R E K L A M A

26 lutego 2017

roztocze.net

AKTUALNE TEMATY :    BUDŻET OBYWATELSKI

R E K L A M A

Felieton Sławomira Ćwika o działaniach promocyjnych i  pozyskiwaniu fanów.

Od pewnego czasu w różnych miejscach Zamościa możemy dostrzec rozpostarte przy ulicach przybrudzone prześcieradła z wypisanymi sprayem nazwani miast i datami.

Może niektórzy z państwa pomyśleli, że to nietypowa kampania reklamowa Chełma lub Świdnika zachęcająca do przybycia na organizowany tam właśnie festyn ale jeśli tak to byliście w błędzie. Nie są to działania tych samorządów lecz akcja wiernych kibiców klubu piłkarskiego Hetman Zamość (nie wdając się w szczegóły czy KS czy AMSPN bo większość mieszkańców Zamościa i tak nie wie na czym polega różnica).

SONY DSC

Zdaje się, że celem tych działań jest mobilizacja wiernych kibiców do wyjazdów na mecze drużyny i dopingowanie ukochanego klubu. Inicjatywa ze wszech miar godna poparcia gdyby nie pewne „ale” dotyczące formy. Zakładam, że te pociągnięte sprayem prześcieradła mają na celu przyciągnięcie do klubu nowych kibiców. Ci dotychczasowi przecież doskonale znają kalendarz spotkań, mogą być na liście mailingowej itd. Traktuję więc te akcje jako działania marketingowe w celu pozyskania kolejnych fanów.

Nie chciałbym aby inicjatorzy tej akcji posądzili mnie o chęć krytykanctwa w postaci niniejszego tekstu. Naprawdę doceniam fakt, że ktoś poświęca swój wolny czas i środki działając społecznie na rzecz ukochanego klubu. Ale czy naprawdę w ten sposób zachęcacie innych do przyłączenia się do Hetmana Zamość i czy budujecie dobrą markę klubu? Czy widzieliście aby poważna firma reklamowała się poprzez rozwieszanie prześcieradeł przy drogach, które po chwili są brudne i radośnie powiewają w strzępach na wietrze po urwaniu się któregoś rogu?

Moje wrażenia są takie, że jeśli taki marketing stosują fani klubu to i praca w klubie może tak wyglądać, na co w dodatku mogą wskazywać wyniki rundy jesiennej. Czy w takiej sytuacji nowi fani zechcą się przyłączyć do tak reklamowanego klubu? Czy zawodnicy będą dodatkowo zmotywowani do większego profesjonalizmu skoro ich fani pokazują taką bylejakość przy reklamowaniu ich spotkań? Skoro ich kibice reklamują rozgrywane mecze na starych prześcieradłach z lumpeksu to może wystarczy jak oni też tylko trochę przyłożą się do treningów i meczy? Proponuję lepiej skoncentrować się na fajnej stronie www i może lepiej już zrzucić się lub pozyskać sponsora na billboard jeśli tak już komuś zależy na akcji outdoorowej.

Jednak gdzie fani Hetmana mają się uczyć marketingu gdy kwestia ta wcale lepiej nie wygląda w zamojskim Ratuszu. Miała w magistracie zawitać nowa jakość wsparta nowym dyrektorem stosownego wydziału i kolejnymi doradcami ale niestety trudno jest dostrzec zmianę na lepsze. Ze względu na formę niniejszego tekstu pominę już analizę powiatowych festynów z okazji Sylwestra czy Majówki, które podobno miały ściągać turystów do Zamościa. Tak samo warto było wydawać pieniądze podatników na próby reaktywacji na siłę tzw. Zielonego Rynku.

Nie lepiej wyglądało przedstawienie prezentacji dla ambasadora Iranu i przybyłych przedsiębiorców. Zamiast pokazać możliwości Zamościa w zakresie rozwijania współpracy gospodarczej, wskazać np. potencjał firm z branży meblarskiej, stalowej lub możliwych inwestycji w strefie ekonomicznej dyr. Miechowicz pokazywał zdjęcia ekipy na rowerkach i fotki z koncertu – czy naprawdę wierzy w to, że kwestie te interesują potencjalnych inwestorów? Ich interesuje co mogą tutaj kupić lub gdzie mogą zainwestować i czy znajdą tutaj ludzi do pracy. Poza tym jak można było wcześniej nie sprawdzić sprzętu lub nie zapewnić sobie swojego i później tłumaczyć się z braku dźwięku lub obrazu.

To wszystko to jednak nic jeśli porównamy to z treścią jednego ze slajdów. To że obecna ekipa w Ratuszu nie może przeboleć, że w Zamościu jest obecne logo zaprojektowane przez Piotra Rogalskiego lecz za wszelką cenę chce promować swoje – trudno, kwestia gustu. Ale jak można na slajdach przekreślać herb Zamościa? Przecież to jeden z symboli Zamościa obecny od zawsze. To tak jakby przekreślić godło kraju na prezentacji, która tego kraju dotyczy. Za coś takiego urzędnik miejski powinien być natychmiast zwolniony i to dyscyplinarnie – oczywiście u nas kolega koledze krzywdy nie uczyni.

 

Odniosę się także do świeżego tematu, którym pochwalił się dyr. Miechowicz, tj. do otrzymania niby-nagrody na festiwalu filmów reklamowych w Berlinie. Informacja została w środowisku lokalnym przedstawiona w ten sposób jakoby spot reklamujący Zamość emitowany na zlecenie Miasta w telewizjach podczas ubiegłego lata zdobył super nagrodę. Nie ukrywam, że byłem tym zaskoczony bo spot był co prawda zrobiony przyzwoicie technicznie ale jak dla mnie nie reklamował Zamościa ale raczej meble kuchenne i przejażdżki rowerowe. Nie było pokazanych unikalnych walorów Zamościa – idealnego planu założenia architektonicznego, elementów twierdzy, urokliwych podwórek – ale pomyślałem, że o gustach jednak się nie dyskutuje a poza tym w końcu specem od reklamy w turystyce nie jestem.

Kadr ze spotu promocyjnego

Z ciekawości jednak wszedłem na stronę organizatora nagrody The Golden City Gate, które przyznawane są w kilkunastu kategoriach za multimedia w dziedzinie turystyki. Sposób działania organizatora jest stosunkowo prosty – organizatorzy przyjmują zgłoszenia w dziedzinie turystyki z całego świata i przyznają nagrody. Nagrodę Diamentową za najlepszy materiał ze wszystkich a w każdej kategorii nagrodę złotą, srebrną i brązową i dodatkowo „excellent prize”, którą zapewne wypada przetłumaczyć jako „wyśmienitą” lub „świetną”.  „Excellent prize” otrzymują zgłoszone multimedia, które nie zdobyły ani „Diamond Award” ani nagrody złotej, srebrnej lub brązowej w swojej kategorii. Zapytają się Państwo po co więc jest przyznawana? W mojej ocenie pewnie po to, że każdy ze zgłaszających swój materiał płaci na rzecz organizatora pewną opłatę więc oczywistym jest, że oczekuje także czegoś w zamian. W tym przypadku jakiejkolwiek nagrody, aby pochwalić się nią w swoim środowisku i aby uzasadnić sensowność poniesienia kosztów na przygotowanie materiałów i zgłoszenia do konkursu.

Nie wiem czy Zamość zapłacił za zgłoszenie jednego filmu 598 euro plus 19% VAT czy też zgłoszono obie wersje spotu (1146 euro plus 19% VAT) ale z doświadczenia wiem jedno. Dyrektorze Miechowicz – proszę nie chwalić się tą „nagrodą” na targach turystycznych bo ludzie z branży doskonale wiedzą jak się takie „nagrody” zdobywa i będą się z nas tylko śmiali za plecami. Lokalnie można było próbować pochwalić się tym „sukcesem” licząc na to, że zgodnie z wypowiedzią obecnego prezesa TVP „ciemny lud to kupi” ale branża turystyczna już na pewno nie.


Oceń artykuł klikając na gwiazdki!

Liczba ocen: 1

R E K L A M A

    107 komentarzy

Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy poniżej.
Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT




  1. "Cindie" dnia 22 marca 2016 o godzinie 9:01:05 napisał:
    Jak Pan zauważył "W mojej ocenie pewnie po to, że każdy ze zgłaszających swój materiał płaci na rzecz organizatora pewną opłatę więc oczywistym jest, że oczekuje także czegoś w zamian." Może proszę podać ocenę specjalistów, nie swoją. Jeśli udział w takim konkursie jest nie ok, proszę podać ocenę ekspertów na ten temat. Jakieś znane nazwisko, jakiś konkretny argument.
    0
    0
  2. R E K L A M A

  3. "student" dnia 22 marca 2016 o godzinie 9:49:29 napisał:
    Dobra zmiana?
    0
    0
  4. "eco" dnia 22 marca 2016 o godzinie 10:11:46 napisał:
    Czy dobrze usłyszałem na początku prezentacji?: " (...) pokazuje ona to co zrobiliśmy przez ostatni rok" ... bez komentarza ...
    0
    0
  5. "Laura" dnia 22 marca 2016 o godzinie 10:24:51 napisał:
    Jak wynika z powyższego artykułu, Zamość to nie tylko " ciemny lud" ale także grupka ludzi, którzy potrafią : myśleć, analizować i oceniać. W UM nastąpiły ostatnio " dobre zmiany ", które zaowocowały brakiem przygotowania do prezentacji potencjału naszego miasta, chwaleniem się udziałem ( nie zdobyciem nagrody czy choćby wyróżnienia ), brakiem kompetencji w sensie ogólnym.Panie Prezydencie- przecież wykształconym i niegłupim człowiekiem Pan jest. Jak może Pan pozwalać na tego typu pracę swoich podwładnych??? Przecież to wszystko pośrednio uderza właśnie w Pana.I nie wiem już czego się bardziej wstydzić: urzędników , którzy kompromitują miasto na każdym kroku, czy włodarza miasta, który nie potrafi nad nimi zapanować.
    0
    0
  6. "roadrunner" dnia 22 marca 2016 o godzinie 11:06:20 napisał:
    Panie Ćwik. Dyskredytując innych nieudolnym łączeniem wątków i osobistymi przemyśleniami , trzeba było podeprzeć się własnymi osiągnięciami w jakiejkolwiek dziedzinie. Jest to konieczne, zwłaszcza gdy wypowiada się Pan na każdy temat nie wywołując huraganu polotem własnego intelektu. Nuda potwierdzająca prowincjonalną przeciętność.
    0
    0
  7. "SCwik" dnia 22 marca 2016 o godzinie 11:37:16 napisał:
    Szanowny roadrunner, Co do prezentacji przemyśleń - dziękuję za docenienie, że są one osobiste - tylko takie sobie cenię. Jednocześnie nie rozumiem oksymoronu w Twoim pierwszym zdaniu - "dyskredytując innych nieudolnym łączeniem wątków". Gdyby owo łączenie wątków było naprawdę nieudolne to nie można by było w ten sposób nikogo zdyskredytować. Nie wdając się w dalsze rozważania teoretyczne w tym zakresie pragnę jedynie wskazać, że osoba ta sama się dyskredytuje swoimi działaniami i ja nie miałem na to żadnego wpływu, w przeciwieństwie do Jej przełożonych. W zakresie własnych osiągnięć w zakresie zarządzania to ostatnimi czasy trochę się nimi chwaliłem - współtworzenie i współzarządzanie spółką, która stworzyła w Zamościu 200 miejsc pracy, pozyskała z rynków kapitałowych 500 milionów złotych i wpłaciła do kasy Zamościa kilka milionów podatku (nie licząc udziału w podatku dochodowym od osób fizycznych). Zapewniam Cię przy tym, że przy tym poziomie prezentacji dla inwestorów nie byłoby to możliwe. Własnego intelektu nie oceniam lecz z pokorą przyjmuję ocenę innych, mam świadomość, że wiele osób mnie w tym zakresie przewyższa i z takimi najchętniej przebywam i pracuję :-). A prowincjonalizm, który Cię tak boli jest jedynie w naszych głowach a nie wynika z geograficznego położenia Zamościa. Miłego dnia.
    0
    0
  8. "roadrunner" dnia 22 marca 2016 o godzinie 11:57:18 napisał:
    Szanowny Panie. Po pierwsze - krócej, po drugie - fakt nie zrozumienia pewnych mechanizmów można odczytać w Pańskich felietonach. Czas na finał. Zapomniał Pan pochwalić się startem w wyborach. Dlaczego? Domyślam się, że to temat na kolejny felieton.. Dobrego dnia.
    0
    0
  9. "SCwik" dnia 22 marca 2016 o godzinie 12:07:18 napisał:
    Szanowny roadrunner, teraz krótko bo obowiązki wzywają i nie jestem pewien czy czytelnicy mają ochotę czytać naszą wymianę opinii. Oczywiście nie wszystko rozumiem. Czasami nawet sobie tłumaczę, że nie muszę :-). Co do startu w wyborach to myślę, że czytający w większości mogą to wiedzieć a przede wszystkim to w mojej ocenie nie ma się czym chwalić jeśli chodzi o wynik. Może się jeszcze kiedyś zdecyduję i wynik uda się poprawić :-). Cenię sobie jednak bardzo poznanie nowych osób i zdobycie kolejnych doświadczeń.
    0
    0
  10. "Przyjaciel" dnia 22 marca 2016 o godzinie 12:48:29 napisał:
    W większości zgadzam się z uwagami zamieszczonymi w felietonie pana Sławomira Ćwika a szczególnie w zakresie kompromitacji, bo tak należy nazwać prezentację pana dyr. Miechowicza na spotkaniu z delegacją Irańską . Miałem podobne odczucia co autor tego felietonu , czemu dałem wyraz w swoim komentarzu do materiału „Irańskie Eldorado” jaki ukazał się 22 lutego br na portalu roztocze.net. Zgadzam się również z tym , ze skandalem jest przekreślenie godła Zamościa na prezentacjach pana dyr. Miechowicza . Godło Zamościa przedstawiające postać Św. Tomasza Apostoła kojarzone jest z Zamościem od zawsze i trudno znaleźć wytłumaczenie czym kierował się pan Miechowicz przekreślając herb naszego miasta. A może niechęć do byłego Prezydenta Zamościa jest tak duża, że przeszkadza panu dyrektorowi, iż w godle Zamościa widnieje również herb Jelita, znak rodowy założyciela Zamościa Jana Zamoyskiego. Nie podzielam natomiast poglądów pana Ćwieka dotyczących oceny nagrody jaką otrzymał na festiwalu w Berlinie spot reklamowy miasta Zamościa. Z jednej strony panu Ćwikowi bardzo łatwo przychodzi krytyka walorów reklamowych spotu, natomiast z drugiej strony sam stwierdza, że nie jest specem od reklamy, po czym słusznie zauważa, że o gustach się nie dyskutuje. A skoro tak to po co ten wywód ? Moim zdaniem cały ten tekst dotyczący spotu nie jest obiektywny, ponieważ ma wyraźnie zabarwienie polityczne i mimo wszystko jest skażony niechęcią pana Ćwika do obecnej ekipy rządzącej w Zamościu.
    0
    0
  11. "ad111" dnia 22 marca 2016 o godzinie 13:11:43 napisał:
    Chęć, niechęć, zabarwienie polityczne i inne dyrdymały, a spot był słabiutki, chwalenie się nagrodą pocieszenia żałosne. To są fakty, a z faktami nie ma co dyskutować. I żeby nie było, nie popieram, ani nie neguję działań Autora. Stwierdzam tylko jak jest...
    0
    0
  12. R E K L A M A

  13. "@ad111" dnia 22 marca 2016 o godzinie 13:33:42 napisał:
    ad111 To, że Tobie się wszystko nie podoba, nie oznacza, że jest żałosne. A więc to, że spot był słabiutki faktem nie jest, tylko Twoją osobistą (subiektywną) opinią. Skończ odpowiednie szkoły, nakręć kilka spotów, wtedy możesz oceniać. Na razie znowu pokazujesz tylko swoje niezadowolenie z tego, że nie ma już Zamoyskiego. Dla wielu osób, które w przeciwieństwie do Ciebie nie są zaściankowe, ten spot był najciekawszą wizytówka Zamościa od lat. Bez względu na sympatie polityczne, które tutaj nie mają nic do rzeczy.
    0
    0
  14. "Porażka" dnia 22 marca 2016 o godzinie 13:35:09 napisał:
    Zaprezentowanie miasta przez tego Pana to jakiś "śmiech na sali". Nie wypowiedział ani jednego zdania poprawnie. Kto to zatwierdzał?? I dlaczego zostały przekreślone symbole: patron miasta i logo??
    0
    0
  15. "Jolanta" dnia 22 marca 2016 o godzinie 13:37:41 napisał:
    Do pana Ćwika, wynik w wyborach koniecznie trzeba poprawić, najlepiej w najbliższych samorządowych. Z przyjemnością ja i wiele moich koleżanek zagłosujemy na takiego prezydenta.
    0
    0
  16. "dociekliwa" dnia 22 marca 2016 o godzinie 14:04:06 napisał:
    Po tej prezentacji widać braki w wykształceni pana dyrektora, tak to jest, jak na stanowisku, na którym powinien zasiadać fachowiec, zasiada "kolega z piaskownicy". Osobą odpowiedzialną za promocję miasta powinna być osoba, która przez co najmniej kilka lat na studiach pogłębiała swoją wiedzę w zagadnieniach marketingu i promocji, a nie zajmowała się filologią romańską. W urzędzie wojewódzkim owszem pracował, ale jako inspektor ds. redagowania biuletynów, opracowywania wydawnictw i materiałów o charakterze promocyjno–informacyjnym. A jak dowiadujemy się z wyborczej.pl, pracę swoją wykonywał z domu tzw. telepraca, więc pewnie nie był osobą niezbędną do prowadzenia strategii marketingowych i promocyjnych, ot taki dłubacz od ulotek. I to takiej osobie bez doświadczenia i wykształcenia kierunkowego powierza się promocje naszego miasta.
    0
    0
  17. "oj" dnia 22 marca 2016 o godzinie 14:25:24 napisał:
    Zamość potrzebuje gospodarza !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A ja sobie czytam drzewka na plantach sadzić kto ma ? Czy to jest zamojska firma????
    0
    0
  18. "roadrunner" dnia 22 marca 2016 o godzinie 14:30:23 napisał:
    Dzień dobry Dociekliwa. Zarzucając braki w wykształceniu ludziom wokół siebie, połóż nacisk na poprawę własnego smętnego stylu. Kontestując, szału nie ma. Na marginesie. Zmiana pseudonimów nie ukryje prawdy. Tępawy charakter śledztwa, zaczynanie zdań od A i I skrywają tyleż znaną, co smutną prawdę - Twoje wykształcenie rzuca na kolana. Hehehe.
    0
    0
  19. "X" dnia 22 marca 2016 o godzinie 14:39:26 napisał:
    Dwa tysiące głosów zebrane z pierwszego miejsca partii, która dumnie tytułuje się główną opozycją, to nie jest powód do dumy. Świadczy o niezrozumieniu potrzeb elektoratu. Do meritum. Przeanalizujmy krótko wizerunek Pana Ćwika. Zdjęcie - rozchełstana koszula, przaśne i nadęte oblicze. I jego kiepskiej jakości wydruki billboardowe z przekłamanymi kolorami. Które wisiały aż media nie napisały, żeby to badziewie ściągnął z nośników. W obyciu - przemowy ex cathedra, co to nie ja, ile stworzyłem, a potem kompletnie niewidoczny przez 2 lata wiceprezes ZGL z nadania pana Zamoyskiego. Na wizerunku się nie znam, ale ocenić mogę, prawda?
    0
    0
  20. "dociekliwa" dnia 22 marca 2016 o godzinie 14:39:42 napisał:
    roadrunner twój styl i bylejakość wskazuje jednoznacznie na urząd
    0
    0
  21. "roadrunner" dnia 22 marca 2016 o godzinie 15:05:23 napisał:
    Dociekliwa kobieto, wskazują jeśli już... Pisz dalej, strzelaj dalej, tylko celniej. Znów zasadzasz się na niewłaściwą osobę, co jest równie urocze jak Twoja wysublimowana osobowość połączona z niebagatelnym "wykształceniem"
    0
    0
  22. "normalny" dnia 22 marca 2016 o godzinie 15:14:07 napisał:
    Nie dyskutujcie z roadrunnerem. Jemu właśnie o to chodzi aby odciągnąć dyskusję od prawdziwego problemu jakim są błędy w marketingu Zamościa i nie wykorzystywanie zbudowanego wcześniej potencjału.
    0
    0
  23. R E K L A M A

  24. "dociekliwa" dnia 22 marca 2016 o godzinie 15:18:17 napisał:
    Gratuluję osiągnięć w roku 2015, przejażdżka rowerem w towarzystwie kolegów, przebudowa arsenału i kupa milionów $ zdobyta przez poprzedników, łał, ale osiągnięcia i wszystkie wasze — Brawo Wy. Wstyd, że taka żałosna prezentacja była prezentowana na spotkaniu UNESCO w Peru. Może następnym razem zaprezentujcie film Wkręceni, to przynajmniej będą piękne ujęcia Zamościa, i może ktoś zechce odwiedzić to piękne miasto.
    0
    0
  25. "roadrunner" dnia 22 marca 2016 o godzinie 15:22:29 napisał:
    Czego? Hehehe. Przepraszam, iż zepsułem Sabat i Festiwal Nienawiści na podupadającym medium. Mój "normalny". Dziękuję za pochlebny komentarz... Potwierdza on skuteczność...moją, gdyś miał jakieś wątpliwości.
    0
    0
  26. "Przyjaciel" dnia 22 marca 2016 o godzinie 16:12:31 napisał:
    do : "roadrunner" , "dociekliwa" Niewiele daje ta wasza polemika . Lepiej wspólnie chrońmy herbu Zamościa !!
    0
    0
  27. "tobi" dnia 22 marca 2016 o godzinie 17:11:03 napisał:
    W komentarzach zauwazylem przesciganie sie ze znajomoscia slownictwa wyniesionego z WUML. Nagrania video dawnego prezydenta sa i tam mozna zachwycac sie elokwencja. Dar wymowy naprawde nie do pozazdroszczenia. Tak to juz jest, jak zaczyna sie studia i nie konczy zadnego kierunku. Znalem wielu takich absolwentow. Przechodzili przez sito egzaminow wstepnych nie wiem jakim cudem. No ale miejsca innym blokowali.
    0
    0
  28. "z Z" dnia 22 marca 2016 o godzinie 18:18:15 napisał:
    Mnie nic nie jest w stanie już zdziwić.Słaba promocja ale przede wszystkim bylejakość i partactwo w każdej dziedzinie.Tu słaby spot reklamowy,bohomazy na prześcieradle a obok dziura w chodniku w którą wpadłem rok temu i nic się nie zmieniło(ciekawe od ilu lat) i tak ze wszystkim.Wyjeżdżam z tej dziury
    0
    0
  29. "Hrabianka" dnia 22 marca 2016 o godzinie 18:59:07 napisał:
    Szanowny Panie Ćwik esteto, uważny obserwatorze problemów Naszego miasta. W całym naszym kraju jak i Zamościu grupy kibiców właśnie w taki sposób informują się o wyjazdach, spotkaniach etc. Proszę bezpośrednio zwrócić się z apelem na najbliższym meczu HETMANA do kibiców, że taka forma przekazu Panu nie odpowiada. Zakładam, że z Pańskiej strony do spotkania nie dojdzie. Skutek jest wiadomy. Chce Pan reprezentować Miasto jednocześnie nie szanujący ich mieszkańców Co jak na Pańskie aspiracje polityczne nie przystoi. Proszę zweryfikować swój nie wiem co to jest, załóżmy felieton i przeprosić w nim wymienionych urzędników państwowych bo nie godzi się obrażać. To brak szacunku a w przyszłości mógłby być to Pański pracownik. Życzę dalszych sukcesów w pracy zawodowej, pomnażania kadry do.... ile to miało powstać nowych miejsc pracy przed wyborami w Nestlé ? Kurde zapomniałam. No i te plakaty nie posprzątać po sobie trochę siara . A tak w ogóle to ładny z Pana chłop taki polski, rumiany i okrągły. W sam raz na .... WÓJTA !!!! Tylko czapkę musi Pan sobie sprawić we czwartek na Nowym Mieście.Pozdrawiam i Całuję całe Mokre na Pana zagłosuje !!!!
    0
    0
  30. "Laura" dnia 22 marca 2016 o godzinie 19:51:05 napisał:
    Nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale wiele poruszanych tu tematów skończyło się całkowitym odbiegnięciem od meritum i oceną wyglądu osoby, która odważyła się na napisanie czegoś, co w gruncie rzeczy można by poddać konstruktywnej dyskusji mającej na celu wyeliminowanie błędów. Odnoszę wrażenie, że: a) jest tu grupa pieniaczy piszących byle co i byle jak ( adrenalinka skacze ? ), b)jest tu grupa usiłująca wdeptać w ziemię wszystkich, którzy w mało pozytywny sposób wypowiadają się o poczynaniach obecnej ekipy rządzącej naszym miastem.
    0
    0
  31. "Łukasz" dnia 22 marca 2016 o godzinie 20:20:52 napisał:
    Niech Admin poda IP. Zobaczymy ile dotyczy Ratusza:)
    0
    0
  32. "roadrunner" dnia 22 marca 2016 o godzinie 21:00:52 napisał:
    Niech Admin poda IQ Łukasza. Zobaczymy kto powinien się wstydzić. Laura też powinna poddać się badaniu. Nie rozumie, iż kopiąc można zostać kopniętym co skutkuje... bolesnymi jękami.
    0
    0
  33. "Hrabianka" dnia 22 marca 2016 o godzinie 22:31:33 napisał:
    Wójt tyle lat pracował na urzędzie to powinien w swoim nie wiem co to jest...załóżmy artykule Wskazać drogę. A nie przechwalać się załóżmy własnymi (kto pracował w owym czasie w ZGLu) ten wie dokonaniami . To typowa cechą ludzi bez honoru, pieniacza oraz pseudoerudyty. Zaznaczam jest to opinia jednego z kolegów w/w. Prawda jest taka Kto mieczem wojuje od .... Aha zapomniałabym najlepiej jest wpaść na Nowy Rynek ok.7.17
    0
    0
  34. R E K L A M A

  35. "Normals" dnia 22 marca 2016 o godzinie 22:47:11 napisał:
    Kandydat na następnego Prezydenta cały czas czeka, cały czas jest blisko i jest pewniakiem. Trudno by nie był przy takich działaniach prowadzonych pod egidą obecnego.
    0
    0
  36. "jaco" dnia 22 marca 2016 o godzinie 23:59:26 napisał:
    roadrunner, jak czytam ten styl wypowiedzi a szczególnie "szanowny panie" to myszką mi to śmierdzi ;) Poszukaj swojego kotka w wielkiej kuwecie. Podobno festiwal pupili czas zacząć ;) czekamy na zabawę. wyborcy
    0
    0
  37. "Łukasz" dnia 23 marca 2016 o godzinie 5:24:13 napisał:
    Jestem zwykłym mieszkańcem tego miasta. Co więcej nie ukrywam się.
    0
    0
  38. "Laura" dnia 23 marca 2016 o godzinie 7:05:03 napisał:
    O przepraszam, nikogo nie kopię. Staram się być obiektywna. Podobno mamy ( jeszcze ) demokrację i każdy ma prawo do wyrażania własnego zdania.Ktoś tu stale domaga się aby jego adwersarze zbadali sobie IQ- może wskazane byłoby zacząć od siebie??? W tym momencie sama dałam się wmanipulować w prostą taktykę : piszemy byle co , po to tylko aby odbiec od tematu zasadniczego. Napiszę więc jeszcze raz: CHCĘ aby herb Zamościa widniał na wszystkich materiałach promujących nasze miasto, bo to jest nasza historia i nikt nie ma prawa jej przekreślać. CHCĘ, żeby moje miasto było promowane przez osoby kompetentne , które potrafią nie tylko wykonać byle jaką prezentację ale także przedstawić ją w odpowiedni sposób, korzystając ze sprawdzonego wcześniej, odpowiedniego sprzętu . CHCĘ, żeby mieszkańcy ( kandydaci do władz także )dbali o estetykę naszego miasta.Tak dużo chcę? Przekracza to możliwości pracowników UM?? Czy też oczekując od włodarza miasta wyciągania konsekwencji w stosunku do osób, które wykazują się brakiem przygotowania i niewłaściwych zachowań , stawiam zbyt wysoką poprzeczkę??
    0
    0
  39. "ale" dnia 23 marca 2016 o godzinie 7:43:30 napisał:
    ale...to włodarz miasta wybrał sobie tą ekipę. jaka dla niego poprzeczka? niestety w jego przypadku chyba tylko karteczki wyborców
    0
    0
  40. "orzeł w koronie" dnia 23 marca 2016 o godzinie 8:24:29 napisał:
    Strach by prezentowali imprezy patriotyczne bo może by wygumkowali godło bądź koronę.
    0
    0
  41. "dociekliwa" dnia 23 marca 2016 o godzinie 8:32:52 napisał:
    Nowy logotyp powstał w ubiegłym roku na majówkę disco polo, był on w barwach biało-czerwonych, bo jak domniemam, miał się łączyć kolorystycznie ze świętami majowymi i barwami patriotycznymi. Teraz po niespełna roku pokazuje się nam logo całe białe na niebieskim tle, brakuje tylko kulki z TVN. Dlaczego jest ciągła zmiana, a nie utrwala się znaku w pamięci konsumentów. Dlaczego nie jest to logo w barwach Zamościa? Przecież mamy swoje barwy, autobusy w tych kolorach, chorągiewki na zielonym ryneczku, nawet pojawiły się w tym spocie, w którym rodzina zadowolona ze swoich nowych mebli kuchennych, idzie w miasto zaszaleć w fontannie i zjeść na mieście, aby nie zabrudzić swoich nowych mebelków. Brakuje mi w promocji spójności i wizji. Przecież można korzystać z różnych brandów w zależności od targetu, do którego chcemy trafić. Nie powinniśmy się pozbywać znaków, które funkcjonują od lat w świadomości konsumentów.
    0
    0
  42. "ja" dnia 23 marca 2016 o godzinie 8:53:02 napisał:
    Nie chcę polemizować z P. Ćwikiem. Ale w jednym aspekcie ma rację - JAK MOŻNA PRZEKREŚLIĆ HERB MIASTA, które się reprezentuje???? Ja wiem, że nowa ekipa na górze zmienia wszystko - łącznie z historią. Czyżby i u nas także urzędnicy nowej ekipy też pragną przypodobać się prezesowi? Zaczynamy od herbu, a może powinniśmy zmienić nazwę miasta - proponuje otwarty konkurs.Może dyrektor Miechowicz coś zaproponuje? A może lepiej nie - boję się.
    0
    0
  43. "Anka" dnia 23 marca 2016 o godzinie 9:10:31 napisał:
    Wnukowo - pewnie by się spodobało. To nic, że tak samo lotnisko pod Moskwą się nazywa. Herbu: Arogancja.
    0
    0
  44. "roadrunner" dnia 23 marca 2016 o godzinie 9:23:20 napisał:
    Dzień dobry. Widzę, iż wianuszek frustratów wciąż biczuje się we własnym gronie. Mam propozycję. Miast zmieniać pseudonimy, pokażcie siłę i zorganizujcie realny protest w obronie swoich przekonań. Szkoda, iż aktywna forma działania ukazałaby waszą siłę, a krótko mówiąc jej brak. Wspólnota smutnej aktywności na portalu internetowym udowodniłoby, iż głównym punktem zainteresowania jest obrzucanie błotem oraz grzebanie w kuwetach. Hehehe. Żenujące.
    0
    0
  45. R E K L A M A

  46. "biegacz" dnia 23 marca 2016 o godzinie 9:56:49 napisał:
    "Zamiast..." Oni tego nie czytają.
    0
    0
  47. "mieszkaniec" dnia 23 marca 2016 o godzinie 10:27:48 napisał:
    Kolory na niebiesko (jak w TVN), pan dyrektor działacz Platformy Obywatelskiej... O co chodzi? I to ma być zmiana? To fatalna kontynuacja!
    0
    0
  48. "Przyjaciel" dnia 23 marca 2016 o godzinie 10:34:32 napisał:
    Do tej pory starałem się w swoich wpisach być obiektywnym ( ponad podziałami ) i odnosić do problemu bez stosowania argumentów ad personam , jednak to co wyprawia „roadrunner” wymaga kilku słów komentarza. Otóż „roadrunner”,żenujące to raczej są twoje wpisy. Może jest ci to trudno zrozumieć ale Polska jest ciągle krajem demokratycznym i każdy może wyrazić swoje zdanie i nie należy doszukiwać się w tym podstępu czy zmowy - tak jak to sugerujesz. Wyobraź sobie, ze osoby o odmiennych od ciebie poglądach wcale nie muszą zmieniać pseudonimów aby powiększać grono niezadowolonych. Uważam, że może być to naturalny trend jeżeli obecna ekipa rządząca w Zamościu będzie miała takich adwokatów jak Ty . Nie dość, że nie wypowiadasz się merytorycznie w tematach , które aktualnie są poruszane to do tego nie potrafisz dyskutować bez obrażania innych . Może zatem swoją aktywność wykorzystaj w najbliższy lany poniedziałek, ponieważ na kubeł zimnej wody z pewnością zapracowałeś.
    0
    0
  49. "Marek" dnia 23 marca 2016 o godzinie 10:45:12 napisał:
    …problematyka identyfikacji Zamościa umyka. Nawet Rzeczpospolitej jako państwa! W skrócie. Herb Zamościa jest znakiem urzędowym, oznaczającym właściciela, zatwierdzanym odpowiednią procedurą( Komisja Heraldyczna/Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji ). Logo promocyjne ( ZAMOŚĆ Miasto idealne, ZAMOŚĆ Twierdza otwarta ) jest znakiem własnym samorządu Zamościa i służy do reklamy, nie do znakowania własności miasta. Na jego używanie, wystarczy uchwała wprowadzająca logo, a nawet i jej nie musi być, wystarczy decyzja prezydenta Zamościa. Problem tkwi w opracowaniu projektowym identyfikacji miasta. Opracowanie powinno zawierać oba znaki ( herb Zamościa i logo promocyjne Zamościa ) z dokładnym czy wręcz precyzyjnym rozpisaniem wspólnych zakresów/obszarów ich stosowania i wzajemnych wykluczeniach występowania. Znaków identyfikacji Zamościa może być wiele, ale podstawowymi znakami/godłami są: herb, flaga i pieczęć. Obok nich może funkcjonować także logo promocyjne, a nawet wiele innych logo np. każdego wydział UM Zamość. To tzw. marketing miejsca. Obok, nie zamiast!!! …a prezentacja. Nie powala a znaki identyfikacyjne Zamościa, które są jednocześnie nośnikiem tożsamości Zamościa w zewnętrznym odbiorze tak prezentowane budzą niesmak :(
    0
    0
  50. "Przyjaciel" dnia 23 marca 2016 o godzinie 11:01:50 napisał:
    Przekreślenie herbu Zamościa obraża tych wszystkich, którzy kochają to miasto i z nim się utożsamiają ( ja z pewnością do niech należę ) . Nasi dziadowie za herb /flagę oddawali życie a dzisiaj urzędnik reprezentujący Prezydenta Miasta po prostu sobie go skreśla z oficjalnego przekazu . Są sprawy, które powinny być ponad podziałami , bez wątpienia ta sprawa do takich należy.
    0
    0
  51. "roadrunner" dnia 23 marca 2016 o godzinie 11:12:56 napisał:
    Przyjacielu. Poza przydługim wykładem świadczącym tak naprawdę, iż niemoc Twojego środowiska jest faktem, nic nowego nie przeczytałem. Moje komentarze psują wam zabawę, więc płaczesz jak dziewczynka w piaskownicy. Wyjdź pod ratusz z tłumami za swymi plecami i pokaż prawdziwe oblicze Demokracji. Pokażesz? Nie sądzę. PS. Polewanie wodą ma przewagę nad nieustannym grzebaniem w kuwetach, nie pozostawia lepkiej mazi na rączętach.
    0
    0
  52. "Przyjaciel" dnia 23 marca 2016 o godzinie 11:20:40 napisał:
    Roadrunner , z przykrością stwierdzam,że niczego nie zrozumiałeś.
    0
    0
  53. "roadrunner" dnia 23 marca 2016 o godzinie 11:26:58 napisał:
    A jakże, królu ciętej riposty. Pozdrów dziadów walczących za flagę i herb Zamościa. Jazda po bandzie to Twoja specjalność.
    0
    0
  54. "emerytka" dnia 23 marca 2016 o godzinie 11:52:37 napisał:
    Jestem babcią dla której flaga, godło i hymn są świętościami. Odnosi się to także do herbu naszego miasta. Przekreślanie i opluwanie symboli narodowych jest czymś zasługującym jeżeli nie na potępienie , to przynajmniej na oplucie tego, kto to robi.Za flagę umierali ( ginęli ) moi przodkowie. Dziś w warunkach pokoju trudno jest za nią zginąć ale walczyć o atrybuty polskości , tożsamości narodowej jest obowiązkiem każdego z nas. Wiem, że słowa potępienia spłyną po "roadrunner" jak woda po przysłowiowej kaczce więc choć symbolicznie i na odległość mogę stwierdzić : za naigrywanie się z walki Polaków o symbole polskości zasługujesz na oplucie. Gdybym nie była osobą dobrze wychowaną powiedziałabym wprost: właśnie naplułam Ci w gębę, ponieważ jednak wychowano mnie w poszanowaniu drugiego człowieka , piszę : ZASŁUGUJESZ.
    0
    0
  55. "roadrunner" dnia 23 marca 2016 o godzinie 12:02:06 napisał:
    Kobieto. Zrozum różnicę pomiędzy symbolami państwa i miasta. Plując pilnuj sztucznej szczęki. Jeśli zgubisz grozi to komplikacjami zdrowotnymi, a jak widać zdrówko już nie dopisuje.
    0
    0
  56. R E K L A M A

  57. "smutny" dnia 23 marca 2016 o godzinie 12:13:40 napisał:
    "roadrunner"..taki osamotniony w dyskusji...hahaha
    0
    0
  58. "emerytka" dnia 23 marca 2016 o godzinie 12:15:58 napisał:
    No, fakt, zdrówko niezbyt dopisuje, ale główka zdrowa ( w przeciwieństwie do twojej), szare komóreczki pracują na wysokich obrotach ( twoja ostatnia już się powoli lasuje ).Szczękę podklejam więc wypadnięcie nie grozi. Polecam dobry , dostepny w aptekach klej, bo ty po utopieniu szczęk w kloace usiłujesz kąsać bezzębnymi dziąsłami wszystko i wszystkich , po to tylko żeby zaistnieć.Nie musisz wykazywać różnic między herbem i flagą ( i to i to nic jak widać z powyższych postów nic dla ciebie nie znaczy )bo tego typu wiedza dostępna jest już wszystkim ( chyba już od przedszkola ), więc twoja erudycja, zaczerpnięta z wikipedii, nie jest nikomu potrzebna.
    0
    0
  59. "roadrunner" dnia 23 marca 2016 o godzinie 12:29:01 napisał:
    Babciu. Zwolnij - szkoda życia. Nie chcę Cię mieć na sumieniu.... Czas na drzemkę.
    0
    0
  60. "observer" dnia 23 marca 2016 o godzinie 12:46:03 napisał:
    do "roadrunner" - do Twoich wpisów należy zastosować cytat z Sienkiewicza - "kończ waść, wstydu oszczędź".
    0
    0
  61. "emerytka" dnia 23 marca 2016 o godzinie 12:51:23 napisał:
    A ty bidulku, siedząc za biureczkiem nie możesz sobie na drzemkę pozwolić...... bo musisz pisać te głupoty. No cóż " pan każe , sługa musi". Mam ten komfort psychiczny, że nikt mi nic nie każe, a drzemkę ucinam wtedy , kiedy chcę.Babcią jestem dla swoich wnuków, dla ciebie mogę być ewentualnie PANIĄ BABCIĄ, jeżeli nie znasz innego określenia dla osób starszych i mądrzejszych od siebie. Na sumieniu ....ha,ha, ha.
    0
    0
  62. "ad111" dnia 23 marca 2016 o godzinie 13:16:39 napisał:
    @"@ad111" masz ze mną jakiś problem, bo ciągle nieudolnie starasz się mnie sekować. Na szczęście to jest Twój problem, a Użytkownicy pomimo Twoich starań potrafią obiektywnie ocenić rzeczywistość. EOT. @"Przyjaciel" dnia 23 marca 2016 o godzinie 10:34:32 o godzinie 11:01:napisał , "Do tej pory starałem się w swoich wpisach być obiektywnym ( ponad podziałami ) i odnosić do problemu bez stosowania argumentów ad personam , jednak to co wyprawia „roadrunner” wymaga kilku słów komentarza. Otóż „roadrunner”,żenujące to raczej są twoje wpisy. Może jest ci to trudno zrozumieć ale Polska jest ciągle krajem demokratycznym i każdy może wyrazić swoje zdanie i nie należy doszukiwać się w tym podstępu czy zmowy – tak jak to sugerujesz. Wyobraź sobie, ze osoby o odmiennych od ciebie poglądach wcale nie muszą zmieniać pseudonimów aby powiększać grono niezadowolonych. Uważam, że może być to naturalny trend jeżeli obecna ekipa rządząca w Zamościu będzie miała takich adwokatów jak Ty . Nie dość, że nie wypowiadasz się merytorycznie w tematach , które aktualnie są poruszane to do tego nie potrafisz dyskutować bez obrażania innych . Może zatem swoją aktywność wykorzystaj w najbliższy lany poniedziałek, ponieważ na kubeł zimnej wody z pewnością zapracowałeś". Jak można to skomentować? Tylko: nic dodać, nić ująć. Gratuluję trafności obserwacji i oceny. Jeżeli chodzi zaś o postawę obecnych władz, to cóż: po owocach ich poznacie- a każdy widzi jakie są...:-)
    0
    0
  63. "roadrunner" dnia 23 marca 2016 o godzinie 13:23:47 napisał:
    Babcia przeskocz na inny pseudonim. Styl, naturalne otępienie i przerośnięte ego wciąż demaskują. To nudne.
    0
    0
  64. "Kasia" dnia 23 marca 2016 o godzinie 13:55:09 napisał:
    może zamiast roaudrunner należy pisać Damianie, będzie ładniej
    0
    0
  65. "emerytka" dnia 23 marca 2016 o godzinie 14:03:05 napisał:
    PANI BABCIA, jeżeli to do mnie miało być skierowane. Niestety, pomyłka- nie jestem autorką poprzedniego wpisu.Mam nadzieję, że słowo babcia nie jest jedynym pozostałym w zwojach mózgowych osobnika o wdzięcznym nicku rozpoczynającym się literą " r " i jako znawca stylu oraz świetnie diagnozujący na odległość stan psychiczny adwersarza psycholog , zacznie pisać na temat nie obrażając przy tym nikogo. Ja dyskusję z tym.............osobnikiem człekokształtnym kończę. Prośba do ad111. Proszę używać wyrazów, które osoby pokroju " r " rozumieją i właściwie odczytują- prostych i ogólnie używanych. Forma wypowiedzi , zmuszająca do myślenia i czytania ze zrozumieniem dołuje tego osobnika, żle wpływa na jego i tak już niską samoocenę , co z kolei prowadzi do agresji słownej.
    0
    0
  66. "roadruunner" dnia 23 marca 2016 o godzinie 14:17:12 napisał:
    Słowo adwersarz. Znów się przesilasz. Jesteś nudna i denna. Więcej inwencji koleżanki osiedlowe. Kasie, Ad111, emerytki. Wciąż dzielicie się jednym mózgiem. To musi boleć.
    0
    0
  67. R E K L A M A

  68. "D." dnia 23 marca 2016 o godzinie 14:47:41 napisał:
    roadrunner - przestań samego siebie bronić. Laur Konsumenta też tak działa, jak wiele innych programów "promocyjnych", zapłać, z znajdziemy Ci kategorie w której wygrasz ;-)
    0
    0
  69. "emerytka" dnia 23 marca 2016 o godzinie 15:02:09 napisał:
    @ad111. Sorry za wypisywanie niemądrych próśb. Nie zdawałam sobie sprawy z tego, że istnieją ludzie, dla których słowa nie będące w nagminnym użytku mowy potocznej a znane ludziom z literatury , będące w zasobie języka polskiego ,mogą jako obcobrzmiące stać się elementem służącym do identyfikacji danego osobnika. Ba, używanie ich świadczy o bucie i pysze osoby, która śmiała sobie przyswoić takie słowa i jeszcze w dodatku potrafi umieścić je w wypowiedzi raniąc tym samym uszy lub wzrok osób, do których są skierowane.
    0
    0
  70. "Przyjaciel" dnia 23 marca 2016 o godzinie 15:30:56 napisał:
    Jak byśmy tego nie nazywali trzeba przyznać , ze pan Sławomir Ćwik odniósł spory sukces, ponieważ jego felieton okazał się najczęściej czytanym oraz komentowanym. Kolejny sukces to taki , ze mieszkańcy Zamościa udowadniają, że są wrażliwi na to co dzieje się w ich mieście i chętnie dzielą się swoim zdaniem. O tym, że jesteśmy już dojrzałą demokracją niech świadczyć fakt, że mamy i wyrażamy odmienne poglądy używając przy tym merytorycznych argumentów. Jest również naturalne,iż nie wszyscy do niej dorastają i nie potrafią jeszcze zrozumieć, że skoro dano nam możliwość wyrażania swoich poglądów na forach społecznościowych to nie po to aby leczyć tam swoje kompleksy. Jestem przekonany, że miedzy innymi "roadrunner" prędzej czy później zrozumie ten fakt i pozwoli nam w przyszłości również z nim prowadzić konstruktywną wymianę zdań - czego w ten świąteczny czas mu życzę.
    0
    0
  71. "Laura" dnia 23 marca 2016 o godzinie 16:28:31 napisał:
    Dla mnie mało istotny jest fakt, że p. S. Ćwik odniósł sukces oraz to, że "roadrunner" po raz kolejny wykazał się brakiem dojrzałości i szacunku dla rozmówców. Wrócę do tematu dyskusji. Może ktoś orientuje się ,czy fakt przekreślenia herbu w prezentacji promującej nasze miasto jest zgodny z prawem ?? Przyznam , że im dłużej o tym myślę, tym bardziej oburzona i zniesmaczona jestem. Nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie: czy ktoś zatwierdził formę tej nieszczęsnej prezentacji, czy też była to " dowolna interpretacja" p. Miechowicza??
    0
    0
  72. "roadrunner" dnia 23 marca 2016 o godzinie 16:42:33 napisał:
    Pokażcie masy za swoimi plecami. To oznaka sukcesu. Towarzystwo wzajemnej adoracji ujadające na lokalnym portalu nosi inną nazwę. Grupo przegranych, rozpłakanych panienek. Komplementujcie się na zdrowie. Napiszcie tylko kiedy pokażecie coś więcej niźli słowa, obelgi i zdumienie brakiem bezkarności. Jeszcze się usłyszymy...
    0
    0
  73. "Spokój" dnia 23 marca 2016 o godzinie 17:10:11 napisał:
    Jak dla mnie to skandal. To jawne działanie przeciwko wizerunkowi miasta. Herb Zamościa jest najważniejszym symbolem Hetmańskiego Grodu, nadanym przywilejem przez Króla Stefana Batorego z 28.II.1585. To m.in. o nim traktuje Statut Miasta Zamość, a więc jeden z najważniejszych dokumentów miejskich. Należy mu się poszanowanie i szacunek. Sądzę, że w czasie całej burzliwej historii naszego Miasta nikt nie potraktował tego symbolu tak jak to miało miejsce teraz. Czy ktoś w Warszawie w oficjalne prezentacji przekreśliłby słynną "Syrenkę" lub w Lublinie "Koziołka"? Wątpię. Niestety jaki Pan taki kram.
    0
    0
  74. "jaco" dnia 23 marca 2016 o godzinie 17:14:50 napisał:
    Panie Sławku trafne spostrzeżenia. Hejterami proszę sie nie przejmować, szczególnie jednego widać że serce boli. Spartolił robotę to i boli. Spokojne, poboli i w końcu pęknie.
    0
    0
  75. "roadrunner" dnia 23 marca 2016 o godzinie 17:28:56 napisał:
    Placo. Prędzej pęknie Ci mózg, nim do watahy dotrze fakt oczywisty. Nie jestem DM. Po waszych wpisach widać, iż w głowach macie naprawdę zdrowy beton wypełniany, zwłaszcza w twoim przypadku, ulubionym towarem - zawartością kuwet o których tak lubisz pisywać.
    0
    0
  76. "Antyburak" dnia 23 marca 2016 o godzinie 17:40:01 napisał:
    A ja myślę, że ten cały "roadrunner" to niedojrzały emocjonalnie frustrat, ćwok i zwykły burak. Puknij się w czoło zanim zaczniesz wypisywać tego rodzaju brednie i w taki sposób traktować ludzi mieszkających tu od pokoleń, przywiązanych do historii oraz symboli swojego miasta. Tylko uprzedzam wcześniej załóż stopery w małżowiny uszne, bo efektem ubocznym tego puknięcia będzie głuchy, porażający zmysł słuchu odgłos
    0
    0
  77. "roadrunner" dnia 23 marca 2016 o godzinie 18:07:48 napisał:
    Dziękuje za dobrą radę. Dzieki Bogu, mam umiejętność osiągania zamierzonych efektów bez podwórkowych pyskówek. Twój problem przyjacielu polega na tym, iż pierwsza część wypowiedzi przekreśla jej sens. Ty myślisz? Nie.
    0
    0
  78. R E K L A M A

  79. "Idifof" dnia 23 marca 2016 o godzinie 18:08:58 napisał:
    Dziwne są te histeryczne wpisy dotyczące herbu, konferencja miała miejsce kilka tygodni temu i faktycznie na zdjęciu herb jest przekreślony. Natomiast kilka dni temu były EDUTARGI i zerknijcie np. na FB prezydenta, na informacjach promujących to wydarzenie np. zaproszenie w centralnym punkcie jest co? Herb! Na innej grafice herb jest pierwszy (czyli ważniejszy) przed logo Zamość Twierdza otwarta. Moja opinia jest taka: Pan Cwik chciał zabłysnąć ale po raz kolejny jak widać nia ma czym.
    0
    0
  80. "Laura" dnia 23 marca 2016 o godzinie 18:13:17 napisał:
    Dyskusja dotyczy konkretnej prezentacji przedstawianej przez p. Miechowicza.
    0
    0
  81. "Idifof" dnia 23 marca 2016 o godzinie 18:28:08 napisał:
    Dyskusja dotyczy "obrony herbu" a tym czasem herb jak byl tak jest i ma sie świetnie, zawsze na honorowym miejscu. Kolejna gówno-afera
    0
    0
  82. "Antyburak" dnia 23 marca 2016 o godzinie 19:11:29 napisał:
    Tak "roadrunner" - myślę a zatem moja poprzednia wypowiedź nie zawiera żadnych sprzeczności czy niekonsekwencji. W związku z tym, że potrafię logicznie myśleć słusznie uznałem, iż ton Twoich wypowiedzi nacechowanych notoryczną złośliwością w stosunku do osób mających odmienne zdanie legitymizuje zastosowanie retoryki o podobnej proweniencji i zabarwieniu. Nie wiem co Ciebie tak frustruje ale musisz nad tym intensywnie pracować.
    0
    0
  83. "roadrunner" dnia 23 marca 2016 o godzinie 19:26:19 napisał:
    Całą godzinę Ci to zajęło? Poza ostatnim zdaniem napisanym od serca, encyklopedyczna twórczość jest po prostu zabawna... Szacun.
    0
    0
  84. "Antyburak" dnia 23 marca 2016 o godzinie 20:14:24 napisał:
    @"roadrunner" A jednak słuszne wnioski: frustracja skutkująca dyżurną złośliwością. Szacun? dzięki za uznanie rozumiem, że to ze względu na skuteczną wiwisekcję dotyczącą intencji icharakteru. Sorry znowu uznasz to za przejaw encyklopedyczności, widać trudno Ci zrozumieć, że choćby minimalna poprawność wynikająca z dbałości o słowo i jak to nazywasz encyklopedyczna forma wyrażania myśli jest u niektórych normą a jednocześnie może być od serca. Teraz wymyśl nowy stosowny do dłuższej / kilkugodzinnej/ przerwy w moich wpisach złośliwy komentarzyk. Muszę jednak w drastyczny sposób pozbawić Ciebie tej satysfakcji przerwa nie będzie spowodowana kontemplowaniem wiekopomnych przesłań zawartych w Twoich wpisach tylko przyczyną bardzo prozaiczną - pracą.
    0
    0
  85. "Laura" dnia 23 marca 2016 o godzinie 21:33:31 napisał:
    @ Idifof Przejrzałam całość wypowiedzi. Pierwotnie dyskusja miała dotyczyć niefortunnej prezentacji p. Miechowicza i przekreślonego herbu Zamościa.Niestety, jak to często tu bywa, za sprawą niektórych osób temat zasadniczy rozmył się trochę poprzez rozszerzenie ( prawdopodobnie celowe) o wątki poboczne. @ Antyburak. Odpuść, nie warto.
    0
    0
  86. "roadrunner" dnia 23 marca 2016 o godzinie 21:35:19 napisał:
    Nudne. Długie. Drętwe. Przeintelektualizowane. Brak przecinków. Freudem nie jesteś. Psychoanaliza? Zmień specjalność, to rada pozbawiona złośliwości, chleba z tego nie będzie. Nick? Mało wysublimowany. Podsumowując. Spinasz się, efekt? Odwrotny od zamierzonego... PS. Nie dowartościowuj się sam. Poproś znajomych z portalu o pomoc. Samo klikanie like'ów przy nieustannym pobieraniu nowego adresu sieciowego jest takie "burackie" Napiszcie coś mocniejszego.
    0
    0
  87. "beretka" dnia 24 marca 2016 o godzinie 0:21:16 napisał:
    Deklaracja roadreunnera Dzieki Bogu, mam umiejętność osiągania zamierzonych efektów bez podwórkowych pyskówek I cytaty .. w głowach macie naprawdę zdrowy beton wypełniany, zwłaszcza w twoim przypadku, ulubionym towarem – zawartością kuwet o których tak lubisz pisywać.Jesteś nudna i denna. ...Więcej inwencji koleżanki osiedlowe. Kasie, Ad111, emerytki. Wciąż dzielicie się jednym mózgiem. ... Babcia przeskocz na inny pseudonim. Styl, naturalne otępienie i przerośnięte ego wciąż demaskują ... Plując pilnuj sztucznej szczęki. Jeśli zgubisz grozi to komplikacjami zdrowotnymi, a jak widać zdrówko już niedopisuje.
    0
    0
  88. "roadrunner" dnia 24 marca 2016 o godzinie 1:47:33 napisał:
    Czegóż można się spodziewać jak nie nocnych cytatów? Poproszę jeszcze o dopełnienia waszego stylu: ćwok, burak, o wstawkach aborcyjnych dotyczących mojej matki nie wspomnę. Wkleić? Daruje sobie. Nocne wklejki potwierdzają po raz kolejny, że spędzam ci sen z powiek... Aha. Napisz wreszcie coś sensownego samodzielnie. No tak. Do tego trzeba coś potrafić...coś tam, coś tam.
    0
    0
  89. R E K L A M A

  90. "Antyburak" dnia 24 marca 2016 o godzinie 7:15:31 napisał:
    Wpis "beretki" ukazuje nagą prawdę, Ty niestety masz problemy z rozumieniem nie tylko czytanego ale i pisanego przez siebie tekstu zapewne dlatego co chwila sam sobie zaprzeczasz/. Właśnie wyłącznie za pomocą podwórkowych pyskówek jesteś w stanie tu zaistnieć. A teraz krótko - szkoda czasu na rozmówki z Tobą, bo grozi to destrukcją intelektualną i przejściem na swoisty slang. Żegnam bez żalu.
    0
    0
  91. "Laura" dnia 24 marca 2016 o godzinie 11:35:09 napisał:
    @Antyburak To jest właśnie to , o czym pisałam wcześniej. Trzeba ignorować osobnika, bo dyskusja z nim grozi zniżeniem się do jego poziomu ( jeżeli -1 można uznać za poziom ).
    0
    0
  92. "observer" dnia 24 marca 2016 o godzinie 14:37:28 napisał:
    rozmawiałem z kolegami "po fachu" - psychologami z wieloletnim doświadczeniem. Chyba nasz interlokutur "roaderunner" ma duże problemy z własna osobą. Ale należy wierzyć w medycynę.
    0
    0
  93. "roadrunner" dnia 24 marca 2016 o godzinie 14:41:49 napisał:
    Ocenili mnie: Intelektualista korzystający ze Słownika Wyrazów Obcych oraz Laura opuszczona ze względu na wiek przez Filona. Laura to o czym jest ta dyskusja? Odpowiem za ciebie. Jak opluć, upokorzyć, skopać drugiego człowieka. Dlaczego? Bo śmiał zrobić coś, co wykracza poza możliwości prowincjuszy którym po dwunastu latach ktoś zabrał piaskownicę i do dziś nie potrafią się z tym pogodzić. Coś jeszcze? Tak. Niczego w życiu nie osiągnęli, pisują więc felietony na poziomie 0 krytycznego biczując się wzajemnie wspomnieniem o potędze, szkoda tylko że papierowej.
    0
    0
  94. "roadrunner" dnia 24 marca 2016 o godzinie 14:47:55 napisał:
    Observer. Nie zaczynaj zdań od Ale. Zacznij bazować na własnych przemyśleniach. Przytaczanie Sienkiewicza i kolegów świadczy o tobie nie najlepiej. Taki z ciebie observer.
    0
    0
  95. "TORRES20400" dnia 24 marca 2016 o godzinie 15:36:10 napisał:
    Chciałbym się włączyć w dyskusję o felietonie. ALE nie widzę tutaj za dużo możliwości. SIE TO zamieniło w jakąś pyskówkę o rażąco wyjątkowo nędznym poziomie. Szkoda, bo problem ważny i istotny.
    0
    0
  96. "TORRES20400" dnia 24 marca 2016 o godzinie 15:55:13 napisał:
    Wszystkim tęskniącym za św. Tomaszem w tarczy herbowej Miasta Zamość, przypominam tzw. "kontrowersje" z "znakiem graficznym" promującym Najjaśniejszą Rzeczpospolitą Polską. Za poprzedniej ekipy była to "biało czerwona sprężyna". Bez orła. Nawet w koronie. Pamięć ludzka jest taka krótka... https://www.google.pl/search?q=logo+polski&biw=1280&bih=913&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi_5o-myNnLAhVjnnIKHdonDnUQsAQIGg Projekt kosztował prawie MILION ZŁOTYCH. Czy warto było? Moim zdaniem nie. Ale tak robią inni, więc my też musimy. To taka graficzna psychoza.
    0
    0
  97. "Laura" dnia 25 marca 2016 o godzinie 9:31:54 napisał:
    Torres. Możesz przecie spokojnie wypowiedzieć się na ten temat. Jeżeli zignorujemy wpisy pieniaczy mozna tu będzie całkiem rzeczowo i kulturalnie porozmawiać. Pozdrawiam Świątecznie .
    0
    0
  98. "korytko" dnia 25 marca 2016 o godzinie 11:39:51 napisał:
    I tu się z Torresem zgodzę. Herb Zamościa oczywiście nie powinien być nadużywany ze względu na szacunek dla tradycji. Ale nie powinien być na prezentacji przekreślony. Nieprzemyślany element wykładu. Wracając do wypowiedzi Torresa. Wyrzucenie godła Polski poza przestrzeń publiczna za poprzedniej władzy było dużo większym wykroczeniem niż faux pas Miechowicza ( nie bronię dyrektora, żeby było jasne). Szanowny pan dyrektor, jestem pewien, zapamięta to już na zawsze. Ale dlaczego wypowiadają się tu pod obcymi nickami radni? Stali bywalcy rozpoznają charakterystyczne wyrażenia znane nam z nagrań sesji. Jesteście radnymi, wypowiadajcie się na sesji. Dlaczego nie wypowiadacie się tutaj oficjalnie? Podburzanie jest nie fair. Laura "po raz kolejny wykazała się brakiem dojrzałości i szacunku dla rozmówców." Jak masz coś do swojego kolegi partyjnego, powiedz mu to, nie walcz z nim wykorzystując portal.
    0
    0
  99. "Laura" dnia 25 marca 2016 o godzinie 15:10:29 napisał:
    Przysięgam na wszystko, że nie jestem radną. Ba, nie należę i nigdy nie należałam do żadnej partii. Zawsze zdawało mi się, że szanuję rozmówców, a moje poglądy i przemyślenia są dojrzałe.Wiem, że nie zawsze są poprawne politycznie, niestety nic na to nie poradzę. Staram się nikogo nie obrażać, ale zaatakowana potrafię odpowiedzieć w tym samym tonie.
    0
    0
  100. R E K L A M A

  101. "herb" dnia 25 marca 2016 o godzinie 16:37:15 napisał:
    jak się ma zamościan w ........... to i herb ma się w..............
    0
    0
  102. "roadrunner" dnia 25 marca 2016 o godzinie 19:50:14 napisał:
    Laura. Poglądy i przemyślenia. Wash n' go. Hehehehe. " przysięgam na wszystko.." Kobieto. Tobie ciągle coś się zdaje. Czy zero jest cyfrą? Jest. Jaka jest jego wartość symboliczna? Zero. Zrozumiałaś?
    0
    0
  103. "Grubas" dnia 25 marca 2016 o godzinie 20:55:18 napisał:
    To co wypisuje roadrunner wywołuje niesmak i oburzenie. W którym rynsztoku ten człowiek się wychował? Pani Lauro, dlaczego Pani nie reaguje ?
    0
    0
  104. "roadrunner" dnia 25 marca 2016 o godzinie 21:03:06 napisał:
    Na Osiedlu Kilińskiego. Hehehe.
    0
    0
  105. "Chudas" dnia 25 marca 2016 o godzinie 21:09:06 napisał:
    A ja wiem w którym rynsztoku..... Ale nie powiem..... Ciekawa hybryda rynsztok + inteligencja =..... Bawcie się bosko Wszyscy ŻYCZĘ WSZYSTKIM MIŁOŚNIKOM HEJTU GŁĘBOKICH REFLEKSJI W TE ŚWIĘTA
    0
    0
  106. "Laura" dnia 25 marca 2016 o godzinie 21:28:06 napisał:
    @ Grubas Dyskutować można z partnerem. Pisałam już, że ignoruję tego osobnika i jego wypowiedzi. I Panu ( Pani ) też radzę. Szkoda czasu na polemikę ( ? ) z tą osobą. Swoją drogą, to ulica Kilińskiego niezbyt dobrze zapisała się w historii Zamościa.
    0
    0
  107. "." dnia 27 marca 2016 o godzinie 22:16:14 napisał:
    Trudno się nie zgodzić z tymi słowami cyt. "Moje wrażenia są takie, że jeśli taki marketing stosują fani klubu to i praca w klubie może tak wyglądać, na co w dodatku mogą wskazywać wyniki rundy jesiennej. Czy w takiej sytuacji nowi fani zechcą się przyłączyć do tak reklamowanego klubu? Czy zawodnicy będą dodatkowo zmotywowani do większego profesjonalizmu skoro ich fani pokazują taką bylejakość przy reklamowaniu ich spotkań? Skoro ich kibice reklamują rozgrywane mecze na starych prześcieradłach z lumpeksu to może wystarczy jak oni też tylko trochę przyłożą się do treningów i meczy? Proponuję lepiej skoncentrować się na fajnej stronie www i może lepiej już zrzucić się lub pozyskać sponsora na billboard jeśli tak już komuś zależy na akcji outdoorowej." Padło kilka ciekawych tez w tym krótkim fragmencie: - Po pierwsze, mnie osobiście śmieszą te prześcieradła ze sprajami, czy kartki A4 z napisami całe miasto jedzie na Derby, czy inny mecz cena biletu. Mówiąc krótko wygląda to PO DZIADOWSKU, nie tylko nie przyciągnie nowych kibiców - a wręcz tylko odstrasza. - dobry marketing pijar i reklama - SĆ doskonale wie, że nie ma czego reklamować, że po takiej skuteczności sportowej rundy jesiennej czy ostatnich meczach kontrolnych Hetman tylko bardziej się pogrąża. - nie rozumiem stwierdzenia "...dodatkowo zmotywowani do większego profesjonalizmu" - i tak i nie, Piłkarze to pewna wypadkowa tego co się dzieje w tym klubie, organizacja, szkolenie, sztab trenerski itd. Ponadto obecny poziom piłkarski hetmana to poziom amatorski, - w myśl zasady to dźwignia handlu, niestety Hetman Zamość jest w okresie pogłębiającego się kryzysu. Analiza wyników sportowych z tabeli pokazuje, że ta drużyna nie tylko nie strzela goli, ale traci bardzo dużo bramek. -
    0
    0
  108. "." dnia 28 marca 2016 o godzinie 1:11:54 napisał:
    cd. - Analiza Tabeli choć to tylko tabeli mówi wiele. pobieżna analiza tabeli pokazuje jedno klub strzela mało bramek, strzelił 10 bramek, 4 razy mniej niż lider Motor Lublin, jednak stracił tych bramek 78 czyli średnio na mecz traci 4,58 bramki to jest tragedia. Owszem jest jedno zwycięstwo i jeden remis i cztery punkty które przeczą logice. Ale aby nie było tak źle to: W najlepszym układzie, 10 bramek wystarcza na 10 zwycięstw (1do 0 dla Hetmana) - czyli na 30 punktów. Pozwala to na 6 remisów, pod warunkiem, że ostatni mecz Hetman przegrywa 78 do 0 (wynik teoretycznie możliwe, nawet i takie wyniki odnotowała FIFA i UEFA. Czyli te kalkulacje dają 30 +6 = 36 pkt - TAK WIĘC NIE JEST TAK ŹLE :) i JEST SIĘ Z CZEGO CIESZYĆ :). Tak więc i nawet ta analiza pokazuje, że ten atak w Hetmanie jest najmocniejszą formacją o ile tak można powiedzieć, kompletnie nie istnieje linia obrony, nie wspominając o bramkarzach. Krótkie podsumowanie dotychczasowa postawa nie rokuje poprawy. W zasadzie co można zaoferować potencjalnemu sponsorowi?? I tutaj analogia do przykładu podanego przez "SĆ" dotyczącego delegacji Ambasadora Iranu wraz z przedstawicielami biznesu - jest to okazja do zaprezentowania atutów miasta, jedyna w swoim rodzaju, nie wiadomo kiedy będzie kolejna. Więc faktycznie, ta prezentacja powinna być dopięta na "ostatni guzik" Co ma wspólnego klub a spotkanie z przedstawicielami irańskiego biznesu - wbrew pozorom wiele a mianowicie trzeba być gotowym.
    0
    0
  109. "atut" dnia 28 marca 2016 o godzinie 11:17:52 napisał:
    ......wygrała firma z Krakowa ...........to są atuty
    0
    0
  110. "dociekliwa" dnia 1 kwietnia 2016 o godzinie 13:08:31 napisał:
    To ja jeszcze przypomnę sprawę herbu sprzed mniej więcej roku. Proszę wyszukać na roztoczu tekst: "Zmiany w wizerunku miasta" http://roztocze.net/zmiany-w-wizerunku-miasta/#top i tam też w komentarzach pojawia się obrońca promocji niejaki roadrunner. Przypadek, nie sądzę.
    0
    0
  111. R E K L A M A

  112. "roadrunner" dnia 1 kwietnia 2016 o godzinie 14:18:08 napisał:
    Dociekliwa. Ktoś uszkodził Twój hibernator? Przebudzenie wiosenne dobiegło końca. Hehehe. Zaliczyłaś the Second awakening? Jakkolwiek to dla Ciebie węzeł gordyjski, pozwól sobie wytłumaczyć. Wrong target. You missed.
    0
    0
  113. "do dociekliwa" dnia 1 kwietnia 2016 o godzinie 15:17:21 napisał:
    Odpuść sobie, nie trafisz!!
    0
    0
  114. "Anka" dnia 11 kwietnia 2016 o godzinie 22:05:45 napisał:
    I przez 2 tygodnie sobie wszyscy pobili pianę i nic to nie dało. Nikt nawet przepraszam nie powiedział.
    0
    0
  115. "kibic" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 8:37:14 napisał:
    Jak to mówią: "Jaki pan taki kram." Niczego innego się nie spodziewałem.
    0
    0
  116. "prawda" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 8:55:08 napisał:
    Jeszcze nie jest za późno! Ale trzeba przyznać się do winy! I to jest ten ból!
    0
    0
  117. "Laura" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 9:06:44 napisał:
    I w całą Polskę poooszło( inne kraje też się załapią na ciekawostkę ). We wczorajszej " Angorze" skreślenie herbu podsumowano: " To się nazywa promocja międzynarodowa".
    0
    0
  118. "roadrunner" dnia 12 kwietnia 2016 o godzinie 18:30:14 napisał:
    Dobry wieczór. Lauro - Anko. Nie zaczynaj każdego zdania od I. Na marginesie. Twoja schizofrenia to wynik zamierzonego zwielokrotnienia zasobów potencjału ludzkiego, czy to już Stadium Arcadium? Pomóc? Nie ma sprawy. Światełko w tunelu już widać. Dotarło do Ciebie, iż bijesz pianę. Ty i Twoi "wszyscy".
    0
    0


UWAGA!! Komentarze zawierajace więcej niż 1 link(adres strony) są blokowane automatycznie przez system antyspamowy. Publikacja ich wymaga interwencji administratora. Aby opublikować więcej niż jeden link zalecamy publikację ich w kolejnych komentarzach.

Zapoznałem się z regulaminem usługi dostępnym na stronie(www.roztocze.net/regulamin-kometarze/) i akceptuję jego postanowienia.

Anty-spam:

R E K L A M A