R E K L A M A

25 lutego 2017

roztocze.net

AKTUALNE TEMATY :    BUDŻET OBYWATELSKI

R E K L A M A

Kapituła MORANDO 2013 nominowała do tytułu 5 osób. Trzech nominatów mocno walczy o dwa głosy internautów.

 

O tym, kto z nominowanych będzie MORANDO2013 zadecyduje 11 członków Kapituły i dwa głosy zebrane przez internautów serwisu roztocze.net i fejsbukowiczów.

 

Głosowanie internetowe odbywa się na dwa sposoby. Na jedną z osób można głosować (użytkownicy Facebook) na fanpage Fundacji im. Bernardo Morando oraz na stronie głównej www.roztocze.net.

 

Na półmetku głosowania (dane z soboty, 11 stycznia z godz 18.00) internetowego na fanpage Fundacji najwięcej głosów zgromadził Mateusz Szulakiewicz (301). W głosowaniu na stronie roztocze.net prowadzi Barbara Kolbus, na którą oddane zostały 302 głosy.

 

Na trzy dni przed zamknięciem głosowania na fanpage Fundacji i w głosowaniu na stronie www.roztocze.net najwięcej głosów zgromadził Waldemar Leszczyński (dane ze środy, 15 stycznia rano). Drugie miejsca w obu głosowaniach zajmuje Barbara Kolbus, jednak sytuacja w obu rankingach zmienia się bardzo dynamicznie.

 

Internauci, w tym zarejestrowani w portalu Facebook, maja łącznie dwa głosy wśród 13 decydujących o ostatecznej wygranej jednej z nominowanych osób. Pozostałe 11 należy do stałych członków Kapituły (więcej o Kapitule TUTAJ), którzy w tajnym głosowaniu prześlą do piątku głosy do mecenasa Kurysa. Głosowanie do 17 stycznia (do godz. 20.00). Werdykt Kapituły zostanie ogłoszony 18 stycznia w trakcie Gali.

 

Nominowani (kolejność alfabetyczna):

 

jaworMarek Jawor – przedsiębiorca, wydawca albumów i przewodników o Zamościu i Roztoczu, również dziennikarz i fotografik, regionalista. Prezes Lokalnej Organizacji Turystycznej „Zamość i Roztocze”, w której koordynuje w imieniu kilkudziesięciu przedsiębiorstw promocję miasta i regionu. W 2013 roku wydał kolejną, poprawioną edycję albumu „Zamość – miasto idealne”, do którego napisał teksty i wykonał znakomite zdjęcia.

 

kolbusBarbara Kolbus – prezes Stowarzyszenia „Projekt-Europa”, jako zamojski „Latarnik” (Polska Cyfrowa Równych Szans) animuje przedsięwzięcia promujące wiedzę o internecie i multimediach wśród ludzi starszych. Od kilku lat organizuje Zamojską Grę Miejską. W 2013 roku, w jej czwartej edycji wzięło udział aż 21 drużyn. W 2013 roku organizowała Święto Samorządu Lokalnego. Więcej o Stowarzyszeniu: http://projekteuropa.pl/

 

leszczynskiWaldemar Leszczyński – dyrektor Bursy Międzyszkolnej nr 2 w Zamościu, w której, we wzorcowy sposób, realizowane są prekursorskie pomysły propagujące wśród młodzieży wiedzę o Zamościu i regionie: sadzenie dębów pamięci, organizacja turnieju wiedzy o mieście, redagowanie kwartalnika „Bursorka”, stworzenie centrum bibliotecznego. W 2013 roku nominat nadzorował projekt „Ocalić od zapomnienia – kalejdoskop wspomnień”, angażujący młodych ludzi w zbieranie i redagowanie wspomnień uczestników II Wojny Światowej. Efektem tej prac jest wydana drukiem książka. Więcej o Bursie: www.bursa2-zamosc.net

 

saturskaAlicja Saturska – muzyk, prezes Stowarzyszenia na Rzecz Chóru „Rezonans”, dyrygent i kierownik artystyczny Chóru „Rezonans”. Organizatorka i kierownik artystyczny festiwalu „Triduum Caecilianum”, który w 2013 roku uzyskał – z okazji X-tej edycji – szczególną formę. Wykonanie IX Symfonii Ludwika van Beethovena w Katedrze Zamojskiej miało w Zamościu charakter historyczny, ponieważ było to pierwsze wykonanie tego dzieła w naszym mieście i w dodatku transmitowane na żywo w Katolickim Radiu Zamość.

 

szulakiewiczMateusz Szulakiewicz – prezes Stowarzyszenia „Wszystko Gra”, organizator wydarzeń kulturalnych (muzyka, teatr, plastyka, film i innych) w przestrzeni miejskiej. Sztandarowym działaniem Stowarzyszenia jest Festiwal „Wszystko Gra”. W 2013 roku jego trzecia edycja trwała cztery dni, a gwiazdami były zespoły: Lao Che i KSU. W ubiegłym roku w kazamacie wschodniej Bastionu I Stowarzyszanie zorganizowało ponad 25 koncertów, w których wzięło udział ponad 40 zespołów.

 

morando_winieta_2013

Głosowanie na fanpage Fundacji im. Bernardo Morando oraz na stronie głównej www.roztocze.net (patrz ankieta w prawej kolumnie).

 

 

15 stycznia 2014
Autor:
Morando

Oceń artykuł klikając na gwiazdki!

Liczba ocen: 0

R E K L A M A

    72 komentarze

Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy poniżej.
Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT




  1. "Ela" dnia 6 stycznia 2014 o godzinie 17:46:02 napisał:
    Bleee, na fejzbuku widać kto na kogo głosował i teraz pytanie kto się na mnie obrazi.... wolę anonimowo tu.
    0
    0
  2. R E K L A M A

  3. "Ania" dnia 6 stycznia 2014 o godzinie 18:37:49 napisał:
    Tak jest! Prosta sprawa. Są tu z "parciem na szkło" i bez. Też wolę anonimowo!
    0
    0
  4. "Gustaw" dnia 6 stycznia 2014 o godzinie 21:14:10 napisał:
    A gdzie jest Paweł Fajdek? Tylko nie piszcie, że nie mieszka w Zamościu. Jeden laureat konkursu też nie mieszka. Jeśli taka jest decyzja kapituły,że mistrz świata nie dostąpił zaszczytu nominacji, to konkursy sportowe wygra sumita. Wiocha to delikatne określenie!
    0
    0
  5. "aa" dnia 7 stycznia 2014 o godzinie 7:10:13 napisał:
    A gdzie jest Marcin Zamosjki? Wiem wiem...postać kontrowersyjna...ale pomijając to....obiektywnie: głupio będzie jak kiedyś z perspektywy lat uświadomimy sobie,że właśnie p.prezydenta brakuje....W tym roku już za późno...ale najwyższy czas o tym pomyśleć... Przy nim wyżej wymienione osoby...wyglądają cieniutko. Naciagana impreza.
    0
    0
  6. "Dżony" dnia 7 stycznia 2014 o godzinie 9:27:14 napisał:
    po tylu latach to dobrze by było choćby jakby mieszkańcy poprawnie pisali pana prezydenta nazwisko ;) ZAMOYSKI
    0
    0
  7. "mieszkaniec" dnia 7 stycznia 2014 o godzinie 11:34:34 napisał:
    ten pan sie nadaje do nagrody agroliga albo inne agro wiesci ze swoimi hektarami i sloma w butach za nazwisko dostal juz nagrode w postaci prezydentury wiec wystarczy tych nagrod
    0
    0
  8. "Kazik" dnia 7 stycznia 2014 o godzinie 14:59:39 napisał:
    A ja się pytam, gdzie jest Zawiślak? Wielce utalentowany polityk, mówca, omnibus, genetyczny patriota i bojownik o wolność podczas II WŚ?
    0
    0
  9. "zik" dnia 7 stycznia 2014 o godzinie 18:00:10 napisał:
    to ja od razu zaproponuje kandydata do nagrody antymorando 2013: mister M. "parę hektarów za dużo" Zamoyski! zapraszam do zgłaszania innych kandydatów!
    0
    0
  10. "Katarzyna" dnia 7 stycznia 2014 o godzinie 20:06:37 napisał:
    IX symfonia Beethowena była w Zamościu wykonana już dużo wcześniej, więc nie było to pierwsze wykonanie tego dzieła w ubiegłym roku! Chór Rezonans natomiast nie istnieje od paru lat. Prosimy więc o informacje sprawdzone i prawdziwe! pozdrawiam
    0
    0
  11. "gosciowa" dnia 8 stycznia 2014 o godzinie 15:53:53 napisał:
    Juz lepszych osob zasluzonych dla miasta to nie bylo?!
    0
    0
  12. R E K L A M A

  13. "diabolus in musica" dnia 8 stycznia 2014 o godzinie 18:13:57 napisał:
    Jako były uczeń pani A.S nie kryję swojego ogromnego wręcz zdumienia
    0
    0
  14. "Lilollek" dnia 8 stycznia 2014 o godzinie 18:35:21 napisał:
    A ja bym zagłosował na Basię Kolbus. Młoda fajna dziewczyna, poznałem ją kiedyś na Starówce, przejeżdżała na rowerze-damce w słomianym kapeluszu. Taka urwana z choinki - czytaj: oryginalna i interesująca kobieta. Ciekawą osobą jest też pan Leszczyński.
    0
    0
  15. "wróciłam z daleka bo Zamość to mój jedyny dom, o który trzeba walczyć!!!" dnia 8 stycznia 2014 o godzinie 20:58:49 napisał:
    Ww. komentarze "anty" świadczą tylko o braku kultury ich twórców :( smutne, że my mieszkańcy Miasta Zamość umiemy tylko narzekać, wytykać i krytykować:( ja głosuje na p. Kolbus bo jako jedyna z nich myśli o młodych ludziach, którzy postanowili nie uciekać z Zamościa. Mam nadzieję, że uda jej się poprawić sytuację młodych, bo niestety gdy ich zabraknie to zostanie Zamość Perła Renesansu ... i zagłębie emerytów ...
    0
    0
  16. "krajan" dnia 8 stycznia 2014 o godzinie 23:18:22 napisał:
    Wszyscy kandydaci są zasłużeni, jedni mniej, inni bardziej popularni, ale jakby uczciwie zliczyć zasługi dla Zamościa i Zamościan, autentyczną wieloletnią pracę społecznikowską (nie zawsze widoczną), to niekwestionowanym zwycięzcą powinien zostać MAREK JAWOR. Poza wszystkim innym - ilu on turystów do Zamościa sprowadził! Trzymam kciuki, Marku!
    0
    0
  17. "?" dnia 9 stycznia 2014 o godzinie 0:00:12 napisał:
    z całym szacunkiem dla osób tutaj wymienionych w porównaniu do poprzednich zwycięzców...
    0
    0
  18. "zniesmaczony" dnia 9 stycznia 2014 o godzinie 12:44:43 napisał:
    Jestem zniesmaczony zgłoszeniem Kolbusowej, albo już taka mierna jakość tych nominowanych...,ja ułożę Miejską grę puzzle 100000 częściowe, też się załapię do Nominatów????
    0
    0
  19. "rych" dnia 9 stycznia 2014 o godzinie 12:48:07 napisał:
    Zagłosuję na koziołka matołka hahahahahahaahah
    0
    0
  20. "Lew Morski" dnia 9 stycznia 2014 o godzinie 12:57:49 napisał:
    @ zniesmaczony Jak przekonasz do siebie Kapitule, to czemu nie?
    0
    0
  21. "Fanka" dnia 9 stycznia 2014 o godzinie 22:17:27 napisał:
    Jakiego chóru Rezonans? Tych kilka bab, które popiskują wciąż te same kawałki to jest chór? Chór był ale pani Ala sama zniszczyła swoje dzieło. Bo to niedobra kobieta jest...
    0
    0
  22. "Barbara" dnia 10 stycznia 2014 o godzinie 10:26:21 napisał:
    Fanko nie obrażaj ludzi, nie chodzi tylko o tych kilka bab jak napisałaś ale o ludzi słuchających pięknego śpiewu na głosy, trudnego, wymagającego, coraz to nowego repertuaru np. podczas Triduum. Słyszałam brawa, brawa, owacje, aplauz i mnóstwo pozytywnych komentarzy ze strony słuchaczy. Sama byłam pod ogromnym wrażeniem i czekam na następne koncerty. Wiem, że ciężko ci zrozumieć jak to możliwe, że kilka osób może na takim poziomie śpiewać. Takie opinie może wypowiadać tylko ktoś, kto myślał, że "po nas już tylko zgliszcza" a nie przewidział, że talent i konsekwentna praca Tej, która jak domniemam poświęciła również tobie mnóstwo czasu, może przynieść takie efekty. Nie sprowadzajcie Państwo tej nagrody do prywatnych żalów,frustracji, roweru damki oraz słomianego kapelusza. Bo chyba nie o to chodzi.
    0
    0
  23. R E K L A M A

  24. "diabolus in musica" dnia 10 stycznia 2014 o godzinie 18:29:32 napisał:
    Szanowna Barbaro. Przeczytałem i w 200% się z Tobą zgadzam, albowiem trudno jest spotkać na swej drodze Taką Nauczycielkę. Owa wspaniała osoba wyżywała się zawodowo, szczególnie na uczniach płci męskiej. Wielu jednak nie wytrzymywało jej szczególnej troski i rezygnowało z edukacji w placówce, dla której owa niezrównana pasjonatka się jak piszesz " poświęcała". Mnie także usiłowała przekonać, że jej troska może być dla mnie zbyt trudna. Byłem chyba jednak za mało rozgarnięty i chyba z tego powodu nie porzuciłem kształcenia, udowadniając podczas egzaminu dyplomowego (komisyjnego),że oceny, którymi raczyła mnie ta wspaniała Pani pedagog daleko odbiegały od mojej wiedzy. Potem jeszcze (oczywiście -dzięki tej Pani) znacznie rozszerzyłem swoje muzyczne horyzonty, ale to już inna historia. Pomijam względy psychologiczne, które być może pozwalają przypuszczać skąd brały się te szczególne względy i poświęcenie dla edukowania płci brzydkiej. Być może jest tak jak piszesz- jakieś traumy z przeszłości np. jakiś Kolega Pani Pedagog odpisywał zadania z form muzycznych i to wyryło jakiś rys nakazujący szczególną troskę o młodych mężczyzn i chłopców. Być może tego kolegę spotkała jakaś kara (za to odpisywanie, a więc grzech!)i Pani Pedagog wszystkimi środkami starała się aby takie historie już nigdy Jej życiu, czy wśród jej uczniów nie miały miejsca. Tak czy inaczej- pomimo tego ,ze w swoim życiu spotkałem wielu pedagogów (podkreślam, że głównie z zakresu specjalizacji Pani Kandydatki), to jestem przekonany, że tak wspaniałej, otwartej (jako księga historii muzyki autorstwa Chomińskiego), oddanej młodzieży etc. Nauczycielki nigdy nie zapomnę!
    0
    0
  25. "TORRES20400" dnia 11 stycznia 2014 o godzinie 15:13:44 napisał:
    Nie mam swojego faworyta w tym głosowaniu. Ci, którzy mają, widzę, że czyszczą przeglądarkę z cookies, i w koło Macieju, do upadłego ;-)
    0
    0
  26. "Piśmack" dnia 11 stycznia 2014 o godzinie 18:12:58 napisał:
    Bez komentarza.
    0
    0
  27. "TORRES20400" dnia 11 stycznia 2014 o godzinie 18:39:41 napisał:
    Jest takie pojęcie w informatyce: skrypty. Jedne działają, inne nie. Jeżeli chcesz, aby Twój kandydat wygrał, po prostu wejdź na Firefoxa, Operę, za chwilę na Mexplorela... I klikaj, do upadłej...
    0
    0
  28. "KRS" dnia 11 stycznia 2014 o godzinie 18:44:02 napisał:
    A dla mnie jest rzeczą niepojętą fakt, że organizatorzy konkursu wybierają ludzi godnych, zasługujących na uznanie, a później wystawiają ich na lincz - bo inaczej w/w opinii nazwać nie można.Komentarze powinny być wyłączone. Zastanówcie się Państwo nad ty. Wolność słowa powinna mieć swoje granice...
    0
    0
  29. "TORRES20400" dnia 11 stycznia 2014 o godzinie 18:55:39 napisał:
    @KRS; też mnie to zastanawia. Właśnie sobie kliknąłem, z przegladarki "Opera", na Pana Kandydata, który ma najmniej głosów. Chociaż, wcześniej, kliknąłem sobie, z innej przegladarki na kogoś innego. A taką mam fantazję. A co...
    0
    0
  30. "buba" dnia 11 stycznia 2014 o godzinie 19:41:14 napisał:
    do diabolus in musica Im prędzej zapomnisz tym lepiej! Chyba wiesz, że "droga do piekła" (jak pisano w pewnym miejscu) przeszła do historii i niech tak zostanie!
    0
    0
  31. "Kajetan" dnia 11 stycznia 2014 o godzinie 19:49:23 napisał:
    Pani Barbaro! Nie wiedziałem, ze śpiewaliście państwo Odę do radości! Brawo ! Gratuluję poziomu! Kiedy następne koncerty?
    0
    0
  32. "Barbara" dnia 11 stycznia 2014 o godzinie 20:08:48 napisał:
    Panie Kajetanie! Proszę dokładnie przeczytać mój wpis, tak jak pisze. Jakiś problem Pan ma. Z przerażeniem czytam o sposobach "nabijania" głosów, tak ... z fantazji i na ilość. Może rzeczywiście Kapituła powinna zadecydować Kto wygra!
    0
    0
  33. "wuwuzelegalantynowany" dnia 12 stycznia 2014 o godzinie 0:32:00 napisał:
    B. Kolbus? - przecież większośc mieszkańców wogóle nie wie kto to jest i czego dokonała. Żaden z moich licznych znajomych reprezentujących różne profesje nie potrafił precyzyjnie określic czym się zajmuje i czego dokonała Pani Barbara dla lokalnej społeczności. MORANDO wyraźnioe się dewaluuje.
    0
    0
  34. R E K L A M A

  35. "TORRES20400" dnia 12 stycznia 2014 o godzinie 14:20:23 napisał:
    Coś tak pokombinowali, na portalu. Już tak łatwo się nie da nabić "głosów". Jak dla mnie, głosowanie powinno się odbyć jeszcze raz. Tak dla przyzwoitości i tzw. "sprawiedliwości społecznej".
    0
    0
  36. "Lol" dnia 13 stycznia 2014 o godzinie 10:33:20 napisał:
    A ja mam pytanie: czy za to, że się tylko dobrze wykonuje swoją pracę w budżetówce, za która dostaje się godziwe, dyrektorskie wynagrodzenie już można zostać osobowością? Mam na myśli pana Leszczyńskiego, który robi to co robi w ramach swojej pracy i w godzinach pracy.
    0
    0
  37. "Wrrrrrrrrrrrrr" dnia 13 stycznia 2014 o godzinie 10:39:17 napisał:
    Wrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!
    0
    0
  38. "TORRES20400" dnia 13 stycznia 2014 o godzinie 14:06:10 napisał:
    Przepraszam zainteresowanych. Jednak niczego nie zmienili na portalu. Można głosować do woli.
    0
    0
  39. "Teresa" dnia 13 stycznia 2014 o godzinie 14:40:33 napisał:
    Dlaczego nie ma Bartosza Sierpniowskiego wśród nominowanych???
    0
    0
  40. "Joanna" dnia 13 stycznia 2014 o godzinie 17:50:39 napisał:
    A gdzie ty byłaś Teresko jak zgłaszani byli kandydaci? Nie wiem kto to jest, może to twoja prywatna osobowość?
    0
    0
  41. "Nauczycielka" dnia 13 stycznia 2014 o godzinie 19:51:57 napisał:
    Pan Waldemar Leszczyński, jest jednym z nielicznych ludzi, którzy poświęcają swojej placówce serce i uwagę, nie tylko w godzinach pracy, lecz przede wszystkim poza nią i to nie tylko w roku poprzednim, lecz przez wiele lat. To, że Bursa Międzyszkolna Nr 2 wygląda tak, jak wygląda ( zapraszam na stronę bursy do wirtualnego spaceru) i funkcjonuje tak, jak funkcjonuje, czyli na skalę krajową - DOSKONALE - jest zasługą właśnie tego człowieka, który własnymi rękami doprowadzał ją do stanu używalności ( kto pamięta dawny budynek mechanika, wie o czym mówię...) a teraz dba także o kulturę, rozwój czytelnictwa i wiedzę o przeszłości w czasach, kiedy te dobra zostały zepchnięte na margines, a w Bursie Nr 2 wciąż coś nowego. Trudno wymienić wszystkie inicjatywy. Nie umiem wskazać NIKOGO w Zamościu, kto robi więcej. Życzę każdej placówce takiego Dyrektora. Ale nie tylko funkcja jest ważna, bo pan Leszczyński jest po prostu serdecznym człowiekiem, energicznym i z pasją. Kocha sztukę i sport i pokazuje, że jeśli się chce, to można! Trzymam kciuki Panie Dyrektorze. Powodzenia!
    0
    0
  42. "gosciowa" dnia 14 stycznia 2014 o godzinie 15:11:41 napisał:
    BK w slomianym kapeluszu to parcie na szklo i w dodatku nie jest zamoscianka, zupelne antymorando!!!
    0
    0
  43. "ZAMOSCIANKA" dnia 14 stycznia 2014 o godzinie 15:16:42 napisał:
    "krajan" dnia 8 stycznia 2014 o godzinie 23:18:22 napisał: Wszyscy kandydaci są zasłużeni, jedni mniej, inni bardziej popularni, ale jakby uczciwie zliczyć zasługi dla Zamościa i Zamościan, autentyczną wieloletnią pracę społecznikowską (nie zawsze widoczną), to niekwestionowanym zwycięzcą powinien zostać MAREK JAWOR. Poza wszystkim innym – ilu on turystów do Zamościa sprowadził! Trzymam kciuki, Marku! TAK JEST!!! PORZADNY CZLOWIEK I Z ZAMOSCIA! I BAAARDZO SYMPATYCZNY!!! A TA CALA KOLBUS NIE WIADOMO CO TO I KTO TO, PARTYJNA PO BEEEEEE
    0
    0
  44. "czytelnik" dnia 14 stycznia 2014 o godzinie 15:19:00 napisał:
    Kolbus 415 glosow! Chyba cukierki ludziom rozdaje albo propagande sieje tak jak kiedys na kobiete roku, co to ja inni reklamowali, zenada dziewczynko!
    0
    0
  45. R E K L A M A

  46. "chryzelefantynowany" dnia 14 stycznia 2014 o godzinie 15:58:12 napisał:
    Cóż za przerażający festiwal nienawiści ostatnimi dniami. Najpierw źle, bo ktoś pomaga ludziom, teraz, bo zostaje wynagrodzony za swój trud dla rozruszania miasta. Przerażające, po prostu. http://www.youtube.com/watch?v=V2sedTLIRWU
    0
    0
  47. "TORRES20400" dnia 14 stycznia 2014 o godzinie 18:20:19 napisał:
    @"chryzelefantynowany"; Zapomniałeś jeszcze o "tej" brzozie wspomnieć.
    0
    0
  48. "Wrrrrrrrr" dnia 14 stycznia 2014 o godzinie 19:18:34 napisał:
    ...i o dziadku w Wermahcie!
    0
    0
  49. "chryzelefantynowany" dnia 14 stycznia 2014 o godzinie 19:31:40 napisał:
    Czekałem aż ktoś w wątku o zamojskich społecznikach nawiąże do Smoleńska. Brawo, kolejny poziom niedorzeczności pokonany.
    0
    0
  50. "TORRES20400" dnia 14 stycznia 2014 o godzinie 19:45:03 napisał:
    No ale ten wątek, nie jest o Zamojskich Społecznikach. Ten jest o tym, jak nadmuchać "balon z głosami", żeby sobie nagrodę przyznać. "Pompowanie kół" już było. Teraz jest "balon".
    0
    0
  51. "Jan" dnia 14 stycznia 2014 o godzinie 19:57:34 napisał:
    Dziwny ten konkurs w tym roku! Parcie na szkło zwłaszcza jednej osoby, zdumiewające! Przedsionek wyborów to głosowanie a i nagroda by się przydała! Niech Kapituła zdecyduje, tak będzie najlepiej!
    0
    0
  52. "chryzelefantynowany" dnia 15 stycznia 2014 o godzinie 0:16:26 napisał:
    A czy Wy w ogóle czytaliście ten artykuł? Bo on jest o nominowanych i regulaminie konkursu. Cytuję: "To będą dwa głosy wśród 13 decydujących o ostatecznej wygranej jednej z nominowanych osób. Pozostałe 11 należy do stałych członków Kapituły (więcej o Kapitule TUTAJ), którzy w tajnym głosowaniu prześlą do piątku głosy do mecenasa Kurysa."
    0
    0
  53. "Czytelnik" dnia 15 stycznia 2014 o godzinie 8:25:55 napisał:
    Torres wyjątkowo obrzydliwe i plugawe to co piszesz. Zginęło ponad 100 ludzi - a ty w tak obelżywy sposób drwisz sobie z nich i z jej śmierci? Wiesz, ze w Katyniu brzozy -stanowią symboliczne nagrobki?? TORRES20400" dnia 14 stycznia 2014 o godzinie 18:20:19 napisał: ”chryzelefantynowany”; Zapomniałeś jeszcze o „tej” brzozie wspomnieć.
    0
    0
  54. "mieszkanka" dnia 15 stycznia 2014 o godzinie 9:22:21 napisał:
    do "chryzelefantynowany"! Proszę mi tylko nie wmawiać, że tzw. "głos ludu" nie ma wpływu na werdykt ostateczny. Pamiętam, że przez ostatnie lata tak było. Potrafimy czytać, ale znamy tez realia. I z całą mocą twierdzę: 1. Pan Mateusz Szulakiewicz - jeszcze NIE. Jako debiut rok proszę bardzo, jako osobowość NIE. Dobrze, że młody, ambitny ale to za mało. 2. Pani Barbara Kolbus - tylko uczyć się autoreklamy! 3. Pan Waldemar Leszczyński - kreatywny dyrektor miejskiej placówki! Zastanawiam się ale pewnie podzielę sprawiedliwie PO GŁOSIE: Alicja Saturska albo Marek Jawor. W tym roku to ONI zasługują na ten tytuł. Pozdrawiam!
    0
    0
  55. "TORRES20400" dnia 15 stycznia 2014 o godzinie 12:26:55 napisał:
    @"Czytelnik"; To co prawda nie jest w temacie głównego wątku - co Ty pierdaczysz? Wczuj się w kontekst i klimat postów powyżej.
    0
    0
  56. R E K L A M A

  57. "Józek" dnia 15 stycznia 2014 o godzinie 12:47:26 napisał:
    Co do pana Mateusza, jaki debiut?? skoro oni tą imprezę robią już nie pierwszy raz… mieszkanka jakaś niedoinformowana jest
    0
    0
  58. "chryzelefantynowany" dnia 15 stycznia 2014 o godzinie 13:03:57 napisał:
    No widzisz Mieszkanko. To jest Twoje zdanie, tak oddasz głos. To Twoje prawo, i jak mawiał Wolter, choćbym się z Tobą nie zgadzał, będę tego prawa bronił. Po to jest głosowanie, żeby każdy mógł ten swój głos oddać.
    0
    0
  59. "TORRES20400" dnia 15 stycznia 2014 o godzinie 14:23:55 napisał:
    Ciężko zachować obiektywizm, jeśli można na JEDNEGO kandytata, zagłosować WIELOKROTNIE, z TEGO SAMEGO KOMPUTERA. Niektórzy lubią historyczne cytaty. Całą akcję z tym głosowaniem, można podsumować takim: "Nieważne, kto głosuje, ważne, kto liczy głosy." Józef Stalin
    0
    0
  60. "mieszkanka" dnia 15 stycznia 2014 o godzinie 14:52:02 napisał:
    Józek, nie daruję ci ... takiego wpisu! To ma być osobowość a nie nagroda za zrobienie czegoś po raz pierwszy, czy drugi. Pan Mateusz zadebiutował na podsumowaniu roku kulturalnego (jak widzisz trochę jednak doinformowana jestem), teraz został nominowany do Osobowości Roku i to już spore wyróżnienie, ale to JESZCZE NIE TEN CZAS. To nabijanie głosów to jest jakaś masakra. Doprowadzi to do tego, że ludzie zniechęcą się a sama nagroda straci na prestiżu. Wolałabym już, żeby odpowiedzialność poniosła jednak Kapituła a nie "fachowiec" od komputera i przeglądarek. Jaki to ma sens, powiedźcie Państwo?
    0
    0
  61. "Józek" dnia 15 stycznia 2014 o godzinie 15:13:57 napisał:
    mieszkanko… jak mówią/piszą organizatorzy, to: "Laureat MORANDO, bez względu na to, czy będzie to społecznik, twórca, artysta, menadżer czy biznesmen, powinien szczególnie wyróżniać się w roku poprzedzającym wręczenie tytułu." Źródło: http://roztocze.net/zamojska-osobowosc-roku-2013/ Nie mniej jednak uważam tak jak i Ty, że to właśnie szacowna Kapituła powinna podejmować taką decyzję.
    0
    0
  62. "mieszkanka" dnia 15 stycznia 2014 o godzinie 16:26:29 napisał:
    ...w roku poprzedzającym, nie chcę łapać za słówka, ale Pan Mateusz też nie bardzo się kwalifikuje, skoro " już nie pierwszy raz" jak pisałeś,"Józek". Dla mnie ta nagroda musi kojarzyć się właśnie z Osobowością, tak na pierwszy rzut oka. Ktoś jest Osobowością albo nie. Wielokrotnie zastanawialiśmy się, na tym portalu, czy to nagroda "za zasługi", staż itd., choć różne warunki w swojej działalności mają Kandydaci. Czy ma być to SUPER Morando za całokształt, czy za debiut, objawienie itd. w roku poprzedzającym wręczenie nagrody. Dyskutować, wymieniać myśli zawsze możemy. Jestem prawie pewna, że Organizatorzy je czytają:) Widziałam na facebooku "JAWNE" głosowanie na kandydatów, gdzie dokładnie widać kto-kogo popiera. Tam jest dopiero mnóstwo niespodzianek!
    0
    0
  63. "chryzelefantynowany" dnia 15 stycznia 2014 o godzinie 16:31:39 napisał:
    W każdym internetowym konkursie są oszuści. Choć na małą skalę zapewne da się przekłamać wyniki, na dużą dość łatwo to wykryć - widać było kuriozalne przyrosty ilości głosów choćby w niedawnym konkursie bodaj zumi. Tutaj jakoś wielkich skoków nie było. A, że ostateczny głos ma kapituła wszyscy chyba zapominają. Torres, dzięki za cytat. Ty odwołujesz się Stalina, a ja Woltera. Cóż, to pewnie przypadek.
    0
    0
  64. "mieszkanka" dnia 15 stycznia 2014 o godzinie 16:49:46 napisał:
    Do "chryzelefantynowany" : Z konkursem, jak z wyborami. Część osób głosuje na partie, które prowadzą w sondażach, bo i tak wygrają.... Opinię "społeczną" biorą również pod uwagę Członkowie Kapituły, bo to istotny sondaż oraz wiedza jak postrzegani są poszczególni Kandydaci, wśród mieszkańców naszego miasta. Nie chodzi o kuriozalne przyrosty ale o przekłamania. Sondaż na tym portalu to jeden głos, facebook drugi głos. A w ilości kilkanaście głosów WŁAŚNIE TEN JEDEN MOŻE ZADECYDOWAĆ! Nie zawsze zgadzam się z Twoją opinią ale czytałam bardzo merytoryczne Twoje wypowiedzi, więc proszę tak trzymać i nie powtarzać się. To ważne głosowanie i nie sama Kapituła decyduje. Pozdrawiam!
    0
    0
  65. "Baby Face" dnia 15 stycznia 2014 o godzinie 17:05:48 napisał:
    towarzysz Józef Stalin kiedyś mówił - ni ważne kto głosuje ważne kto liczy głosy.
    0
    0
  66. "TORRES20400" dnia 15 stycznia 2014 o godzinie 17:10:12 napisał:
    @"chryzelefantynowany"; Nie, to nie przypadek. Byli tacy, którzy "na skróty" wygenerowali sobie fantasmagorię. Pomiędzy Wolterem, a Stalinem, jest jeszcze parę innych "pozycji na półkach". Życzę miłej lektury ;-)
    0
    0
  67. R E K L A M A

  68. "Ania" dnia 15 stycznia 2014 o godzinie 20:15:51 napisał:
    Kochani Rodacy, tyleż samo Was kocham, co się Was czasami wstydzę..... Czy którykolwiek z Dyskutantów zastanowił się jak czują się Nominowani po przeczytaniu tych komentarzy ? Przecież każda z tych Osób ma niewątpliwe zasługi dla naszego miasta i każda z tych Osób zasługuje na szacunek i tak na prawdę każda z tych Osób może wygrać, bo z Ich grona zostanie wyłoniony zwycięzca. Żadna z tych osób nie powinna czytać o sobie tak przykrych ocen, bo nikt z tego grona na nie nie zasługuje. Macie państwo prawo i możliwość oddać głos i zróbcie to. Wasz głos wzmocni szanse Waszego kandydata, co tym samym osłabi szanse pozostałych nominowanych i ..... skończcie na tym. Przykro czytać niektóre komentarze. Może trochę więcej życzliwości, wyrozumiałości i kultury, tak po prostu. Pozdrawiam wszystkich Nominowanych i Małgosię, a co ... :)
    0
    0
  69. "ćwirek" dnia 15 stycznia 2014 o godzinie 21:25:43 napisał:
    Pszenno-buraczane towarzystwo się produkuje.Ja osobiście zagłosuję za Panem Markiem Jaworem.Aha zapomniałem,że już trwa kampania wyborcza.
    0
    0
  70. "TORRES20400" dnia 15 stycznia 2014 o godzinie 22:02:59 napisał:
    Ja osobiście też głosowałem. "Tak z parę razów". Przegryzając w międzyczasie, pszenicę burakiem. Przeszło, bo miałem bułke ku temu z wodo ;-)
    0
    0
  71. "Polak - zamościanin" dnia 15 stycznia 2014 o godzinie 23:18:00 napisał:
    Głosuję na Pana Marka Jawora. Od kilkudziesięciu lat działa na rzecz Zamościa, udziela się społecznie, dzięki Niemu do miasta przybywa coraz to więcej turystów, co roku wydaje przepiękne albumy i foldery promujące nasze miasto. Ponadto należy podkreślić, iż jest to człowiek skromny, uczciwy i bardzo sympatyczny. Oby więcej takich osób w mieście jak Pan Marek! Powodzenia! P.S. Nie zapominajmy, że jest to nagroda za zasługi, a nie konkurs popularności. Co niektórzy kandydaci mogliby dostać nagrodę w dziedzinie "Autopromocja" - co najmniej dwóch. "Osobowość" to pojęcie, które dużo znaczy. Z tego grona na to miano zasługuje Pan Marek Jawor.
    0
    0
  72. "Sprawiedliwy" dnia 16 stycznia 2014 o godzinie 0:39:36 napisał:
    Co to za głupota z tym sondażem? Przecież wystarczy zwrócić uwagę na dynamikę wzrostu ilości głosów Pani Kolbus w ostatnim czasie i korelację pomiędzy tym sondażem a ilością głosów oddanych na fanpage'u żeby zorientować się że te statystyki nabijane są w sztuczny sposób. Głos powinien należeć w 100% do Kapituły. Pozdrawiam kumatych
    0
    0
  73. ""zamościak"" dnia 16 stycznia 2014 o godzinie 15:59:00 napisał:
    Kolbusowa... żałosne... Pewnie sama sobie te głosy nabija, z różnych IP komputera. Osobowość Zamościa, żart roku. Chyba osobowość promowania siebie. :/ Marzy jej się stołek w europarlamencie, to nabija. Smutne. Ilość głosów pana Leszczyńskiego też podejrzanie szybko rośnie. Wystarczy mieć choć trochę oleju w głowie, żeby domyśleć się jak ten system działa... Zgadzam się ze "Sprawiedliwym" - głos powinna mieć wyłącznie Kapituła. Przy okazji pozdrawiam pana M. Jawora i panią A. Saturską - jedynych sensownych w tym gronie.
    0
    0
  74. "rodak" dnia 16 stycznia 2014 o godzinie 19:11:57 napisał:
    Nie rozumiem, na jakiej podstawie, "zamościak" używa stwierdzenia :"podejrzanie" i "system" w odniesieniu do pana Leszczyńskiego? W taki sam "podejrzany" sposób, rosną przecież głosy innych nominowanych, w tym pana Jawora. Proszę spojrzeć na głosowanie na facebooku, tam przeważają głosy pana Leszczyńskiego. Młodzież głosuje, ponieważ lubi i ceni swojego dyrektora, stąd liczba oddawanych głosów rośnie i nie ma w tym żadnego "systemu". Poza tym, warunki jakie zostały ustalone dla głosowania, są takie a nie inne i należy je zaakceptować. Trudno mieć pretensję do portalu społecznościowego, że poprzez "polubienia" zwiększa liczbę zainteresowanych tematem. Najczęściej tak bywa, że głosowanie nabiera rozpędu, gdy zbliża się termin jego zamknięcia.
    0
    0
  75. "masakra" dnia 17 stycznia 2014 o godzinie 6:46:26 napisał:
    nabiłeś sobie głosów! - jesteś zwycięzcą! jesteś zwycięzcą!
    0
    0
  76. "masakra" dnia 17 stycznia 2014 o godzinie 6:46:47 napisał:
    nabiłeś sobie głosów! – jesteś zwycięzcą! jesteś zwycięzcą!
    0
    0
  77. "masakra" dnia 17 stycznia 2014 o godzinie 6:47:48 napisał:
    nabiłeś sobie głosów! –- jesteś zwycięzcą! jesteś zwycięzcą!! nabiłeś sobie głosów! –- jesteś zwycięzcą! jesteś zwycięzcą!! nabiłeś sobie głosów! –- jesteś zwycięzcą! jesteś zwycięzcą!! nabiłeś sobie głosów! –- jesteś zwycięzcą! jesteś zwycięzcą!!
    0
    0
  78. R E K L A M A

  79. "APEL APEL APEL" dnia 17 stycznia 2014 o godzinie 6:56:03 napisał:
    APEL! APEL! APEL! MOI DRODZY NOMINOWANI, A SZCZEGÓLNIE DWIE OSOBY, CZY UWAŻACIE ŻE "OSOBOWOŚĆ ROKU" MOŻE W TAKI SPOSÓB POSTĘPOWAĆ? OPAMIĘTAJCIE SIĘ! Czy macie za grosz godności jeszcze? APEL! APEL! APEL! czy nagroda za osobowość roku zdobyta oszustwem będzie dla Was nagrodą czy porażką? APEL! APEL! APEL! czy jeśli macie sumienie (macie?) to za tydzień czy dwa jak statuetka stanie na waszym kominku, i przypomnicie sobie, że być może ten jeden głos zadecydował o wygranej, czy będziecie dumni z tej nagrody? czy sumienie pozwoli Wam się chwalić tą nagrodą? JESZCZE RAZ ZAPYTAM: CZY SUMIENIE POZWOLI WAM CHWALIĆ SIĘ TĄ NAGRODĄ?!?! APEL! APEL! APEL! APELUJĘ ŻEBY JEDNAK POMYŚLEĆ! WG MNIE TAKIM ZACHOWANIEM NAWET NA NOMINACJĘ NIE ZASŁUGUJECIE, I OBY ZA ROK JEŚLI KTOŚ WAS ZGŁOSI DO NAGRODY, TO KAPITUŁA NIE DOPUŚCI WAS DO NOMINACJI.
    0
    0
  80. "tz" dnia 19 stycznia 2014 o godzinie 14:36:59 napisał:
    kolbus kto to??
    0
    0


UWAGA!! Komentarze zawierajace więcej niż 1 link(adres strony) są blokowane automatycznie przez system antyspamowy. Publikacja ich wymaga interwencji administratora. Aby opublikować więcej niż jeden link zalecamy publikację ich w kolejnych komentarzach.

Zapoznałem się z regulaminem usługi dostępnym na stronie(www.roztocze.net/regulamin-kometarze/) i akceptuję jego postanowienia.

Anty-spam:

R E K L A M A