R E K L A M A

Z I P

Polityka i Samorząd | ZamośćDaniel Czubara8 marca 2017

8 marca – Strajk Kobiet [video]

R E K L A M A    B O A R D

R E K L A M A    B O X  I
R E K L A M A    B O X  II

Działaczki PO, Nowoczesnej, KOD-u i Stowarzyszenia “Zamość  – nasz wspólny dom” organizują 8 marca manifestację na Rynku Wielkim. Początek o godzinie 16.30.

-Na 8 marca, czyli w Dzień Kobiet zapowiadamy kolejny „czarny protest”. O 16.30 na zamojskiej Starówce odbędzie się strajk kobiet. Czego żądamy? M.in. utrzymania standardów opieki okołoporodowej, dostępu do nowoczesnej bezpłatnej antykoncepcji i zabiegów sterylizacji, dostępu do bezpiecznego przerywania ciąży, dofinansowania in vitro, badań prenatalnych najnowszej generacji, rzetelnej edukacji seksualnej, likwidacji tzw. klauzuli sumienia, prowadzenia lekcji religii w parafiach i na koszt Kościoła, wdrożenia i stosowania konwencji antyprzemocowej, poprawy sytuacji ekonomicznej kobiet: realnego zabezpieczenia społecznego rodzin osób z niepełnosprawnościami, skutecznego ściągania alimentów przez państwo i karania dłużników alimentacyjnych, równości płac bez względu na płeć. – mówią działaczki.

 

Autor: Daniel Czubara
Ty już wiesz. Teraz podziel się tym na Facebooku ze znajomymi.
Jak cenna jest ta informacja dla Ciebie? Powiedz nam o tym - kliknij na gwiazdki.
Liczba ocen: 17 . Dziękujemy! Postaramy się być jeszcze lepsi.

R E K L A M A    B A N N E R   I
Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
  • "ja" dnia 2 marca 2017 o godzinie 8:38:27 napisał:
    Ż E N A D A ...... brakuje słów.
    41
    23
  • R E K L A M A
  • "do ja" dnia 2 marca 2017 o godzinie 8:49:40 napisał:
    Zacytuję dziewczyny..."nie przychodź" :)
    24
    14
  • "Bolesław" dnia 2 marca 2017 o godzinie 8:52:07 napisał:
    Cytując klasyka "sfiksowałyście boście dawno chłopa nie miały! Chłopa wam trzeba"
    27
    29
  • "abc" dnia 2 marca 2017 o godzinie 9:06:05 napisał:
    Brawo dziewczyny!
    31
    27
  • "?!?" dnia 2 marca 2017 o godzinie 9:13:46 napisał:
    A jak przyjdę to dostanę kwiatka? Może być w doniczce.
    16
    6
  • "Rita" dnia 2 marca 2017 o godzinie 9:17:49 napisał:
    Świetna robota dziewczyny!!!
    29
    24
  • "Józef Bąk" dnia 2 marca 2017 o godzinie 9:38:46 napisał:
    Wyzwolone panie uwijają się jak w ukropie. Razwiedupr znalazł ploretariat zastępczy, bo ploretariat tradycyjny w postaci pracowników najemnych już przestał się dać nabierać na te wszystkie rewolucje.
    27
    24
  • "@Józef Bąk" dnia 2 marca 2017 o godzinie 9:52:33 napisał:
    Prostak jesteś!
    20
    13
  • "antymoher" dnia 2 marca 2017 o godzinie 9:55:50 napisał:
    Nie sądzę żeby Wasz głos dotarł do Żoliborza ale nie robić nic to dawać przyzwolenie na to co jest.W całości popieram postulaty i protest.Brawo dziewczyny !!!
    31
    25
  • "Joker" dnia 2 marca 2017 o godzinie 10:01:55 napisał:
    Jeśli chodzi o: "dostępu do nowoczesnej bezpłatnej antykoncepcji i zabiegów sterylizacji" - A dlaczego bezpłatna? Ja za prezerwatywy płace wy za swoje wkładki/plastry/tabletki tez powinnyście. "dofinansowania in vitro" - A z jakiej paki?! Można adoptować, a jak się to nie podoba to na zachód EU i dorobić w ogórkach. A nie obciążać kraj kolejnymi wydatkami na czyjeś fanaberie. "wdrożenia i stosowania konwencji antyprzemocowej" - A jak baba chłopa bije to też będzie stosowana? "równości płac bez względu na płeć" - Jeśli zrzekniecie się przywilejów związanych z faktu bycia kobietą to jak najbardziej TAK. Inaczej możecie się w DU... pocałować XD
    28
    24
  • R E K L A M A
  • "prezes" dnia 2 marca 2017 o godzinie 10:03:29 napisał:
    BĄKU nie bzykaj!.
    13
    6
  • "antymoher" dnia 2 marca 2017 o godzinie 10:23:01 napisał:
    Do "Joker" a stopy wciąż chwytne ?
    15
    7
  • "ConceptOfPower" dnia 2 marca 2017 o godzinie 10:35:13 napisał:
    Zgadzam się z Jokerem. Nie wiem co brały te babki, ale powinny brać mniej. I z całym szacunkiem, pani Katarzyna to jest nauczycielka. Ktoś taki ma kształcić moje dzieci? Nie, dziękuję. Jak mawiał Jan Zamoyski: "takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie." A działalność w/w. pani nie wystawia jej najlepszej oceny. Co do postulatów, to nie będę się chyba powtarzał, bo Joker dobrze to ujął. Odwołam się tylko do równości płac. Są zawody, stanowiska, gdzie kobiety zarabiają lepiej od mężczyzn. Jeżeli statystycznie wychodzi mniej, to decydują o tym aspekty czysto ekonomiczne. Postawcie się na miejscu pracodawcy. Kobieta może zajść w ciążę, pójdzie na macierzyński, wychowawczy - nie będzie jej w pracy nawet kilka lat. W tym czasie dostaje świadczenia, które nie przysługują mężczyznom, a przecież w opodatkowaniu pracy, wszyscy się na to zrzucamy. Ponadto w tej sytuacji na głowie pracodawcy zostaje zorganizowanie za nią zastępstwa. W przypadku mężczyzn tego nie ma. To nie dyskryminacja, to naturalna kolej rzeczy, której się nie zmieni. Bo co? Skażecie rodzic facetom w imię równości? Jeżeli chodzi o finansowanie religii przez Kościół - w pełni się z tym zgadzam. Ale dlaczego w takim razie mam płacić za waszą antykoncepcję i in vitro?
    20
    16
  • "antymoher" dnia 2 marca 2017 o godzinie 10:40:36 napisał:
    Do ConceptOfPower" jaką "Waszą" antykoncepcję i in vitro ???
    11
    7
  • "ConceptOfPower" dnia 2 marca 2017 o godzinie 10:44:21 napisał:
    No nie moją. Jeżeli ja potrzebuje zabezpieczenia to idę do apteki i kupuję bez problemu. Dlaczego mam płacić za kogoś?
    19
    11
  • "ONA" dnia 2 marca 2017 o godzinie 11:00:08 napisał:
    Wszystkim Panom mającym problem z tym czy za prezerwatywy płacić czy nie - proponuję dołączyć do protestu lub zorganizować swój. Macie postulaty? Chcecie bezpłatnej ochrony przed chorobami wenerycznymi? (bo takie jest przede wszystkim zadanie prezerwatyw - słaby to bowiem środek zapobiegający ciąży). Hasła na sztandary i protestujcie. Zamiast hejtować kobiety, które walczą o to co dla nich ważne - zróbcie coś więcej poza negowaniem. Wtedy możecie dyskutować i dokonywać porównań.
    21
    10
  • "Joker" dnia 2 marca 2017 o godzinie 11:00:51 napisał:
    @"antymoher" Stopy jak najbardziej przypominam że jesteś ten sam gatunek ;P @"antymoher" oraz "ConceptOfPower" Proponuje po tej "manifestacji" normalnie porozmawiać jak ludzie cywilizowani. Jeśli się zgodzicie. Co do "waszą antykoncepcję i in vitro" Samce tabletek i plastrów nie używają, a jeśli będzie darmowa dla kobiet to podatki idą w górę aby to zapewnić. I takim sposobem płacimy wszyscy i więcej, jak dla mnie głupota. In vitro nie powinno być finansowane. Chcesz dziecko to sobie na nie zarób/odłóż.
    10
    8
  • "ONA" dnia 2 marca 2017 o godzinie 11:02:08 napisał:
    I jeszcze jedno - nigdzie nie wykluczono w postulatach protestujących kobiet dostępu do bezpłatnych prezerwatyw Panowie. Mowa jest o dostępie do bezpłatnej nowoczesnej antykoncepcji. Więc mniej nienawiści - więcej zrozumienia.
    16
    12
  • "Joker" dnia 2 marca 2017 o godzinie 11:18:25 napisał:
    @"ONA"- "więcej zrozumienia" I o to samo was prosimy. W życiu nie ma nic za darmo. Zawsze trzeba płacić. Teraz paczkę gumek kupie za 10PLN a jak będzie darmowa bo z podatków to będzie ona kosztować 20PLN a nawet więcej. I nie ważne czy używasz ich codziennie kilka razy czy raz na rok jak w kawale. I płacić będzie trzeba aby nakarmić machinę podatkową (bo za darmo tam nie robią) a i jakość ogumienia może się pogorszyć bo ktoś odgórnie będzie decydował jaki produkt ostatecznie dostaniesz. Teraz wybór mamy potem będzie trzeba brać co dają(zapewne tandetę). A potem latać i kupować lepszy produkt płacąc z własnej kieszeni? DURNOTA
    11
    6
  • "@Joker" dnia 2 marca 2017 o godzinie 11:33:12 napisał:
    "In vitro nie powinno być finansowane. Chcesz dziecko to sobie na nie zarób/odłóż"??!! Obyś nie miał dzieci!!!
    11
    15
  • R E K L A M A
  • "ONA" dnia 2 marca 2017 o godzinie 11:47:55 napisał:
    W wielu krajach UE antykoncepcja jest darmowa i wcale nie pogorszyła się jej jakość. Dlaczego mam się zgadzać na 500+. Mieszkanie + i cała reszta plus a nie zgadzać się na darmową antykoncepcję. Solidarność społeczna obowiązuje we wszystkie strony. Również z In Vitro. 500 + to spełnienie marzeń o nowym aucie, lodówce, wakacjach nad morzem. In Vitro to spełnienie marzeń o posiadaniu dziecka, rodziny. Jaka różnica?
    16
    10
  • "@@Joker" dnia 2 marca 2017 o godzinie 11:52:29 napisał:
    Dzieci to nie towar do kupienia w sklepie. A wy byście najbardziej chcieli, żeby pójść np. do carrefoure;a i sobie wybrać : płeć, kolor skóry, kolor włosów, wzrost, odpowiednie talenty i żeby jeszcze za to zapłacili obcy ludzie, bo wam się należy. Macierzyństwo to dar. Nie nam oceniać, jak rozdawany, ale na pewno ci, którzy rodzicami nie mogą być dostają inne dary, których znowu mogą nie otrzymać rodzice. I trzeba się z tym godzić. Nie strajkuje się przeciwko naturze. A wy strajkujecie przeciwko niej.
    9
    13
  • "spec" dnia 2 marca 2017 o godzinie 11:54:55 napisał:
    Małe sprostowanie. In Vitro nie daje możliwości wyboru koloru oczu :-) Z klonowaniem ktoś pomylił :-)
    10
    1
  • "kolka" dnia 2 marca 2017 o godzinie 11:59:39 napisał:
    Znowu spotkanie 60+ ?
    9
    15
  • "@Joker" dnia 2 marca 2017 o godzinie 12:01:38 napisał:
    Pogrążyłeś się coraz bardziej. "spec" wyjaśnił o co chodzi w tej metodzie zapłodnienia. Jeśli dalej nie rozumiesz, to znajdziesz odpowiednie informacje w internecie. A swoją drogą, zmień myślenie. Jak nie będziesz mógł posiadać tego DARU, to zapewne dopiero zrozumiesz. Szkoda gadać!!!!
    8
    5
  • "@Joker" dnia 2 marca 2017 o godzinie 12:04:27 napisał:
    P.S. Kup sobie nowy samochód zamiast tego DARU. Też będzie wszystkim miło.
    8
    5
  • "Elżbieta." dnia 2 marca 2017 o godzinie 12:06:51 napisał:
    Innych postulatów nie zauważyliście? Nie jest sztuką hejtowanie wszystkiego, co nowe i dla niektórych trudne do zrozumienia. Sztuką jest poszerzać horyzonty, akceptować to co nowe, dobre i korzystne dla ludzi. BRAWO dziewczyny.
    13
    9
  • "Joker" dnia 2 marca 2017 o godzinie 12:15:45 napisał:
    Ja przepraszam ale "@@Joker" i "@Joker" to nie ja. Więc uprzejmie proszę wasz o zmianę nicków. Co do wyboru płci i innych cech w metodzie in vitro. Jest to do osiągnięcia i zapewne za 10-20 lat będą już pierwsze próby "stworzenia" takiego człowieka. No chyba że technologia dokona kolejnego skoku wtedy będzie to już produkcja na zamówienie. @"ONA" Tak na zachodzie EU jest darmowa a jakoś dzieciaki zarażają się chorobami wenerycznymi. O ile się nie mylę (jeśli tak to proszę o sprostowanie) najwięcej zakażeń jest w Anglii i krajach skandynawskich. Co do rządowych programów + też jestem przeciwny. Prościej,taniej i lepiej dla kraju jest obniżyć podatki wtedy obywatel zarobi i za swoje dokona zakupów. Oraz skończy się scheda po komunie " że się należy"
    5
    2
  • "też baba" dnia 2 marca 2017 o godzinie 12:21:20 napisał:
    baby! was powaliło na umyśle, znajdźcie sobie inne hasła przed wyborami, może wtedy zwrócicie na siebie uwagę, to 500+ przewróciło wam mózgi!
    9
    16
  • "Kaczor" dnia 2 marca 2017 o godzinie 12:30:51 napisał:
    Mohery do ataku...
    10
    8
  • R E K L A M A
  • "antymoher" dnia 2 marca 2017 o godzinie 12:54:07 napisał:
    Ciekawe czy w proteście na ten strajk dziewczyn mohery wyprowadzą swoją demonstrację idąc beret w beret z "narodową" młodzieżą.
    13
    5
  • "ak" dnia 2 marca 2017 o godzinie 13:23:25 napisał:
    Po pierwsze nie strajk a manifestacja a po drugie nie kobiet a feministek.
    10
    9
  • "ConceptOfPower" dnia 2 marca 2017 o godzinie 13:28:14 napisał:
    Zgadzam się w stu procentach z Jokerem. Jeżeli wam się nie podoba 500+, Mieszkanie+ itp. to opowiadajcie się za zniesieniem tych socjalistycznych świadczeń, a nie za wprowadzaniem nowych. Z tego co pamiętam, program 500+ kosztował w zeszłym roku podatników 22 mld zł. Podzielcie sobie tę kwotę na ilość pracujących Polaków. Tyle zostało wyciągnięte z naszych kieszeni. I każdy was pomysł z "bezpłatnymi" antykoncepcjami, służbami zdrowia czy edukacjami to kolejne mld wyciągane bez pytania z kieszeni pracujących ludzi. Niskie, przejrzyste podatki, a nie rozdawnictwo nieswoich pieniędzy - to powinny być postulaty Polaków!
    7
    7
  • "beretka" dnia 2 marca 2017 o godzinie 13:34:49 napisał:
    No i kolejny temat, żeby skłócić społeczeństwo. I kto to nam robi??? Młode kobiety, nie pozwólcie, żeby grzebano wam w podbrzuszach i zaglądano do łóżka!!!
    17
    3
  • "beretka" dnia 2 marca 2017 o godzinie 13:44:40 napisał:
    ..ConceptOfPower "... opowiadajcie się za zniesieniem tych socjalistycznych świadczeń," A mężczyźni to nie korzystają z 500+? A czyje to są dzieci? Tylko kobiet? Same się nie poczęły. Wy, ojcowie walczcie o to, żebyście tyle zarabiali, żeby utrzymać rodzinę i nie poniewierajcie matkami, bo to najtrudniejsze życiowe zadanie .
    17
    2
  • "exactly" dnia 2 marca 2017 o godzinie 13:48:04 napisał:
    Proponuję organizatorkom tego czegoś, aby spędziły czas bardziej efektywnie i pożytecznie. Mogłyby w tym czasie wziąć słownik lub poszukać w internecie, co oznaczają niektóre określenia, którymi się posługują. Np. co oznacza słowo "strajk" i jak się go przeprowadza...
    10
    11
  • "ConceptOfPower" dnia 2 marca 2017 o godzinie 13:54:12 napisał:
    @beretka Ale ja tutaj nie adresuje tego do żadnej płci konkretnie. Gdybyś nie manipulowała moją wypowiedzią tylko zacytowała do końca to nie musiałabyś się wysilać i pisać tego posta. "Niskie, przejrzyste podatki, a nie rozdawnictwo nieswoich pieniędzy - to powinny być postulaty Polaków!" - jak już coś cytujesz. Używając słowa "Polacy" odnosiłem się do każdego - kobiety, mężczyzny, młodszego, starszego itp. A akurat ten protest organizują kobiety. Jak sama nazwa wskazuje - International Women's Strike - ja tego nie wymyśliłem. A co do zarobków. Ludzie nie będą zarabiali tyle, żeby być w stanie samodzielnie utrzymać kilkuosobową rodzinę, skoro każde środowiska czegoś żądają. Jedni 500+, drudzy Mieszkania+, inni jeszcze innych "darmowych" rzeczy.
    7
    5
  • "Adam" dnia 2 marca 2017 o godzinie 13:55:44 napisał:
    Hejt oznacza że pislamowcy czują zagrożenie :)
    13
    7
  • "Joker" dnia 2 marca 2017 o godzinie 14:05:57 napisał:
    @"beretka" "Wy, ojcowie walczcie o to, żebyście tyle zarabiali, żeby utrzymać rodzinę i nie poniewierajcie matkami, bo to najtrudniejsze życiowe zadanie" - I cały czas Ja i "ConceptOfPower" tłumaczymy wam gdzie są błędy w waszym myśleniu. Chcecie więcej rzeczy za darmo (czyli social). Ale za to darmo ktoś musi zapłacić (czyli społeczeństwo, korzystasz czy nie ale płacić musisz). Podatki idą w górę, wypłaty do domu przynosimy mniej. Inni którzy nie robią (osobiście nazywam takie osoby nowotworem społecznym)i czekają jak murzyni w Afryce aż im manna spadnie z nieba, żyją sobie la vida loca z tych socialów. A ja muszę zapierdalać bo na social jestem albo: za młody/stary/silny/zdrowy/chory taki społeczny kaleka. I dlatego musimy skończyć z tym komunistycznym myśleniem że państwo ma dać. Człowiek musi sam chcieć i swoją praca poprawić swój stan życia, a nie czekać jak cygan pod kościołem z dłonią wyciągniętą i hasłem " Pan/Pani da"
    7
    6
  • "StudentkaMedycyny" dnia 2 marca 2017 o godzinie 14:10:21 napisał:
    ConceptOfPower Kobieta powinna się zabezpieczać tak samo jak facet. To nie jest tylko kobieca sprawa . Jeśli chodzi o in vitro to dzieci które urodziły się w ten sposób tez będą płacić podatki na Pana emeryturę ? Znam wiele par które w ten sposób mają własne dzieci. To dla nich było drugie życie . To tak jak by pana zamknęli w pudle i nie dali dostępu do powietrza ... Każdy chce żyć we własny sposób, to jest nasze sumienie. A podatki i tak płacimy . przynajmniej były by wykorzystane w rozsądny sposób ! pozdrawiam
    15
    5
  • R E K L A M A
  • "@Joker" dnia 2 marca 2017 o godzinie 14:16:42 napisał:
    Przecież to rozdawanie nie od nas zależy. Oni rozdają za naszymi plecami. Błąd, zgodziliśmy się wybierając ich. Więc czyja to wina. Sami chcieliśmy dostawać te plusy z własnej kieszeni (my - czyli społeczeństwo).
    7
    6
  • "StudentkaPolitechniki" dnia 2 marca 2017 o godzinie 14:21:50 napisał:
    Pani Kasia uczyła mnie przez wiele lat , jest dla mnie wzorem do naśladowania !!! Wielkie brawo dla niej i innych kobiet za tak odważny krok ! A co do wypowiedzi na temat p. Katarzyny to nigdy nie widziałam lepszego nauczyciela.. Od strony ucznia różnie się ocenia osobę która nas uczy , zawsze jest taka sytuacja że z czymś mogę się nie zgodzić ale z biegiem czasu mogę p. Kasi podziękować. to ona będąc moją nauczycielko wskazała kierunek w którym do tej pory podążam !!!
    16
    8
  • "Emerytka" dnia 2 marca 2017 o godzinie 14:29:13 napisał:
    jestem już osobą w podeszłym wieku , jestem sama z mężem . Teraz już jest za późno. Jesteśmy tylko My . Popieram cały protest. Życie bez dzieci jest naprawdę smutne , nie każdego na to stać , musimy się jednoczyć !!!!
    21
    4
  • "Kamkam" dnia 2 marca 2017 o godzinie 14:37:02 napisał:
    Chyba odzywaja się Ci którzy chcieliby tu być a nikt ich nie zaprosił może trochę samemu trzeba ruszyć głową a nie pisać takie rzeczy kobietom które walczą o swoje zdanie i prawa a co do Pani Kasi... Jest to kobieta oraz nauczycielka godna naśladowania! Prosze popytać uczniów o zdanie na temat tej Pani... Dam sobie rękę uciąć że żaden z uczniów nie powie złego słowa na temat Pani Kasi pozdrawiam Panią która więcej gada niż myśli power!
    11
    7
  • "sumienie" dnia 2 marca 2017 o godzinie 14:37:42 napisał:
    Ludzie, lepiej się godzić na legalizacje tych zmian . Bronienie nic nie da, inaczej kolejny raz dojdzie do tragicznych zdarzeń typu : Matka wyrzuci dziecko do kosza , Kobieta umrze w cierpieniu po wykonaniu nielegalnej aborcji itp. Każdy ma własną wolę i sumienie :)
    13
    3
  • "Joker" dnia 2 marca 2017 o godzinie 14:38:13 napisał:
    "Przecież to rozdawanie nie od nas zależy"- A od kogo QRWA?! Jak społeczeństwo krzyczy DAJ to ten co chce być u władzy da. Nawet jak będzie trzeba innym ukraść, to on to zrobi. Słuchajcie ja wiem że jest ciężko. Zmiany na lepsze są robione szybko,chaotycznie i na kolanie(więcej straty niż korzyści). W wyborach głosowało 39% (jeśli się mylę to poprawcie) gdzie reszta społeczeństwa? Kasy w kraju coraz mniej, dług rośnie a wy krzyczycie DAJ. Zaczynają dodrukowywać PLN (nowy nominał 500PLN a to dopiero początek), wiecie czym to się skończy? Będziecie mieli w ch.. PLN za które G.... można kupić. Więc przestańcie krzyczeć DAJ a zacznijcie krzyczeć WYP.......Ć . Rząd (nie ważne jaka opcja polityczna)nie powinien się zajmować gospodarką i rynkiem pracy. Obywatele sobie poradzą naprawdę (oczywiście znajda się nowotwory ale będą one w mniejszości, ale jak zobaczą że trzeba robić bo nie będzie "za darmo" to zaczną robić)
    9
    5
  • "A" dnia 2 marca 2017 o godzinie 14:40:15 napisał:
    @ Emerytka - pewna bezdzietna znajoma mojej mamy, kiedy sama jeszcze miała małe dzieci, na pytanie dlaczego nie zdecydowała się z mężem na adopcję dziecka, odpowiedziała, że "cudze, nigdy". To jest dopiero smutne. Cudze, niekiedy może być cudowniejsze od własnego.
    7
    7
  • "@Joker" dnia 2 marca 2017 o godzinie 15:19:07 napisał:
    :):)
    1
    5
  • "antymoher" dnia 2 marca 2017 o godzinie 15:44:23 napisał:
    do "Joker" akurat z tym co teraz napisałeś się zgadzam.
    7
    4
  • "ConceptOfPower" dnia 2 marca 2017 o godzinie 15:46:36 napisał:
    Szanowna Pani StudentkoMedycyny. To jak się kto i czy zabezpiecza to jest prywatna sprawa każdej z danych osób. Finansowa również. Jeżeli ja chcę się zabezpieczyć, wypić piwo, pójść do kina itp. to tak dysponuję zarobionymi przez siebie pieniędzmi żeby wystarczyło. Nie proszę nikogo o pieniądze na zasadzie "bo mi się należy". Jeżeli chodzi o to kto będzie płacił na moją emeryturę to jestem za tym, żeby każdy odkładał dla siebie. I tyle. Ile odłoży, to będzie jego. Poza tym to jest dyskusja na inny temat - zmiany systemu emerytalnego, który swoją drogą upada. Zresztą, ja nikomu nie zabraniam mieć dziecka z in vitro. To prywatna sprawa każdej z par. Ale niech nie żąda, żebym się do tego dokładał. Tak jak tłumaczy Joker. Wszystkie "darmowe usługi" Państwa ktoś musi finansować - podatnicy. Podatki nigdy nie będą wykorzystywane lepiej niż własne pieniądze. Z prostej przyczyny - o cudze pieniądze człowiek nie dba jak o swoje. Więc podatki powinny być jak najniższe, żeby ludzie sami wydawali zarobione przez siebie pieniądze jak tylko chcą. I nikomu nic do tego. Prawicowcy o to walczą od dawna, a lewica ciągle traktuje ludzi jak stado baranów i uważa, że trzeba im pokazywać palcem jak mają żyć. Za swoje własne pieniądze.
    7
    7
  • R E K L A M A
  • "Kamkam" dnia 2 marca 2017 o godzinie 16:35:43 napisał:
    Hahaha no to teraz się uśmiałam
    2
    5
  • "k" dnia 2 marca 2017 o godzinie 17:08:34 napisał:
    Najważniejsze że jest dyskusja i oto chodziło Brawo.
    6
    0
  • "beretka" dnia 2 marca 2017 o godzinie 17:36:04 napisał:
    Bezpłodność to też choroba i powinna być leczona jak lumbago czy inna cholera z udziałem środków z NFZ.Im społeczeństwo biedniejsze tym bardziej wymaga socjalu. Pracy!!! Rządzący powinni zadbać o nowe miejsca pracy a wtedy socjal ograniczy się do minimum.A co robią rządzący? Rzucili na pożarcie tłumom 500+, żeby pozamykać usta i uzależnić czy wręcz ubezwłasnowolnić. Z pozdrowieniami dla tych, którzy głosowali na jedynie słuszną partię.
    15
    4
  • "@beretka" dnia 2 marca 2017 o godzinie 17:54:33 napisał:
    Zapłodnienie in vitro nie leczy bezpłodności, jest to zapłodnienie pozaustrojowe, po urodzeniu dziecka kobieta lub mężczyzna nadal jest bezpłodna/y. Bezpłodność można leczyć naprotechnologią i ta metoda jest refundowana.
    5
    8
  • "@beretka" dnia 2 marca 2017 o godzinie 18:04:13 napisał:
    Jeszcze trochę musisz postudiować, bo słabo u Ciebie ze zrozumieniem. Większość tu piszących nie jest przeciwko in vitro, ale jest przeciwko refundacji tego zabiegu. Chęć posiadania dziecka to sprawa całkowicie prywatna, nikomu nie zagraża, nie jest sprawą życia lub śmierci. A pieniądze na udane in vitro to bardzo duża kwota, i taka kwota często jest niezbędna do ratowania życia. In vitro jest jak operacja plastyczna dla poprawy samopoczucia. Zwolennicy in vitro zazwyczaj piszą na forach, żeby adoptować psy zamiast kupować z hodowli, te psy są bardzo nieszczęśliwe. Ale sami nie promują adopcji dzieci, one w domach dziecka czy rodzinach zastępczych są bardziej nieszczęśliwe niż zwierzęta w schroniskach. Dlaczego nie litujecie się nad nimi?
    4
    6
  • "oneb" dnia 2 marca 2017 o godzinie 18:14:43 napisał:
    Rozumiem, że żadna z tych pań nie brała ślubu kościelnego, nie chrzciła dzieci, nie prowadziła do I Komunii Świętej. Każda z nich występuje przeciwko Kościołowi, czyli go nienawidzi. Gdyby Kościół był im obojętny, nie gadałyby na niego publicznie.
    6
    19
  • "beretka" dnia 2 marca 2017 o godzinie 18:24:48 napisał:
    Psem wystarczy sie zaopiekować a dzieci trzeba kochać . Niekochane są nadal nieszczęśliwe.
    14
    4
  • "@oneb" dnia 2 marca 2017 o godzinie 18:42:57 napisał:
    Problem w tym, że nic nie rozumiesz. Nie wiesz na czym polega rozdział Kościoła od Państwa. Konstytucja jasno o tym mówi ale ten rząd ma to daleko nie powiem gdzie.
    15
    3
  • "abc" dnia 2 marca 2017 o godzinie 20:02:45 napisał:
    oneb posłuchałbyś może co o rozdziale Kościoła o Państwa mówi Papież: "Państwo laickie (łac. laicus – świecki, gr. laikós – ludowy, od laós – lud) to takie, w którym występuje wyraźny rozdział Kościoła od państwa. Żadna religia bądź Kościół nie ma wpływu na sprawy państwowe. W krajach tego typu obywatelom gwarantuje się wolność i niezależność wyznaniową oraz swobodę praktyk religijnych. W takim typie państwa religie czy kościoły nie posiadają uprzywilejowanej pozycji, obowiązuje całkowity ich rozdział od struktur państwowych – państwo przyjmuje postawę neutralności wobec wierzeń i poglądów religijnych oraz światopoglądu obywateli. Neutralność oznacza tutaj jedynie zagwarantowanie swobód wyznaniowych na poziomie indywidualnym, nie zapewnia z kolei takich praw kościołom jako instytucjom"
    17
    1
  • "ConceptOfPower" dnia 2 marca 2017 o godzinie 23:04:52 napisał:
    Beretka ma chyba rozdwojenie jaźni. Z jednej strony domaga się socjalu, a krytykuje prawdziwie socjalistyczny program obecnie rządzącej partii, czyli 500+. To o co jej chodzi, bo ja nie rozumiem?Ma być socjal, czy ma go nie być? Co do refundacji zabiegów in vitro. Mój znajomy zachorował na nowotwór. Od tego roku NFZ nie refunduje specjalnych zastrzyków, które są niezbędne do jego leczenia. Koszt jednego to 350 zł. Chłopak potrzebuje bodajże czterech dawek w miesiącu, co daje łącznie 1400 zł. Żona, kilkuletnie dziecko, drugie w drodze. Pracował legalnie od kilku lat, wszystkie składki były odprowadzane zgodnie z prawem. I co? Jesteście w stanie spojrzeć mu prosto w oczy i powiedzieć, że nie dostanie refundacji, bo są dużo pilniejsze potrzeby jak np. refundacja in vitro? Bo jakaś para nie może mieć dziecka, ale bardzo chcą. Ale jego chęć i wola do życia się nie liczą? Wasze myślenie jest nie tylko nieekonomiczne, ale (może przede wszystkim) niemoralne.
    7
    8
  • R E K L A M A
  • "ja" dnia 3 marca 2017 o godzinie 10:44:20 napisał:
    Pani Kasiu co się porobiło. Była Pani radną z PO w 1 kadencji i było O.K., ale dalej to żenada. Do Zamojskiego i do PIS też by się Pani przeniosła, byle by tylko dali 1 na liście do Rady Miasta. Z bólem ale mogę zrozumieć. Do KODu, tego nie. A jakie postulaty. Alimenty - to pierwsze wasz szef Kijowski niech reguluje. Koncepcja - ma Pani dostęp bez problemu, bo to widać u Pani. Proszę o refleksję Panią.
    11
    7
  • "antymoher" dnia 3 marca 2017 o godzinie 11:53:15 napisał:
    Do "ja" Nie jestem zwolennikiem działalności Pani Katarzyny ale to co wypociłeś to czyste buractwo.
    6
    9
  • "spec" dnia 3 marca 2017 o godzinie 11:54:46 napisał:
    do "ja". Z tymi ostatnimi zdaniami to lekkie przegięcie. Pani Kasia to kobieta i nie powinno się jej obrażać w taki sposób. Zgadzam się, że dużo jest do zarzucenia Pani Katarzynie i z tą tezą o zdobywaniu "jedynki" zgadzam się w 100%. Jeżeli chodzi o Kijowskiego to chyba temat nieaktualny? Facet sobie pozamiatał, a KOD to nie Kijowski - to ludzie, którzy go tworzą. Niech dziewczyny protestują bo mają do tego prawo. Ja je popieram w 100% - Panią Kasię w tej kwestii również - choć nie przepadam za nią. Ale Pani Kasia to nie protest - tak jak protest to nie Pani Kasia. Protest to te wszystkie kobiety, które w dniu swojego święta pojawią się na demonstracji. Nie przywalą nikomu pałą i nie będą rzucać jajami. Po prostu przyjdą wyrazić swoje zdani. Dajmy im już więc spokój i podziwiajmy za odwagę i determinację nawet jeżeli ktoś się z ich postulatami nie zgadza.
    9
    7
  • "xxx" dnia 3 marca 2017 o godzinie 13:27:11 napisał:
    ktoś wie jak się nazywa ta panienka od 0:57 sekundy ? https://www.youtube.com/watch?v=lo4hdPg94ys
    3
    0
  • "yyy" dnia 3 marca 2017 o godzinie 13:37:44 napisał:
    http://roztocze.net/potrzebna-krew-dla-lukasza/
    2
    0
  • "beretka" dnia 3 marca 2017 o godzinie 17:16:20 napisał:
    @ ConceptOfPower. Masz rację w spawie refundacji na leczenie raka. No masz rację!
    6
    1
  • "@spec" dnia 3 marca 2017 o godzinie 20:42:14 napisał:
    jaką determinację, jaką odwagę, o czym ty mówisz? Obrzucanie błotem innych , a tak wyglądają te ich protesty, to ani odwaga ani determinacja.
    8
    7
  • "Kasia" dnia 5 marca 2017 o godzinie 20:10:27 napisał:
    Marny clip- nie przyjdę
    5
    3
  • "oneb" dnia 5 marca 2017 o godzinie 21:38:26 napisał:
    Kobiety wszystkich płci, łączcie się!
    6
    2
  • "oneb" dnia 5 marca 2017 o godzinie 22:05:04 napisał:
    I jeszcze kolejne z dzisiaj z W-wy "Aborcja w obronie życia!", "Mam gender i nie zawaham się go użyć!"
    3
    3
  • R E K L A M A
  • "beretka" dnia 5 marca 2017 o godzinie 23:11:30 napisał:
    Królowa Elżbieta II, królowa Danii Małgorzata II ,Theresa May, Beata Szydło, Erna Solberg ( Norwegia), Kersti Kaljulaid ( Estonia), Kolinda Grabar (Chorwacja), Simonetta Sommaruga ( Szwajcaria), Dalia Grybauskaite (Litwa)- to szefowe państw lub rządów w Europie. Teraz do wyborów szykuje się we Francji też kobieta. Coś się dzieje. Wygląda na to, że testosteron stał się niebezpieczny dla świata. Nie jestem feministką ale cieszę się, że kobiety udowadniają, że są nie tylko pracowite ale również mądre.
    1
    4
  • "Joker" dnia 6 marca 2017 o godzinie 11:40:47 napisał:
    @"beretka" -"Królowa Elżbieta II, królowa Danii Małgorzata II" fucha dożywotnia forma reprezentacyjna mało znacząca w polityce międzynarodowej. "Theresa May"- zobaczymy jak pokieruje krajem po wyjściu z EU. "Beata Szydło"- marionetka a bardziej pacynka pana Prezesa. "do wyborów szykuje się we Francji też kobieta" - z faszystowskiej skrajnej prawicy ;P "udowadniają, że są nie tylko pracowite ale również mądre." Po tych przykładach śmiem wątpić
    1
    1
  • "Elżbieta." dnia 7 marca 2017 o godzinie 0:06:48 napisał:
    " Czego się boicie? Samych siebie się boicie" To do tych, którym nie podoba się fakt, że kobiety walczą o prawa do godnego traktowania przez partnerów, lekarzy- ogólnie społeczeństwo.
    3
    4
  • "on" dnia 8 marca 2017 o godzinie 8:21:13 napisał:
    No chłopy BEZ JAJ z KOD-u ,Nowocześni i POpaprańcy marsz na manifestację. Okazja do pokazania się.
    6
    2
  • "A" dnia 8 marca 2017 o godzinie 9:26:04 napisał:
    To niech się same szanują.
    2
    1
  • "Anonim" dnia 8 marca 2017 o godzinie 9:34:14 napisał:
    to dzisiejszy news ? Żenująca propaganda towarzyszu
    3
    4
  • "Zamość" dnia 8 marca 2017 o godzinie 10:16:06 napisał:
    Są tutaj głosy, że in vitro nie leczy z niepłodności-tak samo leki obniżające ciśnienie nie leczą z nadciśnienia, insulina, czy tabletki nie leczą z cukrzycy, wziewne leki nie wyleczą palaczy z POChP.Leki te są refundowane.Wiekszość tych ludzi choruje na własne życzenie.Dlaczego osobie, która jest świadoma szkodliwości palenia papierosów mamy fundować leczenie, czy alkoholikowi nową świeżą wątrobę? Poza tym, nie można nikomu narzucać swojego światopoglądu ( nie każdy Polak/a jest katolikiem), każdy ma swoje sumienie.Odmowa wypisania recepty na antykoncepcję powinna mieć jedynie uzasadnienie medyczne, a nie moralne, ponieważ antykoncepcja hormonalna jest jak najbardziej metodą legalną.
    6
    7
  • "mieszkanka ze Starówki" dnia 8 marca 2017 o godzinie 10:51:36 napisał:
    Czy ktoś pogoni dzisiaj te wiedźmy,niech idą do lasu, ja mam chorego męża,nie życzę sobie żeby znowu ktoś darł się i zakłócał spokój. Czy nie mogą władze miasta przeznaczyć inne miejsce na te spędy? Do cholery, kto zdecydował, że wszelkie imprezy mają być na Rynku Wielkim, Na Starówce mieszkają od dziesiątków lat ludzie i ciągle jest jakieś wariactwo!
    7
    4
  • "Ja" dnia 8 marca 2017 o godzinie 11:36:24 napisał:
    Durne babska, ja tez jestem kobieta i nie czuje sie pokrzywdzona w zaden sposob przez panstwo, antykoncepcja jest dostepna bez problemu, tania, darmowa byc nie musi, opieka ginekologiczna i poloznicza jest dobra, nie czuje sie dyskryminowana przez mezczyzn, aborcja w Polsce jest okreslona ustawowo. In vitro proszę bardzo, ale z własnej kieszeni, nikt nie będzie lożyl na czyjes fanaberie.Co te baby chca? Maja chyba baaardzo duze kompleksy ( jakbym tak wygladala jak te z filmiku tez moze bym miala )albo to czysto KODowsko-ubecko-lewacka gra. A alimenty niech najpierw wasz cap Kijowski zaplaci. Pozdrawiam.
    6
    3
  • "ja-ja" dnia 8 marca 2017 o godzinie 12:23:05 napisał:
    O fakt. Tobie nie potrzeba dotacji do zdrowia fizycznego, tylko konsultacji w sprawie pewnych niedomagań sfery psychologicznej. Jak to zazwyczaj bywa w świecie ekstremizmu wojującego z nieistniejącym UB, obowiązek szkolny również zbagatelizowałaś, kładąc go na szali z teorią spisku. Cóż bardziej podrajcuje niedouczoną gawiedź, niż wiara w spiski tych no, komunistów, lewaków, kosmitów, iluminatów i sodomitów. Wymieniać dalej?
    3
    3
  • R E K L A M A
  • "Zainteresowany" dnia 8 marca 2017 o godzinie 12:38:10 napisał:
    A MIOTŁY DO LATANIA BĘDĄ.
    7
    3
  • "Международный женский день" dnia 8 marca 2017 o godzinie 14:30:50 napisał:
    W Warszawie i Krakowie zebrało się po ok. 100 kobiet. Jak w Zamościu przyjdzie tych kilka z filmiku plus radna mająca parcie na szkło oraz okrawki z Nowoczesnej i PO, to i tak będzie można sukces odtrąbić. Redaktorzy z Roztocza - odpalajcie kamerę i aparat. Tylko pamiętajcie, aby umiejętnie obiektywy ustawiać, żeby robiło to namiastkę zgromadzenia...
    5
    3
  • "wesoły Romek" dnia 8 marca 2017 o godzinie 15:14:21 napisał:
    Kiepska pogoda więc cały ten tłum schowa się pod schodami Ratusza -taka będzie frekwencja!!!
    5
    1
  • "facet" dnia 8 marca 2017 o godzinie 16:41:56 napisał:
    :8-| " Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości." M. Twain
    1
    1
  • "@ " ja"" dnia 15 marca 2017 o godzinie 21:18:07 napisał:
    Ale jad sie sączy!!! Trzeba by było iść do dentysty i kanały jadowe zacementować. Podać adresy gabinetów?
    1
    0
  • "beretka" dnia 15 marca 2017 o godzinie 21:21:49 napisał:
    @ " Ja". Pozdrowień nie przyjmuję!!!
    1
    0


UWAGA!! Komentarze zawierajace więcej niż 1 link(adres strony) są blokowane automatycznie przez system antyspamowy. Publikacja ich wymaga interwencji administratora. Aby opublikować więcej niż jeden link zalecamy publikację ich w kolejnych komentarzach.

Zapoznałem się z regulaminem usługi dostępnym na stronie(www.roztocze.net/regulamin-kometarze/) i akceptuję jego postanowienia.

Anty-spam:

minutę temu
3 X TAK - już to gdzieś towarzysze prz...
5 minut temu
krócej to można określić: oszołomst...
cyanide3 6 minut temu
Komu-na, Komu-nie...
observer
ciastoch i demokracja ????? Smoleń powi...
Thomas
nowa ordynacja@ jeżeli faktycznie opozy...
nowa ordynacja
Jak nowa ordynacja wejdzie w życie, to ...
.
Słyszeliście, że Emanuel Macron zaczy...
.
Ogromny brak szacunku dla protestującyc...
magnar
Tak pół żartem, pół serio wszystko ...
chyba żartujes...
Każdemu wolno dziś sądzić co chce na...
Kosh
Nie ma czegoś takiego jak "wolność". ...
pl
Lul. Kiedyś przechodziłem obok podobne...
ciekawy
Tak mnie zainteresowało - pod sądem pr...
Horn
Akurat na zakupach koło sądu byłem. N...
zamościak
To już mogli sobie grilla uruchomić, n...
Komentarze publikowane powyżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
R E K L A M A B A N N E R III
Copyright © 2017 Fundacja im. Bernardo Morando. Wszelkie Prawa Zastrzeżone
ARCHIWUM lata 2000-2010 ROCZNIKI 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017