R E K L A M A

Z I P

Społeczeństwo i patriotyzm | ZamośćRobert Moteka5 października 2016 FACEBOOK | 5159 Twitter E-mail Skopiuj link Skomentuj | 46 komentarzy

“1:0 dla polskich kobiet”

Czarny Poniedziałek w Zamościu. 03.10.2016 r. fot: Robert Moteka
R E K L A M A    B O A R D

Sejmowa komisja sprawiedliwości i praw człowieka opowiedziała się za odrzuceniem obywatelskiego projektu ustawy antyaborcyjnej, wywołującej tyle skrajnych emocji w ostatnich dniach.

Wniosek o odrzucenie projektu złożył poseł PiS Witold Czarnecki i posłowie PO. W czwartek (06.10) podczas posiedzenia plenarnego, Sejm zajmie się wnioskiem i projektem ustawy. Los jej ostatecznie nie jest jeszcze przesądzony. Ten projekt rozpalił również zamojskie środowiska o czym pisaliśmy w miniony poniedziałek.

 

Warto dodać, że wniosek o odrzucenie projektu poparli posłowie PiS.

Szczegóły sejmowych wydarzeń dla roztocze.net wyjaśnia posłanka Nowoczesnej Kornelia Wróblewska.

Autor: Robert Moteka
R E K L A M A    B A N N E R   I
Komentarze publikowane poniżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT. Jednocześnie informujemy że korzystając z naszych stron pozostajesz anonimowy tak długo, aż sam nie zdecydujesz inaczej. Twoje dane osobowe w postaci Adresu IP są zapisywane dopiero wtedy gdy zostawiasz w roztocze.net swój komentarz. PRZECHOWYWANIE DANYCH: Twoje dane osobowe przechowujemy jedynie tak długo, jak jest to rozsądnie uznane za konieczne do realizacji celów, dla którego zostały zgromadzone, lub do zachowania zgodności z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi raportowania. PRZEKAZANIE DANYCH: Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. ZMIANA I USUNIĘCIE DANYCH: Każdy użytkownik ma prawo w każdej chwili do uzyskania informacji o swoich danych, możliwość ich poprawiania (jeśli jest to technicznie możliwe) oraz usunięcia poprzez przesłanie odpowiedniej informacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: redakcja@roztocze.net. Roztocze.net zapisuje na Twoim urządzeniu pliki cookie, więcej na ten temat możesz przeczytać na stronie PLIKI COOKIE. Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych możesz przeczytać na stronie POLITYKA PRYWATNOŚCI
KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
  • "PO-PiS:)" dnia 5 października 2016 o godzinie 22:02:06 napisał:
    Brawa dla Pań!!! Jakoś tym pseudoliberałom z PO, czy pseudosocjalistom z SLD itd. nie udało się do tej pory przeciwstawić żądaniom jedynie słusznego organu (ePiS-coPATu). Zawsze byli "za a nawet przeciw" Przypomnijcie sobie wypowiedzi i działania Tuska, Kopacz, czy innych Palikotów. O takim Gradzie , który cały czas wspierał zaostrzenie ustawy antyaborcyjnej nie wspominając ,bo po co? Obawiam się jednak, że Nowoczesna też się okaże kolejną "pragmatyczną" PO i pokaże, po czasie (słownych) walk z organizacją , która "wymodliła" sobie nieruchomości, kasę, wpływy, ulgi i przywileje...,że polityka powolnych ustępstw nie jest taka zła... Tacy są politycy. Smutne Dzisiaj brawa dla Pań!!!
    R E K L A M A
  • "buehe" dnia 5 października 2016 o godzinie 23:42:21 napisał:
    https://www.facebook.com/PRAWAStronaMedalu/videos/1813842298831226/
  • "1:0 dla nowoczesnej" dnia 6 października 2016 o godzinie 0:56:00 napisał:
    najpierw nowoczesna wzywa polskie kobiety do natychmiastowego protestu przeciwko projektowi obywatelskiemu, po czym posłowie i posłanki nowoczesnej przesuwają dyskusję nad projektem do stycznia. jak tak bardzo im nie leży, dlaczego nie próbują go w całości odrzucić, tylko czekają? Wydutkali polskie kobiety?
  • "Anka" dnia 6 października 2016 o godzinie 8:17:34 napisał:
    Manipuluj, manipuluj i kłam - a my i tak wiemy kto stanął za nami i walczył o nasze prawa. Kaczyński się przestraszył i próbuje sztuczek prawnych i zmiany przez drugi projekt. Jak zwykle wszystko pod osłoną nocy ale z nami dziewczynami nie wygra.
  • "dgdsrg" dnia 6 października 2016 o godzinie 8:53:58 napisał:
    Lewaki i komuniści z PiSu przestraszyli się, że im koryto wyschnie, widać tego się boją.
  • "Joker" dnia 6 października 2016 o godzinie 9:02:54 napisał:
    Na foto nr 2 wyglądają jak narodowcy kilkanaście lat temu
  • "Anonim" dnia 6 października 2016 o godzinie 9:32:42 napisał:
    "Bądź pierwszy i skomentuj artykuł lub sytuację. Komentarze czasowo wyłączone nieaktywne."
  • "Anonim" dnia 6 października 2016 o godzinie 9:33:08 napisał:
    "dgdsrg" co to za POjeb ?
  • "Bolo" dnia 6 października 2016 o godzinie 9:39:11 napisał:
    Z wypowiedzi PIS, PO, Nowoczesnej, Kukiza wiadomo było, ze projekt obywatelski nie PIS zaostrzający aborcję nie przejdzie. Faktem jest, że rzeczywiście kobiety nie mają się na kim oprzeć, nawet na PO i na Nowoczesnej. Przypomnieć tu należy, że odrzucony wcześniejszy projekt ustawy antyaborcyjnej łagodzący obecną ustawę poparło 13 posłów z PO i 2 z Nowoczesnej i zagłosowało tak jak PIS. Dziwne jest stanowisko Nowoczesnej, że chciała to ciągnąć do stycznia, dlaczego tylko do stycznia a nie na przykład do maja. Może celem było aby kobiety pochodziły sobie na czarne marsze jeszcze parę miesięcy i popluły na PIS. Mam cichą nadzieję, że kobiety zaczną więcej czytać z różnych źródeł a nie tylko będą oglądać telewizję obojętnie jaką i wyrobią sobie własne zdanie.
  • "Przyjaciel" dnia 6 października 2016 o godzinie 10:31:26 napisał:
    PIS znalazł się w poważnych tarapatach . Po raz kolejny sprawdziło się stare polskie powiedzenie "gdzie diabeł nie może......." ( tym razem rozumiane w dobrym tego słowa znaczeniu). To nie Trybunał Konstytucyjny , to nie uchodźcy , to nie "Misiewicze" mogą pogrążyć "dobrą zmianę" ale polskie Kobiety. Dzisiaj ( zbyt późno) tą oczywistość doskonale zrozumieli posłowie PIS głosując za odrzuceniem projektu ustawy, którą jeszcze kilka dni temu usilnie popierali. Ale co na to ci wszyscy, którzy byli autorami w/w projektu, w tym również Kościół ( pod projektem podpisało się ok 500 tys. obywateli)i wierzyli , ze PIS tak jak obiecał pomoże im. ( w zamian za to oddali swój głos na PIS przy urnach wyborczych). Po prawie roku rządów "dobrej zmiany" fakty są takie , ze PIS niestety oszukał swoich wyborców. Jak z tego wybrnie, czas pokarze. Jedno jest pewne, musi coś zrobić ( temat zastępczy z Tuskiem nie wystarczy ), ponieważ znalazł się na równi pochyłej o czym dobitnie świadczą ostatnie sondaże ( już tylko 30% i ciągle spadają)
    R E K L A M A
  • "Józef Bąk" dnia 6 października 2016 o godzinie 11:25:18 napisał:
    Zadyma w postaci "protestu kobiet" się udała. Mimo, że jest to margines, to poprawność POlityczna zwyciężyła, bo brakuje zdecydowania w działaniu. Miernoty się motaja i taki jest efekt.
  • "Za cudzołóstwo - trzeba karać!" dnia 6 października 2016 o godzinie 11:38:20 napisał:
    Całkowita (lub prawie całkowita) delegalizacja aborcji będzie połowiczna bez delegalizacji i penalizacji niewierności małżeńskiej (czyli cudzołóstwa) - cudzołóstwo jest bardzo ciężkim pogwałceniem dobrowolnie powziętej umowy. Władzom cywilnym przysługuje moralne prawo do karania cudzołóstwa i że w sposób roztropny i mądry należy dążyć do wprowadzenia takiego prawa, jako najlepszego rozwiązania w tej materii.
  • "andrzej" dnia 6 października 2016 o godzinie 11:39:09 napisał:
    Popieram.
  • "observer" dnia 6 października 2016 o godzinie 11:54:03 napisał:
    nie oszukujmy się - to tylko zawieszenie problemu, chociaż niewątpliwy sukces anty-pisu. Ale nie o tym chciałem napisać. Wczoraj usłyszałem - na żywo - wypowiedź p/osła (niepotrzebne litery skreślić) niejakiego Liroya - brak mi słów. To jest poziom parlamentaryzmu Białorusi, Mongolii, Burkina Faso? - nie wiem. Ale na pewno nie chciałem obrazić tych ostatnich.
  • "oneb" dnia 6 października 2016 o godzinie 13:02:20 napisał:
    Popieram premier Szydło, szkoda, że trzeba było na to czekać aż 8 lat, Po, PSL, SLD nie były zainteresowane pomocą niepełnosprawnym, ich rodzinom, kobietom z trudnymi ciążami, itd. ""Jako premier czuję się odpowiedzialna za ochronę życia i poziom dyskusji na ten temat. Szanujmy różne poglądy" - apelowała. Zaprezentowała także trzy zobowiązania rządu ws. ochrony życia ludzkiego: "Do końca roku przygotujemy program wsparcia dla rodzin, które zdecydują się na urodzenie dzieci z tzw. trudnych ciąż, program wsparcia dla rodzin, które wychowują dzieci niepełnosprawne i program wsparcia dla kobiet, które zdecydują się donosić ciążę w sytuacji, która jest dla nich trudna. Zapraszam wszystkie kluby do prac nad projektem" - powiedziała premier. "W czasie prac nad budżetem rząd zgłosi poprawki zabezpieczające finansowanie powyższego programu. Zostanie też przeprowadzona akcja społeczna promująca ochronę życia" - dodała. http://fakty.interia.pl/polska/news-obywatelski-projekt-komitetu-stop-aborcji-odrzucony,nId,2286297
  • "Przyjaciel" dnia 6 października 2016 o godzinie 13:58:47 napisał:
    Tak pani Szydło przedstawiła zobowiązania rządu, które bez wątpienia są bardzo ważne ale nie oczekiwane, ponieważ nie powiedziała nic na temat stanowiska rządu w sprawie aborcji. Nie złożyła zobowiązania, ze rząd popiera zakaz aborcji a przecież dokładnie o to ( i tylko o to ) chodziło autorom i zwolennikom projektu ustawy. Wyobrażam sobie jak bardzo czują się zlekceważeni i oszukani ci wszyscy którzy uwierzyli PIS-owi ( ja do nich nie należę ) w jego deklaracje wyborcze w sprawie obrony życia. Nie takich deklaracji jakie dzisiaj padły z ust pani Premier oczekiwali zwolennicy projektu ustawy . Deklaracje pani Szydło były jedynie nieudolną próbą odwrócenia uwagi od setna sprawy. Zapewne po tej obłudzie wyborcy dobrze się zastanowią zanim oddadzą swój głos na PIS.
  • "beretka" dnia 6 października 2016 o godzinie 21:57:15 napisał:
    Jestem wielką fanką tej pani w niebieskiej sukience.
  • "z_boku" dnia 6 października 2016 o godzinie 23:12:28 napisał:
    "Deklaracje pani Szydło". Ktoś ma wątpliwości, kto jest faktycznym premierem rządu pani premier Szydło? Był już Kazio Marcinkiewicz, ten sam schemat. Jest premier a rządzi kto inny.
  • "@ 2; 5" dnia 7 października 2016 o godzinie 6:32:52 napisał:
    żenujący skowyt skompromitowanych oszołomów typu Kopacz, Budka, Siemoniak, Komorowski. Wstyd
  • "Adam C." dnia 7 października 2016 o godzinie 9:11:08 napisał:
    DWA DO ZERA DLA PIS ALE TO PYRRUSOWE ZWYCIĘSTWO PIS. - 1 do 0 Projekt został odrzucony, aczkowiek zwolennicy aborcji w sejmie chcieli go przeczołgać do stycznia, chyba tylko po to aby marsze KOD miały paliwo do swoich marszów. - 2 do O zwolennicy aborcji pokazali że są za aborcją, celem ich powinno być odrzucenie projektu obywatelskiego, nieprawdaż? - 3 do zera dla PiS - organizacja proaborcyjne nie przedstawiły własnego projektu ustawy łagodzącego aborcję. A tak na marginesie ile domów samotnej matki jest prowadzonych przez organizacje feministyczne,. czy są jakieś fundacje tych co tak protestują? ------------------------------------------ Obłuda i fałsz Platformy Obywatelskiej i zwolenników aborcji - przez 8 lat rządów Platformy Obywatelskiej i po 8 latach rządów mówi się teraz o zgniłym kompromisie sprzed 20 lat. Co zrobiła Platforma Obywatelska w kierunku liberalizacji ustawy antyaborcyjnej - zrobiła dosłownie nic. Jeżeli ustawa antyaborcyjna jest taka zła to dlaczego jej nie zmieniono?? PO miałaby głosy. Widzimy jedną wielką hucpę Platformy obywatelskiej, platformie nie chodzi i o ten projekt - to ma być paliwo do dalszych demonstracji min. przynajmniej do stycznia - bo do tego czasu projekt miał być odłożony w komisji. W walce o aborcję PiS poparł projekt antyaborcyjny na zapisany na dwóch kartkach organizacji pro life i płaci za to cenę. Ale w tym wszystkim został sam. To co szokuje to postawa Episkopatu, nie było mszy za życie, były tylko oddolne inicjatywy księży. Nie słyszałem, by ci co głosowali za aborcją zostali ekskomunikowani z kościoła.
    R E K L A M A
  • "Jobot" dnia 7 października 2016 o godzinie 9:29:02 napisał:
    @Przyjaciel Wiesz jak byly zbierane te podpisy pod tym projektem??? Przewaznie w kosciolach, po mszy w ktorej trakcie ksieza niejednokrotnie naklaniali do podpisywania list twierdzac ze kto jest "prawdziwym katolikiem" ten powinien podpisac bo to jest zgodne z nauka kosciola. I wiekszosc parafianek, przewaznie osob starszych dla ktorych ksiadz jest wyrocznia i autorytetem podpisalo nawet nie czytajac i nie wiedzac oraz nie rozumiejac co podpisuje. Co gorsze niekiedy argumentem bylo to ze niby robia to dla dobra wlasnych wnuczek co juz jest chore i jest zwykla manipulacja. Trudno winic starsze osoby o to ze podpisaly taka liste bo jestem przekonany ze robily to w dobrej wierze z troski o swoje corki, wnuczki i prawnuczki. Raczej nalezy potepic osoby ktore do tego naklanialy stosujac rozne chwyty w tym manipulacje. Ja juz slyszalem w kosciele rozne rzeczy od ktorych mrozilo mi krew w zylach bo nie do pomyslenia bylo dla mnie ze takie rzeczy moze wygadywac ksiadz. M.in. jak ksiadz nawolywal do bojkotu szczepien dziewczat przeciwko rakowi szyjki macicy bo wedlug niego glownym powodem nowotwora tego organu jest czeste wspolzycie i to z wieloma mezczyznami. Ze ta szczepionka nie sluzy temu zeby uchronic kobiety przed rakiem szyjki macicy tylko temu zeby mogly sie puszczac (z gory przepraszam za sformulowanie). I wiele osob szczegolnie starszych w to uwierzylo. Prawnicy z Ordo Iuris sa naprawde dobrymi fachowcami wiec nie wierze ze sami przygotowali takiego gniota prawnego. Juz studenci prawa lepiej by sie postarali wiec tym bardziej nie sadze by tak dobrzy prawnicy jacy tam sa zrobili taki bubel. Jestem przekonany ze to bylo zlecenie od wladz PiS zeby nie bylo na nich, zeby mozna to bylo przemycic jako wole obywateli. Najlepszym dowodem na to moze byc fakt ze przeglosowali ten projekt do dalszych prac w komisji. Tyle ze ani Episkopat ani PiS nie spodziewali sie takiej odpowiedzi nie tylko ze strony Polek ale i swiatowej opinii publicznej. Przestraszyli sie stad ekspresowe glosowanie w komisji i w sejmie za odrzuceniem. Episkopat tez sie przestaszyl bo i tak juz skapa taca uszczuplila by sie jeszcze bardziej. A PiS juz nie ma z czego dac Episkopatowi kasy.
  • "Jobot" dnia 7 października 2016 o godzinie 9:38:39 napisał:
    @Adam C. Wypunktowal bym te Twoje klamstwa ktore napisales i bzdury ale daruje sobie bo ludzi chorych po prostu mi szkoda i nie lubie kopac lezacego. Taka mala uwaga. Tutaj nikt nie jest za aborcja. I za tym nie byli tez protestujacy ludzie w tym kobiety. Szkoda ze tego nie zrozumiales w tym swoim malym i ograniczonym swiecie. Za duzo TVP ogladasz ;) I od razu uprzedzam zarzut ze TVN czy Polsatu nie ogladam (no moze czasami jakis film - rowniez w TVP) ;) Szkoda mi na te telewizje czasu bo wszystkie piora mozg jednakowo ;)
  • "Adam C." dnia 7 października 2016 o godzinie 10:21:30 napisał:
    No właśnie czy organizacje antyaborcyjne przedstawiły swój własny projekt?? Na miejscu tych Pań chociażby protestujących w Zamościu głęboko zastanowiłbym się czy projekt proaborcyjny był, tak aby go przedstawić w sejmie?? PRZYPOMINAM NIE ZOSTAŁ PRZEDSTAWIONY ŻADEN PROJEKT USTAWY PROABORCYJNEJ, DLA PRZYPOMNIENIA PROJEKT PROLIFE LICZYŁ ZALEDWIE DWIE STRONY - TUTAJ BARDZO BYM SIĘ ZASTANOWIŁ PONIEWAŻ COŚ JEST NIE TAK. Śmiało można postawić tezę jesteśmy za aborcją, ale jesteśmy przeciwko niej. Sejm jako najwyższa władza ustawodawcza jest od tego aby takie projekty tworzyć przyjmować od obywateli itd. jako projekty społeczne. PiS nie tworząc własnego projektu dot. aborcji przyjął w ciemno, projekt organizacji prolife - skoro ni wypracował swojego projektu tym bardziej nie powinien procedować cudzego projektu. Twarzą tego protestu została Krystyna Janda w zasadzie to ona go zainicjowała. Nie zauważyłem w tej materii aktywności Mateusza Kijowskiego, co najwyżej był mało widoczny. Z drugiej strony jedna z twarzy anty aborcji jest Tomasz Terlikowski, od niedawna były redaktor naczelny Frondy, a teraz poszedł na miesiąc urlopu - można poczytać o tym na Pudelku, a także o zapowiedzi procesu przeciwko sokowi z buraka. Kończąc odnoszę wrażenie, że coś jest nie tak.
  • "Adam C." dnia 7 października 2016 o godzinie 10:50:42 napisał:
    Jobot@ Jesteś chory z nienawiści, ale podstawą tej nienawiści jest niewiedza, nie ważne z jakiego powodu ale niewiedza. To jest typowa retoryka i narracja człowieka którym kierują negatywne emocje takie jak nienawiść czy hejt - stosującego argumentację co ma piernik do wiatraka. Chore emocje a w twoim wypadku napastliwe ataki na zasadzie ad persona powodują brak racjonalnej argumentacji. Ten brak wynika z głębokiej niewiedzy. Mógłbym napisać dosadniej, ale z pewnością zrobiłbyś z siebie ofiarę ultrakatolika itd.. zrobiłbyś z siebie ofiarę tylko i wyłącznie z tego powodu, że nie potrafisz podać kontrargumentacji, a może boisz się kompromitacji? Nie trzeba należeć do partii aby być komunistą, nie trzeba iść do lekarza, żeby stwierdzić że ktoś jest chory, Jak zwykle błysnąłeś,a tak naprawdę gubisz się w wszystkim tym co pleciesz nie tylko w tej sprawie. Czy TVN czy Polsat pierze mózgi - nie wiem nie oglądam - wiec jak to jest nie oglądasz a wiesz co tam jest? Czy to się nie kłóci?? Jobocie już zaczynasz od wyzwisk, uciekania tym sposobem od tematu, niewygodnego tematu. Skoro zadałeś sobie trud odpowiedzi, aczkolwiek nie musiałeś tego robić, zadeklarowałeś że możesz wypunktować moje kłamstwa które rzekomo ja napisałem to po prostu zrób to . Ten portal przedstawił relację z czarnego marszu, ale przedstawił swój punkt widzenia, jak również możliwość dyskusji na argumenty. lansujesz tezę o nieomylności na zasadzie nie ważne czy klamnięczy mówię prawdę dlatego że zawsze mówię prawdę. No cuż klamstwo jest wykladnikiem prawdy.,
  • "Adam C." dnia 7 października 2016 o godzinie 10:51:25 napisał:
    Jobot zrób to jeżeli potrafisz :)
  • "Przyjaciel" dnia 7 października 2016 o godzinie 12:05:23 napisał:
    do "Adam C" O co ci człowieku chodzi ??? Spróbuj w swoje teksty wkładać mniej emocji bo jak do tej pory twoje wpisy to przysłowiowe "masło maślane"
  • "Jobot" dnia 7 października 2016 o godzinie 12:06:39 napisał:
    @Adam C. O jakim projekcie protestujacych Ty piszesz??? Przeciez wszyscy wszem i wobec trabili ze PROTESTY NIE SA ZA ABORCJA a jedyne co chca aby pozostal obecny kompromis jaki zostal osiagniety bodajze w 1993 r. wiec po co komu nowy projekt. Nie chcieli po prostu nowelizacji ustawy w takiej formie w jakiej przeszla do komisji bo to gniot. To nie byly protesty za aborcja tylko za tym zeby pozostaly te przepisy takie jakie sa. A i tak sa jedne z najbardziej rygorystycznych w Europie. Ty nawet nie wiesz o czym piszesz... cyt. "No właśnie czy organizacje antyaborcyjne przedstawiły swój własny projekt??" A projekt Ordo Iuris to jaki projekt i jakiej organizacji? Ja chory z nienawisci??? Do kogo??? Do czlowieka ktorego nie znam, do jakiegos loginu w necie? Za co mam nienawidzic??? Za to ze ktos sie ze mna nie zgadza??? Moze Ty tak masz wiec nie mierz wszystkich swoja miara. Czlowieku to co wypisujesz jest chore i pokazuje ze masz powazne problemy ze soba. Ja wiem ze Prezes lubi szukac sobie wrogow na zasadzie jak nie jestes ze mna to jestes przeciwko mnie albo jak nie wyznajesz moich pogladow to znaczy ze jestes przeciwko mnie ale wyobraz sobie ze nie wszyscy sa tacy ograniczeni i maja o wiele szersze horyzonty. Wali od Ciebie na odleglosc fanatykiem a z takimi sie po prostu nie dyskutuje bo szkoda na takich ludzi klawiatury gdyz i tak nic nie dotrze albo przeinacza wszystko tak zeby sobie poszukac wroga. To raczej Ty jestes chory z nienawisci do wszystkiego co nie jest zgodne z Twoim swiatopogladem i do ludzi ktorzy sie z Toba nie zgadzaja. Reszte sobie daruje bo te Twoje wypociny nie sa warte nawet zeby je podsumowac. Wyciagasz wnioski z czegos czego nie ma piszac jakies urojone rzeczy. Wybacz ale z ludzmi ktorzy maja jakies omamy piszac o czyms lub o kims co kompletnie nie ma sensu nie rozmawiam w mysl pewnej zasady....
  • "Anonim" dnia 7 października 2016 o godzinie 12:25:31 napisał:
    ci co protestowali są za aborcją a po polsku to znaczy za zabijaniem
  • "oneb@jobot" dnia 7 października 2016 o godzinie 14:34:52 napisał:
    Jobot, a ty czytałeś posty zwolenniczek "czarnego protestu", słuchałeś ich wypowiedzi? Hanna Bakuła zebrała to wszystko w jednym zdaniu - chodzi o to, żeby nie było kalek! I wszystko jasne.
  • "qwerty" dnia 7 października 2016 o godzinie 15:04:26 napisał:
    Jobot tę dyskusję zaczął od obrażania, imputowania komuś, że jest chory, mniemam że chodziło o chorobę psychiczną. Właściwie taka dyskusja ze strony jobota zaczyna się od poniżania kogoś, w tym przypadku używanie retoryki faszystowskiej kot nie jest z nami ten jest przeciwko nam - słowem brak zwykły brak kultury. Wszystko po to, aby nie odpowiadać na pytania czy niewygodne zarzuty, jednak dużo prościej byłoby w ogóle nie odpowiadać. Szczerze mówiąc ten bełkot jobota nie przekonał mnie, nie wiem co stoi za jego racjami?
    R E K L A M A
  • "Jobot" dnia 7 października 2016 o godzinie 16:01:41 napisał:
    @oneb A mozesz mi powiedziec co mnie obchodzi co powiedziala Hanna Bakula? Ja wiem po co poszla wiekszosc kobiet na ten marsz. A ze wszedzie zdarzaja sie skrajnosci tak i w tym przypadku tak jest. Nie zgadzam sie z ta Pania bo to co powiedziala to delikatnie rzecz ujmujac nie bylo madre zeby nie powiedziec gorzej. Tyle ze to nie przekresla idei samego protestu. Ja nie jestem zwolennikiem aborcji. Tak samo nie zgadzam sie na liberalizacje prawa w tym temacie. Uwazam ze obecne przepisy sa idealnym kompromisem pomiedzy jednym i drugim. Nie zmuszajmy kobiet do heroizmu. Nie zmuszajmy mezow by patrzyli jak umieraja ich zony tylko dlatego ze lekarze nie moga nic zrobic bo ustawa wiaze ich rece a dziecko po urodzeniu i tak nie przezyje. Analizowalem ta zaproponowana nowelizacje ustawy bardzo szczegolowo punkt po punkcie. I to jest totalny gniot. Odszukaj sobie mojego posta sprzed kilku dni kiedy byla informacja o tym protescie i zobacz tam co napisalem, jakie zagrozenia niesie ta ustawa. A to nie wszystkie bo jest jeszcze kilka o ktorych nie napisalem bo wybralem te moim zdaniem najwazniejsze. Powtarzam po raz kolejny i bede powtarzal do skutku. Swiat nie jest czarno - bialy. W zyciu nie ma systemu zero - jedynkowego. Jest szary i niestety czesto musimy wybierac mniejsze zlo. I takim zlem jest niestety aborcja gdy wiemy ze dziecko tak czy tak nie przezyje ale jesli je wczesniej usmiercimy to uda sie uratowac matke, ktora moze w przyszlosci urodzic inne dziecko. Ta nowelizacja prowadzila by do tego ze dziecko i tak by umarlo a razem z nim matka. Dlatego podpisuje sie obiema rekami pod tym co powiedziala wczoraj Pani Premier Szydlo, ktora przedstawila w skrocie co zrobi rzad dla matek dzieci niepelnosprawnych itd. Tym sposobem najlepiej wyeliminuje sie wiekszosc aborcji oraz zmniejszy sie tzw. "podziemie aborcyjne", ktore w Polsce jest spore. Wprowadzenie takiego zaostrzenia przepisow jakie proponuje Ordo Iuris spowoduje ze to podziemie tylko sie zwiekszy. Poza tym czytales statystyki aborcji w Polsce - tych legalnych??? Niewiele ponad tysiac z czego chyba jedna z gwaltu a bodajze 90 procent po badaniach prenatalnych ktore stwierdzily nieodwracalne wady genetyczne plodu, ktore w wiekszosci prowadzilyby do smierci dziecka. To wskazuje na to ze aborcje nie sa powszechne i wiekszosc kobiet jednak decyduje sie na to by dzieci ratowac za wszelka cene o czym swiadczy chocby rosnaca liczba badan prenatalnych i operacji na plodach w lonie matki, ktore ratuja zycie dzieciom a ktore bylyby ograniczone jesli nie niemozliwe dzieki tej na szczescie odrzuconej nowelizacji.
  • "Jobot" dnia 7 października 2016 o godzinie 16:33:18 napisał:
    @qwerty Ja bym chetnie odpowiedzial na zarzuty gdyby byly merytoryczne i nie zawieraly rzeczy ktore po prostu nie mialy miejsca. Jak przekonac kogos do czegos kto widzi to co chce albo rzeczy ktorych nie bylo??? Jak okreslic jego stan??? Facet do tego po prostu zwyczajnie klamie i manipuluje. Patrzac na jego posty robi to chyba celowo. Do tego insynuacje o jakiejs nienawisci? Do kogo do czego? Gdzie w moich slowach jest jakas nienawisc? Insynuacje ze jak ktos sie z kims nie zgadza to znaczy ze kogos nienawidzi lub stosuje mowe nienawisci to raczej trudno nazwac normalnymi. Chcialbym Ci jeszcze podziekowac za okreslenie moich slow faszystowskimi. Dotychczas wyzywano mnie tutaj od lewakow a tutaj takie mile slowa od takiego wielkiego "prawicowca" ;) Poza tym coz, pozostaje mi sie tylko uczyc kultury od takiego wybitnego znawcy jak Ty, ktory przeciez na tym portalu jak i w zyciu realnym zapewne jest niedoscignionym wzorem w tym zakresie ;)
  • "qwerty" dnia 7 października 2016 o godzinie 16:36:40 napisał:
    Swoją drogą jestem ciekaw czy protestujące panie w Zamościu znały punkt po punkcie ten kontrowersyjny projekt poprawek? To były zaledwie dwie strony - a może aż dwie strony. Nic ne stało na przeszkodzie, aby przeczytać go. Dlaczego nie zadano sobie trudu kolportowania treści tego kontrowersyjnego projektu, tak aby każdy zobaczył co w nim jest napisane i swoim rozumem ocenił go? Nic nie stało na przeszkodzie przeczytać go obecnym zgromadzonym gościom na demonstracji. Powinna to zrobić pani Diana i punkt po punkcie wytłumaczyć o co chodzi chyba najlepsza jest wiedza bezpośrednia, bez korzystania z pomocy wiedzy pośredniej?? Pani Diana nie powiedziała co dalej? W zasadzie przeciwko czemu protestowano, w wielu miastach w Polsce, kwestionowano nawet ten zgniły kompromis. Niezbyt dobra pogoda, czy wystąpienie Joanny Much z parasolką w sejmie - i zła pogoda w czasie demonstracji. jaki to ma związek, prawie każdy z demonstrantów przyszedł z parasolką, zdjęcia tłumu z parasolkami pozwalają na podanie dokładnej szacunkowej liczby demonstrantów, Przede wszystkim najtrudniejsza jest sytuacja kobiety - dlatego, że niechciana ciąża, czy przypadkowa ciąża z automatu z pozostawia ja samą sobie. Ten projekt nie rozwiązuje co przed aborcją, np. co z antykoncepcją i edukacją seksualną, badaniami prenatalnymi, o odpowiedzialnym macierzyństwie - tak aby maksymalnie ograniczyć liczbę aborcji, ta ustawa nie mówi co dalej po aborcji i co dalej z samotnymi matkami, czy rodzicami którzy podjęli trud wychowania chorego dziecka. W kategoriach winy i kary, ciężkie doświadczenie kobiet, czy rodziców przez los jest karą samą w sobie tym bardziej nie powinno się dokładać a więc powody medyczne. Można się spotkać z krytyką badań prenatalnych czy ich zaniechać, czy nie jest tak,że te badania służą postępowi w medycynie?? Że dzięki temu postępowi można coraz więcej uratować dzieci np. znany jest przypadek operacji serca małego człowieczka wyciągniętego z łona matki, i wsadzenia go tam z powrotem. Tak więc postęp w medycynie ograniczył selekcję naturalną, zmniejszając liczbę nieudanych ciąż.Ideałem byłoby aby 100 procent ciąż kończyło się sukcesem. Nie rozumiem argumentu moje ciało moja sprawa. nawet jeżeli feministki nie uważają płodu za człowieka, to ciało kobiety nie jest sprawą tylko i wyłącznie kobiety ale i faktycznego ojca tutaj rozumianego jako sprawcę ciąży tym bardziej jak nie płaci alimentów i uporczywie ich unika. Nie może być tak, że Polska jest krajem o jednym z największym wskaźniku alimenciarzy nie płacących alimentów. Jestem wdzięczny Pani poseł Scheuring-Wielgus za nawoływanie tłumu do skandowania "Precz z dyktaturą kobiet" o ile posłance można wybaczyć wpadkę, zresztą nie pierwszą http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/532198,joanna-scheuring-wielgus-poslanka-nowoczesna-dosc-dyktatury-kobiet-czarny-protest-aborcja-wideo.html . Tutaj zadziała psychologia tłumu - zahipnotyzowanego tłumu, który będzie wszystko skandował co mu powie lider na mównicy. I faktycznie Joanna Scheuring-Wielgus obnażyła ten tłum, jego siłę a zarazem słabość. Odnoszę wrażenie, że ten tłum nie wiedział za czym protestuje, ale równie ten tłum można by było podburzyć do agresji. Ucięcie sprawy przez PiS jak słynny Rozwód w GW po wyjściu UW z koalicji z AWS - to przecięcie węzła gordyjskiego przez Aleksandra Wielkiego. Ten zgniły kompromis jak go nazywano, nie będę go oceniać. Dla mnie on nie rozwiązuje problemu, bo nie może rozwiązać problemu.
  • "qwerty" dnia 7 października 2016 o godzinie 18:10:37 napisał:
    Jobot@ masz rację.
  • "wyzej" dnia 7 października 2016 o godzinie 18:26:14 napisał:
    ktoś jest bardzo mądry
  • "PO-PiS:)" dnia 7 października 2016 o godzinie 23:50:41 napisał:
    Czy to coś poniżej jest prawą? Jeśli tak, to ze zrozumieniem chylę czoła czytając jakże znamienne słowa polskich Hierarchów oraz przede wszystkim Wielkiego Prezesa: Św. Augustyn: "Kobieta jest istotą poślednią, która nie została stworzona na obraz i podobieństwo Boga, to naturalny porządek rzeczy, że kobieta ma służyć mężczyźnie" Św. Tomasz z Akwinu: "Kobiety są błędem natury z tym ich nadmiarem wilgoci, temperaturą ciała świadczącą o cielesnym i duchowym upośledzeniu Prawo kościelne: W VI wieku na soborze w Macon biskupi głosowali nad problemem: czy kobiety mają duszę? Tertulian, Ojciec Kościoła: "Kobieta to bezbożne furie chuci." "Podstawą małżeństwa i podstawą rozpusty jest ten sam akt. Dlatego mężczyzna postępuje najlepiej, jeżeli nie tyka kobiety" Jan Kasjan, opat z Massilli (Marsylia), IV/V w.: "W samotności pustynnej i w milczeniu doszedł ojciec Paweł do takiej czystości serca, że nie tylko nigdy nie spojrzał w twarz niewiasty, ale nawet na szatach niewieścich nie spoczęło jego oko. Gdy pewnego razu w towarzystwie ojca Archelbejusza, mieszkającego w tej samej pustynii, podążał do celi któregoś ze starszych ojców, spotkał przypadkiem niewiastę. Tak się przeraził tym spotkaniem ojciec Paweł, że poniechawszy tych pobożnych odwiedzin zaczął uciekać do swego klasztoru z takim pośpiechem, że nikt by przed lwem lub okrutnym jakim smokiem tak nie pierzchał." Św. Hieronim, Ojciec Kościołą: "Małżonkowie żyją niczym bydło, a spółkowanie z kobietami upodabnia mężczyzn do świń i innych nierozumnych bydląt, (...) Marne kobietki też śpiewają pieśń stworzoną przez ich mistrza: Bóg żąda tylko nasienia." Św. Odo: "Gdyby ludzie mogli dostrzec to, co kryje się pod skórą... oglądanie kobiety powodowałoby tylko wymioty. Skoro sami nawet koniuszkami palców nie chcemy dotykać śluzu i łajna, dlaczego tak gorliwie pożądamy objęcia naczynia z nieczystościami" Francois Garasse SJ, 1623r.: "Kobiety trzeba trzymać z dala od tego niebezpiecznego tekstu (Biblii), i od wszelkiej nauki w ogóle. Kobieta uczona to coś gorszego niż brodata. Poważnego uszczerbku doznałaby cnota dzieweczki, gdyby wolno jej było czytać Pieśń Salomona albo historię Zuzanny." a święty Bernard odmawiał siadania na krześle, na którym uprzednio siedziała kobieta...jem kalekiego, chybionego, nieudanego mężczyzny" X wieku Odo z Cluny głosi: "Obejmować kobietę to tak, jak obejmować wór gnoju..."
  • "TORRES20400" dnia 8 października 2016 o godzinie 0:36:37 napisał:
    Toż to mają przesrane te kobiety. Tak "mięwięcej" od międzywojnia. Do wyboru którego.
  • "TORRES20400" dnia 8 października 2016 o godzinie 0:42:34 napisał:
    Po konsultacji. Moja kobita mówi, że i Kanta i Hajdegera czytała. A do PSSu z rana po bułki i omastę dla dzieciuków i tak trzeba pójść.
  • "z_boku" dnia 8 października 2016 o godzinie 8:00:11 napisał:
    Można pójść do PSSu wieczorem, mają bułki do "dopieczenia". Wstajesz rano, bułki do piekarnika i możesz te 15 minut dłużej położyć. Wiem, wiem, lenistwo w czystej postaci :)
  • "@z_boku" dnia 8 października 2016 o godzinie 8:54:37 napisał:
    Z ciasta mrożonego jak w B..., chemia w czystej postaci. Czyli dietę już "zarzuciliśmy". Brzuszek sam nie zniknie, za dużo pieczywa "białego". To dla zdrowotności:) Oj, lenistwo
    R E K L A M A
  • "z_boku" dnia 8 października 2016 o godzinie 14:22:55 napisał:
    Nie mówię o cieście mrożonym. PSS produkuje swoje bułeczki, piekarnia je tylko "podpieka" i w takim stanie trafiają do sklepów. Druga faza pieczenia odbywa się w sklepach właśnie. Ten sam wyrób możesz kupić w PSSie, "dopieczony" w piecu jaki tam stoi. Taką mają procedurę, dzięki temu przez cały dzień masz świeże, chrupiące bułeczki II cebularze. Czy to będzie bardziej szkodliwe kiedy "dopieczemy" w domu? Jeszcze raz powtarzam, to nie jest mrożone.
  • "@z_boku" dnia 8 października 2016 o godzinie 14:32:59 napisał:
    W którym PSSie, obok mnie tego nie ma? Zapytaj z jakiego to jest ciasta, bo jeśli drożdżowe, to 2 razy nie upieczesz. Coś mi tu nie gra. Spróbuj upiec bułki drożdżowe w domu i jeszcze raz je podpiec. Ciasta tego prawdziwego piekarskiego 2 razy się nie podpieka, traci na wartości, jakości. Co innego wykorzystanie ponowne na zakwas chlebowy. No... nie wiem.
  • "z_boku" dnia 8 października 2016 o godzinie 14:59:19 napisał:
    W każdym gdzie mają piekarnik, produkuje to jedna ze starych piekarni, chyba dawna dwójka. Ten drugi etap to jest tylko nadanie kolorków no i przy okazji odgrzanie. Ciasto jest drożdżowe.
  • "@z_boku" dnia 8 października 2016 o godzinie 15:16:13 napisał:
    To musi być w nim (cieście) dużo tłuszczu, inaczej będą jak kamień po podwójnych ogrzaniu. Ale jeśli dobre, to czemu nie.
  • "z_boku" dnia 8 października 2016 o godzinie 15:44:09 napisał:
    Dużo tłuszczu? Skąd takie myśli szalone? Poszukaj, spróbuj i się przekonasz, że jest ok. Trzeba z paniami pogadać czy u nich wypierają. Jak się uśmiechniesz i poprosisz to ci sprzedadzą. Kilka bułeczek albo cebularzy, po jednej czy dwie dla każdego. Kupujesz w sobotę wieczorem a w niedzielę nigdzie nie musisz się zrywać o porze barbarzyńskiej. Piekarnik, 180°, trzymasz około 10 minut i gotowe. Takie same kupisz w sklepach, ale trzeba wstać i mieć wiedzę o której będą cieplutkie. Ale co my tu o pierdołach piszemy pod artykułem dotyczącym sprawy poważnej?
  • "@z_boku" dnia 8 października 2016 o godzinie 15:57:31 napisał:
    Zgadza się, o sprawach codziennych. A skąd wiesz, że się nie uśmiecham? :):) Miłego dnia lub już jego końcówki.

Dodaj komentarz

UWAGA!!! Informujemy że korzystając z naszych stron pozostajesz anonimowy tak długo, aż sam nie zdecydujesz inaczej. Twoje dane osobowe w postaci Adresu IP są zapisywane dopiero wtedy gdy zostawiasz w roztocze.net swój komentarz. PRZECHOWYWANIE DANYCH: Twoje dane osobowe przechowujemy jedynie tak długo, jak jest to rozsądnie uznane za konieczne do realizacji celów, dla którego zostały zgromadzone, lub do zachowania zgodności z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi raportowania. PRZEKAZANIE DANYCH: Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. ZMIANA I USUNIĘCIE DANYCH: Każdy użytkownik ma prawo w każdej chwili do uzyskania informacji o swoich danych, możliwość ich poprawiania (jeśli jest to technicznie możliwe) oraz usunięcia poprzez przesłanie odpowiedniej informacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: redakcja@roztocze.net.
ad11
Raczej, to nie będzie dobre rozwiązani...
KJL
Czy będzie jakiś poczęstunek napojem ...
kibic
A konkretnie Barnor Bright, grywał nawe...
Prezes
Pomocnik z Ghany na testach w Hetmanie...
KL
Byle jakie szybkie żarcie dla motłochu...
Doping
Nie ma i nie będzie (klask, klask), nie...
roman2
Typowy chłop ze wsi maluje pasy a psy ...
stara mapa
moze wg nich Lublin jest na Roztoczu :D...
L
Zamieszczenie informacji o Kongresie Św...
Marek
A możne atrapę prawdziwej zebry, nogam...
Który stopień jest najgroźniejszy pie...
klon
Temat spalarni śmieci też ucichł. Czy...
Parafianka
A poza tym, dlaczego na plakacie jest ż...
Parafianka
Na miłość boską, tylko nie straszcie...
Mirek
"Wg. wpisu" - czy pan Robert Moteka nie ...
Komentarze publikowane powyżej, są elementem bezpłatnej usługi świadczonej na rzecz użytkowników serwisu. Redakcja roztocze.net nie ponosi odpowiedzialności za treść i stylistykę komentarzy. Naruszenia prawa należy zgłaszać na adres redakcji dostępny na stronie KONTAKT
R E K L A M A    B A N N E R    II
R E K L A M A B A N N E R III
Copyright © 2018 Fundacja im. Bernardo Morando. Wszelkie Prawa Zastrzeżone
ARCHIWUM lata 2000-2010 ROCZNIKI 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018
Lokalny Informator Edukacyjny
Lokalny Informator Edukacyjny