nakliyat evden eve istanbul evden eve nakliyat istanbul ofis tasima evden eve istanbul evden eve nakliyat depolama ev esyasi depolama

II. Region | Polityka i SamorządMLC4 lipca 2016 FACEBOOK | 0 Twitter E-mail Skopiuj link Skomentuj | 8 komentarzy

Kasa na rewitalizacje

Pieniądze fot. pixabay/e-gabi

Zamość, Biłgoraj, Frampol, Hrubieszów, Tomaszów Lubelski, Krasnobród, Tarnogród oraz Lubycza Królewska dostaną fundusze na przygotowanie programów rewitalizacji. Dzięki temu będą mogły się ubiegać o unijne dofinansowanie na ich realizację.

Otrzymane środki pozwolą samorządom na przygotowanie lub aktualizację lokalnych programów rewitalizacji, co z kolei jest niezbędne przy składaniu wniosku o fundusze europejskie z Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020.

Przyznane pieniądze będą wykorzystane np. przy opłaceniu ekspertów, którzy pomogą w opracowaniu programu rewitalizacji, sporządzaniu analiz dotyczących ochrony środowiska i gospodarki oraz organizację konsultacji społecznych. Poza tym samorządy skorzystają ze wsparcia specjalnego zespołu ds. rewitalizacji, powołanego przez urząd marszałkowski.

Spośród miejscowości naszego regionu, najwięcej punktów w konkursie, który był elementem unijnego projektu, uzyskał wniosek Frampola, który otrzymał dotację w wysokości ponad 164 tys. zł. Hrubieszów na opracowanie projektu rewitalizacji centrum miasta dostał ok. 180 tys. zł. Zamość na projekt Zamojska Akademia Rewitalizacji 162 tys. zł. 164 tys. zł zostało przeznaczonych dla Tomaszowa na opracowanie projektu rewitalizacji terenu osiedla Koszary. Biłgoraj na przygotowanie swojego projektu zyskał 168 tys. zł, Józefów 87 tys. zł, a prawie 52 tys. zł Krasnobród.

Na przygotowanie projektów rewitalizacji dofinansowanie dostały także gminy. Ponad 152 tys. zł trafiło do gminy Tarnogród, a 117 tys. zł do Lubyczy Królewskiej.

Sprostowanie

Przepraszamy za pomyłkę. Projekt, na który Zamość otrzymał dofinansowanie w wysokości 162 tys. zł nosi nazwę Zamojska Akademia Rewitalizacji.

Jak cenna jest ta informacja dla Ciebie?
Powiedz nam o tym - kliknij na gwiazdki.
Liczba ocen: 0.
Dziękujemy! Postaramy się być jeszcze lepsi.
Autor: MLC
Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT. Jednocześnie informujemy że korzystając z naszych stron pozostajesz anonimowy tak długo, aż sam nie zdecydujesz inaczej. Twoje dane osobowe w postaci Adresu IP są zapisywane dopiero wtedy gdy zostawiasz w roztocze.net swój komentarz. PRZECHOWYWANIE DANYCH: Twoje dane osobowe przechowujemy jedynie tak długo, jak jest to rozsądnie uznane za konieczne do realizacji celów, dla którego zostały zgromadzone, lub do zachowania zgodności z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi raportowania. PRZEKAZANIE DANYCH: Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. ZMIANA I USUNIĘCIE DANYCH: Każdy użytkownik ma prawo w każdej chwili do uzyskania informacji o swoich danych, możliwość ich poprawiania (jeśli jest to technicznie możliwe) oraz usunięcia poprzez przesłanie odpowiedniej informacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: redakcja@roztocze.net. Roztocze.net zapisuje na Twoim urządzeniu pliki cookie, więcej na ten temat możesz przeczytać na stronie PLIKI COOKIE. Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych możesz przeczytać na stronie POLITYKA PRYWATNOŚCI
KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
  • "..." dnia 4 lipca 2016 o godzinie 17:21:36 napisał:
    To skromniutko Zamość dostał
    R E K L A M A
  • "Bogdan" dnia 4 lipca 2016 o godzinie 19:03:47 napisał:
    162 tyś ale na opracowanie projektu...
  • "." dnia 4 lipca 2016 o godzinie 19:12:54 napisał:
    162 000 ???? To delikatnie mówiąc dużo za wiele i w zasadzie za co? Akademia Zamoyska jest obiektem zabytkowym, i tutaj nie trzeba eksperta tylko firmę która specjalizuje się w rewitalizacji tego typu obiektów. Lepiej tę kwotę przeznaczyć na doposażenie szkół i przedszkoli np. place zabaw dla dzieci. Dziwi mnie jeszcze jedna rzecz, że przy Rewitalizacji starego Miasta pominięto kwestię rewitalizacji Akademii. Akademia oprócz Kolegiaty to była Perła w Koronie całej Ordynacji szczególny powód do dumy. Rewitalizacja Akademii powinna mieć szczególny priorytet - chociażby przed murami czy wybiegiem dla żyraf.
  • "zam" dnia 4 lipca 2016 o godzinie 20:28:47 napisał:
    Wybieg dla żyraf jak i inne obiekty w ZOO zrobione z całkiem innej puli.
  • "dociekliwy" dnia 4 lipca 2016 o godzinie 20:32:44 napisał:
    Za poprzedniej władzy wiem że projekt był zrobiony i zapłacony około 700 tys złotych, a więc po staremu nowa władza i nowy projekt w sumie za nasze pieniadze.
  • "ak" dnia 4 lipca 2016 o godzinie 21:09:43 napisał:
    Autorowi tego artykułu radzę uważne zapoznanie się z materiałem źródłowym , bo jak się czyta bez zrozumienia to wychodzą cuda . W rzeczywistości Zamość dostał pieniądze na przygotowanie projektu (czy może raczej założeń do projektu) rewitalizacji Starego Miasta i Osiedla Planty . Projekt jest zatytułowany Zamojska Akademia Rewitalizacji, co nie znaczy ,że dotyczy gmachu Akademii . Projekt renowacji Akademii jest już dawno gotowy i o ile wiem wniosek o dofinansowanie rewitalizacji na sumę ok. 40 mln. złotych jest już złożony .
  • "Jobot" dnia 5 lipca 2016 o godzinie 0:18:57 napisał:
    @"." Proponuje lekture o srodkach z UE, pulach na konkretne zadania itd. (m.in. fundusze Norweskie, Szwajcarskie, program dla Polski wschodniej)Obecnie o ile dobrze pamietam to na 3 - 4 zlozone projekty jest wybierany tylko 1. To i tak duzo bo wczeniej o ile pamietam bylo cos kolo 6 - 7 zlozonych na 1 wybrany. Nie jest tak ze kazdy zlozony wniosek przechodzi do finalizacji bo to jest baaaardzo dluga i mozolna droga. A sposoby oceniania sa rozne. Kazdy stara sie jak najwiecej uszczknac ze wspolnego tortu i stawianie na cos jednego moze doprowadzic do tego ze zostanie sie z niczym. Kazdy sklada po kilka a nawet kilkanascie wioskow zeby ten 1 - 2 przeszly (teraz jak 1 przejdzie to jest sukces). Dlatego uwazam ze powinno dokonczyc sie Starowke (ulice Zeromskiego, kamienice kolo kosciola Sw. Katarzyny) plus cos zrobic z placykiem i parkingiem kolo kosciola Franciszkanow oraz Generalowka bo to raczej straszy niz zaprasza turystow. Bo na to najlatwiej dostac kase i to sa dosc drogie inwestycje - tak jak Akademia Zamojska. Poza tym te inwestycje w duzej mierze mozna pokryc z funduszy bo tam jest dofinansowanie nawet rzedu 80%. Do 2020 mysle ze mozna wiekszosc zrobic. Na drogi przyjdzie czas bo na to zawsze jest kasa - szczegolnie ze mozna dostac na drogi bardzo preferencyjne kredyty ktore sa pozniej dosc czesto umarzane. Miasto ma zapasu na ewentualne zadluzenie sie w kwocie ok 75 mln zlotych. Przy zalozeniu ze poszloby to na projekty z UE gdzie srednie dofinansowanie jest rzedu 60 - 70% to mozna zrobic do 2020 roku inwestycji za ok 200 mln zl a to jest mnostwo kasy i miasto moze lsnic. Bo po 2020 roku bedzie juz bieda jesli chodzi o fundusze unijne i wtedy trzeba bedzie robic tylko za wlasne. Korzystajmy poki mozemy.
  • "." dnia 5 lipca 2016 o godzinie 1:09:44 napisał:
    Jobot nie wypisuj takich bzdur. Zamość to nie tylko stare Miasto. Skoro można było wybudować w ramach środków europejskich amfiteatr, kino, czy odbudować mury twierdzy to nie można było zrewitalizowac Akademii? Piszesz coś o ulicach, czy kamienicach. Za remonty kamienic niech bierze się właściciel - środki na odnowę niech pochodzą z czynszu. A swoją drogą to świetny pomysł miasto ma 76 milionów rezerwy - czyli jeszcze większe zadłużenie? Czy ty zdajesz sobie sprawę z tego co piszesz? To co proponujesz może oznaczać cięcia i oszczędności.

Comments are closed.

UWAGA!!! Informujemy że korzystając z naszych stron pozostajesz anonimowy tak długo, aż sam nie zdecydujesz inaczej. Twoje dane osobowe w postaci Adresu IP są zapisywane dopiero wtedy gdy zostawiasz w roztocze.net swój komentarz. PRZECHOWYWANIE DANYCH: Twoje dane osobowe przechowujemy jedynie tak długo, jak jest to rozsądnie uznane za konieczne do realizacji celów, dla którego zostały zgromadzone, lub do zachowania zgodności z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi raportowania. PRZEKAZANIE DANYCH: Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. ZMIANA I USUNIĘCIE DANYCH: Każdy użytkownik ma prawo w każdej chwili do uzyskania informacji o swoich danych, możliwość ich poprawiania (jeśli jest to technicznie możliwe) oraz usunięcia poprzez przesłanie odpowiedniej informacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: redakcja@roztocze.net.
fakt
na innym portalu widziałem dobrze: fot ...
Jango Fett
Morderca wszedł zbyt łatwo, reakcja oc...
Berator opinie
Berrator - kolejny nic nie warty spalacz...
BYC MOZE
być może cos się zmieni po wyborach n...
ad111
Wyrazy współczucia dla rodziny. Czas n...
hmm
ja tu widze fot Facebook ale to chyba za...
Redakcja roztoc...
Proszę o wskazanie grafik pochodzących...
ccc
to że bierzesz grafiki żywcem zdarte z...
jejku
ach w dzienniku tvp1 ciagle mowia ze PO ...
mieszkaniec
Warto by było zwrócić też uwagę na ...
nareszcie
fajnie ze sa wreszcie komentarze, moze w...
Komentarze publikowane powyżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
Copyright © 2019 Fundacja im. Bernardo Morando. Wszelkie Prawa Zastrzeżone
ARCHIWUM lata 2000-2010 ROCZNIKI 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018
Lokalny Informator Edukacyjny
Lokalny Informator Edukacyjny
nakliyat evden eve istanbul evden eve nakliyat istanbul ofis tasima evden eve istanbul evden eve nakliyat depolama