R E K L A M A

23 kwietnia 2017

roztocze.net

R E K L A M A

Drodzy Czytelnicy! Zapraszamy do plebiscytu, w którym możecie wybrać i ocenić, który  z 16 przewodniczących zarządów osiedli w mieście Zamościu jest najlepszym gospodarzem.

Miasto Zamość podzielone jest na 16 osiedli. O porządek i rozwój każdego z nich dba Przewodniczący Zarządu Osiedla, który pełnie rolę takiego „sołtysa” w mieście. Reprezentuje też swoje osiedle podczas sesji Rady Miasta i działa w interesie mieszkańców ze swojego terenu. Prawdziwy przewodniczący to też samorządowiec z krwi i kości, niż polityk, bo chodniki i ulice osiedli nie są ani prawicowe, ani lewicowe.

Który z nich najlepiej dba o swoje osiedle? Które z zamojskich osiedli najlepiej Waszym zdaniem się rozwija? Zapraszamy do plebiscytu. Głosy oddawać można w sondzie pod tekstem. Głosować można do końca stycznia. Głos można oddać raz na 24h.

SONDA

Oddanych głosów: 5711

Który Przewodniczący Zarządu Osiedla najlepiej wypełnia swoje obowiązki i pracuje dla dobra mieszkańców?

  • Dorota Banaczek (Promyk)

    (14)

  • Jolanta Buryło (Słoneczny Stok)

    (28)

  • Tomasz Figiel (Planty)

    (46)

  • Jolanta Fugiel (Karolówka)

    (24)

  • Janina Gąsiorowska (Orzeszkowej-Reymonta)

    (359)

  • Piotr Grabowski (Powiatowa)

    (78)

  • Jacek Harasim (Janowice)

    (9)

  • Alina Kolibska (Nowe Miasto)

    (491)

  • Anna Kopeć (Zamczysko)

    (1 024)

  • Bolesław Kornaś (Majdan)

    (75)

  • Bożena Orzechowska (Stare Miasto)

    (1 042)

  • Anna Przytuła (Świętego Piątka)

    (284)

  • Maria Stręciwilk-Gościcka (Zamoyskiego)

    (801)

  • Katarzyna Szkałuba (Partyzantów)

    (1 060)

  • Tomasz Wyrostek (Kilińskiego)

    (190)

  • Stanisław Zarębski (Rataja)

    (186)


Loading ... Loading ...

 


Oceń artykuł klikając na gwiazdki!
Liczba ocen: 19

R E K L A M A

    75 komentarzy

Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy poniżej.
Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT




  1. "Wyborca" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 8:23:26 napisał:
    Jeśli mamy 16 osiedli to powinno też być 16 okręgów wyborczych. Dzisiaj radny dba o swoje osiedle, a nie o swój okręg wyborczy. Trudno porównać pracę przewodniczących, bo skąd wiem co inni robią? Czyli sonda dotyczy frekwencji.
    19
    1
  2. R E K L A M A

  3. "TORRES20400" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 8:41:57 napisał:
    @"Szanowna Redakcja". Taka mała uwaga techniczna. Dobrze byłoby zamieścić mapę Zamościa, z uwzględnieniem podziału na osiedla. Wbrew pozorom, nie jest to dla mieszkańców takie przejrzyste i oczywiste. "Kiedyś było tak, potem było inaczej, a teraz to już nie wiem jak jest".
    24
    0
  4. "Anna Wojciechowska" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 9:56:52 napisał:
    Głosuję na Anię!
    0
    30
  5. "Opty" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 10:46:51 napisał:
    Po co nam są radni skoro są przewodniczący osiedli? Niektórych znam o niektórych słyszałem, to są prawdziwi społecznicy, którzy robią potrafią wziąć np. kosiarkę i wykosić trawę w miejscu publicznym, bez oglądania się na kogokolwiek. Każdy z nich zasługuje na wyróżnienie.
    2
    22
  6. "jan sawa" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 11:12:11 napisał:
    Zazdroszczę "Opty" , ze ma takie dobre doświadczenia z Przewodniczącymi Osiedli. Ja mieszkam na obszarze osiedla Kilińskiego i niestety nie znam swojego przewodniczącego. Z tego co widzę w zestawieniu sądy jest nim pan Tomasz Wyrostek . Szkoda , ze tego pana widziałem jedynie podczas kampanii wyborczej kiedy to chodził i namawiał aby oddać na niego głos. Nie może zatem dziwić, że moje oceny dla Przewodniczącego Osiedla Kilińskiego są niedostateczne i na pewno będę o tym pamiętał podczas kolejnych wyborów, do czego zachęcam również pozostałych mieszkańców tego osiedla
    22
    2
  7. "Irmina" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 13:46:46 napisał:
    Najgorsi przewodniczący to tacy, którzy realizują plan polityczny swoich guru radnych, a nie zajmują się osiedlem.
    24
    1
  8. "Paweł" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 13:53:56 napisał:
    Szanowny Panie Janie, jeżeli chce Pan się skontaktować z Przewodniczącym osiedla Kilińskiego, na pewno nie będzie przeszkody. Z tego co wiem, Pan Tomasz jest bardzo otwartym człowiekiem, porozmawia z Panem oraz pomoże, jak tylko będzie potrafił. Bardzo często można go spotkać, kiedy zajmuje się sprawami osiedla, ale trzeba wziąć pod uwagę to, że przez natłok pracy poza obowiązkami przewodniczącego może nie mieć czasu, aby obsłużyć każdego z osobna, na zawołanie. Bądźmy wyrozumiali, Pan Tomek nie będzie chodził do każdego kto tego chce, jeżeli ktoś ma jakąś sprawę powinien się sam tym zainteresować i zgłosić. Pozdrawiam, mieszkaniec.
    1
    20
  9. "lipska" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 14:10:58 napisał:
    Anka Kopeć jest NAJlepsza!
    1
    34
  10. "zamoyskiego" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 14:16:43 napisał:
    a gościcka jak wypada w rankingu, aha tak myslałem
    1
    20
  11. "jhsasfjksdfskhjsfdk" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 14:17:12 napisał:
    Jeśli spojrzeć na to co przewodniczący zastał na początku swojej kadencji a co jest teraz, jaki jest postęp itd. to najlepiej w tym zestawieniu wypada Pani Kopeć, z pewnością mieszkańcy Zamczyska doceniają jej zaangażowanie w sprawy osiedla.
    1
    30
  12. R E K L A M A

  13. "kiki" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 14:22:07 napisał:
    Słowa uznania i podziękowania należą się Pani Marii Gościckiej-Stręciwilk za Jej zaangażowanie , wkład pracy i " ludzkie podejście" do spraw mieszkańców.Tak trzymać Pani Mario!!! Dziekuję!!!
    28
    1
  14. "@kiki" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 14:26:13 napisał:
    BUHAHA
    0
    22
  15. "anka super" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 14:35:43 napisał:
    Tylko Anka Kopeć reszta to komentarz
    1
    31
  16. "jan sawa" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 14:52:30 napisał:
    Szanowny Panie Pawle . Jakoś podczas kampanii wyborczej pan Wyrostek znalazł czas na rozmowy indywidualne z mieszkańcami osiedla a teraz co - nie może ? . Jeśli pan Przewodniczący nie ma czasu na działalność społeczną to niech nie udaje, że się nią zajmuje ( pomijam już to , że nie do końca jest to działalność społeczna, ponieważ jak wiemy Przewodniczący Osiedla za swoją działalność otrzymuje nieopodatkowane wynagrodzenie, często nazywane dietą). Mimo wszystko to dziwne, ze mieszkańcy osiedla nie znają swojego Przewodniczącego. Już sam ten fakt świadczy o tym , że wybór pana Tomasza Wyrostka na Przewodniczącego Osiedla był błędem.
    23
    0
  17. "beczkarnia" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 14:55:07 napisał:
    ANKA KOPEĆ SUPER DZAGA!
    0
    28
  18. "janek" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 15:02:17 napisał:
    ANKA KOPEĆ SUPER DZAGA! Tylko Anka Kopeć reszta to komentarz
    0
    26
  19. "Adam" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 15:25:41 napisał:
    kiki ta Pani to porażka. Miałem to nieszczęście spotkać tą osobę w swoim życiu.
    0
    21
  20. "janek" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 16:01:03 napisał:
    Do Adam a co ci takiego zrobiła ? bardzo dobrze sie spisuje jako Przewodnicząca, Bardzo dużo zrobiła na osiedlu. Zawsze pomocna Ma dobre serce i widać że chce pracować na rzecz Osiedla i mieszkańców.
    24
    0
  21. "znudzona" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 16:39:09 napisał:
    Do " Jan sawa" czy w takim razie życzy sobie Pan aby Pan Tomasz Wyrostek chodził od mieszkania do mieszkania i pytał czy może ktoś akurat chciałby z nim porozmawiać? A co to on ksiądz czy świadek Jehowy? Chyba jak ktoś ma do niego jakąś sprawę to zna telefon albo wie gdzie go szukać.Ludziom się w głowach przewraca"
    1
    22
  22. "jan sawa" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 17:05:27 napisał:
    Otóż szanowna "znudzono" chodzi o to , że nie znamy również numeru telefonu do pana Przewodniczącego jak również gdzie Przewodniczący raczy przyjmować . Przewróciło się głowie chyba tobie skoro dziwi cię zakres obowiązków Przewodniczącego, który winieni być standardem
    20
    1
  23. R E K L A M A

  24. "KopeĆ na Radną" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 17:44:00 napisał:
    Anka Kopeć pora teraz zamienić pewną radną
    0
    33
  25. "znudzona" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 18:03:02 napisał:
    Szanowny Panie Janie spodziewam się, że na zebraniach mieszkańców osiedla Pan Wyrostek jest jednak dostępny i jak ktoś ma potrzebę może ją przedstawić jak również poprosić można o nr telefonu. Dla chcącego nic trudnego. Ale po co jak można popsioczyć sobie na necie wszak to ostatnio nasze ulubione zajęcie.A jeśli narzeka Pan na zbyt rzadką możliwość kontaktu z Panem Przewodniczącym przypuszczam, że w niedzielę w biurze zarządu może się Pan na niego patrzeć i cały dzień jeśli ma Pan taką przyjemność
    1
    19
  26. "Anonim" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 18:33:42 napisał:
    Zaczynam podejrzewać że większość komentarzy jest autorstwa Anny K.
    29
    0
  27. "Przewodniczący" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 19:51:35 napisał:
    Do "jan sawa" Zarząd Osiedla Kilińskiego przyjmuje mieszkańców od kilku lat w każdy czwartek przy ul. Kilińskiego 11 w godzinach 17 -19. Od kilku lat istnieje konto na fb. Zapraszam.
    1
    19
  28. "anonimki" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 19:55:34 napisał:
    Najwyraźniej pan Jan nie zna swojego osiedla tak dobrze, jak mu się wydaje. Wystarczy przejść się obok DT Hetman, by zauważyć, że w budynku obok mieści się Zarząd Osiedla Kilińskiego. Polecam wybrać się na małą wycieczkę krajoznawczą po osiedlu, najlepiej w czwartek, wtedy Pan Tomasz z chęcią pana ugości. Dodatkowo na znanym portalu społecznościowym znajduje się strona Zarządu, gdzie jest podany numer Pana przewodniczącego, oraz aktualizowane są wiadomości na temat podjętych przez zarząd działań. Czasami wystarczy otworzyć oczy.
    0
    21
  29. "doradca techniczny" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 20:16:11 napisał:
    Panie Janie. Jak Pan szukasz przewodniczącego, to najszybciej znajdziesz go Pan na sesjach RM. Tam najczęściej cementuje sojusz robotniczo-chłopski, demonstrując przywiązanie do osiedlowego KC, co jak widać w relacjach filmowych wyczerpuje go to okrutnie. Łap Pan okazję i wal jak w dym w każdy ostatni poniedziałek miesiąca. Sukces murowany.
    2
    19
  30. "anonimki" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 20:28:13 napisał:
    "doradca techniczny" Tak łatwo przychodzi ocenianie? Może zamiast z przekąsem komentować należy wziąć się do roboty? To nie boli. Obowiązkiem Przewodniczącego jest obecność na RM, a udzielanie na nich głosy również w tych obowiązkach leży. Przewodniczący ma milczeć, nie wychylać się, być "cichociemny"? Raczej mały sukces odniosą takie osoby pełniąc funkcje społeczną. Potrzeba osób z charyzmą i obyciem, które potrafią wyrażać swoje zdanie, takich jak Pan Tomasz.
    0
    22
  31. "Andrzej" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 20:34:32 napisał:
    Po co te sprzeczki? Jest to tylko głosowanie internetowe, a wyszła z tego wielka rozmowa na temat tego, czego się nie robi na danym osiedlu, kto jest gorszy, kto lepszy i tak dalej. Znajdźcie wszyscy w sobie zdrowy rozsądek, zagłosujcie na kogo chcecie, kłótnie przez internet są tak bezsensowne, że szok. Masz coś do wyjaśnienia? Powiedz to przewodniczącemu wprost, a nie na portalach internetowych. Co za dno...
    22
    1
  32. "TORRES20400" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 20:56:19 napisał:
    Ciekawe kiedy zatrzyma się ten automat nabijający głosy na p. Kopeć? Jak przebije licznik mojego Torresowozu, to uwierzę... ;-) To aż tylu ludzi na tych Zamczyskach mieszka? Myślałem, że jak im Wnuk most wybudował, to wszyscy co mogli, to wyjechali. A tu taka niespodzianka ;-) A posty typu "super dzaga" zostawiam bez komentarza, no bo to jednak kobieta. Skrypty na roztocze.net może czterech nie urywają, ale akurat to dałoby się zrobić.
    28
    1
  33. "Olaf" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 21:22:56 napisał:
    Ania jest lubiana osoba nie tylko na zamczyskach wielu osobom pomogla a to pewnie pisze zazdrosna b.....
    2
    30
  34. R E K L A M A

  35. "spec" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 21:31:23 napisał:
    Ciekawe czy jak przy głosowaniu na radnych Pan Moreka rzuci okiem na ID głosują8cych :-)Widzę chłopaki w kapturach w akcji ;-) A Jana Sawa niech ktoś przytuli on taki zagubiony :-)
    15
    2
  36. "TORRES20400" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 21:32:17 napisał:
    Nie. To piszę ja. TORRES20400 od jakiegoś czasu udzielający się na tym portalu.
    18
    0
  37. "roadrunner" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 22:01:55 napisał:
    Szpec. ID: Identity document; IP adress: Liczba nadawana interfejsowi sieciowemu. Kiedy zrozumiesz wreszcie różnicę, miernoto? Jan Sawa, osoba której imię i nazwisko podlega deklinacji. Wiesz co to MDCBNMW? Nie, polityku z naszej płanety....Zmień pseudonim na Borat, charakterystyka psychologiczna ZGODNA, z małym wyjątkiem.On jest facetem....
    14
    0
  38. "onet@TORRES20400" dnia 13 stycznia 2017 o godzinie 23:10:48 napisał:
    Gdzie piszą, że na przewodniczącego mogą głosować tylko mieszkańcy z jego osiedla? Babka działa w Zamościu od lat, na osiedlu mają odremontowaną i działającą świetlicę, chodzi co roku Mikołaj, organizowana jest choinka, odrabianie lekcji. Tyle wiem z FB. Mieszkańcy pewnie wiedzą więcej. Ja głosuję na Annę Kopeć, chociaż jej nie znam osobiście. W małym mieście zna się trochę osób. Zarząd Kilińskiego, taki aktywny, daleko ma do zarządu Promyk. Na waszym FB niewiele informacji oprócz kandydatek Platformy Obywatelskiej na radne z jabłuszkami w koszyczkach. Jak się ta polityka ma do społeczników? jabłuszka z PO okazują się dużo ważniejsze od mieszkańców Kilińskiego. Czy radni z osiedla Kilińskiego-Kamienna głosowali na budżet na drogę Namysłowskiego-Prosta, żeby zmniejszyć ruch i zanieczyszczenia na Kamiennej i Kilińskiego? Co zrobił przewodniczący, żeby wesprzeć budowanie drogi, która odkorkuje ulicę i zmniejszy stan zanieczyszczenia na osiedlu? A nowe miejsca parkingowe? nie ma gdzie stawać. ale kogo to obchodzi?
    2
    26
  39. "zaskoczony" dnia 14 stycznia 2017 o godzinie 9:55:29 napisał:
    Kurcze mocna ta przyszłą Radna Kopeć
    1
    30
  40. "spec" dnia 14 stycznia 2017 o godzinie 10:14:00 napisał:
    roadrunner "politologu" z Bożej Łaski :-) Daj sobie chłopie siana - tutaj ani słowa o ukochanym włodarzu - interwencja nie jest potrzebna. Możesz więc spokojnie oddać się weekendowi i pilnować licytacji co by wstydu nie było ;-)
    16
    1
  41. "teddy" dnia 14 stycznia 2017 o godzinie 11:01:51 napisał:
    Na Św. Piątka był kiedyś fajny przewodniczący. Tomasz Hałasa faktycznie interesował się osiedlem. Pieszo albo rowerkiem przemierzał uliczki, patrzył gdzie co trzeba zrobić, zagadał z mieszkańcami. Ludzie znali Jego a on mieszkańców. Ale przyszły pamiętne wybory gdzie "dobra zmiana" zmobilizowała do przyjścia klakierów i mamy nową przewodniczącą. Ale chyba trzeba zgłosić do programu: Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie.
    24
    0
  42. "Przewodniczący" dnia 14 stycznia 2017 o godzinie 12:58:19 napisał:
    Zapraszam wolontariuszy WOŚP ale i mieszkańców do odwiedzenia kawiarenki WOŚP jutro w godzinach 10 -18 Zarząd Osiedla Kilińskiego.
    3
    20
  43. "Michał P." dnia 14 stycznia 2017 o godzinie 15:46:14 napisał:
    Do Adam - Pani Maria to kobieta kulturalna, wykształcona, szanująca mieszkańców, skromna, z wielkim oddaniem pracuje do osiedla, nie oczekuję poklasku. Nie dorosles Jej nawet do pięt. Młody człowieku, zadufany w sobie więcej empatii do innych
    25
    0
  44. "TORRES20400" dnia 14 stycznia 2017 o godzinie 17:22:46 napisał:
    @"teddy"; Ostatnie wybory samorządowe dostarczyły wielu emocji i niespodzianek. Jedną z nich było rozsmarowaniem klapkiem na ścianie, starego tłustego czerwonego pająka, przez jakąś dziewczyninę na Osiedlu Św. Piątka, co nawet z Pisu nie jest. Z resztą, w prosty sposób można sobie, na roztocze.net przypomnieć to wydarzenie, bo w archiwum dalej to wisi.
    1
    19
  45. R E K L A M A

  46. "qutsaider" dnia 14 stycznia 2017 o godzinie 17:43:12 napisał:
    Odwróć tabele Grabowski będzie na czele
    23
    0
  47. "Ja" dnia 14 stycznia 2017 o godzinie 18:08:59 napisał:
    Adam poraźką to ty jesteś kiki ma rację źe dostrzega pracę Pani Marii.
    23
    0
  48. "szach i mat" dnia 14 stycznia 2017 o godzinie 18:24:51 napisał:
    Pan Marcin Zamoyski w ostatnim Tygodniku Zamojskim skomentował tą pracę
    0
    27
  49. "@szach i mat" dnia 14 stycznia 2017 o godzinie 18:38:31 napisał:
    Tak. To wypowiedź warta przytoczenia. Czy ktoś ma papierowy TZ? Mógłby dokładnie zacytować?
    1
    25
  50. "beretka" dnia 14 stycznia 2017 o godzinie 19:11:55 napisał:
    @ TORRES. Jak ktos przyznaje się, że nie wie jak działa przewodniczący jego osiedla to znaczy, że nie uczestniczy w zebraniach osiedlowych i nie interesuje się swoja dzielnicą. Nieobecni nie mają racji.
    22
    0
  51. "Mieszkanie Zamościa" dnia 14 stycznia 2017 o godzinie 19:16:06 napisał:
    Z tego co wiem Pani Kolibska nie ma na imię Anna...
    23
    0
  52. "TORRES20400" dnia 14 stycznia 2017 o godzinie 20:06:21 napisał:
    @"beretka"; chyba właśnie oto chodzi, że na tamto spotkanie przyszli "nieobecni". Co ich zmotywowało? Przy okazji, chodzi o parę różnych spraw. W skrócie chodzi o to, że ludność Zamościa nie jest na powierzchni miasta liczebnie równomiernie rozlokowana. Są "skupiska ludzkie" typu Osiedle Zamoyskiego, i pipidówy typu Osiedle Zamczyska, Promyk, czy tam Św. Piątka [z całym szacunkiem dla mieszkańców tychże]. Ale tam bloków nie ma. Ilu Zamościan mieszka na Osiedlu Zamoyskiego, a ilu na Os. Zamczysko? Jak to się ma, do takiego plebistytu?
    26
    1
  53. "beretka" dnia 14 stycznia 2017 o godzinie 23:24:39 napisał:
    @ Torres. A jak to się ma do rzeczywistości? Osiedle Zamczyska i jego przewodnicząca góruje w głosowaniu.
    17
    9
  54. "TORRES20400" dnia 15 stycznia 2017 o godzinie 0:01:51 napisał:
    @"beretka"; unikasz odpowiedzi. To dobrze, źle, czy tak sobie?
    12
    0
  55. "@beretka" dnia 15 stycznia 2017 o godzinie 8:16:09 napisał:
    Obecność na zebraniach nie jest obowiązkowa. Przewodniczącego ocenia się na podstawie jego działań przez całą kadencję, ilość dyżurów o niczym nie świadczy, wystarczy dostępny numer telefonu w razie potrzeby. Nie każdy ma lokal do cyklicznych spotkań, jednak wielu i bez tego sobie radzi. Najważniejsza jest skuteczność przewodniczącego i samodzielność w prowadzeniu tej działalności. Jeśli za przewodniczącego kto inny wykonuje jego prace, to chwalić trzeba tego kogoś, nie przewodniczącego. Wszyscy wiedzą, przewodniczący którego osiedla tylko wykonuje polecenia.
    21
    0
  56. R E K L A M A

  57. "@TORRES20400" dnia 15 stycznia 2017 o godzinie 11:56:39 napisał:
    Na małych osiedlach łatwiej ludzi zintegrować niż na dużych, wszyscy znają się, przynajmniej na dzień dobry. Taka jest różnica. Wielka.
    1
    19
  58. "TORRES20400" dnia 15 stycznia 2017 o godzinie 13:07:25 napisał:
    Nikt temu nie zaprzecza, że "społeczna integracja" jest łatwiejsza w małych środowiskach. Zwróciłem tylko uwagę na bezwzględną siłę liczb, którą niektórzy nazywają statystyką. 10% ze 100 to , =, niż 10% ze 1000?
    13
    0
  59. "beretka" dnia 15 stycznia 2017 o godzinie 13:11:15 napisał:
    I to też jest dyskusyjne. Nie zawsze mieszkańcy małych osiedli są zintegrowani.
    23
    1
  60. "Zdziwiony" dnia 15 stycznia 2017 o godzinie 13:28:42 napisał:
    Pani Kapeć na pierwszym miejscu he he bardzo to wątpliwe no cóż dla pewnych osób liczą się tylko słupki poparcia i sprytne palce wstyd.
    32
    1
  61. "@Zdziwiony" dnia 15 stycznia 2017 o godzinie 16:25:49 napisał:
    Nie sądzę, aby pomysł sondażu wypłynął od pani Kopeć, stawiam na inne środowisko. Środowisko zbliżone do roztocze.net. Jak na razie z miernym wynikiem.
    2
    23
  62. "Janek" dnia 15 stycznia 2017 o godzinie 16:47:42 napisał:
    Do Zdziwiony a co ty chcesz od Pani Kopeć Jest bardzo dobra o aktywna Przewodnicząca
    1
    31
  63. "Jarosław Psikutas" dnia 15 stycznia 2017 o godzinie 17:58:25 napisał:
    Zamczysko? Toż to żywe bagno tam nawet ludzie nie mieszkają to jebana wiocha, zapuszczone wszystko babki papierosami handlują a psy dupami szczekają. Masakra
    6
    19
  64. "TORRES20400" dnia 15 stycznia 2017 o godzinie 18:02:46 napisał:
    Co za piękna prowokacja. Goebbels byłby dumny.
    16
    0
  65. "lola" dnia 17 stycznia 2017 o godzinie 13:37:12 napisał:
    Litości! kto zagłosował na Orzechowską :-/, ona nic, ale to nic! nie robi dla swojego osiedla, ludzie zapominają że Stare Miasto to nie tylko Rynek Wielki ale jeszcze inne ulice i to nie tylko te otaczające ratusz.Pani Przewodnicząca powinna zacząć od swojego najbliższego otoczenia i nie myślę tu o najbliższych ;-)
    26
    0
  66. "Sofija" dnia 17 stycznia 2017 o godzinie 16:48:27 napisał:
    To cale glosowanie to jakaś dziwna i chyba niepotrzebna sprawa. Nie rozumiem jak to jest jedne osoby mają sto ileś, pięćdziesiąt ileś trzydzieści parę a jakaś p. Kopeć aż 440?, to co? w kółko ona i jej znajomi na nią głosują?. Zakladam, że reszta głosowań odbywa się normalnie, czyli kto chce to raz kliknie i po sprawie. ja kliknęłam na p Goscicką, bo uważam, że jest dobrą przewodniczącą. Zresztą to nie pierwsza jej kadencja i jak do tej pory pracowała i pracuje dobrze. Takie jest moje zdanie wyrażone jednorazowym klikiem. Po co ten cały szum wokół przewodniczących Osiedli ? w czym to pomożę im i mieszkańcom?
    29
    1
  67. R E K L A M A

  68. "Kajtek" dnia 17 stycznia 2017 o godzinie 20:06:36 napisał:
    Głosujemy na panią Kopęć !!! Nie zaprzestańmy tej ostrej walki i pokaszmy na co nas stać!11 Pani przewodniczonca obiecała po breloczku za najlepszze trolowanie.
    33
    1
  69. "lola" dnia 17 stycznia 2017 o godzinie 20:10:35 napisał:
    Ależ to nie prawda. Głosujemy tylko na panią SZKAŁUPĘ, obiecała lizaki i popkorn za nabijanie głosów. Tak słyszałam od koleżanki z gimnazjum.
    28
    1
  70. "nowa" dnia 17 stycznia 2017 o godzinie 22:25:45 napisał:
    A ja wiem tyle... Mieszkałam na Kamiennej... hmmmm ... Mieszkałam na Wyszyńskiego ooo tu to dopiero hmmmmmm.... Od pół roku mieszkam na Oboźnej i widzę Panią Janinę biegającą wśród młodych i starszych i pytającą o samopoczucie. Wszyscy ją znają i szanują a Osiedle jest wprost wymarzone dla dzieci, rodziców i ich dziadków!!! Żałuję, że nie mogę dołożyć jej kilku głosów, na które szczerze zasługuje.
    3
    25
  71. "Asia" dnia 28 stycznia 2017 o godzinie 0:15:31 napisał:
    http://www.zamojska.pl/wiadomosci/753,sylwester-tuz-tuz I tu się znalazła Pani Ania KOPEĆ BRAWO Jest Pani medialna !!!!!
    4
    19
  72. "una" dnia 28 stycznia 2017 o godzinie 21:26:25 napisał:
    musi una aktorka?
    7
    12
  73. "zamojskiego" dnia 29 stycznia 2017 o godzinie 14:41:16 napisał:
    Pani Maria Stręciwilk - Gościcka pracuje dla nas bardzo dobrze. Ma Pani mój głos, zachęcam innych mieszkańców, oddanym głosem "za" podziękujcie za jej pracę.
    15
    2
  74. "FJC" dnia 29 stycznia 2017 o godzinie 22:49:46 napisał:
    partyzantów goni zamczyska,zamojskiego goni partyzantów, a teraz starówka się obudziła
    11
    1
  75. "piaskowy dziadek" dnia 30 stycznia 2017 o godzinie 10:54:13 napisał:
    no, no ja nie myśloł że na Zamczyskach mieszka tyle luda , to musić te babki co spać nie mogu tak sie bawiu w nocy i głosuju
    15
    0
  76. "stróż nocny" dnia 30 stycznia 2017 o godzinie 20:58:21 napisał:
    Partyzantów i Zamczyska- może wam kanapki zrobić bo noc długa, czuwanie też i do spania chyba was nie zagonię a palce wreszcie zabolą od nabijania licznika.
    12
    0
  77. "zamczyskaa" dnia 30 stycznia 2017 o godzinie 22:55:38 napisał:
    Pani Ania Kopeć wiele dobrego dla zamczysk zrobiła, jak czytam niektóre komentarze to nie wiem, czy mam się śmiać czy płakać.Nawet jeśli nie uda jej się wygrać to dla mnie i tak jest najlepsza!
    1
    14
  78. R E K L A M A

  79. "mieszkaniec zamczysk" dnia 30 stycznia 2017 o godzinie 23:03:35 napisał:
    Widzę u niektórych zazdrość.Pani Ania dużo tutaj zmieniła-na lepsze.Nie rozumiem jak można wypowiadać się o osobie której się nie zna. POWODZENIA PANI ANIU! ZAMCZYSKA TRZYMAJĄ KCIUKI! :)
    1
    16
  80. "mieszkaniec zamczysk" dnia 30 stycznia 2017 o godzinie 23:10:30 napisał:
    Pamiętajmy, że Pani Ania zajęła się wyremontowaniem świetlicy osiedlowej oraz wybudowaniem placu zabaw.Zrobiła dużo dobrego dla tego osiedla.Wszystkie zabawy dla dzieci typu "wędrująca estrada" itp. załatwiła Pani Kopeć.
    2
    12
  81. "ciekawy" dnia 31 stycznia 2017 o godzinie 11:25:38 napisał:
    Panie Redaktorze długo jeszcze tego głosowania? bo niektórym ręce odpadną!
    7
    0
  82. "Ewa" dnia 31 stycznia 2017 o godzinie 15:13:20 napisał:
    Czego oszukujecie na portalu ( nie można już zagłosować ) a jest napisane ze do końca stycznia (rozuniem ze mialo być do 24 ) ludzie chcą głosować
    3
    1
  83. "Adek" dnia 31 stycznia 2017 o godzinie 20:25:28 napisał:
    Głosuje na Bożenę Orzechowską
    0
    4


UWAGA!! Komentarze zawierajace więcej niż 1 link(adres strony) są blokowane automatycznie przez system antyspamowy. Publikacja ich wymaga interwencji administratora. Aby opublikować więcej niż jeden link zalecamy publikację ich w kolejnych komentarzach.

Zapoznałem się z regulaminem usługi dostępnym na stronie(www.roztocze.net/regulamin-kometarze/) i akceptuję jego postanowienia.

Anty-spam:

R E K L A M A