| Komentarze |
[do góry] |
Autor:
Hetman
Tytuł:
|
Skąd:
Kiedy: 2010-01-12 14:56:30 |
|
Bez sensu. Po co dawac mozliwosc glosowania ludziom skoro i tak o wszystkim zadecyduje kapitula. Moim zdaniem proporcje glosow powinny rozkladac sie po polowie. 50% dla internautow, czytelnikow i sluchaczy oraz 50% dla kapituly. Po co mam glosowac i poswiecac swoj czas skoro i tak nie bedzie to mialo znaczenia przy wyborze... |
Autor:
as
Tytuł:
|
Skąd:
Kiedy: 2010-01-12 16:29:07 |
|
na pewno nie pół na pół bo może być pat w głosowaniu, poza tym internauci zawsze mogą zrobić nocną akcję i nabić głosów - nie ma prostych rozwiązań i dlatego takie rozwiązanie aby to ludzie związani ze szkołami wyższymi wybierali a potem i sami laureaci jest optymalne |
Autor:
praktyk
Tytuł:
|
Skąd:
Kiedy: 2010-01-12 16:30:36 |
|
już widać po głosowaniu, kto nabija głosy - internautów nie upilnujesz, w gazecie będą kupować każdy nakład żeby tylko wyszło na moje. |
Autor:
Tytuł:
Pani Doroto...,
|
Skąd:
Kiedy: 2010-01-12 17:37:05 |
|
gdzie ostatecznie budujecie centrum terapeutyczno-rehabilitacyjnego dla kobiet po mastektomii w Starej Hucie na Roztoczu czy w Wychodach gm. Zamość? |
Autor:
Dorota Nowosad
Tytuł:
|
Skąd:
Kiedy: 2010-01-12 18:52:20 |
|
Oczywiście, że w Wychodach gm. Zamość. Zostanie to sprostowane, zgłosiłam do administratora portalu. |
Autor:
kierowca bombowca
Tytuł:
Ad nominowanych
|
Skąd:
Kiedy: 2010-01-13 13:17:43 |
Z całym szacunkiem dla Pana Kossakowskiego, ale ta nominacja jest chyba lekką pomyłką w tym plebiscycie. Fakt dla Zamościa zrobił wiele dobrego. Jest sprawnym urzędnikiem, ale przecież tylko urzędnikiem. Za to co robi dostaje pensję, i to chyba wcale nie małą (a ostatnio jeśli wierzyć doniesieniom Tygodnika Zamojskiego upominał się o bony na święta). Za to co zrobił awansował na wiceprezydenta Zamościa. To co robi, to robi w zakresie swoich obowiązków służbowych. I chyba nic ponad to. Ma też do pomocy rzeszę urzędników, pewnie równie zaradnych, tyle że anonimowych, pozostajacych w cieniu Pana Tomasza.
|
Autor:
NIKt
Tytuł:
|
Skąd:
Kiedy: 2010-01-13 15:04:55 |
|
Fakt Kossakowskiemu się nie należy żadna nagroda :-) |
Autor:
Tytuł:
|
Skąd:
Kiedy: 2010-01-13 15:16:35 |
|
Ale Kossowskiemu - tak |
Autor:
kierowca bombowca
Tytuł:
Rzeczywiście przepraszam
|
Skąd:
Kiedy: 2010-01-13 17:11:41 |
Oczywiscie że Kossowski. Wzrok już nie ten, a czcionka na monitorze mała. Co do oceny tej nominacji podtrzymuje swoją opinię. W tej nagrodzie chodzi chyba o pasję społecznego działania, o coś więcej niż tylko wzorowe wypełnianie obowiązków służbowych (co zresztą powinno być normą, a nie czymś niezwykłym).
|
Autor:
NIKt
Tytuł:
|
Skąd:
Kiedy: 2010-01-14 05:28:25 |
A jest (normą)? Jeżeli tak, to przychylam się do pańskiej wypowiedzi.
A jak nie jest? To co można zrobić żeby było normą?
Może wyróżniać tych co ... |
Autor:
eco
Tytuł:
|
Skąd:
Kiedy: 2010-01-14 19:09:27 |
Oczywiście, że Panu Tomaszowi należy się nagroda. Ale już ją otrzymał - został wiceprezydentem właśnie w uznanie zasług funduszowych. Zgadzam się z "kierowcą" -miesza się tu pojęcia. Spójrzcie na listę nominowanych - każdy z nim, prócz jednego jest SPOŁECZNIKIEM. Oczywiście, gdyby Pan Tomasz promował Zamość poprzez np. prezesowanie stowarzyszeniu rozwoju miasta, to zmienia postać rzeczy. A tak - jaki jest sens (prócz politycznego) nominowanie kogoś za sumienne wypełnianie swoich podstaowych, zawodowych obowiązków, za które w dodatku płacimy z własnej kieszeni? Notabene jakikolwiek sukces (nie tylko funduszowy jak w tym przypadku) jest dzieckiem dużego zespołu ludzi. Może zatem powinno się nominować Biuro zarządzania funuszami jesli już....alobo w ogóle zrezygnować z samorządowców - jak było w pierwszej edycji.
|
Autor:
observer
Tytuł:
|
Skąd:
Kiedy: 2010-01-19 12:22:50 |
|
obserwuję codziennie to głosowanie w internecie, i jako że już oddałem swój głos, widzę, jak typują inni. rano wygrywa Stanisław Orlowski i sytuacja się zmienia w ciągu dnia, gdy do pracy przychodza urzędnicy. Wtedy na czoło wysuwa się pan Kosowski. Ciesze się więc, ze wyboru dokona kapituła i nie będzie można nim manipulować. |
Autor:
andy
Tytuł:
|
Skąd:
Kiedy: 2010-01-20 14:30:11 |
|
do du.y z taką kapitułą,która wybiera tylko sobie pasujące osoby,sam zgłosiłem M.iJ. Myka za roztańczenie Zamościa,wszystko prawidłowo zgłoszenie przyjęto a póżniej odrzucono,wstyd mi za Was zaos...a kapituło |
Autor:
Tytuł:
|
Skąd:
Kiedy: 2010-01-20 15:15:15 |
|
kierowca bombowca i eco maja racje. Kossowski jest nominowany za doprowadzenie do realizacji w Zamościu inwestycji za setki milionów złotych. Czyżby kapitula nominując go nie zdawała sobie sprawy że te inwestycje za miliony zlotych to sukces wielu ludzi pracujacych w urzędzie. Oczywiscie, np. w wielu drużynowych dyscyplinach sportowych, często zostaje wyrozniony jeden zawodnik w meczu czy turnieju, ale jest to zawsze osoba ktora wniosła najwiekszy wkład do sukcesu. Tymczasem, jestem przekonany że gdyby rozpisać na poszczególne osoby kto co robił przy każdym z projektów, to okaże się że wkład Kossowskiego wcale nie jest taki duży, o ile nie najmniejszy. Czarną robotę odwaliło wiele innych osób. To że Kossowski jako zastępca prezydenta najczesciej wypowiada sie na temat tych projektow nie oznacza jeszcze ze aż tak się przyczynił do ich realizacji. Nie neguję możliwości nominowania samorządowców, a nawet ich zwycięstwa. Gdyby np. Kossowski dzięki swojej funkcji ktora pelni osobiscie zachęcił jakiegoś przedsiębiorcę do utworzenia w Zamościu dużego zakładu pracy, zatrudniającego kilkadziesiąt osob no to ok, ale póki co został nominowany za pracę wykonaną w większości przez innych. |
Autor:
mieszkanka miasta
Tytuł:
|
Skąd:
Kiedy: 2010-01-20 22:12:46 |
|
p.Kossowski jest wynagradzanym dobrze urzednikiem więc dziwi ta nominacja ,a tak w ogóle to w tym roku nominowani bez rewelacji,w roku ubiegłym silniejszy był skład,wyraziste osobistości.Kibicuję pani Małgosi Czerniak. |
Autor:
Rico
Tytuł:
|
Skąd:
Kiedy: 2010-01-24 21:16:53 |
|
Jeżeli jest to konkurs na osobowość roku to Tomasz Kossowski zasługuje na to miano bez dwóch zdań. Oczywiście jest urzędnikiem miejskim i bierze za to pieniądze, ale efekty jego pracy predysponują go do miana osobowości roku. Tak naprawdę to Kossowski jest architektem sukcesu Zamoyskiego. O ile rozmowy z Wiceprezydentem mają zawsze jakiś walor poznawczy, to o tyle kilka konwersacji z Prezydentem Zamoyskim uważam za czystą stratę czasu. |
Autor:
ja
Tytuł:
do Rico
|
Skąd:
Kiedy: 2010-01-30 20:27:51 |
|
Rico, czy ty naprawde sie nie orientujesz w tym wszystkim czy tylko udajesz ze sie nie orientujesz. Architekltem sukcesu Zamoyskiego jest wiele osob ktore zajmuja sie projektami dofinansowanymi przez UE i zapewniam Cie ze nie jest to Kossowski. Jezeli uwazasz ze "rozmowy z Wiceprezydentem mają zawsze jakiś walor poznawczy" tzn. ze ktos przygotowal mu dobry material zeby sie mogl wypowiedziec. Czarna robote odwala wiele osob, ktorych nazwiska pewnie nigdy sie tu nie pojawia. No ale ktos musi byc od czarnej roboty. |