R E K L A M A

Z I P

Sport | ZamośćRedakcja20 marca 2017

Hrubieszowska wpadka Hetmana

Rafał Turczyn; fot. Daniel Czubara

R E K L A M A    B O A R D

R E K L A M A    B O X  I
R E K L A M A    B O X  II

Po słabym spotkaniu, Hetman zaledwie zremisował z Unią, która zajmowała 14 miejsce w IV-ligowej tabeli.

Niedziela, 19 marca godz. 12.00

Unia Hrubieszów Hetman Zamość 0 : 0

Hetman 1-4-2-3-1:

Zmiany:

60’ ↓ Damian Otręba – ↑ Błażej Omański,

77’ ↓ Maciej Markowski – ↑ Damian Ziółkowski.

Unia 1-4-2-3-1:

Zmiany:

46’ ↓ Łukasz Bil – ↑ Adrian Goch,

72’ ↓ Adrian Oleszczuk – ↑ Filip Pietrusiewicz,

80’ ↓ Ivan Oleksiuk – ↑ Mateusz Pańko.

Żółte kartki: Podgórski i Mikulski (Unia).

Sędziował: Piotr Burak (OKS Zamość).

W grze Unii Hrubieszów nie było wielkich zmian w stosunku do poprzednich spotkań. Gospodarze po raz kolejny nie zdobyli gola i nie wygrali u siebie. Dodatkowo gospodarze przystąpili do niedzielnego meczu osłabieni brakiem swojego podstawowego gracza Piotra Fulary. To jednak w żaden sposób nie pomogło nowemu Hetmanowi na wywiezienie z Hrubieszowa kompletu punktów.

Piłkarze zamojscy wystąpili w takim samym składzie jak w meczu z Victorią Żmudź. Lekkiej modyfikacji uległo jedynie ustawienie ofensywnych pomocników. Goście rozpoczęli z animuszem, chcąc szybko zdobyć bramkę i przejąć kontrolę nad spotkaniem. Już w 2 minucie meczu szczęścia strzałem z 18 metrów próbował Markowski ale Dobromilski – choć na raty i niepewnie – obronił jego strzał. W 10 minucie przed ogromną szansą stanął Turczyn. Po wrzutce Markowskiego w pole karne, otrzymał piłkę 6 metrów przed bramką gospodarzy ale nie trafił czysto w piłkę i pozwolił obrońcom wybić ją na róg. W 13 minucie ponownie groźnie było pod bramką Dobromilskiego. Tym razem do piłki dośrodkowanej przez Turczyna z lewego skrzydła nie sięgnął jednak Otręba. Dopiero po kwadransie gry kibice doczekali się pierwszego strzału w wykonaniu piłkarza Unii ale Krystian Oleszczuk strzelił bardzo, bardzo niecelnie. W 20 minucie dynamicznie lewą flanką zaatakował Daszkiewicz ale Kupisz – mimo dogodnej pozycji – nie zdecydował się na strzał z linii pola karnego i okazja przepadła. Minutę później o swojej obecności na boisku przypomniał Drozd ale precyzja jego strzału oddanego z około 20 metrów pozostawiała wiele do życzenia. Po drugiej stronie boiska szczęścia ponownie próbował Krystian Oleszczuk ale jego strzał zza 16-tki z 30 minuty ponownie ominął bramkę Hetmana.

W drugiej połowie działo się jeszcze mniej niż w pierwszej. Dopiero w 58 minucie Hetman przeprowadził ładną akcję. Kupisz na lewym skrzydle w tempo zagrał do Drozda, ten „kiwnął” obrońcę i strzelił na bramkę. Niestety, strzał odbił Dobromilski a do „wyplutej” przez niego piłki nie doskoczył żaden zamojski zawodnik. W odpowiedzi groźnie zaatakowali gospodarze. W 61 minucie Filipczuk łatwo ograł Kanarka i prostopadłym podaniem uruchomił wychodzącego na czystą pozycję Krystiana Oleszczuka ale na szczęście dla zamościan, zawodnika gospodarzy ubiegł Skrzypek. W 62 minucie „piłkę meczową” miał Kupisz. Po otrzymaniu trochę przypadkowego podania znalazł się w sytuacji sam na sam z Dobromilskim ale bramkarz Unii nie dał się pokonać. Po chwili zamościanie mieli następną okazję. Tym razem dośrodkowanie Turczyna próbował zakończyć celnym strzałem Omański ale piłka ominęła bramkę gospodarzy. Kolejną szansę goście mieli w 68 minucie. Daszkiewicz groźnie uderzał z rzutu wolnego ale Dobromilski wybił piłkę na róg. Po chwili zamieszanie po rzucie rożnym próbował wykorzystać Drozd, jednak jego strzał poszybował wysoko ponad bramką miejscowych. Goście stanęli przed szansą jeszcze dwukrotnie. W 72 minucie Markowski idealnie obsłużył Omańskiego i gdyby ten umiał przyjmować piłkę miałby okazję taką samą jak Kupisz w 62 minucie. Ten sam zawodnik w 81 minucie oddał jeszcze strzał w boczną siatkę bramki bronionej przez Dobromilskiego i to było wszystko, co zaprezentował w Hrubieszowie zamojski zespół. Gospodarze odpowiedzieli tylko dośrodkowaniem Kazana z rzutu wolnego w 83 minucie, które Skrzypek wypiąstkował poza pole karne.

Podsumowując mecz można stwierdzić, że zarówno remisy jak i porażki to nieodłączny element sportowej rywalizacji. Hetmanowi nie udało się wygrać i być może jeszcze nie raz się to przytrafi. Podobnie jednak może być z wynikami, jakie będzie w tej rundzie uzyskiwać liderująca Chełmianka. Problem tkwi w tym, że gospodarze okazali się wyjątkowo słabym zespołem a mimo to udało im się „urwać” punkty zamościanom. Zespół Unii przez cały mecz nie oddał nawet strzału w światło zamojskiej bramki, a w jej szeregach najlepiej zaprezentowali się zawodnicy grający w tyłach: bramkarz Dobromilski i stoper Mikulski. Poza tą dwójką niezłe momenty miał Podgórski. Reszta zespołu nie miała nawet przebłysków dobrej gry, co jeszcze bardziej podkreśla niemoc wicelidera. Mecz toczony był przy mocno wiejącym, bocznym wietrze, który z pewnością utrudniał grę zespołowi atakującemu. Sprzymierzeńcem atakujących zamościan nie była też taka sobie nawierzchnia hrubieszowskiego boiska. Ale o tej porze roku lepszej murawy nie znajdzie się na innych stadionach. Warunki do gry były słabe ale postawy zamojskiego zespołu nie da się usprawiedliwić tylko takimi przyczynami.

Autor: Redakcja
Ty już wiesz. Teraz podziel się tym na Facebooku ze znajomymi.
Jak cenna jest ta informacja dla Ciebie? Powiedz nam o tym - kliknij na gwiazdki.
Liczba ocen: 6 . Dziękujemy! Postaramy się być jeszcze lepsi.

R E K L A M A    B A N N E R   I
Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
  • "realista" dnia 20 marca 2017 o godzinie 10:14:39 napisał:
    Bye, Bye III ligo. Tyle kasy psu na budę. A AMSPN za Zamoyskiego awansował i za Wnuka spuścili go znowu do IV ligi
    7
    6
  • R E K L A M A
  • "Anonim" dnia 20 marca 2017 o godzinie 10:27:11 napisał:
    żenujące wypociny
    6
    3
  • "emeryt" dnia 20 marca 2017 o godzinie 10:46:39 napisał:
    Najlepszy trener na świecie w Hetmanie. Nikt go nie chce.
    7
    0
  • "Kibic" dnia 20 marca 2017 o godzinie 10:49:13 napisał:
    Wszystkim kibicom przypominam, że KS Hetman Zamość powstał w 1934 roku i w tej chwili nie występuje w żadnych rozgrywkach. Inna sprawa czy to jest wpadka drużyny Fundacji? Wątpię.
    7
    5
  • "qwerty" dnia 20 marca 2017 o godzinie 10:52:07 napisał:
    osobiście uważam, że nie potrzebnie pozbyto się chłopaków z UKR. Nie chce nawet porównywać dorobku napastnika po dwóch pierwszych meczach z początku sezonu z tym co ma nowy nabytek hetmana, ale to aż kuje w oczy. Swoją drogą to nawet fajna byłaby rywalizacja w zespole na tej formacji... Ale rozumiem, że były poważne przesłanki aby oddelegować zaciąg ukraiński do rywala ligowego (mam tylko nadzieje, że wpisano w umowę zakaz gry ukraińców przeciwko nam w rundzie wiosennej)
    4
    1
  • "Hm" dnia 20 marca 2017 o godzinie 11:14:38 napisał:
    Jaki pilkarz.taki trener.Wszystko w temacie.
    2
    0
  • "j23" dnia 20 marca 2017 o godzinie 11:22:08 napisał:
    na Hetmana są w kasie pieniądze,a dla załogi pewnej zamojskiej firmy na podwyżki nie ma, to chociaż niech ten cały Hetman ma jakieś wyniki, my plan wykonujemy codziennie od samego rana, gdy piłkarze smacznie sobie spią
    4
    6
  • "ronaldo" dnia 20 marca 2017 o godzinie 11:25:44 napisał:
    Nie rozumiem zdziwienia grą i końcowym wynikiem, już ze Żmudzią było słabo i pachniało remisem. Więc nic się nie zmieniło. Grają chłopaki "swoje", a "sztab" nie wyciąga wniosków. Nie mają pomysłu. Ciekawy jestem, kto tam jest tak naprawdę trenerem? Może tu jest problem? Każdy swoje pięć groszy wsadzi, każdy z nich najmądrzejszy... Prawdopodobnie krótki obóz w Krasnobrodzie może uratować sytuację, no ostatecznie może być i broadway:)
    16
    0
  • "Okiem Eksperta" dnia 20 marca 2017 o godzinie 11:32:26 napisał:
    Proszę państwa, czas w końcu przemówić do prezydenta i zarządu. Incydent z kartami kibica, nasz protest na tej stronie i szybka reakcja zarządu pokazują, że zarząd liczy się z naszym zdaniem. Trzeba to wykorzystać. Drodzy włodarze, nie nie osiągniemy sukcesu z wuefistą ! Nie mamy żadnych podstaw przez beznadziejnych zamojskich trenerów młodzieży. Musimy postawić na przyjezdnych - niestety. Inaczej na wieki utkniemy w czwartej lidze. Domagamy się usunięcia ze sztabu szkoleniowego wuefisty, wiejskiego dyrektora sportowego i emerytowanego ręcznika wychowującego bramkarzy dla takich ekip jak Albatros Biszcza... Koniecznie trzeba postawić na trenera z zewnątrz, naprawdę tego nie widzicie? Najlepiej spoza naszego regionu, na niego warto wydać pieniądze! Piłkarze piją i balują, potrzeba twardej ręki! Dyrektor sportowy? Trener bramkarzy? Tu pasuje tylko nasz człowiek - Zbigniew Pająk. Pieniądze? Teraz utrzymujemy Welcza, Rysaka, Trzesniewskiego i Krupe. Co oni robią ?! Zamienić te cztery etaty na dwa konkretne - trener i trener bramkarzy jednocześnie pełniący funkcję dyrektora sportowego - Pająk. To człowiek o dużej wiedzy, doświadczeniu i przede wszystkim ma niesamowite kontakty, śmiałbym powiedzieć że podobne do Piotra Świerczewskiego. Obudzić się w końcu zarządzie ! Chyba dotarło do Was gromkie "ku*wa mać, Hetman grać!" wczoraj na meczu. Chodzi Wam o nasz klub czy stołki kolesi !?
    26
    1
  • "Pigmalion" dnia 20 marca 2017 o godzinie 11:42:24 napisał:
    Powodzenia w walce o awans z obecnym sztabem szkoleniowym. Potrzeba trenera z autorytetem, z jakąś charyzmą, z konkretną wiedzą. Skład jest bardzo dobry, piłkarze z potencjałem, ale ktoś ich musi ustawić, dobrać taktykę, poukładać wszystkie klocki. Wymieńcie tych "trenerów" póki nie jest za późno. Później Chełmianka już tak odleci nam, że nie będzie szans na walkę o awans.
    11
    0
  • R E K L A M A
  • "Okiem Eksperta" dnia 20 marca 2017 o godzinie 11:55:41 napisał:
    Dopowiem tylko "szanuj kibica swego bo nie będziesz miał żadnego"! Na mecze chodzi coraz mniej osób, może to Was obudzi. Jak nic nie zmienicie to będzie znaczyło, że Hetman jest dla Was, a nie Wy dla Hetmana. Apelujemy o reakcję, miarka się przebrała. Później będzie już za późno, by przygotować zespół do kolejnego sezonu. A może znowu w lipcu wyjdzie Krzysiu i powie, że nie możemy być faworytami bo spadł Radzyń Podlaski i inne farmazony? Won !
    17
    1
  • "Bolo" dnia 20 marca 2017 o godzinie 12:11:21 napisał:
    Chełmianka Chełmianką, ale po następnej kolejce może się okazać, że spadniemy na 3 miejsce, bo wyprzedzą nas rezerwy Górnika Łęczna.
    9
    0
  • "kibic" dnia 20 marca 2017 o godzinie 12:45:40 napisał:
    "Proszę państwa, czas w końcu przemówić do prezydenta i zarządu. Incydent z kartami kibica, nasz protest na tej stronie i szybka reakcja zarządu pokazują, że zarząd liczy się z naszym zdaniem. Trzeba to wykorzystać. Drodzy włodarze, nie nie osiągniemy sukcesu z wuefistą ! Nie mamy żadnych podstaw przez beznadziejnych zamojskich trenerów młodzieży. Musimy postawić na przyjezdnych - niestety. Inaczej na wieki utkniemy w czwartej lidze. Domagamy się usunięcia ze sztabu szkoleniowego wuefisty, wiejskiego dyrektora sportowego i emerytowanego ręcznika wychowującego bramkarzy dla takich ekip jak Albatros Biszcza... Koniecznie trzeba postawić na trenera z zewnątrz, naprawdę tego nie widzicie? Najlepiej spoza naszego regionu, na niego warto wydać pieniądze! Piłkarze piją i balują, potrzeba twardej ręki! Dyrektor sportowy? Trener bramkarzy? Tu pasuje tylko nasz człowiek - Zbigniew Pająk. Pieniądze? Teraz utrzymujemy Welcza, Rysaka, Trzesniewskiego i Krupe. Co oni robią ?! Zamienić te cztery etaty na dwa konkretne - trener i trener bramkarzy jednocześnie pełniący funkcję dyrektora sportowego - Pająk. To człowiek o dużej wiedzy, doświadczeniu i przede wszystkim ma niesamowite kontakty, śmiałbym powiedzieć że podobne do Piotra Świerczewskiego. Obudzić się w końcu zarządzie ! Chyba dotarło do Was gromkie "ku*wa mać, Hetman grać!" wczoraj na meczu. Chodzi Wam o nasz klub czy stołki kolesi !?" W 100% zgadzam się z powyższą wypowiedzią. Jeśli nie wygramy z Tomasovią to proponuję, żeby każdy na stadionie wyciągnął białą chusteczkę i zaczął nią machać.... Kto popiera ten pomysł? Dyrektor i trener robią wszystko, żebyśmy nie zobaczyli 3 ligi więc my zróbmy co się da żeby ci Panowie nie widzieli już gry naszych zawodników z perspektywy ławki trenerskiej..
    15
    1
  • "Kibic" dnia 20 marca 2017 o godzinie 12:54:58 napisał:
    Jest sporo trenerów którzy mogliby tutaj zrobić porządek. Chociażby Dariusz Kmiecik, Waldemar Wiater, Grzegorz Wesołowski, Czesław Palik, Andrzej Orzeszek
    6
    7
  • "tomi" dnia 20 marca 2017 o godzinie 13:00:34 napisał:
    Dobry pomysł z tymi chusteczkami.Ja zabieram na mecz tomasovią - bo chyba będą potrzebne.Masakra
    11
    0
  • "hm" dnia 20 marca 2017 o godzinie 13:12:06 napisał:
    Jesli zarząd szanuje kibiców to prosimy o natychmiastowe usunięcie tych czterech Panów. Szkoda nerwów, pieniędzy i nas kibiców spragnionych,żeby HETMAN awansował wyżej.JAk widać z tymi ludzmi zespól się nie rozwija.Mamy dość bezradnego trenera i w\w panów, którzy grzeją ciepłe stołki i nie mają pojęcia o funkcjonowaniu drużyny..Jest duży potencjał,są swietni kibice. Oby mecz z Tomasovią poprowadził juz ktos inny a nie człowiek pełen pychy ( wywiad po meczu z Unią ) z zerowymi osiągnięciami.
    10
    0
  • "Student" dnia 20 marca 2017 o godzinie 13:22:26 napisał:
    Sto procent poparcia. Wczoraj było widać zaangażowanie. Daszkiewicz, Bubeła i Kupisz jechali na dupach, ale z pustego trenera to nawet taki skład nie nagra. Mamy taki skład, że młodzież z Hrubieszowa normalny trener rozjechałby 6:0. Nawet jeżeli cudem udałoby się awansować, to co potem? Byłem ostatnio na meczu Resovia - Spartakus Daleszyce i w trzeciej lidze nikt nie gra bezsensownej tiki-sraki na 40-tym metrze. Chłopaki spod Kielc ograliby naszych starych wyjadaczy mądrością... a raczej głupotą naszych ekspertów z ławki. To nie jest już AMSPN, żeby kompromitacja miasta pozostała przez nas niezauważona. Szkoda, że niektórzy o tym zapominają.
    14
    1
  • "do Studenta" dnia 20 marca 2017 o godzinie 14:12:40 napisał:
    Niby w czym ten Twór jest lepszy od AMSPN? Bo niby prawdziwszy? Kpina jakaś. Dlaczego kompromitacja piłkarzy z Fundacji jest bardziej zauważalna niż kopaczy z AMSPN?
    2
    8
  • "Student" dnia 20 marca 2017 o godzinie 14:15:27 napisał:
    Nie wiesz? To przyjdź na mecz i zobacz.
    3
    3
  • "do Studenta" dnia 20 marca 2017 o godzinie 14:23:47 napisał:
    To dziadostwo? Dziękuję.
    5
    4
  • R E K L A M A
  • "He he" dnia 20 marca 2017 o godzinie 14:26:29 napisał:
    Chętnie przyjdę na mecz, żeby zobaczyć tą osobę wpisująca się pod wieloma nickami jak macha zasmarkaną chusteczką. Wtedy się dowiemy jaka to "dobra zmiana" szykuje się do przejęcia Hetmana. Stawiam, że chusteczką nie pomacha nikt :)
    5
    3
  • "do he he" dnia 20 marca 2017 o godzinie 14:37:51 napisał:
    Przecież ta "dobra zmiana" już jest.
    5
    0
  • "Henio" dnia 20 marca 2017 o godzinie 14:59:42 napisał:
    Niech siedza pilkarzyki w 4 lidze hehe.ciency sa i koniec mysleli ze kupia paru pseudopilkarzy z kucykami na pustej glowie i bedzie 3 liga.miasto dal im 400 tys i tez mysleli ze to wszystko zalatwi a tu nic. Niech lepiej wezma sie za treningi bo jak na nich patrze to im chyba jesc nie daja.
    9
    1
  • "He he he" dnia 20 marca 2017 o godzinie 15:05:22 napisał:
    He he no tak pod różnymi nickami dają też łapki w górę, z jednego adresu, a czemu Ty tak nie robisz.
    3
    1
  • "Bywalec nowomiejskich melin" dnia 20 marca 2017 o godzinie 16:04:21 napisał:
    Akurat ten z kucykiem na głowie zostawia dużo zdrowia na boisku. Chce grać mimo tego, że nie pochodzi z ZMC. Panowie w rurkach powinni wyciągnąć szybko wnioski, zmienić trenera i podać się do dymisji.
    10
    0
  • "przyjezdny" dnia 20 marca 2017 o godzinie 16:13:24 napisał:
    Jestem z Chełma, ale w Zamościu mieszkam 20 lat. Oba kluby są bliskie mojemu sercu. Serce boli widząc co dzieje się w Zamościu, ale i raduje gdy widzę pracę Chełmianki. Gdy pojawi się w Zamościu człowiek o takimi wielkich serduchu dla sportu jak Pan Bożyk, będziemy mogli być spokojni. Do zobaczenia w III lidze w przyszłym sezonie, bo w tym niestety, chyba będziemy musieli odstąpić miejsce dla Chełma. Ave Zamość, ave Chełm
    6
    0
  • "Ha" dnia 20 marca 2017 o godzinie 16:15:07 napisał:
    Wy macie Bożyka my mamy Welcza i Rysaka.
    5
    5
  • "Henio" dnia 20 marca 2017 o godzinie 17:13:51 napisał:
    Ale czym on ma biegac?ja on ma nogi chude jak ludzik z kasztanow.wiec mi nie mow ze on biega.zobacz na budowe lewandowskiego czy grosickiego?nasi hetmanowcy to cienki bolki.
    4
    0
  • "cipa" dnia 20 marca 2017 o godzinie 17:17:47 napisał:
    Po częsci Załatwili wam awans wasi wychowankowie brawo Kryształ,brawo Unia.
    10
    0
  • "Paker" dnia 20 marca 2017 o godzinie 17:22:09 napisał:
    Jakie przygotowanie taka liga.ja jak patrze na nich to bym ich widzial w okregowce.przeciez to sa chodzace wieszaki.pieniadze nic im nie dadza.oni po prostu sa slabi.
    4
    0
  • R E K L A M A
  • "Bolek" dnia 20 marca 2017 o godzinie 17:27:04 napisał:
    Zamojska pilka nozna to nie sport!szkoda na nich pieniedzy.niech ida nordic walking.hehe
    6
    2
  • "Komornik" dnia 20 marca 2017 o godzinie 18:54:35 napisał:
    Ten zamojski duet,tercet,kwartet trenerski to porażka.Nie nadają się chłopy.Serce boli,jak się patrzy na to wszystko.Ci ludzie się nie nadają.To znaczy nadają się tak na A klasę.
    6
    0
  • "japierdziu" dnia 20 marca 2017 o godzinie 19:38:08 napisał:
    400 tysięcy złotych polskich... Ja pierniczę. Ciekawe jak się teraz czują te kluby, którym obcięto dotacje. Brawo Wy!
    5
    3
  • "hm" dnia 20 marca 2017 o godzinie 19:53:07 napisał:
    Dyrektor z AMSPN nad wszystkim czuwa. Pewnie już negocjuje z trenerem koordynatorem J.Złomańczukiem..Brawo Wy..
    6
    1
  • "Komisja licencyjna." dnia 20 marca 2017 o godzinie 20:25:52 napisał:
    "Jest sporo trenerów którzy mogliby tutaj zrobić porządek. Chociażby Dariusz Kmiecik, Waldemar Wiater, Grzegorz Wesołowski, Czesław Palik, Andrzej Orzeszek" To odpowiem. Kmiecik nie ma uprawnień, Wiater nie ma oochoty, juz tu był. Na Wesołego i Orzeszka Fundacji nie stać, a Palik nie ma zdrowia. A tak po za tym zostawcie Trenera Rysaka w spokoju. Pracuje dobrze, oddaje serce. To pan dyrektor robił transfery i widać , że sprzedawanie piekarników to nie to samo co co zarządzanie klubem piłkarskim. Chyba, że chodzi o Koniuchy i Miączyn.
    5
    3
  • "Stachu" dnia 20 marca 2017 o godzinie 20:52:29 napisał:
    Ale tutaj samo serce nie wystarczy bardziej potrzebne są umiejetności i pomysl na gre którego nie ma piłkarze to widzą i graja jak chcą jak sie idzie na lige nie ma miejsca na błedy
    5
    0
  • "7" dnia 20 marca 2017 o godzinie 21:16:28 napisał:
    Do Komisja licencyjna przestań opowiadać bzdury przecież ten "trener" spuścił Hetmana o klasę niżej i w nagrodę został znowu "trenem" Hetmana, a teraz znowu to samo , do 3 razy sztuka ? czy więcej ? Przecież trener odpowiada za wyniki zespołu , ale niestety nie u Nas. Może i oddaje serce w pracy, ale wyniki mówią same za siebie, chyba nie gramy o utrzymanie.
    4
    1
  • "frajer" dnia 20 marca 2017 o godzinie 21:32:59 napisał:
    Orzeszek+Pająk to już kiedyś było , kasy KS miał mniej niż dziś i jakoś się kręciło........tylko nad-redaktorowi to nie pasowało i napuścił Zamoyskiego , a ten rozwalił do reszty klub. Zamiast oddłużyć i wprowadzić swoje rządy ukradł boiska i namaścił AMSPN. Ten się zbłaźnił i ...Wnuk wygrał wybory bo obiecał reaktywację KS. Skłamał bo KS-u nie ma ...powstał neoAMSPN w postaci Fundacji - i dalej żyją na łasce miasta. Oni nie chcą awansować ich poziom intelektualny nie sięga wyżej niż okręgówka. Po awansie trzeba znaleźć nowych sponsorów , profesjonalnie zorganizować klub by nie było powtórki z zeszłorocznej kompromitacji AMSPN - oni się tego boją - udają ,że chcą awansować . Chcą przebalować następny i następny rok . Rozwalić KS i fajną ekipę Orzeszka i Pająka było łatwo ale jak trudno na to nowo poskładać ............. . KS nie dostawał od miasta więcej niż 50tys zł rocznie grając na 2 i 3 szczeblu rozgrywek. Potem AMSPN na siódmą ligę dostawał 7 razy więcej. Teraz jest piąta - publicznej kasy 8 razy więcej niż w KS i co ???
    9
    3
  • "Ko" dnia 20 marca 2017 o godzinie 21:45:42 napisał:
    Łżesz jak pies pisząc, że KS dostawał tak nędzną kasę od miasta. Kłamiesz by udowodnić swoje chore, oderwane od rzeczywistości racje.
    2
    7
  • "Żemło" dnia 20 marca 2017 o godzinie 21:47:41 napisał:
    Frajer - nic dodać, nic ująć. Ale jak przemówić zarządowi i prezydentowi do głowy? To już nie te czasy, kiedy kryta potrafiłaby ryknąć i dać ekspertom do myślenia. Stare dziadki nie mają siły, młodzież wychowana na AMSPN nie widzi problemu, bo nie wiedzą jak było kiedyś. Nasi kibole powinni w końcu wydać jakieś oświadczenie, zadziałać w tym kierunku. Widać było wczoraj na meczu, że każdy ma tego dość. Trener, który spuszcza Omegę do okręgówki, potem nie radzi sobie kompletnie z AMSPN, przegrywa derby z Chełmianką w sposób skandaliczny, męczy się z Victorią Żmudź, remisuje z bardzo słabą Unią... Dyrektor sportowy, który jeździ sobie na BVB - Legia i wypisuje na twitterze "Jesteśmy zawsze tam..." wzkazując na Dortmund... Trener bramkarzy, który... No właśnie. https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/17352629_997975843635804_1704468045_n.jpg?oh=96b372ecdf5099f42b5f8d340491ca8c&oe=58D29CB0 Jak to skomentować?
    9
    1
  • R E K L A M A
  • "Kibic" dnia 20 marca 2017 o godzinie 22:03:18 napisał:
    Idzie idzie Podbeskidzie!
    3
    0
  • "Darek" dnia 20 marca 2017 o godzinie 23:01:41 napisał:
    Tragedia. 400 tys na pijaków i wyżelowanych narkomanów. Widział ktoś nirmalnego piłkarza? Już w okręgówce robi się z nich gwiazdy. Zciąga się Ukraińców, Brazylijczyków a Ci chodzą po dyskotekach i walą gaz. Wszędzie pie... polityka. Kibice też dali się nabrać. Głosowali na Pana Wnuka. A tu żadne pieniądze nie pomogą. Otworzyli sobie klub i szykują się na ustawki. Może lepiej wspierać klub kibica i ich nowy klub a nie piłkarzyków. Jeżeli kibicom wystarczy odwagi to po roku treningów zgłoszą swoją drużynę do meczu ( walki drużynowe ) np z Gdańskiem czy Warszawą. Jeżeli im starczy odwagi. To będzie lepsza promocja dla miasta niż inwestycja w jakąś drużynę piłkarzyków. Kuba zbieraj kibiców na ustawki. To będzie promocja miasta.
    2
    5
  • "Hi" dnia 21 marca 2017 o godzinie 6:34:53 napisał:
    Świetny pomysł z tymi ustawkami! Zgłoście się do tych walk drużynowych jak najszybciej. Średnia IQ w mieście natychmiast wzrośnie.
    4
    3
  • "Paranoja" dnia 21 marca 2017 o godzinie 10:03:52 napisał:
    "...Nie popadajmy w paranoję. Na awans do III ligi daliśmy sobie dwa lata. Zatem jeśli nie awansujemy w tym roku, to na realizację planu będziemy mieli jeszcze cały następny sezon – mówi Piotr Welcz, dyrektor sportowy Hetmana..." Już sobie wytłumaczyli...hahahahahaha. Prawdziwy Polak trwa do końca na swoim stanowisku...hahahaha poniżej link: http://echaroztocza.pl/piotr-welcz-popadajmy-paranoje/
    7
    2
  • "hm" dnia 21 marca 2017 o godzinie 11:25:31 napisał:
    Towarzystwo wzajemnej adoracji trzyma sie stołków jak tonący brzytwy. Panie Welcz, co sie takiego zmieni,ze za rok mamy awansowac?Nawet zatrudnienie Lewego i Fabiana tu nic nie pomoze z takimi fachowcami.Miejcie ambicje i przyznajcie się,ze nie potraficie wykorzystac potencjału jaki ma druzyna.Kibice mają już Was dość.Cięzko to zrozumiec??
    4
    0
  • "Wściekły fan" dnia 21 marca 2017 o godzinie 11:46:21 napisał:
    O, widzę "dyrektor" już się tłumaczy :) Człowieku, tu chodzi o honor miasta. Jak możesz pozwalać na to, że przegrywamy 0:4 z Chełmem i trener trzyma się dalej na stołku. To już nie jest AMSPN, burza na tej stronie i na fb pokazuje, że kibice Cię rozliczą z prowadzenia naszego klubu. Każdy transfer był przemyślany? A gdzie są młodzieżowcy? Gdzie środek pola? Jaki to trzeba mieć tupet, żeby bez żadnych osiągnięć i wiedzy pozować na specjalistę. Już w AMSPN pokazaliście co potraficie.
    9
    0
  • "..." dnia 21 marca 2017 o godzinie 22:06:14 napisał:
    Dyrektor samobója sobie walnął ...... chyba kryzys wieku średniego go dopadł
    3
    0
  • "He he" dnia 21 marca 2017 o godzinie 22:56:20 napisał:
    Czytając żałosne wypowiedzi Welcza nasuwa się wniosek, że na Królowej Jadwigi czeka nas wkrótce zbiorowe odśpiewanie hymnu naszych nieudaczników w lokalnej wersji: "Nic się nie stało, Hetmanie nic się nie stało".
    2
    0
  • "frajer" dnia 21 marca 2017 o godzinie 23:03:58 napisał:
    "Ko" wyzywa mnie od psów nieładnie. Trochę kultury.... Proszę sobie dotrzeć do BIP UM Zamość z lat 1999-2003. Hetman wówczas grał w prawdziwej II lidze -dziś nazywają ją I ligą i puszczają w Polsat-Sport. Hetman w tym czasie miał budżet od 2-3mln złotych. A z miasta dostawał 40-50tys złotych. To łatwo sprawdzić. Mało tego płacił AMSPN-owi kasę za jego zawodników którzy przechodzili do KS Hetmana. Za Kapłona , Sawica , Wagę, Sobczyka, Albingera etc AMSPN dostał grubą kasę liczoną w dziesiątki jeśli nie setki tysięcy złotych. W tym okresie Hetman spłacił też długi (ZUS i US) jeszcze z czasów Kadex-u mimo ,że pomoc miasta wynosiła 2-3% budżetu klubu. Klub wówczas sponsorowała ZKE ,Zomar i mniejsi sponsorzy - a na mecze przychodziło 2-4 tys ludzi. Wówczas z biletów i karnetów Hetman miał ok. 500tys rocznie co składało się na 20% budżetu. Mało tego w tym czasie Hetman zbudował boiska warte około 2mln złotych , które 10 lat temu zabrał Zamoyski dla OSiR bez rekompensaty -niszcząc ostatecznie prawdziwy KS Hetman.
    7
    0
  • "frajer" dnia 21 marca 2017 o godzinie 23:23:41 napisał:
    "Ko" wyzywa mnie od psów nieładnie. Trochę kultury.... Proszę sobie dotrzeć do BIP UM Zamość z lat 1999-2003. Hetman wówczas grał w prawdziwej II lidze -dziś nazywają ją I ligą i puszczają w Polsat-Sport. Hetman w tym czasie miał budżet od 2-3mln złotych. A z miasta dostawał 40-50tys złotych. To łatwo sprawdzić. Mało tego płacił AMSPN-owi kasę za jego zawodników którzy przechodzili do KS Hetmana. Za Kapłona , Sawica , Wagę, Sobczyka, Albingera etc AMSPN dostał grubą kasę liczoną w dziesiątki jeśli nie setki tysięcy złotych. W tym okresie Hetman spłacił też długi (ZUS i US) jeszcze z czasów Kadex-u mimo ,że pomoc miasta wynosiła 2-3% budżetu klubu. Klub wówczas sponsorowała ZKE ,Zomar i mniejsi sponsorzy - a na mecze przychodziło 2-4 tys ludzi. Wówczas z biletów i karnetów Hetman miał ok. 500tys rocznie co składało się na 20% budżetu. Mało tego w tym czasie Hetman zbudował boiska warte około 2mln złotych , które 10 lat temu zabrał Zamoyski dla OSiR (napuszczony przez zawistne środowisko AMPSN) bez rekompensaty dla KS -niszcząc ostatecznie prawdziwego Hetmana. Oczywiście nie bez winy byli dziwni ludzie którzy w KS pojawili się w ostatnich latach jego działania....ale "czy trzeba było od razu odrąbać głowę gdy tylko ząb był zepsuty" Teraz po latach własnych przykrych doświadczeń środowisko ampsenowców powinno posypać głowę popiołem i usunąć się głęboko w cień. Piłka seniorska conajmniej na 3 szczeblu rozgrywek jest w Zamościu potrzebna. Tylko szczerze mówiąc nie widzę ludzi , którzy mogliby ją stworzyć. To naprawdę trudne zadanie - znacznie trudniejsze niż zarządzanie spółkami miejskimi , bycie sędzią SO czy SR , a nawet prowadzenie własnego biznesu. W Zamościu nie ma piłki na żadnym szczeblu - szkolenie młodzieży to teraz ......dziecinada. Kiedyś AMMSPN wygrywał ligę wojewódzką ... a teraz to 7-10 miejsce, dystans do świata czyli reszty Polski jeszcze większy. Brak Akademii , brak pomysłu etc. Na czym więc budować.... Może powinni się pojawić ludzie z zewnątrz trenerzy , menedżerowie ??? Tylko jak ich znaleźć ??? Żeby nie trafić na kolejnych Milczuków........
    7
    0
  • R E K L A M A
  • "Obserwwtor" dnia 22 marca 2017 o godzinie 11:07:45 napisał:
    O 11 w sobotę spotkanie w sali konferencyjnej OSiR. Pojawi się ktoś? Strona roztocze.net powinna naglosnic sprawę.
    3
    0
  • "Hm" dnia 22 marca 2017 o godzinie 11:43:07 napisał:
    Spotkanie bedzie dotyczyc Hetmana?
    3
    0
  • "Obserwwtor" dnia 22 marca 2017 o godzinie 11:54:45 napisał:
    http://kshetman.zamosc.pl/2017/03/22/zaproszeni-otwarte-spotkanie/
    1
    0


UWAGA!! Komentarze zawierajace więcej niż 1 link(adres strony) są blokowane automatycznie przez system antyspamowy. Publikacja ich wymaga interwencji administratora. Aby opublikować więcej niż jeden link zalecamy publikację ich w kolejnych komentarzach.

Zapoznałem się z regulaminem usługi dostępnym na stronie(www.roztocze.net/regulamin-kometarze/) i akceptuję jego postanowienia.

Anty-spam:

Thomas
Po raz kolejny powtarzam, demokracja jes...
Thomas
Źle się dzieje w państwie duńskim rz...
beretka
Byłam dzisiaj i jestem zdegustowana. Ma...
Normals
Szanowna zgromadzona dzisiaj "młodzież...
podpis
Jeszcze raz powtórzę, dla szarego obyw...
re
A ja się pytam kiedy wreszcie zrobicie ...
Z124
Wszystko prawda i ok. co napisał "Motek...
Przecież miała być współpraca AMSPN...
Pop
Wyróżniający się zawodnicy AMSPN uci...
Kibic lat 80
Naprawde w Zamosciu nie ma pilkarzy na m...
...
Gdzie gral wczesniej ten Kiryl Gluszczen...
x
Szkoda Stefański ciekawy zawodnik....
TORRES20400
"ad111"; ;-)...
haha
na orzeszkowej pod wieżowcem tez częst...
ad111
@"TORRES20400" , no nie wierze, że nie ...
Pol
Stefański zostaje w Lubliniance :(...
TORRES20400
Wiem,że nudny jestem, więc jak ktoś n...
Komentarze publikowane powyżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
R E K L A M A    B A N N E R    II
R E K L A M A B A N N E R III
Copyright © 2017 Fundacja im. Bernardo Morando. Wszelkie Prawa Zastrzeżone
ARCHIWUM lata 2000-2010 ROCZNIKI 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017