R E K L A M A

Z I P

Krasnobród | TurystykaRedakcja14 czerwca 2017 FACEBOOK | 4468 Twitter E-mail Skopiuj link Skomentuj | 19 komentarzy ()

Krasnobród: A może by tak na weekend do…

Krasnobród; fot. UM w Krasnobrodzie
R E K L A M A    B O A R D

Roztocze, w tym Krasnobród i jego okolice, mogą być kapitalnym miejscem na weekendowe wypady dla mieszkańców tak Zamościa, jak też nawet bardzo odległych części kraju. Przedstawiciele krasnobrodzkiej Informacji Turystycznej i podobnych organizacji z Roztocza przekonywali o tym gości Targów Turystyki Weekendowej “Atrakcje Regionów”, który odbył się w Chorzowie.

Krasnobród posiada niezaprzeczalne walory klimatyczne, które stanowią o jego dużej atrakcyjności, jako miejscowości wypoczynkowo-wczasowej i uzdrowiskowej. Przyjeżdżający latem wypoczywają nad zalewem, który jest dobrze zagospodarowany, korzystają ze ścieżek spacerowych i rowerowych wytyczonych wśród lasów sosnowo-jodłowych i bukowych z doskonale zachowaną, bogatą roślinnością poszycia. Grzechem byłoby gdyby nie przekuto tego w sukces w turystyce.

Targi w Chorzowie to jedna z najważniejszych tego typu imprez w Polsce, podczas której w jednym miejscu turyści mogą znaleźć informacje o ofertach wypoczynku z różnych części kraju.

– Dla Ślązaków Roztocze nie jest miejscem nieznanym. Podczas trzydniowych targów spotkaliśmy wiele osób, które pamiętają nawet rozkład konkretnych kwater w Krasnobrodzie i okolicach, bo już w nich były i co ważniejsze zapowiadają ponowny przyjazd, ponieważ do tej pory nie wszystkie atrakcje udało im się zobaczyć. Nasze stoisko było w tym roku największe i chyba najciekawsze, ponieważ cieszyło się dużym zainteresowaniem zwiedzających – relacjonuje Katarzyna Lipska z IT w Krasnobrodzie.

Miejscową ofertę prezentowała również Małgorzata Dobrut z Krasnobrodzkiego Stowarzyszenia Turystycznego, a do odwiedzenia Roztocza i Lubelszczyzny zachęcali także przedstawiciele: Lokalnej Organizacji Turystycznej “Zamość i Roztocze”, Roztocze, Zamość – Twierdza Otwarta, LOT Polesie Lubelskie, Kraina Lessowych Wąwozów, Stowarzyszenie Agroturystyczne Gminy Zwierzyniec, Agroturystyka Polana & Brzozowy Dworek, Lubelskie Stowarzyszenie Agroturystyczne oraz biura turystyczne.

Oprócz materiałów promocyjnych odwiedzający stoisko Roztocza mogli sprawdzić jak smakują pierożki, olej z rzepaku czy dyni albo lubelskie cebularze.

Bardzo dużym powodzeniem cieszyły się również konkursy, w których można było wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Ze znalezieniem chętnych, na przykład na karnety na tygodniowe jazdy konne w ośrodku hippicznym czy bilety na spływy kajakowe, nie było najmniejszych kłopotów.

(Źródło: IAS)

Autor: Redakcja
R E K L A M A    B A N N E R   I
Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT. Jednocześnie informujemy że korzystając z naszych stron pozostajesz anonimowy tak długo, aż sam nie zdecydujesz inaczej. Twoje dane osobowe w postaci Adresu IP są zapisywane dopiero wtedy gdy zostawiasz w roztocze.net swój komentarz. PRZECHOWYWANIE DANYCH: Twoje dane osobowe przechowujemy jedynie tak długo, jak jest to rozsądnie uznane za konieczne do realizacji celów, dla którego zostały zgromadzone, lub do zachowania zgodności z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi raportowania. PRZEKAZANIE DANYCH: Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. ZMIANA I USUNIĘCIE DANYCH: Każdy użytkownik ma prawo w każdej chwili do uzyskania informacji o swoich danych, możliwość ich poprawiania (jeśli jest to technicznie możliwe) oraz usunięcia poprzez przesłanie odpowiedniej informacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: redakcja@roztocze.net. Roztocze.net zapisuje na Twoim urządzeniu pliki cookie, więcej na ten temat możesz przeczytać na stronie PLIKI COOKIE. Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych możesz przeczytać na stronie POLITYKA PRYWATNOŚCI
KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
Poniżej uruchomiliśmy nowe narzędzie do komentowania. Proponujemy to rozwiązanie, aby ograniczyć podszywanie się pod użytkowników oraz hejt. Uruchamiamy je na razie w formie testów, ale jeśli spełni oczekiwania zastąpi obecnie dostępne komentarze. Zapraszamy do testowania.
  • "Elemelekuku" dnia 14 czerwca 2017 o godzinie 13:45:40 napisał:
    Nie. Nie. Po prostu nie polecam. Byłem nie raz w Kranobrodzie, więcej nie zamierzam, jest wiele lepszych i w dodatku tańszych miejsc. Dodatkowo mieszkańcy wyobrażają sobie nie wiadomo co, buta, agresja i jakaś wrodzona niechęć do turystów to chyba ich codzienność. Więc ja serdecznie dziękuję. Wielu moich znajomych z Zamościa też im już podziękowało, podobnie jak ja. Nigdy więcej.
    13
    7
    R E K L A M A
  • "szkodagadac" dnia 14 czerwca 2017 o godzinie 14:20:41 napisał:
    Jak to mawiał prawie poeta "szkoda gadać, szkoda strzępić ryja". Tam w kranobrodzie nie ma nic co mogłoby przyciągnąć na weekend. A z tą zawiścią miejscowych tak jak napisano w pierwszym poście to chyba prawda. Pamiętam jak auto odmówiło posłuszeństwa... nikt absolutnie nie chciał nawet jednym kluczem poratować. Usłyszałem "spieprzaj zamościaku". Tak wiec, ja dzisiaj wam mówię "spieprzać dziady".
    13
    5
  • "beretka" dnia 14 czerwca 2017 o godzinie 16:05:04 napisał:
    Zgadzam się . Tu na dalekowschodnich wsiach dominuje mentalność Kargula i Pawlaka. " To je moje i już. Udławię się a nie dam".
    10
    5
  • "ad111" dnia 14 czerwca 2017 o godzinie 16:58:31 napisał:
    O, w końcu kilka słów prawdy. Szkoda, bo miejsce fajne, ale rzeczywiście syndrom miejscowej mentalności przebija się za bardzo na powierzchnię ( w tym cwaniactwo, brak sympatii, drożyzna w stosunku do oferty, itd.)...
    11
    5
  • "tamtejszy" dnia 14 czerwca 2017 o godzinie 20:44:30 napisał:
    A ja w Krasnobrodzie znam samych przyjaznych ludzi i lubię tam odpoczywać.
    4
    9
  • "Marta" dnia 15 czerwca 2017 o godzinie 11:56:21 napisał:
    Najgorsze sa wsiochy z Krasnobrodu, masakra , a sama miejscowość nie zachwyca, sa dużo lepsze na Roztoczu.
    10
    5
  • "Coolandbool" dnia 15 czerwca 2017 o godzinie 16:55:33 napisał:
    Również nie polecam. Szkoda na tę wieś o mentalności metropolii czasu. Byliśmy kilka razy z żoną, ale zawsze jakiś "wsiur" musiał popsuć cały wypoczynek. Więcej już nie jedziemy, są inne lepsze miejsca. PS. swoją drogą kiedyś nie lubiłem warszawiaków - dużo też słyszałem o niechęci do nich, teraz jednak zweryfikowałem swoje poglądy i zaczynam wielu z nich darzyć sympatią, natomiast niekrytą niechęcią darzę teraz mieszkańców krasnobrodu. Zachowując się w ten sposób nigdy nie będą turystyczną miejscowością.
    6
    4
  • "ja z krasnobrodu" dnia 16 czerwca 2017 o godzinie 8:33:00 napisał:
    Ano macie ludzie racje, ja w Krasnobrodzie mieszkam, i to co piszecie jest prawdą, tylko tak naprawę podobnie jest w każdej, mniejszej bądź większej miejscowości. Weekendowy odpoczynek przyciąga inteligentów i yntelygentnych inaczej ;). Obok normalnych i zadowolonych z życia ludzi pasą się buraki, rosną buce i kwitną prostaki. Ale taka flora i fauna jest wszędzie i w każdej miejscowości czy wsi. Osobiście cieszę się że Krasnobród podupadł i podupada na zdrowiu. Z roku na rok. Nie jest już atrakcyjny, co za tym idzie jest mniej turystów, mniejszy ruch, spokój, cisza ;)
    5
    2
  • "Ja nie z Krasnobrodu" dnia 16 czerwca 2017 o godzinie 9:35:41 napisał:
    Ja z Zamościa i jestem pewien, że tylko "wsiur" i "wsioch" mógł napisać obraźliwie o innych. Jestem przekonany, że Coolandbool, czy Marta jeżdżą do dziadków na zabite deskami wsie na święta. Albo jeździli, może dziś się nie przyznają. Głąbem trzeba być o niskim poczuciu wartości i właściwościach intelektualnych by innych z powodu ich miejsca zamieszkania próbować obrażać. Też się cieszę, że Krasnobród stał się mniej popularny bo takich karakanów roszczeniowych w swoich tuningowanych bwm czy skodach jest mniej. Krasnobród jest małym miastem i trzeba mieć elementarne umiejętności rozumienia świata by pojąć co tam jest piękne i w jaki sposób. Ale to wymaga inteligencji, empatii, inteligencji emocjonalnej, dystansu i wysokiej kultury osobistej.
    3
    2
  • "ad111" dnia 16 czerwca 2017 o godzinie 12:30:21 napisał:
    Aha! I tego samego, tylko 2 razy więcej dla Przedmówcy...:)
    7
    4
    R E K L A M A
  • "Gall Anonim" dnia 19 czerwca 2017 o godzinie 10:22:40 napisał:
    Niestety Krasnobród się zwija w porównaniu do innych miejscowości Roztocza. A z tą mentalnością mieszkańców coś jest na rzeczy.
    4
    3
  • "Jak na ukrainie" dnia 19 czerwca 2017 o godzinie 11:50:59 napisał:
    Kilka razy byłem na ukrainie i zauważyłem, że kupując byle produkt w sklepie cena dla Polaka jest zawsze wyższa niż wskazuje na to cena przy produkcie. Kilka razy widziałem jak ukrainiec płacił za to samo znacznie mniej niż ja. Co ciekawe tego samego doświadczyłem w kranobrodzie... otóż jestem w sklepie "pacze" cena 5 zł, no to biorę. Przy kasie "babka" do mnie z tekstem 7,50zł. Ja na to, że miało być 5. Ona mi odpowiada, że tak 5 - ale dla miejscowych. No to żegnam i nie wracam. Co prawda to błahy przykład, ale tak jest tak z każdą nawet drobną rzeczą. Człowiek czuje się niechciany jak na ukrainie.
    4
    0
  • "Marco Polo" dnia 21 czerwca 2017 o godzinie 9:01:32 napisał:
    Tym wszystkim pseudo turystom nawet gdyby za darmo wszystko dawać i udostępniać to byliby niezadowoleni. Jeśli wam się nie podoba,to omijajcie szerokim łukiem. Znajdą się inni.
    4
    3
  • "ad111" dnia 21 czerwca 2017 o godzinie 12:26:57 napisał:
    I własnie objawił się jeden z tych, o których toczy się dyskusja...:)
    3
    4
  • "do Marco Polo" dnia 21 czerwca 2017 o godzinie 17:12:36 napisał:
    Widzisz, ja już omijam szerokim łukiem. Byłem widziałem i podziękowałem i nie wracam więcej. To już Wasz problem, jak tak traktujecie turystów. Wasze podejście do turysty sprawia, że ten przyjedzie raz, zobaczy co się tu wyprawia i nigdy więcej nie wróci. Dodatkowo powie o tym swojej rodzinie i znajomym a może i także napisze w sieci. Z tych osób również nikt do was nie przyjdzie. Gdzie wówczas będziecie? Powiem Ci w czarnej d....., nie dla tego, że jestem złośliwy, że źle wam życzę. Tylko dlatego, że wielu z Was nie potrafi szanować turystów. Dzięki tej mentalności za parę lat będziecie wspominać - "jak to fajnie było kiedy przyjeżdżali turyści, były pieniądze, imprezy, coś się działo"... Nie chcę być złym wieszczem, ale wówczas "inni" mogą się już nie znaleźć. Tak skończyło niestety wiele miejscowości turystycznych.
    3
    3
  • "Marco Polo" dnia 21 czerwca 2017 o godzinie 19:56:21 napisał:
    Wybaczcie,ale jakoś nie martwię się Waszymi proroctwami. Szanować się trzeba wzajemnie. Dużo rzeczy zależy od punktu widzenia. Przyjeżdżający mają swoje oczekiwania,a miejscowi swoje. Sezonu tu raptem mamy dwa miesiące, a potem miasteczko wymarłe. I nie można mierzyć całej małomiasteczkowej społeczności jedną miarą - dodam,że jestem rodowitym Zamojszczakiem.
    1
    1
  • "ja z krasnobrodu" dnia 26 czerwca 2017 o godzinie 14:15:21 napisał:
    Jak wcześniej pisałem z mojego punktu widzenia dobrze mi że ludzi jest mniej. Mniejszy ruch, spokój cisz. Jednak z bólem serca stwierdzam że moja mieścina stacza się po równi pochyłej. Krasnobród może nie stracił na swojej atrakcyjności, ale ma dużą konkurencję w miejscowościach sąsiednich. Niestety niewiele, jeśli nie nic się nie robi aby podnieść standardy i zachęcić turystów do zostawiania pieniędzy w "przedzawałowym" sercu Roztocza.
    0
    0
  • "rozsądny" dnia 28 czerwca 2017 o godzinie 9:37:00 napisał:
    A ten słynny Wasz "Zalew" winien mieć nazwę "Bajoro". Czy ktoś zwraca uwagę ile tam jest wody i czy podlega ona wymianie?. Ponadto zauważyłem ze wszystkie wody opadowe z drogi dojazdowej podczas deszczu szorują do zalewu z tym "SYFEM" co ludzie naplują psy nasikają itp. itd. Po wyjściu dziecka czy dorosłego z tego "bajora" pasowałoby się opłukać pod prysznicem ale gdzie taki jest na plaży?. to jest właśnie 21 wiek w Krasnobrodzie. A pamiętam przed laty w 20 wieku to i przepompownia działała, i wody było więcej i był jej odpływ a i prysznice na plaży były tyle że z zimną wodą. Myślę , że w dobie solarów można się dziś pokusić o dostęp do wody ciepłej. Że co? , że na wyspie jest to wszystko? Tak ale to już za dodatkowymi opłatami a dla "motłochu' który zjeżdża w dni wolne wystarczy śmierdzące bajoro. Dlatego Krasnobród omijam szerokim łukiem
    2
    0
  • "." dnia 28 czerwca 2017 o godzinie 10:42:56 napisał:
    Zamość ma dużo większe kąpielisko, to samo Nielisz.
    2
    0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Podpis:

Publikując komentarz potwierdzam, że zapoznałem/am się z regulaminem usługi dostępnym na stronie (www.roztocze.net/regulamin-kometarze/) i akceptuję jego postanowienia.

Anty-spam:

UWAGA!!! Informujemy że korzystając z naszych stron pozostajesz anonimowy tak długo, aż sam nie zdecydujesz inaczej. Twoje dane osobowe w postaci Adresu IP są zapisywane dopiero wtedy gdy zostawiasz w roztocze.net swój komentarz. PRZECHOWYWANIE DANYCH: Twoje dane osobowe przechowujemy jedynie tak długo, jak jest to rozsądnie uznane za konieczne do realizacji celów, dla którego zostały zgromadzone, lub do zachowania zgodności z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi raportowania. PRZEKAZANIE DANYCH: Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. ZMIANA I USUNIĘCIE DANYCH: Każdy użytkownik ma prawo w każdej chwili do uzyskania informacji o swoich danych, możliwość ich poprawiania (jeśli jest to technicznie możliwe) oraz usunięcia poprzez przesłanie odpowiedniej informacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: redakcja@roztocze.net.
z_boku
To był drugi mecz z Sokołem Sieniawa, ...
Żuk
Prawdopodobnie, ptaki gnieżdżące si...
Tofik
Co za kretyn kazał ściąć drzewa w st...
Tomasz.N
Czasami warto odświeżyć wizerunek bud...
hm
Ludzie wejdźcie na nieoficjalną stron...
mieszkaniec
widać Hetman znów w formie XD...
rynkowiec wielk...
Oj, jak się cieszę, jak się cieszę, ...
beduin
Najważniejsza reelekcja Pawia. A potem ...
Ciekawe...
skoro to taka "niewielka" kwota, to jak ...
okiem mieszkań...
30.000 zł to i tak o 8.000 zł mniej ...
klangor
Minister Sienkiewicz mówił" kamieni ku...
Żuk
do " Joanna" Jest okazja, żeby skoment...
Parafianka
30 tys. to nie jest suma za którą i og...
KL
Pisownia też na pałe, w szczególnośc...
gfe
No,wreszcie jakoś to wygląda.A budynki...
Komentarze publikowane powyżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
R E K L A M A    B A N N E R    II
R E K L A M A B A N N E R III
Copyright © 2018 Fundacja im. Bernardo Morando. Wszelkie Prawa Zastrzeżone
ARCHIWUM lata 2000-2010 ROCZNIKI 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018
Lokalny Informator Edukacyjny
Lokalny Informator Edukacyjny