R E K L A M A

Z I P

Kraj | Lifestyle | ZamośćRedakcja22 stycznia 2018 FACEBOOK | 4284 Twitter E-mail Skopiuj link Skomentuj | 69 komentarzy ()

Kraj/Zamość: Marcin Zamoyski o arystokracji w Dzień Dobry TVN

Marcin Zamoyski w programie "Dzień Dobry TVN"; źródło: DD TVN

R E K L A M A    B O A R D

Były prezydent Zamościa, hrabia Marcin Zamoyski był gościem wczorajszego (21 stycznia) programu “Dzień Dobry TVN”.

Temat programu dotyczył zaangażowania arystokratów w aktualną politykę. A to, że zajmą się polityką wcale nie było przesądzone. Były prezydent przypomniał w studiu stacji TVN, że z zawodu jest operatorem filmowym. Zaznaczył również, że majątek nie odzyskał, a odkupił. Odniósł się też do tego, w jaki sposób znalazł się polityce.

Kiedy Ojczyzna, kiedy Zamość chciał zawezwać do siebie ojciec był już emerytem, miał ponad 70 lat. Powiedział, że już nie jest w stanie podołać pracy jako prezydent miasta. Wtedy mnie zaproponowano.  Ja na początku absolutnie uważałem, że ja jako urzędnik, z operatora mam zostać urzędnikiem, to była rzecz zupełnie dla mnie…. Ale po ich następnej wizycie, bo to radni przyjechali, o Warszawy, przekonali mnie, że pojechaliśmy sprawdzić. Wygrałem i zostałem. – mówił były prezydent Zamościa, zdradzając początki swojej kariery jako samorządowca. Pytany, czy zadziałała wówczas magia nazwiska odpowiedział.

Na pewno nazwisko, a później jakby zobaczyli, że pracuję i potrafię pracować, mieć wizję, coś dla tego miasta zrobić no to mnie wybierali na następne lata.- mówił Marcin Zamoyski.

W programie “Dzień Dobry TVN” były prezydent Zamościa wystąpił razem z księciem Stanisławem Czartoryskim. Cały program z udziałem Marcina Zamoyskiego można obejrzeć TUTAJ.

Marcin Zamoyski pochodzi z polskiego rodu Zamoyskich herbu Jelita. Jest synem Jana Zamoyskiego, ostatniego ordynata zamojskiego, wnukiem Maurycego Klemensa Zamoyskiego. Studiował początkowo na Uniwersytecie Warszawskim, potem historię na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim (4 lata). W latach 60. przebywał w Kanadzie, będąc zatrudniony jako kierowca. Przez 18 lat (1972–1990) pracował w Polskiej Agencji Interpress w Warszawie jako operator filmowy i realizator. Odpowiadał tam za przygotowywanie reportaży historycznych.

W 1990 stosunkiem głosów 23 do 12 został wybrany przez radę miasta na stanowisko prezydenta Zamościa. W latach 1992–1994 pełnił funkcję wojewody zamojskiego. Od 1994 do 1998 był przewodniczącym rady miasta. W 2002 (w drugiej turze), w 2006 i w 2010 (w pierwszej turze) w bezpośrednich wyborach samorządowych jako niezależny kandydat (popierany m.in. przez Platformę Obywatelską) był ponownie wybierany na urząd prezydenta Zamościa. W 2014 nie uzyskał reelekcji.

Autor: Redakcja
Jak cenna jest ta informacja dla Ciebie?
Powiedz nam o tym - kliknij na gwiazdki.
Liczba ocen: 16.
Dziękujemy! Postaramy się być jeszcze lepsi.
Tagi, hashtagi i słowa klucze: , ,
R E K L A M A    B A N N E R   I
Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT. Jednocześnie informujemy że korzystając z naszych stron pozostajesz anonimowy tak długo, aż sam nie zdecydujesz inaczej. Twoje dane osobowe w postaci Adresu IP są zapisywane dopiero wtedy gdy zostawiasz w roztocze.net swój komentarz. PRZECHOWYWANIE DANYCH: Twoje dane osobowe przechowujemy jedynie tak długo, jak jest to rozsądnie uznane za konieczne do realizacji celów, dla którego zostały zgromadzone, lub do zachowania zgodności z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi raportowania. PRZEKAZANIE DANYCH: Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. ZMIANA I USUNIĘCIE DANYCH: Każdy użytkownik ma prawo w każdej chwili do uzyskania informacji o swoich danych, możliwość ich poprawiania (jeśli jest to technicznie możliwe) oraz usunięcia poprzez przesłanie odpowiedniej informacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: redakcja@roztocze.net. Roztocze.net zapisuje na Twoim urządzeniu pliki cookie, więcej na ten temat możesz przeczytać na stronie PLIKI COOKIE. Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych możesz przeczytać na stronie POLITYKA PRYWATNOŚCI
KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
Poniżej uruchomiliśmy nowe narzędzie do komentowania. Proponujemy to rozwiązanie, aby ograniczyć podszywanie się pod użytkowników oraz hejt. Uruchamiamy je na razie w formie testów, ale jeśli spełni oczekiwania zastąpi obecnie dostępne komentarze. Zapraszamy do testowania.
  • "wyborca" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 7:50:11 napisał:
    Panie Zamoyski niech Pan wróci i wygra te najbliższe wybory!
    36
    48
    R E K L A M A
  • "Anka" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 8:02:59 napisał:
    A Andrzejka nigdy nie zaprosili i nie zaproszą. Smuteczek.
    25
    32
  • "martusia" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 8:07:11 napisał:
    Ale hit. Pożal się Boże arystokrata, który po ogródkach robił randez vous...
    37
    29
  • "Ogladalam" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 8:10:19 napisał:
    Ogladalam program. Był link na profilu pani radnej Marty Pfeifer a potem pisał o tym jeden z konkurencyjnych portali. To było wczoraj więc troche odgrzewany kotlet z tego artykułu ale miło że piszecie bo temat programu był ciekawy jak na taką slabizne jaką jest tvn.
    10
    13
  • "mieszkaniec" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 8:20:32 napisał:
    Jaka marna telewizja taki marny arystokrata i taki marny były prezydent, bo nic nie zrobił sensownego dla naszego miasta. Nazwisko to nie wszystko.
    30
    34
  • "Anonim" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 8:37:41 napisał:
    Już kiedyś machał skarpetami pan hłabia w rozmowie (?) z Mołek. Oczywiście w TVN.
    19
    16
  • "zamoscianin od urodzenia" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 8:41:02 napisał:
    Najlepszy prezydent w historii Zamościa!
    31
    48
  • "K." dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 9:02:00 napisał:
    Najgorszy prezydent w historii Zamościa!
    37
    38
  • "viki" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 9:04:55 napisał:
    Arystokracja to mu się śni po nocach. Chciałaby dusza do raju.....zero pojęcia o tej"kaście", ale mniemania o sobie to ma .Tylko zasady nie idą za tym.
    27
    19
  • "FanPiS" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 9:47:14 napisał:
    W drugiej turze, poprę M.Zamoyskiego a nie A.Wnuka. Chociaż w mojej ocenie M.Zamoyski sprawę załatwi w pierwszej.
    23
    31
    R E K L A M A
  • "Zamościanin" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 9:51:41 napisał:
    Panie Prezydencie Marcinie Zamoyski, niech Pan się nie przejmuje tymi negatywnymi komentarzami. Prawdziwi Zamościanie wiedzą i doceniają jak wiele Pan zrobił dla Zamościa. Nikt nie jest idealny. Wszystkie te "czerwone" dłonie pod komentarzami to zawistnicy i zazdrośnicy, którzy tylko to potrafią robić. A niech sami popatrzą w lustro i zapytają odbicia, co zrobili dobrego dla Zamościa ci anonimowi,nieudacznicy, "odważni" inaczej przy komputerach!!!
    26
    35
  • "magnar" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 9:53:50 napisał:
    Powiedzmy sobie szczerze. Mocny jest PiS. Obecny prezydent sporo na konflikcie z PiS stracił. Opozycja jest słaba i rozbita. Jeśli chcą się liczyć to od PO aż po lewicę powinni na kolanach prosić Zamoyskiego by wrócił. Tylko on da im mocny szyld i byłby kandydatem mogącym pogodzić PO, Nowoczesną i lewicę. No dobra może lewicę ze względu na arystokratyczne korzenie nieco mniej. Inaczej rozdrobniona opozycja przepadnie. Nie to żebym ich żałował bo bliżej mi do PiS, ale przynajmniej wybory byłyby ciekawsze.
    19
    7
  • "Miło się Pana ogląda :)" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 9:58:42 napisał:
    Co Pan zrobi z faryzeuszami bo po owocach ich Pan Poznał , Panie Hrabio?
    14
    14
  • "Tekst nadesłany" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 10:02:34 napisał:
    na trzeźwo ?
    21
    8
  • "do Zamościanin'a" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 10:02:59 napisał:
    Wymień trzy rzeczy co zrobił dobrego dla miasta które poprawiły byt mieszkańcom i spowodowały zatrzymanie emigracji z miasta ludzi?? Ocena danego samorządowca to podstawa i każdy ma prawo krytykować lub chwalić i to nie jest z zawiści czy zazdrości jak napisałeś od tego przecież ten człowiek był prawda? Gdzie to jest napisane, że każdy mieszkaniec musi się udzielać aby było w mieście lepiej co? Mieszkaniec wystarczy, że opłaca podatki dla miasta reszta to jego chęci czy chce czy nie, bo jak dobrze wiesz nie każdy ma czas na coś takiego.
    22
    5
  • "do kom. 10:02:59" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 10:25:55 napisał:
    Ten komentarz to przykład ekstremalnego egoizmu!!! Nie będę wchodził w polemikę, bo widzę, że nie warto. Na marginesie Samorząd to wspólnota Mieszkańców. Jak by tak wszyscy podchodzili egoistycznie to nic by się w mieście nie działo. Są różne stowarzyszenia, fundacje, spółdzielnie socjalne to zakładają i tworzą Ludzie, którzy myślą nie tylko o tym, że im było dobrze ale myślą przede wszystkim o innych ludziach. Chyba mieszkasz w Zamościu od końca 2014 roku, albo jesteś z po za Zamościa jak nie zauważyłeś, co zrobił Prezydent Zamoyski dla Zamościa. Takich przykładów znam wiele, urodziłem się i mieszkam w Zamościu od kilkudziesięciu lat. Patrzę obiektywnie, nie partyjne, nie przez media, własnymi oczami a komentarze zgodnie z moim sumieniem. ps. co zrobiły poszczególne rządy czy to PO, czy PiS, żeby zatrzymać emigrację z całej Polski, odpowiedź - nic.
    13
    16
  • "Józef Bąk" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 10:27:23 napisał:
    Jaki arystokrata?! Z przodu łata z tyłu łata idzie sobie demokrata.
    12
    15
  • "do Ogladalam" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 10:30:32 napisał:
    ja nic o tym nie wiedzialem wiec dla mnie to nie jest odgrzewany kotlet, pierwszy raz o tym czytam nie wchodze na profile radnych, bo po co, szkoda czasu, wole poczytac dobra ksiazke a na zadnym innym portalu tez nie widzialem wiec ciesze sie ze roztocze podalo ta informacje, dziekuje
    7
    2
  • "zamościak" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 10:37:11 napisał:
    Jest kij w mrowisko :) do "do kom.10:02:59": jak nie potrafisz pisać prawidłowo "z po za Zamościa" (dla przypomnienia: spoza) to nie przyznawaj się do rodowitego zamościanina. Pachnie nalotkiem z wiochy.
    8
    8
  • "do kom. 10:25:55 odp." dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 10:40:02 napisał:
    Jaki egoizm? Napisałem po prostu szczerą prawdę, bo Ty chyba żyjesz w innym wymiarze, że skoro uważasz, że każdy wszystko rzuci i będzie robił coś dla miasta. Prezydent po to się za to bierze aby mieszkańcy wiedzieli co się dzieje z ich pieniędzmi. Poprosiłem Ciebie o przykłady nie ogólniki. Pewnie chcesz dać mi przykład tych renowacji murów które ledwo co po budowie zaczęły pękać? Ale nie będę narzekać mi się akurat to podoba, ale pytanie co dalej ? Chciałem abyś mi podał przykłady jak Zamoyski tu przyciągnął inwestorów i młodych odpowiedź - w cale. Pamiętasz tą jego kampanie o fabryce na 1200 miejsce pracy która po przegranych wyborach nagle wyparowała? Jak ktoś składa takie deklaracje to na pewno nie patrzy mu się dobrze z oczu. Nie chwale też Wnuka, ale temat nie jest o nim i skoro tak Zamoyskiego bronisz to chce wiedzieć za co?
    14
    3
    R E K L A M A
  • "por.zUbek" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 11:50:48 napisał:
    Nie podniecajcie się, politycy KAŻDEJ opcji i tak nas wy***mają, lub/i w d**ie mają..! Cuda obiecywać będą oby tylko krateczkę zakreślić na właściwej liście.
    9
    4
  • "lz" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 11:52:04 napisał:
    Święte słowa Pana Jana Zamoyskiego Ojca Pana Marcina że w wieku 70 lat już się pewnym wyzwaniom nie podoła. Honorowa właściwa ocena siebie i szacunek dla mieszkańców w takim myśleniu. Pełna arystokracja.
    20
    4
  • "do kom: 10:40:02 odp." dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 13:11:37 napisał:
    Jak by był w tej kadencji Prezydentem dokończył by to co zaczął i Zamość, wszyscy by na tym skorzystali. Nie muszę anonimom dawać przykładów Zamościanie mają oczy i widzą co było przed Prezydentem Zamoyskim w Zamościu, a co po zakończeniu Jego Prezydentury. Nie jeden dzisiaj żałuje, że nie poparł Prezydenta Zamoyskiego w 2014 roku ( ale brak dowagi, żeby sie publicznie przyznać), tylko dał się zwieść nie realizowanej Umowie dla Zamościa i pseudo bezpartyjnemu piskandydatowi. Na szczęście jest jeden ważny konkret to już ostatni rok, tej "dobrej zmiany" w Zamościu. PS. Napisz, co Andrzej W. zrobił dla Zamościu. Kupa wstydu dla Zamościa, pm z poważnymi prokuratorskimi zarzutami (konkret, co)?
    16
    16
  • "do "zamościak"" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 13:15:14 napisał:
    sam jesteś chyba ze wsi (sąsiad aw z sitańca?), a udajesz polonistę!
    5
    5
  • "zielona dłoń" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 13:17:10 napisał:
    tysiące "czerwonych dłoni" nie uratują już i tak obecnej prezydentury, reelekcji i tak nie będzie :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    17
    13
  • "do "mieszkaniec"" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 13:38:36 napisał:
    oglądaj dalej pisterowane trwam i tvp, tam to są "osobistości"
    11
    5
  • "do kom. 13:11:37 odp." dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 13:47:34 napisał:
    Tak stara śpiewka jakby wygrał to by akurat w tej kadencji tyle zrobił, że Zamość by mlekiem i miodem spływał. Jakby miał jakieś mega sukcesy to byś z pamięci od razu napisał , a tak jak mówiłem same ogólniki jaki to był świetny sory, ale za pewne mało kogo to przekona. Kto żałuje? Pewnie Ci co mieli interes w jego Prezydenturze, bo będę to powtarzał jak mantrę ,,Co zrobił dla zwykłego Kowalskiego aby poprawić byt i przyprowadzić inwestorów?" Jedni żałują, a inni się cieszą. ,,Dał się zwieść " XD taki konkretny Prezydent dał się komuś w ogóle podpuścić no nie może być :P. Słuchaj, bo mi będziesz zarzucać/ła, że Wnuka popieram, ale powiem Ci tak, że nie podoba mi się jak przewala kasę na durne koncerty które tak naprawdę nic nie dają, ale podoba mi się to, że jest otwarty na młodych i nawet krytykowany pomysł za te ławeczki co był wyśmiewany okazał się spoko, co dalej zobaczymy. Nie wiem skąd masz informacje, że nie będzie startował i że nie wygra jakiś nostradamus z Ciebie? Nie słyszałem o jakimś konkretnym kontrkandydacie, a z tą prokuraturą nie rozpędzaj się, bo łatwo komuś świnie jest podrzucić gorzej potem jest przeprosić jak wyjdzie co innego to oceni sąd, a nie my. Z resztą to miało być o arystokracje, a nie o obecnym Prezydencie.
    6
    5
  • "TORRES20400" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 13:50:01 napisał:
    Co za absurdalny wybuch entuzjazmu (u "antywnuków"), po wystąpieniu Hrabiego w "telewizji śniadaniowej". Póki co, najlepiej poinformowani - radni z KWW Marcina Z. od dawna stoją murem za obecnym prezydentem, i głosują tak jak im karze Andrzej W.
    8
    7
  • "do 13:47:34" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 15:06:37 napisał:
    Nie podkładam świni tylko stwierdzam fakty, ma zarzuty, ma i nie ma za co przepraszać. On powinien przeprosić swój elektorat. Ławki :), ale program... stawiane są bezmyślnie, w miejscach "propagandowych" a nie faktycznie potrzebnych, a na niektórych osiedlach od trzech lat nie ma ani jednej nowo postawionej. Nie napisałem, że nie będzie kandydował, sugeruję czytać ze dokładnie i swoich przemyśleń nie przekładać na innych. Tak o obecnym szkoda czasu.
    2
    13
  • "do 15:06:37" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 15:27:15 napisał:
    Będzie miał za co przepraszać jak mu udowodnią. Ty też od razu kogoś przepraszasz za coś co być może nie zrobiłeś trochę bez sensu co nie? Jak będzie wyrok to przepadnie i tyle w jego kwestii...napisałem, że ławki to pierdoła, ale spoko masz przykład obwodnicy zachodniej na którą ma lecieć 82 mln to jest chyba coś konkretniejszego.Skoro o obecnym szkoda czasu i w ogóle temat go nie dotyczy to dalej się pytam o Zamoyskiego ,,Co zrobił dla zwykłego Kowalskiego aby poprawić byt i przyprowadzić inwestorów?". Jeśli za jego kadencji mieliśmy taki dobrobyt i słodycz to czemu najnormalniej na świecie przegrał wybory z kimś takim jak Wnuk? No naprawdę zrozumiałe to jest ;)
    5
    2
    R E K L A M A
  • "do 15:27:15" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 16:01:15 napisał:
    ok. Drobny przykład: inwestycja za kilkanaście milionów złotych: budowa ulic: Górna, Zagrodowa, Swobodna, przebudowa Granicznej i części Powiatowej od Granicznej do obwodnicy Hetmańskiej ( jedna inwestycja, jeden projekt). Ze względu na odwołania się uczestniczących w przetargu wykonawców, ze względu na udział środków UE inwestycja mogła nie zostać wykonana. Prezydent Zamoyski, po rozmowie z delegacją Mieszkańców osiedla interweniował w instytucji w Warszawie, która nadzoruje takie przetargi i Prezes tej instytucji podjął arbitralną decyzję ze względu na interes społeczny o zakończeniu procedury przetargowej. Inwestycję wykonywała firma PRD z Zamościa, w której pracują, raczej lokalni Mieszkańcy. Suma inwestycji w Zamościu za Prezydenta Zamoyskiego w stosunku do tych przywołanych 82 mln to tak jak by porównywać morze do kropli wody. Wybory wygrał, wiemy kto, tylko ze względu na to, że firmowany był przez PiS a jesteśmy w takim środowisku, że na razie ten elektorat ma większość, niestety :( do czasu). Co by nie napisać dobrego o Prezydencie Zamoyskim, to i tak będzie mało w stosunku do Jego wkładu w rozwój Zamościa (nie tylko Starego Miasta), a malkontenci i przeciwnicy, na pohybel wam.
    11
    8
  • "do 16:01:15" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 16:33:35 napisał:
    Wiesz dlaczego Twój Prezydent przegrał i tak samo w wyborach parlamentarnych PiS wręcz rozgromiło PO nie licząc o byłym Prezydencie RP? Ponieważ byli zbyt pewni siebie i myśleli, że na każdy kit wciśniety obywatele uwierzą i dalej będą grzać stołki. Przegrali z kretesem przez swoje błędy i to samo tyczy się Zamoyskiego. Naobiecywał nie stworzonych rzeczy, a ludzie widzieli co tak naprawdę się ,,nie robiło" w mieście. Prawda jest taka, że nie miał recepty na przyciągnięcie tu ludzi zaraz pewnie mi tu powiesz, że Wnuk też, a Ja Ci potwierdzę, bo dobry Prezydent to taki co umie tu sprowadzić ludzi aby nie emigrowali i mieli pracę, dobrą szkołe, rozrywkę, kulturę i jak wiadomo mieszkanie. Możesz go wychwalać pod niebiosa, ale to nie zmienia faktu, że nie zahamował wyludniania się miasta więc tak naprawdę nie był dobrym Prezydentem chyba tak jak to było cytowane ,,dla nielicznych"
    3
    4
  • "Polonistka" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 16:35:59 napisał:
    "Zaznaczył również, że majątek nie odzyskał, a odkupił. Odniósł się też do tego, w jaki sposób znalazł się polityce." - w każdym zdaniu jakiś błąd. O reszcie artykułu już nie wspomnę
    8
    4
  • "do powyżej" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 16:43:59 napisał:
    Jakoś w Twoich komentarzach nie widzę konkretów, których oczekujesz od innych. Zbliżają się wybory kandyduj, przedstaw pomysły. PiS jak by nie poparcie z Torunia za wspieranie milionami z publicznych pieniędzy tamtejszych "fundacji" to poparcie było by na poziomie jednocyfrowym. Wystarczy popatrzeć na strukturę elektoratu PiS. Wiem swoje, że najlepszym Prezydentem Zamościa do tej pory był Pan Prezydent Marcin Zamoyski. Prawdziwy gospodarz, na pewno nie był dla pieniędzy. Zobaczymy, czy obecny zrealizuje umowę dla Zamościa i przynajmniej część z 10 zobowiązań. Obiecać wszystkim wszystko taki był cel w 2014 roku kandydata PiS Andrzeja W. Teraz kończy się czas na realizację obietnic. Czekam.
    5
    7
  • "ha!" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 16:47:26 napisał:
    Jakie larum się podniosło na samo podejrzenie, że Marcin Zamoyski może wrócić. Wyobrażacie sobie, co by było, jaka histeria, gdyby faktycznie ogłosił swój start?
    10
    11
  • "do 16:43:59 odp." dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 16:55:09 napisał:
    Ale to Ja się Ciebie pytam ja nie muszę dawać konkretów to Ty bronisz więc chce konkretów których oczekuję na tyle komentarzy udzieliłeś mi może z pół odpowiedzi. Spoko jakby nie poparcie z Torunia to ja tak samo mogę sobie powiedzieć, że jakby nie Niemiecy koledzy, to PO dawno by znikneło z polityki i tak samo cała lewica. Nie leć po takim poziomie, bo to bez sensu. ,,Strukturę elektoratu PiS" wiesz przez ten akurat elektorat Twój Prezydent i PO przegrało z kretesem wybory więc spoko, a jak wiadomo przegrany nie ma racji;) Dla Ciebie najlepszy dla mnie jeden z gorszych miał swoje 5 minut
    4
    2
  • "Naszą wadą jest mentalność" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 17:05:45 napisał:
    To co odróżnia Wnuka od Zamojskiego to posiadanie wizji. Zamojski miał wizję i ją zrealizował. Wnuk nie ma pomysłu na Zamość a stawianie billboardów ze swoją twarzą która ma reklamować strefę ekonomiczną jest żałosne. Jakiego inwestora obchodzi twarz prezydenta? To jest reklama dla inwestora czy mieszkańca? Niektórzy narzekają że nie powstały zakłady pracy. Miasto nie ma tworzyć miejsc pracy tylko dobry grunt pod ich stworzenie. Ludzie mówią zę nie ma pracy w Zamośćiu. Ostatnio poszukiwałem firmy która zajmuje się reklamą w internecie. Pomyślałem a co tam dam zarobić komuś z mojego kochanego Zamościa wszak w biznesie związanym z IT nie chodzi o drogi, PKB na mieszkańca itd.Wystarczy szybki internet i umiejętnośći bo takie usługi można świadczyć na odległość. Nie znalazłem żadnej firmy. Najbliższa firma świadcząca takie usługi była w Biłgoraju. Ludzie zamiast brać los w swoje ręce dalej myślą o wielkich fabrykach, kombinatach i hutach sponsorowanych przez państwo a najlepiej to wyjechać do Warszawy albo do Londynu bo ,,dziecko tutaj to życia nie ma"
    10
    12
  • "do ko. 16:55:09" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 17:44:25 napisał:
    Jestem bezpartyjny i apolityczny, nie masz konkretów to piszesz pierdoły i taka jest prawda. Człowieku czasy komuny, a chyba o takich marzysz, co się wszystkim wszystko należało nawet jak się leżało to już dawno minęły. Z komentarzy wynika, że jesteś tego pokroju tzn. płacę podatki to mi się należy. Należy to się psu "buda". Broń sobie PiS, A.W. kogo chcesz, widać, że chyba nie umiesz znaleźć się w społeczeństwie. Przykre, a chcesz to sobie klikaj. Kończę tą wymianę, bo to strata czasu.
    3
    6
  • "abc" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 18:00:53 napisał:
    Pan Prezydent Zamoyski miał strategię rozwoju naszego Miasta, wiedział że zainwestowane środki muszą się zwrócić i zarabiać na kolejne inwestycje. Był dobrym gospodarzem i myślał po gospodarsku. Tego brakuje obecnemu Prezydentowi.
    18
    18
  • "Anonim" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 18:07:02 napisał:
    koledzy ze służb się uaktywnili jak widać
    5
    8
    R E K L A M A
  • "fifi" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 18:10:27 napisał:
    Dużo jadu jak zwykle , ale Pan Prezydent Marcin Zamoyski swoja pracą na rzecz Zamościa na nazwę co najmniej ważnej ulicy swoim imieniem zasłużył. A wszyscy pozostali dopiero aspirują , tak więc na nic zda się ujadanie . Rzeczywistości nie da się zakrakać, nie wykluczam , że ostatniego słowa Pan Prezydent jeszcze nie powiedział i zechce popracować dla Zamościa.
    13
    10
  • "zmc" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 18:47:39 napisał:
    Nie każdy Zamoyski jest Janem, zdarzają się też Marciny.
    14
    12
  • "aktywne Kilińskiego" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 19:00:33 napisał:
    Kilińskiego na moment się uaktywniło, nikt tak pięknie się nie podlizuje, wspaniały przykład dla innych, tylko..... co potem?
    11
    4
  • "do 17:44:25 odp." dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 20:59:50 napisał:
    I właśnie udowodniłeś, że przegrałeś, bo ten co kogo obraża nie ma racji. Jesteś bezpartyjny? Nie rozmieszaj mnie bez partyjnej osobie zwisa kto rządzi i jak rządzi Ty bronisz ludzi pokroju Zamoyskiego który wszedł na stołek aby poustawiać siebie i swoich.Facet był kompletnie bez wizji całe szczeście, że odszedł. Śmieszny są Ci co myślą, że jak się z PO nie zgadasz to jesteś za PiS'em i takim jesteś człowiekiem. Oczywiście płace podatki i należy mi się ,,buda" , bo ciężko pracuje od lat i mi się należy zwyczajnie. Przykro mi, ale pękłeś i żyj z tą świadomością, że Twoi włodarze być może szybko na stołek nie wrócą, a w rządzie nie długo może całkiem znikną i nie udawaj, że jesteś apolityczny bo widocznie nie wiesz co znaczy to słowo. Pzdr.
    5
    2
  • "Hanibal" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 21:24:59 napisał:
    stado baranów nie zakrzyczą.Prowadz Hrabio do zwycięstwa!
    7
    13
  • "ak" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 21:27:06 napisał:
    Moje osobiste kontakty z prezydentem Zamoyskim były żadne, albo niezbyt sympatyczne.Mimo to uważam,że takich chamów jak np. "martusia", "mieszkaniec" czy inni należałoby wybatożyć.
    7
    2
  • "Thomas" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 22:25:39 napisał:
    Będzie kampania będzie wesoło.
    3
    0
  • "Kmicic" dnia 22 stycznia 2018 o godzinie 23:34:46 napisał:
    Nie można obrażać osoby za pochodzenie, przynależność partyjną itp. Można krytykować osoby takie jak Pan M.Zamoyski za czyny, które wg nas są niegodziwe lub uderzają w interes naszego miasta. Dużo tutaj było pomyj na Pana Marcina część może słusznie część może i nie. Nie podoba mi się to np. że Pan Zamoyski zadłużył miasto na miliony, wiadomo trzeba było się zadłużyć aby pozyskać dotacje z UE. Dobrym posunięciem było założenie specjalnej strefy ekonomicznej w celu pozyskania inwestorów, przedsiębiorców. Dużo dróg pobudowało się za Pana Zamoyskiego jednak na dosyć dużo zadłużył miasto. Zamiast nakładać coraz to większe podatki na ludzi należy im ulżyć w podatkach nie tworzyć drugiego związku sowieckiego w Zamościu. Zamość był budowany nie za pieniądze unijne ale za pieniądze zarobione, Zamość był miastem prywatnym w którym nie było takich obciążeń podatkowych jakie mamy dziś. Rodzina Zamoyskich jest poszkodowane przez państwo warszawskie, które wprowadzając reformę rolną w 1944 pozbawiło ich całego prawie majątku i wg mnie Pan Zamoyski jako dziedzic powinien prawnie upominać się o zwrot majątku zagrabionego przez państwo warszawskie. Niestety w państwie warszawskim organizacje z kraju położonego w Palestynie mają większe prawa do nieruchomości, aniżeli żyjący ich właściciel.
    6
    2
  • "tzw. niezależny" dnia 23 stycznia 2018 o godzinie 7:54:28 napisał:
    Jeśli ktoś jest popierany przez partię polityczna, w tym przypadku przez Platformę Obywatelską, nie jest i nie będzie niezależny. Za poparcie musiał się odwdzięczać.
    5
    2
  • "Zamość" dnia 23 stycznia 2018 o godzinie 7:58:29 napisał:
    A ktoś słuchał księcia Czartoryskiego? I czy ktoś usłyszał, jak powiedział, że trzeba oddzielić arystokratów, którzy sprzedali swoje majątki (miasta), bo zbankrutowali od arystokratów, którzy o swoje majątki dbali?
    4
    1
    R E K L A M A
  • "Thomas" dnia 23 stycznia 2018 o godzinie 19:42:25 napisał:
    Marzyć każdy może. Marcin Zamoyski miał swoją szansę i czas i to bardzo dużo i wystarczy. Gdyby było tak rewelacyjnie, nie ptzegralby wyborów i nie byłoby tyłu kandydatów na urząd prezydenta.
    10
    3
  • "ewka" dnia 23 stycznia 2018 o godzinie 20:45:40 napisał:
    Straciłam szacunek do hrabiego jak zaczął łasić się do PO... Typowy "człowiek z plasteliny" .
    9
    2
  • "do 20:59:50" dnia 24 stycznia 2018 o godzinie 17:46:03 napisał:
    Śmierdzi komuną jak czytam takie komentarze. Ciężko to się pracuje w kopalni albo w kamieniołomach. Chyba sam wymiękłeś. A tych co popierasz, to są k...a święci. P......sz takie głupoty, że szkoda miejsca na emisje takich komentarzy. Do "budy" skoro się należy! PS. może komuś zwisa wszystko jak jest egoistą! Mi nie jest obojętne kto jest Prezydentem Zamościa, bo tu nie ma miejsca na p......ą politykę!!!
    3
    1
  • "in spe" dnia 24 stycznia 2018 o godzinie 20:13:22 napisał:
    Zagłosuję na każdego kto przewietrzy UM i pozbędzie się ze stanowisk funkcyjnych "towarzyszy", tą niereformowalną pozostałość epoki socjalizmu! To o wiele lepiej wpłynęłoby na atmosferę i jakość pracy w podległej mu jednostce. Zaraz usłyszymy, że doświadczeni, wieloletni pracownicy itp itd ..czy aby napewno? To wygoda czy głupota kolejnych Prezydentów tolerować bylejakość i manipulatorstwo?
    6
    0
  • "Ex pert" dnia 24 stycznia 2018 o godzinie 20:41:40 napisał:
    Wnuk wymienił 16 na 23 dyrektorów i prezesów. To chcesz znów wymieniać?
    0
    3
  • "wphw herbu ciołek" dnia 24 stycznia 2018 o godzinie 21:06:04 napisał:
    in spe@ 100/100 ! I tu przy okazji pozdrowienia dla maluczkiego, zapalczywego człowieczka w kusej marynarce, z teczką pod pachą i w gumowiakach. Takiego zapamiętałem z kontroli słynnych trojek robotniczo-chłopskich z lat 80tych ub.wieku. No teraz to PANISKO ludzi nie poznaje lub woli udawać, że nie zna.. Smród przeszłości ciągnie się jednak za takimi długo. Jeszcze jedno! Po wyjściu z toalety ręce myć należy... Takie spotkanie po latach!
    3
    1
  • "hubal" dnia 25 stycznia 2018 o godzinie 8:06:49 napisał:
    do: EX PERTA- Dlaczego to tylko dyrektorzy mieliby flirtować z komuszą zarazą? Samorządówka powinna zostać zlustrowana i oczyszczona z pozostałości komunizmu także na niższych szczeblach decyzyjnych. Ciekawe ilu "ormowców" pozostało w samorządach? Komuch to stan umysłu, to jest niewyleczalne!
    6
    0
  • "Scypion" dnia 25 stycznia 2018 o godzinie 12:47:05 napisał:
    Osobiscie kojarzę jednego.Taki wrzód, pozostałość po tym co chrzanił bo z mowy nic nie wynikało.
    1
    0
  • "Thomas" dnia 26 stycznia 2018 o godzinie 0:57:06 napisał:
    Komunizm jest pejoratywnym określeniem w stosunku do kryptokomuny.
    0
    0
  • "Z osiedla" dnia 29 stycznia 2018 o godzinie 20:45:56 napisał:
    Zamoyski wróć i zrób porzadek w tym miescie bo same sprawy sądowe się tu toczą
    3
    4
    R E K L A M A
  • "Tekst nadesł" dnia 30 stycznia 2018 o godzinie 7:14:32 napisał:
    Jak tam sprawa Pierogani Polskich. Kto jest za to odpowiedzialny ?
    3
    1
  • "@" dnia 30 stycznia 2018 o godzinie 7:49:10 napisał:
    O co chodziło z tą ugodą z Flisbudem , bardzo prędko doszło porozumienia?
    1
    0
  • "Ex pert" dnia 30 stycznia 2018 o godzinie 8:55:23 napisał:
    Tak, po Zamoyskim zostało sporo przegranych spraw sądowych. Sprawa z Flisbudem zakończyła się na szczęście ugodą, a miasto zaoszczędziło ponad 800 tysięcy złotych. Niestety, zapiecek nie zgodził się na ugodę i miasto przegra miliony. Takie są fakty, hejterku.
    2
    2
  • "de Bear" dnia 30 stycznia 2018 o godzinie 23:54:11 napisał:
    Ilu z fachowców "od pieroga: czy " zapiecka" nadal pracuje w UM?
    1
    0
  • "Tekst nadeslany" dnia 31 stycznia 2018 o godzinie 7:21:09 napisał:
    Zapewne paru kolesi niestety jeszcze zostałko. Podobnie jak zatrudniona ot tak jako dyrektorka a teraz występująca w niektórych mediach (oczywiście nie na roztocze.net) Małgorzata L. Taka to była ekipa. Smród się będzie ciągnął jeszcze długo
    2
    0
  • "Zdzicho" dnia 31 stycznia 2018 o godzinie 21:58:36 napisał:
    On taki gospodarz ze Zamosc zostal w tyle z 10 lat.pijaczyna zasrany.
    1
    0
  • "Sasetka" dnia 7 lutego 2018 o godzinie 1:08:07 napisał:
    Ja popieram kadencję i liczę na wygraną Pana Andrzeja Wnuka a Pan Zamoyski wstydziłby się już pchać łeb do władzy ,niech się zajmie starością i zbawieniem wnuków ,bo nie wypada w tym wieku nawet kandydować,bo za stary.Zupelnie się zgadzam że Zdzichem Pan Zamoyski lubi wypić i takich wspierał a poczciwych ludzi,którzy chcieli godnie żyć wyganial .Co go chwalicie ludzie Zamoyskiego za całe G pomagał ludziom,dbał o swoich znajomych i nawet lekarzom.Jak Zamoyski będzie startował i go wybierzecie ,to będziecie tylko płakać potem ,bo dla niego się nie liczy dobro mieszkańców poeta Bogacz Wielki,co zawsze żył w dostatku ,biedy nie zna,za co go chwalicie starowke odnowił kino nowe postawili nie z jego kieszeni łaskę zrobił.Pan Wnuk to dopiero człowiek na właściwym miejscu dba o dobro mieszkanców.
    1
    0
  • "Sasetka" dnia 7 lutego 2018 o godzinie 1:21:38 napisał:
    A tak też dla jasności celowo przed wyborami które się zbliżają ,bo jest za dobrym człowiekiem ,Pana Andrzeja Wnuka nieładnie obmywaja zarzutami prokuratorskimi a to rzeczywista bujda żeby ludzie nie popierali.Ludzie lubią się kierować jak się kogoś gnębi pisze źle tym sie sugerują zamiast ruszyć głowami ile dobrego robi dla miasta ,ludzi znów wygralo nasze miasto Stolicę ś
    1
    0
  • "Sasetka" dnia 7 lutego 2018 o godzinie 1:31:07 napisał:
    Wygrało Stolicę Świetlną i pomoc w AGd dostana Ci ,którym się nie przelewa finansowo.Za czasów Zamoyskiego nic się nie działo ,nawet Sylwestra nie było ,żadnych imprez ,teraz Zamość tętni życiem .Pan Andrzej Wnuk jest bardzo dobrym prezydentem,czlowiek wykształcony z klasą,kulturą osobista, zna życie wie co to bieda i przede wszystkim nie alkoholik tak jak Zamoyski,za którego mieszkańcy musieli się wstydzić .
    1
    0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Podpis:

Publikując komentarz potwierdzam, że zapoznałem/am się z regulaminem usługi dostępnym na stronie (www.roztocze.net/regulamin-kometarze/) i akceptuję jego postanowienia.

Anty-spam:

UWAGA!!! Informujemy że korzystając z naszych stron pozostajesz anonimowy tak długo, aż sam nie zdecydujesz inaczej. Twoje dane osobowe w postaci Adresu IP są zapisywane dopiero wtedy gdy zostawiasz w roztocze.net swój komentarz. PRZECHOWYWANIE DANYCH: Twoje dane osobowe przechowujemy jedynie tak długo, jak jest to rozsądnie uznane za konieczne do realizacji celów, dla którego zostały zgromadzone, lub do zachowania zgodności z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi raportowania. PRZEKAZANIE DANYCH: Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. ZMIANA I USUNIĘCIE DANYCH: Każdy użytkownik ma prawo w każdej chwili do uzyskania informacji o swoich danych, możliwość ich poprawiania (jeśli jest to technicznie możliwe) oraz usunięcia poprzez przesłanie odpowiedniej informacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: redakcja@roztocze.net.
TORRES20400
https://www.magnapolonia.org/zwyrodnialc...
observer 18 minut temu
osoby walczące o swoje w sejmie uchroni...
TORRES20400 34 minuty temu
Rozumiem, że sugerujesz, że obecny bis...
ornitolog 36 minut temu
Z czego ptaszek ma obrączkę?...Z pomad...
Zamościanin 44 minuty temu
"Po co", to się nogi nocą i pod pacham...
antyklerykał
"NOWY TESTAMENT -1 List do Tymoteusza- P...
Zamościanin
Po co i w jakim celu ????...
TORRES20400
Weź mnie tu oświeć, skąd ty wiesz cz...
TORRES20400
O widzę, że już się "użytkownik' ro...
Johny
On ostatnio woli czarne protesty...chyba...
Grażyna
Panie redaktorku, żenade robicie. A nie...
Mizernie
To się radaktor rozpisał na portalu dl...
por.zUbek
Nie wybieram się oglądać, a tym bardz...
antyklerykał
Nie zapominajmy o Królu i Królowej Pol...
antyklerykał
A jaką to rodzinę założył i utrzymu...
zamościanin
Przed wejściem! Brawo! Następny stwore...
t
Dlaczego ta kobieta na plakacie nosi spo...
A nie mądrzej byłby postawić pomnik L...
Komentarze publikowane powyżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
R E K L A M A    B A N N E R    II
R E K L A M A B A N N E R III
Copyright © 2018 Fundacja im. Bernardo Morando. Wszelkie Prawa Zastrzeżone
ARCHIWUM lata 2000-2010 ROCZNIKI 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018
Lokalny Informator Edukacyjny
Lokalny Informator Edukacyjny