłumaczyć nie musimy.

Autor: Daniel Czubara
Ty już wiesz. Teraz podziel się tym na Facebooku ze znajomymi.
Jak cenna jest ta informacja dla Ciebie? Powiedz nam o tym - kliknij na gwiazdki.
Liczba ocen: 1 . Dziękujemy! Postaramy się być jeszcze lepsi.

R E K L A M A    B A N N E R   I
Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
  • "Podpis" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 12:00:20 napisał:
    oczywiście, ze stworzyła się nowa sytuacja po głosowaniu nad absolutorium. Ale ciekawe, że działania wszystkich do tego doprowadziły. Wnuk stracił poparcie PiSu ale zyskał (wbrew złożeniom Pfeifer i Zwolaka) PO oraz KW MZ i reszty lewicy.
    0
    0
  • R E K L A M A
  • "Tak jest" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 12:01:44 napisał:
    Brawo Panie Prezydencie !!! Pokazał Pan charakter. Pan Poseł Zawiślak myślał że skoro sam nie miał szans w wyborach prezydenckich to teraz będzie sterował Zarządem Miasta z tylnego siedzenia. A tu klapa i kolejna porażka ( ha ha ha) Prezydent Wnuk pokazał, że nie pozwoli sobą manipulować. Panu Posłowi Zawiślakowi już dziękujemy. Przykro to powiedzieć ale przez cały okres bycia Posłem niczego dobrego nie zrobił dla Zamościa to może chociaż teraz niech nie przeszkadza
    0
    0
  • "tera" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 12:24:39 napisał:
    do "Tak jest" Z czego się cieszysz ? Gdyby nie poparcie Prawa i Sprawiedliwości i Pana Posła Sławomira Zawiślaka to Pan Wnuk nigdy by nie został Prezydentem przypomnę Ci, że Pan Prezydent Wnuk miał swoja listą wyborczą i nie będę pisał ile się z niej osób dostało do Rady Miasta. Takie publiczne wypowiedzi Prezydenta Miasta tylko dzielą i niszczą współprace na rzecz dobra naszego miasta.
    0
    0
  • "Do tera" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 12:39:18 napisał:
    Pierwszy publicznie zaczął narzekać Zawiślak. Przy okazji SOSW i teraz w TZ. A Wnuk l konsekwentnie robi swoje, z korzyścią dla miasta, a nie tylko dla PiS.
    0
    0
  • "krk" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 12:50:25 napisał:
    Za absolutorium dla A. Wnuka głosowało z PiS-u 5 radnych, to znaczy połowa klubu. No i jeszcze nigdzie nie czytałem, żeby PiS wycofał poparcie polityczne dane przed wyborami.
    0
    0
  • "tera" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 12:56:01 napisał:
    do "Tak jest" To przykre co piszesz już zaczynasz dzielić: to co robi Prezydent jest dobre dla Miasta a to co Pan Poseł Sławomir Zawiślak to dobre tylko dla Prawa i Sprawiedliwości. Ten tok myślenia jest bezsensu na pewno nie służy naszemu miastu.
    0
    0
  • "panzwami" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 13:21:24 napisał:
    A wszystkiemu winne plotki i plotkarze - dziennikarze :) Bo niby ktoś coś powiedział...
    0
    0
  • "trojan" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 13:46:02 napisał:
    @Podpis myślę że kwestia poparcia ze strony PO-Zamoyskiego-lewicy jest rażąco przesadzona. To że PiS przestaje popierać Wnuka nie znaczy że opozycja ma nagle zmienić kierunek. Raczej widzę układ w stylu "Wnuk kontra prawie wszyscy radni niezależnie od opcji". @krk głosowała połowa radnych PiS, czyli druga połowa NIE głosowała "za"... To świadczy o pewnym rozłamie i bardzo niepewnym poparciu, więc nie manipuluj, bo od dawna wiadomo, że wewnątrz PiS jest już podział w temacie Wnuka. @tera "Gdyby nie poparcie Prawa i Sprawiedliwości i Pana Posła Sławomira Zawiślaka to Pan Wnuk nigdy by nie został Prezydentem przypomnę Ci, że Pan Prezydent Wnuk miał swoja listą wyborczą i nie będę pisał ile się z niej osób dostało do Rady Miasta." 100% zgoda. Pan Wnuk już obrósł w piórka i zapomniał komu zawdzięcza zwycięstwo. W ogóle czytając komentarze na Roztoczu mam wrażenie, że pochwalne komentarze dla prezydenta pisze jakaś dogadana między sobą ekipa, ewentualnie jeden człowiek. Nawet styl pisania ten sam. Zastanówcie się panowie, bo z daleka śmierdzą te komentarze.
    0
    0
  • "lewicowy" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 14:14:30 napisał:
    Szlak mnie trafia jak ktoś nazywa kilku konuszków lewicowcami. Ja w RM nie widzę ani jednego reprezentanta lewicy a szkoda!
    0
    0
  • "ak" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 14:19:44 napisał:
    Mamy 8 postów i ani jeden nie odnosi się do przedmiotu sporu, czyli wspomnianej inwestycji. Być może remont wymienionych ulic rzeczywiście nie jest istotą sporu, ale jeżeli jest to jestem po stronie posła Zawiślaka. Z drugiej strony popieram niezależność wybranego prezydenta .Z partyjniactwem , szczególnie w samorządzie trzeba walczyć. Posłowie wybrani w regionie powinni zdecydować czy są pachołkami swoich warszawskich, partyjnych władz. czy dbają o interes lokalny .
    0
    0
  • R E K L A M A
  • "am" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 14:57:58 napisał:
    Wnuk po prostu tylko udawał, że zgadza się na współpracę z PiS, w ten sposób nabrał wyborców PiS. Teraz wyborcy powinni "nabrać" Prezydenta i odwdzięczyć mu się w formie referendum na temat odwołania swoich głosów i wybrania nowego Prezydenta.
    0
    0
  • "Tak jest" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 15:04:23 napisał:
    do "lewicowy" Nie zapominaj z czyjego poparcia zostali wybrani radni z KWW Jerzego Nizioła "Zamość-Nasz Wspólny Dom" . Poza tym życiorysy tych radnych również związane się ( lub były ) z lewicą. W związku z powyższym twierdzenie , ze w RM nie ma reprezentantów lewicy jest błędem To , ze również w tym stowarzyszeniu nastąpił rozłam ( opuścił je radny Nowakowski ) może świadczyć jedynie o tym , ze również zamojska lewica jest podzielona
    0
    0
  • "tera" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 15:05:49 napisał:
    do "ak" Masz trochę racji odnoszą się więc do treści sporu. Droga o której remont chodzi od ul. 1 Maja do ul. Szczebrzeskiej jest częścią drogo krajowej nr 74. Stan aktualny ul. Dzieci Zamojszczyzny i Szczebrzeska są szerokie asfalt jest ok. nie wymagają kapitalnego remontu ul.1 Maja troszkę gorsza ale też całkiem całkiem. W związku z tym, że jest to część drogi krajowej nie rozumiem dlaczego Miasto tak chce się angażować w ich remont. Podsumowując takie publiczne wypowiedzi Prezydenta Miasta tylko dzielą i niszczą współprace na rzecz dobra naszego miasta
    0
    0
  • "do tera" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 15:43:07 napisał:
    Jak jeździsz furmanką, to droga jest rewelacyjna. Jednak jak jeździsz autem, to widzisz, że 1 Maja to jedna wielka koleina. Brak kanalizacji deszczowej, brak chodnika, brak ronda na Chyżą. Dalej to samo - brak chodnika, brak ronda przy Sadowej (najwięcej śmiertelnych wypadków w mieście), potem brak kanalizacji, Szczebrzeska do granic miasta połamana i pozapadana. Najlepiej nic nie robić.
    0
    0
  • "tera" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 16:12:51 napisał:
    Po prostu miasto powinno w pierwszej kolejności dbać o uliczki osiedlowe których stan na niektórych osiedlach jest bardzo zły bądź budować nowe ulice a nie angażować się w poprawę ulic których stan jest niezły. Ja wiem że z punktu widzenia medialnego (PR) to najlepiej "sprzedaje się" remont głównych ulic nawet jeśli są w dobrym stanie.
    0
    0
  • "." dnia 28 lipca 2016 o godzinie 16:43:23 napisał:
    Sądzicie, że nowoczesna w kolejnych wyborach parlamentarnych wprowadzi swoich posłów?? Ja uważam, że nie. Już dzisiaj notowania nowoczesnej wykazują trend spadkowy. Widać jasno że nowoczesna straciła wigor, a sam Petru co rusz zalicza wpadki. O ile lapsusy językowe zdarzały się np. prezydentowi, ale wiadomo o co mu chodziło. Ponadto Petru nie może uznać za udany wywiad dla ogólnopolskiego portalu, to co on mówi to go delikatnie mówiąc pogrąża. Elektorat nowoczesnej wróci na swoje miejsce czyli do Platformy obywatelskiej. Prezes PO robi porządki w partii ma na to trzy lata, pierwsze to co robi dokonuje rozliczeń porażki i już polecieli posłowie np. Michał Kamiński niegdyś eksponowany polityk PiS, teraz niechciany w PO - i to Schetynie może się udać, a raczej na pewno. Rozstrzygnięcie obecnych wyborów pokazało jedno - jedna partia może sama utworzyć rząd - a więc wszystko jest możliwe odebrać elektorat nowoczesnej, odebrać co nie co Kukizowi i Pis,. A dodatkową premią dla zwycięzcy będzie brak PSL, być może Kukiz15. Dużym przegranym okazała się jednak nowoczesna - partia której lider zgłasza ambicje premierowskie, nie może mieć 30 posłów. A co do naszego podwórka i artykułu zbyt dużo domysłów i trudno się do tego odnieść. Więcej faktów i jeszcze raz faktów. Ten tajemniczy poseł z regionu to może być każdy poseł z województwa lubelskiego - może ten poseł lobbuje te sodki dla swojego okręgu. Wcale się nie dziwię że Pan Prezydent Andrzej Wnuk, że nie wymienił go z imienia i nazwiska. Musimy zrozumieć jedno, jest wielu chętnych na fundusze inwestycyjne, w tych dążeniach nie jesteśmy sami, i należy to zrozumieć i uszanować. Dajmy spokój posłowi Zawiślakowi jest świetnym, posłem i na tym zakończmy sprawę. Jednak skoro mówimy o naszych posłach nie zapominajmy że mamy nowych posłów w naszym mieście - Pani Kornelia Wróblewska i Pan poseł Żmijan z PO - nasi nasi posłowie mają okazję do wykazania się, nie tylko poseł Zawiślak. Może warto odnieść się do przekonaniu wielu ludzi że gdyby nie PiS Wnuk by nie wygrał wyborów. Ja uważam, że wygrałby, tak samo jak wygrałby Sławomir Zawiślak - w ostatnich wyborach sytuacja się zmieniła, towarzyszyło ogromne zmęczenie dotychczasowymi władzami. w Porównaniu do poprzednich Wyborów, gdzie poseł Zawiślak przegrał z Marcinem Zamoyskim i to dość znacznie - zasadniczym pytaniem jest to gdzie się podziała przewaga z wygranej nad posłem Zawiślakiem. Tak więc Marcin Zamoyski nie przegrał różnicą kilkuset głosów, ale znacznie większą kilku tysięcy nie powtórzył wyniku sprzed 4 lat czyli z 2010 r. Zresztą ostatnim wyborom samorządowym towarzyszyło pewne zmęczenie, i oczekiwanie na nowe otwarcie tym bardziej, że pojawiło się aż 5 kandydatów a tary prezydent nie podjął decyzji o ponownym kandydowaniu. Warto zwrócić uwagę że wytworzyło się nowa sytuacja, otóż upadł my nie mamy z kom przegrać. Co by było gdyby poseł kandydował? byłby prezydentem, skoro mało znany kandydat pokonuje starego prezydenta to tym bardziej.
    0
    0
  • "Tak jest" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 17:10:41 napisał:
    do "." Jeszcze tylko brakowało abyś napisał(a) , ze pan Zawiślak jest tak dobry że gdyby nawet startował na Prezydenta Polski to wygrałby w cuglach ( ha ha ha )
    0
    0
  • "observer" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 17:37:29 napisał:
    A co pan poseł zrobił dla miasta? owszem, paraduje podczas uroczystości AK, procesji itp. Jednak z jego działań wynika, że ma d... Zamość, dba tylko własną karierę. Coraz bardziej zaczyna przypominać wcześniejszą gwiazdę parlamentaryzmu - niejakiego S. Misztala.
    0
    0
  • "L11A" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 18:05:24 napisał:
    Na miejscu urzędującego Prezydenta byłbym bardzo ostrożny, bowiem wszelkie tarcia w tym odcinanie się od pokaźnej części swojego zaplecza to błąd i woda na młyn jego najgroźniejszego, komunistycznego konkurenta w następnych wyborach. A przecież jak wiemy to kandydat cwany, wyrachowany a więc groźny.
    0
    0
  • "aj" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 18:27:47 napisał:
    jaki kandydat?? , ci co siedzą w RM już dawno stracili zęby i dogadają sie z każdym, aby dotrwać do emerytury. Faktem jest, ze jak w tym roku PIS nie wyłoni transparentnego lidera na urząd Prezydenta, to wygra Wnuk - może i inicjatywy ma nieskuteczne, ale za bardzo też nikomu nie szkodzi.
    0
    0
  • R E K L A M A
  • "asterix" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 18:38:01 napisał:
    Moim zdaniem i tak wygra Wnuk bo jest skuteczny. Zobaczcie co się dzieje na drogach, wszędzie jakieś budowy, remonty... Krasnobrodzka to miód. To samo w szkołach, bluzka, hala na osirze... Nawet te ławeczki to przykład skuteczności.
    0
    0
  • "dede" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 19:01:27 napisał:
    asterix - hala na osirze? o czymś nie wiem, w sumie dawno byłem w Zamościu
    0
    0
  • "ak" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 19:04:19 napisał:
    Do "asterixa". Trochę przyzwoitości . Ja rozumiem ,że zastój w inwestycjach miejskich jest spowodowany opóźnieniem w podziale środków unijnych, ale jeżeli ktoś pisze o jakimś boomie inwestycyjnym to trzeba być kompletnie zaślepionym. O skuteczności będzie można mówić jeżeli Zamość pozyska środki zewnętrzne. Te inwestycje drogowe jakie są realizowane, są finansowane w 100% z kasy miasta i dlatego ich zasadność jest mocno wątpliwa .
    0
    0
  • "Szarlej" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 19:17:08 napisał:
    W sumie PiS jest teraz tak mocny, że bez względu czy wystawi Kowalskiego, czy Nowaka będzie mieć większość w radzie i swojego prezydenta. Po prostu PiS zbiera żniwo w poparciu za progrm 500+.
    0
    0
  • "asterix" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 19:18:38 napisał:
    czyli ma nie robić dróg, bo nie ma kasy zewnętrznej? A na OSiR wyremontowane są szybkie i trwa budowa hali sportowej.
    0
    0
  • "abc" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 19:28:41 napisał:
    Ciekawe co zrobił dla miasta pan Zawiślak przez tyle lat ? może odpowiedzą mi jego wielbiciele .Panie Zawiślak niech się Pan nie kompromituje cytat " W opinii wielu, bez poparcia PiS pan Wnuk wyborów by nie wygrał, bo kto go wcześniej znał?" A kto pana zna w Polsce po tylu latach w parlamencie.
    0
    0
  • "observer" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 20:31:01 napisał:
    Pan poseł chce zaistnieć - już mu nie wystarczają procesje, akademie. Tylko zapomniał o jednym - coraz bardziej przypomina poprzednią "gwiazdę" parlamentaryzmu - niejakiego S. Misztala.
    0
    0
  • "Thomas" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 20:40:48 napisał:
    Drugiej turze towarzyszyła nadzwyczajna mobilizacja elektoratu antyPIS miało to dobre strony dlatego, że wiadomo kto jest kto, ale nawet dlaczego.
    0
    0
  • "Żuk" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 20:41:22 napisał:
    Obu panom nie po drodze, czyli trzeba się rozstać - to oczywiste. A co do prezydenta: błędów nie popełnia ten, kto nic nie robi.
    0
    0
  • "aleksandra" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 22:22:14 napisał:
    Jak nigdy nie popierałam Posła Zawiślaka to teraz widzę jego pracę. Jest najbardziej widocznym posłem lubelszczyzny i nie udaje mądrzejszego niż jest. Nie wywyższa się też i nie obraża ludzi. PIS dał poparcie kandydatowi na prezydenta dzieki któremu nim został. Teraz widzimy dziwną sytuację. Swoją drogą ciekawe jak to się skończy
    0
    0
  • R E K L A M A
  • "Kaczystan" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 22:36:12 napisał:
    Ciekawe kto będzie następnym prezydentem. Mam nadzieje, że PIS postawi na mocno ideowych ludzi, by w przyszłości uniknąć takich pomyłek. Olborski? Jestem na TAK!
    0
    0
  • "TORRES20400" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 22:49:09 napisał:
    Zaprezentuję tutaj instynkt "grzybiarza - szachisty": a co będzie, jak A. Wnuk, nie będzie się starał o reelekcję? Poseł Zawiślak zostanie prezydentem miasta? Komu PIS da szansę? A może p. Wnuk zrobi, co ma ochotę zrobić w Zamościu, a potem pojedzie, zamiast posła Zawiślaka na Wiejską? Można różne rzeczy o p. Wnuku wygadywać. Dla mnie jest to oczywiste: facet jest jak ogar - poczuje krew, to za nią pójdzie. Żałuję, że będzie to ze szkodą dla tego miasta, bo dawno tak kumatego prezydenta nie mieliśmy. Zamiast p. Zawiślaka, będzie p. Olborski. I składam szachownicę. Czekam na ten "gambit hetmański". Bo to jeszcze trochę potrwa.
    0
    0
  • "L11A" dnia 28 lipca 2016 o godzinie 22:51:50 napisał:
    Podtrzymuję opinię, że następnym Prezydentem zostanie znany wszystkim przedstawiciel starej komuny.
    0
    0
  • "Thomas" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 0:46:39 napisał:
    Absolutorium, prezydent i poseł i koniec marzeń
    0
    0
  • "Thomas" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 0:48:47 napisał:
    Następnym prezydentem będzie nie kto inny jak Pan Prezydent Andrzej Wnuk.
    0
    0
  • "Thomas" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 1:57:59 napisał:
    Wydaje mi się, że Pan Prezydent Andrzej Wnuk zastosuje gambit królewski bardziej karkolomny , ale o wiele bardziej efektowny. Przed prezydentem jeszcze jedna kadencja. Pisałem o tym dawno, tyle czasu będzie potrzebował na zrealizowanie swoich zamierzeń.
    0
    0
  • "Z boku" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 7:23:36 napisał:
    Jak się przyglądam z boku na obecnego prezydenta, to powiem tak; nowemu nie zazdroszczę. Dajmy na to jak jakiś stary dziad wygra wybory to go sami internauci zjedzą. Tacy ludzie co to telefon służy im do gadania, a o fejsbuku tylko słyszeli to ludzie minionej epoki. Zresztą proste tylko stare dziady głosują na starych dziadów. Mam nadzieję, że młodzi śmielej pójdą do wyborów i zagłosują na swoich. Dywagacje na temat kandydatów ww są czcze.
    0
    0
  • "obiektywny" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 8:32:16 napisał:
    Olborski to jest świetna alternatywa
    0
    0
  • "kaśka orzeszkowa" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 9:43:15 napisał:
    Znam sąsiada Zamość zasługuje na Pana Andrzeja, Olborski zasługuje na Prezydenta Zamościa!
    0
    0
  • "piu" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 10:04:31 napisał:
    Tak, również moim zdaniem p. Andrzej Olborski byłby znakomitym kandydatem na Prezydenta- człowiek, któremu leży na sercu dobro Zamościa!
    0
    0
  • R E K L A M A
  • "Olbor TAK!" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 10:05:37 napisał:
    Andrzej Olborski - Prezydent Miasta Zamościa, najnormalniej w świecie
    0
    0
  • "Kolej rzeczy" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 10:15:23 napisał:
    Pan Wnuk jest lepszy od Pana Zamojskiego, Pan Olborski jest lepszy od Pana Wnuka, mowa o prezydenturze. Pan Olborski to drapieżnik przyjdzie już nie długo jego czas.
    0
    0
  • "Tak jest" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 10:36:54 napisał:
    W pełni popieram to co piszą "obserwator" oraz "abc" w sprawie Posła Zawiślaka, który dla Zamościa nie zrobił NIC!!!!!! Jeżeli są jeszcze zwolennicy Posła bardzo proszę o wskazanie kilku konkretów ( sukcesów) którymi może poszczycić się pan Zawiślak dla rozwoju naszego miasta w czasie swojego posłowania. Bardzo chętnie je poznam Do "aleksandra" proszę podaj w czym jest tak widoczny ( jak piszesz ) Poseł Zawiślak ? Oczywiście nie chodzi mi o jego aktywność na procesjach, spotkaniach , jubileuszach, obchodach, etc Piszesz , że PIS poparł na Prezydenta pana Wnuka . A dlaczego nie wystawił swojego kandydata tylko musiał popierać pana Wnuka , który wcześniej raczej niewiele miał wspólnego z PIS. Dlaczego nie wystawił Posła Zawiślaka skoro jest taki dobry? A może pan Zawiślak po raz trzeci będzie startował na Europosła w myśl zasady "nieważne gdzie nieważne jak ale najważniejsze aby jak najdłużej stołek grzać"
    0
    0
  • "PC" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 10:55:35 napisał:
    Pan Olborski był świetnym przewodniczącym "S" jego następca .... przez szacunek dla "S" nie będę komentował. Sprawdził się jako bardzo dobry Marszałek Sejmiku, jako menadżer. Jest najlepszym Dyrektorem UM to fakty, opozycja nawet tak twierdzi. Ludzki człowiek bez socjopatyzmu. Wiem też , że Olborski będzie świetnym Prezydentem. Panie Andrzeju ma Pan potężne poparcie. Za rok czekamy na decyzje.
    0
    0
  • "Do Tak Jest" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 10:59:55 napisał:
    Widzę, że ożywił się hejt na Posła Zawiślaka po operatywce. Aktyw robi na forach różnice. Hejt dnia zostanie nagrodzony. Osiągnij tyle co Sławek Zawiślak wtedy oceniaj.
    0
    0
  • "tera" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 11:10:57 napisał:
    do " Tak jest" Cały czas atakujesz Pana Posła Sławomira Zawiślaka, że niby nic nie zrobił dla naszego miasta to ja mam do Ciebie konkretne pytanie a co zrobił obecny Prezydent dla miasta Zamościa ? Wymień choć kilka konkretnych przykładów. Bo chyba nie jest to "martwy zielony rynek na Starówce" czy brak nowych inwestorów w naszej podstrefie ekonomicznej.
    0
    0
  • "B" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 11:18:22 napisał:
    Inwestorzy ot tak z nieba nie spadają? Najpierw trzeba przygotować zaplecze. Na to trzeba czasu, nikt pieniędzy nie będzie wykładał w ciemno, bo MY chcemy.
    0
    0
  • "obserwator" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 11:26:16 napisał:
    Skoro Olborski był wszędzie taki dobry, to dlaczego dalej nie jest na byłych stanowiskach? Powtarzam za kimś tam, trzeba młodej krwi.
    0
    0
  • "Tak jest" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 11:32:52 napisał:
    do "tera" Ja nie oceniam Prezydenta Wnuka. Na ocenę przyjdzie jeszcze czas. Przypomnę ci , ze pan Wnuk jest Prezydentem od 1,5 roku natomiast Poseł Zawiślak jest Posłem już ponad 10 lat . Teraz oceniamy Posła Zawiślaka a zatem nie "odbijaj piłeczki" lecz spróbuj podać kilka konkretnych rozwiązań dla Zamościa które są autorstwa Posła Zawiślaka ( ja ich nie znam )
    0
    0
  • "tera" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 12:07:47 napisał:
    do "Tak jest" Sprytne zagranie PR-we. Oceniajmy to co jest wygodne a to co nie to nie. Napiszę tak Prezydent przez 1,5 roku pobiera wynagrodzenie za zarządzanie miastem i nie ma czy czym się pochwalić ? Nie możesz wymienić choć jednego przykładu ? Że coś zrobił konkretnego dla miasta.
    0
    0
  • R E K L A M A
  • "piu" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 12:23:18 napisał:
    Z posłem Zawiślakiem jest trochę tak jak z naszym kapitanem drużyny piłkarskiej Lewandowskim. Każdy wiesza psy na naszym piłkarzu obwiniając go za nie strzelanie goli na ME a nikt nie zdawał sobie sprawy i nie widział jego ogromnej pracy na boisku jako kapitana drużyny i nikt nie widział (albo nie chciał widzieć) dziesiątek fauli na naszym kapitanie. To samo z Panem Posłem Zawiślakiem - nikt nie widzi ogromnej pracy w kuluarach sejmowych, rozmów z wyborcami, działań pozaparlamentarnych i innych aktywności posła, nie widzi się setek "kłód" podkładanych pod nogi posłowi i innych kontrdziałań ze strony obecnej opozycji a widzi się tylko tych, których pokazują w telewizji, bo jest to widowiskowe i spektakularne (szczególnie jak ktoś kogoś wyzywa i opluwa w mediach, krzykaczy protestujących nie wiedzieć przeciw czemu i dlaczego typu KOD) i o nich głośno mówią redaktorzy gazet i telewizyjni. Pan Poseł wykonuje naprawdę ogromną pracę, tylko nie jest ona tak spektakularna i widowiskowa aby pokazywały ją media.
    0
    0
  • "Anonim" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 12:32:56 napisał:
    Normalnie zapachniało Bareją:"Czasem aż oczy bolą patrzeć, jak się przemęcza dla naszego klubu, prezes Ochódzki Ryszard, naszego klubu Tęcza. Ciągle pracuje! Wszystkiego przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy, wtykają mu szpilki. To nie ludzie – to wilki! To mówiłem ja – Jarząbek Wacław, trener drugiej klasy. Niech żyje nam prezes sto lat!
    0
    0
  • "do "piu"" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 12:42:32 napisał:
    Czy to są twoje własne przekonania czy masz z tego profity?
    0
    0
  • "piu" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 12:46:13 napisał:
    Do "Anonim". No nie, normalnie zapachniało komuszyzną jak za czasów, kiedy produkowano filmy Barei. Nie ma to jak krytykować tych "innych i złych o odmiennych poglądach niezgodnych ze słuszną ideologią przewodniej partii", którzy mają inne zdanie niż ty Anonimie. Domeną tolerancji jest to, że szanuje się zdanie drugiej strony nawet jeżeli ma się samemu odmienne zdanie. Ale tej umiejętności nie nabędziesz w żadnej ze szkół i na żadnym z kursów - to nabywa się wraz z upływem lat po zdaniu egzaminu z życia i nazywa się mądrością życiową. Niestety niektórzy ten egzamin notorycznie oblewają pomimo spełnienia kryterium wieku... Może po prostu nie uważali na lekcjach z życia...
    0
    0
  • "." dnia 29 lipca 2016 o godzinie 12:48:04 napisał:
    Krytyka Wnuka, czy Zawiślaka jest śmieszna.Wizja, rozwoju Pana Wnuka czy pana Posła Zawiślaka są zbieżne, zapatrywanie na pewne rzeczy może być inne i to nie jest nic nowego - w zasadzie to sprowadza się do dyskusji co jest bardziej potrzebne - i zdania mogą być podzielone. W każdym bądź razie nie widać konfliktu, jakby to chcieli inni, przecież na dobrą sprawę tutaj nic nie ma. W każdej normalnej demokracji opozycja zawsze rozmawiała koalicję, pewne wspólne rzeczy były popierane z obu stron. Jeżeli ja dobrze, co niektórym wydaje się, że jak jedna strona coś zaproponuje to opozycyjna strona ma to zanegować, zablokować?? Przecież to jest absurd, to do niczego dobrego nigdy nie doprowadzi. Trudno aby prezydent nie rozmawiał z opozycją, ja rozumiem, że ma się na wszystkich obrażać a każdy to wróg? Co ani me ani be ani kukuryku??? Na tym polega demokracja, że demokratyczna opozycja ma wpływ na władzę z jednej strony prezydent wybrany przez mieszkańców z drugiej zaś opozycja mająca większość i to jest zdrowy układ - dlatego, że opozycja ma wpływ na działania prezydenta. A to co się dzieje zasadzie to ucieczka od trudnych pytań na zasadzie jacy to oni są źli,a nawet już nie jacy my jesteśmy dobrzy. Tak na dobrą sprawę co my mamy do zaoferowania??? Kolejne wybory pokażą słuszność moich słów - jeszcze chyba nigdy nie zdarzyło się tak, że wszyscy radni uzyskali reelekcję. Przecież każdy zostanie rozliczony z realizacji swojego programu. Oczywiście, że każda ugrupowanie do miasta, każdy kandydat miał swój program - zwłaszcza kandydaci opozycji więc powinni trzymać się tej programowej ramy. Mało kto zdaje sobie sprawę z ekonomicznych skutków BREXIT - ubytku składki brytyjskiej około 16 mld funtów (Wielka Brytania jest płatnikiem netto na około 11 mld funtów) - to oznacza zmianę perspektywy unijnej o te 11 mld funtów to dosyć dużo, już teraz spotyka się głosy że komuś trzeba będzie zabrać, ktoś nie dostanie, a projekt finansowany ze środków europejskich trzeba dokończyć z własnych środków. Niewykluczone, że Polska jako bogaty kraj siłą rzeczy będzie musiała zostać płatnikiem netto, w celu podtrzymania unijnego budżetu - i o tym trzeba mówić. Może jest to czarnowidztwo, ale zbyt wiele osób o tym mówi. Tym bardziej, skoro powstała taka sytuacja geopolityczna mająca wpływ na środki europejskie o tym już trzeba mówić.
    0
    0
  • "piu" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 12:56:47 napisał:
    Nie, nie czerpię z tego profitów, to moje własne zdanie na podstawie własnych spostrzeżeń i analiz rzeczywistości.
    0
    0
  • "do tera" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 13:23:49 napisał:
    Półtorej roku rządów Wnuka to: 1. Rondo przy Powiatowej 2. most na Źródlanej 3. Kilka ulic, w tym Dębowa, Robotnicza itd. 4. 20 mieszkań socjalnych na LIsa Kuli i kolejnych 20 w budowie 5. Budowa Krasnobrodzkiej 6. Remont szatni basenowych i Senior Wigor 7. Budowa hali sportowej przy OSiR - już widać fundamenty 8. Budowa 3 boisk sportowych itd. kilka chodników, początek ścieżki rowerowej na Zamojskiego, place zabaw w przedszkolach... Długo by wymieniać. No to teraz dawaj, co tam Zawiślak ściągnął do miasta.
    0
    0
  • "tera" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 14:00:53 napisał:
    do "Tak jest" To znaczy (co wynika z Twojej wyliczanki),że żadna z tych inwestycji nie przyczyniła się do powstania choć jednego dodatkowego etatu/miejsca pracy dla naszego miasta. To nie powinno być powodem do dumy. Podobny zakres prac które wymieniłeś realizował były Prezydent Zamoyski i społeczeństwo naszego miasta mu podziękowało jak zapewne wiesz.
    0
    0
  • "Tak jest" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 15:51:12 napisał:
    do "piu" Sorry ale nic konkretnego nie napisałeś. Znowu same ogólniki. Twierdzisz , ze Poseł Zawiślak wykonuje ogromną pracę w kuluarach sejmowych, tj dużo rozmawia, dyskutuje, odbywa wiele spotkań pozaparlamentarnych. I ja się z tym w pełni zgadzam. Od siebie dodałbym jeszcze, ze uczestniczy w uroczystościach , rocznicach , zjazdach , spotkaniach, procesjach, koncertach, etc. Nie przeczę również , że zajmuje mu to sporo czasu i nawet może być z tego powodu zmęczony ( wszak robi to już ponad 10 lat). To wszystko prawda tylko co z tego ma Zamość ???? Od pewnego czasu proszę szanownych zwolenników Posła Zawiślaka aby wskazali kilka konkretnych efektów, którymi może pochwalić się pan Poseł a które korzystnie wpłynęły na rozwój Zamościa . Jak do tej pory niestety nie doczekałem się tego a szkoda bo być może ja czy też inny krytycy Posła o czymś nie wiedzą , czegoś nie dostrzegli. Zatem śmiało bardzo proszę o tylko kilka przykładów. A'propos Roberta Lewandowskiego . Przykład ten jest chybiony z prostego powodu. Otóż Robert Lewandowski jest gwiazdą natomiast Poseł Zawiślak z gwiazdą ma tyle wspólnego, że może na nią czasem popatrzeć. I jeszcze jedno. Moje wpisy nie są żadnym hejtem jak to próbował ktoś tam sugerować . Po prostu jak to mawia klasyk - mówię jak jest
    0
    0
  • "do tera" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 17:04:57 napisał:
    Tak, Senior Wigor to kilkanaście etatów. I na tym zakończę jałową dyskusję z Tobą, bo najpierw usiłowałeś wmówić ludziom, ze Wnuk nic nie robi, a teraz, że nie tworzy miejsc pracy. jesteś zwykłym hejterem, wdupołazem Zawiślaka.
    0
    0
  • R E K L A M A
  • "Mieszkaniec" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 17:30:14 napisał:
    Pan Poseł Zawiślak nic nie zrobił dla naszego miasta,dlatego pis go nie wystawił w tych wyborach,on uczestniczy tylko w uroczystościach , rocznicach ,zjazdach ,spotkaniach,procesjach,koncertach, etc.aby się ludziom pokazać. Pan Wnuk jest Prezydentem od 1,5 roku a Poseł Zawiślak jest Posłem już ponad 10 lat,tu żadnych sukcesów nie widać.Wszyscy zazdroszczą że nikomu nieznany p.Wnuk nagle wygrał wybory i to z hrabią który był pewny że ludzie go poprą a ludzie mieli już dość prostego ,niewykształconego chłopa.Nowy Prezydent Wnuk wniósł bardzo dużo energii i zajął się remontami dróg,które były w fatalnym stanie. Ludzie z zazdrości krytykują go że tak młody człowiek wygrał wybory i to nie że poparło go PIS, tylko dlatego że młoda krew z głową pełną pomysłów.Pan Wnuk powinien iść dalej i w wyborach startować do parlamentu,a później na europarlamentarzystę.Pan Zamojski się zużył tak i p.Zawiślak odchodzi już do niebytu,ponieważ potrzebujemy młodej krwi,pełnej energii i optymizmu.
    0
    0
  • "tera" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 17:46:51 napisał:
    to "Tak jest" co prawda nie jestem "piu" ale odniosę się do Twojego pytania co zrobił Pan Poseł Sławomir Zawiślak i zadam Ci koleje pytanie czy wiesz czy się zajmuje poseł jakie są jego prawa i obowiązki a czym prezydent miasta?
    0
    0
  • "Tak jest" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 18:00:58 napisał:
    do "tera" Trudno z tobą człowieku dyskutować . Nie masz żadnych argumentów oprócz tego że bardzo kochasz Posła Zawiślaka. Prosiłem o konkrety a ty znowu na okrągło. Radzę ci ochłoń trochę, idź na spacer może spotkasz tam swojego idola to mu się wypłaczesz w rękaw.
    0
    0
  • "tera" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 22:53:51 napisał:
    do "Tak jest" Przykro mi, że trudno Ci się ze mną dyskutuje ale widocznie lubisz dyskusje w których wszyscy się z Tobą zgadzają a jeśli ktoś myśli inaczej to z braku argumentów go obrażasz. mi zarzucasz że bronie Pana Posła Sławomira Zawiślaka a sam wazelinujesz Prezydentowi, aż miło. Jesteś u niego na etacie ? Czy może dopiero się starasz ?
    0
    0
  • "Jan" dnia 29 lipca 2016 o godzinie 22:56:24 napisał:
    Zawiślak powinien odejść bo nie umie budować jedności i myśli tylko o sobie.
    0
    0
  • "tera" dnia 30 lipca 2016 o godzinie 7:13:13 napisał:
    do "Tak jest" Jeżeli tak bardzo chcesz oceniać dokonania, to porównajmy dokonania osób piastujących takie same stanowiska tj. obecnego Prezydenta Pana Wnuka i byłego Prezydenta Pana Zamoyskiego. Pan Prezydent Zamoyski wyremontował starówkę, zrekonstruował mury obronne, otworzył nowe kino, zmodernizował zamojskie zoo, zrobił remont Parku Miejskiego to tylko niektóre jego dokonania. Przy tych dokonaniach Pan Prezydent Wnuk wypada słabiutko nie sądzisz ?
    0
    0
  • "piu" dnia 30 lipca 2016 o godzinie 7:33:36 napisał:
    Do "tak jest". Zadania wykonywane przez posła są odmienne od tych, które wykonuje prezydent miasta, wójt, burmistrz. Poseł jest wybranym do Sejmu i jest reprezentantem danego okręgu a wiec zgłaszają się do niego z problemami nie tylko mieszkańcy z Zamościa ale z całego regionu. Jego obowiązkiem jest reprezentować cały region a nie tylko Zamość. Poza tym Sejm posiada władzę ustawodawczą a nie wykonawczą i jeżeli wiesz co to oznacza, to dalej tłumaczyć chyba nie trzeba. Poza tym w Sejmie oprócz niego jest kilkuset innych posłów i każdy ma takich samych wyborców jak on i każdy z tych wyborców ma do swojego posła takie same uwagi i pretensje jak ty kolego/koleżanko do Zawiślaka. Inaczej wygląda pozycja Prezydenta miasta/ wójta / burmistrza. Ustawa samorządowa dała im możliwość w zasadzie niepodzielnego panowania w zakresie swoich uprawnień, ograniczonego tylko sądami i wolą radnych, których można sobie odpowiednio "ugłaskać". Przede wszystkim prezydent ma władze wykonawczą i jeszcze ważna duuuża różnica: zakres terytorialny władzy prezydenta miasta Zamościa ogranicza się tylko do granic miasta, a więc jest duuuużo mniejszy od regionu i zgłaszają się do niego tylko mieszkańcy tego miasta a regionu już nie. To tyle bardzo ale to bardzo skrótowego wykładu odnośnie porównania funkcji, stanowisk i uprawnień tych dwóch panów. Dodam tylko, że posłowie "budują" poparcie dla siebie i partii, z których pochodzą właśnie poprzez popieranie w wyborach samorządowych prezydentów, wójtów, burmistrzów aby potem można we współpracy z nimi realizować program swojej partii w samorządach terytorialnych. I jest to normalne tak jest we wszystkich demokratycznych państwach na świecie. To, że teraz Wnuk odcina się od PIS jest po prostu z jego strony nieuczciwe politycznie. A propos porównania z Lewandowskim nie chodziło mi o porównanie gwiazd a porównanie sposobu i charakteru pracy oraz błędnej ich oceniy - była to pewnego rodzaju alegoria sytuacji ale jeżeli była za trudna umysłowo, to obiecuję dla ciebie koleżanko/kolego, że w przyszłości będę podawał bardziej proste przykłady aby nie były za trudne.
    0
    0
  • "Do piu" dnia 30 lipca 2016 o godzinie 8:26:40 napisał:
    Krócej znaczy więcej. To nie Wnuk odcina się od PiS, a Zawiślak od Wnuka. ale to się nie uda. Zawiślak to nie PiS. Chyba, że jest władcą absolutnym.
    0
    0
  • "karolówiak" dnia 30 lipca 2016 o godzinie 8:42:43 napisał:
    Czy Wnuk, czy Zawiślak, czy inni działacze z różnych opcji - wszyscy oni zajmują się różnymi osiedlami, a osiedle KAROLÓWKA mają gdzieś! To najstarsze osiedle i najdalej oddalone od centrum, gdzie nawiasem mówiąc mieszka przewodniczący Rady Miasta pan Matwiejczuk. Tu nic się nie robi, nawet nie ma dla dzieci świetlicy osiedlowej, gdyby nie filia biblioteki przy ul. Śląskiej, to małe dzieci nie miałyby gdzie spędzać czasu. A młodzież to już w ogóle nie ma gdzie się podziać. Podobno jakieś latarnie mieli naprawiać, czy stawiać - pewnie dla tej młodzieży, która mogłaby sobie tam przesiadywać z piwkiem i oranżadką.
    0
    0
  • "hit" dnia 30 lipca 2016 o godzinie 10:47:56 napisał:
    Karolówka - w tamtym roku zbudowana Robotnicza, w tym kończą Rolniczą za 3 miliony (najdroższa ulica w mieście) plus zbudowana Kreta. No i jeszcze boisko przy SOSW i kilkanaście uliczek z latarniami. Wam to kur... nie dogodzi, wieśniaki z Karolówki
    0
    0
  • R E K L A M A
  • "nowe miasto" dnia 10 sierpnia 2016 o godzinie 23:48:14 napisał:
    Chlopak z sitanca stara sie jak moze, nawet z plstformianym poslem idzie w uklady any zrobic uklad. Podobno w niedlugim czasie maja plywac statki na trasie sitaniec tatusz, gondolami bedzie mozna plywac dookola miasta i pojawi sie wypozyczalnia latajacych dywanow. To wszystko mozna przeczytac bedzie mozna w prywatnej gazetce populistyczno naukowej wydawanej za pieniadze miejskie rsz nw kwartsl . Csytajcie i podziwiajci
    0
    0


UWAGA!! Komentarze zawierajace więcej niż 1 link(adres strony) są blokowane automatycznie przez system antyspamowy. Publikacja ich wymaga interwencji administratora. Aby opublikować więcej niż jeden link zalecamy publikację ich w kolejnych komentarzach.

Zapoznałem się z regulaminem usługi dostępnym na stronie(www.roztocze.net/regulamin-kometarze/) i akceptuję jego postanowienia.

Anty-spam:

observer 25 minut temu
ciastoch i demokracja ????? Smoleń powi...
Thomas
nowa ordynacja@ jeżeli faktycznie opozy...
nowa ordynacja
Jak nowa ordynacja wejdzie w życie, to ...
.
Słyszeliście, że Emanuel Macron zaczy...
.
Ogromny brak szacunku dla protestującyc...
magnar
Tak pół żartem, pół serio wszystko ...
chyba żartujes...
Każdemu wolno dziś sądzić co chce na...
Kosh
Nie ma czegoś takiego jak "wolność". ...
pl
Lul. Kiedyś przechodziłem obok podobne...
ciekawy
Tak mnie zainteresowało - pod sądem pr...
Horn
Akurat na zakupach koło sądu byłem. N...
zamościak
To już mogli sobie grilla uruchomić, n...
obserwer 2
Nie wychylaj się zbyt nisko bo czółko...
.
Co to znaczy, jesteśmy w trakcie przetw...
Komentarze publikowane powyżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
R E K L A M A B A N N E R III
Copyright © 2017 Fundacja im. Bernardo Morando. Wszelkie Prawa Zastrzeżone
ARCHIWUM lata 2000-2010 ROCZNIKI 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017