R E K L A M A

Z I P

Polityka i Samorząd | ZamośćDaniel Czubara18 listopada 2016

Co z tym spotkaniem radnych?

Zdjęcia lotnicze. Rynek Wielki, Ratusz, Stare Miasto fot. Waldemar Radczak

R E K L A M A    B O A R D

R E K L A M A    B O X  I
R E K L A M A    B O X  II

Grupa 9 radnych Rady Miasta Zamościa z różnych opcji politycznych przysłała do naszej redakcji oświadczenie, w którym wyrażają  zbulwersowanie wobec postępowania prezydenta Zamościa, Andrzeja Wnuka.

Na wstępie oświadczenia radni informują o spotkaniu, jakie z grupą wybranych radnych odbył 14 listopada prezydent Wnuk. Wg naszych ustaleń spotkanie m.in. dotyczyło projektu przyszłorocznego budżetu miasta Zamościa. 

-Uważamy, że najważniejsze decyzje dotyczące przyszłości i rozwoju Miasta Zamość nie mogą być podejmowane wyłącznie z radnymi wygodnymi dla prezydenta Andrzeja Wnuka.” – pisze grupa dziewięciu radnych.

Jak twierdzą na spotkanie nie zostali zaproszeni: Szczepan Kitka (PiS), Marek Kudela (PO), Wiesław Nowakowski (niezrzeszony), Jan Obszański (PiS), Adam Pawlik (PiS), Marta Pfeifer (niezrzeszona), Marek Pogódź (PiS), Dariusz Zagdański (PiS), Rafał Zwolak (Nowoczesna) jak wynika z ich oświadczenia (skan poniżej).

Zapytaliśmy prezydenta co było przyczyną takiej sytuacji.

14 Listopada odbyły się w tym samym czasie dwa spotkania. Podczas jednego rozmawiałem z częścią radnych na różne tematy, nie tylko budżetowe. Podczas drugiego spotkania część radnych przestawiała stoły w Sali Consulatus. Demokracja polega na tym, żeby nikomu nie przeszkadzać. Nieprawdą jest, że radni nie otrzymali 15 listopada projektu budżetu. Zgodnie z prawem budżet został w ustawowym terminie złożony w Biurze Rady Miasta.–  odpowiada prezydent Andrzej Wnuk.

oswiadczenie

 

 

 

Autor: Daniel Czubara
Ty już wiesz. Teraz podziel się tym na Facebooku ze znajomymi.
Jak cenna jest ta informacja dla Ciebie? Powiedz nam o tym - kliknij na gwiazdki.
Liczba ocen: 7 . Dziękujemy! Postaramy się być jeszcze lepsi.

R E K L A M A    B A N N E R   I
Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
  • "ja" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 7:46:42 napisał:
    Brawo Panie Prezydencie. Jeżeli ci radni chcą być celebrytami to tam gdzie jest praca na rzecz naszego miasta to niech się strategiczne z przykrością bulwersują. Wcześnie bądż pózniej ich snobistyczny lans zostanie oceniony przez wyborców, którzy polityków - celebrytów mają już dość. TAK TRZYMAĆ PANIE PREZYDENCIE.
    0
    0
  • R E K L A M A
  • "lawyer" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 8:04:10 napisał:
    Na wszystkich portalach zaczyna się od hejtu na radnych, których chyba nie lubi prezydent Wnuk skoro utrudnia im wykonywanie obowiązków powierzonych przez mieszkańców Zamościa. Nie otrzymali w terminie projektu budżetu więc nie mogą się przygotować do dyskusji. Nie są informowani o spotkaniu władz wykonawczych z Radą Miasta. Zakładam, że jeśli spotkanie było w Ratuszu to nie było przecież prywatną imprezą u prezydenta ale spotkaniem roboczym dotyczącym budżetu. No cóż - niektórzy się naczytali o metodach "dziel i rządź" i próbują wprowadzać w życie - szkoda, że ze szkodą dla lokalnej społeczności.
    0
    0
  • "Kwiatkowski" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 8:16:12 napisał:
    Lawyer - mijasz się z prawdą. Prezydent może i spotyka się z tymi, którzy chcą i mają czas. Jak dla kogoś ważniejszy jest wystrój sali consulatus, to cóż tu komentować. A procedura budżetowa jest jasno określona w ustawie. Prezydent do 15 listopada włącznie przedstawia projekt budżetu radnym, ci pracują w komisjach i w grudniu uchwalają bądź nie na sesji. Nie kłam, bo nie sprawdziłeś - otrzymali w terminie projekt.
    0
    0
  • "my" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 8:21:40 napisał:
    Patrząc na powyższą listę zauważam, że to są ci, którym wiecznie coś nie pasuje.
    0
    0
  • "Yyy" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 8:38:02 napisał:
    A ostatnio było że prezydent zaprasza radnych a oni nie przychodzą, teraz ci sami mają pretensje że się ich ne zaprasza. Paranoja, wstyd że tacy radni nas reprezentują
    0
    0
  • "Piotr" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 8:49:27 napisał:
    Spotkanie w sprawie projektu budżetu z wybraną grupą radnych odbyło się o 15.30,zaś spotkanie w sprawie zmian w sali Consulatus o 16.00.Jest różnica,jedno z drugim nie kolidowało.
    0
    0
  • "Thomas" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 8:53:16 napisał:
    Brawo Panie Prezydencie :)
    0
    0
  • "????" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 9:11:59 napisał:
    No cóż, jaki prezydent takie rządy... żenada...
    0
    0
  • "rzetelny" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 9:22:53 napisał:
    @ Yyy masz rację, na wielu portalach można się wypowiedzieć na temat pracy radnych. Można sprawdzić co myślą mieszkańcy, nigdy więcej takich radnych. Zachowują się jak dzieci we mgle, czasem myślę, że jak Prezydent robi coś dobrego dla miasta to oni i tak są przeciwni! tak dla zasady. ZERO merytoryki! potrafią tylko narzekać i histeryzować- a jaki z tego pożytek dla zwykłego mieszkańca? żaden!
    0
    0
  • "do rzetelny" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 9:31:12 napisał:
    Czyli jak wykonują polecenia to są w porządku a jak mają inne zdanie to już nie? Bo to Prezydent ma monopol na rację wynika z twej wypowiedzi. Budżet miasta to wspólny gar do , którego dokładają wszyscy mieszkańcy reprezentowani przez radnych wybranych w wyborach samorządowych. Powinni być dopuszczeni do rozmów w tej materii. Nie znam przedstawiciela władzy wykonawczej w okolicznym samorządzie, który by tak postępował. Takie standardy tylko w Zamościu we "Wspólnym Zamościu"
    0
    0
  • R E K L A M A
  • "lawyer" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 9:49:38 napisał:
    Projekt budżetu przygotowuje prezydent, jako szef UM. ALE TYLKO PROJEKT. Budżet uchwalają radni, a prezydent ma ten budżet wykonać i za to jest rozliczany - dostaje albo nie dostaje absolutorium. Rolą prezydenta jest przygotować na tyle dobry projekt aby radni mogli go w takim kształcie uchwalić. Logicznym jest, że łatwiej jest to zrobić rozmawiając z radnymi (wszystkimi) co do planowanego projektu budżetu aby później szybciej odbyły się prace komisji i samo uchwalenie budżetu.
    0
    0
  • "real" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 10:03:53 napisał:
    Podejrzewam, że pismo redagowała radna P. Już kiedyś na sesji używała w takim kontekście słowa "ignorancja", na co Prezydent odpowiedział, aby sprawdziła w słowniku, co to słowo oznacza. Nie zdążyła sprawdzić do tej pory. Sądząc z podpisów widniejących na piśmie, nie tylko ona...
    0
    0
  • "Thomas" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 10:15:15 napisał:
    To jest mistrzowskie zagranie, nie ma najmniejszego powodu aby nie wierzyć prezydentowi. Ja wierzę Prezydentowi. To są typowe szachy na tej szachownicy Pan Prezydent zastosował gambit królewski, opozycja nie wiadomo dlaczego gambit hetmański - w pierwszej fazie opozycja miała przewagę w Radzie Miasta, ale nie potrafiła jej wykorzystać - nie tylko straciła przewagę, ale jest teraz w mniejszości.
    0
    0
  • "do Thomas" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 10:17:20 napisał:
    Gra dopiero na półmetku daleko do mata. Zarówno jednym i drugim.
    0
    0
  • "warcabista" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 10:22:24 napisał:
    Pytanie brzmi czy ten kapitał ludzki jaki ma Prezydent (większość radnych) nie zostawi go za dwa lata.Dzisiaj są bo partycypują za dwa lata będą grali na swoich. Na końcu W zostanie sam.
    0
    0
  • "Thomas" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 10:49:16 napisał:
    Bardzo rzadko zdarza się, aby Rada Miasta została wybrana ponownie w tym samym składzie, skład Rady Miasta zmieni się, przewiduję, że w przyszłych wyborach będzie sporo niespodzianek i sporo rozczarowań - wielu posłów faktycznej opozycji na dzień dzisiejszy nie zostanie ponownie wybranych z tej grupy mandat otrzyma co najwyżej dwóch radnych - siedmiu radnych nie zostanie wybranych.
    0
    0
  • "do Thomas" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 10:51:19 napisał:
    Może tak być Thomas idę o zakład, że z pozostałych 13 radnych nie zostanie wybrany ponownie żaden.
    0
    0
  • "panzwami" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 10:54:17 napisał:
    Jeżeli chodzi o mandat społeczny, to liczba głosów uzyskanych przez prezydenta Wnuka jest bez porównania większa od liczby głosów uzyskanych przez wszystkich w.w. radnych razem wziętych :) Projekt budżetu radni otrzymali, bo jest to wymóg prawny. Zamiast spotkać się z prezydentem, woleli przestawiać w tym czasie meble. Ci, którzy chcieli, spotkali się. Czy radny potrzebuje specjalnego, imiennego zaproszenia na spotkanie z prezydentem, jeżeli termin spotkania jest ogłoszony? Kolejna gównoburza byłych PO-wców i popleczników Zamoyskiego.
    0
    0
  • "Mieszkaniec" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 11:17:51 napisał:
    Typowo PiS-owskie metody! Pan Wnuk za dużo się naszego sejmu naoglądał! I jak widać szybko się uczy!
    0
    0
  • "Thomas" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 11:21:16 napisał:
    Po owocach ich poznacie...
    0
    0
  • R E K L A M A
  • "z dala" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 11:41:52 napisał:
    "Ignorancja" i "ignorowanie" to nie jest jedno i to samo. Zanim sie cos napisze warto cos przeczytac. Na przyklad przyklad slownik. Od radnych chyba mozna wymagac?
    0
    0
  • "jark" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 12:30:06 napisał:
    Popatrzcie jaki hejt splywa na radnych na tym rorum. Jestem pewien ze wiekszksc z 2-3 adresow . Najlepsza obrona jest atak. Ja jestem wspanialy i tylko ja chce dobrze. Oni sa zli i chca zle. Najpoerw popelnia sie głupotę a potem głupotę zasłania kolejną glupota propagowana dla ludzi. Powiedz wasc tego nie lubisz i tego nie cierpisz i dlatego ich nie zapradzsm a nie owijanie a bawelne
    0
    0
  • "Tak jest" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 12:32:32 napisał:
    Tak naprawdę opozycja nigdy nie miała przewagi w Radzie, ponieważ od samego początku w cichej koalicji z Prezydentem był ten którego od dawna określałem mianem "czarny koń Rady" tj radny J.Nizioł wraz ze swoim KW ( z wyjątkiem posła Nowakowskiego). Ten kto śledzi trochę regionalną politykę to wie doskonale, ze radny JN był zawsze blisko przy tych, którzy rządzili miastem. Jeżeli zatem do radnych KWJN dodamy radnych PIS ( w pierwszym etapie popierali Prezydenta ) okaże się , ze pan Prezydent zawsze mógł liczyć na większość w Radzie. ( również obecnie po przetasowaniu koalicji i opozycji). To, ze Prezydent spotkał się z wybraną grupą radnych to chyba nic złego. Ma do tego prawo. Ważne jest że projekt budżetu został dostarczony wszystkim radnym w ustawowym terminie. Jak rozumiem celem tego spotkania nie było głosowanie nad budżetem jak również nie była to praca komisji budżetowej a jedynie wstępna robocza dyskusja. Zapewne Prezydent chciał przekonać do budżetu tych radnych, z którymi merytoryczna dyskusja jest możliwa. Uważam , że takie rozwiązanie jest mimo wszystko lepsze niż dyskusja na temat budżetu np w knajpie w otoczeniu rozsławionych już ośmiorniczek . Swoją drogą pan Prezydent wyrasta na bardzo sprawnego polityka. Albo ma dobrego nauczyciela ( np radny JN) albo szybko się uczy - a może jedno i drugie ....
    0
    0
  • "roland" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 12:35:21 napisał:
    Daliście się podejść jak dzieci, myślicie , ze przez przypadek dwa spotkania o tej samem mniej więcej porze się odbyły?Czytałem właśnie oświadczenie Wnuka odnośnie tej sytuacji, ta bitwa jest dla niego. Nie jestem jego fanem nie mniej jednak to jego superata. Kto zdecydował z was o tym nieprzemyślanym ruchu niech was przeprosi bo się ośmieszyliście. Zastawił na was pułapkę, zacznijcie myśleć bo kolejna kadencja przed nim jak prezentujecie taki poziom.
    0
    0
  • "robak" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 13:54:30 napisał:
    Jak radny wypisał się z partii, a nie wypisał się z klubu, to nie jest niezrzeszony, jest bezpartyjny, ale zrzeszony, więc radna Pfeifer jako członek klubu radnych PO nadal jest zrzeszona.
    0
    0
  • "cierpliwość" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 14:02:50 napisał:
    Jak niektórym udało się zdać maturę? W słowniku języka polskiego pjn napisali: "ignorancja «nieznajomość czegoś lub brak wiedzy z jakiejś dziedziny» • ignorancki • ignorant • ignorantka" http://sjp.pwn.pl/sjp/ignorancja;2561161.html Jam mamy rozumieć wyrażenie "ignorowanie mieszkańców"?
    0
    0
  • "cierpliwość" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 14:06:04 napisał:
    poprawka poprawka Jak niektórym udało się zdać maturę? W słowniku języka polskiego pjn napisali: "ignorancja «nieznajomość czegoś lub brak wiedzy z jakiejś dziedziny» • ignorancki • ignorant • ignorantka" http://sjp.pwn.pl/sjp/ignorancja;2561161.html Jak mamy rozumieć wyrażenie "ignorancja wobec mieszkańców" ?
    0
    0
  • "Jak było" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 15:47:44 napisał:
    Przewodniczący Rady Miasta Pan J.W. Matwiejczuk w przesłanym do wszystkich radnych piśmie z dnia 28.10.2016 r. poinformował, że w dniu 14 listopada 2016 r. o godzinie 16.00 odbędzie się spotkanie dotyczące zmiany wystroju sali Consulatus. Po doręczeniu radnym tego pisma sekretariat Prezydenta Miasta drogą telefoniczną zapraszał wybranych radnych na spotkanie w dniu 14 listopada 2016 r. o godzinie 15.30. Zbieg okoliczności czy działanie z premedytacją?.
    0
    0
  • "Mela" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 16:25:03 napisał:
    Chce być jak Obama. Tamten nie zaprosił Dudy do Berlina na spotkanie z europejskimi przywódcami.
    0
    0
  • "cierpliwość" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 16:27:13 napisał:
    Masz dużą wiedzę, więc odpowiedz jeszcze na pytania: Kiedy i o której godzinie projekt budżetu w wersji papierowej znalazł się w biurze RM? Czy jacyś radni interesowali się w biurze RM przed 15-m listopada, czy jest złożony projekt budżetu? To jest najistotniejsze w tym temacie.
    0
    0
  • R E K L A M A
  • "Ami" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 18:13:18 napisał:
    Na spotkaniu radnych z prezydentem Wnukiem w dniu 14.11.2016r. projektu budżetu miasta Zamościa na 2017r. jeszcze nie było.
    0
    0
  • "Normals" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 18:26:49 napisał:
    Do "warcabista" - Twoje wątpliwości są jak najbardziej uzasadnione. Jestem głęboko przekonany, że przynajmniej kilkoro z grupy poparcia ma ambicje sięgające szczytów władzy a w związku z tym konflikt interesów stanie się nieunikniony.
    0
    0
  • "Thomas" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 21:37:25 napisał:
    Jakie to ma znaczenie cy projekt budżetu dotarł czy nie. Budżet i tak będzie uchwalony - nawet gdyby nie był dostarczony :)
    0
    0
  • "Z-124" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 21:44:06 napisał:
    Prezydent ma prawo poza komisjami i sesjami rady spotykać z każdym mieszkańcem i każdą grupą mieszkańców, jaką zechce. Kto lub co mu zabroni. Proszę podać przepis.
    0
    0
  • "Z-124" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 21:49:16 napisał:
    Zresztą budżet będzie uchwalony nawet głosami radnych Fajfer i Zwolak. Bo nie uchwalenie skutkuje zarządem komisarycznym komisarza PiS, chcecie tego komuszki?
    0
    0
  • "Thomas" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 21:58:20 napisał:
    Jakie to ma znaczenie cy projekt budżetu dotarł czy nie. Budżet i tak będzie uchwalony – nawet gdyby nie był dostarczony - przecież to jest oczywiste. Abstrahując od tego przedstawię pewien mechanizm socjotechniczny, który jest wałkowany przez piarowców czy spin doktorów. Kto ma zagłosować za budżetem zagłosuje, ten kto nie zagłosuje to nie zagłosuje - ale tylko dlatego nie zagłosuje, dlatego że wie, że tamci zagłosują. Uważam, że gdyby ci którzy zagłosują za budżetem zmienili zdanie i powiedzieli nie głosujemy, to grupa przeciwna budżetowi byłaby jego największymi obrońcami.
    0
    0
  • "Fan" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 22:37:37 napisał:
    Thomas, masz rację. Myślę, że budżet zostanie uchwalony, a gwarantem tego będą mieszkańcy. Niech tylko któryś radny zechce majstrować przy inwestycjach, to już mieszkańcy dadzą my znać, co o tym sądzą.
    0
    0
  • "Thomas" dnia 19 listopada 2016 o godzinie 1:06:56 napisał:
    W dużym stopniu ogólności. Co do tego, że zostanie uchwalony nie mam najmniejszych wątpliwości. Zostanie uchwalony miażdżącą przewagą głosów. Nie wykluczam, że ten budżet zostanie uchwalony przez aklamację (fifty fifty - co i tak jest dużym prawdopodobieństwem). Dlaczego tak uważam, dlatego że część opozycji będzie chciała się odciąć od pewnych spraw, które chociażby ten portal poruszał, tak aby nie była z tym kojarzona. Abstrahując od tego przedstawię pewien mechanizm socjotechniczny, który jest wałkowany przez piarowców czy spin doktorów. Kto ma zagłosować za budżetem zagłosuje, ten kto nie zagłosuje to nie zagłosuje – ale tylko dlatego nie zagłosuje, dlatego że wie, że tamci zagłosują. Uważam, że gdyby ci którzy zagłosują za budżetem zmienili zdanie i powiedzieli nie głosujemy, to grupa przeciwna budżetowi byłaby jego największymi obrońcami. Ale gdyby było zaskoczenie, my jesteśmy za, a w czasie głosowania z pokerową twarzą głosujemy przeciw - wyobrażacie sobie zdziwienie tych drugich i tłumaczenia?
    0
    0
  • "prawda czy fałsz" dnia 19 listopada 2016 o godzinie 5:38:32 napisał:
    "Jak było" dnia 18 listopada 2016 o godzinie 15:47:44 napisał: Przewodniczący Rady Miasta Pan J.W. Matwiejczuk w przesłanym do wszystkich radnych piśmie z dnia 28.10.2016 r. poinformował, że w dniu 14 listopada 2016 r. o godzinie 16.00 odbędzie się spotkanie dotyczące zmiany wystroju sali Consulatus. Po doręczeniu radnym tego pisma sekretariat Prezydenta Miasta drogą telefoniczną zapraszał wybranych radnych na spotkanie w dniu 14 listopada 2016 r. o godzinie 15.30. Zbieg okoliczności czy działanie z premedytacją?. – 14 Listopada odbyły się w tym samym czasie dwa spotkania. Podczas jednego rozmawiałem z częścią radnych na różne tematy, nie tylko budżetowe. Podczas drugiego spotkania część radnych przestawiała stoły w Sali Consulatus. Demokracja polega na tym, żeby nikomu nie przeszkadzać. Nieprawdą jest, że radni nie otrzymali 15 listopada projektu budżetu. Zgodnie z prawem budżet został w ustawowym terminie złożony w Biurze Rady Miasta.– odpowiada prezydent Andrzej Wnuk.
    0
    0
  • "LOL" dnia 19 listopada 2016 o godzinie 9:35:15 napisał:
    fajnie liczyć głosy prezydenta vs radnych, tylko nie wiem w jakim celu, to jak porównywać kilometry do litrów.
    0
    0
  • R E K L A M A
  • "cierpliwość@Jak było" dnia 19 listopada 2016 o godzinie 10:37:45 napisał:
    Powtórzę pytanie do wszystkowiedzącego. Masz dużą wiedzę, więc odpowiedz jeszcze na pytania: Kiedy i o której godzinie projekt budżetu w wersji papierowej znalazł się w biurze RM? Czy jacyś radni interesowali się w biurze RM przed 15-m listopada, czy jest złożony projekt budżetu? To jest najistotniejsze w tym temacie.
    0
    0
  • "niecierpliwy" dnia 20 listopada 2016 o godzinie 9:43:02 napisał:
    Czemu Pan jest taki dociekliwy? Najistotniejsze jest, aby się nie kłócić.
    0
    0
  • "cierpliwość@niecierpliwy" dnia 20 listopada 2016 o godzinie 10:27:28 napisał:
    Zgadzam się z Panem, że nie powinno być żadnych kłótni. Uważam, że tylko prawda nas wyzwoli. Czekam na prawdę.
    0
    0
  • "Wyrozumiały" dnia 20 listopada 2016 o godzinie 11:03:49 napisał:
    Widocznie ta 9-tka radnych która śle do mediów oświadczenie za oświadczeniem nadaje się tylko do ustawiania stołów w Sali Consulatus, a demokracja polega na tym, żeby nikomu nie przeszkadzać. Więc o co chodzi?
    0
    0
  • "niecierpliwy" dnia 20 listopada 2016 o godzinie 13:59:50 napisał:
    Do Wyrozumiały. Demokracja polega na wolności wyrażania swoich opinii nawet jeśli komuś przeszkadzają. Proszę nie doszukiwać się, że o coś chodzi....
    0
    0
  • "cierpliwość@niecierpliwy" dnia 20 listopada 2016 o godzinie 20:29:19 napisał:
    Czyli w Zamościu jest demokracja? Przyznaje Pan?
    0
    0
  • "Z-124" dnia 21 listopada 2016 o godzinie 10:01:10 napisał:
    Budżet będzie uchwalany dopiero pod koniec grudnia. Zatem jeszcze dwie komisje budżetowe przed radnymi, gdzie można dyskutować nad budżetem. Prezydent zrobił 14.11 spotkanie "nadobowiązkowe" na które zaprosił "swoich" radnych, aby mieć pewność, że nie będzie "sęków" i ewentualnie na czas wprowadzić potrzebne poprawki. Radnych "torpedujących" uchwały nie potrzebował bo i po co? Przypomnę może, że Zamoyski tego typu spotkań NIGDY nie robił. Koalicja "antypis" nie potrzebowała dodatkowego spoiwa. Nienawiść do PiS-u była wystarczającym motywatorem, a hrabia jej opoką.
    0
    0


UWAGA!! Komentarze zawierajace więcej niż 1 link(adres strony) są blokowane automatycznie przez system antyspamowy. Publikacja ich wymaga interwencji administratora. Aby opublikować więcej niż jeden link zalecamy publikację ich w kolejnych komentarzach.

Zapoznałem się z regulaminem usługi dostępnym na stronie(www.roztocze.net/regulamin-kometarze/) i akceptuję jego postanowienia.

Anty-spam:

por.zUbek
@brawo - nie trzeba być "nienawistnym l...
por.zUbek
Ja to co będzie? Obserwując pokraczn...
Dobrolina
Strasznie duża ta reprezentacja Miasta ...
brawo 6 minut temu
Mam nadzieje, że Pan Poseł nie czyta k...
z_boku 45 minut temu
Tutaj jest wzór jak należy chwalić h...
hm 57 minut temu
Stal nie zechce awansować i pogubi punk...
Persona non gra...
Ogarnijcie się. Ignorujcie tego pana "H...
i jeszcze dziękujemy panu posłowi Zawi...
kolka
Może jeszcze dyrektor sportowy prezesem...
por.zUbek
...i zabrakło wazeliny w okolicy! ;D...
kopać gałe
Pomysł na ........ "tanie szkolenie AMS...
kopać gałe
wielcewiedzący znaw"f"co zamojskiego fu...
maw
Nie skrzyżowanie grozy tylko imbecyle w...
kibic lat 80
jesteście żałośni. Ku**a szkoda mi w...
azor
Mieszkańcy Zamościa powinni podziękow...
Czytam i nie wi...
Ktoś próbuje reklamować posła Zawiś...
He he
Widzę, że chłopaki nie śpią w nocy,...
Zamośc
Dziękuję wszystkim którzy przyczynili...
Komentarze publikowane powyżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
R E K L A M A B A N N E R III
Copyright © 2017 Fundacja im. Bernardo Morando. Wszelkie Prawa Zastrzeżone
ARCHIWUM lata 2000-2010 ROCZNIKI 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017