R E K L A M A

Polityka i Samorząd | ZamośćDaniel Czubara8 maja 2017

PiS wycofało poparcie dla prezydenta Wnuka

R E K L A M A    B O A R D

R E K L A M A    B O X  I
R E K L A M A    B O X  II

Na dzisiejszej konferencji prasowej, poseł Sławomir Zawiślak razem z radnymi i władzami powiatowymi Prawa i Sprawiedliwości ogłosił wycofanie poparcia dla prezydenta Zamościa, Andrzeja Wnuka.

Przypomnijmy, że w 2014 roku PiS poparło kandydaturę Andrzeja Wnuka na prezydenta miasta. W II turze wyborów pokonał on Marcina Zamoyskiego. Dziś władze zamojskiego PiS ogłosiły, że wycofują swoje poparcie dla prezydenta Wnuka.

-W dniu 04.05.2017 r. na posiedzeniu Zarządu Prawa i Sprawiedliwości Powiatu Grodzkiego Zamość dokonano analizy dotychczasowej współpracy rekomendowanego przez PiS, na stanowisko Prezydenta Miasta Zamościa, Pana Andrzeja Wnuka ze strukturami partii, w tym radnymi PiS w Radzie Miasta Zamościa. Z dniem 04.05.2017 r. Zarząd PiS Powiatu Grodzkiego postanowił wycofać poparcie polityczne dla Prezydenta Miasta Zamościa, Pana Andrzeja Wnuka. Tym samym Pan Prezydent nie ma prawa używać znaku graficznego partii ani też powoływać się na jej poparcie w swoich wystąpieniach publicznych. Jednocześnie członkowie Prawa i Sprawiedliwości, radni oraz osoby rekomendowane przez struktury partii do pełnienia zadań publicznych oświadczają, że tak jak dotychczas nadal będą udzielały wsparcia i pomocy przy wszelkich projektach, inicjatywach służących rozwojowi miasta Zamościa i regionu.- poinformował na konferencji poseł Zawiślak.

Więcej w poniższym materiale wideo.

Tak z kolei brzmi oświadczenie radnych PiS RM Zamościa:

Oświadczenie Klubu Radnych PIS Rady Miasta Zamość

Uprzejmie informuję, że z inicjatywą podjęcia uchwały w sprawie płatnego parkowania pojazdów samochodowych na drogach publicznych Miasta Zamość wyszedł Prezydent Miasta – Andrzej Wnuk.

Klub Radnych PiS nie brał udziału w głosowaniu uchwały z uwagi na:

Klub nie zgodził się z Panem Prezydentem co do zaproponowanego wzrostu opłat z 2 zł na 3 zł za 1 godzinę parkowania, gdyż uważamy, że opłat są wygórowane. Opłata 3 zł jest opłatą obowiązującą np.: w Warszawie. Nasz region jest zdecydowanie regionem biedniejszym. A wzrost opłat za parkowanie spowoduje dalsze ubożenie społeczeństwa.

Członkowie Klubu Radnych PiS dostrzegli, że projekt uchwały w sprawie płatnego parkowania pojazdów samochodowych na drogach publicznych Miasta Zamość, przedstawiony przez Pana Prezydenta może mieć wady prawne. Stąd też na sesji w dniu 27.03.2017 r. został zgłoszony wniosek o przerwę w celu uzupełnienia materiału, który uwzględniałby także autopoprawki do projektu uchwały. Jednak radni sprzyjający Panu Prezydentowi, ten wniosek w głosowaniu odrzucili. W konsekwencji podjęto uchwałę, która po interwencji służb urzędu wojewódzkiego, w części okazała się niezgodna z prawem. Ta część uchwały była niekorzystna dla osób, które faktycznie zamieszkują na terenie Starego Miasta, ale nie są zameldowane na Starym Mieście, oraz niekorzystana dla najemców lokali usługowych, którzy wynajmują lokale od innych podmiotów niż gmina Zamość.

W konsekwencji radni po odczytaniu projektu uchwały przez Radnego Rafała Zwolaka podjęli uchwałę, jak wynika z zapisu w protokole, że w obrębie Starego Miasta, jak i Nowego Miasta opłaty będą pobierane przez całą dobę. Nie wiemy czy gdziekolwiek w Polsce obowiązuję takie przepisy niekorzystne dla mieszkańców i turystów.

Klub Radnych Pis jest zaniepokojony, że w obiegu medialnym pojawia się nieprecyzyjna informacja Pana Prezydenta, że mieszkańcy Starego Miasta po interwencji służb urzędu wojewódzkiego będą płacić teraz więcej za parkowanie nawet 500 zł. Nic bardziej mylnego, kwestie ekonomiczne zaproponowane przez Pana Prezydenta Andrzeja Wnuka, będą obowiązywać.

Podobnie jak Wydział Prawny, Nadzoru i Kontroli Urzędu Wojewódzkiego Klub Radnych Pis oczekuje na wyjaśnienia od Przewodniczącego Rady Miasta, czy treść przegłosowanej przez Radnych uchwały odpowiada treści uchwały przekazanej organowi nadzoru.
Z poważaniem

Przewodniczący Klubu Radnych PiS

Miasta Zamość

Jan Obszański

 

Autor: Daniel Czubara
Ty już wiesz. Teraz podziel się tym na Facebooku ze znajomymi.
Jak cenna jest ta informacja dla Ciebie? Powiedz nam o tym - kliknij na gwiazdki.
Liczba ocen: 20 . Dziękujemy! Postaramy się być jeszcze lepsi.

Tagi, hashtagi i słowa klucze: , ,
`
R E K L A M A    B A N N E R   I
R E K L A M A    B O X  II
KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
  • "ak" dnia 8 maja 2017 o godzinie 17:49:09 napisał:
    Powinno się wprowadzić zakaz wjazdu na Stare Miasto, z wyjątkiem służb alarmowych, zaopatrzenia i osób niepełnosprawnych. Wara gnojom od Starego Miasta.
    17
    10
  • R E K L A M A
  • "bełata" dnia 8 maja 2017 o godzinie 18:02:26 napisał:
    dobra robota panowie. Szkoda że dopiero teraz
    21
    18
  • "justyna" dnia 8 maja 2017 o godzinie 18:14:15 napisał:
    Teraz czekamy żeby Marcin Zamoyski odwołał poparcie dla Matwiejczuka, Gościckiej, Budzyńskiej i Łuczki. Chyba, że nie zależy mu na tym kto i w jakim towarzystwie powołuje się na jego nazwisko.
    23
    4
  • "abc" dnia 8 maja 2017 o godzinie 18:16:54 napisał:
    Doprowadziliście do tego że mamy takiego prezydenta a teraz umywacie ręce? Jesteście za to odpowiedzialni i powinniście przeprosić wszystkich mieszkańców.
    49
    8
  • "Thomas" dnia 8 maja 2017 o godzinie 18:50:34 napisał:
    Pan Prezydent Andrzej Wnuk jest najlepszym prezydent po 1989 r.. Szkoda, że zdecydował się kandydować dopiero w ostatnich wyborach. Przy okazji rozgraniczcie dwa okresy przed i po wstąpieniu do UE czyli rokiem 2004 to dla tych ci nie mają pojęcia o finansach publicznych i ekonomii.. Konflikt z posłem Sławomirem Zawislakiem uważam za zbędny i kompletnie niepotrzebny . Uważam, że Panowie powinni dojść do zgody , nie wierzę, że te różnice jakieś duże. Przypomnę tylko, że było ogromne oczekiwanie zmiany sterow naszego miasta i faktycznie nastąpiła zmiana i to na lepsze. Tylko powtórzę szkoda, że Andrzej Wnuk zdecydował się kandydować dopiero teraz.
    22
    48
  • "A ŁO" dnia 8 maja 2017 o godzinie 19:07:59 napisał:
    Bardzo dobrze że PiS wycofał poparcie należało mu się.... za ZDRADE ideałów i programu PiS. Mam nadzieje że Wyborcy zapamiętają mu podwyżki podatków.... i jejgo parsz ywe ko alicje ............. !!!!!!
    19
    28
  • "Aniołek" dnia 8 maja 2017 o godzinie 19:10:30 napisał:
    Okazał się niegodny zaufania! nie zasługuje na poparcie. żadnych świętości nie uznaje
    18
    12
  • "PiS" dnia 8 maja 2017 o godzinie 19:22:25 napisał:
    Buahahaha. Podatki nie wzrosły, a posłowi przykro, bo za mało stołków? Wnuk sobie bez was poradzi. Zagdański na prezydenta! Kitka też!
    15
    20
  • "Ok" dnia 8 maja 2017 o godzinie 19:32:56 napisał:
    Panie Prezydencie zwykli członkowie PiS oraz wielu niezrzeszonych sympatyków PiŚ ma głęboko w d...e to co ta popaprana grupa partyjnych działaczy czyni. Im zaleźy na stołkach dla siebie. Tylko ślepy bądź mądry inaczej tego nie dostrzega. Proszę tak trzymać dalej.
    26
    21
  • "@ok" dnia 8 maja 2017 o godzinie 20:23:28 napisał:
    KOT też
    6
    1
  • R E K L A M A
  • "Gerwazy" dnia 8 maja 2017 o godzinie 20:32:46 napisał:
    Drodzy Państwo gdyby nie PIS to nie byloby Prezydenta Wnuka, więc prosze o odrobine szacunku dla naszych zamojskich władz PIS i Posła Zawislaka. PIS zrobil to co należało zrobić. BRAWO !
    21
    23
  • "ak" dnia 8 maja 2017 o godzinie 20:34:51 napisał:
    a je... ich PiS.
    13
    5
  • "Maniek" dnia 8 maja 2017 o godzinie 20:35:39 napisał:
    Władze PiS podjęly właściwą decyzję, bo nie ma z kim rozmawiać i z kim współpracować, jeżeli Prezydent nie dba o godnie o zamościan to dostał należytą zapłatę. Poseł Zawislak wie co robi, dobra robota Panie Posle. Zamoscianie Pana wspierają i doceniają
    16
    20
  • "Czesio" dnia 8 maja 2017 o godzinie 20:38:52 napisał:
    Proszę Państwa proszę się powstrzymać od wulgaryzmów, więcej oglady PIS wie co robi, merytoryczność na pierwszym miejscu. Prezydent Wnuk nie jest godzien aby współpracować z władzami PiS.
    16
    15
  • "Maniek" dnia 8 maja 2017 o godzinie 20:43:14 napisał:
    O czym mowa, Wnuk sie kompletnie nie nadaje na Prezydenta. Należy dobrze się poruszac w problematyce Zamościa i potrzeb jego mieszkańcow a także w przepisach prawa o czym sie zdaje Panu Prezydentowi zapominać. Pieknie chciał rozwiązać problem związany z parkingiem, to jest niedorzeczne i uwłaczajace godności tak prominentnego stanowiska. Prezydent Wnuk powinien oficjalnie przyznać sie do błędu i nalezy przeprosic Pana Wojewodę, wladze PIS w Zamościu, Radnych klubu PiS oraz samych zamoscian.
    19
    13
  • "Gerwazy" dnia 8 maja 2017 o godzinie 20:47:26 napisał:
    Prezydent Wnuk jest niepoważny i nieodpowiedzialny prowadząć butną politykę szkodzi zamoscianom i wizerunkowi naszego miasta na zewnatrz ale na szczęscie Posel Zawislak wie co robi i robi to doskonale. Pozdrowienia Panie Pośle
    18
    15
  • "Kornel" dnia 8 maja 2017 o godzinie 20:50:01 napisał:
    Prezydent Wnuk jest niegodny zaufania a tym bardziej zaufania PIS, zarzad PiS podjął słuszną decyzję.
    15
    17
  • "Aniołek" dnia 8 maja 2017 o godzinie 20:54:42 napisał:
    Gdyby PiS nie udzielił mu poparcia to by nigdy prezydentem nie został, ludzie po prostu by na niego nie głosowali - NIEWDZIĘCZNIK, na następną kadencje będzie się już wykazywał kompetencjami w swoim stowarzyszeniu bo na pewno już prezydentem nie będzie .
    16
    15
  • "PiS" dnia 8 maja 2017 o godzinie 20:59:27 napisał:
    Dobra Adam, idź już spać. Prezydent Wnuk sobie bez was poradzi. A wasi ludzie stołków by nie mieli. Tyle w tym temacie.
    15
    12
  • "ona" dnia 8 maja 2017 o godzinie 20:59:48 napisał:
    i gitara!
    3
    3
  • R E K L A M A
  • "Aniołek" dnia 8 maja 2017 o godzinie 21:07:49 napisał:
    Święte słowa Gitarra na pewno Wnuczkowi się przyda, Będzie miał dużo wolnego czasu, codziennie na rynku będzie mógł na gitarze przygrywać zamościanom :D:D :D wreszcie im umili bytowanie bo jako prezydent nie dał rady, może się odnajdzie jako GRAJEK :D
    11
    9
  • "fifi" dnia 8 maja 2017 o godzinie 21:09:42 napisał:
    Brawo Panie pośle Zawiślak , Brawo PiS to piękny dzięń i jeszcze ładniejszy prezent dla opozycji!!! Dzisiaj w swojej bucie i pysze podaliście jej tlen polityczny. Jeżeli opozycja będzie mądra a nie małostkowa i się zjednoczy ( a się zjednoczy) to wystawi jednego kandydata na prezydenta miasta Zamościa i co i WYGRA !!!! BO wy rozbijecie głosy z obecnym prezydentem Wnukiem. I w drugiej turze przegracie , bo linia podziału będzie PiS i cała pozostała reszta parti politycznch i stowarzyszeń na lewo od PiS . BRAWO WY!! BRAWO ZAWISLAK !!! Pycha kroczy przed upadkiem - zapamiętajcie towarzysze z PiS-u ten tekst to o WAS!!!
    19
    9
  • "Aniołek" dnia 8 maja 2017 o godzinie 21:13:38 napisał:
    fifi ale ty mądry jesteś, te rady to najbardziej ciebie się tyczą
    3
    8
  • "piotr" dnia 8 maja 2017 o godzinie 21:37:21 napisał:
    Prawo i Sprawiedliwość dało poparcie, Prawo i Sprawiedliwość wycofało poparcie, to takie logiczne... Dzięki twardej postawie radnych z tego ugrupowania w mieście nie podnosi się podatków. Czy to tylko do radnych PiS należy pilnowanie by w biednym mieście nie było najwyższych stawek podatkowych? A może Pan Prezydent z poparciem PiS powinien tego pilnować? Proszę Szanownych Wyborców o rozwagę przy ocenie sytuacji. Podałem tylko jeden przykład ale jest ich wiele....
    9
    3
  • "Wirtuoz" dnia 8 maja 2017 o godzinie 21:59:44 napisał:
    Pan Zawiślak nie cofnął poparcicia politycznego tylko partyjne. To po pierwsze. Poparcie polityczne to zupełnie co innego, czego jak widać niektórzy nie rozumieją. A cofnięcie poparcia partyjnego bez uzasadnienia jest po prostu żałosne.
    1
    12
  • "Aniołek" dnia 8 maja 2017 o godzinie 22:22:14 napisał:
    jednym słowem w sposób żałosny z fotela Prezydenta przejdzie na grajka ulicznego....
    10
    6
  • "Aniołek" dnia 8 maja 2017 o godzinie 22:29:38 napisał:
    Może tam bez poparcia PiS poradzi, świetlane perspektywy i wspaniała kariera przed nim :D
    5
    6
  • "alex" dnia 8 maja 2017 o godzinie 22:31:05 napisał:
    Rozmawiajmy merytorycznie po co te grajki. PIS miał prawo tak się zachować i z tego skorzystał. Prezydent Wnuk może realizować swoją politykę co czynił od początku. Kto przekona mieszkańców, a może ktoś trzeci ? PiS musiał tak zrobić jeżeli chce kreować swoją politykę w mieście. .
    11
    5
  • "X" dnia 8 maja 2017 o godzinie 22:44:13 napisał:
    ktoś trzeci? a któż to taki? czyżby w brodłeju jakaś nowa siła polityczna powstawała ? buhhaaaa
    6
    0
  • "dancerka" dnia 8 maja 2017 o godzinie 22:48:19 napisał:
    Kto wie może i czas na Pana Michała Malca.
    4
    14
  • R E K L A M A
  • "X" dnia 8 maja 2017 o godzinie 22:56:06 napisał:
    NIE DAJ BOŻE sodomia i gomorja
    13
    4
  • "wilk" dnia 8 maja 2017 o godzinie 23:00:18 napisał:
    Michał Malec na prezydenta? Bardzo dobry kandydat.
    6
    17
  • "wiem" dnia 8 maja 2017 o godzinie 23:05:01 napisał:
    Michał Malec jestem na TAK!
    4
    18
  • "Malec to idealny kandydat" dnia 8 maja 2017 o godzinie 23:27:10 napisał:
    Michał Malec to człowiek sukcesu. Facet niedługo będzie bronił pracy doktorskiej z prawa. Zrobił biznes od zera, jego lokal jest na bardzo wysokim poziomie. Ludzie z Warszawy przyjeżdżający do Zamościa tak mówią. Nie pójdzie ani z Wnukiem , ani z Zawiślakiem.Jest rodowitym mieszkańcem, mieszkającym i płacącym podatki w naszym mieście. Dziękuje za uwagę.
    4
    18
  • "Wckwadrans" dnia 8 maja 2017 o godzinie 23:46:11 napisał:
    On to się prędzej nadaje do baletu rosyjskiego Jezioro łabędzie tańczyć niż na Prezydenta Zamościa -dobre hehehehe
    13
    3
  • "felek" dnia 9 maja 2017 o godzinie 0:53:23 napisał:
    Ten Pan Prezydent to bardzo dobrze robi odciął się od tego towarzystwa niemoralnego udającego świętych
    11
    5
  • "do felek" dnia 9 maja 2017 o godzinie 6:14:43 napisał:
    Mam rozumieć Twoją wypowiedź, że Pan Prezydent jest święty? Hahahahah
    8
    0
  • "pora na trzecią siłe" dnia 9 maja 2017 o godzinie 7:18:01 napisał:
    Michał Malec to bardzo dobry kandydat. Pogodzi P. Wnuka i P. Zawiślaka. Kandydat centrum, odpowiedzialny i zrównoważony. Bardzo niewiele mu kiedyś zabrakło na posła jakieś 100 głosów zasługuje!
    2
    17
  • "@@" dnia 9 maja 2017 o godzinie 7:59:12 napisał:
    Na zaprezentowanym zdjęciu grupa ludzi z wielkim dorobkiem zawodowym. Wierni uczniowie "mędrca" od puszczania w skarpetkach i niezawodnych tez "nie chce ala musze" i 'Jestem za a nawet przeciw". Ludzie opamiętajcie się.
    9
    1
  • "Robert" dnia 9 maja 2017 o godzinie 8:04:26 napisał:
    Uważam, że pora na nowe pokolenie. Staram się z uwagą obserwować zamojską scenę polityczną i widzę kilka dobrze zapowiadających się osób. Czy Michał Malec do nich należy? Kiedyś tak ale od kilku dobrych lat o nim nie słychać. W centrum: Zwolak, Ćwik, prawica: Pawlik, Kitka, lewica: Kwiatkowski no i mój faworyt którego nie da się przypisać do jakiejkolwiek kategorii: Wszoła ;)
    6
    4
  • R E K L A M A
  • "@ robert" dnia 9 maja 2017 o godzinie 8:20:12 napisał:
    Tylko Michał Malec twarz młodeo pokolenia.
    2
    10
  • "obserwator" dnia 9 maja 2017 o godzinie 8:26:41 napisał:
    Dajmy szanse Michałowi mało brakowało a zostałby posłem, świetnie się kiedyś zapowiadał, dojrzał jest szanowanym biznesmenem. Merytorycznie ponad konkurencje.
    2
    11
  • "Robert" dnia 9 maja 2017 o godzinie 8:28:09 napisał:
    Problem w tym że nie ma zaplecza. Z tego co pamiętam to był u Gowina ale kariera w LHS została drastycznie przerwana.
    6
    3
  • "@ robert" dnia 9 maja 2017 o godzinie 8:38:03 napisał:
    Ma ogromny szacunek i ludzie go popierają, zapleczem jego jest miasto Zamość. Dajmy temu człowiekowi szanse a na pewno jej nie zmarnuje.
    2
    7
  • "Robert" dnia 9 maja 2017 o godzinie 8:40:27 napisał:
    Oj piszesz teraz jak przedszkolak jakbyś nie znał się na polityce. Nie przekreślam go lecz musi ostro popracować i stworzyć zaplecze.
    4
    4
  • "olek" dnia 9 maja 2017 o godzinie 8:41:09 napisał:
    Trzeba najpierw zapytać Pana Michała Malca czy jest tym zainteresowany. Nie mniej jednak jeżeli to czyta to apeluję by poważnie rozważał taką możliwość.
    3
    6
  • "olek" dnia 9 maja 2017 o godzinie 8:44:15 napisał:
    Michał Malec myślę, że spokojnie może liczyć na elektorat centrowy związany z PO, elektorat Pana Marcina Zamoyskiego, część elektoratu PIS oraz mieszkańcy i młodzież.
    2
    10
  • "fakt" dnia 9 maja 2017 o godzinie 8:48:10 napisał:
    Jest doświadczony radny Zagdański to on powinien dostać szansę !
    4
    7
  • "????" dnia 9 maja 2017 o godzinie 8:54:42 napisał:
    Panie Pośle - dobra decyzja tylko trochę szkoda, że dopiero teraz. Wnuk to baardzo słaby prezydent.
    5
    8
  • "analityk" dnia 9 maja 2017 o godzinie 8:55:30 napisał:
    Ciekawe jak wyglądała by debata Malec kontra Wnuk.
    3
    4
  • R E K L A M A
  • "Robert" dnia 9 maja 2017 o godzinie 8:56:13 napisał:
    Nie zgadzam się z Tobą olek. Lepiej dla niego jeżeli będzie deklarował się jako bezpartyjny z szerokimi skrzydłami od lewej do prawej. Mieszkańcy pamiętają że był w PiSie następnie u Gowina czytaj Zjednoczona Prawica więc będzie nieautentyczny jeżeli zwiąże się z PO (nawet nieformalnie). Ludzie tego nie lubią.
    4
    3
  • "@ Robert" dnia 9 maja 2017 o godzinie 8:58:51 napisał:
    Wyobraźcie sobie debatę kandydatów. Wszoła , Malec, Wnuk, Zagdański, Pfeiffer. Byłoby ciekawie
    8
    2
  • "Zamość" dnia 9 maja 2017 o godzinie 9:01:30 napisał:
    Ludzie od lat Zawiślak i Zawiślak. On nie mieszka w Zamościu. Popatrzcie na tych ludzi na zdjęciu. Jak to wygląda. Na ich miny. Nie głosujmy nigdy na Zawiślaka ani na jego radnych.
    11
    4
  • "Robert" dnia 9 maja 2017 o godzinie 9:01:51 napisał:
    Uważam, że będą startowali: Wnuk, Zagdański, Pfeifer, może ktoś z lewicy i widzę miejsce na kogoś jeszcze. Czy Malec? Trudno mi powiedzieć nie widać jego inicjatyw więc pewnie nie ma takich zamiarów.
    5
    4
  • "Zamość" dnia 9 maja 2017 o godzinie 9:05:05 napisał:
    Głosujmy na Zawiślaka i na jego radnych. P.S mam rozdwojenie jaźni sorki.
    1
    6
  • "bonifacy" dnia 9 maja 2017 o godzinie 9:31:03 napisał:
    Pan Malec zrobił lokal wypas, wszystkie w koło pobankrutowały lub ledwo koniec z końcem wiążą a u niego jest najlepszy lokal w mieście. Ma pojecie o biznesie, nasze miasto by zyskało gdyby nim władał.
    2
    12
  • "Tak jest" dnia 9 maja 2017 o godzinie 9:41:31 napisał:
    Poseł Zawiślak powinien raczej martwić się tym , że sam już dawno stracił poparcie mieszkańców Zamościa ( jeżeli w ogóle kiedykolwiek je miał ) natomiast to , że swoje poparcie wycofa dla Prezydenta Wnuka jest bez znaczenia ponieważ pana posła nikt poważnie nie traktuje.
    13
    5
  • "@tak jest" dnia 9 maja 2017 o godzinie 9:44:10 napisał:
    Ma większe od radnego Nizioła.
    3
    6
  • "1962" dnia 9 maja 2017 o godzinie 9:53:52 napisał:
    dobra robota już dawno powinniście to zrobić
    4
    6
  • "adam borys" dnia 9 maja 2017 o godzinie 9:58:52 napisał:
    Do grupy ewentualnych kandydatów na prezydenta dodałbym jeszcze Jerzego Nizioła . Wprawdzie będzie mu ciężko uzyskać poparcie lewicy ale ciągle może liczyć na mieszkańców spółdzielni mieszkaniowych a to spora grupa wyborców. Uważam , że J.Nizioł może również liczyć na głosy sympatyków PO oraz Marcina Zamoyskiego. Często w wypowiedziach pojawiają się postulaty aby stawiać na młodych a przecież właśnie obecnie mamy młodego Prezydenta, którego działania krytykujemy . Stawiajmy zatem na młodych ale róbmy to z umiarem a nie na hura . Uważam , że dobrym kierunkiem jest wariant, w którym młodzi dochodzą do władzy stopniowo poprzez naukę i doświadczenie zdobywaną od doświadczonych menadżerów , polityków czy samorządowców a nie poprzez eksperymenty . Przy tak rozumianym schemacie kandydatura Jerzego Nizioła jest zasadna
    3
    11
  • R E K L A M A
  • "edek" dnia 9 maja 2017 o godzinie 10:06:58 napisał:
    zwolennicy Pana Wnuka zadowoleni, zwolennicy tego Koła dyskutantów świetlicy wiejskiej ze zdjęcia nad artykułem rowniez , wiec w czym problem?
    1
    5
  • "pp" dnia 9 maja 2017 o godzinie 10:09:56 napisał:
    jeszcze nie dawno poseł Zawiślak był beeeee, a teraz cacy?
    4
    1
  • "Robert" dnia 9 maja 2017 o godzinie 10:13:03 napisał:
    adam borys Nizioł to zgrana karta, przypomnę że jest radnym od 1998 roku. Czego miał dokonać to już dokonał i nic odkrywczego się po nim już nie spodziewam. Nie daję mu dużych szans ze względu, że jego zachowanie przypomina mi typową chorągiewkę. Z dużym prawdopodobieństwem można powiedzieć że poniósłby druga prezydencką porażkę a zapewne Pan Nizioł nie chce tak zakończyć swojej politycznej kariery. Uważam, że wystartuje na radnego z listy Wnuka.
    8
    1
  • "TORRES20400" dnia 9 maja 2017 o godzinie 10:14:53 napisał:
    Prawda jest taka, że p. Wnuk nie ma konkurencji. Nie wiadomo tylko, czy on sam będzie chciał reelekcji. Jak będzie chciał, to ciekawe jaki KWW zmontuje. Znowu "Wspólny Zamość", czy coś bardziej "swojego". P. Zagdański jest moim zdaniem zbyt "bucowaty", aby zyskać jakieś szersze poparcie. P. Zawiślak odpada z oczywistych względów. podobnie jak p. Nizioł. P. Zagdańskiemu należą się z resztą "wyrazy uznania, za zdemolowanie zaplecza politycznego". Reszta kandydatów jest na poziomie "egzotycznym" - tu lidera widzę w p. Pfeifer i p. Wszole. Jak będzie? Czas pokaże. Był już taki jeden 100% kandydat na prezydenta wszystkich Polaków. I nic z tego nie wyszło, bo jednak przejechał po pijaku, na pasach, zakonnicę w ciąży....
    3
    5
  • "Robert" dnia 9 maja 2017 o godzinie 10:18:28 napisał:
    Czarno również widzę głosy byłego komitetu Marcina Zamoyskiego za Jerzym Niziołem. Wielu ludzi uważa, że to przez niego Zamoyski nie jest już prezydentem. Dodatkowo jest w "koalicji" z Wnukiem co jeszcze bardziej utwierdza w przekonaniu wyborców MZ, że nie warto na niego głosować.
    6
    0
  • "TORRES20400" dnia 9 maja 2017 o godzinie 10:30:07 napisał:
    Równie ciekawa będzie konfiguracja Rady Miejskiej następnej kadencji. Gdzie się podzieją sieroty po p. Zamoyskim? Co z "nowoczesnymi inaczej"? Co z radnymi "poza klubowymi" z PiSu?- dadzą się zastraszyć p. Zawiślakowi i p. Zagdańskiemu, czy też wybiorą drogę w tym samym kierunku, ale inną ścieżką? Nie ma w obecnej RM "kukizowców", a przecież formacja ma prężnego i "logicznego" posła, który zapewne będzie chciał budować tzw. "zaplecze".
    6
    4
  • "wyborca" dnia 9 maja 2017 o godzinie 10:31:33 napisał:
    Należy bliżej przyjrzeć się osobie Szczepana Kitki to ciekawa osobowość z ogromnym potencjałem kto wie może w przyszłości lider.
    2
    7
  • "@ torres" dnia 9 maja 2017 o godzinie 10:33:15 napisał:
    Prognoza PIS 15 radnych, Kukiz 5 , 3 inne. Prezydent Zagdański.
    3
    10
  • "Robert" dnia 9 maja 2017 o godzinie 10:33:49 napisał:
    @TORRES20400 Nie doceniasz poparcia PiS w naszym mieście.PO nie tak dawno również mówiła że nie ma z kim przegrać. Kogokolwiek wystawi PiS, będzie faworytem. Nie przekreślam szans Andrzeja Wnuka ponieważ urzędujący prezydent zawsze ma premię z tytuły zajmowanego stanowiska lecz dużo będzie zależeć ilu będzie miał kontrkandydatów. Jeżeli wystartują np. Pfeifer, Zagdański, Kwiatkowski, Ćwik, Malec to ma duże szanse na wejście do drugiej tury a w niej jak wiadomo wszystko możliwe. Jeżeli wystartują Zagdański, Pfeifer (zbierze poparcie całej opozycji), Wnuk to ten ostatni zapewne nawet nie wejdzie do drugiej tury. Teraz pewnie wszyscy oglądają się siebie i planują strategię wyborczą.
    7
    2
  • "TORRES20400" dnia 9 maja 2017 o godzinie 10:42:33 napisał:
    Zapomniałem wspomnieć o radnych tzw. "lewicy". Chyba już nie zobaczymy i nie usłyszymy barwnych tyrad p. radnego Nowakowskiego i milczącego wybiórczo radnego Łuczki. Jeśli "czerwona zaraza" ma się dostać do RM, to niech lepiej będzie, żeby był ten młodzian od nich, ten cały p. Kwiatkowski.
    4
    3
  • R E K L A M A
  • "adam borys" dnia 9 maja 2017 o godzinie 10:45:33 napisał:
    Podobnie jak w wielkiej polityce tak i u nas chcąc wygrać z kandydatem PIS musimy poprzeć jednego wspólnego kandydata. Moim zdaniem takim kandydatem jest J.Nizioł. Wprawdzie nie jest to idealny kandydat ( jak każdy) ale potrafi wokół siebie zjednać różne opcje polityczne i społeczne . Nie obawiałbym się tego, że w kampanii wyborczej konkurował zarówno z Wnukiem jak i Zamoyskim. Dzisiaj tak z jednym jak i z drugim z powodzeniem współpracuje. Do wyborów pozostało jeszcze trochę czasu i dlatego myślę , ze J.Nizioł powinien wykorzystać ten czas do porozumienia z lewicą. Jest to jego stały i wierny lektorat i szkoda byłoby go stracić. Jestem przekonany , że Nizioł jak mało kto może liczyć na poparcie wszystkich opcji politycznych ( KWW A.Wnuka, Lewica, .N, KOD,KWW M.Zamoyskiego, PO ) a nawet PIS ( przynajmniej tych sympatyków tej partii którzy są krytyczni wobec poczynań posła Zawiślaka). Dla @"Roberta" mam tylko jedną odpowiedz . Proszę porównać sobie jak wyglądał Zamość w roku 1998 a jak wygląda obecnie i może właśnie dlatego warto stawiać na doświadczonych menadżerów i samorządowców
    2
    5
  • "Robert" dnia 9 maja 2017 o godzinie 10:46:47 napisał:
    do @ torres Reguła liczenia głosów d'Hondta przy 4-5 komitatach wyborczych zaprzecza twojej tezie o 15 radnych z listy PiS. Chyba że jesteś zwykłym trollem to przepraszam.
    3
    2
  • "nick" dnia 9 maja 2017 o godzinie 10:49:51 napisał:
    A jak to Robert wygląda przy zdecydowanej wygranej PIS w mieście? Myślę, że zobaczymy 50-60 % nowych twarzy w radzie. Oby młodsi średnia wieku 45 .
    1
    0
  • "obywatel" dnia 9 maja 2017 o godzinie 11:02:31 napisał:
    W tym sporze popieram Pana Prezydenta,to oczywiste a Pis-"choragiewki" jeszcze przejadą się na tym braku wierności zasadom.Powinni stać murem za Prezydentem ale może to i lepiej.Zamościowi potrzeba bezpartyjnego Prezydenta,który będzie dbał o miasto nie patrząc na partyjne barwy.
    4
    2
  • "Robert" dnia 9 maja 2017 o godzinie 11:03:06 napisał:
    @adam borys Widzę, jak zmienił się Zamość lecz na pewno nie jest to zasługą Pana Nizioła, był jedynie radnym. Nie twierdzę oczywiście, że złym. Śmietankę zawsze spija prezydent i tą już dawno spił Marcin Zamoyski. Na potwierdzenie moich słów wystarczy zapytać 10 przypadkowych mieszkańców. 7 na 10 odpowie, że Zamość zmienił się dzięki Zamoyskiemu. Pomijam fakt, że mieszkańcy nie będą głosować na Jerzego Nizioła co poparłem dowodami we wcześniejszych postach ale nie ma szans na zjednoczenie opozycji ponieważ sam jest w koalicji z obecnym prezydentem. Masz natomiast rację, że jeden wspólny kandydat opozycji ma bardzo duże szanse na wygraną.
    4
    1
  • "Robert" dnia 9 maja 2017 o godzinie 11:16:01 napisał:
    @nick Masz tuaj kalkulator: http://www.math.edu.pl/system-wyborczy poklikaj różne warianty a się dowiesz.
    1
    1
  • "Zamościanin" dnia 9 maja 2017 o godzinie 11:25:02 napisał:
    No to lipa. Większego prezentu zrobić nie mogli :(
    1
    1
  • "mieszkaniec Zamościa" dnia 9 maja 2017 o godzinie 11:32:31 napisał:
    Popieram PiS w tym sporze. P. A. Wnuk niech szuka poparci na lewicy.
    4
    4
  • "lewica" dnia 9 maja 2017 o godzinie 11:45:34 napisał:
    do mieszkaniec Zamościa My go nie chcemy nie zmieni tego nawet to że jego doradca był szefem młodzieżówki SLD. Niech szuka poparcia w PO.
    4
    2
  • "JZ" dnia 9 maja 2017 o godzinie 11:48:07 napisał:
    I jest osoba godna mieszkańców zamoscia bezpartyjna żyjąca problemami miasta i ludzi i taka osoba na prezydenta a nie z poparcia lub z klucza
    0
    1
  • R E K L A M A
  • "adam borys" dnia 9 maja 2017 o godzinie 11:54:00 napisał:
    do @"Robert" . Zgadzam się z tobą , że J.Nizioł jest w koalicji z obecnym prezydentem ale również jest w koalicji z byłym prezydentem ( M.Zamoyskim) jak również współpracuje z pozostałymi siłami politycznymi tj PO, .N, Jeżeli dodatkowo do czasu wyborów będzie potrafił porozumieć się z lewicą wówczas jego siła wyborcza będzie bardzo znacząca i dlatego twierdzę , ze jest to jedyny kandydat który może zjednoczyć ( przynajmniej na czas wyborów ) wszystkie opcje i w drugiej turze wyborów na prezydenta pokonać kandydata PIS
    2
    4
  • "PO wszystkim" dnia 9 maja 2017 o godzinie 11:56:17 napisał:
    dziękujemy ale nie
    4
    0
  • "Robert" dnia 9 maja 2017 o godzinie 12:10:47 napisał:
    @adam borys Chyba nie czytasz moich wpisów. Nawet nie starasz się przedstawić swoich argumentów aby mnie przekonać lecz ciągle powtarzasz, że Jerzy Nizioł byłby dobrym prezydentem. Zapytaj Pana Zwolaka, Panią Pfeifer czy poprą w wyborach prezydenckich Jerzego Nizioła? Bardziej spodziewałbym się odpowiedzi w stylu "po moim trupie". Więc o jakiej współpracy z PO i N. piszesz? Z moich obserwacji wynika, że lewicę wykorzystał i zostawił. Zresztą nie pierwszy raz. Przypominam sobie jak poszedł za Markiem Borowskim i utworzył SDPL. Dodać do tego, że znowu ktoś napisze donos do CBA i antyreklama jak w poprzednich wyborach gotowa. Wybory to brudna gra a Pan Nizioł jest łatwym celem. Jest na pewno dobrym gospodarzem na swoim osiedlu i niech tak zostanie.
    6
    2
  • "Thomas" dnia 9 maja 2017 o godzinie 12:47:06 napisał:
    Arytmetyka wyborcza jest nieubłagana. to są liczby, które w sposób nieubłagany odzwierciedlają. Marcin Zamoyski od czasów wygranej ze Sławomirem Zawiślakiem stracił do kolejnych wyborów ponad 20 % swojego elektoratu, a może inaczej 20 % z tych co by mogli potencjalnie zagłosować nie zagłosowali. PYTANIE NASUWA SIĘ SAMO SKĄD TAKI UBYTEK. ??? Dziwię się, że Poseł nie stanął w ostatnich wyborach samorządowych do walki o Urząd prezydenta Zamościa - z cała pewnością wygrałby nawet i większa przewagą niż Andrzej Wnuk. ============================================================================= ELEKTORAT CZY GLOSUJĄCY NA TEGO KANDYDATA. Elektorat to wierna grupa, wyborcy czy głosujący na danego kandydata to nie jest elektorat. poparcie takich głosujących jest niepewne, trzeba ich przekonać, i nie można zarzucać jakiemuś kandydatowi, ze to przez niego przegrał. Elektorat, zwłaszcza ten wierny jest zawsze wierny i głosuje na swoich - tutaj tego nie było. W przypadku MZ głosy tego elektoratu okazały się zbyt małe aby rozstrzygnąć wszystko w pierwszej turze. Tak więc kluczem do zrozumienia przegranej Marcina Zamoyskiego jest ponad dwudziestoprocentowy spadek poparcia w porównaniu z poprzednimi wyborami do bezwzględnego poziomu poparcia poniżej 50 procent poparcia. nie bez znaczenia była nieco wyższa frekwencja w pierwszej turze. ======================================================================== Poprzednie wybory samorządowe pokazały jasno Marcin Zamoyski nie miał 50 % poparcia, nawet przy poparciu wszystkich sił lewicowych w drugiej turze przegrał. przegrał i to przegrał dosyć znacznie, dlatego, że Andrzej Wnuk nadrobił dość duża stratę. Gdyby nie było innych kandydatów, z całą pewnością Andrzej Wnuk wygrałby w pierwszej turze. Można się co do tego spierać, ale wyniki drugiej tury potwierdziły to. ============================================================================= Jest takie powiedzenie, nie wszystko złoto co się świeci, tak samo tutaj głosujemy na człowieka, zwłaszcza w wyborach samorządowych - i choćby nie wiem z jakiej był partii to albo będzie wybierany albo nie - wszystko zależy od siły przebicia. Młode wilki choćby nie wiem jak się starały muszą przekonać do swoich racji, mówić swoim głosem, ale przede wszystkim zmierzyć się z problemem gerontokracji, nie mówić jej głosem i podkładać się dokonując swoistej autodestrukcji czyli "popełniać polityczne samobójstwo, czy harakiri), musi dojść do zmiany pokoleniowej. ============================================================================ Istota dojrzałych demokracji polega naturalnej selekcji na zasadzie przegrany odpada z gry. Też jest efekt domina, upadek partii czy ruchu wywala wszystkie klocki , jeżeli ktoś ma instynkt samozachowawczy w porę się ewakuuje. Kolejne sondaże są bezlitosne pokazują jasną tendencję PSL, Nowoczesna poza sejmem, Może wejdzie SLD - Umacnianie się pozycji PiS, PO i Kukiz 15. ktoś coś wspomniał o sierotach - ja powiem tylko tyle bez partii politycznych nie ma demokracji, czasy liderów kończą się.
    2
    4
  • "do Thomas" dnia 9 maja 2017 o godzinie 12:51:53 napisał:
    Chłopie skąd Ty się urwałeś? Zamoyski przegrał znacznie w Wnukiem? Sprawdź wyniki. Nawet takie elementy jak pogoda miały wpływ.
    3
    3
  • "klaus mitwoch" dnia 9 maja 2017 o godzinie 13:03:39 napisał:
    100 kilka głosów to znacznie??Czy się Thomasowi w dupie nie poprzewracało?
    3
    1
  • "Wasz PUPIL" dnia 9 maja 2017 o godzinie 13:22:42 napisał:
    A co PiS DA ???
    3
    2
  • "adam borys" dnia 9 maja 2017 o godzinie 13:26:49 napisał:
    do @Robert . Jesteś tak bardzo przywiązany do swoich argumentów , że nie chcesz dostrzegać moich . Nie przeceniałbym roli pani Pfeifer, która moim zdaniem jest zdecydowanie przereklamowana . Owszem jest to postać barwna ale wyłącznie w kategoriach folkloru politycznego lub lokalnego "bagienka" . Dla tych którzy lubią postawę "nie bo nie" to faktycznie pani Pfeifer jest radną odpowiednią , Ja jednak mam głęboką wiarę w mądrość mieszkańców Zamościa i wierzę , że przy swoich wyborach kierują się zgoła innymi przesłankami . Co do pana Zwolaka to myślę , że po okresie "machania szabelką" w końcu dojdzie do wniosku , że warto usiąść do stołu i rozsądnie porozmawiać. Trudno natomiast nazywać zdradą lewicy to że ktoś kiedyś poparł Marka Borowskiego po pierwsze dlatego , że lewica to nie tylko SDPL a po drugie dlatego , ze Marek Borowski to również lewica .
    3
    6
  • "wyborca" dnia 9 maja 2017 o godzinie 13:30:33 napisał:
    Czy rządził Zamojski czy Wnuk dla wyborców PIS to jedna chwała.
    3
    4
  • "Thomas" dnia 9 maja 2017 o godzinie 13:57:55 napisał:
    Powiem tylko tyle wygra Andrzej Wnuk i to ze znaczną przewagą w stosunku 70 % do 30 % i to w pierwszej turze.
    10
    9
  • R E K L A M A
  • "VVV" dnia 9 maja 2017 o godzinie 14:13:02 napisał:
    Panie Prezydencie Andrzeju Wnuk inwestycje które Pan wykonuje i zamierza wykonywać głosują w przyszłych wyborach na Pana. Zwycięstwo pewne byle Pan nie poddał się presji partyjnej i kadrowej działaczy PiS. Zwykli członkowie PiS są za Panem.
    12
    8
  • "toyota" dnia 9 maja 2017 o godzinie 14:22:46 napisał:
    Inwestycje za pieniądze mieszkańców oraz kredyty. Sam jako mieszkaniec gminy ich nie będzie spłacać. Te VVVolkswagen pisz za siebie a nie wróżysz z fuksów - gołodupcu.
    6
    4
  • "VVV" dnia 9 maja 2017 o godzinie 14:29:32 napisał:
    Myślałem że toyota to inteligentny model. Pomyliłem się. Spodnie posiadam.
    3
    3
  • "TORRES20400" dnia 9 maja 2017 o godzinie 14:36:38 napisał:
    Tu jeszcze ciekawe jest to, zgodnie z koncepcją pewnego profesora od polityki i zjawisk społecznych: :"która to mucha szybciej siądzie na g.wnie"?
    1
    1
  • "zamościanin" dnia 9 maja 2017 o godzinie 14:52:33 napisał:
    ajajajajajajajaj...jakie słodkości, Pan Poseł to, Pan Poseł tamto..., a ja myślę, że zrobił głupio i tyle. Takie komunikaty nie przystoją poważnemu posłowi, żenada
    2
    3
  • "obserwator" dnia 9 maja 2017 o godzinie 14:56:47 napisał:
    To kiedy Żmijan przytuli Wnuka i pocieszy ? Wkrótce czy trochę poczekamy ?
    4
    2
  • "olaf" dnia 9 maja 2017 o godzinie 14:57:34 napisał:
    Trzeba powoli zapomnieć o tym nieporozumieniu i namaścić nowego kandydata. Proponuję Pana Zagdańskiego.
    3
    4
  • "BORYS" dnia 9 maja 2017 o godzinie 14:58:01 napisał:
    Otóż nie Panowie ,to nie jest jedna chwała dla PiS kto rządził, to Wnuk sie okazał nie godnym kandydatem PIS na prezydenta, dla lokalnych wladz PIS powinien mieć olbrzymi szacunek i uszanowanie. Powinien być wdzięczny za swój sukces. Cóż Prezydent tego nie docenił i Poseł Zawislak wraz z członkami rady i zarządem podjeli bardzo sluszną i odpowiedzialną decyzję a dlaczego ????? a dla tego ze istotą ich pacy jest dbałość o region o nasz region i jego rozwoj, o dobro zamościan. Prosze to docenić. PIS bardzo działa bardzo zdecydowanie i pro rozwojowo dla Zamoscia i oby tak dalej. Brawo Panie Posle.
    4
    4
  • "Mike" dnia 9 maja 2017 o godzinie 15:00:56 napisał:
    BORYS jak najbardziej się z Toba zgadzam, zamoscianie powinni dostrzec nieudolność Prezydenta i jego antyspołeczne działanie, nie realizuje programu który deklarowal w swoich obietnicach, nie chcę współpracować z radnymi, odwrócił się od PIS. Z Wnukiem nie ma o czym merytorycznie dyskutowac i co więcej ta ostatnia wtopa z Panem Wojewodą. To jest nie poważne. Wladze PIS podjeły stosowną decyzję
    5
    3
  • "Krzyś patriota" dnia 9 maja 2017 o godzinie 15:03:54 napisał:
    PiS dziala tak jak należy, bez Wnuka jeszcze preżniej bedzie pracowal dla zamoscian. Postawa Posla Zawiślaka jest rewelacyjna, pozdrowienia Panie Posle, niech Pan działa.
    3
    4
  • R E K L A M A
  • "TORRES20400" dnia 9 maja 2017 o godzinie 15:05:26 napisał:
    Hej, @"Borys", Jak już przestaniesz lewitować, to zbierz tam "anty wnukowych hejterów". Coś sensownego wygeneruj z ekipą. ;=-)
    2
    2
  • "Robert" dnia 9 maja 2017 o godzinie 16:29:08 napisał:
    adam borys Jednak nie podałeś przykładów współpracy Pana Nizioła z PO i N.? Mam nieodparte wrażenie, że sam zainteresowany pisze ciepło o sobie;)
    3
    1
  • "kjhkgg" dnia 9 maja 2017 o godzinie 17:57:00 napisał:
    ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE ZDRADA ZA ZDRADE V
    3
    4
  • "Aniołek" dnia 9 maja 2017 o godzinie 18:03:21 napisał:
    Malec to prawdziwy malec.... mierność i mierność nad miernościami....... Sam pisze o sobie, jakieś pochwalne eseje........ :D:D:D:D tylko zmienia co chwile niki Narazie to ma jeden pewny głos - swój :D
    7
    6
  • "podpis" dnia 9 maja 2017 o godzinie 18:09:32 napisał:
    i widzicie PIS= owcy do czego doprowadziliście "kjhkgg" :-) dobra rada, wybierajcie kogo chcecie na chybił - trafić się nie da Innych niż "klasa obecnego". Kiedy zrozumiecie, że nie macie ŻADNEGO wyboru, za Was inni w partiach wodzowskich wybiorą :-))))))))))))))))))))
    2
    2
  • "kulisy" dnia 9 maja 2017 o godzinie 18:22:04 napisał:
    Współczuje wam radni PIS tak bardzo angażowaliście się w wybór Pana Wnuka, a on was tak źle potraktował.
    4
    0
  • "mucha" dnia 9 maja 2017 o godzinie 20:06:43 napisał:
    W kupie raźniej panowie!..
    1
    2
  • "podpis" dnia 9 maja 2017 o godzinie 20:10:52 napisał:
    tylko "bęben" się rozpadł i kupa się rozłazi i nie ma alternatywy.
    0
    1
  • "senior" dnia 9 maja 2017 o godzinie 20:45:32 napisał:
    Zawiślak zachowałeś się jak trzeba
    4
    6
  • "Zamość" dnia 9 maja 2017 o godzinie 20:46:15 napisał:
    Bardzo dobra decyzja PiS. Ktoś "taki" nie zasługuje na poparcie PiS, nie zasługuje też na fotel prezydenta w Naszym mieście.
    7
    7
  • R E K L A M A
  • "Zenek" dnia 9 maja 2017 o godzinie 21:01:21 napisał:
    Brawo Panie Posle, brawo PIS sluszna decyzja, Prezydent Wnuk nie zasługuje na zaufanie PIS
    8
    4
  • "Asik" dnia 9 maja 2017 o godzinie 21:05:17 napisał:
    wnuczek nie zasłużył na zaufanie, ale cóż kto by sie spodziewał że to taka jadowita gadzina
    11
    2
  • "observer" dnia 9 maja 2017 o godzinie 22:05:45 napisał:
    Czytając komentarze nasuwa mi się jedna myśl - ele kogel - mogel; tyle ubitej piany.
    1
    2
  • "Zam" dnia 9 maja 2017 o godzinie 22:13:37 napisał:
    Głosowałem na Wnuka bo PiS go poparł, przecież mało kto o nim słyszał wcześniej, dobrze że PiS wycofuje poparcie, chyba sodówka Wn.kowi odpaliła.
    5
    4
  • "magnar" dnia 9 maja 2017 o godzinie 22:23:21 napisał:
    Czytając komentarze to wygląda mi to na ustawkę zwolenników i przeciwników prezydenta. Prawda jest taka, że PiS w Zamościu, ale też kilku innych miastach wycofał poparcie dla samorządowców, którzy słabo współpracują z partią, lub nie realizują wspólnego z PiS programu. Mają takie prawo. W Zamościu brak chemii miedzy prezydentem a radnymi PiS widać było już od dłuższego czasu. Dziwię się, że tak późno to zrobili. Zwolennicy prezydenta raczej nie mają co ściemniać, że to tylko konflikt z zamojskim PiS-em a z centralą partyjną jest wszystko ok. Jeśli PiS wycofało poparcie dla samorzadowców w kilku miejscach w Polsce to znaczy, że wszystko odbyło się za przyzwoleniem i aprobatą partyjnej "góry". Jedno jest zatem pewne. Wybory będa ciekawe. Kto Waszym zdaniem będzie najlepszym kandydatem PiS?
    3
    1
  • "Zam" dnia 9 maja 2017 o godzinie 23:07:16 napisał:
    Zagdański ?
    2
    4
  • "Z124" dnia 9 maja 2017 o godzinie 23:21:11 napisał:
    PiS ma wielu ciekawych kandydatów. Problem w tym, że Poseł ma wielkie parcie na prezydencki stołek
    0
    2
  • "bukmoher" dnia 10 maja 2017 o godzinie 5:06:37 napisał:
    Szczepan Kitka zmiażdży Andrzeja Wnuka w pierwszej turze , ewentualnie Leszek Tabiszewski.
    1
    4
  • "abc" dnia 10 maja 2017 o godzinie 8:17:53 napisał:
    @bukmoher ewentualnie Szczepan zmiażdży Leszka albo odwrotnie. Też będzie śmiesznie.
    3
    1
  • "adam borys" dnia 10 maja 2017 o godzinie 9:20:28 napisał:
    do @Robert. To , że brakuje ci argumentów nie oznacza , ze masz pisać głupoty . Myślałem , że koresponduję z kimś na poziomie ale jak widać pomyliłem się . Na dalszą polemikę z tobą szkoda czasu
    0
    2
  • R E K L A M A
  • "Lara" dnia 10 maja 2017 o godzinie 9:50:56 napisał:
    Nie przepadam za Posłem Zawiślakiem ale tym mi zaimponował, w końcu przyznał się pośrednio do błędu, który zrobił popierając Wnuka. Mam nadzieje, że wyciągnie wnioski i będzie lepszym posłem. To już drugi raz poseł staje na wysokości zadania w ostatnim czasie, wcześniej powiedział trochę prawdy jaśnie panującemu wójtowi, który nepotycznie ustawił wszystko dookoła i udaje że demokracji broni...
    3
    3
  • "Lara" dnia 10 maja 2017 o godzinie 9:56:14 napisał:
    bukmoher - Szczepan Kitka to przynajmniej uczciwy człowiek nie dający się przekupić więc jakie prawo masz cynicznie się z niego śmiać? Mało jest tak uczciwych ludzi w radzie nie dających się przekupić stanowiskami, nie dbających o pijar i działających faktycznie dla dobra mieszkańców, a nie swojego...
    2
    3
  • "@la" dnia 10 maja 2017 o godzinie 10:09:44 napisał:
    Szczepan Kitka potwierdzam uczciwy człowiek. Powinien się ubiegać o start.
    1
    3
  • "Tak jest" dnia 10 maja 2017 o godzinie 12:16:23 napisał:
    Dziwię się tym którzy tak usilnie bronią posła Zawiślaka a nawet starają się przedstawić go jako wielkiego stratega i bohatera . A prawda jest inna . Wycofanie poparcia PIS dla prezydenta Wnuka jest nie tyle przyznaniem się do błędu co potwierdzeniem wielkiej porażki jaką zaliczył w Zamościu poseł Zawiślak . Wybór pana Andrzeja Wnuka na prezydenta w strategii posła Zawiślaka był jednym z elementów układanki, która miała doprowadzić posła do przejęcia władzy w mieście. Drugim niezbędnym elementem do kontrolowania rządów było uzyskanie większości w RM . Niestety sztuka ta posłowi nie udała się . Praktycznie brak większości w RN był początkiem kłopotów posła, ponieważ sytuacja wymagała od niego zdolności koalicyjnych, których nigdy nie miał i zapewne mieć nie będzie zważywszy na zbiór negatywnych cech jakie poseł posiada np partyjniactwo, zarozumiałość , żądza władzy, etc. Brak większości w RM bardzo ograniczało zapędy posła ale przecież ciągle miał swojego prezydenta a przynajmniej tak mu się wydawało . Pan prezydent bardzo szybko odkrył prawdziwe intencje posła i nie trzeba było długo czekać aby odesłał go "do kąta". Zważywszy na fakt , że inteligencja prezydenta Wnuka znacznie przewyższa inteligencję posła Zawiślaka dojście do sytuacji, w której pan poseł nie ma nic do powiedzenia było jedynie kwestią czasu . Obecnie pan poseł wycofuje poparcie PIS dla prezydenta Wnuka a przecież prezydent już od dawna radzi sobie bez tego poparcia ( złośliwi mówią, że poparcie to potrzebne jest prezydentowi do tarcia chrzanu ) Reasumując, cała ta historia pokazuje wielką kompromitację posła i tak naprawdę władze PIS powinny wycofać poparcie nie dla prezydenta Wnuka ale dla posła Zawiślaka. Całe szczęście, że mieszkańcy Zamościa zrobili to już dawno.
    13
    5
  • "@tak jest" dnia 10 maja 2017 o godzinie 14:08:25 napisał:
    Wnuk jest inteligentny ale Zawiślak też
    4
    5
  • "Radek 111" dnia 10 maja 2017 o godzinie 16:41:42 napisał:
    Posel jest bardzo inteligentny bo dba o zamiościan i rozwoj Zamościa, przykro ze Prezydent Wnuk nie umiał wspólpracować, a organizacja imprez i zadłuzanie miasta to nie jest pro rozwojowe dzialania. Pan Poseł jest człowiekim powaznym i cenionym na zamośczyźnie, bo wspiera mieszkancow. PIS podjął słuszna decyzję
    3
    7
  • "podpis" dnia 10 maja 2017 o godzinie 18:40:35 napisał:
    "Tak jest" - niuniu, jeden warty drugiego! Inteligencja to nie wszystko. Sama inteligencja służy do przedstawiania rzeczy w sposób zrozumiały dla innych takimi jakimi są i motywowania innych do ich realizacji. Bez etyki i działania w jednoznacznie społecznym celu, przedstawiają jeden i drugi rzeczy takimi jakimi chcieli aby by były - więc po prostu inteligentnie kłamią. Aby ich cel był pro-społeczny, trzeba byłoby im być mądrymi, porządnym ludźmi i takich powinni szukać do współpracy, wtedy może coś produktywnego by wyszło, ale oni takimi nie są.
    3
    1
  • "dancer z brodway" dnia 10 maja 2017 o godzinie 18:46:15 napisał:
    Michał Malec na Prezydenta!
    2
    6
  • "podpis" dnia 10 maja 2017 o godzinie 18:48:21 napisał:
    a kto to?
    4
    1
  • "Robert" dnia 10 maja 2017 o godzinie 20:46:38 napisał:
    @adam borys Trafiony zatopiony:)?
    1
    0
  • R E K L A M A
  • "X" dnia 10 maja 2017 o godzinie 20:50:29 napisał:
    Wolałbym żeby kandydat był z PiS a nie tylko popierany przez PiS
    1
    2
  • "Zamość" dnia 10 maja 2017 o godzinie 20:53:35 napisał:
    Dobrze że PiS wycofał poparcie, Prezydent W... na nie nie zasługuje
    2
    3
  • "Ja" dnia 11 maja 2017 o godzinie 8:11:46 napisał:
    Przepraszam wszystkich internautów na Roztocze.net, z którymi toczyłem spór podczas kampanii samorządowej 2014 roku wspierając Andrzeja Wnuka. Przyznaję się do popełnionego błędu i proszę o wybaczenie. To była wielka pomyłka. Wybaczcie mi.
    3
    1
  • "adam borys" dnia 11 maja 2017 o godzinie 9:12:57 napisał:
    do @Robert . Ze swoim aktualnym poparciem to .N jest zatopiona , którą jak rozumiem reprezentujesz a może nawet jej przewodzisz w Zamościu. Wyraźnie szwankują u ciebie procesy logicznego myślenia a wystarczyło przeczytać moje wcześniejsze wpisy a wówczas przekonał byś się jak że twój strzał trafi prosto w płot
    2
    1
  • "czas na nowe" dnia 11 maja 2017 o godzinie 9:31:01 napisał:
    Jakbym chciał na Prezydenta człowieka nowego aczkolwiek doświadczonego, taka osobą jest Pan Michał Malec, gdyby chciał dla dobra miasta podjąć rękawice. Doświadczenie biznesowe , polityczne, wykształcenie, intelekt te wszystkie przymioty ma ten jeden człowiek. Michał jeśli to czytasz to rozważ taką ewentualność.
    4
    4
  • "adam borys" dnia 11 maja 2017 o godzinie 9:40:35 napisał:
    A kim jest Michał Malec, jakie ma doświadczenie samorządowe i biznesowe, jakie ma sukcesy na tym polu ?
    2
    2
  • "@" dnia 11 maja 2017 o godzinie 9:45:16 napisał:
    był radnym działał społecznie wystarczy?
    3
    2
  • "Zam" dnia 11 maja 2017 o godzinie 17:50:47 napisał:
    Michaś skończ z tymi wygłupami nie obrażaj ludzkiej inteligencji i przestań prezentować swoje cv, wszyscy wiedzą, że jest dalece nie prawdziwe a Ty sam masz skłonności do konfabulacji. Baj dancer z bradleja
    5
    2
  • "Zam" dnia 11 maja 2017 o godzinie 17:53:32 napisał:
    lepiej idź se trochę potańcz to Ci lepiej wychodzi jak polityka i działalność społeczna
    4
    1
  • "Jaro" dnia 11 maja 2017 o godzinie 21:45:08 napisał:
    Andrzej Wnuk nie jest pieskiem posła Zawiślaka, tak jak jest nim wojewoda Czarnek, który u Zawislaka robił za terenowego prawnika. PiSSmen Zawiślak wyobrażał sobie, że bedzie rozdawał karteczki a tu zonk... Panu Zawiślakowi nie podoba się, ze Prezydent może mieć wasne zdanie, nie koniecznie zgodne z linią PIS i co najważniejsze (i najlepiej swiadczące o A. Wnuku) potrafi znajdować szersze poparcie dla swojego stanowiska niż tylko wsród byłego już zaplecza PIS.
    5
    4
  • R E K L A M A
  • "Zamość" dnia 11 maja 2017 o godzinie 23:45:28 napisał:
    Przed wyborami to Prezydent miał zdanie zgodne z linią PiS, a po wyborach sprzeniewierzył się ideałom PiS, nic nie zrobił z tego do czego się zobowiązał przed wyborami. To hańba nic nie zrobił. PiS podjął odpowiednią decyzje.
    5
    1
  • "Zamość" dnia 11 maja 2017 o godzinie 23:49:58 napisał:
    Wyborcy zapamiętają Prezydentowi tą nieudolność.
    6
    0
  • "Zmaość" dnia 15 maja 2017 o godzinie 14:17:01 napisał:
    Problem w tym, że Wnuk zrobił to do czego się zobowiązał w kampanii i ludzie to widzą. A PiS tylko przeszkadza... Żadnego pomysłu na pomoc. Nul. Zero.
    1
    5
  • "do tłuka" dnia 15 maja 2017 o godzinie 14:48:11 napisał:
    Przestań najpierw nazwę miasta przekręcać dziadu zanim się za komentowanie weźmiesz.
    2
    0


UWAGA!! Komentarze zawierajace więcej niż 1 link(adres strony) są blokowane automatycznie przez system antyspamowy. Publikacja ich wymaga interwencji administratora. Aby opublikować więcej niż jeden link zalecamy publikację ich w kolejnych komentarzach.

Zapoznałem się z regulaminem usługi dostępnym na stronie(www.roztocze.net/regulamin-kometarze/) i akceptuję jego postanowienia.

Anty-spam:

R E K L A M A    B O X
R E K L A M A    B A N N E R    II
Copyright © 2017 Fundacja im. Bernardo Morando. Wszelkie Prawa Zastrzeżone
ARCHIWUM lata 2000-2010 ROCZNIKI 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017